دیگر محصولات

کادو تولد برای پسر ۲۰ ساله چی بخریم؟ ۲۱ ایده بدردبخور

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

مقدمه ای در کار نیست، شما اینجایید تا ایده های ما را در مورد انتخاب کادو تولد برای پسر ۲۰ ساله یا پسر ۲۵ ساله بدانید. می دانیم که گاهی واقعا ایده هایمان ته می کشند، نمی دانیم چه کادویی مناسب است بخصوص زمانی که مخاطب مورد نظرمان انواع کادو را دریافت کرده است.

ما این لیست را تهیه کردیم تا ایده هایمان را به شما به اشتراک بگذاریم، قطعا برخی از این ایده ها پیشتر به ذهن شما رسیده است و برایتان تکراری خواهد بود اما حتما تا انتهای لیست را مشاهده کنید، شاید آن ایده کادو تولد پسرانه را تا پایان این مطلب شکار کنید.

 

ایده های کادو تولد برای پسر ۲۰ ساله از نگاه خریدیار

 

گریپستر برای تقویت مچ و ساعد

گریپستر تقویت مچ 

یک گیره تقویت کننده مچ یا همان گریپستر به عنوان هدیه برای یک پسر ۲۰ ساله، انتخابی متفکرانه و خلاقانه است، به ویژه در جامعه امروزی که سلامتی و تناسب اندام اهمیت ویژه ای دارد و پسران جوان علاقه زیادی به بدنسازی و تناسب اندام دارند و این هدیه کاملا با سبک زندگی و علایق جوانان در این سن مطابقت دارد.

نکته جالب توجه این است که برای خرید این هدیه نیاز نیست که مخاطب شما اهل باشگاه رفتن باشد، اتفاقا اگر اهل پشت میز نشینی و کار با کامپیوتر باشد، داشتن این وسیله برای تقویت عضلات دست و پیشگیری از مشکلات ناشی از نشستن طولانی، بسیار مفید است.

مشاهده و خرید انواع گریپستر

 

هندزفری بلوتوثی

هندزفری بلوتوثی

هندزفری بلوتوثی از چند جهت انتخاب خوبی به عنوان کادو تولد پسر ۲۰ ساله است. اول اینکه در این سنین علاقه به فناوری و تکنولوژی های جدید در پسران بسیار زیاد است و اغلب به دنبال چیزهای جدید هستند.

دوم اینکه هندزفری بلوتوثی صرفا برای گوش دادن به موسیقی کاربرد ندارد و برای ارتباط و گفتگو با تلفن، شرکت در کلاس های آنلاین و… هم بسیار پر کاربرد هست و بهتر است بدانید که گوشی های جدید تنها امکان اتصال به هندزفری های بلوتوثی را دارند.

علاوه بر این، با پیشرفت‌های فناوری، بسیاری از هندزفری‌های بلوتوث اکنون دارای ویژگی‌هایی مانند حذف نویز، یکپارچه‌سازی کمک صوتی و عمر باتری طولانی هستند که آن‌ها را بیش از هر زمان دیگری برای جوانان و نوجوانان آگاه به فناوری جذاب‌تر می‌کند. ضمنا شما با خرید یک کادوی مرتبط با تکنولوژی به ایشان نشان می دهید که چقدر به روز هستید.

مشاهده و خرید انواع هندزفری بلوتوثی

 

دستگاه اسپرسوساز سفری واکاکو

دستگاه اسپرسوساز سفری

هدیه دادن یک اسپرسوساز مسافرتی یک ایده فوق‌العاده متفکرانه و منحصر به فرد برای یک جوان ۲۰ ساله است چرا که در این سن جوانان به دنبال چیزهای جدید، سفرهای دوستانه و کشف چیزهای جدید هستند و در این مسیر اغلب عاشق قهوه و ملزومات آن می شوند و یک اسپرسوساز مسافرتی با سبک زندگی پرماجرا و پویای این گروه سنی است، کاملاً هماهنگ است.

یک اسپرسوساز مسافرتی به آن‌ها این امکان را می‌دهد که شات‌های اسپرسوی غنی و خوش‌طعم خود را درست کنند و درک عمیق‌تری از فرآیند تهیه قهوه ایجاد کنند. این فقط یک هدیه نیست. این یک دعوت برای کشف هنر قهوه است.

مشاهده و خرید انواع اسپرسوساز سفری

 

کوله پشتی ورزشی یا کوهنوردی

کوله پشتی ورزشی

هدیه دادن کوله‌پشتی ورزشی و یا روزمره به جوانی که وارد دهه بیست سالگی می‌شود، ایده‌ای درخشان و جالبی است. چرا که جوانان در سن بسیار اهل ماجراجویی و گشت و گذار و اکتشاف چیزهای جدید هستند و داشتن یک کوله پشتی خوب یکی از ملزومات اصلی آنهاست.

در خرید کوله پشتی برای پسر ۲۰ ساله بسیار مهم است که با سلیقه ایشان آشنا باشید چرا که کوله پشتی تا حد زیادی نمایانگر شخصیت جوان شماست و هر پسر و دختری متناسب با شخصیت خود کوله خریداری می کند.

چه او یک دانش آموز، یک ماجراجوی مشتاق یا یک جوان حرفه ای باشد، داشتن یک کوله پشتی مناسب نه تنها جذاب است، بلکه عمیقاً رضایت بخش است. کوله پشتی چه برای دانشگاه، چه برای مسافرت، چه برای کار یا گردش های معمولی، یکی از لوازم اصلی است.

مشاهده و خرید انواع کوله پشتی ورزشی

 

انواع کنسول بازی به عنوان کادو تولد پسرانه

کنسول بازی

به‌عنوان یک نویسنده محتوا که حوزه لوازم کادویی به‌ویژه در حوزه فروشگاه‌های هدیه آنلاین تجربه دارد خدمت شما عرض می کنم که هدیه دادن یک کنسول بازی به یک پسر ۲۰ ساله یک ایده فوق العاده است چرا پسران در این سن به دنبال فناوری های جدید و به طور کلی تجربه های جدید هستند و یک کنسول بازی کاملا متناسب با روحیه جوانان در این سن است.

کنسول های بازی به فرد اجازه می دهد تا با دوستان و همسالان خود در یک محیط مجازی تعامل داشته باشد که در دنیای دیجیتالی امروزی اهمیت فزاینده ای دارد. این راهی برای آنها برای معاشرت، رقابت و همکاری است که حس اجتماع و تعلق را تقویت می کند.

مشاهده و خرید انواع کنسول بازی

 

ربات کنترلی برای کادو تولد پسر 20 ساله

ربات کنترلی

اسباب بازی های پیچیده مانند ربات کنترلی می توانند ترکیبی عالی از لذت و درگیری فکری را ارائه دهند و تا حد زیادی برای یک جوان ۲۰ ساله مناسب هستند البته اگر پسر مورد نظر شما اهل فناوری و سرگرمی های اینچنینی باشد.

اسباب بازی ربات کنترلی فقط یک ابزار بازی نیست. برای یک جوان ۲۰ ساله که در دوران دانش فناوری بزرگ شده این ربات تجسم فناوری و نوآوری پیشرفته است.

علاوه بر این، این هدیه می تواند اشتیاق به رباتیک، مهندسی و برنامه نویسی را برانگیزد. بسیاری از اسباب‌بازی‌های روبات کنترلی مدرن با ویژگی‌های قابل تنظیم و عناصر قابل برنامه‌ریزی عرضه می‌شوند که مقدمه‌ای عملی برای این زمینه‌ها ارائه می‌دهند.

مشاهده و خرید انواع ربات کنترلی

دستبند چرمی پسرانه

دستبند چرمی پسرانه

به عنوان یک نویسنده محتوا  که در دنیای هدایای آنلاین تجربه دارد و در این زمینه وبلاگ نویسی کرده است تاکید می کنم که دستبند چرمی به عنوان هدیه برای پسر ۲۰ ساله انتخابی متفکرانه، شیک و همه پسند است.

دستبندهای چرمی جذابیتی جاودانه دارند و تعادل کاملی بین ظرافت و استحکام ایجاد می کنند به همین دلیل برای یک جوان ۲۰ ساله که در حال شکل دادن شخصیت و هویت برای خود هستند کاملا مناسب است.

۲۰ سالگی یک نقطه عطف مهم است که نشان دهنده گذار از سال های نوجوانی به بزرگسالی جوان است. یک دستبند چرمی می تواند به عنوان نشانه ای از این فصل جدید در زندگی او و سفری پیش رو دارد باشد.

مشاهده و خرید انواع دستبند چرمی

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل

کسی را می شناسید که از موسیقی لذت نبرد؟ از گوشی دادن به موسیقی در بالاترین کیفیت چطور؟

وقتی صحبت از انتخاب هدیه برای یک پسر ۲۰ ساله به میان می آید، یک اسپیکر بلوتوث قابل حمل یک انتخاب عالی است که عملکرد را با لذت موسیقی ترکیب می کند.

همه ما از شنیدن موسیقی با نهایت کیفیت لذت می بریم اما گوش دادن به موسیقی در سن ۲۰ سالگی نقش بسیار مهمی در زندگی یک پسر یا دختر دارد و گوش دادن به موسیقی لذت بخش یکی از تفریحات اصلی آنهاست.

یک اسپیکر بلوتوث قابل حمل به آن‌ها اجازه می‌دهد تا هر کجا که می‌روند از آهنگ‌های مورد علاقه‌شان لذت ببرند، خواه یک گردش در ساحل، یک سفر جاده‌ای، یا فقط حرکت از اتاقی به اتاق دیگر در خانه.

مشاهده و خرید انواع اسپیکر بلوتوثی

بازی ویدیویی برای پسر 20 ساله

بازی های ویدیویی

اگر مخاطب مورد نظر شما اهل گیم و بازی است و احتمالا یک کنسول بازی مانند پلی استیشن یا ایکس باکس در خانه دارد، احتمالا خرید یک بازی ویدیویی جذاب و مورد علاقه اش که اتفاقا قیمت کمی هم ندارد، بسیار ایده مناسبی است.

این گروه سنی اغلب عمیقاً با رسانه‌های دیجیتال و فناوری درگیر هستند و بازی‌های ویدیویی را به هدیه‌ای ایده‌آل تبدیل می‌کنند که با علایق و فعالیت‌های آن‌ها هماهنگ است. این هدیه ای است که سرگرمی، فرار و حتی بستری برای تعامل اجتماعی ارائه می دهد.

مشاهده و خرید انواع بازی ویدیویی

 

ساعت هوشمند مردانه

ساعت هوشمند مردانه

ساعت هوشمند به عنوان هدیه برای یک پسر ۲۰ ساله انتخابی است که به طرز درخشانی فناوری مدرن را با عملکردهای روزمره در هم آمیخته و متناسب با سبک زندگی پویا و علایق جوانان امروزی است.

جوانان در این سنین به دنبال فناوری های جدید و انجام کارهای مختلف به سبک مدرن و فناورانه هستند و از این منظر می توان گفت که ساعت هوشمد انتخاب بسیار مناسبی است چرا که ساعت هوشمند در واقع یک شمارشگر ضربان قلب، ردیاب سلامت، دستیار دیجیتال و… است که بسیار برای جوانان جالب توجه است.

مشاهده و خرید انواع ساعت هوشمند

تجهیزات گیمینگ کامپیوتر

تجهیزات گیمینگ کامپیوتر

تجهیزات گیمینگ یعنی لوازمی از جمله هدفون گیمینگ، کیبورد گیمینگ، موس گیمینگ، صندلی گیمینگ و تمام تجهیزات کامپیوتری که متناسب برای انجام بازی های کامپیوتری سنگین برای مدت طولانی هستند.

هرچند که به نظر جالب نیست که پسر شما برای مدت طولانی به بازی مشغول باشد اما امروز با دیروز متفاوت است و در حال حاضر بازی های کامپیوتری یک صنعت بزرگ و کاملا جدی هستند و کاملا قابل ذکر به عنوان یک تخصص و پیشه می باشند.

زیبایی تجهیزات بازی کامپیوتری به عنوان هدیه در تطبیق پذیری و تنوع آن است. می‌توانید از میان صفحه‌کلیدهای بازی با عملکرد بالا، موس‌های ارگونومیک، هدست‌های تخصصی یا حتی نمایشگرهای بازی فوق‌العاده واکنش‌گرا یک یا چند مورد را به عنوان کادو تولد پسر ۲۰ ساله انتخاب کنید.

مشاهده و خرید انواع تجهیزات گیمینگ

 

لوازم ورزشی هوازی و بدنسازی

لوازم ورزشی هوازی و بدنسازی

تجهیزات ورزشی هوازی و لوازم بدنسازی به عنوان هدیه برای یک پسر ۲۰ ساله ایده ای است که هم با سن و سال ایشان هماهنگ هست و از یک هدیه هوشمندانه برای تشویق ایشان به ورزش و حفظ تناسب اندام و سلامت است. کمتر پیش می آید که لوازم لازم برای رفتن به باشگاه را برای فرزند خود خریداری کنید و ایشان به ورزش نپردازد.

این مرحله از زندگی یک پسر ۲۰ ساله اغلب با علاقه شدید به آمادگی جسمانی و میل به ساختن بدنی قوی و سالم مشخص شناخته می شود و این هدیه می‌تواند انگیزه‌ای مهم و ابزاری برای دستیابی او به یک بدن سالم و آماده باشد.

مشاهده انواع لوازم ورزشی و هوازی

 

لوازم جانبی کامپیوتر

لوازم جانبی و دیجیتال

خرید یک کادو از دسته دیجیتال و لوازم جانبی دیجیتال یک ایده عالی برای یک پسر ۲۰ ساله است که در عصر تکنولوژی بزرگ شده و مسلما علاقه زیادی به لوازم و تکنولوژی های عصر خود دارد.

هدیه دادن لوازم جانبی و ابزارهای دیجیتالی به یک پسر ۲۰ ساله ایده ای است که کاملاً با سبک زندگی و علایق جوانان امروزی مطابقت دارد. این سن ترکیبی از عملی بودن و علاقه شدید به آخرین روندهای فناوری است.

خواه یک ساعت هوشمند پسرانه باشد و خواه یک هدفون یا هندزفری بی سیم یا حتی یک پاوربانک برای شارژ کردن گوشی و سایر لوازم هوشمند، هر یک از این موارد ارزش قابل توجهی در زندگی روزمره یک جوان امروزی دارد.

مشاهده و خرید انواع لوازم جانبی

 

ایده آلات موسیقی برای کادو تولد پسر

لوازم و آلات موسیقی

ایده هدیه دادن یک آلت موسیقی مانند گیتار، هنگدرام، ساز دهنی و… به یک پسر ۲۰ ساله نه تنها متفکرانه است، بلکه با دوره ای از زندگی پر از کاوش، خلاقیت و ابراز وجود او نیز طنین انداز می شود.

به عنوان کسی که به موسیقی علاقه دارد و از دریافت یک هدیه از این دسته لوازم خوشحال می شود، باید بگویم که سن ۲۰ سالگی برای یک پسر اغلب زمان خودشناسی و رشد شخصی است و موسیقی می تواند نقشی محوری در این سفر داشته باشد.

علاوه بر این، یادگیری نواختن یک ساز با مزایای شناختی مختلفی از جمله بهبود حافظه، تمرکز و مهارت‌های حل مسئله مرتبط است. این هدیه ای است که نه تنها سرگرمی را فراهم می کند، بلکه به توسعه شخصی نیز کمک می کند.

مشاهده و خرید انواع سازها

 

لوازم سفر و کمپینگ

لوازم کوهنوردی و کمپینگ

اگر پسر حدود ۲۰ ساله شما اهل کوهنوردی و کمپینگ باشد، قطعا از چنین هدیه ای بسیار خوشحال می شود اما اگر اهل کوهنوردی و کمپینگ نباشد احتمالا دریافت لوازم لازم برای کوهنوردی و کمپینگ ایشان را به انجام این کار تشویق می کند، مگر اینکه مطمئن باشید که از کوهنوردی متنفر است.

اما به طور کلی در این سن، تمایل طبیعی به کسب تجربیات هیجان انگیز و در آغوش گرفتن زیبایی طبیعت وجود دارد. چه او یک علاقه‌مند باتجربه در فضای باز باشد یا یک تازه کار در این زمینه، تجهیزات یا وسایل برای کوهنوردی و کمپینگ می‌تواند هم کاربردی و هم الهام‌بخش باشد.

مشاهده و خرید انواع لوازم کوهنوردی

هودی پسرانه در چند رنگ

هودی پسرانه جذاب

اگر با دنیای مد و فشن پسرانه آشنا باشید حتما می دانید که هودی جایگاه ویژه ای در استایل این گروه سنی بخصوص پسران و البته دختران دارند. چه او یک دانشجو باشد، یک جوان ورزشکار یا یک هنرمند باشد، یک هودی با طراحی خوب قطعا می تواند در استایل او نقش مهمی داشته باشد، در واقع امکان ندارد به کسی هودی هدیه دهید و نتواند از آن استفاده کند.

دقت داشته باشید که کیفیت و پارچه هودی نیز از عوامل بسیار مهم است. انتخاب پارچه باکیفیت، مانند پنبه ارگانیک یا یک ترکیب نرم و بادوام، راحتی و طول عمر را تضمین می‌کند و هدیه را لوکس و کاربردی می‌کند.

مشاهده و خرید انواع هودی پسرانه شیک

ماشین اصلاح مردانه

ماشین اصلاح پسرانه

از نظر سنی ایده خرید ماشین اصلاح به عنوان کادو تولد برای یک پسر ۲۰ ساله ایده مناسبی است به این شرط که موهای صورت فرد مورد نظر به اندازه ای باشد که استفاده از ماشین اصلاح منطقی به نظر برسد.

اما به طور کلی این ایده برای یک پسر جوان که به تازگی به دنیای مردانه قدم گذاشته است ایده مناسبی است، بخصوص اگر تا به حال ماشین ریش تراش خریداری نکرده باشد حتما از داشتن آن خوشحال می شود.

یک ریش تراش با کیفیت فقط ابزاری برای مراقبت شخصی و اصلاح صورت نیست. در حقیقت با این هدیه او را در سفرش به سوی بلوغ و مراقبت از خود تشویق و حمایت می کنید.

مشاهده و خرید انواع ماشین اصلاح

 

ساعت عقربه ای مردانه

ساعت مچی عقربه ای مردانه

خرید یک ساعت کمی مردانه و سنگین برای یک پسر ۲۰ تا ۲۵ ساله که در حال ورود به دنیای مردانگی است، ایده کاملا مناسب و به جایی برای هدیه تولد می باشد.

پیشنهاد ما این است که یک ساعت مردانه و تا حدی کلاسیک را برای خرید انتخاب کنید چرا که این سبک ساعت هماهنگی بیشتری با دنیای مردانه دارد و برای مجالس رسمی و نیمه رسمی هم تکمیل کننده یک استایل مردانه است.

مشاهده و خرید انواع ساعت مچی مردانه

 

ساک ورزشی باشگاهی پسرانه

ساک ورزشی باشگاهی

ساک یا کیف ورزشی باشگاهی به عنوان هدیه برای یک پسر ۲۰ ساله با توجه به سبک زندگی و علایق جوانان امروزی که اهل ورزش و تناسب اندام هستند نه تنها یک انتخاب کاربردی بلکه یک انتخاب هوشمندانه است چرا که اگر اهل باشگاه رفتن باشد قطعا کاربرد خواهد داشت و حتی اگر در باشگاه هم فعالیت نداشته باشد بازهم در برنامه های تفریحی مانند رفتن به استخر و.. هم بسیار پرکاربرد است.

توصیه ما این است که یک کیف ورزشی با کیفیت را برای کادو انتخاب کنید چرا که یک کیف ورزشی خوش‌ساخت و محکم می‌تواند آن را به هدیه‌ای ماندگار تبدیل کند، هدیه که سالیان سال از آن استفاده می شود.

مشاهده و خرید انواع ساک باشگاهی

 

ست شلوار و گرمکن ورزشی پسرانه

ست شلوار و گرمکن ورزشی پسرانه

خرید ست شلوار و گرمکن ورزشی به عنوان کادو تولد برای پسر ۲۰ ساله به عقیده ما بسیار هوشمندانه و کم ریسک است چرا که برخلاف تصور افراد شلوار و گرمکن ورزشی لزوما برای ورزش نیست و داشتن آن برای هر جوانی یک ضرورت است.

اگرچه نام آن شلوار و گرمکن ورزشی است اما علاوه بر ورزش برای استفاده در سفر، تفریح، کمپ و… هم کاربر دارد و به نوعی به یکی از اصلی ترین مد لباس های روزمره و خیابانی تبدیل شده اند، حتی برخی آن را در خانه هم استفاده می کنند. پس اگر با سلیقه و سایر پسر مورد نظر آشنا هستید حتما به خرید این کادو فکر کنید.

مشاهده و خرید انواع ست شلوار گرمکن

 

عطر و ادکلن به عنوان کادو تولد پسرانه

عطر و ادکلن پسرانه و اسپرت

عطر و ادکلن همیشه یکی از گزینه های مطرح برای کادو و هدیه بوده و هیچ ارتباطی هم به گروه سنی ندارد و تقریبا برای همه اشخاص به جز کودکان قابل انتخاب است و تنها نکته مهم این است که عطر و ادکلن هر شخص تا حد زیادی با شخصیت و سبک شخصی فرد ارتباط دارد.

حالا برای یک پسر ۲۰ ساله قطعا پیشنهاد ما خرید یک ادکلن با رایحه پر هیجان و تا حدی اسپرت است، عطری که با روحیات احتمالی ایشان هماهنگ باشد. در این سن، مردان جوان در حال کاوش و تعریف سبک شخصی خود هستند و یک رایحه خاص می تواند عنصر اصلی این سفر باشد.

اما به طور کلی لازم است که با شخصیت و خلق و خوی پسر ۲۰ ساله مورد نظر آشنا باشید، یک مرد جوان پر جنب و جوش و پرانرژی ممکن است از رایحه ای تازه و نشاط آور با نت های مرکبات استفاده کند. در مقابل، شخصی با شخصیتی آرام تر و درون نگرتر ممکن است عطری گرم و چوبی را ترجیح دهد.

مشاهده و خرید انواع ادکلن مردانه

 



نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *