تخفیف ها

۱۲ مدل بهترین مارک ژل بهداشتی شستشوی بانوان ایرانی و خارجی

ژل بهداشتی بانوان چه مارکی خوبه؟

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

رعایت بهداشت ناحیه تناسلی هم برای مردان و هم برای زنان امری ضروری محسوب می‌شود. متاسفانه برخی افراد بهداشت شخصی را مختص کارهایی مثل: حمام کردن، مسواک زدن و استفاده از نخ دندان می‌دانند در صورتیکه رعایت بهداشت ناحیه تناسلی جزء یکی از مهم ترین موارد بهداشت فردی است که باید به آن توجه ویژه ای داشت چرا که عدم توجه و رسیدگی به این ناحیه از بدن عفونت و بیماری های تناسلی را در پی دارد.

برای تحقق این امر ما در این مقاله قرار است به بررسی و معرفی یکی از محصولات بهداشت ناحیه تناسلی به نام ژل بهداشتی مخصوص بانوان بپردازیم، اگر قصد خرید این محصول بهداشتی را دارید پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 

ژل بهداشتی بانوان چیست؟

ژل های بهداشتی نوعی پاک کننده هستند که برای شست و شو ناحیه تناسلی در نوع های مختلف مثل: ژل بهداشتی مخصوص بانوان یائسه، ژل بهداشتی مخصوص دختران و… تولید شده اند. این ژل های بهداشتی با توجه به ساختاری که دارند برای درمان خشکی، سوزش، خارش در ناحیه تناسلی و همچنین حفظ pH طبیعی واژن تاثیر به سزایی دارند. استفاده از این محصول بهداشتی برای بانوانی که به دنبال سلامت اندام تناسلی خود هستند پیشنهاد می‌شود.

 

تاثیر ژل بهداشتی بانوان دقیقا به چه صورت است؟

ژل های بهداشتی بانوان با توجه به ساختار و عملکردی که دارند به از بین بردن بوی بد واژن، از بین بردن سوزش و خارش واژن، حفظ رطوبت طبیعی ناحیه تناسلی، کاهش میزان ترشحات واژن، جلوگیری از عفونت های ناحیه تناسلی و حفظ pH طبیعی ناحیه واژن کمک بسیاری می‌کنند. در ادامه برای آگاهی بیشتر به توضیح مختصر در مورد نحوه عملکرد این ژل های بهداشتی خواهیم پرداخت.

از بین بردن بوی بد واژن

ناحیه تناسلی محدوده ای است که باکتری های متعدد در آن به سرعت رشد می‌کنند که همین امر موجب ایجاد بوی بد و زننده در ناحیه واژن می‌شود. استفاده از ژل های بهداشتی باعث از بین رفتن باکتری ها در ناحیه تناسلی می‌شود و جزء یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن بوی بد واژن به حساب می‌آید.

حفظ رطوبت طبیعی ناحیه تناسلی

ناحیه واژن به طور طبیعی روان و مرطوب است ولی در برخی اوقات عوامل متعددی مثل: تغییرات هورمونی، استرس، استفاده از قرص های مختلف باعث خشک شدن مخاط تناسلی می‌شوند که این خشکی واژن سوزش و خارش در ناحیه تناسلی را به همراه دارد. ژل های بهداشتی با توجه به ترکیباتی که دارند می‌توانند رطوبت لازم در این ناحیه را حفظ کنند و از طرفی مانع از خشک شدن واژن شوند.

از بین بردن سوزش و خارش واژن

سوزش و خارش در ناحیه واژن یکی از مشکلاتی است که ممکن است بانوان در سنین مختلف با آن مواجه شوند. این مشکل اگر به صورت مداوم باشد نشان دهنده‌ی عفونت در این ناحیه است. برای درمان و بهبود این مشکل استفاده از ژل های بهداشتی واژن که دارای خاصیت ضدالتهابی و ضد میکروبی هستند بهترین گزینه به حساب می‌آیند.

دکتر کامیلا فیلیپس، متخصص زنان و زایمان در Calla Women’s Health در نیویورک می گوید: «به حداقل رساندن موادی مانند رایحه هایی که می توانند باعث خشکی و تغییر pH واژن شده و منجر به تحریک یا عفونت شوند، مهم است.

کاهش میزان ترشحات واژن

وجود ترشحات در ناحیه واژن یک امر طبیعی می‌باشد ولی در برخی موارد ممکن است که میزان ترشحات افزایش پیدا کند که این حالت برای بانوان امری آزاردهنده می‌باشد. برای کاهش میزان ترشحات در واژن استفاده از ژل های بهداشتی به منظور متعادل سازی ترشحات در این ناحیه بسیار تاثیرگذار است.

جلوگیری از عفونت های ناحیه تناسلی

از آنجایی که باکتری ها در محیط های گرم به راحتی تکثیر و جمع می‌شوند می‌توان گفت که میزان رشد باکتری و قارچ ها در ناحیه تناسلی نسبت به سایر قسمت های بدن بسیار سریع تر است. تجمع باکتری در این ناحیه باعث ایجاد عفونت های ناحیه تناسلی می‌شود، در چنین مواقعی استفاده از ژل های بهداشتی با خاصیت ضد باکتری می‌تواند از بروز این مشکل تا حد زیادی جلوگیری نماید.

حفظ pH طبیعی ناحیه واژن

ناحیه واژن به طور طبیعی دارای محیط اسیدی است که این محیط اسیدی واژن به صورت یک نوع محافظ در برابر باکتری ها و قارچ ها در این ناحیه عمل می‌کند در نتیجه اگر pH در این ناحیه متعادل باشد واژن درگیر عفونت نمی‌شود ولی در برخی اوقات ممکن است pH در ناحیه تناسلی متعادل نباشد که این امر موجب ایجاد عفونت در این ناحیه می‌شود در چنین شرایطی استفاده از ژل های بهداشتی برای متعادل سازی pH در ناحیه واژن توصیه می‌شود.

 

آیا هر روز باید از ژل بهداشتی استفاده کرد؟

ساختار واژن به گونه ای است که میزان مخمر و باکتری ها در آن متعادل بوده که این امر باعث ایجاد عملکرد محافظتی طبیعی می‌شود، از طرفی ترشحات طبیعی موجود در واژن به عنوان تمیزکننده طبیعی عمل می‌کنند و ممکن است شست و شوی زیاد موجب بهم ریختن این تعادل سالم و طبیعی شود. زمانیکه این میزان تعادل بهم ریخته شود احتمال مبتلا شدن به مشکلات واژن افزایش پیدا می‌کند، از این رو استفاده از ژل های بهداشتی به صورت روزانه توصیه نمی‌شود و طبق گفته‌ی متخصصان از ژل های بهداشتی در طول هفته فقط ۲ الی ۳ دفعه باید استفاده نمود.

 

بهترین ژل بهداشتی بانوان چه ویژگی‌هایی دارد؟

    • دارای خاصیت ضد حساسیت
    • دارای رایحه خنک کننده و خوشبو کننده
    • دارای خاصیت ضد التهاب جهت کاهش تورم و قرمزی واژن
    • دارای فرمولاسیون ملایم جهت کاهش سوزش و خارش واژن
    • دارای خاصیت مرطوب کنندگی برای پیشگیری از خشکی واژن
    • دارای خاصیت آنتی باکتریال برای از بین بردن باکتری و قارچ ها

 

۵ مدل بهترین ژل بهداشتی بانوان به انتخاب خریدیار

۱- ژل بهداشتی بانوان یائسه لافارر مدل Gentinal Cleansing Gel حجم ۲۵۰ میلی لیتر

ژل بهداشتی بانوان یائسه لافارر استوانه ای پمپی با بدنه ای یاسی رنگ و درب بنفش

ژل شستشوی بهداشتی بانوان لافارر محصولی ایرانی است که برای استفاده بانوان در دوران یائسگی ساخته و تولید شده است. این ژل بهداشتی یکی از پرفروش ترین‌ محصولات بهداشتی موجود در بازار است که در سایت دیجی کالا امتیاز ۴.۲ را از خریداران کسب کرده است و بیش از ۳۲۰ نفر از خریداران از خرید این محصول اعلام رضایت نموده اند.

این ژل شستشوی در ساختارش از عصاره گیاهانی مثل: گل همیشه بهار، بابونه، مالوا و آلوئه‌ورا استفاده شده است که موجب افزایش فعالیت باکتری های مفید، تسکین دهنده التهاب، سوزش، خارش و حساسیت می‌شوند.

از دیگر ترکیبات به کار رفته در این ژل بهداشتی می‌توان به مواردی همچون: پروتئین سویا، بیولین، لاکتیک اسید، آلفابیزابولول و پلی کواترنیوم ۱۰ اشاره نمود که این ترکیبات برای پیشگیری از عفونت های میکروبی واژن، کاهش علائم یائسگی، رفع بوی نامطبوع ناحیه تناسلی، رفع خشکی ناحیه تناسلی مورد استفاده قرار گرفته اند.

برای استفاده از این محلول بهداشتی ابتدا مقدار مناسبی از ژل را همانند صابون مایع بر روی کف دست بریزید و سپس محل مورد نظر را به آرامی تمیز نموده و آبکشی کنید، بعد از پایان شست و شو به کمک یک حوله تمیز و نرم ناحیه واژن را خشک نمایید.

مشاهده و خرید ژل بهداشتی بانوان یائسه لافارر

 

۲- ژل بهداشتی بانوان سیبونا مدل Pomegranate extract حجم ۲۲۵ میلی لیتر

ژل بهداشتی سیبونا استوانه ای پمپی با بدنه ای سفید رنگ و پمپ مشکی

یکی دیگر از بهترین ژل های بهداشتی بانوان ژل بهداشتی سیبونا مدل Pomegranate extract می‌باشد. این محصول ایرانی در حجم ۲۲۵ میلی لیتری به بازار عرضه شده است و با توجه به عملکرد خوبی که تاکنون داشته است توانسته رضایتمندی بسیاری از خریداران را جلب نماید.

فرمولاسیون این ژل بهداشتی به گونه ای است که علاوه بر تنظیم PH واژن می‌تواند از بوی بد و عفونت های واژن جلوگیری نماید. عصاره های به کار رفته شده در این ژل حاوی عصاره های انار و آلوئه ورا هستند که با خاصیت ضد التهابی از خشکی پوست در ناحیه خارجی دستگاه تناسلی بانوان جلوگیری می‌کنند. استفاده از این محصول بهداشتی برای بانوانی که از خشکی واژن و بوی بد آن رنج می‌برند توصیه می‌شود.

برای استفاده مقدار مناسبی از ژل را بر روی ناحیه واژن بمالید، بهتر است اجازه دهید محصول یک دقیقه روی پوست بماند و بعد آبکشی کنید، پس از اتمام شست و شو به کمک یک حوله نرم و تمیز ناحیه واژن را خشک نمایید.

ژل بهداشتی بانوان سیبونا

 

۳- ژل بهداشتی آردن آتوپیا مدل Dry Relief وزن ۱۵۰ گرم

ژل بهداشتی آردن آتوپیا بدنه ای سفید و سورمه ای رنگ و درب بدون رنگ

ژل بهداشتی آردن آتوپیا مدل Dry Relief با وزن ۱۵۰ گرم یکی دیگر از محصولات بهداشتی مخصوص بانوان است که  امتیاز ۴.۲ را از خریداران دریافت کرده است و ۹۱% از خریداران این محصول را به دیگران توصیه کرده اند.

این مدل ژل بهداشتی فاقد هر گونه اسانس، رنگ، الکل و پارابن است و برای شست و شوی روزانه‌ی نواحی خارجی ساخته شده است. استفاده از این محصول برای سنین بالای ۱۲ مناسب است.

از دیگر ویژگی های این ژل بهداشتی می‌توان به مواردی مثل: دارای خاصیت ضدالتهاب، تسکین دهنده پوست، دارای ترکیبات مرطوب کننده، خوشبو کننده واژن، مانع از ایجاد بیماری‌ و عفونت زنان، درمان کننده سوزش و خارش مخاط اشاره کرد.

برای استفاده از این مدل ژل ابتدا قسمت خارجی دستگاه تناسلی را مرطوب کرده و سپس مقدار مناسبی از ژل را بر روی ناحیه استفاده نمایید، بهتر است اجازه دهید محصول یک دقیقه روی پوست بماند و بعد آبکشی کنید، پس از اتمام شست و شو به کمک یک حوله نرم و تمیز ناحیه واژن را خشک نمایید.

مشاهده و خرید ژل بهداشتی آردن آتوپیا

 

۴- ژل بهداشتی کلیون مدل ۰۱ حجم ۳۰۰ میلی لیتر

ژل بهداشتی بانوان کلیون پمپی با بدنه ای سفید و زرد رنگ

از دیگر ژل های بهداشتی مخصوص بانوان می‌توان به ژل بهداشتی کلیون مدل ۰۱ حجم ۳۰۰ میلی لیتر اشاره کرد. این محصول ایتالیایی با دارا بودن PH طبیعی می‌تواند بهداشت فردی شما را به صورت طبیعی و کامل تامین نماید. 

در ساختار ژل بهداشتی کلیون از عصاره گل بی مرگ که ترکیبی طبیعی، مسکن و طراوت بخش است به همراه روغن زیتون با خواص نرم کنندگی و محافظتی استفاده شده است. این محصول با توجه به ترکیباتی که دارد بسیار ملایم بوده و برای افرادی که سوزش در ناحیه تناسلی و همچنین حساسیت های شدید پوستی دارند بسیار ایده ال می‌باشد. استفاده از این محصول برای خانم های باردار به منظور ضدعفونی کردن واژن و جلوگیری از انواع میکروب ها توصیه می‌شود.

برای استفاده از این محلول بهداشتی و درمانی کافیست که آن را همانند صابون مایع بر روی کف دست بریزید و سپس محل مورد نظر را به آرامی تمیز نموده و آبکشی کنید، بعد از پایان شست و شو به کمک یک حوله تمیز و نرم ناحیه واژن را خشک نمایید.

مشاهده و خرید ژل بهداشتی کلیون

 

۵- ژل بهداشتی بانوان مدل Fresh حجم ۲۵۰ میلی لیتر

ژل بهداشتی بانوان نیوا بدنه ای سفید رنگ و درب آبی رنگ

ژل بهداشتی بانوان نیوآ مدل Fresh جزء یکی از بهترین محصولات بهداشتی برای بانوان به حساب می‌آید. این محصول حاوی عصاره آلوئه ورا و اسید لاکتیک است که این ترکیبات موجب کاهش ترشحات ناحیه تناسلی، عفونت واژن، بوی بد واژن و قارچ در ناحیه واژن می‌شوند.

این محصول بهداشتی در ترکیباتش فاقد هر گونه صابون و مواد رنگی است از این رو باعث ایجاد خشکی و حساسیت در ناحیه تناسلی نمی‌شود و استفاده از آن حس شادابی و راحتی در طول روز برای بانوان به ارمغان می‌آورد.

برای استفاده از این محلول بهداشتی و درمانی کافیست که آن را همانند صابون مایع بر روی کف دست بریزید و سپس محل مورد نظر را به آرامی تمیز نموده و آبکشی کنید، بعد از پایان شست و شو به کمک یک حوله تمیز و نرم ناحیه واژن را خشک نمایید.

مشاهده و خرید ژل بهداشتی بانوان مدل Fresh

 

ژل بهداشتی بانوان برای چه افرادی مناسب است؟

بانوان متاهل: خانم های متاهل برای جلوگیری از ابتلا به عفونت های مقاربتی باید قبل و بعد از هر رابطه جنسی از ژل های شست وشو برای سلامت واژن خود استفاده کنند.

بانوان باردار: خانم های باردار در دوران بارداریشان ممکن است به دلیل برآمدگی شکم دسترسی به ناحیه تناسلی خود نداشته باشن و نتوانند به خوبی به آن رسیدگی نمایند برای این دسته از بانوان ژل های بهداشتی بسیار کمک کننده هستند.

بانوان یائسه: در دوران یائسگی به دلیل اختلالات هورمونی واژن بیشتر خشک می‌شود در چنین مواقعی استفاده از ژل های مخصوص خانم های یائسه پیشنهاد می‌شود این مدل از ژل های بهداشتی ضمن حفظ بهداشت، رطوبت ناحیه واژن را افزایش می‎‌دهند و مانع از خشک شدن آن می‌شوند.

دوران قاعدگی: در این دوران ایجاد عفونت و رشد باکتری ها بسیار زیاد است بنابراین توصیه می‌کنیم که همه‌ی بانوان و همچنین دختر خانم هایی که به سن بلوغ رسیده اند از ژل های بهداشتی حتما در دوران پریودی استفاده نمایند.

 

آیا باید هر روز از ژل بهداشتی استفاده کنیم؟

به هیچ وجه، این تصویر که باید هر روز دوش بگیریم یا هر روز از ژل بهداشتی استفاده کنیم کاملا اشتباه است، در برخی مطالعات مشخص شده است که استفاده بیش از حد از ژل بهداشتی می‌تواند موجب از بین رفتن باکتری‌های خوب محیط تناسلی شود و مشکلاتی مانند خشکی را به دنبال داشته باشد.

شاید تعجب کنید که دکتر رنجی چانگ، متخصص زنان و زایمان، یکی از بنیانگذاران استارتاپ سلامت جنسی NeuEve، توضیح می دهد که واژن نیازی به شستن، پاک کردن یا درمان ندارد، زیرا واژن یک اندام خود نگهدار است. در واقع خرید ژل بهداشتی یک ضرورت نیست و شما می‌توانید با آب گرم هم شستشو را انجام دهید.

در واقع در حالت عادی واژن سالم دارای اکولوژی باکتری است که به آن کمک می‌کند PH مناسب را حفظ کند. این مقدار pH 3.5 تا ۴.۵ است که کمی اسیدی است. چانگ می‌گوید در این pH، واژن می‌تواند از رشد باکتری‌های «بد» جلوگیری کند.

 

آیا استفاده از ژل بهداشتی بانوان مضراتی دارد؟

برخی از این محصولات حاوی معطر و مواد شیمیایی تحریک کننده هستند که ممکن است برای دستگاه تناسلی خطر آفرین باشند، بنابراین بهتر است قبل از استفاده از این ژل ها بهداشتی یک تست بر روی بازوی خود انجام دهید تا مطمئن شوید که حساسیت یا واکنشی به هیچ ماده ای ندارید.

اما به طور کلی باید گفت که ژل های بهداشتی هیچ گونه عوارضی خطرناکی ندارند و تنها در صورتی می‌توانند مضر واقع شوند که بیش از اندازه مورد استفاده قرار گیرند. استفاده زیاد از این محصول بهداشتی باعث می‌شود که باکتری های مفید و طبیعی در ناحیه واژن از بین رفته و در نتیجه عفونت و بیماری های واژن مثل خشکی واژن، خارش و سوزش افزایش پیدا کنند. گفتنی است که مناسب ترین میزان استفاده از ژل های بهداشتی تقریبا سه بار در هفته است.

 

برخی از منابع مطالعاتی در راستای نگارش مطلب:

دکتر نرمین کریسانی

دکتر آقاجان زاده

Gabrielle Kassel

 

۱۰ مدل از بهترین ژل های بهداشتی بانوان به انتخاب مصرف کنندگان:

 

 

  • نحوه نمایش محصول ها
ژل بهداشتی بانوان لافارر مدل Gentinal Cleansing Gel حجم 250 میلی لیتر

ژل بهداشتی بانوان لافارر مدل Gentinal Cleansing Gel حجم ۲۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۵۰ میلی‌لیتر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۱۹۸۶/ظ/۵۶
  • نوع عصاره
    بابونه، مالوا و آلوئه‌ورا
  • ویژگی‌های محصول بهداشتی
    ضد باکتری
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای
    بانوان
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ژل بهداشتی بانوان هیدرودرم سری Quadra Action وزن 150 گرم

ژل بهداشتی بانوان هیدرودرم سری Quadra Action وزن ۱۵۰ گرم

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۳۸/۱۱۳۰۰
  • نوع عصاره
    بابونه
  • ویژگی‌های محصول بهداشتی
    ضد باکتری
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    نرم کننده مخاط و تامین کننده رطوبت آن - التیام دهنده علائم و عوارض ناشی از حساسیت، تحریک پذیری و خارش - سازگار با باکتری های مفید - برطرف کننده بوی نامطبوع - مقدار: ۱۵۰ گرم
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ژل بهداشتی بانوان سروینا مدل Genital حجم 150 میلی لیتر

ژل بهداشتی بانوان سروینا مدل Genital حجم ۱۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۳۸/۱۱۷۵۷
  • نوع عصاره
    بید سفید- آویشن
  • ویژگی‌های محصول بهداشتی
    ضد باکتری
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    تنظیم PH طبیعی واژن برطرف کننده بوی نامطبوع فاقد ترکیبات صابونی و مضر، پیشگیری از ابتلا به عفونت ضد التهاب و سوزش ترکیبی از عصاره های گیاهی آنتی سپتیک و ضد قارچ برطرف کننده بوی نامطبوع از بین برنده باکتری های مضر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ژل بهداشتی بانوان هیدرودرم مدل Sensi Calm مقدار 150 گرم

ژل بهداشتی بانوان هیدرودرم مدل Sensi Calm مقدار ۱۵۰ گرم

مشخصات

  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • شماره مجوز
    ۳۸/۱۴۵۶۶
  • نوع عصاره
    بابونه و روغن جوجوبا
  • ویژگی‌های محصول بهداشتی
    ضد باکتری
  • مناسب برای
    بانوان
  • سایر توضیحات
    - رفع التهابات و تحریکات ناحیه خارجی - التیام سوزس و قرمزی و خارش ناحیه خارجی
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ژل بهداشتی بانوان استم سل مدل Sensitive Use حجم 200 میلی لیتر

ژل بهداشتی بانوان استم سل مدل Sensitive Use حجم ۲۰۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • شماره مجوز
    -
  • ویژگی‌های محصول بهداشتی
    ضد باکتری
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای
    بانوان
  • سایر توضیحات
    فرمول بندی و تولید شده با استفاده از مواد گیاهی و مواد موثره طبیعی فاقد سولفات و ۹ عامل تخریب‌کننده دیگر پوست مراقبت کامل در برابر عفونت‌ها و قارچ‌های مهاجم در دوران قاعدگی مناسب برای بانوانی که حساسیت و سوزش‌های دائمی در ناحیه تناسلی دارند حاوی مواد پری بایوتیک برای حفظ باکتری های مفید مراقبت کامل بعد از استخر تنظیم PH ناحیه خارجی دستگاه تناسلی برطرف‌کننده بوی نامطبوع دستگاه تناسلی حاوی عصاره آلوئه‌ورا، کالاندولا، روغن چای سبز و شی‌باتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ژل بهداشتی دوشیزگان هیدرودرم مدل Fresh care وزن 150 گرم

ژل بهداشتی دوشیزگان هیدرودرم مدل Fresh care وزن ۱۵۰ گرم

مشخصات

  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • راهنمای استفاده
    ژل را بروی موضع استعمال نمایید و بعد از ۱ دقیقه آبکشی کنید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۳۸/۱۴۵۶۷
  • نوع عصاره
    مریم گلی و بورداک و الوئه ورا و رزماری
  • ویژگی‌های محصول بهداشتی
    ضد باکتری
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای
    بانوان
  • سایر توضیحات
    جهت شستشوی روزانه ناحیه ژنیتال خردسالان و دوشیزگان حاوی پری بیوتیک و pH سازگار دوران قبل از بلوغ فاقد مواد صابونی، الکل و پارابن رفع بوی نامطبوع
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ژل شستشو بانوان انیگما مدل INTIWASH حجم 150 میلی لیتر

ژل شستشو بانوان انیگما مدل INTIWASH حجم ۱۵۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۵۰ میلی‌لیتر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • راهنمای استفاده
    مقدار کافی از ژل به دفعات مورد نیاز روزانه به محل مورد نظر مالیده و سپس شستشو شود.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۲۰۶۰ظ۵۶
  • ویژگی‌های محصول بهداشتی
    ضد باکتری
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای
    بانوان
  • سایر توضیحات
    -این فراورده جهت مصرف خارجی برای بانوان تولید و در دسترس قرار گرفته است و همچنین قابل شستشو با آب و سازگار با کاندوم و سیلیکون میباشد. -دارای استاندارد ISO 13458 در مدیریت کیفیت.
مشاهده قیمت و موجودی محصول


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *