تخفیف ها

۱۰ مدل بهترین ایرپاد شیائومی همراه با نقد و بررسی

معرفی 10 مدل بهترین هندزفری بلوتوثی شیائومی برای موزیک، مکالمه و...

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

لیست ۱۰ مدل بهترین ایرپاد شیائومی که ارزش خرید خیلی بالایی دارند!

شیائومی نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت خیلی زیادی داشته و امروز نه تنها لوازم الکترونیکی از جلمه گوشی هوشمند، هدفون و… تولید می‌کند بلکه به حوزه‌های متنوع دیگری مانند لوازم خانگی هوشمند هم وارد شده است.

ایرپاد یا همان هدفون بی سیم شیائومی هم یکی از محصولاتی است که این شرکت روانه بازار کرده است و بسیاری از مدل های ایرپاد شیائومی فروش خیلی خوبی را تجربه کرده‌اند و با استقبال زیاد مخاطبان مواجه شده‌اند.

ناگفته نماند که اگرچه شیائومی به حوزه‌های مختلفی ورود کرده است اما همچنان روی محصولات اصلی که کارش را با آنها شروع کرده است تمرکز زیادی دارد که از جمله این محصولات می‌توان به گوشی‌های هوشمند و هدفون‌ها اشاره کرد که خط تولید ویژه‌ای دارند و شیائومی هم از نظر مالی و هم از نظر تکنولوژی نگاه ویژه‌ای به آنها دارد.

شیائومی در زمینه تولید پاوربانک هم محصولات باکیفیتی تولید کرده است، در مطلبی جداگانه در مورد بهترین پاوربانک شیائومی هم صحبت کرده‌ایم.

 

چرا ایرپاد شیائومی؟

احتمالا شما تصمیمتان را گرفته‌اید و به دنبال خرید ایرپاد شیائومی هستید، اما برای آنهایی که کمی در انتخاب خود شک دارند می‌گویم، چیزی که شیائومی را از سایر برندها متمایز کرده است، مقرون به صرفه بودن محصولاتش است، در واقع شما اگر بخواهید مشابه یک ایرپاد شیائومی را از برند دیگری خرید کنید، باید مبلغ خیلی بیشتری را پرداخت کنید.

از طرفی شاید از خود بپرسید که برندهای ارزان زیادی در بازار وجود دارند، اما نکته اینجاست که شیائومی در عین ارزان بودن کیفیت قابل قبولی هم دارد و در واقع کیفیت را به قیمت خیلی پایین‌تری در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

لیست بهترین ایرپاد شیائومی به انتخاب خریدیار

چند مدل بهترین ایرپاد شیائومی به توصیه خریداران:

 

معیارهای ما برای انتخاب بهترین ایرپاد شیائومی

هنگام بررسی ایرپاد یا هدفون بی سیم موارد بسیار زیادی را باید در نظر داشت، مواردی از جلمه میزان صدای خروجی، قدرت میکروفون جهت مکالمه، طراحی مناسب، میزان نگهداری شارژ باتری، امکانات جانبی، ضد آب بودن هدفون، نظرات خریداران و….

با در نظر گرفتن این این موارد ما ایرپاد شیائومی مدل Buds 3 Pro را انتخاب کردیم که در اغلب جوانب امتیاز بسیار خوبی را کسب کرده است و در ادامه مفصل در مورد این مدل توضیح خواهیم داد.

اما از آنجایی که اهداف افراد از خرید ایرپاد متفاوت می‌باشد و برخی برای گوش دادن به موسیقی، برخی برای مکالمه و یا برخی برای برای گوش دادن به پادکست در سفرهای طولانی به دنبال خرید ایرپاد هستند، لذا در کنار معرفی بهترین مدل، به معرفی چند مدل بهترین ایرپاد شیائومی از ابعاد مختلف مانند قدرت مکالمه، میکرفون، باتری و… هم پرداخته‌ایم.

 

۵ مدل بهترین ایرپاد شیائومی به انتخاب خریدیار:

 

۱- بهترین ایرپاد شیائومی به طور کلی

هندزفری بی سیم شیائومی مدل Xiaomi Redmi Buds 3 Pro

هدفون شیائومی مدل Xiaomi-Redmi-Buds3-Proاین مدل ایرپاد شیائومی یکی از کاملترین هدفون‌های بی‌سیم این شرکت است که از بیشتر جوانب امتیاز خوبی کسب کرده است، یک هدفون بی‌سیم با شارژدهی بسیار مناسب، صدای خروجی مناسب، قابلیت نویز کنسلیشن اکتیو، سرعت شارژ مناسب( ۳ ساعت کار مداوم با ۱۰ دقیقه شارژ) و قابلیت‌های بسیار دیگری که در مجموع ارزش خرید این هدفون بالاتر می‌برد.

همانطور که در تصویر امتیازدهی هدفون مشاهده می‌کنید این هدفون در مقایسه با مدل‌های دیگر ایرپاد شیائومی در مجموع امتیاز بالاتری کسب کرده است و همین موضوع نشان می‌دهد که این مدل یکی از کاملترین ایرپادهای شیائومی است.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید این هدفون بین سه رقیب اصلی خود امتیاز کلی ۸۱ را کسب کرده است که نشان می‌دهد که بین رقبا هدفون کاملتری است، اما خب اگر به دنبال بهترین هدفون شیائومی برای مکالمه، برای موسیقی، برای شارژدهی و… هستید در ادامه با ما همراه باشید.

چرا ایرپاد شیائومی مدل Buds 3 Pro بخریم؟

  • اکتیو نیوز کنسلیشن (active noise cancellation)
  • تعدادی بالای میکرفون و مکالمه خوب
  • اتصال به چند دستگاه به طور همزمان
  • کیفیتی برابر با Apple air pods pro
  • سرعت شارژ بالا
  • شارژدهی قابل قبول
  • قطر درایور ۹میلی متری و خروجی صدای خوب

هندزفری بی سیم شیائومی مدل Buds 3 Pro

ایرپاد شیائومی Buds 3 Pro برای چه افرادی مناسب است؟

ایرپاد شیائومی Buds 3 Pro برای افرادی مناسب است که مایلند پکیجی کامل از همه امکانات هدفون داشته باشند، افرادی که هم به قدرت مکالمه مناسبی نیاز دارند، هم به خروجی صدای مناسب جهت گوش دادن به موزیک نیاز دارند و هم قدرت باتری برای آنها مهم است.

برای این دسته افراد که یک پکیج کامل می‌خواهند، این مدل ایرپاد شیائومی یک انتخاب بسیار مناسب است چرا که در چند مورد مانند قدرت مکالمه و سرعت شارژ بهترین است و در موارد دیگر مانند کیفیت صدای خروجی و نگهداری شارژ نزدیک به بهترین‌های بازار است.

 

۲- بهترین ایرپاد شیائومی از نظر باتری

هدفون بی‌ سیم شیائومی مدل Xiaomi Redmi AirDots 3

هدفون بی‌ سیم شیائومی مدل Xiaomi Redmi AirDots 3در همین ابتدا بهتر است بدانید که میزان شارژدهی در اینجا منظور مدت زمانی است که قاب کیس شارژ را درون خود نگه می‌دارد و شما می‌توانید بارها و بارها با قرار دادن هدفون‌ها درون کیس، آنها را شارژ کنید.

که با بررسی میزانی که کارخانه اعلام کرده است و همینطور بررسی نظرات خریداران که در عمل این شارژدهی را تجربه کرده‌اند، سه مدل Xiaomi Redmi AirDots 3 و mi true wireless earphones 2 و Buds 3 Pro میزان شارژدهی خیلی خوبی دارند که در بین این سه مدل، مدل Xiaomi Redmi AirDots 3 شارژدهی بسیار مناسب‌تری دارد.

اما اگر بخواهیم از نظر مدت زمان لازم برای فول شارژ شدن آنها بررسی کنیم دو مدل mi true wireless earphones 2 و Buds 3 Pro در سطح بالاتری قرار دارند و در مدت زمان ۱ ساعت به شارژ کامل می‌رسند که البته مدل Buds 3 Pro که به عنوان برترین هم معرفی شده است، با ۱۰ دقیقه شارژ به مدت ۳ ساعت شارژدهی خواهد داشت.

چرا ایرپاد شیائومی مدل Xiaomi Redmi AirDots 3 بخریم؟

  • اکتیو نیوز کنسلیشن (active noise cancellation)
  • شارژدهی بسیار عالی
  • سرعت شارژ قابل قبول
  • ورژن بلوتوث ۵.۲

هدفون بی‌ سیم شیائومی مدل Redmi AirDots 3

ایرپاد شیائومی Xiaomi Redmi AirDots 3o برای چه افرادی مناسب است؟

ایرپاد شیائومی Redmi AirDots 3 برای افرادی مناسب است که میزان نگهداری شارژ برایشان اولویت بسیار بالایی دارد و در کنار آن مایل هستند که قدرت مکالمه و صدای خروجی تا حد قابل قبولی مناسب باشد، در واقع اگر اولویت شما صدای خروجی است و مایل هستید مبلغ بیشتری پرداخت کنید، شاید بهتر باشد به گزینه‌های دیگری مانند مدل mi true wireless earphones 2s فکر کنید که در ادامه معرفی شده است.

 

۳- بهترین ایرپاد شیائومی از نظر قدرت صدای خروجی

ایرپاد شیائومی مدل Xiaomi Mi True Wireless Earphones 2S

ایرپاد شیائومی مدل Xiaomi Mi True Wireless Earphones 2Sاگر هدف شما از خرید ایرپاد گوش دادن به موسیقی است این مدل ایرپاد شیائومی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شماست، این هدفون از درایوری با قطر ۱۴.۲ میلی‌متر بهره می‌برد که در بین مدل‌های مشابه بیشتر قطر درایور را دارد و به معنی بیس و قدرت صدای بیشتر است که البته در تفکیک صدا هم عملکرد قابل قبولی دارد.

البته در نظر داشته باشید که اگر در کنار گوش دادن به موسیقی عملکردهایی مانند شارژدهی باتری و قدرت مکالمه هم برای شما اهمیت دارد، توصیه ما به شما انتخاب مدل Redmi Buds 3 Pro است چرا که در همه جوانب عملکرد بهتری دارد و در بخش موسیقی هم تنها اندکی نسبت به این مدل پایین‌تر است و اختلاف بین این دو از نظر قدرت صدای خروجی خیلی زیاد نیست.

چرا ایرپاد شیائومی مدل Mi True Wireless Earphones 2S بخریم؟

  • درایور با قطر ۱۴.۲ میلی‌متر و صدای خروجی قوی
  • تعدادی بالای میکرفون و مکالمه قابل قبول
  • سرعت شارژ بسیار بالا
  • شارژدهی قابل قبول

هدفون بی سیم شیائومی مدل mi true wireless earphones 2s

ایرپاد شیائومی Mi True Wireless Earphones 2S برای چه افرادی مناسب است؟

اگر قدرت صدای خروجی و بعد از آن مکالمه و شارژدهی برای شما اولویت دارند این مدل یک انتخاب مناسب برای شماست، در واقع مزیت اصلی این مدل برتر نسبی آن در قدرت صدای خروجی است و در زمینه مکالمه و شارژدهی عملکرد قابل قبولی دارد اما بهترین نیست، پس این مدل تنها در صورتی توصیه می‌شود که میزان صدای خروجی برای شما اهمیت بسیار بالایی داشته باشد.

 

۴- بهترین ایرپاد شیائومی از نظر مکالمه

هدفون بی سیم شیائومی مدل Xiaomi Redmi Buds 3 Pro

هدفون شیائومی مدل Xiaomi-Redmi-Buds3-Proبرای خیلی از افراد مکالمه در اولویت است، در واقع ایرپاد را برای مکالمات روزمره خریداری می‌کنند و در کنار آن شاید کمی برای گوش دادن به موزیک هم از آن استفاده کنند، اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید ایرپاد شیائومی مدل Xiaomi Redmi Buds 3 Pro یکی از بهترین گزینه‌هاست.

این هدفون که به عنوان برترین ایرپاد از همه ابعاد در ابتدای لیست معرفی شد، در بخش میکرفون هم با داشتن ۴ میکروفون و قابلیت نویز کنسلیشن اکتیو، عمکلرد بسیار خوبی از خود نشان داده است.

چرا ایرپاد شیائومی مدل Xiaomi Redmi Buds 3 Pro را خریداری کنیم؟

  • اکتیو نیوز کنسلیشن (active noise cancellation)
  • تعدادی بالای میکرفون و مکالمه خوب
  • اتصال به چند دستگاه به طور همزمان
  • کیفیتی برابر با Apple air pods pro
  • سرعت شارژ بالا
  • شارژدهی قابل قبول
  • قطر درایور ۹میلی متری و خروجی صدای خوب

هندزفری بی سیم شیائومی مدل Buds 3 Pro

 

۵- بهترین ایرپاد شیائومی از نظر میزان فروش

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Redmi Buds 3 Lite Global Pack

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Redmi Buds 3 Lite Global Packاگر میزان فروش را ملاک قرار دهیم این مدل یعنی هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Redmi Buds 3 Lite با استناد به سایت دیجی کالا در حال حاضر پرفروش‌ترین مدل شیائومی که امتیاز خوبی ۴ را از خریداران دریافت کرده است و بیش از ۸۱درصد از خریداران این مدل را به دیگران توصیه کرده‌اند. البته یک یا دو مدل پرفروش دیگر هم در بازار وجود دارد که البته امتیاز خوبی از خریداران دریافت نکرده‌اند.

چرا هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Redmi Buds 3 Lite Global Pack بخریم؟

  • قیمت بسیار مناسب
  • قطر درایور ۶ میلیمتری(صدای قابل قبول)
  • شارژدهی مناسب
  • سرعت شارژ مناسب
  • طراحی قابل قبول

هندزفری بی سیم شیائومی مدل Redmi Buds 3 Lite Global Pack

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Redmi Buds 3 Lite Global Pack برای چه افرادی مناسب است؟

این ایرپاد شیائومی از همه نظر در مقابل نمونه‌های رده بالای این شرکت که قیمت بالاتری هم دارند ویژگی‌های پایین‌تری دارد، لذا اگر به دنبال بهترین در همه ابعاد هستید، این مدل برای شما مناسب نیست.

اما اگر انتظارات زیادی ندارید و یک ایرپاد با قدرت مکالمه، صدای خروجی و شارژدهی متوسط برای شما کافی است، مسلما دلیلی ندارد که حداقل ۳ برابر هزینه بیشتری بپردازید و مدل‌های رده بالا را خریداری کنید، این مدل نیازهای شما را پاسخ خواهد داد.

 

۶- بهترین ایرپاد شیائومی از نظر قیمت مناسب

هدفون بی‌ سیم شیائومی مدل Redmi AirDots

هدفون بی‌ سیم شیائومی مدل Redmi AirDotsهدفون بی‌ سیم شیائومی مدل Redmi AirDots را می‌توان اقتصادی‌‌ترین ایرپاد شیائومی دانست که حداقل امکانات ممکن را با کیفیتی قابل قبول و کار راه‌انداز در اختیار شما قرار می‌دهد. مسلما فردی که این مدل را خریداری می‌کند نباید انتظار صدای عالی داشته باشید یا قدرت مکالمه آن را با مدل‌های رده بالا مقایسه کنید.

ایرپاد شیائومی مدل Redmi AirDots برای چه افرادی مناسب است؟

افرادی که انتظار زیادی از ایرپاد ندارند و صرفا به دنبال یک مکالمه عادی در شرایط عادی و گوش دادن به موزیک با صدا و کیفیت عادی دارند، این هدفون بسیار مناسب است، در واقع این گروه افراد دلیلی ندارد که برای هدفون‌های رده بالا مبلغ زیادی را بپردازند و این مدل‌ اقتصادی دقیقا برای این گروه تولید شده است و اتفاقا فروش خوبی را هم تجربه کرده‌ است.

هدفون بی‌ سیم شیائومی مدل Redmi AirDots

 

چند مدل از بهترین ایرپاد شیائومی به توصیه خریداران:

 

 

انتخاب ما

هندزفری بی سیم شیائومی مدل Buds 3 Pro

  • قطر درایور: ۹ میلی‌متر
  • محدوده عملکرد: ۱۰متر
  • عمر باتری هدفون در حالت مکالمه: ۸ ساعت

  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی: ۶ ساعت

  • عمر باتری هدفون در حالت استندبای: ۴۸

  • نسخه بلوتوث: ۵.۲

  • نویز کنسلیشن اکتیو

  • مقاوم در برابر آب


 

این مدل که در ابتدای مطلب هم معرفی شد، انتخاب ما به عنوان بهترین ایرپاد شیائومی یا همان بهترین هدفون بی سیم شیائومی است که دلایل زیادی برای انتخاب این مدل به شما ارایه دادیم.

این مدل ایرپاد شیائومی یک مدل کامل است که بیشتر ابعاد یا بهترین است یا در دسته بهترین‌ها قرار دارد و لذا به عنوان یک پکیج کامل ارایه شده است که برای افرادی که به دنبال یک ایرپاد از همه نظر کامل هستند، بسیار مناسب است.

از نقاط قوت این هدفون می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اکتیو نیوز کنسلیشن (active noise cancellation)
  • تعدادی بالای میکرفون و مکالمه خوب
  • اتصال به چند دستگاه به طور همزمان
  • کیفیتی برابر با Apple air pods pro
  • سرعت شارژ بالا
  • شارژدهی قابل قبول
  • قطر درایور 9میلی متری و خروجی صدای خوب

   

از محبوب‌ها

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Air 2 Pro

  • محدوده عملکرد: ۱۰ متر
  • عمر باتری هدفون در حالت مکالمه: ۷ ساعت

  • عمر باتری هدفون در حالت استندبای: ۲۸

  • زمان موردنیاز برای شارژ هدفون: ۱.۵ ساعت

  • نسخه بلوتوث: ۵.۰


 

این مدل هندزفری بلوتوثی شیائومی یکی از مدل‌های پرفروش بازار است که امتیاز خوب 4.2 را از خریداران کسب کرده است و از نظر قیمتی در رده متوسط قرار دارد، عددی بین گران‌ترین و ارزان‌ترین که می‌توان گفت یک هدفون نسبتا اقتصادی است.

از نقاط قوت این هدفون شیائومی صدای خروجی مناسب است، این هدفون از یک درایور با قطر 12 میلی‌متر بهره می‌برد که باعث شده در رده هدفون‌های قوی از نظر صدای خروجی قرار گیرد، البته بهترین نیست اما در رده بهترین‌ها از نظر صدای خروجی قرار دارد.

از دیگر نقاط قوت این هدفون می‌توان به مدت زمان کوتاه تا فول شارژ شدن اشاره کرد که در مدت زمان 1 ساعت به طور کامل شارژ می‌شود که این عدد بسیار قابل قبولی است.

از نظر تعداد میکروفون باید گفت که این مدل 6 میکروفون دارد که تعداد بسیار خوبی است اما به دلیل نداشتن قابلیت اکتیو نویز کنسلیشن نسبت به گزینه‌های دیگر کمی در مکالمه بخصوص در فضاهای شلوغ ضعیف عمل می‌کند.

   
از محبوب‌ها

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Redmi Buds 3 Lite Global Pack

  • قطر درایور: ۶ میلی‌متر
  • قابلیت‌های هدفون، هدست و هندزفری: نشانگر LED
  • محدوده عملکرد: ۱۰ متر با بلوتوث ۵.۲
  • عمر باتری: تا ۱۸ ساعت آماده به کار و ۵ ساعت پخش مداوم
  • عمر باتری هدفون در حالت مکالمه: ۵ ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی: ۵ ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت استندبای: ۱۸
  • عمر باتری محفظه شارژ: ۱۸ ساعت
  • زمان موردنیاز برای شارژ هدفون: تا ۱.۵ ساعت ساعت
  • زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه: تا ۵ ساعت


 

این مدل به عنوان ایرپاد اقتصادی شیائومی هم در لیست ما معرفی شده است که در این بخش به عنون هدفون توصیه شده توسط خیلی از خریداران هم دیده می‌شود که بیش از ۸۱% از خریداران این محصول را توصیه کرده‌اند و امتیاز ۴.۱ را از آنها دریافت کرده است.

یکی از قابلیت‌های خوب این هدفون شیائومی مدل Redmi Buds 3 Lite داشتن تعداد 6 میکروفون همراه با قابلیت اکتیو نویز کنسلیشن است که حتی در مدل قبلی که گرانتر هم بود دیده نشد، این قابلیت کیفیت مکالمه را بالاتر برده و حتی در شلوغی زیاد هم طرف دیگر به خوبی صدای شما را خواهد شنید.

میزان نگهداری شارژ در این هدفون متوسط است، یعنی نه خیلی زود شارژ تمام می‌کند و نه در نگهداری شارژ بهترین است، تا ۱۸ ساعت آماده به کار و ۵ ساعت پخش مداوم دارد. اما در عوض تنها در مدت زمان 1 ساعت به طور کامل شارژ می‌شود که این عالی است.

 

   
از محبوب‌ها

ایرپاد بلوتوثی شیائومی مدل buds 3

  • قطر درایور: ۱۲ میلی‌متر
  • منبع تغذیه هدفون: باتری
  • نشانگر LED
  • محدوده عملکرد: ۱۵ متر
  • عمر باتری: ۲۰ ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت مکالمه: ۱۰ ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی: ۲۰ ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت استندبای: ۱۹۰ ساعت
  • زمان موردنیاز برای شارژ هدفون: ۳۰ دقیقه ساعت


 

یکی دیگر از هدفون‌های خوش فروش که توسط دیگران هم توصیه شده است و امتیاز 4 را از خریدارن دریافت کرده است مدل buds 3 که نسخه Pro این مدل را به عنوان بهترین معرفی کردیم.

از نظر قدرت صدا همانند مدل Air 2 Pro از یک درایور با قطر 12 میلی‌متر بهره می‌برد که صدای خروجی همراه با بیس قابل قبولی دارد اما از نقاط ضعف آن این است که تعداد 4 میکروفون دارد که قابلیت اکتیو نویز کنسلیشن هم ندارد و اگر زیاد اهل مکالمه هستید، این مدل برای شما مناسب نخواهد بود.

این مدل برای چه افرادی مناسب است؟

این مدل برای افرادی مناسب است که مکالمه برای آنها در اولویت نیست و در عوض کیفیت و بیس صدای خروجی برایشان مناسب است و البته مایل هم نیستند که بیشتر از این مبلغ هزینه کنند.

 

   
از محبوب‌ها

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Earphone 2 Basic

  • قطر درایور: ۱۴.۲ میلی‌متر
  • نشانگر LED
  • محدوده عملکرد: ۱۰ متر

  • عمر باتری: ۲۰

  • عمر باتری هدفون در حالت مکالمه: ۵ ساعت ساعت

  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی: ۵ ساعت ساعت

  • عمر باتری هدفون در حالت استندبای: ۳۶ ساعت

  • عمر باتری محفظه شارژ: ۲۰ ساعت ساعت

  • زمان موردنیاز برای شارژ هدفون: ۳ ساعت ساعت

  • زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه: ۱.۵ ساعت ساعت


 

این مدل یعنی ایرپاد شیائومی Earphone 2 Basic یکی از هدفون‌های توصیه شده توسط خریداران است که کیفیت صدای خروجی آن یکی از نقاط قوت اصلی آن است، این هدفون با بهره‌مندی از یک درایور با قطر 14.2 میلی‌متر صدای خروجی قوی همراه با بیس بسیار مناسبی دارد و برای آنهایی که به دنبال گوش دادن به موزیک هستند بسیار مناسب است.

از نظر نگهداری شارژ در وضعیت متوسط رو به بالا قرار دارد، یعنی بهترین نیست اما نزدیک به بهترین‌ها می‌باشد، اما مدت زمان لازم برای شارژ شدن آن 1.5 ساعت است که در خیلی از مدل‌ها این مدت زمان 1 ساعت می‌باشد، اما خب یک نقطه ضعف هم محسوب نمی‌شود.

تعداد میکروفون‌های داخلی این مدل تنها 2 عدد می‌باشد که خیلی کم است اما به دلیل داشتن قابلیت نویز کنسلیشن تا حدی برای مکالمه بهتر شده است، اما به طور کلی مکالمه در این هدفون نسبت به سایر نمونه‌ها ضعیف‌تر است.

این مدل ایرپاد شیائومی برای چه افرادی مناسب است؟

همانطور که متوجه شدید نقطه قوت این مدل قطر درایور آن می‌باشد که صدای قوی با بیس مناسب ارایه می‌کند و در سایر زمینه‌های مانند مکالمه خیلی قوی نیست، هرچند که شارژدهی مناسبی دارد، در نهایت باید گفت که اگر گوش دادن به موزیک بیشتر از مکالمه برای شما اهمیت دارد، این هدفون می‌تواند یکی از گزینه‌های شما باشد.

 

   
از محبوب‌ها

هدفون بلوتوثی شیائومی مدل Redmi Buds 3 Youth Edition

  • جنس رابط: تایپ سی
  • قطر درایور: ۶ میلی‌متر

  • محدوده عملکرد: بیش از ۱۰ متر

  • عمر باتری: ۱۸ ساعت

  • عمر باتری هدفون در حالت مکالمه: ۶ ساعت

  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی: ۶ ساعت

  • عمر باتری هدفون در حالت استندبای: ۱۸

  • عمر باتری محفظه شارژ: ۱۲۰ ساعت

  • زمان موردنیاز برای شارژ هدفون: ۱ ساعت

  • زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه: ۱.۵ ساعت


 

به آخرین هدفون بی سیم شیائومی یعنی مدل Redmi Buds 3 Youth Edition رسیدیم که قیمت بسیار مناسبی هم دارد و امتیاز نسبتا قابل قبول 3.6 را از خریداران دریافت کرده است، به هرحال کاملا طبیعی است که رضایت خریداران از یک هدفون بی سیم نزدیک به 2 میلیون تومان خیلی بیشتر از یک هدفون 500 هزار تومانی است.

اما فراموش نکنید که ارزان بودن این ایرپاد شیائومی به دلیل بی کیفیت بودن آن نیست، بلکه هدف شیائومی این است که با کاهش امکانات مختلف یک هدفون اقتصادی به افرادی ارایه کند که نیاز به این امکانات ندارند.

این امکانات دیگر هدفون‌ها را در سطح پایین‌تری دارد تا افرادی که دقیقا به همین سطح از امکانات نیاز دارند بی جهت پول بیشتری برای نمونه‌های گران‌تر پرداخت نکنند.

به طور مثال قطر درایور این هدفون 6 میلی‌متر است که یعنی خروجی صدای کاملا متوسطی دارد، میزان نگهداری شارژ آن کم و اذیت کننده نیست اما مانند نمونه‌های قبلی خیلی زیاد هم نیست و در نهایت تنها از 2 میکروفون بهره می‌برد که قابلیت نویز کنسلیشن هم ندارد و برای یک شخص که نیاز به مکالمه ندارد یا خیلی کم مکالمه می‌کند بسیار مناسب است.

این هدفون بی سیم شیائومی برای چه افرادی مناسب است؟

برای افرادی که همیشه با همان هندزفری فابریک داخل جعبه گوشی نیازشان را رفع می‌کردند و پول بیشتری برای هندزفری‌های گرانتر نمی‌پرداختند و حالا تنها نیاز به همان هندزفری تنها به صورت بلوتوثی و بدون سیم دارند.

 

   

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *