دیگر محصولات

۲۷ ایده کادو تولد برای دختر، کادوهای ارزان و گران جذاب

ایده های کادو تولد دخترانه برای مناسبت های مختلف

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

اگر شما هم این سوال را از خود پرسیده اید که کادو تولد برای دختر چی بخریم؟ قطعا این مطلب برای شما مناسب است، به شما قول می‌دهیم که در پایان مطلب چند ایده کادو تولد دخترانه را صید کنید.

یکی از رازهای یک زندگی شاد این است که عشق را گسترش دهید و به عزیزانتان بفهمانید که حضور آنها برای شما اهمیت دارد. اگر دختری در زندگی دارید، مطمئناً می توانید با هدایای دخترانه زیبا، با ظرافت و طراحی فوق العاده عشق خود را نشان دهید.

می‌توانید کادو یا هدیه را به مناسبت‌های مختلفی مانند روز زن، روز دختر، ولنتاین، سالگرد آشنایی و… ارایه دهید، اما اگر تولد ایشان باشد، می‌توانید با خرید یک کادو تولد دخترانه به او نشان دهید که چقدر برای شما مهم است.

 

کادو تولد برای دختر چی بخریم؟

به سوال اصلی رسیدیم. در حقیقت ایده های کادو تولد برای دختر بسیار زیاد هستند و حداقل خیلی ها موافقند که خرید کادو برای دختران به مراتب راحت تر از خرید کادو برای آقایان است چرا که دخترها به چیزهایی زیادی علاقه دارند و خرید کادو تولد برای دختر کار کمی راحت تری است. بخصوص زمانی که به دنبال خرید کادو تولد برای دوست صمیمی دختر هستید.

اما چیزی که کار ما را سخت کرده است سلیقه، دقت نظر و احساسات خاص خانم‌ها است. حالا اگر به این موارد بودجه محدود در خرید را هم اضافه کنیم کار کمی سخت تر می‌شود. اما نگران نباشید، ما اینجا هستیم تا با نگارش این مقاله به شما در خرید بهترین کادو تولد دخترانه کمک کنیم و بهترین ایده های کادو تولد دخترانه را در چند رنج قیمتی مختلف بررسی کنیم.

 

ایده های کادو تولد دخترانه ارزان قیمت و گران قیمت

 

۱- ساعت مچی 

ساعت مچی به عنوان کادو تولد دخترانه

ساعت مچی همواره از گزینه های اصلی برای خرید کادو و هدیه بوده است و حالا به عنوان ایده کادو تولد برای دختر ارایه شده است. ساعت مچی یکی از شیک ترین کادوهای پیشنهادی در این لیست می‌باشد که از نظر رنج قیمتی کاملا در رده های متفاوتی در بازار وجود دارد و شما می‌توانید با توجه به بودجه ای که دارید ساعت مورد نظرتان را انتخاب کنید.

توصیه ما: اگر بودجه شما کمتر از ۱ میلیون تومان است، احتمالا تنها می‌توانید ساعت های به ظاهر شیک اما با کیفیت پایین را خریداری کنید، در این شرایط شاید بد نباشد که با این مبلغ کادوی دیگری اما با کیفیت بالاتر خریداری کنید.

لیست ساعت مچی دخترانه در دیجی کالا

لیست ساعت مچی دخترانه در دیجی استایل

 

۲- زیورآلات و بدلیجات

چند مدل زیورالات دخترانه برای کادو تولد

شاید اغراق نباشد اگر بگوییم که هیچ زن یا دختری در دنیا وجود ندارد که از زیورآلات و بدلیجات چه از نوع طلا و چه از نوع غیر طلا استقبال نکند. زیورآلات نه تنها در بین دختران بلکه در بین آقایان هم طرفداران زیادی دارد امروز همه از انواع زیورآلات استفاده می‌کنند.

اینکه می‌توانید زیورآلات را به عنوان کادو اصلی تولد دختر انتخاب کنید یا نه، کاملا به قیمت زیورآلات انتخابی بستگی دارد، به طور مثال یک دستبند طلا هرچند با گرم پایین، می‌تواند به عنوان کادو اصلی انتخاب شود، اما یک دستبند چرمی هرچند قشنگ اما ارزان قیمت، شاید به عنوان کادوی اصلی مناسب نباشد اما در کنار یک کادوی دیگر بسیار شیرین است.

بهترین زیورآلات دخترانه در دیجی کالا

پرفروش ترین زیورآلات دخترانه در دیجی استایل

 

۳- لوازم دکوراتیو

کادوی تولد دخترانه دکوراتیو

اگر به دنبال یک کادوی ارزان قیمت به عنوان کادو تولد دخترانه هستید. بد نیست به لوازم دکوارتیو که تنوع بسیار بالایی دارند نگاهی داشته باشید، امکان ندارد در گشت و گذار بین کالاهای دکوراتیو و بانمک، چند ایده برای کادو تولد دخترانه پیدا نکنید.

توصیه ما: اگر قرار نیست کادوی گران قیمت بخرید و در عین حال چند کادوی دکوراتیو جالب اما ارزان قیمت دیده اید، می‌توانید از لوازم دکوراتیو در کنار کادوی اصلی استفاده کنید، یک هدیه کوچک و جالب در کنار کادوی اصلی که گران تر است.

فهرست پرفروش ترین لوازم دکوراتیو

 

۴- لوازم بهداشتی برقی

لوازم شخصی برقی به عنوان کادو تولد دختر

لوازم بهداشتی برقی مانند برس پاکسازی یا اپیلاتور، کالاهایی هستند که مورد نیاز هم دختر و خانومی می‌باشد، بخصوص آنهایی که به سلامت پوست و زیبایی خود اهمیت زیادی می‌دهند. اگر نگاهی به لیست لوازم بهداشتی برقی بانوان داشته باشید با کالاهای مختلف، از برندهای مختلف و رنج های قیمتی مختلف روبرو می‌شوید که همه آنها ایده های برای کادو تولد دخترانه هستند.

توصیه ما : که اگر بودجه شما محدود است به سراغ این دسته بندی نروید چرا که به دلیل بودجه محدود احتمالا مجبور می‌شوید از برندهای متفرقه و بی کیفیت خریداری کنید که در این صورت بعد از مدتی کالا دچار مشکل خواهد شد و هم پول شما به هدر رفته است و هم کادو تولد شما دیگر کارایی نخواهد داشت.

پرفروش ترین لوازم برقی زنانه

 

۵- تجهیزات بهداشتی آرایشی

تصویر چند مدل لوازم آرایشی بهداشتی دختر

تجهیزات آرایشی چیزی نیست که تنها برخی دختران به آن نیاز داشته باشند، همه دختران لوازم آرایشی و کیف لوازم آرایش دارند و این کاملا طبیعی است. علاوه بر لوازم آرایش، تجهیزات بهداشتی مانند انواع کرم صورت، کرم ضد چروک، کرم ضد آفتاب و…. هم گزینه های مناسبی برای ارایه به عنوان کادو تولد هستند.

توصیه ما: پیش از خرید لوازم آرایشی بهداشتی حتما اطلاع کسب کنید که طرف مقابل شما از کدام برندها و با چه مشخصاتی استفاده می‌کند چرا که خانم‌ها این کالاها را با دقت و وسواس زیادی خرید می‌کنند، پس بهتر است که اگر اطلاعات کاملی در این خصوص ندارید به سراغ دسته بندی دیگری برای خرید کادو تولد دخترانه بروید.

تجهیزات آرایشی بهداشتی پرفروش دیجی کالا

تجهیزات آرایشی بهداشتی پرفروش دیجی استایل

 

۶- اسپیکر و لامپ هوشمند

سه مدل لامپ هوشمند برای کادو تولد دختر

اگر دختر مورد نظر شما رابطه خوبی با دنیای تکنولوژی و لوازم دیجیتال داشته باشد، می‌توانید لامپ‌های هوشمندی که اسپیکر هم هستند در لیست خود داشته باشید. به طور مثال چراغ خواب هوشمند شیائومی مدل Yeelight LED Bluetooth که قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ مختلف را دارد و با نور ملایم خود فضای خاصی به اتاق خواب می‌دهد.

لیست پرفروش ترین لامپ های هوشمند

 

۷- ماگ و قمقمه

سه فلاسک رنگی برای کادو تولد دختر

اگر به دنبال یک کادو تولد دخترانه شیک و ارزان قیمت هستید یا می‌خواهید کادویی را به عنوان کادوی دوم در کنار کادو اصلی تقدیم کنید، ماگ و قمقمه  ماگ‌های مدرن و لوکس، ماگ‌های فانتزی با طرح‌های مختلف، فنجان‌‌های چای و قهوه همه می‌توانند انتخاب خوبی برای کادو تولد دخترانه محسوب شوند.  اگر طرف مقابل شما به ماگ یا قمقه نیاز داشته باشد می‌توانید نگاهی به لیست چند ماگ و قمقه داشته باشید.

لیست پرفروش ترین ماگ و قمقمه

 

۸- عطر و ادکلن

عطر و ادکلن دخترانه به عنوان کادو

عطر و ادکلن از قدیم از دسته بندی های جذاب برای ارایه کادو بوده است، شاید هیچ دسته بندی به اندازه عطر و ادکلن و ساعت مچی، برای خرید کادو انتخاب نشده باشد و حالا ما عطر و ادکلن را به عنوان کادو تولد برای دختر پیشنهاد می‌کنیم.

عطر و ادکلن هم تنوع بسیار بالایی دارد، هم در چندین رنج قیمتی مختلف قابل خرید است و از همه مهمتر اینکه همه افراد حداقل چند رایحه را برای استفاده به عنوان عطر و ادکلن دوست دارند، کافیست کمی از سلیقه شخص مقابل را بدانید تا یک ادکلن را به عنوان کادو برای ایشان انتخاب کنید.

فهرست پرفروش ترین عطر و ادکلن دیجی کالا

لیست پرفروش ترین عطر و ادکلن دیجی استایل

 

۹- عروسک

تصویر سه عروسک دخترانه برای کادو تولد

لازم به توضیح نیست که دختران در هر سنی که باشند همانند روزهای کودکی به عروسک علاقه دارند و شاید تنها نوع عروسک مورد پسندشان نسبت به دوران کودکی تغییر کرده باشد، به همین دلیل دسته بندی عروسک یک ایده مناسب برای خرید کادو تولد دخترانه است.

توصیه ما: در خرید عروسک به رده سنی شخص مقابل توجه داشته باشد، به طور مثال عروسک خرس برای رده‌های سنی بزرگتر مناسب است و عروسک دختربچه برای رده های سنی پایین تر، پس در خرید عروسک دقت داشته باشید و تصور نکنید که دختران از همه عروسک ها خوششان می‌آید.

لیست پربازدیدترین عروسک دخترانه

 

۱۰- گل و گلدان طبیعی

سه مدل گلدان رنگارنگ

گل و انواع گلدان انتخاب های مناسبی برای خرید به عنوان کادو تولد دخترانه هستند اما به شرطی که طرف مقابل شما از علاقه مندان به گل و گلدان باشد، به هیچ وجه تصور نکنید که همه دختران به گل ها علاقه دارند، دختران زیادی هستند که حوصله و وقت نگهداری از گل را ندارند و مسلما با خرید گل برای آنها، نباید انتظار خوشحالی زیاد داشته باشید.

اما اگر طرف مقابل شما از علاقه مندان به گل است، پس شانس شما زده است چرا که تنوع بسیار بالایی از انواع گل و گلدان در بازار وجود دارد که تمامی ندارند و هر کدام زیبایی منحصر به فرد خود را دارند، برای مشاهده چندین مدل گلدان متفاوت بازار می‌توانید روی دکمه زیر کلیک کنید.

فهرست گل و گلدان های پرفروش

 

۱۱- ساعت هوشمند

ساعت هوشمند دخترانه در رنگ آبی و صورتی

با گذشت زمان از اولین عرضه ساعت هوشمند در بازار به مرور این کالا جای خود را میان مردم باز کرد و امروز به دست خیلی از افراد ساعت هوشمند می‌بینید. ساعت‌های هوشمند در مدل‌های کلاسیک و اسپرت، از برندهای مختلف و در چندین رنج قیمتی عرضه شده است به گونه‌ای که تقریبا با هر بودجه‌ای می‌توانید ساعت هوشمند بخرید.

اگر خرید ساعت مچی یکی از گزینه‌های شماست بد نیست به خرید ساعت هوشمند هم فکر کنید، البته توصیه ما این است که اگر ساعت هوشمند را به عنوان کادوی اصلی خریداری می‌کنید، خرید خود را از برندهای مطرح مانند شیائومی، هووای، سامسونگ و… خریداری کنید و ترجیحا به سراغ برندهای متفرقه نروید.

لیست پرفروش ترین ساعت های هوشمند

 

۱۲- کیف و کوله

سه مدل کیف رنگی دخترانه

کیف زنانه یا کوله دخترانه می‌تواند یکی از انتخاب‌های شما برای خرید کادو تولد دخترانه باشد، کیف زنانه مورد نیاز همه بانوان و دختران است و کوله هم مورد پسند خیلی از دختران است و از آن استفاده روزانه دارند و امروز مدل‌های جذاب و متنوعی از کیف و کوله دخترانه در بازار یافت می‌شود.

کیف‌های فانتزی رنگی برای نوجوانان بسیار هیجان‌انگیز است. کوله‌های عروسکی برای دختران خردسال و کیف‌های دستی یا مجلسی برای دختر خانم‌های جوان می‌تواند بسیار مناسب باشد.

لیست پرفروش ترین کوله دخترانه

لیست پرفروش ترین کیف دخترانه

 

۱۳- لوازم سفر و کمپینگ

تصویر لوازم سفر و کمپینگ

اگر فرد مورد نظر شما اهل سفر، کمپینگ یا کوهنوردی باشد شما تا ابد برای خرید کادو تولد دخترانه ایده خواهید داشت، لوازم جانبی کوهنوردی و سفر به قدری متنوع و جذاب هستند که حتی نظر افراد عادی را هم به خود جلب می‌کنند چه رسد به آنهایی که اهل سفر و کمپینگ هستند.

با کلیک روی دکمه زیر نگاهی به لوازم جانبی سفر داشته باشید تا ببینید چقدر لوازم جذابی و کاربردی وجود دارند که حتی اگر یک شخص همه آنها را داشته باشد بازهم به دلیل تنوع مدل‌ و طرح مایل است مدل‌های دیگر را هم داشته باشد، به طور مثال شلوار کوهنوردی هم مانند شلوارهای دیگر مدل‌های بسیار متنوعی دارد و کوهنوردان همواره از خرید شلوار جدید استقبال می‌کنند.

لیست پرفروش ترین لوازم سفر و کمپینگ

 

۱۴- هدفون و هندزفری

تصویر سه مدل هدفون دخترانه

هدفون  و هندزفری امروز یک انتخاب نیست بلکه یک اجبار است و این موضوع در مورد هدفون و هندزفری‌های بی سیم هم وجود دارد چرا که گوشی‌های جدید در بازار تنها قابلیت اتصال به هدفون بلوتوثی را دارند.

اگر فرد مورد نظر شما هدفون یا هندزفری بلوتوثی ندارد حتما این مورد را به لیست انتخاب‌هایتان برای خرید کادو تولد اضافه کنید، کمتر کسی است که از هدفون و هندزفری بلوتوثی هیچ استفاده ای نداشته باشد.

لیست پرفروش ترین هدفون و هندزفری

 

۱۵- عینک آفتابی

عینک آفتابی دخترانه مشکی رنگ

عینک آفتابی مورد استفاده تمامی افراد از جمله دختران است و از آنجایی که به دنیای مد و فشن هم ارتباط دارد به هیچ وجه مهم نیست که فرد مورد نظر شما عینک آفتابی دارد یا خیر چرا که شما قرار نیست مشابه همان مدل را خریداری کنید.

اما در خرید عینک آفتابی باید دقت کنید که عینکی را خریداری کنید که با فرم صورت فرد مورد نظر همخوانی داشته باشد، با نشان دادن عکس به مشاور فروش در محل عینک فروشی، می‌توانید انتخاب دقیق تری داشته باشید.

پرفروش ترین عینک های آفتابی زنانه و دخترانه

لیست عینک های آفتابی پرفروش در دیجی استایل

 

۱۶- لباس دخترانه

لباس دخترانه برای کادو تولد

لباس دخترانه چه برای دختر بچه کم و سن و سال و چه برای دختران بزرگ یک انتخاب عالی است، کافیست سایز و سلیقه پوشش طرف مقابل را بدانید و دست به یک انتخاب محشر بزنید.

داشتن کمدی پر از لباس‌های رنگارنگ و متنوع آرزوی برخی از دختران است. انواع مانتو، شلوار، لباس راحتی، لِگ، ساپورت، تاپ، شلوارک، تی‌شرت، پیراهن، لباس فانتزی، لباس‌خواب و غیره….

پرفروش ترین لباس های زنانه در دیجی کالا

لباس های زنانه و دخترانه شیک در دیجی استایل

 

۱۷- کفش دخترانه

سه مدل کفش دخترانه صورتی و مشکی

کفش هم همانند لباس می‌تواند یکی از انتخابها برای خرید کادو تولد برای دختر باشد به شرطی که سایز پای ایشان را بدانید و با سلیقه و سبک پوشش هم آشنا باشید. هرچند که برای خرید کفش خوب لازم است که بودجه نسبتا مناسبی داشته باشید و اما با صرف هزینه های کمتر هم می‌توانید کفش های خوبی را تهیه کنید.

توصیه ما: اگر بودجه شما در زمان نوشتن این مطلب زیر ۱ میلیون تومان است، بهتر است که به سراغ خرید کادوهای دیگری بروید چرا که با این مبلغ کفش خوبی انتخاب نخواهید کرد و کفش مورد نظر کارایی زیادی نخواهد داشت.

پرفروش ترین کفش های دخترانه در دیجی کالا

پرفروش ترین کفش های دخترانه در دیجی استایل

 

۱۸- لوازم تحریر

لوازم تحریر دخترانه

لوازم تحریر محدود به چند خودکار و دفتر نمی‌شود، امروز اگر به فروشگاه هایی مانند باغ کتاب سری زده باشید، حتما مشاهده کرده‌اید که لوازم تحریر تا چه حد نسبت به گذشته متفاوت شده است و وقتی صحبت از لوازم تحریر می‌شود دیگر نباید صرفا یک مغازه کوچک با چند خودکار و دفتر را یادآور شوید.

دفترهای خاطرات زیبا و جذاب، دفترهای یادداشت روزانه خلاقانه، خودکارها و مدادهای زیبا و فانتزی، جاکتابی، بندهای عینک/، استیکرهای جالب و… همگی در این فروشگاه ها دیده می‌شوند، با کلیک روی دکمه زیر بخشی از این لوازم را مشاهده می‌کنید.

لیست لوازم تحریر پرفروش دیجی کالا

 

۱۹- لوازم ورزشی

لوازم ورزشی دخترانه

اگر فرد مورد نظر شما ورزشکار باشد قطعا در رشته ورزشی ایشان لوازم جانبی ورزشی و لباس ورزشی وجود دارد و شما می‌توانید از این دسته بندی برای انتخاب کادو تولد دخترانه استفاده کنید، به طور مثال اگر شناگر باشد می‌توانید یک عینک شنای درجه ۱ را به عنوان کادو تولد به ایشان تقدیم کنید.

در مورد خرید لوازم ورزشی توصیه ما این است که کادو را متناسب با سطح ورزشی ایشان خریداری کنید، به طور مثال اگر به صورت حرفه ای شنا می‌کند، بهتر است یک عینک شنای برند و با کیفیت را خریداری کنید، اما اگر مبتدی است شاید نیاز به خرید یک عینک خیلی گران نباشد.

لیست پوشاک ورزشی دخترانه پرفروش

 

۲۰- بازی فکری

بازی فکری دخترانه

بازی فکری تنها در صورتی می‌تواند انتخاب مناسبی برای کادو تولد دخترانه باشد که فرد مورد نظر شما به بازی های فکری علاقه داشته باشد در غیر صورت خرید این کادو احتمالا یک شکست تمام عیار است و ممکن است به ارتباط شما ضربه وارد کند.

اما اگر می‌دانید که از علاقه مندان به بازی های فکری است و همچنین می‌دانید که به چه بازی های فکری علاقه دارد، احتمال خرید این کادو برای ایشان انتخاب بدی نیست.

توصیه ما: این کادو را در صورتی برای یک دختر خریداری کنید که ارتباط عاشقانه بین شما وجود نداشته باشد چرا که در چینن شرایطی طرف مقابل انتظار یک کادوی کمی احساسی تری را دارد. اما در تولد یک دختر که از آشنایان شماست این می‌تواند یک انتخاب مناسب باشد.

لیست پرفروش ترین بازی های فکری

 

۲۱- دوربین عکاسی

دوربین عکاسی چاپ فوری صورتی

دوربین عکاسی از کالاهای گران این لیست و شاید گران ترین کالای لیست پیشنهادی کادو تولد برای دختر باشد و مسلما اگر بودجه ‌اختصاص داده توسط شما بسیار بالا باشد می‌توانید به این گزینه فکر کنید، هرچند که اگر می‌خواهد تا این حد برای فرد مورد نظر هزینه کنید، توصیه می‌کنیم که اگر ارتباط عاشقانه بین شما وجود دارد به خرید طلا فکر کنید مگر اینکه مطمئن باشید فرد مورد نظر شما به دنبال خرید دوربین است.

لیست دوربین های عکاسی پرفروش

 

۲۲- هارد اکسترنال

هارد دیسک اکسترنال آبی

هارد اکسترنال امروزه مورد نیاز بیشتر افراد است، از هارد اکسترنال برای ذخیره سازی اطلاعاتی مانند عکس‌های دوربین و گوشی، فیلم‌ها و موزیک‌های مورد علاقه و خیلی از اطلاعات دیگر استفاده می‌شود.

اگر می‌دانید که طرف مقابل شما نیاز به یک هارد اکسترنال دارد، می‌توانید پیش دستی کنید و شما یک هارد اکسترنال را به عنوان کادوی تولد به ایشان هدیه کنید، البته هارد اکسترنال کادو تولد دخترانه نیست اما دختران هم به آن نیاز دارند.

لیست پرفروش ترین هاردهای اکسترنال

 

۲۳- اسپیکر بلوتوثی

اسپیکر بلوتوثی برای کادو تولد دختر

برای دخترهایی که به لوازم دیجیتال علاقه دارند و اهل تکنولوژی هستند لوازم جانبی دیجیتال جذاب زیادی وجود دارد. یکی از این لوازم جذاب اسپیکرهای بلوتوثی هستند که در مدل‌ها و برندهای مختلفی در بازار وجود دارند و استفاده از آنها بسیار جذاب است.

با توجه به بودجه‌ای که دارید می‌توانید مدلهای کوچک تا بزرگ آنها از برندهای خیلی عالی تا برندهای متوسط را خریداری کنید، تقریبا برای هر بودجه ای اسپیکر بلوتوثی وجود دارد.

لیست پرفروش ترین اسپیکرهای بلوتوثی

 

۲۴- لوازم آرایشی مو

لوازم آرایش مو دخترانه

آیا دختری را می‌شناسید که زیبایی و رسیدگی به موهایش برایش اهمیت نداشته باشد؟ قطعا خیر. پس خرید لوازم آرایشی مو از جمله سشوار، اتو مو و…. می‌توانند انتخاب مناسبی باشد، البته لازم است اطلاع داشته باشید که کدام یک از این لوازم را ندارند.

در خرید لوازم آرایشی مو توصیه ما این است که اگر بودجه نسبتا مناسبی دارید اقدام کنید، در غیر این صورت خرید کالاهای برقی با کیفیت پایین انتخاب مناسبی نیست و به زودی خراب می‌شود.

پرفروش ترین لوازم آرایشی مو

پرفروش ترین لوازم آرایشی مو در دیجی استایل

 

۲۵- پاوربانک

پاور بانک شیائومی سفید رنگ

پاوربانک یکی دیگر از کالاهای دسته بندی لوازم جانبی است که برای دختران اهل تکنولوژی که دوست دارند سبد کالاهای تکنولوژی آنها کامل باشد مناسب است و جدای از بحث علاقه، داشتن یک پاوربانک برای شخص یک ضرورت است بخصوص اگر اهل سفر و تفریح باشد.

با کلیک روی دکمه زیر لیست از پاوربانک های پرفروش بازار که توسط خریداران توصیه شده اند را مشاهده می‌کنید، پاوربانک به عنوان کادو تولد دخترانه در صورتی مناسب است که با طرف مقابل ارتباط عاشقانه نداشته باشید چرا که در روابط عاشقانه، کادوی تولد سنگین تری مورد انتظار است.

لیست پرفروش ترین پاوربانک های بازار

 

۲۶- آلات موسیقی

سه مدل آلات موسیقی

آلات موسیقی از جمله پیانو، ز، هنگ درام، گیتار، سنتور و…. همگی می‌توانند انتخاب های مناسبی به عنوان کادو تولد دخترانه باشند اما به شرطی که مطلع باشید طرف مقابل شما قصد خرید و یادگیری این ساز را دارد اما به هر دلیل تا امروز خرید و یادگیری را به تعویق انداخته است.

در خرید این کادو تولد توصیه می‌شود که از افراد آشنا به موسیقی کمک بگیرید تا در خرید شناخت برندها به شما کمک کنند، در غیر این صورت ممکن است یک ساز از برند یا نوع اشتباه خریداری کنید.

لیست آلات موسیقی پرفروش در بازار

 

۲۷- صنایع دستی

انواع صنایع دستی برای دختران

اگر دختر مورد نظر شما کمی سن و سال دارد و از علاقه مندان به صنایع دستی مانند ظروف مسی، فیروزه ای، منبت کاری، پارچه های ترمه و… می‌باشد، قطعا گزینه های جدید بیشتری برای خرید کادو تولد دختر خواهید داشت.

در این مورد توصیه ما این است که شناخت اندکی نسبت به سلیقه و چیدمان منزل ایشان داشته باشید و چنانچه از صنایع دستی در چیدمان منزل استفاده کرده باشند به این معنی است که به این مدل کالاها علاقه دارند.

لیست صنایع دستی منتخب در بازار

 

 

سایت های دیگری که برای شما مفید هستند:

https://www.giftalove.com/birthday/for-her

https://www.fnp.com/gifts/for-her-lp

https://www.winni.in/gifts/for-girls

 

 

 



نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *