دیگر محصولات

۲۹ پیشنهاد کادو برای پسر | ایده کادو تولد پسرانه شیک

لیست کاملی از ایده کادو تولد پسرانه جذاب و شیک

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

همه ما یک یا چند نفر را در زندگی داریم که کادو خریدن برای آن سخت است. خیلی از چیزهایی که برای خرید کادو به آنها فکر می کنیم را دارند و به شکل عجیبی هم هر چیزی را به عنوان کادو دوست ندارند و خیلی وقتها آن یک نفر پسر است و خرید کادو تولد پسرانه را برای ما سخت کرده است.

ما با تمرکز روی همین مشکل در این مطلب لیستی از انواع کادو پسرانه را از دسته‌ بندی های مختلف در قیمت های مختلف جمع آوری کرده ایم تا با مطالعه این لیست به احتمال خیلی زیاد بتوانید کادو مورد نظرتان را انتخاب کنید.

اگر لیست کادوی مردانه هم برای شما جذاب است می توانید مطلب کادو تولد مردانه را همه مطالعه کنید.

 

لیست پیشنهادی کادو برای پسر از دسته بندی های مختلف

 

۱- گریپستر برای تقویت مچ و ساعد

گریپستر برای تقویت مچ و ساعد

همانطور که تصویر مشاهده می کنید این محصول برای تقویت مچ و ساعد کاربرد دارد و نام آن گریپستر است، یکی از پرطرفدارترین و بهترین محصولات ورزشی برای تقویت مچ است که معمولا توسط بدنسازان و ورزشکاران مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر پسر مورد نظر شما اهل ورزش است و در زمینه بدنسازی یا سایر ورزش های مرتبط مانند آمادگی جسمانی فعالیت دارد، این محصول می توانید یک گزینه خوب و اقتصادی برای خرید کادو پسرانه باشد.

مشاهده انواع گریپستر در بازار

 

۲- هندزفری بلوتوثی

هندزفری بلوتوثی

هندزفری بلوتوثی از یک گزینه اختیاری تبدیل به یک انتخاب اجباری شده است چرا که بیشتر گوشی های جدید در بازار امکان اتصال هندزفری سیمی را ندارند و برای استفاده از هندزفری باید یک هندزفری یا هدفون بی سیم را به آن متصل کنید.

اگر مخاطب مورد نظر شما هندزفری بلوتوثی ندارد یا یک مدل معمولی آن را دارد، می توانید روی این گزینه به عنوان خرید کادوی تولد پسرانه حساب باز کنید، تقریبا همه افراد بخصوص پسرها به یک هندزفری بلوتوثی نیاز دارند، برای مشاهده برترین هندزفری های شیائومی می توانید به مطلب بهترین ایرپاد شیائومی مراجعه کنید.

مشاهده انواع هندزفری بلوتوثی

 

۳- کوله پشتی ورزشی یا کوهنوردی

کوله پشتی ورزشی یا کوهنوردی

آیا پسری را می شناسید که به یک کوله پشتی نیاز نداشته باشد؟ فرقی ندارد که اهل باشگاه رفتن باشد یا اهل کوهنوردی یا حتی هیچکدام، در هر صورت یک کوله ورزشی یا حتی کوهنوردی جذاب در هر نوع سفری مورد نیاز خواهد بود.

کوله های ورزشی و کوهنوردی در مدل ها و قیمت های متفاوتی در بازار موجود هستند و شما متناسب با بودجه خود می توانید مدل های متفاوتی را مشاهده کنید. برای مشاهده مدل های مختلف از لینک زیر استفاده کنید.

مشاهده انواع کوله پشتی ورزشی

 

۴- کیت لنز دوربین گوشی هوشمند

کیت لنز دوربین گوشی هوشمند برای کادو تولد پسرانه

هرچند که گوشی های هوشمند امروز در سطح بسیار بالایی عکاسی می کنند اما با کمک یک لنز مخصوص دوربین گوشی هوشمند می توانید عکس هایی در سطح دوربین های خیلی حرفه ای داشته باشید.

در کیت های حرفه ای لنز دوربین گوشی معمولا چندین نوع لنز مختلف برای عکاسی در شرایط مختلف وجود دارد، از جمله لنز ماکرو، لنز برای عکاسی پرتره، لنز برای عکاسی واید و…. اگر پسر مورد نظر شما اهل عکاسی است، حتما از داشتن چنین کیتی خوشحال خواهد شد.

مشاهده انواع لنز دوربین موبایل

 

۵- شیکر ورزشی برقی

شیکر ورزشی برقی برای کادوی پسرانه

شیکر برقی همانطور که از نامش پیداست نوعی مخلوط کن است که معمولا توسط ورزشکاران مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع ورزشکاران پروتئین و مکمل های مورد نیازشان را همراه با آب در این شیکر می ریزند و با فشار دادن دکمه عمل مخلوط کردن را به طور کامل انجام می دهند.

اگر پسر مورد نظر شما در رشته بدنسازی فعالیت دارد قطعا یکی از این شیکرهای برقی مورد نیازش خواهند بود، برای خرید کادو تولد پسرانه شیک و اقتصادی می توانید این شیکرهای برقی را در لیست پیشنهادی خود داشته باشید.

مشاهده انواع شیکر برقی ورزشی

 

۶- دستبند چرمی پسرانه

دستبند چرمی پسرانه

دستبند های چرمی پسرانه در مدل های بسیار متنوع مورد پسند خیلی از پسران هستند و به نوعی تکمیل کننده استایل آنها می باشند. می توانید یک دستبند چرم پسرانه را به عنوان کادوی اصلی یا در کنار یک کادوی دیگر هدیه کنید.

پیشنهاد ما این است که یک دستبند شیک پسرانه از جنس چرم اصل را به عنوان یک کادوی دوم در کنار کادوی اصلی هدیه کنید، البته اگر قرار نیست زیاد هزینه کنید به عنوان کادو اصلی هم مناسب هستند.

مشاهده انواع دستبند چرمی مردانه و پسرانه

 

۷- ست هدیه چرم طبیعی

ست هدیه چرم طبیعی پسرانه و مردانه

ست های هدیه مردانه و پسرانه از قدیم طرفدار داشتند و هنوز هم خیلی ها آن را به عنوان کادو پسرانه و مردانه انتخاب می کنند. این ست های چرم طبیعی بسیار شکیل و جذاب هستند و احساس خاص بودن را در کادو گیرنده ایجاد می کنند.

البته هر نوع ست هدیه ای مناسب هدیه دادن نیست، باید ببینید که این کادو را برای یک پسر با چه نوع شخصیت و استایلی هدیه می دهید، مسلما هرچه استایل فرد مقابل سنگین تر باشند این ست های چرمی مردانه گزینه مناسب تری هستند.

مشاهده انواع ست هدیه چرم مردانه

 

۸- کیف اداری چرمی شیک

کیف اداری پسرانه و مردانه

اگر مخاطب مورد نظر شما دانشجو، کارمند یا حتی صاحب مشاغل آزاد هست، داشتن یک کیف چرمی اداری می توانید گزینه مناسبی باشد. پیشنهاد ما این است که اگر دانشجو یا کارمند است یک کیف اداری چرمی بخرید و اگر بازاری است یک کیف که برای اسناد و مدارک مناسب باشد تهیه کنید، این کیف ها تا حدی شبیه به کیف اداری هستند.

مشاهده انواع کیف اداری چرم مردانه

 

۹- اسپیکر بلوتوثی قابل حمل

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل

اسپیکر بلوتوثی به قدری کاربردی است که فرقی نمی کند مخاطب مورد نظر شما پسر باشد یا دختر و حتی در چه سن و سالی باشد، همه ما از شنیدن موزیک لذت بخش در شرایط مختلف لذت می بریم و به همین دلیل داشتن یک اسپیکر بلوتوثی برای ما کاربردی است.

توصیه ما این است که اگر بودجه شما خیلی محدود نیست، یک اسپیکر بلوتوثی با کیفیت از برندهای معتبری همچون جی بی ال خریداری کنید تا ارزش افزوده ای را برای مخاطبتان ایجاد کرده باشید.

مشاهده و خرید انواع اسپیکر بلوتوثی جدید

 

۱۰- موزن گوش و بینی

موزن گوش و بینی

موزن گوش و بینی برای آنهایی که به نظافت موهای داخل گوش و بینی اهمیت می دهند بسیار ضروری است. توصیه ما این است که اگر مخاطب شما چنین وسیله ای ندارد حتما برای خرید کادو تولد پسرانه این وسیله را در لیست پیشنهادی تان قرار دهید. می توانید در مطلب بهترین مارک موزن گوش و بینی مدل های متفاوتی را مشاهده کنید.

مشاهده و خرید انواع موزن گوش و بینی

 

۱۱- عطر و ادکلن پسرانه و اسپرت

عطر و ادکلن پسرانه و اسپرت

عطر و ادکلن یکی از پرطرفدارترین کادوها برای انواع مناسبت هاست و فرقی نمی کند که مخاطب شما آقا باشد یا خانم و جوان باشد یا سن و سال دار، همه افراد از یک ادکلن خوشبو استقبال می کنند.

در حال حاضر با عددی حدود ۱ میلیون تومان، کمی بیشتر یا کمتر می توانید یک عطر خوشبو و اسم و رسم دار خریداری کنید، البته دقت داشته باشید که عطرهای برند و واقعا اورجینال در رنج قیمتی ۱۰ میلیون تومان کمی بیشتر یا کمتر هستند.

اما این به معنی ضعیف بودن عطرهای ارزان قیمت نیست، امروز اغلب افراد از عطرهای اقتصادی که رایحه های معروف دنیا را به خوبی کپی کرده اند استفاده می کنند. در مطلب بهترین ادکلن مردانه و بهترین ادکلن مردانه فرانسوی مدل های متفاوتی را مشاهده خواهید کرد.

مشاهده و خرید انواع ادکلن خوشبو مردانه

 

۱۲- ماساژور دستی و برقی

ماساژور دستی و برقی

فردی را می شناسید که ماساژ دوست نداشته باشد؟ تقریبا همه از دریافت یک ماساژ عالی لذت می برند و حسابی حالشان دگرگون می شود.

اگر مخاطب مورد نظر شما ماساژ دوست دارد می توانید به خرید یک ماساژور دستی یا برقی فکر کنید که البته توصیه ما خرید یک ماساژور برقی است چرا که هم در رنج قیمتی بهتری قرار دارد و بیش از حد ارزان نیست و هم استفاده از آن لذت بخش تر و راحت تر است. در مطلب بهترین ماساژور برقی مدل های متنوعی برای خرید وجود دارند.

مشاهده و خرید انواع ماساژور برقی

 

۱۳- لوازم سفر و کمپینگ

لوازم سفر و کمپینگ

فرقی نمی کند که مخاطب مورد نظر شما خیلی اهل سفر و کمپینگ باشد یا در حد معمول گاهی به طبیعت سفر می کند، در هر حال برخی لوازم سفر هستند که برای هر دو دسته از این افراد مورد نیازند. لوازمی مانند صندلی سفری، زیر انداز سفری، چادر مسافرتی و….

اگر مخاطب مورد نظر شما تا حد خیلی کمی به سفر در طبیعت علاقه دارد و حتی سالی ۱ بار این کار را انجام می دهد، قطعا با در اختیار داشتن برخی از لوازم سفر به انجام بیشتر این کار تشویق می شود و لذت بیشتری هم می برد.

مشاهده و خرید انواع لوازم سفر و کمپینگ

 

۱۴- لوازم ورزشی هوازی و بدنسازی

لوازم ورزشی هوازی و بدنسازی

منظور از لوازم بدنسازی لوازم سنگین و گران قیمت نیست بلکه منظور لوازمی مانند فنر تقویت مچ، شیکر مکمل، قمقمه ورزشی، لباس و رکابی ورزشی و… است که تقریبا مورد نیاز همه بدنسازان و ورزشکاران است، اگر مخاطب مورد نظر شما به باشگاه می رود باید خوشحال باشید چرا که با مراجعه به لینک زیر می توانید لیستی از کادوهای پیشنهادی جالب را مشاهده کنید.

مشاهده پرفروش ترین لوازم جانبی بدنسازی

 

۱۵- کت تک پسرانه

کت تک پسرانه

پوشیدن یک کت تک همراه با یک شلوار مناسب، یک استایل اسپرت و نیمه رسمی را ایجاد می کند که مورد پسند خیلی از پسران است، در واقع مخاطب شما هر استایلی داشته باشد باز هم داشتن یک کت تک مورد نیازش خواهد بود.

اگر مخاطب شما کت تک ندارد که قطعا این گزینه مناسبی برای شماست اما اگر کت تک هم دارد باز هم خرید یک کت تک با ظاهر و رنگ جدید می تواند ایشان را حسابی خوشحال کند.

مشاهده انواع کت تک مردانه شیک

 

۱۶- ماشین اصلاح مردانه 

ماشین اصلاح پسرانه

اگر مخاطب مورد نظر شما بالای ۲۰ سال سن دارد قطعا خرید یک ماشین اصلاح یک انتخاب عالی است. توصیه ما این است که اگر در حال حاضر ماشین اصلاح دارد، بررسی کنید که این ماشین چه امکاناتی دارد و شما به سراغ یک مدل بهترین ماشین اصلاح با امکانات متفاوت بروید.

به طور مثال اگر از ماشینی استفاده می کند که با نمره صفر کوتاه نمی کند و خط زن ندارد، یک ماشین اصلاح با قابلیت خط زن خریداری کنید. در لینک زیر مدل های متنوعی از ماشین اصلاح وجود دارند.

مشاهده انواع ماشین اصلاح مردانه

 

۱۷- ساعت هوشمند مردانه

ساعت هوشمند مردانه

ساعت هوشمند در حال تبدیل شدن به بخشی از یک استایل اسپرت است. هرچند که همچنان با یک استایل مجلسی و رسمی هیچ چیز جای یک ساعت کلاسیک را نمی گیرد اما ساعت هوشمند به عنوان یک ساعت روزمره انتخاب خیلی از افراد شده است.

اگر مخاطب مورد نظر شما ساعت هوشمند ندارد شما خیلی خوش شانس هستید چرا که بهترین کادو می تواند خرید یک ساعت هوشمند باشد بخصوص زمانی که اولین ساعت هوشمند را قرار است از شما دریافت کند.

مشاهده پرفروش ترین مدل های ساعت هوشمند

 

۱۸- ساعت مچی عقربه ای مردانه

ساعت عقربه ای مردانه

ساعت عقربه ای و کلاسیک مد بوده، هست و خواهد بود. در یک استایل رسمی هیچ چیز جای یک ساعت کلاسیک عقربه ای را نمی گیرد و همچنان گران ترین ساعت های مچی همین ساعت های کلاسیک هستند.

اگر مخاطب مورد نظر شما ساعت مچی کلاسیک ندارد یا مدت هاست از یک مدل ساعت مچی استفاده می کند این بهترین فرصت برای شماست که با خرید یک ساعت مچی مردانه او را خوشحال کنید.

پرفروش ترین ساعت های مچی مردانه

 

۱۹- کاپشن پسرانه

کاپشن پسرانه

کاپشن یکی از اصلی ترین المان های یک استایل زمستانه است، اگر مخاطب مورد نظر شما تنها یک یا دو مدل کاپشن دارد که معمولا از آنها استفاده می کند، می توانید به خرید یک کاپشن پسرانه متفاوت برای ایشان به عنوان کادوی پسرانه فکر کنید.

کاپشن کادویی است که هم شکیل است. هم بسیار کاربردی است و هم از نظر قیمتی کاملا مناسب هدیه دادن به یک عزیز است. از همه مهمتر شما می توانید کاپشن های مردانه و پسرانه را در قیمت های مختلف خریداری کنید.

مشاهده و خرید انواع کاپشن مردانه شیک

 

۲۰- دستگاه اسپرسوساز سفری

دستگاه اسپرسوساز سفری واکاکو

هشدار، اگر مخاطب شما اهل قهوه نیست به این محصول فکر نکنید اما اگر قهوه اسپرسو دوست دارد و در هفته چند شات اسپرسو میل می کند، قطعا داشتن یک اسپرسوساز سفری که در هر جایی امکان تهیه یک اسپرسوی دلچسب را فراهم می کند، هدیه ای بی نظیر است.

اسپرسوسازهای سفری که به واکاکو معروف هستند بدون برق و باتری کار می کنند و تنها با فشار دادن یک دکمه به شما قهوه ای واقعا با کیفیت و نزدیک به اسپرسوسازهای برقی می دهند.

مشاهده انواع اسپرسوساز سفری

 

۲۱- چراغ مطالعه رومیزی شیک

چراغ مطالعه رومیزی شیک

چراغ های مطالعه رومیزی همانند گذشته ساده نیستند و مدل های بسیار شیک، مدرن و بعضا با مزه ای از آنها در بازار وجود دارد که حتی افرادی که به آنها نیازهم ندارند به عنوان یک وسیله دکوری اقدام به خرید آنها می کنند.

توصیه ما این است که اگر مخاطب مورد نظر شما اهل مطالعه یا استفاده از کامپیوتر به صورت شبانه است یا حداقل از داشتن چنین لوازمی در اتاقش لذت می برد، اقدام به خرید یکی از آنها به عنوان کادو پسرانه بکنید. در مطلب خرید چراغ مطالعه مدل های متنوعی لیست شده اند.

مشاهده انواع چراغ مطالعه رومیزی

 

۲۲- هودی پسرانه

هودی پسرانه در چند رنگ

درود به آن کسی که هودی را برای اولین با تولید و به بازار عرضه کرد چرا که این محصول بسیار کاربردی است، خیلی عالی به تن می نشیند و خیلی عالی تر با لباس های دیگر ست می شود.

اگر مخاطب شما استایل اسپرت دارد حتما به خرید یک هودی پسرانه شیک فکر کنید حتی اگر ایشان ۱۰ مدل دیگر هودی داشته باشد باز هم یکی هودی جدید یک هودی جدید است.

مشاهده انواع هودی پسرانه و مردانه شیک

 

۲۳- ساک ورزشی باشگاهی

ساک ورزشی باشگاهی پسرانه

آیا مخاطب شما باشگاه بدنسازی می رود؟ آیا مخاطب شما به استخر می رود؟ آیا مخاطب شما با دوستانش به سالن فوتسال می رود؟ آیا مخاطب شما هیچ گونه فعالیت ورزشی دارد؟

اگر پاسخ شما به یکی از سوالات بالا هم مثبت باشد، قطعا یک ساک ورزشی و باشگاهی مورد نیاز مخاطب شما خواهد بود، اگر هم ساک ورزشی دارد خب چر یک ساک ورزشی جدیدتر و قشنگ تر نداشته باشد؟

مشاهده انواع ساک باشگاهی مردانه

 

۲۴- هارد اکسترنال

هارد اکسترنال

حجم اطلاعات به قدری زیاد شده است که استفاده از فلش دیگر کاربردی نیست و حتی بعضا هارد اکسترنالی که سال پیش خریداری شده است دیگر ظرفیت ندارد و نیاز به خرید هارد جدید است.

به همین دلیل هارد اکسترنال برای همه جوانان یک محصول کاربردی است که قطعا از آن استفاده خواهند کرد حتی اگر از قبل یکی داشته باشند. می توانید هارد اکسترنال را هم در لیست پیشنهادی خود داشته باشید. برای مشاهده مدل های برتر به مطلب بهترین هارد اکسترنال مراجعه کنید.

مشاهده و خرید انواع هارد اکسترنال جدید

 

۲۵- دوربین ورزشی

دوربین ورزشی

دوربین های ورزشی در واقع دوربین های فیلمبرداری هستند که همگی ضد آب و تا حد زیادی ضد ضربه و در ابعاد بسیار کوچک هستند تا برای فیلم برداری در شرایط ورزشی و پرتحرک مناسب باشند.

دوربین های ورزشی معمولا روی بازو یا سر بسته می شود تا در شرایطی مانند سقوط آزاد، کوهنوردی، صخره نوردی، ورزش های آبی و… فیلم های جذابی برای شما تهیه کنند، اگر مخاطب شما اهل چنین ورزش هایی هست قطعا یک دوربین ورزشی برایش جذاب است.

لیست انواع دوربین ورزشی جدید

 

۲۶- آلات موسیقی

ایده آلات موسیقی برای کادو تولد پسر

اگر در جریان هستید که مخاطب شما مدتی است در مورد علاقه به یک ساز صحبت می کند و در برنامه هایش یادگیری این ساز را دارد، خرید این ساز به عنوان کادوی تولد یک گزینه عالی است.

به طور مثال اگر می دانید که ایشان به ساز هنگدرام علاقه دارد و در آینده قرار است به یادگیری آن مشغول شود، شما می توانید با خرید این ساز ایشان را سریع تر در مسیر یادگیری قرار دهید.

مشاهده انواع آلات موسیقی پرفروش

 

۲۷- ست شلوار و گرمکن ورزشی پسرانه

ست شلوار و گرمکن ورزشی پسرانه

اگر مخاطب شما اهل ورزش است قطعا یک ست شلوار گرمکن مورد نیاز ایشان است اما اگر اهل ورزش هم نیست باز هم شلوار گرمکن ورزشی یک پوشاک کاربردی حتی در شرایط غیر ورزشی مانند سفر و طبیعت گردی است.

ست شلوار گرمکن ورزشی در رنج های قیمتی متفاوتی در بازار وجود دارد که با مراجعه به لینک زیر می توانید مدل های متفاوتی از شلوار گرمکن ورزشی پسرانه و مردانه را مشاهده کنید.

مشاهده انواع مدل شلوار گرمکن ورزشی

 

۲۸- ژاکت و پلیور پسرانه

ژاکت و پلیور پسرانه

ژاکت و پلیور هم دقیقا مانند هودی یک پوشاک کاربردی برای آقایان است که با تمامی استایل ها هماهنگی دارد، کافیست تا حدی با استایل فرد مورد نظر آشنا باشید و یک ژاکت یا پلیور خوش رنگ و با کیفیت را برای ایشان انتخاب کنید، دریافت یک ژاکت جدید همیشه لذت بخش است.

مشاهده انواع ژاکت مردانه بسیار شیک

 

۲۹- دوربین دو چشمی و شکاری

دوربین دو چشمی و شکاری

لازم نیست مخاطب شما به دنبال شکار باشد تا یک دوربین شکاری برایش جذاب باشد، اگر اهل طبیعت گردی است یا حتی به دوربین به طور کلی علاقه دارد، داشتن یک دوربین شکاری دو چشم یا تک چشم که فاصله های خیلی دور را به شکل عجیبی خوب نمایش می دهد قطعا جذاب است.

مشاهده انواع دوربین شکاری با کیفیت

 

اگر به هر دلیل نتوانستید کادوی مورد نظرتان را انتخاب کنید، می توانید نگاهی به لینک های زیر داشته باشید.

https://www.esquire.com/lifestyle/g1943/gifts-for-men/

https://www.glamour.com/gallery/best-gifts-for-men

https://www.forbes.com/sites/forbes-personal-shopper/article/best-gifts-for-men/



نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *