لوازم جانبی دیجیتال

بهترین پاوربانک شیائومی در بازار ایران [فروردین ۱۴۰۲] با ظرفیت ۱۰۰۰۰ و ۲۰۰۰۰ میلی آمپر

بهترین پاوربانک و شارژر همراه شیائومی کدام است؟ 2022

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

بررسی چند مدل بهترین پاوربانک شیائومی که ارزش خرید بالاتری دارند!

فرقی نمی‌کند که از آن دسته افرادی هستید که دائما در حال کار با گوشی خود هستند و حتی یک روز را هم نمی‌توانن بدون شارژ کردن گوشی سپری کنند یا از آن دسته افرادی که خیلی کم از گوشی استفاده می‌کنند و هر دو روز یا چند روز یک بار گوشی خود را شارژ می‌کنند، در هر صورت داشتن یک پاوربانک خوب شما را در زمان‌هایی نیاز فوری به شارژ گوشی دارید، یاری می‌کند.

اگر تا به حال به فکر خرید پاوربانک افتاده باشید و نگاهی به مدل‌های مختلف کرده باشید قطعا نام برندهای مختلفی همچون شیائومی، انکر، انرجایزر، روموس و… به گوشتان خورده‌است، ما در این مطلب قرار است به بررسی چند مدل بهترین پاوربانک شیائومی بپردازیم.

شیائومی که نام خود را با گوشی‌های با کیفیت و اقتصادی‌اش بر سر زبان‌ها انداخت، امروز محصولات مختلفی از جلمه پاوربانک، هدفون، ایرپاد و خیلی از لوازم هوشمند خانه را به بازار عرضه می‌کند که ما در مورد بهترین ایرپاد شیائومی مطلبی هم منتشر کرده‌ایم. در همه محصولات شیائومی کیفیت در کنار قیمت اقتصادی قرار دارد.

 

پاوربانک برای چه افرادی مناسب است؟

در حالت معمول همه از پاوربانک برای شارژ کردن گوشی موبایل در زمانی که دسترسی به برق ندارند استفاده می‌کنند، اما سوال اینجاست که برنامه روزانه شما چگونه است و چطور از پاوربانک استفاده می‌کنید؟

برخی افراد به صورت روزانه از پاوربانک استفاده نمی‌کنند و بعضا در شرایطی که احتمال می‌دهند به آن نیاز داشته باشند آن را با خود حمل می‌کنند، اما برخی اگر یک روز پاوربانک را همراه خود نداشته باشند، در کارهای روزانه‌شان تداخل ایجاد می‌شود، مانند افرادی که دائما در حال سفر و حرکت در مسیر هستند.

برخی هم در شرایطی که دسترسی به پریز برق دارند اما به دلیل نزدیک بودن گوشی به خودشان و یا به دلایل شخصی از جمله عادت، ترجیح می‌دهند که در محل کار و خانه گوشی خود را با پاوربانک شارژ کنند.

پاوربانک برای همه مناسب است، مسئله این است که عادت‌های شما و  نحوه استفاده شما از پاوربانک چگونه است، این موضوع در انتخاب پاوربانک اهمیت دارد.

اینکه شما جزو کدام دسته هستید و چطور از یک پاوربانک استفاده می‌کنید، تاثیر زیادی در انتخاب شما خواهد گذاشت، مثلا اگر جزو دسته‌ آخر هستید که برای کارهای روزانه در محل کار و خانه از پاوربانک استفاده می‌کنید، بهتر است پاوربانک شما جمع و جور باشد و نیازی نیست که ظرفیت خیلی زیادی داشته باشد و یک پاوربانک شیائومی ۱۰هزار میلی آمپری کافی است.

اما اگر جزو دسته‌ای هستید که دائما سفر می‌کنید و واقعا نیاز به یک پاوربانک قوی دارید، خب شاید بهتر باشید که کمی از جمع و جور بودن پاوربانک بگذرید و یک پاوربانک با ظرفیت بالاتر حداقل ۲۰هزار میلی آمپری خریداری کنید که شاید کمی بزرگ‌تر باشد اما قطعا برای قرار گیری در کیف و کوله مناسب است.

 

لیست بهترین پاوربانک های شیائومی را با چه معیارهایی تهیه کرده‌ایم؟

از آنجایی که افراد با نیازهای متفاوتی اقدام به خرید پاوربانک می‌کنند، ما برای تهیه لیست بهترین پاوربانک شیائومی تنها به یک مدل اکتفا نکردیم، در واقع ما یک مدل را از دید کارشناسان خودمان به عنوان یک مدل همه پسند و یک بهترین برای همه معرفی کردیم و سپس در ادامه از چند بهترین پاوربانک شیائومی را از نظر ظرفیت، از نظر سرعت شارژ، از نظر قیمت و… معرفی کردیم.

لذا ما به طور کلی معیارهای مختلفی مانند ظرفیت اسمی و واقعی پاوربانک، سرعت شارژ پاوربانک و بهره‌مندی از تکنولوژی شارژ سریع، طراحی و مقاوم بودن پاوربانک و همچنین نظرات و رضایت خریداران را هنگام تهیه لیست بهترین‌ها در نظر داشتیم.

 

بهترین پاوربانک شیائومی از نگاه خریدیار:

شارژر همراه شیائومی مدل Redmi PB200LZM ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

این پاوربانک شیائومی مدل Redmi PB200LZM نزدیک به ۶هزار فروش دیجی کالا داشته و بیش از ۸۵% از خریداران از آن رضایت بالایی داشته‌اند و حدود ۱۰۰۰ نفر این پاوربانک را به دیگران توصیه کرده‌اند.

همانطور که می‌دانید ظرفیت واقعی پاوربانک‌ها کمتر از ظرفیت اسمی است، در واقع این پاوربانک ظرفیت واقعی‌اش کمتر از ۲۰هزار میلی آمپر است، برای اینکه بدانید ظرفیت واقعی آن چقدر است باید گفت که این دستگاه توانایی ۴.۸ مرتبه شارژ Iphone XS را دارد که ظرفیت قابل قبولی است.

ما این مدل را به عنوان بهترین انتخاب کردیم چرا که یک پکیج کامل از امکانات مختلف است، هم ظرفیت واقعی خوبی دارد، هم طراحی همه پسندی دارد، هم تعداد پورت خروجی مناسبی دارد، قابلیت شارژ سریع دارد، قابلیت‌های ایمنی مناسب از جلمه Fit Charge را دارد که موجب می‌شود بعد از فول شارژ شدن گوشی، جریان قطع شود.

خرید پاوربانک شیائومی مدل Redmi PB200LZM

در کنار همه این قابلیت‌ها، قیمت این دستگاه کاملا اقتصادی است و در برابر قابلیت‌ها و ظرفیتی که دارد عدد قابل قبولی است که این ویژگی همه محصولات شیائومی است که کیفیت را در کنار قیمت اقتصادی عرضه می‌کنند.

از نقاط قوت به گفته خریداران می‌توان به: شتن سوکت مستقیم تایپc، ظرفیت واقعی بالا، شارژ سریع و قیمت و برند مناسب اشاره کرد.

از نقاط ضعف به گفته خریداران می‌توان به وزن کمی زیاد اشاره کرد که توسط خیلی از خریداران گفته شده است.

 

بهترین پاوربانک شیائومی از نظر سرعت شارژ:

شارژر همراه شیائومی مدل PLM18ZM ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

شارژر همراه شیائومی مدل PLM18ZM ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

این پاوربانک شیائومی مدل PLM18ZM همانند مدل قبلی یکی از بهترین‌های بازار است که ما در ابتدا قصد داشتیم این مدل را به عنوان بهترین از دید خریدیار معرفی کنیم اما خب مدل قبلی در برخی جوانب از جمله میزان فروش و قیمت مناسب برتری داشت.

اما این مدل اگرچه قیمتی بالاتر از مدل قبلی دارد اما از نظر سرعت شارژ برتری دارد و مجهز به تکنولوژی Quick Charge ۳.۰ است که باعث می‌شود در سریع‌ترین زمان ممکن گوشی شما را شارژ کند.

از دیگر ویژگی‌های برجسته این پاوربانک شیائومی مجهز بودن آن به چیپست هوشمند جریان است تا خیالتان راحت باشد که جریان به صورت استاندارد وارد گوشی شما می‌شود و هر جریان بیش از حد به گوشی انتقال پیدا نمی‌کند.

همانطور که گفته شد این پاوربانک سرعت شارژ مناسبی دارد که در کنار مجهز بودن تکنولوژی شارژ سریع، یکی دیگر از عوامل این سرعت شارژ پورت‌های خروجی با توان ۱۸ وات است،  هرکدام از پورت های یو اس بی می توانند بصورت جداگانه تا توانی معادل ۱۸ وات را به گوشی شما انتقال دهند.

خرید پاوربانک شیائومی مدل PLM18ZM

همچنین شیائومی از موج جدید راه افتاده در پورت ها، یعنی پورت Type-C عقب نمانده و علاوه بر پورت مرسوم Micro USBیک پورت تایپ سی نیز جهت شارژ پاوربانک روی آن تعبیه کرده است. چنانچه قصد شارژ کردن ساعت هوشمند و هندزفری را دارید کافیست کلید پاوربانک را دوبار فشار دهید تا وارد مود ولتاژ پایین شود و با خیال راحت شارژ را انجام دهید.

از نقاط قوت به گفته خریداران می‌توان به: ظرفیت خوب، سرعت شارژ دهی سریع، شارژ شدن سریع و کیفیت ساخت بالا اشاره کرد.

از نقاط ضعفه به گفته خریداران می‌توان به: وزن نسبتا زیاد اشاره کرد.

 

بهترین پاوربانک شیائومی از نظر ظرفیت:

شارژر همراه شیائومی مدل Redmi PB200LZM ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

شارژر همراه شیائومی مدل Redmi PB200LZM ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

بیشترین ظرفیت پاوربانک‌های شیائومی که در بازار موجود هستند ۲۰هزار میلی آمپر است که با بررسی مدل‌های ۲۰هزار میلی آمپری ما این مدل را انتخاب کردیم که در ابتدا به عنوان بهترین هم معرفی شده بود.

در مورد ویژگی‌ها و نقاط قوت و ضعف این مدل صحبت کرده‌ایم، اما بد نیست این مورد را هم بدانید که این پاوربانک شیائومی از نظر مقاوم هم امتیاز خوبی کسب کرده است و کاملا ضد ضربه می‌باشد. هم چنین ظرفیت واقعی آن به اندازه‌ای است که می‌تواند یک Iphone XS نزدیک به ۵ مرتبه کامل شارژ کند که عدد بسیار قابل قبولی است و نشان می‌دهد که می‌توان روی ظرفیت این پاوربانک حساب باز کرد.

خرید پاوربانک شیائومی مدل Redmi PB200LZM

 

بهترین پاوربانک شیائومی از نظر تعداد پورت:

شارژر همراه شیائومی PB1022ZM ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

شارژر همراه شیائومی PB1022ZM ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

در حال حاضر بیشترین تعداد پورت پاوربانک‌های شیائومی که در بازار موجود است سه عدد است، لذا بین چند مدل که ۳ پورت خروجی داشتند ما مدل PB1022ZM را که ۸۳% از خریداران آن را توصیه کرده‌اند انتخاب کردیم.

این مدل پاوربانک شیائومی دارای ۳ پورت خروجی است با شدت جریان ۲ آمپر و بالاتر است که در واقع این امکان را برای شما فراهم می‌کند به طور همزمان سه دیوایس را شارژ کنید.

البته در نظر داشته باشید که اگر ظرفیت ۱۰هزار میلی آمپر برای شما مناسب است و تعداد پورت خروجی برای شما اولویت بالایی دارد، این مدل برای شما گزینه مناسب است، در غیر این صورت از نظر ظرفیت و همچنین سرعت شارژ مدل‌های بهتری هستند که پیشتر معرفی شدند.

خرید پاوربانک شیائومی مدل PB1022ZM

 

بهترین پاوربانک شیائومی از نظر قیمت:

شارژر همراه شیائومی مدل Redmi ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت به همراه کابل تبدیل microUSB

شارژر همراه شیائومی مدل Redmi ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت به همراه کابل تبدیل microUSB

وقتی صحبت از قیمت و اقتصادی بودن محصول می‌شود، یعنی گزینه‌ای که در عین داشتن امکانات مناسب، کمترین قیمت ممکن را دارد، لذا ما در بین نمونه‌های ارزان‌تر پاوربانک شیائومی گزینه‌ای که ظرفیت بهتر، رضایت بالاتر و امکانات بیشتری داشت را انتخاب کردیم، یعنی شارژر همراه شیائومی مدل Redmi ظرفیت ۱۰۰۰۰ که بیش از ۸۰۰ نفر از خریداران آن را توصیه کرده‌اند.

همانطور که گفته شد ظرفیت اسمی این پاوربانک شیائومی ۱۰هزار میلی آمپر است که ظرفیت واقعی آن حدود ۷ یا ۸هزار میلی آمپر خواهد بود، همچنین از نظر طراحی بسیار جمع و جور و کتابی شکل است و وزن آن حدود ۲۰۰ گرم است که در گروه پاوربانک‌های سبک قرار می‌گیرد.

خرید پاوربانک شیائومی مدل Redmi 10000

از دیگر ویژگی‌های خوب این پاوربانک اقتصادی شیائومی بهره‌مندی آن از باتری لیتیوم پلیمری است که از باتری‌های جدید محسوب می‌شود و برای شارژ شدن خودش هم به تکنولوژی شارژ سریع مجهز است ضمن اینکه گوشی‌ را هم نسبتا سریع شارژ می‌کند. همه این موارد موجب شده که به عنوان یک پاوربانک اقتصادی بهترین گزینه باشد.

از نقاط قوت به گفته خریداران می‌توان به: قیمت بسیار مناسب، طراحی جمع و جور، وزن کم، شارژ شدن سریع و شارژ دهی سریع اشاره کرد.

از نقاط ضعف به گفته خریداران می‌توان به: ظرفیت متوسط، سرعت شارژ دهی متوسط در مقایسه به مدل‌های گران تر اشاره کرد.

 

بهترین پاوربانک شیائومی از نظر میزان فروش:

شارژر همراه شیائومی مدل Redmi ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپرساعت به همراه کابل تبدیل microUSB

شارژر همراه شیائومی مدل Redmi ظرفیت 20000 میلی آمپرساعت به همراه کابل تبدیل microUSB

شارژر همراه شیائومی مدل Redmi با ظرفیت ۲۰هزار میلی آمپر را می‌توان پرفروش‌ترین پاوربانک شیائومی در بین نمونه‌های موجود در دیجی کالا نامید، مدلی که فروش آن به ۵ هزار عدد نزدیک شده است و بیش از ۱۰۰۰ نفر از خریداران، خرید آن را به دیگران توصیه کرده‌اند.

این مدل پاوربانک شیائومی به همراه یک عدد کابل شارژ ۲۵ سانتی‌متری ارائه می‌شود، دو عدد پورت خروجی دارد و از انواع پروتکل‌های شارژ سریع پشتیبانی می‌کند، این مدل در برابر نوسان جریان مقاوم است و جریان بیش از حد را به گوشی شما وارد نمی‌کند.

این پاور بانک Redmi شیائومی دارای دو پورت خروجی USB و یک پورت‌ ورودی نوع USB-C و MicroUSB است که حداکثر میزان قدرت برای پورت ورودی ۵V_2.1A و پورت خروجی آن ۵.۱V_3.6A است.

ظرفیت اسمی این پاوربانک ۲۰هزار میلی آمپر است که ظرفیت واقعی آن تقریبا حدود ۱۵هزار میلی آمپر یا کمی بیشتر از آن است که این کاملا طبیعی است چرا که در تمام پاوربانک‌ها ظرفیت واقعی کمتر از ظرفیت اسمی است.

خرید پاوربانک شیائومی مدل Redmi 20000

این پاوربانک از تکنولوژی شارژ سریع و هوشمند Fit Charge بهره می‌برد که موجب می‌شود جریان مورد نیاز هر دیوایس را خودش شناسایی کند و هنگامی که دیوایس به طور کامل شارژ شد، جریان را قطع کند.

از نقاط قوت به گفته خریداران می‌توان به: قیمت مناسب، ظرفیت بالا، شارژ دهی و شارژ شدن سریع، بهره‌مندی از شارژدهی ایمن و کیفیت ساخت بالا اشاره کرد.

از نقاط ضعف به گفته خریداران می‌توان به وزن کمی زیاد آن اشاره کرد که البته برای یک پاوربانک ۲۰هزار میلی آمپری طبیعی است.

 

چند بار می‌توانیم گوشی را با پاوربانک شارژ کنم؟

این موضوع به ظرفیت پاوربانک و همچنین ظرفیت باتری گوشی شما بستگی دارد، به طور مثال اگر باتری گوشی شما ۵۰۰۰ میلی آمپر ظرفیت دارد، پس یک پاوربانک با ظرفیت واقعی ۱۰۰۰۰ میلی آمپر می‌تواند دوبار گوشی شما را فول شارژ کند.

 

ظرفیت اسمی و ظرفیت واقعی پاوربانک یعنی چه؟

ظرفیت اسمی پاوربانک همان عددی است که هنگام خرید روی آن درج شده است، مثلا گفته می‌شود پاوربانک شیائومی با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر، این ظرفیت همان ظرفیت اسمی است. اما نکته اینجاست که ظرفیت واقعی پاوربانک کمتر از ظرفیت اسمی آن است، مثلا اگر گوشی شما ۵هزار میلی آمپر ظرفیت دارد، یک پاوربانک با ظرفیت اسمی ۱۰۰۰۰ میلی آمپر نمی‌تواند دوبار گوشی را شارژ کند چرا که ظرفیت واقعی آن کمتر از ۱۰۰۰۰ میلی آمپر است.

اگر در عمل امتحان کنید مشاهده می‌کنید که این پاوربانک ۱بار گوشی شما را فول شارژ می‌کند و در دفعه بعدی احتمالا تا حدود ۴۰درصد شارژ می‌کند، در واقع تقریبا ظرفیت واقعی آن ۷۰۰۰ میلی آمپر است. پس ظرفیت واقعی همیشه کمتر از ظرفیت اسمی است و هنگام خرید پاوربانک باید دقت کنید که ظرفیت واقعی دستگاه چند بار گوشی تان را شارژ می کند.

برای این که بفهمید هر پاوربانک چند بار گوشی شما را شارژ می کند و در واقع از ظرفیت واقعی آن مطلع شوید، می توانید وارد سایت powerbankexpert شوید و قبل خرید پاوربانک مورد نظرتان، ظرفیت واقعی آن را پیدا کنید، اما معمولا ظرفیت واقعی حدود ۲۰ درصد کمتر از ظرفیت اسمی است.

لیست پرفروش ترین پاوربانک های شیائومی

آیا ممکن است پاوربانک گوشی را خراب کند؟

یک پاوربانک چنانچه استاندارد و ایمن نباشد، بله می‌تواند همانند شارژر فندکی ماشین جریان‌های غیر متعارف و غیر ایمن را وارد گوشی کرده و آن را خراب کند، اما گر پاوربانک مد نظر شما از یک برند معتبر مانند شیائومی است و یا از  فناوری PD و استانداردهای روز دنیا بهره می‌برد، جای هیچ نگرانی نیست.

استانداردهایی که در معمولا در دفترچه راهنمای پاوربانک‌ها نوشته می‌شود، موارد زیر هستند:

استاندارد ها معمولا در دفترچه راهنمای پاوربانک ذکر شده که شامل این موارد می شود:
۱- ولتاژ بیش از حد نرمال (Over Voltage Protection) یعنی بتواند در برابر شدت جریان زیاد مقاومت کند.
۲- بیش از حد شارژ شدن (Over Charge Protections) یعنی بتواند انتقال نیرو را زمانی که شارژ پر می شود قطع کند.
۳- شدت جریان بیش از حد (Over Current Protections) یعنی زمانی که برق قطع و وصل می شود یا ولتاژ بالا می رود آن را خنثی کند تا آسیب به باتری یا پاوربانک نرسد.
۴- گرما (Over Heat Protections) یعنی بتواند در برابر حرارت بالا و بالا رفتن دما در اثر شدت جریان زیاد مقاومت کند.
۵- اتصال کوتاه (Short-Circuit) یعنی در برابر نوسان مقاوم باشد.

 

بهتر است پاوربانک کنترل شدت جریان هوشمند داشته باشد

توصیه ما این است که هنگام خرید پاور بانک دقت کنید که استاندارد های Fit Charge یا AI Power را داشته باشد، فناوری Fit Charge  کمک می‌کند که وقتی گوشی شما به ۱۰۰درصد شارژ رسید، جریان را قطع کند و فناوری AI Power هم جریان ورودی به گوشی را به صورت ایمن و استاندارد به گوشی ارسال می‌کند به همین دلیل با وجود این دو فناوری جای نگرانی وجود ندارد.

 

لیست ۱۲ مدل از بهترین پاوربانک شیائومی از نگاه مصرف کنندگان

 

  • نحوه نمایش محصول ها
شارژر همراه شیائومی مدل Redmi ظرفیت 20000 میلی آمپرساعت به همراه کابل تبدیل microUSB

شارژر همراه شیائومی مدل Redmi ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپرساعت به همراه کابل تبدیل microUSB

مشخصات

  • کلاس وزنی
    معمولی|۲۰۰ تا ۴۰۰ گرم
  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری
    نشانگر LED
  • ظرفیت اسمی
    ۲۰۰۰۰
  • تعداد درگاه خروجی
    دو عدد
  • قابلیت‌های ویژه
    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
  • امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
  • تخصیص هوشمند شدت جریان خروجی (Fit Charge)
  • شارژ ایمن (MultiProtect)
  • مدیریت هوشمند شارژ
  • مقاوم در برابر ضربه
  • محدوده ظرفیت
    بیشتر از ۱۵ هزار میلی‌آمپر‌ساعت
  • توضیحات جنس بدنه
    پلاستیک ABS
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۵ آمپر
  • ۲.۰ آمپر
  • ۲.۴ آمپر
  • ۳.۱ آمپر
  • شدت جریان ورودی
    ۲.۱ آمپر
  • ولتاژ خروجی
    ۵.۱ ولت
  • ولتاژ ورودی
    ۵.۱
  • سازگار با
    تمامی دستگاه های دیجیتال قابل حمل ۵ ولت از جمله گوشی،تبلت،دوربین فیلم برداری و عکس برداری mp3 - mp4 - GPS و ...
  • امکانات و قابلیت‌ها
    - قابلیت محافظت در برابر افزایش شارژ ، شدت جریان ، ولتاژ ، حرارت ، تخلیه شارژ و اتصال کوتاه - ایمن و محافظت شده در برابر افزایش اتصال کوتاه، افزایش شارژ، تخلیه شارژ، جریان، ولتاژ، حرارت و ریست شدن - دارای بدنه ای مقاوم در برابر ضربه - همراه با کابل تبدیل USB به microUSB طول ۲۵ سانتی متر
  • نوع باتری
    لیتیوم-یونی
  • وزن
    ۴۷۰ گرم
مشاهده قیمت و موجودی محصول
پاور بانک شیائومی 10000 Mi Power Bank به همراه کاور سیلیکونی کد 1

پاور بانک شیائومی ۱۰۰۰۰ Mi Power Bank به همراه کاور سیلیکونی کد ۱

مشخصات

  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری
    نشانگر LED
  • ظرفیت اسمی
    ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت
  • تعداد درگاه خروجی
    یک عدد
  • قابلیت‌های ویژه
    امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
  • امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
  • شارژ شدن سریع پاوربانک (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
  • شارژ ایمن (MultiProtect)
  • تخصیص هوشمند شدت جریان خروجی (Fit Charge)
  • شدت جریان خروجی
    ۲.۴ آمپر
  • شدت جریان ورودی
    ۲.۰ آمپر
  • ولتاژ خروجی
    ۵.۰ ولت
  • ولتاژ ورودی
    ۵ ولت
  • سازگار با
    انواع گوشی های موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و دیگر دستگاه های از این قبیل
  • امکانات و قابلیت‌ها
    ولتاژ ورودی: ۵/۹/۱۲ ولت ولتاژ خروچی: ۵.۱/۹/۱۲ ولت دارای بدنه آلومینیومی خوش ساخت سیستم امنیتی چندلایه قابلیت شارژ دستگاه هایی با ولتاژ پایین (هدست یا مچ بند شیاومی) مدت زمان شارژ شدن باتری پاور بانک با شارژر ۱۸ وات: ۴.۲ ساعت مدت زمان شارژ شدن باتری پاور بانک با شارژر ۱۰ وات: ۶.۲ ساعت ایمن و محافظت شده در برابر افزایش اتصال کوتاه، افزایش شارژ، تخلیه شارژ، جریان، ولتاژ، حرارت و ریست شدن
  • نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
مشاهده قیمت و موجودی محصول
شارژر همراه شیائومی مدل Redmi ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت به همراه کابل تبدیل microUSB

شارژر همراه شیائومی مدل Redmi ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت به همراه کابل تبدیل microUSB

مشخصات

  • کلاس وزنی
    معمولی|۲۰۰ تا ۴۰۰ گرم
  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری
    نشانگر LED
  • ظرفیت اسمی
    ۱۰۰۰۰
  • تعداد درگاه خروجی
    دو عدد
  • قابلیت‌های ویژه
    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
  • امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
  • شارژ ایمن (MultiProtect)
  • شارژ شدن سریع پاوربانک (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
  • مدیریت هوشمند شارژ
  • مقاوم در برابر ضربه
  • محدوده ظرفیت
    ۱۰ تا ۱۵ هزار میلی‌آمپر‌ساعت
  • قابلیت‌های دستگاه
    پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Power Delivery (PD)
  • توضیحات جنس بدنه
    پلاستیک ABS
  • شدت جریان خروجی
    ۲.۴ آمپر
  • ۲.۵ آمپر
  • ۳.۰ آمپر
  • شدت جریان ورودی
    ۲.۱ آمپر
  • ولتاژ خروجی
    ۵.۱ ولت
  • ولتاژ ورودی
    ۵.۱
  • سازگار با
    تمامی دستگاه‌ها
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • نوع باتری
    لیتیوم-یونی
  • وزن
    ۲۴۷ گرم
مشاهده قیمت و موجودی محصول
پاور بانک شیائومی 10000 Mi Power Bank به همراه کاور سیلیکونی کد6

پاور بانک شیائومی ۱۰۰۰۰ Mi Power Bank به همراه کاور سیلیکونی کد۶

مشخصات

  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری
    نشانگر LED
  • ظرفیت اسمی
    ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت
  • تعداد درگاه خروجی
    یک عدد
  • قابلیت‌های ویژه
    شارژ شدن سریع پاوربانک (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
  • شارژ ایمن (MultiProtect)
  • تخصیص هوشمند شدت جریان خروجی (Fit Charge)
  • امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
  • امکان شارژ لپ‌تاپ (با داشتن پورت AC)
  • شدت جریان خروجی
    ۲.۴ آمپر
  • شدت جریان ورودی
    ۲.۰ آمپر
  • ولتاژ خروجی
    ۵.۰ ولت
  • ولتاژ ورودی
    ۵ ولت
  • سازگار با
    انواع گوشی های موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و دیگر دستگاه های از این قبیل
  • امکانات و قابلیت‌ها
    ولتاژ ورودی: ۵/۹/۱۲ ولت ولتاژ خروچی: ۵.۱/۹/۱۲ ولت دارای بدنه آلومینیومی خوش ساخت سیستم امنیتی چندلایه قابلیت شارژ دستگاه هایی با ولتاژ پایین (هدست یا مچ بند شیاومی) مدت زمان شارژ شدن باتری پاور بانک با شارژر ۱۸ وات: ۴.۲ ساعت مدت زمان شارژ شدن باتری پاور بانک با شارژر ۱۰ وات: ۶.۲ ساعت ایمن و محافظت شده در برابر افزایش اتصال کوتاه، افزایش شارژ، تخلیه شارژ، جریان، ولتاژ، حرارت و ریست شدن
  • نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
مشاهده قیمت و موجودی محصول
شارژر همراه شیائومی مدل Redmi PB200LZM ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

شارژر همراه شیائومی مدل Redmi PB200LZM ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

مشخصات

  • کلاس وزنی
    سنگین|بیشتر از ۴۰۰ گرم
  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری
    نشانگر LED
  • ظرفیت اسمی
    ۲۰۰۰۰
  • تعداد درگاه خروجی
    دو عدد
  • قابلیت‌های ویژه
    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
  • امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
  • تخصیص هوشمند شدت جریان خروجی (Fit Charge)
  • شارژ ایمن (MultiProtect)
  • شارژ شدن سریع پاوربانک (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
  • مدیریت هوشمند شارژ
  • مقاوم در برابر ضربه
  • محدوده ظرفیت
    بیشتر از ۱۵ هزار میلی‌آمپر‌ساعت
  • توضیحات جنس بدنه
    پلاستیک ABS
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۵ آمپر
  • ۲.۰ آمپر
  • ۲.۴ آمپر
  • ۳.۱ آمپر
  • شدت جریان ورودی
    ۲.۱ آمپر
  • ولتاژ خروجی
    ۵.۱ ولت
  • ولتاژ ورودی
    ۵.۱
  • سازگار با
    تمامی دستگاه های دیجیتال قابل حمل ۵ ولت از جمله گوشی،تبلت،دوربین فیلم برداری و عکس برداری،mp3،mp4،GPS و ...
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات و قابلیت‌ها
    - قابلیت محافظت در برابر افزایش شارژ ، شدت جریان ، ولتاژ ، حرارت ، تخلیه شارژ ، اتصال کوتاه و ضربه
  • نوع باتری
    لیتیوم-یونی
  • وزن
    ۴۷۰ گرم
مشاهده قیمت و موجودی محصول
شارژر همراه شیاومی مدل Mi Power Bank 2 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

شارژر همراه شیاومی مدل Mi Power Bank 2 ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

مشخصات

  • کلاس وزنی
    سنگین|بیشتر از ۴۰۰ گرم
  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری
    نشانگر LED
  • ظرفیت اسمی
    ۲۰۰۰۰
  • تعداد درگاه خروجی
    دو عدد
  • قابلیت‌های ویژه
    شارژ شدن سریع پاوربانک (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
  • امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
  • تکنولوژی Quick Charge 3.0
  • شارژ ایمن (MultiProtect)
  • تخصیص هوشمند شدت جریان خروجی (Fit Charge)
  • امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
  • محدوده ظرفیت
    بیشتر از ۱۵ هزار میلی‌آمپر‌ساعت
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۵ آمپر
  • ۲.۰ آمپر
  • ۲.۴ آمپر
  • سازگار با
    انواع گوشی های موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و دیگر دستگاه های از این قبیل
  • امکانات و قابلیت‌ها
    قابلیت اتصال و شارژ دو دستگاه مختلف به طور همزمان ورودی: ۵ ولت ۲ آمپر، ۹ ولت ۲ آمپر، ۱۲ ولت ۱.۵ آمپر خروجی: ۵.۱ ولت ۲.۴ آمپر، ۹.۰ ولت ۲.۰ آمپر، ۱۲ ولت ۱.۵ آمپر شدت جریان خروجی در مجموع: ۳.۶ آمپر دارای بدنه ضد خش با قابلیت مقاومت در برابر حرارت تا ۹۰ درجه سانتی‌گراد ایمن و محافظت شده در برابر اتصال کوتاه، افزایش ولتاژ و جریان، بار و افزایش حرارت
  • نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
  • وزن
    ۳۲۶ گرم
مشاهده قیمت و موجودی محصول
شارژر همراه شیائومی مدل Mi Power Bank 3 Pro ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

شارژر همراه شیائومی مدل Mi Power Bank 3 Pro ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

مشخصات

  • مشخصات فنی
    پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع دوطرفه
  • کلاس وزنی
    معمولی|۲۰۰ تا ۴۰۰ گرم
  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری
    نشانگر LED
  • ظرفیت اسمی
    ۲۰۰۰۰
  • تعداد درگاه خروجی
    دو عدد
  • قابلیت‌های ویژه
    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
  • امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
  • امکان شارژ لپ‌تاپ (با داشتن پورت AC)
  • تکنولوژی Quick Charge 3.0
  • شارژ شدن سریع پاوربانک (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
  • محدوده ظرفیت
    بیشتر از ۱۵ هزار میلی‌آمپر‌ساعت
  • شدت جریان خروجی
    ۳.۰ آمپر
  • شدت جریان ورودی
    ۳.۰ آمپر
  • ولتاژ خروجی
    ۵.۰ ولت
  • ولتاژ ورودی
    ۵ ولت
  • سازگار با
    انواع گوشی های موبایل- لپ تاب- مک بوک
  • نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
مشاهده قیمت و موجودی محصول
شارژر همراه شیائومی مدل MI WPB15ZM ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

شارژر همراه شیائومی مدل MI WPB15ZM ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

مشخصات

  • مشخصات فنی
    دارای امکان شارژ سریع پشتیبانی از فناوری Qi توان شارژ بی سیم ۱۰W توان شارژ از طریق سیم ۱۸W قطع خودکار جریان برق
  • کلاس وزنی
    معمولی|۲۰۰ تا ۴۰۰ گرم
  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری
    نشانگر رنگی
  • ظرفیت اسمی
    ۱۰۰۰۰ میلی آمپر
  • تعداد درگاه خروجی
    یک عدد
  • قابلیت‌های ویژه
    امکان شارژ بی‌سیم
  • امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
  • امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
  • شارژ شدن سریع پاوربانک (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
  • قابلیت استفاده به عنوان پاوربانک
  • مدیریت هوشمند شارژ
  • مقاوم در برابر ضربه
  • نازک (ضخامت ۲ سانتی‌متر و کم‌تر)
  • محدوده ظرفیت
    ۵ تا ۱۰ هزار میلی‌آمپر‌ساعت
  • قابلیت‌های دستگاه
    پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Power Delivery (PD)
  • توضیحات جنس بدنه
    پلاستیک ABS
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۵ آمپر
  • ۲.۰ آمپر
  • ۲.۴ آمپر
  • شدت جریان ورودی
    ۳.۰ آمپر
  • ولتاژ خروجی
    ۵.۰ ولت
  • ولتاژ ورودی
    ۵ ولت
  • سازگار با
    پشتیبانی از فناوری Qi سبب شده پاور بانک Mi 10000 mAh Wireless Power Bank Essential با بسیاری از گوشی های هوشمند بازار سازگار باشد و به صورت بی سیم بتواند گوشی هایی که از این فناوری پشتیبانی می کنند از جمله: گوشی های اپل، هواوی و سامسونگ را شارژ کند و از پس شارژ هر دستگاهی که با فناوری Qi سازگار است، بر بیاید.
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات و قابلیت‌ها
    دارای قابلیت شارژ سریع Fast Charging پاوربانک و گوشی همراه شارژ بی سیم (Wireless) سبک و با ظرفیت بالا اتصال همزمان ۲ دستگاه به صورت باسیم و بی سیم شارژ سریع ۱۸ وات دو طرفه سازگاری با گوشی ها و دستگاه های مختلف محافظ هوشمند
  • نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
  • وزن
    ۲۳۰ گرم
مشاهده قیمت و موجودی محصول
شارژر همراه شیائومی مدل PLM18ZM ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

شارژر همراه شیائومی مدل PLM18ZM ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

مشخصات

  • کلاس وزنی
    معمولی|۲۰۰ تا ۴۰۰ گرم
  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری
    نشانگر LED
  • ظرفیت اسمی
    ۲۰۰۰۰
  • تعداد درگاه خروجی
    سه عدد
  • قابلیت‌های ویژه
    تکنولوژی Quick Charge 3.0
  • محدوده ظرفیت
    بیشتر از ۱۵ هزار میلی‌آمپر‌ساعت
  • قابلیت‌های دستگاه
    پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Power Delivery (PD)
  • شدت جریان خروجی
    ۳.۰ آمپر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
مشاهده قیمت و موجودی محصول
شارژر همراه شیائومی مدل Mi Power Bank 3 Ultra ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

شارژر همراه شیائومی مدل Mi Power Bank 3 Ultra ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

مشخصات

  • مشخصات فنی
    ولتاژ خروجی ۵ ولت/۲.۴ آمپر، ۹ ولت/۲.۵ آمپر، ۱۲ ولت/۱.۸۵ آمپر (درگاه‌های USB Type-A), 5 ولت/۳ آمپر، ۹ ولت/۲.۵ آمپر، ۱۲ ولت/۱.۸۵ آمپر (درگاه USB Type-C) ولتاژ ورودی ۵ ولت/۲ آمپر، ۹ ولت/۲ آمپر (درگاه Micro-USB), 5 ولت/۳ آمپر، ۹ ولت/۲.۵ آمپر (درگاه USB Type-C) تعداد درگاه خروجی ۱ درگاه USB Type-C (مشترک), ۲ درگاه USB Type-A, 3 عدد تعداد درگاه ورودی ۱ درگاه Micro-USB, 1 درگاه USB Type-C (مشترک), ۲ عدد
  • کلاس وزنی
    سبک|۱۰۰ تا ۲۰۰ گرم
  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری
    نشانگر LED
  • تعداد درگاه خروجی
    سه عدد
  • قابلیت‌های ویژه
    امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
  • محدوده ظرفیت
    ۱۰ تا ۱۵ هزار میلی‌آمپر‌ساعت
  • قابلیت‌های دستگاه
    قابلیت شارژ
  • توضیحات جنس بدنه
    پلاستیک
  • شدت جریان خروجی
    ۵.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • ۸ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • ولتاژ خروجی
    ۵.۰ ولت
  • ولتاژ ورودی
    ۵ ولت
  • سازگار با
    قابل استفاده برای: تبلت، دستگاه پخش موسیقی، دوربین، گوشی موبایل
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
مشاهده قیمت و موجودی محصول
شارژر همراه شیائومی مدل PLM13ZM ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

شارژر همراه شیائومی مدل PLM13ZM ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

مشخصات

  • کلاس وزنی
    سنگین|بیشتر از ۴۰۰ گرم
  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری
    نشانگر LED
  • ظرفیت اسمی
    ۱۰۰۰۰
  • تعداد درگاه خروجی
    دو عدد
  • قابلیت‌های ویژه
    تکنولوژی Quick Charge 3.0
  • محدوده ظرفیت
    ۵ تا ۱۰ هزار میلی‌آمپر‌ساعت
  • شدت جریان خروجی
    ۲.۴ آمپر
  • ۲.۵ آمپر
  • شدت جریان ورودی
    ۲.۱ آمپر
  • ولتاژ خروجی
    ۵.۰ ولت
  • ولتاژ ورودی
    ۵ ولت
  • سازگار با
    انواع گوشی های موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر
  • نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
مشاهده قیمت و موجودی محصول
شارژر همراه شیائومی مدل Redmi PB200LZM ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

شارژر همراه شیائومی مدل Redmi PB200LZM ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

مشخصات

  • مشخصات فنی
    ظرفیت در پاور بانک‌ها دو نوع ظرفیت وجود دارد که ممکن است گاهی باعث گیج شدن خریداران و خرید اشتباه محصول شود. ظرفیت اسمی چیزی است که هر پاور بانک عموما به واسطه‌ی آن شناخته می‌شود و روی محصول و جعبه هم درج شده است. اما این ظرفیتی نیست که بخواهید بر اساس آن پاوربانک مورد نظر خود را انتخاب کنید. اتلاف انرژی و عوامل دیگر باعث می‌شود تا ظرفیت واقعی هر پاور بانک، کمتر از ظرفیت اسمی آن باشد. به این ترتیب باید با توجه به نیاز خود و میزان دفعاتی که به شارژ گوشی خود نیاز دارید، محصولی با ظرفیت واقعی مناسب و منطقی انتخاب کنید. ظرفیت اسمی پاور بانک Redmi PB200LZM برابر با ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت و محدوده‌ی ظرفیت واقعی آن بیش از ۱۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است.
  • کلاس وزنی
    سنگین|بیشتر از ۴۰۰ گرم
  • ظرفیت اسمی
    ۲۰۰۰۰
  • قابلیت‌های ویژه
    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
  • امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
  • تخصیص هوشمند شدت جریان خروجی (Fit Charge)
  • تکنولوژی Quick Charge 3.0
  • مقاوم در برابر آب
  • مقاوم در برابر ضربه
  • محدوده ظرفیت
    ۱۷۰۰۱ تا ۲۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
  • قابلیت‌های دستگاه
    پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Power Delivery (PD)
  • توضیحات جنس بدنه
    طراحی و نگاه کلی شارژر همراه Redmi PB200LZM از پلاستیک ABS تهیه شده است. هر چند سطح پلاستیکی این محصول به اندازه‌ی رویه‌های فلزی و آلومینیومی زیبایی و جذابیت ندارد، اما باعث می‌شود محصول وزن کمتری داشته باشد و در نهایت قیمت آن هم تفاوت زیادی با محصولات فلزی مشابه داشته باشد. با این حال این محصول ظاهر زیبایی دارد و سطح آن لغزنده نیست و به آسانی در دست قرار می‌گیرد. این محصول مجهز به مدیریت هوشمند شارژ است و می‌تواند گوشی‌های همراه را با سرعت زیادی شارژ کند. پاور بانک Redmi PB200LZM محصول شرکت ردمو، می‌تواند همراهی مطمئن و قابل اطمینان برای کسانی باشد که همیشه نیاز به شارژ مجدد وسایل الکترونیکی خود دارند. از این پاور بانک می‌توانید برای شارژ انواع گوشی هوشمند، تبلت‌، دوربین عکاسی و فیلم‌برداری، و دستگاه‌های پخش mp3، mp4 و GPS هم استفاده کنید.
  • شدت جریان خروجی
    ۲.۱ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • ولتاژ خروجی
    ۵.۱ ولت
  • ولتاژ ورودی
    ۵
  • سازگار با
    موبایل.تبلت.لوازم برقی.دسته بازی.لپتاپ.دوربین عکاسی...
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • نوع باتری
    لیتیوم یونی
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
مشاهده قیمت و موجودی محصول
پاور بانک شیائومی 10000 Mi Power Bank به همراه کاور سیلیکونی کد5

پاور بانک شیائومی ۱۰۰۰۰ Mi Power Bank به همراه کاور سیلیکونی کد۵

مشخصات

  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری
    نشانگر LED
  • ظرفیت اسمی
    ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت
  • تعداد درگاه خروجی
    یک عدد
  • قابلیت‌های ویژه
    تخصیص هوشمند شدت جریان خروجی (Fit Charge)
  • شارژ شدن سریع پاوربانک (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
  • شارژ ایمن (MultiProtect)
  • امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
  • امکان شارژ لپ‌تاپ (با داشتن پورت AC)
  • شدت جریان خروجی
    ۲.۴ آمپر
  • شدت جریان ورودی
    ۲.۰ آمپر
  • ولتاژ خروجی
    ۵.۰ ولت
  • ولتاژ ورودی
    ۵ ولت
  • سازگار با
    انواع گوشی های موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و دیگر دستگاه های از این قبیل
  • امکانات و قابلیت‌ها
    ولتاژ ورودی: ۵/۹/۱۲ ولت ولتاژ خروچی: ۵.۱/۹/۱۲ ولت دارای بدنه آلومینیومی خوش ساخت سیستم امنیتی چندلایه قابلیت شارژ دستگاه هایی با ولتاژ پایین (هدست یا مچ بند شیاومی) مدت زمان شارژ شدن باتری پاور بانک با شارژر ۱۸ وات: ۴.۲ ساعت مدت زمان شارژ شدن باتری پاور بانک با شارژر ۱۰ وات: ۶.۲ ساعت ایمن و محافظت شده در برابر افزایش اتصال کوتاه، افزایش شارژ، تخلیه شارژ، جریان، ولتاژ، حرارت و ریست شدن
  • نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
مشاهده قیمت و موجودی محصول
شارژر همراه وایرلس شیائومی مدل WPB15PDZM ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

شارژر همراه وایرلس شیائومی مدل WPB15PDZM ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

مشخصات

  • مشخصات فنی
    ظرفیت: ۱۰۰۰۰mAh / 3.7V (37Wh) ظرفیت واقعی: ۵۶۰۰mAh (5V/3A) پورت ورودی: Type-C پورت خروجی: USB-A / Type-C توان شارژ بی سیم: حداکثر ۱۰W توان شارژ همزمان بی سیم و باسیم: ۱۵W توان شارژ باسیم: حداکثر ۱۸ وات در پورت Type-C و ۱۰ وات در پورت USB-A خروجی پورت (USB-A): 5V--3A / 9V--2.23A / 12V--1.67A / 10V--2.25A MAX خروجی پورت (Type-C): 5V--3A / 9V--2.23A / 12V--1.67A / 10V--2.25A MAX خروجی هر دو Type-C و USB-A پورت: ۵V--3A قابلیت شارژ همزمان پاوربانک و شارژ دستگاه های دیگر: - پارامترهای ورودی Type-C بدون شارژ همزمان: ۵V--3A / 9V--2.5A - پارامتر ورودی Type-C با شارژ همزمان از USB-A پورت: ۵V--3A - پارامترهای ورودی Type-C با شارژ همزمان بی سیم: ۱۲V--1.5A / 9V--2A / 5V--2A - پارامتر ورودی Type-C با شارژ همزمان از پورت USB-A و شارژر بی سیم: ۵V--3A قابل استفاده برای: گوشی، تبلت، دوربین، mp3Player، دستگاه های با جریان پایین مانند هدفون، ساعت و مچ بندهای هوشمند مدت زمان شارژ کامل پاور بانک: ۴ ساعت قابلیت شارژ از طریق درگاه Type-C قابلیت شارژ همزمان ۳ دستگاه نوع باتری: لیتیوم-یون پلیمر نحوه نمایش میزان شارژ باتری: نشانگر LED مجهز به چندین فناوری حفاظتی برای جلوگیری از شارژ بیش از حد، تخلیه بیش از حد، گرمای بیش از حد و اتصال کوتاه در هر شرایط کاری
  • کلاس وزنی
    معمولی|۲۰۰ تا ۴۰۰ گرم
  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری
    نشانگر LED
  • ظرفیت اسمی
    ۱۰۰۰۰
  • تعداد درگاه خروجی
    دو عدد
  • قابلیت‌های ویژه
    امکان شارژ بی‌سیم
  • امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
  • امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
  • تخصیص هوشمند شدت جریان خروجی (Fit Charge)
  • شارژ ایمن (MultiProtect)
  • مدیریت هوشمند شارژ
  • محدوده ظرفیت
    ۱۰ تا ۱۵ هزار میلی‌آمپر‌ساعت
  • قابلیت‌های دستگاه
    امکان شارژ بی‌سیم
  • توضیحات جنس بدنه
    پلاستیک بدون ماندگاری اثر دست
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۶۷ آمپر مخصوص موبایل
  • ۲.۲ آمپر
  • ۲.۲ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • ۳.۰ آمپر
  • شدت جریان ورودی
    ۳.۰ آمپر
  • ولتاژ خروجی
    ۵.۰ ولت
  • ولتاژ ورودی
    ۵ ولت
  • سازگار با
    گوشی، تبلت، دوربین، mp3Player، دستگاه های با جریان پایین مانند هدفون، ساعت و مچ بندهای هوشمند
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات و قابلیت‌ها
    تشخیص هوشمند و تطابق خودکار با انواع تلفن های همراه و سایر دستگاه ها بدلیل وجود کنترلر هوشمند شارژ USB شارژ سریع در پورت های USB-A و Type-C با حداکثر ۲۲.۵ وات قدرت با دوبار زدن دکمه روی دستگاه جریان کوتاه فعال شده که برای شارژ هدفون، ساعت و مچ بندهای هوشمند مناسب می باشد. این قابلیت بعد از دو ساعت بطور خودکار غیرفعال می شود. در صورت وجود قاب فلزی روی تلفن همراه هنگام شارژ بی سیم آن را جدا کنید. در زمان عدم استفاده طولانی مدت، میزان شارژ را در حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد نگه دارید. مدت زمان شارژ شدن پاوربانک ۴ ساعت (با آداپتور PD بالای ۲۴W و کابل Type-C) و ۶ ساعت (با آداپتور ۵V-2A)
  • نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
مشاهده قیمت و موجودی محصول
شارژر همراه شیائومی مدل PB1050ZM Mi Power Bank 3 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

شارژر همراه شیائومی مدل PB1050ZM Mi Power Bank 3 ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

مشخصات

  • کلاس وزنی
    معمولی|۲۰۰ تا ۴۰۰ گرم
  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری
    نشانگر LED
  • ظرفیت اسمی
    ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت
  • تعداد درگاه خروجی
    دو عدد
  • قابلیت‌های ویژه
    امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
  • امکان شارژ لپ‌تاپ (با داشتن پورت AC)
  • محدوده ظرفیت
    کم‌تر از ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۳ آمپر مخصوص موبایل
  • ۲.۰ آمپر
  • ۲.۲ آمپر
  • ۳.۰ آمپر
  • ۵.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • شدت جریان ورودی
    ۲.۰ آمپر
  • ولتاژ خروجی
    ۵.۰ ولت
  • ولتاژ ورودی
    ۵ ولت
  • سازگار با
    انواع گوشی موبایل و تبلت و لپ تاپ های دارای پورت USB-C
  • جنس بدنه
    آلومینیوم
  • امکانات و قابلیت‌ها
    - سازگاری هوشمند - پورت ورودی: USB-C - دمای عملکرد: ۳۵-۵ درجه سانتیگراد - مدت زمان شارژ: حدود ۵ ساعت (با شارژر ۵V/2A) - حدود ۳.۲ ساعت (با شارژر ۱۸ واتی) - ماکزیمم خروجی: ۵۰ وات - امکان شارژ کردن دو دستگاه به طور همزمان - قابلیت شارژ کردن لپ تاپ - مجهز به باتری لیتیوم یون با کیفیت بالا - شارژ سریع دو طرفه USB-C (شارژ کردن خود در مدت زمان ۲.۷ ساعت) - پشتیبانی از شارژ با جریان پایین از طریق پورت USB-A (شارژ وسایلی مانند هدست ها، دستبندهای سلامتی و ...) - قابلیت شارژ کردن ۱۰۰% گوشی Mi 10 Pro تنها در مدت زمان ۴۵ دقیقه - بدنه جمع و جور و امکان به همراه داشتن پاور بانک، همیشه و همه جا - محافظت شده در برابر دما، اتصال کوتاه، جریان بیش از حد ورودی و خروجی، ولتاژ بیش از حد ورودی و خروجی، شارژ شدن یا دشارژ شدن بیش از حد و Reset Protection
  • نوع باتری
    لیتیوم یونی
  • وزن
    ۲۳۲ گرم
مشاهده قیمت و موجودی محصول
شارژر همراه شیائومی مدل Power Bank PLM13ZM ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

شارژر همراه شیائومی مدل Power Bank PLM13ZM ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

مشخصات

  • کلاس وزنی
    معمولی|۲۰۰ تا ۴۰۰ گرم
  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری
    نشانگر LED
  • ظرفیت اسمی
    ۱۰۰۰۰
  • تعداد درگاه خروجی
    دو عدد
  • قابلیت‌های ویژه
    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
  • امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
  • شارژ شدن سریع پاوربانک (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
  • نازک (ضخامت ۲ سانتی‌متر و کم‌تر)
  • شدت جریان خروجی
    ۲.۰ آمپر
  • ۲.۴ آمپر
  • شدت جریان ورودی
    ۲.۱ آمپر
  • ولتاژ خروجی
    ۵.۱ ولت
  • ولتاژ ورودی
    ۵
  • سازگار با
    گوشی های موبایل ، تبلت ، ساعت هوشمند ، دوربین
  • جنس بدنه
    فلز
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
مشاهده قیمت و موجودی محصول
شارژر همراه شیائومی مدل PB2050SZM ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

شارژر همراه شیائومی مدل PB2050SZM ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

مشخصات

  • مشخصات فنی
    ولتاژ و شدت جریان ورودی: ۵V/3A , 9V/3A , 12V/3A , 15V/3A , 20V/2.25A ولتاژ و شدت جریان خروجی یک پورت یو اس بی: ۵V/3A , 9V/2.23A , 12V/1.67A , 10V/2.25A ولتاژ و شدت جریان خروجی دو پورت یو اس بی: ۵V/3A ولتاژ و شدت جریان خروجی پورت تایپ سی: ۵V/3A , 9V/3A , 10V/5A , 12V/3A , 15V/3A , 20V/2A
  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری
    نشانگر LED
  • ظرفیت اسمی
    ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت
  • تعداد درگاه خروجی
    سه عدد
  • قابلیت‌های ویژه
    تخصیص هوشمند شدت جریان خروجی (Fit Charge)
  • شارژ ایمن (MultiProtect)
  • فناوری USB PD 3.0
  • قابلیت‌های دستگاه
    پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Power Delivery (PD)
  • شدت جریان خروجی
    ۵.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • شدت جریان ورودی
    ۳.۰ آمپر
  • ولتاژ خروجی
    ۲۰ ولت
  • ولتاژ ورودی
    ۵ ولت
  • سازگار با
    تمام گوشی‌های موبایل، تبلت‌ها، لپ‌تاپ و مک‌بوک، نینتندو و ...
  • امکانات و قابلیت‌ها
    توان خروجی کلی: ۵۰ وات تعداد درگاه خروجی: ۳ نوع درگاه خروجی: دو پورت USB و یک پورت تایپ سی ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارای شارژ سریع PD3.0 امکان شارژ لپ‌تاپ و مک‌بوک با پورت تایپ سی دارای لایه‌های محافظتی متعدد
  • نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
  • وزن
    ۴۳۰ گرم
مشاهده قیمت و موجودی محصول
شارژر همراه شیائومی مدل Redmi PB100LZM ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

شارژر همراه شیائومی مدل Redmi PB100LZM ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

مشخصات

  • کلاس وزنی
    سبک|۱۰۰ تا ۲۰۰ گرم
  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری
    نشانگر LED
  • ظرفیت اسمی
    ۱۰۰۰۰
  • تعداد درگاه خروجی
    دو عدد
  • قابلیت‌های ویژه
    امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
  • تکنولوژی Quick Charge 3.0
  • محدوده ظرفیت
    ۱۰ تا ۱۵ هزار میلی‌آمپر‌ساعت
  • قابلیت‌های دستگاه
    پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Power Delivery (PD)
  • شدت جریان خروجی
    ۲.۴ آمپر
  • شدت جریان ورودی
    ۲.۴ آمپر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • نوع باتری
    لیتیوم-یونی
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
مشاهده قیمت و موجودی محصول
شارژر همراه شیائومی مدل Redmi ظرفیت 20000 میلی آمپرساعت

شارژر همراه شیائومی مدل Redmi ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپرساعت

مشخصات

  • کلاس وزنی
    سنگین|بیشتر از ۴۰۰ گرم
  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری
    نشانگر LED
  • ظرفیت اسمی
    ۲۰۰۰۰
  • تعداد درگاه خروجی
    دو عدد
  • قابلیت‌های ویژه
    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
  • امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
  • تخصیص هوشمند شدت جریان خروجی (Fit Charge)
  • شارژ ایمن (MultiProtect)
  • شارژ شدن سریع پاوربانک (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
  • قابلیت استفاده به عنوان پاوربانک
  • مدیریت هوشمند شارژ
  • مقاوم در برابر ضربه
  • محدوده ظرفیت
    بیشتر از ۱۵ هزار میلی‌آمپر‌ساعت
  • توضیحات جنس بدنه
    پلاستیک ABS کیفیت عالی
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۵ آمپر
  • ۱.۵ آمپر مخصوص موبایل
  • ۲.۰ آمپر
  • ۲.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • ۲.۴ آمپر
  • ۲.۴ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • ۳.۱ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • شدت جریان ورودی
    ۲.۱ آمپر
  • ولتاژ خروجی
    ۵.۱ ولت
  • ولتاژ ورودی
    ۵.۱
  • سازگار با
    تمامی دستگاه های دیجیتال قابل حمل ۵ ولت از جمله گوشی،تبلت،دوربین فیلم برداری و عکس برداری mp3 - mp4 - GPS و ...
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات و قابلیت‌ها
    - قابلیت محافظت در برابر افزایش شارژ ، شدت جریان ، ولتاژ ، حرارت ، تخلیه شارژ و اتصال کوتاه - ایمن و محافظت شده در برابر افزایش اتصال کوتاه، افزایش شارژ، تخلیه شارژ، جریان، ولتاژ، حرارت و ریست شدن - دارای بدنه ای مقاوم در برابر ضربه - همراه با کابل تبدیل USB به microUSB طول ۲۵ سانتی متر
  • نوع باتری
    لیتیوم یونی
  • وزن
    ۴۷۰ گرم
مشاهده قیمت و موجودی محصول


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *