تخفیف ها

بهترین هدفون های بی سیم جدید بازار که واقعا خوبند

بهترین هدفون بی سیم موجود در بازار کدام است؟

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

فرقی نمی‌کند که اهل گوش کردن به پادکست باشید یا گوش کردن به موسیقی و یا حتی یک گیمر، در هر حال یک هدفون بی سیم می‌تواند روز شما را بسازد، تنها مشکل این است که هدفون های بی سیم در برندها و مدل های بسیار متنوعی در بازار وجود دارند و از نظر ظاهر، کیفیت و… در سطوح مختلفی هستند و این انتخاب ما را کمی سخت کرده است.

به طور مثال هدفونی که برای یک گیمر مناسب است، حتی اگر از یک برند معتبر هم باشد، لزوما برای گوش دادن به موسیقی مناسب نیست و یا برای فردی که به دنبال استفاده از هدفون بی سیم در ورزش است، هدفونی نیاز است که در برابر عرق و رطوبت مقاوم باشد و به خوبی در گوش قرار گیرد.

در این مطلب ما چندین مدل بهترین هدفون بی سیم را برای افراد با نیازهای مختلف بررسی می‌کنیم، فرقی نمی‌کند به دنبال استفاده از هدفون برای چه کاری هستید، در ادامه چندین مدل بهترین هدفون وایرلس برای گروه های مختلف معرفی شده است.

 

معیارهای ما در انتخاب بهترین هدفون بی سیم

اولین قدم برای انتخاب بهترین هدفون بی سیم، با تحقیق شروع می‌شود، ما ابتدا بررسی کردیم که ویژگی‌هایی که یک هدفون بی سیم باید داشته باشد چه مواردی هستند و سپس به صورت تخصصی تر بررسی کردیم که هدفون گیمینگ، هدفون برای موسیقی، هدفون برای ورزش و… هر کدام چه ویژگی هایی اختصاصی باید داشته باشند و این موارد را در انتخاب‌هایمان لحاظ کردیم.

ما تجربه استفاده از برخی از این هدفون ها را داشتیم و در مورد برخی مدل‌ها هم از اطرافیانی که آنها را تجربه کرده بودند نظرسنجی کردیم و در مورد برخی مدل‌ها هم از نظرات و تجربیات خریداران در سایت‌های مختلف ایرانی و خارجی مانند دیجی کالا و آمازون استفاده کردیم.

برخی از معیارهای اصلی ما در انتخاب هدفون:

    • کیفیت ساخت
    • کیفیت صدای خروجی
    • قدرت تفکیک صدای خروجی
    • راحتی آن روی گوش در طولانی مدت
    • قدرت و کیفیت اتصال با بلوتوث
    • ظرفیت باتری و نگهداری شارژ
    • شهرت برند
    • نظرات خریداران محصول

 

هدفون بی سیم برای چه افرادی مناسب است؟ چرا هدفون بی سیم؟

هدفون بی سیم برای افرادی مناسب است که به هر دلیل مایل نیستند یا نمی‌توانند از هدفون سیم دار استفاده کنند و حاضرند برای این آزادی عمل، هزینه بیشتری بپردازند. البته ناگفته نماند که این روزها خیلی از گوشی‌ها جک هدفون ندارند و استفاده از هدفون بی سیم تنها انتخاب مالکان این گوشی‌هاست.

از سوی دیگر خیلی از مدل‌های برتر هدفون‌ها از نوع بی سیم هستند. در نتیجه باید گفت که در آینده نزدیک هدفون‌های خوب بازار همگی از نوع بی سیم خواهند بود و اینطور نیست که هدفون بی سیم تنها برای افراد علاقه مند مناسب باشد.

در این مطلب ما در مورد بهترین هدفون های بی سیم صحبت می‌کنیم، همانطور که می‌دانید هدفون با هندزفری و هدست متفاوت است، هدفون‌ها بزرگ هستند رو روی گوش قرار می‌گیرند در حالی که هندزفری‌ها کوچک هستند و داخل گوش قرار می‌گیرند، هدست‌ها هم که مانند هدفون هستند با این تفاوت که یک میکروفون در کنار خود برای مکالمه دارند.

علی رغم این تفاوت‌ها به صورت عامیانه وقتی صحبت از هدفون بی سیم می‌شود معمولا شامل هندزفری‌های بی سیم و همچنین ایرپاد‌ها هم می‌شود که ما در ادامه در مورد همه این مدل‌ها صحبت خواهیم کرد.

 

بهترین برندهای هدفون بی سیم کدامند؟

برندهای خوب تولید کننده هدفون بی سیم کم نیستند اما خب از نظر کیفیت هم باهم برابر نیستند، برخی تازه ظهور هستند و برخی قدیمی و ریشه دار، اما به طور کلی از بهترین برندهای هدفون بی سیم در بازار می‌توان به نام‌هایی همچون سونی، سامسونگ، بیتس، جی بی ال، انکر، اسکال کندی، بیرداینامیک، سنهایزر و… اشاره کرد که در این میان نام شیائومی را به عنوان یک برند اقتصادی هم می‌توان مطرح کرد.

در ادامه چند نمونه بهترین هدفون های بیسیم از برندهای نام برده شده را معرفی می‌کنیم، دقت کنید که این نمونه‌های معرفی شده با در نظر گرفتن میزان رضایت خریداران انتخاب شده اند.

لوگوی بهترین برندهای هدفون بی سیم

۱. بهترین هدفون بی سیم سامسونگ

هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro

هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro یکی از پرفروش ترین‌های هدفون های بی سیم در بازار است که در سایت دیجی کالا امتیاز ۴.۳ را از خریداران کسب کرده است و بیش از ۹۹۹ نفر از خریداران از خرید این محصول اعلام رضایت کرده‌اند.

هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro

این هدفون بی سیم سامسونگ از نظر طراحی امتیاز بسیار بالایی را دریافت کرده است و سامسونگ تمامی اجزای هدفون را به‌صورت افقی در کنار هم قرار داده است تا بتواند هدفون‌ها را به شکل ارگونومیک بسیار خاص و ویژه طراحی کند و همانطور که می‌دانید در این مدل هدفون ها که به آنها پاد هم گفته می‌شود، اهمیت طراحی و قرار گیری راحت در گوش بسیار مهم است.

قطر درایور این ایرپاد سامسونگ ۱۱ میلی متر است و توسط شرکت مشهور AKG طراحی شده است، اگر این شرکت را بشناسید حتما می‌دانید که چند مدل از بهترین هدفون‌های بازار مربوط به برند AKG است.

درایور هدفون‌ دقیقا بخشی است که سیگنال‌ را به صدا تبدیل می‌کند و هرچه قطر درایور بیشتر باشد، قدرت صدای خروجی بیشتر است که البته این موضوع به معنی کیفیت بیشتر نیست و تنها قدرت صدا را مشخص می‌کند و کیفیت با با موارد دیگری باید سنجید.

این هدفون به دلیل مقاوم بودن در برابر رطوبت و عرق و همچینن قرار گیری مناسب در گوش، برای استفاده حین ورزش بسیار مناسب است.

قطر درایور در هدفون‌های تو گوشی مانند همین مدل معمولا بین ۸ تا ۱۵ میلی متر است که در اینجا قطر درایور ۱۱ میلی متر عدد قابل قبولی است و نشان از قدرت صدای خروجی در این هدفون دارد.

از نظر قدرت مکالمه باید گفت که سامسونگ ۱ میکروفون داخلی و ۲ میکروفون خارجی برای این هدفون در نظر گرفته است که علاوه بر آن با تشخیص فرکانس‌های صوتی اطراف می‌تواند نیوز را به هنگام مکالمه به حداقل برساند و در مجموع از نظر مکالمه امتیاز خیلی خوبی را کسب کرده است.

برخی از ویژگی‌های این هدفون بی سیم سامسونگ:

    • اقلام همراه هدفون: کیس شارژ
    • قطر درایور: ۱۱ میلی‌متر
    • نوع آهن‌ربا: نئودیمیوم
    • منبع تغذیه هدفون: باتری
    • نشانگر LED
    • محدوده عملکرد: ۱۰ متر
    • قابلیت حذف صدای مزاحم (ANC)

تصویر کیس هدفون بی سیم Galaxy Buds Pro

در خصوص عملکرد باتری این هدفون و وضعیت نگهداری شارژ، چنانچه ANC روشن باشد به مدت ۵ ساعت و چنانچه ANC خاموش باشد به مدت ۸ ساعت به طور مداوم قابلیت پخش موسیقی دارد.

اگر اهل مکالمه زیاد هستید، چنانچه ANC خاموش باشد به مدت ۵ ساعت و چنانچه ANC روشن باشد به مدت ۴ ساعت به طور مداوم می‌توانید با آن مکالمه کنید، در مجموع از نظر باتری و نگهداری شارژ هم در وضعیت خوبی قرار دارد.

ANC همان قابلیت نویز کنسلیشین فعال است که قوی تر از نویز کنسلیشین غیر فعال موجود در اغلب هدفون‌هاست.

نقاط قوت به گفته کاربران:

    • طراحی خوب و ارگونومیک
    • اتصال قوی بلوتوث
    • صدای خروجی قوی
    • مقاومت دربرابر رطوبت و عرق

نقاط ضعف به گفته کاربران:

    • کنترل های لمسی کمی حساس هستند
    • برخی از ویژگی ها فقط با سایر دستگاه های سامسونگ کار می کنند

 

هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro برای چه افرادی مناسب است؟

به طور خلاصه این هدفون برای افرادی مناسب است که در این رنج قیمتی مواردی مانند صدای خروجی قوی، باتری مناسب، حذف نویز عالی و از همه مهمتر طراحی و قرار گیری راحت در گوش برایشان مهم است. این هدفون هم برای علاقه مندان به موزیک مناسب است و هم برای افرادی که به دنبال گوش دادن به موزیک حین ورزش هستند.

مشاهده هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro

 

۲. بهترین هدفون بی سیم جی بی ال

هدفون بلوتوثی جی بی ال مدل Tune 510

تصویر هدفون بی سیم جی بی ال مدل Tune 510

هدفون بلوتوثی جی بی ال مدل Tune 510 یکی از مدل‌های پرفروش بازار است که امتیاز ۴.۳ را از خریداران دریافت کرده است ۹۱% از خریداران این محصول را به دیگران توصیه کرده اند.

برخی از ویژگی‌های این هدفون جی بی ال:

    • نوع پوشش: دور گوش
    • محصول کشور: آمریکا
    • قطر درایور: ۳۲ میلی متر
    • محدوده عملکرد: ۱۰ تا ۱۵ متر
    • مدت زمان شارژ: ۱ تا ۱.۵ ساعت
    • دارای میکروفون داخلی
    • برخورداری از صدای مشهور JBL Pure Bass
    • ایرکاپ های نرم و راحت از نوع روی گوش (On Ear)
    • ۲ ساعت استفاده با ۵ دقیقه شارژ سریع در مواقع ضروری

این هدفون از بهترین های جی بی ال در این رنج قیمتی است که از صدای بیس خالص JBL بهره‌مند است. این هدفون با درایور های حرفه‌ای و قدرتمند خود صدای موسیقی را با کیفیت و وضوح بالایی پخش می کند و در عین حال بیس عمیق و کوبنده‌ای تولید می‌کند و همچنین تفکیک صدای بسیار مناسبی هم دارد.

یکی دیگر از ویژگی‌های این هدفون جی بی ال اتصال چند نقطه‌ای یا Multi-Point Connection است که این قابلیت به شما امکان می دهد به راحتی از اتصال با یک دستگاه به دستگاه دیگر جابجا شوید.

اگر از آن دسته افرادی هستید که برای مدت طولانی از هدفون در خارج از منزل استفاده می‌کنید، بهتر است بدانید که باتری این دستگاه با ظرفیت ۴۵۰ میلی آمپر یکی از نقاط قوت آن محسوب می‌شود که با هر بار شارژ کامل قادر است تا ۴۰ ساعت به صورت مداوم موسیقی پخش کند.

نقاط قوت هدفون به گفته کاربران:

    • صدای خروجی قوی و با کیفیت
    • بیس بسیار عالی
    • طراحی سبک ، تاشو و قابل حمل
    • بالشتک های نرم و راحت
    • تری قابل شارژ با حداکثر ۴۰ ساعت کارکرد

نقاط ضعف هدفون به گفته کاربران:

    • در حالت AAC شارژ زیادی مصرف می‌کند که طبیعی است.
    • اگر گوشی ها بزرگتر بود بهتر بود.
    • نداشتن anc  یا نویز کنسلیشن فعال

در مجموع باید گفت که این هدفون جی بی ال یکی از بهترین گزینه ها در این رنج قیمتی است که صدای خروجی بسیار قوی دارد و فقط با ۲ ساعت شارژ می‌توانید ۴۰ ساعت مداوم از آن استفاده کنید و اگر هم عجله دارید می‌توانید با ۵ دقیقه شارژ، ۲ ساعت موسیقی گوش کنید.

هدفون جی بی ال Tune 510 برای چه افرادی مناسب است؟

این هدفون برای افرادی مناسب است که قصد ندارند هزینه خیلی زیادی را برای هدفون بپردازند و در عین حال مایل هستند یک هدفون با قدرت صدای خروجی مناسب و پر هیجان برای ورزش داشته باشند، دقت داشته باشد که این هدفون برای ورزش مناسب است اما نباید ورزش بیش از حد پر جنب و جوشی داشته باشید، به طور مثال برای دویدن مناسب است.

 

مشاهده هدفون بی سیم جی بی ال مدل Tune 510

 

۳. بهترین هدفون بی سیم سونی

هدفون بی سیم سونی مدل WH-1000XM4

به یکی از قدرتمند ترین هدفون های بی سیم برند سونی یعنی مدل WH-1000XM4 رسیدیم که امتیاز ۴.۴ را از خریداران کسب کرده است و بیش از ۹۱% از خریداران از خرید آن ابراز رضایت کامل کرده اند، هدفونی که از نظر قیمتی در رده بالایی قرار دارد و البته با استفاده از فناوری‌های جدید و ویژگی‌های خارق‌العاده‌اش انتظارات را تا حد بسیار زیادی برآورده کرده است.

 

تصویر هدفون بی سیم سونی مدل WH-1000XM4

یکی از ویژگی‌های خوب این هدفون بی سیم، بهره مندی از فناوری حذف صدای محیطی (Noise Cancellation) بهبود یافته است که صدای محیط را به خوبی جدا کرده و لذت گوش دادن به موسیقی و همینطور مکالمه را دوچندان می‌کند.

برخی از مشخصه‌های مطرح این هدفون بی سیم سونی:

    • صدای فوق العاده و فراگیر ۳۶۰ درجه با درایور های ۴۰ میلی متری
    • حذف کننده صدای محیط خودکار
    • ۵ ساعت موسیقی مداوم تنها با ۱۰ دقیقه شارژ
    • باتری قوی ۳۰ ساعته در حالت ANC روشن و ۳۸ ساعته در حالت ANC خاموش
    • دارای تکنولوژی انحصاری DSEE Extreme برای شنیدن صدا بدون افت کیفیت
    • قوی ترین و پیشرفته ترین سیستم نویز کنسلینگ تطبیق پذیر دنیا
    • قابلیت هوشمند Speak-to-Chat برای قطع موسیقی در هنگام مکالمه
    • قابل حمل با قابلیت تا شوندگی و کیف حمل مخصوص موجود در جعبه

یک فرد در حال استفاده از هدفون سونی

در کنار ویژگی‌های گفته شده، برخی ویژگی‌های دیگر در این هدفون تنها با نصب اپلیکیشن اختصاصی سونی فعال می‌شوند. به طور مثال یکی از این قابلیت‌ها این است که هنگامی که هدفون تشخیص دهد شما در حال صحبت کردن هستید، به طور اتوماتیک موسیقی را متوقف می‌کند. هرچند که چنانچه اندکی با خطا همراه باشد کمی آزاردهنده خواهد بود، البته می‌توانید این قابلیت را خاموش نگه دارید.

نقاط قوت این هدفون سونی به گفته کاربران:
    • حذف نویز عالی
    • صدای خروجی با کیفیت
    • طراحی ارگونومیک و راحت
    • قدرت باتری مناسب

نقاط ضعف این هدفون سونی به گفته کاربران:
    • قیمت بالا
    • دوبار لمس برای توقف موسیقی گاهی کار نمی‌کند.
    • میکروفون در حد متوسط است.

اگر پول دارید و می خواهید یک هدفون درجه یک برای زندگی مدرن داشته باشید، Sony WH-1000XM4 یک انتخاب مناسب است. ترکیب بلوتوث با کیفیت بالا، صدای خروجی عالی، حذف نویز بهبودیافته، عمر باتری خوب و ویژگی‌های هوشمند مانند توقف خودکار و چند نقطه بلوتوث، این هدفون را به بهترین گزینه برای اکثر افراد تبدیل کرده است.

هدفون سونی WH-1000XM4 برای چه افرادی مناسب است؟

تقریبا هر کسی می‌تواند از این هدفون استفاده کند چرا که این هدفون یک پکیج کامل است که رضایت هر فردی با هر انتظاری از هدفون را برآورده می‌کند. فکر نمی‌کنم کسی باشد که بعد از استفاده از این هدفون، شیفته آن نشود.

تنها مشکل این هدفون رنج قیمتی بالای آن است، اگر مشکلی در پرداخت پول ندارید، حتما این هدفون بی سیم را در گزینه‌های خود قرار دهید، هدفونی که صدای خروجی قوی با کیفیتی دارد، عمر باتری آن عالی است، حذف نویز بسیار قوی دارد و در زمینه طراحی و ساخت هم بسیار باکیفیت و خوش ساخت است.

مشاهده و خرید هدفون بی سیم سونی مدل WH-1000XM4

 

۳. بهترین هدفون بی سیم شیائومی

هندزفری بی سیم شیائومی مدل Xiaomi Redmi Buds 3 Pro

هدفون شیائومی مدل Xiaomi-Redmi-Buds3-Pro

از هدفون‌های بی سیم پرفروش شیائومی همین مدل یعنی Buds 3 Pro می‌باشد که در سایت دیجی کالا امتیاز ۴.۲ را از خریداران کسب کرده است و بیش از ۷۲درصد از خریداران از خرید این محصول اعلام رضایت کرده‌اند.

یکی از مزیت‌های این هدفون بی سیم شیائومی طراحی ارگونومیک، استفاده از ۳ سری سیلیکونی و اندازه و وزن مناسب است که موجب شده این هدفون به راحتی در گوش قرار گیرد و در طولانی مدت اذیت کننده نباشد.

برخی از ویژگی‌های این هدفون بی سیم شیائومی:

    • نویز کنسلیشن فعال تا عمق ۳۵ سی بل
    • دارا بودن سه میکروفون در قسمت های مختلف
    • سه ساعت پخش موزیک مداوم تنها با ۳ ساعت شارژ
    •  ضد آب بوده و دارای گواهینامه IPX4
    • قطر دایور: ۹ میلی متر
    • کیفیتی برابر با Apple air pods pro

صدای خروجی این هدفون با قطر درایور ۹ میلی متر از قدرت خوبی برخوردار است، در واقع هرچه قطر درایور بیشتر باشد، قدرت صدای خروجی هدفون بیشتر خواهد بود که قطر درایور این نوع هدفون های بی سیم تو گوشی، بین ۶ الی ۱۱ میلی متر است که یک درایور ۹ میلی متری، قدرت خروجی بسیار مناسبی دارد.

از نظر باتری و نگهداری شارژ هم این هدفون در وضعیت مناسبی قرار دارد، باتری این هدفون ۴۷۰ میلی آمپر است که با یک بار شارژ کامل می‌توانید برای مدت ۶ ساعت مداوم به موزیک گوش کنید و همچنین در حال مکالمه هم می‌توانید با یک بار شارژ کامل برای مدت ۸ ساعت مداوم مکالمه کنید.

نقاط قوت این هدفون به گفته کاربران:

    • نویز کنسلیشن قوی
    • ضد آب و رطوبت
    • قطر درایور ۹ میلی متر و صدای خروجی قوی
    • شارژ دهی مناسب

نقاط ضعف این هدفون به گفته کاربران:

    • کیس می‌توانست کیفیت بهتری داشته باشد.
    • کیفیت و نه قدرت صدای خروجی، میتوانست کمی بهتر باشد.
    • فاقد قابلیت ANC
    • کیفیت مکالمه متوسط

 

ایرپاد شیائومی Buds 3 Pro برای چه افرادی مناسب است؟

ایرپاد شیائومی Buds 3 Pro برای افرادی مناسب است که مایلند پکیجی کامل از همه امکانات هدفون داشته باشند، افرادی که هم به قدرت مکالمه مناسبی نیاز دارند، هم به خروجی صدای مناسب جهت گوش دادن به موزیک نیاز دارند و هم قدرت باتری برای آنها مهم است.

البته ناگفته نماند که شیائومی همواره به عنوان یک برند اقتصادی مطرح بوده و چنانچه شما قیمت را از معیارهای خود خارج کنید، همواره گزینه‌های به مراتب بهتری وجود خواهند داشت، در این مورد هم توصیه ما این است که اگر به دنبال یک هدفون بی سیم اقتصادی و بخصوص از برند شیائومی هستید، این مدل را انتخاب کنید در غیر این صورت گزینه‌های دیگر حتی با قیمت نسبتا مناسب وجود دارند.

اما اگر قصد خرید از برند شیائومی را دارید، این هدفون در مقایسه با مدل‌های دیگر ایرپاد شیائومی در مجموع امتیاز بالاتری کسب کرده است و همین موضوع نشان می‌دهد که این مدل یکی از کاملترین ایرپادهای شیائومی است.

مشاهده هندزفری بی سیم شیائومی مدل Buds 3 Pro

 

۴. بهترین هدفون بی سیم انکر

هدفون بی سیم انکر مدل Soundcor life dot 2

تصویر انکر / هدفون، هدست و هندزفری انکر هدفون بی سیم انکر در کیس مشکی

انکر از برندهای نسبتا اقتصادی بازار است که محصولاتش در عین قیمت مناسب از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند، یکی از هدفون های خوب انکر همین مدل یعنی هدفون بی سیم انکر مدل Soundcor life dot 2 است که امتیاز ۴.۱ را در سایت دیجی کالا از کاربران کسب کرده است و بیش از ۹۳درصد از خریداران از آن رضایت کامل داشته اند.

البته دقت داشته باشید که برند این هدفون Soundcor است که از برندهای زیرمجموعه شرکت انکر است، در واقع برند انکر هدفون‌ها و اسپیکرهای خوب را با نام تجاری Soundcor وارد بازار کرده است.

از ویژگی‌های خوب این هدفون انکر وجود ۴ میکروفون با تکنولوژی CVC 8.0 در آن است که موجب شده این هدفون از نظر مکالمه در وضعیت مناسبی قرار داشته باشد هرچند که همچنان از نظر مکالمه در زمره بهترین هدفون‌ها قرار ندارد.

برخی از ویژگی‌های این هدفون بی سیم انکر:

    • قطر درایور: ۸ میلی‌متر
    • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی: ۸ ساعت
    • قرار گیری خوب و راحت در گوش
    • مناسب برای ورزش و استفاده حین فعالیت
    • بدنه محکم با کیفیت ساخت بالا

Anker Soundcore Life Dot 2 انتخاب خوبی برای رفت و آمد و مسافرت است و یا استفاده در حین ورزش و فعالیت است، به خوبی درون گوش قرار می‌گیرند، نسبتا راحت هستند و به راحتی از گوش خارج نمی‌شوند.

این مدل از نظر کیفیت ساخت در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد و همچنین شارژدهی آن کاملا مناسب است و در حالت شارژ کاملا به مدت ۸ ساعت مداوم موسیقی پخش می‌کند و با در نظر گرفتن این موضوع که بعد از هربار استفاده درون کیس قرار گرفته و شارژ می‌شوند، عملا هربار که گوشی‌ها را از کیس خارج می‌کنید می‌توانید بدون نگرانی از آن استفاده کنید.

نقاط قوت هدفون به گفته کارشناسان:

    • شارژ دهی و عمر باتری مناسب
    • بدنه محکم و کیفیت ساخت بالا
    • حذف صدای محیط به خوبی
    • قرار گیری راحت و پایدار در گوش‌ها
    • قدرت صدای خروجی مناسب و قابل قبول

نقاط ضعف به گفته کارشناسان:

    • فاقد قابلیت شخصی سازی صدای موزیک
    • عملکرد متوسط در حذف نویز
    • قدرت مکالمه متوسط

استفاده از Anker Soundcore Spirit Dot 2 به طرز شگفت آوری آسان است. هنگامی که هدفون ها را برای اولین بار از کیس خارج می کنید، به طور خودکار وارد حالت جفت شدن می شوند و آماده استفاده می‌شوند و سپس  به طور خودکار به آخرین دستگاه متصل می شود.
هربار هم که هدفون‌ها را داخل کیس قرار می‌دهید به طور اتوماتیک شارژ می‌شوند و برای دفعه بعدی به طور کامل شارژ شده‌اند، تنها لازم است هر چند وقت یکبار، زمانی که شارژ کیس به اتمام می‌رسد، آن را شارژ کنید.
هنگام قرار دادن هدفون‌ها درون کیس، به لطف خاصیت آهنربایی در کیس و گوش، هدفون‌ها خیلی خوب درون کیس قرار می‌گیرند و حتی اگر با درب باز آن را سر و ته کنید، به هیچ وجه گوشی ها از داخل آن خارج نمی‌شوند، مگر اینکه آن را محکم تکان دهید در آزمایشی که ما انجام دادیم، گوشی‌ با کمی تکان هم از کیس خارج نشدند.

 

آیا این هدفون انکر، ضد آب است؟

بله، Anker Soundcore Spirit Dot 2 دارای گواهی IPX7 ضد آب است. به عبارت دیگر، این هدفون تست رسمی غوطه ور شدن در یک متری آب را در مجموع ۳۰ دقیقه پشت سر گذاشته اند. بنابراین چند قطره عرق در حین دویدن نباید مشکلی ایجاد کند، با این وجود شما در نظر بگیرید که این هدفون صرفا ضد عرق و رطوبت است و از قرار دادن آن در حجم زیادی از آب خودداری کنید.

مشاهده و خرید هدفون بی سیم انکر مدل Soundcor life dot 2

 

۵. بهترین هدفون بی سیم اسکال کندی

هدفون بلوتوث اسکال کندی مدل Crusher

هدفون بلوتوث اسکال کندی در رنگ مشکی

شاید نام اسکال کندی را کمتر از برخی برندهای گفته شده شنیده‌ باشد، اما اسکال کندی یکی از برندهای خوب در این زمینه است که خیلی تولیداتش از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند و با توجه به قیمت مناسب تری که نسبت به خیلی از رقبا دارند، فراتر از انتظارات عمل کرده‌اند.

به طور مثال همین مدل یعنی اسکال کندی مدل Crusher در سایت دیجی کالا امتیاز ۴.۵ را دریافت کرده است و بیش از ۸۶درصد از خریداران از خرید آن اعلام رضایت کرده‌اند و نسبت به قدرت و صدای خروجی نظرات مثبتی درج کرده‌اند.

این مدل هدفون Skullcandy به عنوان یک هدفون لوکس شناخته نمی‌شود اما همچنان محکم و خوش ساخت است. پوشش مشکی مات در برابر اثر انگشت مقاومت می کند و پوشش چرم مصنوعی هدفون و هدبند بسیار قابل توجه است.

نقاط قوت این هدفون اسکال کندی به گفته کارشناسان:

    • عمر باتری مناسب
    • کیفیت ساخت بالا
    • استفاده و کنترل راحت هدفون
    • گوشی‌های راحت و نرم
    • قابلیت افزایش صدای بیس
    • قطر درایور ۴۰ میلی متری و صدای خروجی مناسب

از نقاط ضعف این هدفون اسکال کندی به گفته کارشناسان:

    • صدای بیس نسبتا زیاد
    • روی سر کمی محکم است
    • حذف نویز نسبتا ضعیف
    • کیفیت صدای خروجی می‌توانست بهتر باشد.
    • عرق کردن گوش بعد از استفاده طولانی مدت

این هدفون قطعا نمی‌توان بهترین انتخاب باشد و شاید در این رنج قیمتی گزینه‌های دیگری هم وجود داشته باشد، اما قطعا یکی از گزینه‌های احتمالی برای خیلی از افراد بخصوص علاقه‌مندان به این برند است.

به طور مثال از نقاط قوت این هدفون بیس بسیار بالای آن است و مسلما برای علاقه‌مندان به بیس زیاد بسیار مناسب است، اما خب همین مورد برای برخی هم یک نقطه ضعف محسوب می‌شود، افرادی که با صدای بیس زیاد مشکل دارند.

اما در مجموع اگر نگاهی به نظرات خریداران در سایت‌های ایرانی مانند دیجی کالا و یا سایت‌های نقد و بررسی انگلیسی داشته باشید، عمدتا همین مواردی که به عنوان نقطه ضعف هدفون مطرح کردیم را بیان کرده‌اند که اگر این موارد برای شما اهمیت کمی دارند، این هدفون برای شما بسیار مناسب است.

مشاهده هدفون بی سیم اسکال کندی مدل Crusher

 

بهترین هدفون بی سیم به انتخاب کارشناسان خریدیار

با در نظر گرفتن همه جوانب از جمله شهرت برند، نظرات خریداران، کیفیت صدای خروجی، قدرت باتری و همچنین قیمت، این مدل یعنی هدفون بی سیم سونی WH-1000XM4 را به عنوان بهترین هدفون بی سیم به عقیده کارشناسان خریدیار، به شما معرفی می‌کنیم.

هدفون بی سیم سونی مدل WH-1000XM4

تصویر هدفون بی سیم سونی مدل WH-1000XM4

این هدفون را در ابتدای مطلب به عنوان بهترین هدفون بی سیم سونی معرفی کردیم، هدفونی که قیمت نسبتا بالایی دارد اما بررسی‌ها نشان داده است که ارزش پرداخت چنین مبلغی را هم دارد. البته ناگفته نماند که مدل WH-1000XM سونی بعد از این هدفون عرضه شده است و مدل جدیدترین محسوب می‌شود اما این مدل همچنان یکی بهترین‌ها و پرفروش‌ترین‌های شرکت سونی است.

در خصوص این هدفون مشخصات و نقاط ضعف و قوتش در ابتدای مطلب مفصل صحبت شده است اما به طور خلاصه شما با یک هدفون بی سیم طرف هستید که به لطف درایورهای قوی، قدرت صدای خروجی مناسبی دارد و در عین حال کیفیت و تفکیک صدای خروجی هم بسیار مناسب است، همچنین از نظر طراحی، نگه داری شارژ و راحتی قرار گیری روی گوش هم امتیاز خوبی کسب کرده است.

مشاهده و خرید هدفون بی سیم سونی مدل WH-1000XM4

 

۱۰ مدل بهترین هدفون بی سیم از ابعاد مختلف

در خصوص برخی محصولات مانند هدفون بی سیم که پیچیدگی زیادی دارند، وقتی صحبت از بهترین می‌شود، بهترین از ابعاد مختلف می‌تواند متفاوت باشد، به طور مثال بهترین هدفون بی سیم از نظر قدرت صدا، از نظر قدرت باتری و نگهداری شارژ، از نظر کیفیت ساخت و… که ما در ادامه بهترین‌ هدفون های بی سیم را از همه ابعاد معرفی می‌کنیم.

 

بهترین هدفون بی سیم برای ورزش (رو گوشی)

۱. هدفون بی سیم سونی مدل WH-XB900N

هدفون بی سیم سونی در رنگ مشکی

پیشتر هدفون بی سیم سونی مدل WH-1000XM را به عنوان بهترین هدفون سونی و همچنین بهترین هدفون به انتخاب کارشناسان خریدیار معرفی کردیم، اما حالا با یکی دیگر از هدفون های خوب سونی که در زمره هدفون های خوب سونی و البته بازار قرار گرفته است، هدفونی که به گفته کارشناسان و همچنین مصرف کنندگان، برای استفاده حین ورزش و فعالیت بدنی مناسب است.

این هدفون سونی در سایت دیجی کالا امتیاز ۴.۱ را از خریداران کسب کرده است و همچنین بیش از ۸۹درصد از خریدران از خرید این هدفون اعلام رضایت کرده است و خرید آن را به دیگران هم توصیه کرده‌اند، در سایت جهانی آمازون هم این مدل یکی از هدفون‌های پرفروش است که بیش از ۸هزار نظر برای آن ثبت شده است و در مجموع امتیاز ۴.۶ را از خریداران کسب کرده است.

برخی از مشخصات برجسته هدفون  سونی WH-XB900N:

    • صدای کوبنده همراه با بیس عالی
    • طراحی خوب و کیفیت ساخت بالا
    • ۳۸ ساعت پخش مداوم با یک بار شارژ کامل
    • ۶۰ دقیقه پخش مداوم تنها با ۱۰ دقیقه شارژ
    • قدرت تفکیک صدای مناسب

این هدفون سونی از درایورهای ۴۰ میلی‌متری داینامیک بهره مند است که صدای کوبنده همراه با بیس عالی را تولید می‌کند و از نظر قدرت صدای خروجی در سطح بسیار مناسبی قرار دارد، علاوه بر قدرت صدا از نظر کیفیت و تفکیک صدای خروجی هم در وضعیت مناسبی است و توجه خیلی‌ها را به خودش جلب کرده است، برخی معتقدند که این هدفون بسیار به مدل WH-1000XM4 نزدیک است و به دلیل قیمت کمتر، ارزش خرید بالاتری دارد. در تصویر زیر مقایسه بین این دو هدفون را از ابعاد مختلف مشاهده می‌کنید.

جدول مقایسه هدفون سونی WH-XB900N و WH-1000XM4

به گفته برخی از کاربران، چنانچه اپلیکیشن اختصاصی سونی برای این هدفون را نصب کنید و تنظیمات لازم را انجام دهید،کیفیت صدای خروجی به مراتب بهتر است حالت عادی خواهد بود و در واقع اوج کیفیت را در این حالت تجربه خواهید کرد.

نقاط قوت این هدفون به گفته کارشناسان:

    • قدرت و بیس خوب صدای خروجی
    • کیفیت مناسب صدای خروجی
    • طراحی و ساخت قوی
    • بالشتک‌های با کیفیت و راحت
    • اکتیو نویز کنسلینگ قابل قبول

نقاط صعف این هدفون به گفته کارشناسان:

    • مدت زمان زیاد برای شارژ کامل نسبت به رقبا
    • خروج صدا از هدفون در ولوم‌های زیاد
    • قیمت نسبتا بالا

هدفون سونی مدل WH-XB900N برای چه افرادی مناسب است؟

در مجموع این هدفون برای افرادی که به برند سونی علاقه دارند، از بیس زیاد و قوی هدفون لذت می‌برند و البته کیفیت ساخت و طراحی برایشان مهم است و صد البته حاضرند کمی بالاتر از رنج متوسط بازار هزینه کنند مناسب است، اما اگر بیس زیاد و کوبنده و همچنین کیفیت صدای خروجی بیش از حد برای شما مهم نیست، با این مبلغ و حتی کمتر گزینه‌های دیگری هم مانند جی بی ال و اسکال کندی در بازار وجود دارند.

 

مشاهده و خرید هدفون بی سیم سونی مدل WH-XB900N

 

۲. هدفون بلوتوثی جی بی ال مدل Tune 510

تصویر هدفون بی سیم جی بی ال مدل Tune 510

به هدفون جی بی ال مدل Tune 510 رسیدیم که در ابتدای مطلب هم به عنوان بهترین هدفون بی سیم برند جی بی ال معرفی شد، هدفونی که بیس کوبنده و قوی معروف است و اصطلاحا از صدای بیس خالص JBL بهره‌مند است.

این هدفون از برند جی بی ال یکی از بهترین‌ها در این رنج قیمتی است، هدفونی که شاید یک سوم یا یک چهارم هدفون‌های معرفی شده سونی قیمت داشته باشد اما از نظر تجربه استفاده به هیچ وجه به اندازه قیمتش در سطح پایین تری نیست.

این هدفون جی بی ال با یک بار شارژ کامل به اندازه ۳۸ ساعت مداوم قابلیت پخش موسیقی دارد و از نظر باتری با توجه به سرعت بهتر شارژ شدن حتی در وضعیت بهترین نسبت به هدفون سونی قرار دارد.

از نظر قدرت صدای خروجی هرچند که درایور آن ۳۲ میلی متر است و ۸ میلی متر کمتر از دو مدل سونی معرفی شده می‌باشد اما به جرات باید گفت که دست کمی از مدل‌های سونی ندارد، چرا که جی بی ال به قدرت صدا و بیس هدفون‌هایش شهرت دارد.

اما خب از نظر طراحی و همچنین خیلی از امکانات جانبی و صد البته تا حدی در کیفیت صدای خروجی در سطح پایین‌ترین نسبت به دو مدل سونی قرار دارد، هرچند که برای یک رقابت جوانمردانه باید مدل‌های پرچمدار هر دو برند با یکدیگر مقایسه شوند.

برخی از مشخصه‌های این هدفون جی بی ال:

    • برخورداری از صدای مشهور JBL Pure Bass
    • مقاومت بالای بدنه با استفاده از متریال درجه یک
    • ایرکاپ‌های نرم و راحت از نوع روی گوش (On Ear)
    • تامین انرژی از طریق باتری قابل شارژ با ۴۰ ساعت کارکرد
    • ۲ ساعت استفاده با ۵ دقیقه شارژ سریع در مواقع ضروری
    • درایور ۳۲ میلی متر و صدای خروجی با قدرت قابل قبول
    • تفکیک صدای بسیار با کیفیت فرکانس‌های صوتی

هدفون جی بی ال مدل Tune 510 برای چه افرادی مناسب است؟

این هدفون برای افرادی مناسب است که اولا به دنبال خرید هدفون از نوع رو گوشی هستند و دوما به دنبال خرید از یک برند معتبر مانند جی بی ال هستند و سوما بودجه محدودی دارند، این هدفون جی بی ال عملکردی بسیار فراتر از رنج قیمتی خود دارد.

هدفونی که با آن صدای خروجی قوی با بیس بسیار عالی اختصاصی جی بی ال را می‌شنوید، عملکرد باتری آن بسیار عالی است و از نظر طراحی و کیفیت ساخت هم با توجه به قیمتی که دارد بسیار عالی عملکرده است. همچنین بالشتک‌های هدفون Tune 510 BT به دلیل نرم بودن و راحتی باعث میشوند تا بتوانید طولانی مدت از این هدفون استفاده کنید، بدون اینکه گوش شما اذیت شده و یا خسته شوید.

 

مشاهده هدفون بی سیم جی بی ال مدل Tune 510

 

بهترین هدفون بی سیم برای ورزش (تو گوشی)

۱. هدفون بی سیم بیتس مدل Powerbeats Pro

هدفون هدفون بی سیم بیتس در رنگ سرمه ای

هدفون بی سیم بیتس مدل Powerbeats Pro یکی از بهترین هدفون‌های بی سیم تو گوشی بازار است و یکی از بهترین‌ گزینه‌ها برای اهالی ورزش، هدفونی که هم با اندروید و هم با iOS به خوبی ست می‌شود و برای اهالی آیفون هم بسیار مناسب است.

به جز کیفیت و قدرت صدا که جلوتر در مورد آن صحبت می‌کنیم، طراحی بسیار زیبای این هدفون و همچنین قرار گیری بسیار مناسب آن در گوش، این هدفون را به یکی از بهترین‌ها برای اهالی ورزش تبدیل کرده است، تقریبا خیلی از ورزشکاران در سایت‌های ایرانی و خارجی در مورد این محصول نظر مثبتی داشته اند و آن را برای ورزش مناسب دانسته‌ند.

برخی از مشخصات برجسته هدفون بیتس Powerbeats Pro:

    • کیفیت ساخت مناسب
    • طراحی زیبا
    • قرار گیری بسیار مناسب در گوش
    • دکمه های کنترلی مناسب روی هدفون
    • شارژدهی مناسب تا ۹ ساعت پخش مداوم
    • صدای خروجی مناسب و قوی

در مجموع باید گفت که این هدفون بیتس، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای ورزشکاران است چرا که آنها اغلب سه مورد راحتی، قرار گیری مناسب و فیکس در گوش و همچنین عمر باتری را در اولویت خود قرار می‌دهد و سپس در کنار این موارد به فاکتورهای دیگر توجه دارند و این هدفون در این سه مورد بسیار قوی است، هم خیلی خوب در گوش فیکس می‌شود، نسبتا راحت است و عمر باتری مناسبی هم دارد.

اما در مورد کیفیت صدای این هدفون باید گفت که به هیچ وجه کیفیت و قدرت صدای ضعیفی ندارد و اتفاقا در وضعیت مناسبی است اما انتظارات از یک هدفون در این رنج قیمت را برآورده نمی‌کند و از این نظر می‌توان گفت که حداقل قدرت و کیفیت صدای خروجی این هدفون از نقاط قوت آن محسوب نمی‌شود.

 

هدفون بیتس مدل Powerbeats Pro برای چه افرادی مناسب است؟

ما هدفون Powerbeats Pro را به دلیل ساخت، تناسب و ویژگی‌های فوق‌العاده‌شان تحسین می‌کنیم. به لطف فناوری تراشه بلوتوث Apple H1، راه‌اندازی و استفاده از آن‌ها به طرز شگفت‌انگیزی آسان است و در ارائه صدای بی‌سیم عملاً بدون اشکال هستند.

اما از آنجایی که این هدفون قیمت بسیار بالایی دارد و در زمره هدفون‌های گران قیمت قرار گرفته است، انتظار میرفت که در بخش قدرت صدای خروجی عملکرد بهتری داشته باشد، به همین دلیل اگر به دلیل قیمت بالا، انتظار کیفیت خیلی عجیبی را در صدای خروجی دارید، بهتر است به گزینه‌های دیگری فکر کنید، اما اگر چنین انتظاری ندارید و اتفاقا مناسب بودن آن برای ورزش برای شما مهم است، این یک انتخاب مناسب است.

مشاهده و خرید هدفون بی سیم بیتس مدل Powerbeats Pro

 

۲. هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro

هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro

دومین مدل هدفون بی سیم تو گوشی برای ورزش همین مدل یعنی Galaxy Buds Pro که در ابتدای مطلب به عنوان بهترین هدفون بی سیم سامسونگ معرفی شد، این مدل به دلیل قرار گیری خوب و فیکس شدن در گوش و همچنین بهره مندی از صدای مناسب، انتخاب خیلی از ورزشکاران است.

یکی دیگر از نقاط قوت این گوشی که مورد علاقه ورزشکاران است، قدرت باتری و شارژدهی این هدفون تو گوشی است، این هدفون به گفته شرکت سازند، با یک بار شارژ کامل تا ۵ ساعت مداوم موسیقی پخش می‌کند که در عمل هم بسیار نزدیک به همین عدد بود. هرچند که این عدد در بین هدفون‌های بیسیم یک شاهاکار محسوب نمی‌شود اما نیاز خیلی از ورزشکاران را از نظر شارژدهی تامین کرده است.

این هدفون به عنوان بهترین هدفون بی سیم سامسونگ در ابتدای مطلب معرفی شده است، اگر نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، به ابتدای مطلب بخش بهترین برندهای هدفون بی سیم مراجعه کنید.

مشاهده هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro

 

۳. هندزفری بلوتوثی انکر مدل Soundcore R100

تصویر هدفون بی سیم انکر مشکی Soundcore R100

به سومین هدفون تو گوشی مناسب ورزش رسیدیم، هدفون بی سیم R100 از برند انکر، این هدفون یکی از اقتصادی‌ترین هدفون‌های بازار است که در کنار قیمت مناسب، کیفیتی بسیار مناسبی هم دارد، اگر به دنبال یک هدفون هستید که هم قیمت مناسبی داشته باشد و هم کیفیت و بیس صدای خروجی آن شما را راضی کند، این هدفون بی سیم انکر بهترین انتخاب است.

این هدفون در سایت دیجی کالا امتیاز ۴.۲ را از خریداران دریافت کرده است و بیش از ۸۸درصد از خریداران از آن رضایت کامل داشته‌اند، در سایت جهانی آمازون هم امتیازی نزدیک به ۴ را از خریداران دریافت کرده است و اغلب خریداران معتقدند که کیفیتی فراتر از قیمتش را دارد.

برخی از مشخصه‌های برجسته این هدفون:

    • درایور ۱۰ میلی متری و صدای خروجی قدرتمند
    • ۶.۵ ساعت پخش مداوم با یک بار شارژ
    • ۱ ساعت پخش مداوم با ۱۰ دقیقه شارژ
    •  گواهی IPX5 و مقاوم دربرابر رطوبت و عرق

یکی از مشخصه‌های برجسته و متفاوت این هدفون انکر، بهره مندی از تکنولوژی BassUp است، هر زمان که این قابلیت را روی هدفون فعال کنید، صدای بیس خروجی از حالت عادی بیشتر شده و صدا با بیس خیلی قوی‌تری را خواهید شنید.

هدفون انکر مدل R100 برای چه افرادی مناسب است؟

اگر به دنبال یک هدفون هستید که هم قیمت مناسبی داشته باشد و هم کیفیت و بیس صدای خروجی آن شما را راضی کند، این هدفون بی سیم انکر بهترین انتخاب است. در واقع باید گفت که این هدفون برای افرادی مناسب است که به دنبال یک صدای خروجی مناسب با کمترین قیمت ممکن هستند، اما اگر شما مشکلی برای پرداخت هزینه ندارید و بودجه خیلی بیشتری را برای هدفون در نظر گرفته‌اید، مسلما انتخاب‌های بهتری برای شما وجود دارد.

مشاهده و خرید هندزفری بیسیم انکر مدل Soundcore R100

 

بهترین هدفون بی سیم برای موسیقی (تو گوشی)

هدفون بی سیم انکر مدل SoundCore Liberty Air 2 Pro

تصویر هدفون انکر SoundCore Liberty Air 2 Pro در کیس مشکی

وقتی گفته می‌شود بهترین هدفون برای موسیقی، یعنی معیار اصلی ما کیفیت و قدرت صدای خروجی است و شاید معیارهای دیگری مانند عمر باتری، نگه داری شارژ، راحتی در گوش و… در اولویت های بعدی باشند.

با توجه به این توضیحات، هدفون انکر مدل SoundCore Liberty Air 2 Pro می‌تواند بهترین انتخاب با قیمت نسبتا مناسب باشد، هرچند که این هدفون گران قیمت محسوب نمی‌شود اما تنها اندکی از هدفون‌های گران قیمت بازار ارزان تر است.

این هدفون قابلیت حذف نویز دارد، صدای خروجی مناسب و قابل قبولی دارد و از قابلیت‌هایی مانند تکنولوژی fast charge، شارژ بی سیم کیس، اپلیکیشن اختصاصی و مقاومت در برابر رطوبت و عرق بهره می‌برد.

این هدفون نسخه ارتقا یافته Anker Soundcore Liberty Air 2 است که با بهره‌مندی از این بروزرسانی، قابلیت حذف‌كننده‌ نویز (Active Noise Cancelling) به آن اضافه شده است كه میتواند به كاهش مقدار زیادی از سر و صدای محیط اطراف كمك كند.

اگر این هدفون را به خوبی بررسی کنید، متوجه خواهید شد که یکی از بارزترین ویژگی‌های آن بهره مندی از نویز کنسلیشن قوی است، این هدفون بی سیم  ۶ میکروفون نویز کنسلینگ دارد که تقریبا در هر شرایطی می‌تواند صدای شفافی را از شما منتقل کند. که این یک امتیاز واقعا عالی است برای افرادی که مکالمه برایشان مهم است.

برخی از مشخصه‌های این هدفون بی سیم:

    • درایورهای ۱۱ میلی‌متری برای پخش صدای باکیفیت و کریستالی
    • ۷ ساعت مکالمه و پخش مداوم با یک بار شارژ
    • شارژ کامل تنها در عرض ۱ ساعت
    • میکرفون بسیار قوی با حذف نویز عالی
    • نرم‌افزار اختصاصی Soundcore با قابلیت تنظیم EQ و چندین حالت ANC
    • مقاوم در برابر رطوبت و عرق با گواهینامه IPX4

این هدفون انکر، دارای یکی از رضایت بخش ترین کیس های شارژ برای باز و بسته شدن است. می‌توانید آن را با یک دست باز کنید تا هدفون‌ها نمایان شود، و با یک کلیک رضایت‌بخش به‌صورت مغناطیسی بسته می‌شود.

در خصوص صدای خروجی و لذت پخش موسیقی این هدفون هم باید گفت که از نظر قدرت صدای خروجی در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد، اگر کمی هدفون‌ها را بررسی کرده باشید حتما می‌دانید که هدفون تو گوشی با قطر درایور ۱۱ میلی متر چه صدایی دارد.

هدفون بی سیم انکر مدل SoundCore Liberty Air 2 Pro یک پکیج کامل از قدرت صدا، کیفیت مکالمه، کیفیت ساخت، باتری قوی و … است که از نظر قیمتی اگرچه ارزان قیمت محسوب نمی‌شود اما ارزش خرید بالایی دارد.

 

هدفون بی سیم انکر SoundCore Liberty Air 2 Pro برای چه افرادی مناسب است؟

این هدفون بی سیم تقریبا در همه جوانب عالی عمل کرده است، صدای خروجی قوی و با کیفیتی دارد، به خوبی درون گوش قرار می‌گیرد، در برابر رطوبت و عرق مقاوم، عمر باتری بسیار مناسبی دارد و در کنار همه این موارد میکروفون‌های قوی با حذف نویز عالی دارد.

این هدفون یک پکیج کامل است که هم برای ورزشکاران مناسب است، هم برای افرادی که اهل سفر هستند و هم تمام کسانی که به صدای قوی، بیس زیاد، مکالمه با کیفیت و… در کنار هم نیاز دارند.

البته اگر تنها به مکالمه نیاز دارید، یا تنها یک صدای بیس دار می‌خواهید یا به فاکتورهای دیگر به تنهایی اهمیت می‌دهید، مسلما گزینه‌های ارزان تری برای شما وجود دارند که برخی از آنها در این مطلب معرفی شده‌اند و در ادامه هم چند مدل اقتصادی تر معرفی خواهند شد.

مشاهده هدفون انکر SoundCore Liberty Air 2 Pro

 

بهترین هدفون بی سیم برای موسیقی (رو گوشی)

هدفون بی سیم سونی مدل WH-1000XM4

تصویر هدفون بی سیم سونی مدل WH-1000XM4

در ابتدای مطلب این مدل یعنی WH-1000XM4 سونی را به عنوان بهترین هدفون بی سیم معرفی کردیم و حالا در اینجا هم به عنوان بهترین هدفون دور گوشی برای موسیقی انتخاب کرده‌ایم، در واقع بین هدفون‌های بی سیم که دور گوش قرار می‌گیرند، این مدل به جرات یکی از بهترین‌های بازار است.

ما مشخصات و نقاط قوت و ضعف این هدفون را در ابتدای مطلب به طور کامل بررسی کردیم، این هدفون هم در زمینه قدرت و بیس صدای خروجی به خوبی عمل کرده است و هم از نظر باتری، طراحی و کیفیت ساخت در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد. هرچند که قیمت بالای آن به عقیده برخی نقطه ضعف آن است.

به جرات می‌توان گفت که با خرید هدفون شما فقط با یک هدفون خوب، طرف نیستید. با محصولی مواجهید که نقطهٔ عطفی در صنعت تجهیزات صوتی الکترونیکی است و صفتی کمتر از بهترین لایق این هدفون نیست، هرچند که همه این تعریف‌ و تمجید‌ها هزینه هم دارد و این هدفون در رنج قیمتی بسیار بالاتری نسبت به سایر مدل‌ها قرار دارد.

مشاهده و خرید هدفون بی سیم سونی مدل WH-1000XM4

 

بهترین هدفون بی سیم از نظر باتری

هدفون بی سیم سونی مدل WH-XB900N

هدفون بی سیم سونی در رنگ مشکی

هدفون سونی مدل WH-XB900N پیشتر به عنوان یکی از بهترین هدفون بی سیم رو گوشی برای ورزش معرفی شده بود که کیفیت ساخت، قرار گیری مناسب روی گوش، صدای خروجی قوی و مقاومت در برابر عرق و رطوبت از دلایل اصلی ما برای انتخاب این هدفون بودند، هرچند که این هدفون توسط خیلی از ورزشکاران هم توصیه شده است و اغلب از این هدفون برای ورزش کاملا راضی بوده‌اند.

اما این هدفون در این بخش به عنوان بهترین هدفون بی سیم از نظر باتری هم انتخاب شده است و این دومین بار است که این هدفون لقب بهترین را به خود گرفته است، یک بار به عنوان بهترین هدفون برای ورزش و حالا به عنوان بهترین از نظر قدرت باتری و نگهداری شارژ.

در مورد وضعیت باتری و نگهداری شارژ این هدفون سونی باید بدانید که با یک بار شارژ کامل می‌توانید بیش از ۳۰ ساعت مداوم در حالی که نویز کنسلیشن روشن است، موسیقی پخش کند که برخی در تست‌های مختلف به عدد ۳۷ ساعت هم رسیده‌اند که این فوق العاده است و بی دلیل نیست که در بخش بهترین از نظر باتری توسط خیلی از سایت‌ها و کارشناسان انتخاب شده است.

هدفون سونی WH-XB900N بخریم یا WH-1000XM4؟

این هدفون هم از نظر قیمت و هم از نظر عملکرد تا حد خیلی زیادی به مدل WH-1000XM4 که به عنوان بهترین هدفون سونی معرفی شده است و در این مطلب چندین عنوان بهترین را کسب کرده است، نزدیک است.

جدول مقایسه هدفون سونی WH-XB900N و WH-1000XM4

هرچند که مدل WH-1000XM4 در بخش طراحی و همچنین قرار گیری روی گوش کمی وضعیت بهتری دارد و می‌تواند اندک امتیاز بیشتری کسب کند، اما در بقیه موارد تقریبا باهم برابر هستند و از نظر خیلی از افراد مدل فعلی به دلیل قیمت مناسب تر، ارزش خرید بالاتری دارد. در تصویر بالا می‌توانید امتیاز این دو هدفون را به گفته سایت versus در بخش‌های مختلف مشاهده کنید.

مشاهده و خرید هدفون بی سیم سونی مدل WH-XB900N

 

بهترین هدفون بی سیم اقتصادی با قیمت مناسب

هندزفری بلوتوثی انکر مدل Soundcore R100

تصویر هدفون بی سیم انکر مشکی Soundcore R100

این هدفون بی سیم انکر مدل R100 را پیشتر در بخش بهترین هدفون بی سیم تو گوشی برای ورزش معرفی کرد‌یم که البته برای آن بخش ۳ هدفون معرفی شده که این مدل هم در بین آنها بود و علت این انتخاب، ارزش خرید بالای آن بود، هدفونی که کیفیت و صدایی به مراتب فراتر از قیمتش دارد.

حالا در این بخش به عنوان بهترین هدفون بی سیم اقتصادی، همین مدل را مجدد به شما معرفی و توصیه می‌کنیم، این هدفون درایوری با قطر ۱۰ میلی متر دارد و صدای خروجی بسیار مناسب و نزدیک به هدفون‌های گران قیمت تر بازار را دارد.

از طرفی در این هدفون قابلیتی اختصاصی به نام BassUp ایجاد شده است که با روشن کردن آن، بیس صدای خروجی از هدفون افزایش می‌یابد و شما موزیک را با صدای بیس قوی تری خواهید شنید.

این هدفون انکر به معنای واقعی کلمه ارزش خرید بالایی به نسبت قیمتش دارد، در واقع برند انکر با کاهش برخی قابلیت‌های غیر ضروری مثل حذف دکمه لمسی با دکمه‌های فشاری روی هدفون، قیمت را کاهش داده است اما در مقابل از کیفیت و قدرت صدای خروجی چیز زیادی نسبت به هدفون‌های گرانتشر کم نکرده است.

مشاهده و خرید هندزفری بیسیم انکر مدل Soundcore R100

 

بهترین هدفون بی سیم بیش از ۱ میلیون تومان

هدفون بلوتوثی انکر مدل SoundCore Life U2 A3212

تصویری از هدفون انکر مدل SoundCore Life U2

با توجه به اینکه تقریبا همه ما برای خرید هدفون و یا هر وسیله دیگری یک بودجه مشخص در نظر گرفته ایم، بد نیست که چند مدل هدفون بی سیم را بر اساس رنج قیمتی باهم بررسی کنیم که برای شروع به سراغ رنج ۱ الی ۲ میلیون می‌رویم که البته مشخص نیست حالا که شما این مطلب را می‌خوانید این هدفون همچنان در این رنج قیمتی قرار دارد یا خیر.

ما برای این رنج قیمتی را در حال حاضر می‌توان یک رنج قیمتی متوسط نامید، رنجی که هدفون‌های متوسط و خوب بازار در آن قرار دارند، ما برای این رنج قیمتی هدفون انکر مدل SoundCore Life U2 A3212 را به عنوان بهترین هدفون بی سیم در این رنج قیمتی انتخاب کرده‌ایم.

این هدفون بی سیم که از نوع دور گردنی است، با توجه مشخصاتی که دارد، انتخاب اول خیلی از افراد در این رنج قیمتی است که تعداد خرید آن و همچنین نظرات مثبتی که برای آن در سایت دیجی کالا درج شده است، تایید کننده این موضوع است.

برخی از مشخصه‌های برجسته این هدفون بی سیم:

    • قطر درایور ۱۰ میلی متر برای صدای خروجی قوی
    • ۵ دقیقه شارژ سریع برای ۲ ساعت زمان پخش.
    • قرار گیری خوب در گوش و مناسب برای ورزش
    • ضد آب، رطوبت و عرق دارای گواهینامه IPX7
    • ۲۴ ساعت پخش موسیقی مداوم با یک بار شارژ
    • ۲ ساعت پخش موسیقی با ۵ دقیقه شارژ
    • ۲ ساعت زمان برای شارژ کامل
    • قابلیت حذف نویز فعال و مناسب برای مکالمه

در خصوص صدای خروجی این هدفون باید گفت که اگر عاشق صدای باس سنگین هستید، بدون شک Anker Soundcore Life U2 برای شما عالی است. این هدفون انکر هم مانند مدل R100 دارای قابلیت BassUp است و کافیست حالت BassUp را روشن کنید تا ۷۰٪ بیس بیشتری نسبت به حالت عادی در اختیار شما قرار دهد.

همانطور که متوجه شدید این هدفون از نوع دور گردنی است که سری‌های آن از نوع تو گوشی هستند، در واقع تفاوت اصلی این نوع هدفون با نوع توگوشی این است که با خارج کردن هدفون از گوش لازم نیست آنها در داخل کیس قرار دهید، کافیست آنها را رها کنید تا دور گردن شما رها باشند، که البته سری‌ها با خاصیت آهنربایی بهم می‌چسبند.

هدفون بی سیم دور گردنی انکر در رنگ مشکلی و باز شدههدفون بی سیم انکر مدل SoundCore Life U2 A3212 برای چه افرادی مناسب است؟

در درجه اول باید گفت که این هدفون برای افرادی مناسب است که در زمان نوشتن این مطلب، حدود ۱ الی ۲ میلیون برای خرید هدفون بی سیم در نظر گرفته اند، با هدفون بی سیم دور گردنی راحت هستند، صدای خروجی قوی و بیس دار برایشان مهم است و در کنار همه این موارد تا حدی هم نیاز به مکالمه دارند.

این هدفون در این رنج قیمتی یک پکیج تقریبا کامل است، صدای بیس دار و باکیفیت، کیفیت ساخت عالی، حذف نویز فعال و مناسب برای مکالمه، شارژ دهی عالی برای مکالمه و موسیقی، ضد آب و رطوبت و مناسب برای وزش و… که همگی نشان از کامل بودن این هدفون در این رنج قیمتی هستند. با این حال اگر شما مبلغ خیلی بیشتری را برای هدفون در نظر گرفته‌اید، می‌توانید به سراغ مدل‌های گرانتر بروید و صدای خروجی کمی بهتری دریافت کنید.

 

مشاهده و خرید هدفون انکر SoundCore Life U2 A3212

 

بهترین هدفون بی سیم بیش از ۲ میلیون تومان

۱- هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro

هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro

در رنج قیمتی ۲ میلیون و بیشتر که منظور رنج ۲ الی ۳ میلیون است، این هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro یکی از بهترین گزینه‌هاست، که در این مطلب چندین بار به شکل‌های مختلف معرفی شده است، یک بار به عنوان بهترین هدفون بی سیم سامسونگ و یک بار هم به عنوان یکی از بهترین هدفون‌های بی سیم تو گوشی برای ورزشکاران.

حالا هم این هدفون در رنج قیمتی خودش به عنوان یکی از بهترین‌ها معرفی شده است، هدفونی که در بخش طراحی به قدری عالی عمل کرده است که حتی روی گوش هایتان وزنی احساس نمیکنید و سایز کاملا استاندارد این محصول باعث شده که در فعالیت های روزانه تان نگران افتادن هندزفری ها نباشید و یکی از دلایل معرفی در بخش هدفون ورزشی هم همین بوده است.

این هدفون دارای قابلیت حذف نویز فعال یا همان ANC است، در واقع خیلی مهم نیست که شما در اتوبوس یا هر مکان شلوغ دیگری هستید، کافیست  با فشار دادن دکمه ی ANC مشخص کنید که چه صدایی را دریافت کنید.

با توجه به اینکه این هدفون در این مطلب چندین بار معرفی شده است، صرفا به بیان چند مشخصه اصلی این هدفون بسنده می‌کنیم.

مشخصه‌های این هدفون بی سیم در یک نگاه:

    • طراحی منحصر به فرد و خیره کننده
    • بدنه‌ی ضدآب با گواهی IPX7
    • اتصال بی سیم از طریق بلوتوث
    • قدرت درایور ۱۱ میلی‌متر و صدای خروجی قوی
    • دارای کیفیت صدای استودیویی
    • صدای چند بعدی با پشتیبانی از دالبی
    • دارای سیستم لغو نویز فعال
    • کنترل لمسی عملکرد های دستگاه
    • ۲۸ ساعت بدون نیاز به برق

مشاهده هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro

 

۲- هدفون بی سیم انکر مدل SoundCore Liberty Air 2 Pro

 

تصویر هدفون انکر SoundCore Liberty Air 2 Pro در کیس مشکی

برای بهترین هدفون بی سیم در این رنج قیمتی، کمی بی انصافی بودن که تنها مدل Galaxy Buds Pro را معرفی کنیم، به همین دلیل تصمیم گرفتیم که هدفون انکر مدل SoundCore Liberty Air 2 Pro  که معرف حضورتان هست را هم اضافه کنیم.

در خصوص این مدل هدفون انکر در طول مطلب بارها صحبت کرده‌ایم، اما به طور خلاصه بین این مدل و مدل Galaxy Buds Pro اختلاف بسیار اندک است، اما گر قطر درایور و بیس برای شما مهمتر است، به این گزینه یعنی هدفون بی سیم انکر مدل SoundCore Liberty Air 2 Pro  هم فکر کنید، این مدل از نظر بیس و صدای خروجی کمی قوی تر نشان داده است.

مشاهده هدفون انکر SoundCore Liberty Air 2 Pro

 

بهترین هدفون بی سیم بیش از ۴ میلیون تومان

هدفون بی سیم سونی مدل WH-1000XM4

تصویر هدفون بی سیم سونی مدل WH-1000XM4

این مدل هدفون سونی در این مطلب چندین بار معرفی شده است و اولین بار هم به عنوان بهترین هدفون سونی در این مطلب معرفی شد و حالا به عنوان بهترین هدفون بی سیم بالای ۴ هم معرفی شده است، این مدل به دور از تعارف یکی از بهترین‌های بازار است که اگر محدودیت بودجه ندارید و به دنبال هدفون بی سیم رو گوشی هستید، این مدل بهترین انتخاب است.

با توجه به اینکه در خصوص ویژگی‌ها، مشخصات، نقاط قوت و ضعف این هدفون در ابتدای مطلب مفصل صحبت شده است، در اینجا مجدد تکرار نمی‌کنیم، اما به طور خلاصه ویژگی‌های این هدفون در ادامه آمده است.

    • صدای فوق العاده و فراگیر ۳۶۰ درجه با درایور های ۴۰ میلی متری
    • دارای تکنولوژی انحصاری DSEE Extreme برای شنیدن صدا بدون افت کیفیت
    • قوی ترین و پیشرفته ترین سیستم نویز کنسلینگ تطبیق پذیر دنیا
    • قابلیت هوشمند Speak-to-Chat برای قطع موسیقی در هنگام مکالمه
    • باتری قوی ۳۰ ساعته در حالت ANC روشن و ۳۸ ساعته در حالت ANC خاموش
    • قابل حمل با قابلیت تا شوندگی و کیف حمل مخصوص موجود در جعبه

مشاهده و خرید هدفون بی سیم سونی مدل WH-1000XM4

 

هدفون بی سیم سونی مدل WF-1000XM3

تصویر هدفون بی سیم سونی در رنگ مشکی

این هدفون بی سیم سونی مدل WF-1000XM3 یک هدفون تو گوشی تقریبا گران قیمت محسوب می‌شود و از نظر قیمتی خیلی بالاتر از مدل‌های دیگر و رقبایش قرار دارد که البته در نظر عملکرد هم با رقبایش اختلاف خوبی دارد هرچند که همه این اختلاف قیمت به دلیل عملکرد بهتر نیست و بخشی به دلیل نام برند است، در واقع نباید توجه داشته باشید که دقیقا به اندازه این اختلاف قیمت عملکرد بهتری داشته باشد.

هدفون بی سیم سونی مدل WF-1000XM3 در یک نگاه:

    • قطر درایور ۶ میلی متر اما با صدایی قدرتمند
    • چفت شدن راحت درون گوش
    • حذف نویزها با تراشهٔ اختصاصی QN1e ( یکی از بهترین‌ها سیستم‌های دفع نویز)
    • ایده‌آل برای تماشای فیلم‌ و سریال‌ بدون تاخیر در صدا و تصویر
    • ۶ ساعت پخش مداوم موسیقی با یک بار شارژ کامل
    • سرعت شارژ مناسب،  ۱۰ دقیقه شارژ، ۹۰ دقیقه موسیقی!
    • صدای بیس مناسب در عین داشتن درایور کوچک

به طور خلاصه باید گفت که این هدفون در خیلی از ابعاد یا حتی همه ابعاد عالی عمل کرده است که البته با توجه به قیمتش این انتظار هم وجود دارد، این هدفون از نظر باتری، قدرت صدای خروجی، کیفیت و تفکیک صدای خروجی، نویز کنسلینگ و کیفیت مکالمه، طراحی و قرار گیری در گوش در وضعیت بسیار مناسبی است.

این هدفون با اپلیکیشن Sony | Headphones Connect app هماهنگ می‌شود، به کمک این اپلیکیشن می‌توانید تنظیمات مختلفی مثل پروفایل‌های صدای تطبیقی، تنظیم شدت نویزکنسلینگ و اکولایزینگ موسیقی را انجام دهید.

مشاهده و خرید هدفون بی سیم سونی مدل WF-1000XM3

 

منابع:

  • whathifi / rtings / tehranspeaker
  • بررسی نظرات خریدارن در سایت‌های دیجی کالا و آمازون
  • گفتگو با دارندگان چند مدل از هدفون ها

 

۱۱ مدل بهترین هدفون بی سیم از دید مصرف کنندگان

 

  • نحوه نمایش محصول ها
هدفون بلوتوثی سونی مدل WF-C500

هدفون بلوتوثی سونی مدل WF-C500

  • نوع گوشی: دو گوشی
مشاهده قیمت و موجودی محصول
هدفون بی سیم ایکس او مدل F80

هدفون بی سیم ایکس او مدل F80

  • نوع گوشی: دو گوشی
مشاهده قیمت و موجودی محصول
هدفون بی سیم سونی مدل WH-1000XM5

هدفون بی سیم سونی مدل WH-1000XM5

  • نوع گوشی: دو گوشی
  • رابط‌ها: Bluetooth
مشاهده قیمت و موجودی محصول
هدفون بلوتوثی مانستر مدل ACHIEVE 100

هدفون بلوتوثی مانستر مدل ACHIEVE 100

  • نوع گوشی: دو گوشی
  • قابلیت‌های مقاومتی: مقاومت در برابر رطوبت و عرق
مشاهده قیمت و موجودی محصول
هندزفری بلوتوثی لنوو مدل live pods LP6

هندزفری بلوتوثی لنوو مدل live pods LP6

  • نوع گوشی: دو گوشی
  • رابط‌ها: Bluetooth
مشاهده قیمت و موجودی محصول
هندزفری بی سیم انرجایزر مدل UB2607

هندزفری بی سیم انرجایزر مدل UB2607

  • نوع گوشی: دو گوشی
مشاهده قیمت و موجودی محصول
هدفون بلوتوث اسکال کندی مدل Crusher

هدفون بلوتوث اسکال کندی مدل Crusher

  • نوع گوشی: دو گوشی
مشاهده قیمت و موجودی محصول
هدفون بلوتوثی مدل LY-021 طرح گربه ای

هدفون بلوتوثی مدل LY-021 طرح گربه ای

  • نوع گوشی: دو گوشی
  • رابط‌ها: جک ۳.۵ میلی‌متری صدا
مشاهده قیمت و موجودی محصول
هدفون بلوتوثی بیاند مدل BH-820BT

هدفون بلوتوثی بیاند مدل BH-820BT

  • نوع گوشی: دو گوشی
مشاهده قیمت و موجودی محصول
هدفون بلوتوثی بی سیم مدل Powerbeats Pro II

هدفون بلوتوثی بی سیم مدل Powerbeats Pro II

  • نوع گوشی: دو گوشی
  • رابط‌ها: لایتنینگ
مشاهده قیمت و موجودی محصول
هدفون بی سیم مدل MS-881A

هدفون بی سیم مدل MS-881A

  • نوع گوشی: دو گوشی
مشاهده قیمت و موجودی محصول
هندزفری بلوتوثی ناتینگ مدل Nothing Ear 1

هندزفری بلوتوثی ناتینگ مدل Nothing Ear 1

  • نوع گوشی: دو گوشی
  • رابط‌ها: Bluetooth
  • قابلیت‌های مقاومتی: مقاومت در برابر رطوبت و عرق
مشاهده قیمت و موجودی محصول
هدفون توشیبا مدل RZE-BT1200H

هدفون توشیبا مدل RZE-BT1200H

  • نوع گوشی: دو گوشی
مشاهده قیمت و موجودی محصول
هندزفری بی سیم ترانیو مدل T-I3

هندزفری بی سیم ترانیو مدل T-I3

  • نوع گوشی: دو گوشی
مشاهده قیمت و موجودی محصول
هندزفری بلوتوثی مدل Sk-C6699

هندزفری بلوتوثی مدل Sk-C6699

  • نوع گوشی: دو گوشی
  • رابط‌ها: شیار کارت حافظه
  • قابلیت‌های مقاومتی: مقاومت در برابر رطوبت و عرق
مشاهده قیمت و موجودی محصول
هندزفری بلوتوثی مدل airpod pro

هندزفری بلوتوثی مدل airpod pro

  • نوع گوشی: دو گوشی
  • رابط‌ها: لایتنینگ
مشاهده قیمت و موجودی محصول
هندزفری بلوتوثی اوی مدل A888BL

هندزفری بلوتوثی اوی مدل A888BL

  • نوع گوشی: دو گوشی
  • رابط‌ها: Bluetooth
مشاهده قیمت و موجودی محصول
هدفون مخصوص بازی بی سیم ریزر مدل Kaira Pro

هدفون مخصوص بازی بی سیم ریزر مدل Kaira Pro

  • نوع گوشی: دو گوشی
مشاهده قیمت و موجودی محصول
هندزفری بلوتوثی  مدل Redmi Air 8

هندزفری بلوتوثی مدل Redmi Air 8

  • نوع گوشی: دو گوشی
مشاهده قیمت و موجودی محصول
هدفون بی سیم سلبریت مدل A19

هدفون بی سیم سلبریت مدل A19

  • نوع گوشی: دو گوشی
مشاهده قیمت و موجودی محصول
هندزفری بلوتوثی ریمکس مدل TWS-23

هندزفری بلوتوثی ریمکس مدل TWS-23

  • نوع گوشی: دو گوشی
مشاهده قیمت و موجودی محصول
هدفون بی سیم سنهایزر مدل MOMENTUM True Wireless 3

هدفون بی سیم سنهایزر مدل MOMENTUM True Wireless 3

  • نوع گوشی: دو گوشی
  • رابط‌ها: Bluetooth
  • قابلیت‌های مقاومتی: مقاومت در برابر رطوبت و عرق
مشاهده قیمت و موجودی محصول
هدست مخصوص بازی بلوتوثی مدل M5

هدست مخصوص بازی بلوتوثی مدل M5

  • نوع گوشی: دو گوشی
  • رابط‌ها: Bluetooth
  • قابلیت‌های مقاومتی: مقاوم در برابر گرد و غبار
مشاهده قیمت و موجودی محصول
هدفون بلوتوثی کریتیو مدل OUTLIER ONE V2

هدفون بلوتوثی کریتیو مدل OUTLIER ONE V2

  • نوع گوشی: دو گوشی
  • قابلیت‌های مقاومتی: مقاومت در برابر رطوبت و عرق
مشاهده قیمت و موجودی محصول
هدفون بی سیم طرح اسب تک شاخ بچگانه مدل XY-212

هدفون بی سیم طرح اسب تک شاخ بچگانه مدل XY-212

  • نوع گوشی: دو گوشی
  • رابط‌ها: جک ۳.۵ میلی‌متری صدا ، شیار کارت حافظه MicroSD
  • قابلیت‌های مقاومتی: مقاوم در برابر گرد و غبار
مشاهده قیمت و موجودی محصول


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *