دیگر محصولات

بهترین و پرفروش ترین تشک رویا کدام است؟

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

درباره تشک رویا چقدر اطلاعات دارید؟ آیا قصد دارید از محصولات این برند برای تخت‌خواب خود استفاده کنید؟ برند رویا جزو محبو‌ب‌ترین برندهای ایرانی تشک است که در سال‌های اخیر توانسته است بهترین خوشخواب‌ها را به بازار عرضه کند.

ازآن‌جایی‌که تنوع محصولات این برند بسیار بالا است، اغلب افراد نمی‌دانند بهترین تشک رویا کدام است؛ ازاین‌رو در این مقاله قصد داریم بهترین و پرفروش‌ترین کالای خواب این کمپانی را به شما عزیزان معرفی کنیم.

 

 

بهترین تشک رویا کدام است؟

به‌صورت کلی تشک‌های رویا شامل سه مدل کلی هستند:

  • تشک رویا بونل (فنری- فنر متصل)

یکی از بهترین تشک‌های برند رویا مدل بونل است که از ترکیب فنر و اسفنج تهیه شده‌ است. این نوع از تشک‌ها به‌واسطه ساختار فنری‌شان، وزن انسان را به‌طور مساوی در کل بستر پخش می‌کنند و به این صورت موجب آرامش خاطر افراد در هنگام خواب می‌شوند. تشک رویا بونل، آنتی باکتریال و ضد تعریق است و همین ویژگی‌اش مانع از جمع شدن ویروس‌ها روی آن می‌شود.

افرادی که به‌دنبال یک گزینه به‌صرفه و بهداشتی برای انتخاب تشک هستند، می‌توانند از این نوع تشک استفاده کنند. باید بدانید تشک‌های رویا بونل، خود از شش دسته مختلف تشکیل شده‌اند. (ترتیب معرفی این محصولات از بهترین تا معمولی‌ترین آن‌ها است.)

بهتر است بدانید که اگر وزن شما خیلی زیاد است، این مدل تشک برای شما مناسب نیست چرا که این تشک رویا سری بونل با سطح نرمی متوسط برای وزن‌های حدود ۷۵ تا ۹۰ کیلوگرم مناسب است و هرچه وزن بیشتر باشد، سطح نرمی آن نیز بیشتر می‌شود.

بونل ۶

ازجمله بهترین تشک رویا، مدل بونل ۶ است. این نوع از تشک‌های بونل کاملاً نرم هستند و با گارانتی دو ساله به مشتریان ارائه می‌شوند. افرادی که وزن ۴۰ تا ۵۰ کیلوگرمی دارند، می‌توانند از این مدل استفاده کنند.

مشاهده پرفروش ترین تشک های برند رویا

بونل ۵

بونل ۵ به نرمی مدل قبلی نیست، اما جزو نرم‌ترین تشک‌های رویا به حساب می‌آید. ارتفاع این نوع از تشک‌ها ۱۹ سانتی‌متر است و افرادی با وزن ۵۰ تا ۶۰ کیلوگرم می‌توانند از آن استفاده کنند.

بونل ۴

بونل ۴ جزو تشک‌های طبی و فنری رویا است که با ارتفاع ۲۲ سانتی‌متری و تراکم اسفنج متعادل تولید شده است. افرادی با وزن ۶۰ تا ۷۵ کیلوگرم می‌توانند این مدل تشک رویا را تهیه کنند.

تشک مدل بونل رویا برای کسانی مناسب است که می‌خواهند وزنشان در همه سطح تشک پخش شود یا دیرتر از باقی تشک‌ها، دچار مشکلاتی مانند فرورفتگی شود.

بونل ۳

بونل‌های ۳ خیلی نرم یا خیلی سخت نیستند و در مقایسه با مدل‌های دیگر حالتی کاملاً معمولی دارند. افرادی با وزن ۶۰ تا ۸۰ کیلوگرم می‌توانند این مدل را برای تخت خود خریداری کنند.

تصویر یک تشک رویا در خانه

 

بونل ۲

ازجمله بهترین تشک رویا با حالتی متعادل و ارتفاع ۲۲ سانتی‌متری، بونل ۲ است. به‌صورت کلی تشک بونل ۲ رویا نسبت‌به سایر مدل‌های این دسته ویژگی‌های بهتری دارد.

بونل ۱

اولین دسته تشک‌های بونل از دیواره‌ای اسفنجی و ارتفاع ۲۴ سانتی‌متری تشکیل شده‌اند. این مدل سطح بسیار سختی دارد؛ ازاین‌رو برای افرادی مناسب است که به تشک‌های نرم علاقه‌ای ندارند. همچنین می‌تواند برای افرادی با وزن بالا نیز مناسب باشد.

  • تشک‌های مدیکال

اگر به‌دنبال تشکی طبی هستید، مدیکال بهترین انتخاب برای شما است. این دسته از تشک‌های رویا از تراکم اسفنج بسیار بالا تشکیل شده و سطحی کاملاً سخت دارند. اغلب پزشکان ارتوپد نیز آن‌ها را به بیماران خود توصیه می‌کنند؛ به همین دلیل هم می‌توان با اطمینان گفت مدیکال بهترین تشک رویا محسوب می‌شود.

تشک‌های مدیکال برای سنگین وزن‌ترین افراد هم مناسب هستند و بسیاری از اشخاص پیر و کهنسال که از مشکلات جسمی رنج می‌برند نیز می‌توانند از آن استفاده ‌کنند. برند رویا مانند سایر محصولاتش، برای تولید این تشک نیز تمامی مراحل بهداشتی را رعایت کرده است تا موجب حساسیت در بدن افراد نشود. تشک مدیکال به ۴ دسته کلی تقسیم می‌شود:

مدیکال ۴

معمولی‌ترین محصول این لیست، تشک مدیکال ۴ است. این محصول از اسنفج ۲۰ کیلویی ساخته شده و ارتفاع ۲۰ سانتی‌متری هم دارد.

مدیکال ۳

مدیکال ۳ ازجمله پرفروش ترین تشک رویا است که سطحی کاملاً سفت و سخت دارد و همه افراد با هر وزنی امکان استفاده از آن را دارند. برند رویا برای ساخت این تشک، از اسفنج ۲۰ کیلویی و ریباند ۸۰ کیلویی استفاده کرده و آن را با گارانتی ۵ ساله به مشتریان ارائه می‌کند.

مدیکال ۲

ازجمله تشک‌های نرم برند رویا است که از ترکیب ۴ کیلو اسفنج تهیه شده است.

تصویر تشک رویا سفید رنگ

 

مدیکال ۱

یکی دیگر از بهترین تشک‌های رویا، مدیکال ۱ است. این محصول طبق آخرین استانداردهای جهان ساخته شده است و سطحی متعادل دارد. ازجمله مهم‌ترین ویژگی‌های آن می‌توان به خنک کردن سطح دمای بستر از طریق ایجاد کانال‌های هوا اشاره کرد.

تشک های مدیکال کاملا طبی بوده و از ویژگی‌های برجسته این تشک، عدم استفاده از فنر است که منجربه عدم انتقال لرزش و ارتعاش ناشی از حرکت روی تشک می‌شود. به طور کلی ویژگی‌هایی مانند تنظیم سختی و نرمی، پشتیبانی از نقاط فشار بدن، جذب شوک، جلوگیری از رطوبت و ضد‌عفونی‌کنندگی را در تشک مدیکال مشاهده می‌کنید.

بررسی مختصر تشک رویا مدل اولترا ۱

 

  • تشک‌های اولترا

دسته سوم تشک‌های رویا، اولترا نام دارند. عدم ارتعاش مهم‌ترین ویژگی این دسته محسوب می‌شود. با وجود این قابلیت، زمان‌هایی که دو نفر روی تخت نشسته یا دراز کشیده‌اند، فرد متوجه ضرباتی که طرف مقابل به تشک وارد می‌کند نمی‌شود. تشک‌های اولترا دارای ۵ نوع مختلف هستند:

اولترا ۵

ازجمله نرم‌ترین تشک‌های اولترا با ۲ سانتی‌متر ارتفاع و اسفنج ۲۰ کیلویی است که استحکام بالایی دارد و هر فردی با هر وزنی می‌تواند از آن استفاده کند.

اولترا ۴

نوع چهارم این تشک‌ها نیز ویژگی‌هایی مشابه مدل قبلی خود دارند؛ با این تفاوت که اسفنج به‌کار رفته در آن‌ها ۳ سانتی‌متری است.

به عقیده خیلی از خریداران و فروشندگان، تشک های رویا سری الترا از هوشمندانه ترین و بهترین سری تشک رویا هستند. چرا که  ترکیبی هوشمندانه از بهترین جنس فوم HR یا پلی‌یورتان و فنرهایی پاکتی هستند.

اولترا ۳

اولترا ۳ نسبت‌به تمامی مدل‌های دیگر سطح سخت‌تری دارد، زیرا تراکم اسفنجی آن بالاتر است. این محصول کاملاً قابل شست‌وشو است و همه افراد نیز امکان خرید آن را دارند.

اولترا ۲

اولترا ۲ نیز می‌تواند در لیست بهترین تشک رویا قرار بگیرد. این کالای خواب به‌خوبی از آناتومی بدن انسان ساپورت می‌کند، زیرا دارای مموری فوم مجزا است. کمپانی رویا این تشک را با گارانتی ۸ ساله به مشتریان خود ارائه می‌کند.

اولترا ۱

آخرین دسته از تشک‌های اولترا دارای فنرهای پاکتی هستند و حالتی شناور دارند؛ یعنی وزن افراد را روی تمامی قسمت‌های تخت‌ پخش می‌کنند تا آن‌ها خوابی آرام داشته باشند.

تشک رویا مدل اولترا

پرفروش ترین تشک رویا

از میان بهترین تشک‌های رویا که در قسمت قبل به شما معرفی کردیم، بونل ۲، بونل ۴، اولترا ۴ و اولترا ۱ پرفروش‌ترین محصولات این برند هستند. دلایل بی‌شماری موجب فروش بالای این محصولات شده‌اند؛ اما مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  • میزان سختی سطح همه آن‌ها استاندارد است.
  • الیافت به‌کاررفته در آن‌ها کاملاً مرغوب است.
  • حد راحتی متناسبی دارند.
  • هر چهار دسته از ضخامت کافی ‌‌(نه زیاد و نه کم) برخوردار هستند.
  • ابعاد و اندازه آن‌ها استاندارد است.
  • متریال به‌کاررفته در آن‌ها کیفیت بالایی دارند.
  • نوع طراحی‌شان عالی است.
  • از نظر ظاهری نیز جذاب و زیبا هستند.
  • در بدن انسان آلرژی ایجاد نمی‌کنند.
  • طول عمر بالاتری نسبت‌به باقی مدل‌ها دارند.
  • کودکان و بزرگسالان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

همه این ویژگی‌ها باعث شده است اغلب افراد یکی از آن ۴ مدل پرفروش را متناسب با شرایط و سلیقه خود تهیه کنند.

 

راهنمای خرید تشک رویا

برای خرید بهترین تشک رویا، چند مورد زیر را رعایت کنید:

شرایط بدنی خود را بسنجید

مسئله مهم اول، شرایط بدنی‌تان است. متاسفانه در چند سال اخیر، مشکلات جسمی مختلف مانند کمردرد در افراد زیاد شده و مهم‌ترین عامل بروز این اتفاق نیز تشک نامناسب است. اگر از کمرددرد رنج می‌برید، به هیچ عنوان نباید از تشک‌های مدل بونل استفاده کنید، زیرا این محصولات نرم هستند و شرایط کمر شما را بدتر از قبل می‌کنند. با این اوصاف در اولین مرحله باید سلامت بدن خود را چک کنید.

بودجه را در نظر بگیرید

بعد از انتخاب نوع تشک، باید بودجه خود را زیر نظر داشته باشید. مسئله بودجه نیز اهمیت بالایی دارد، زیرا تشک‌های مختلف رویا ویژگی‌ها و قیمت‌های متفاوتی با یکدیگر دارند.

میزان ماندگاری محصول

در راهنمای خرید تشک رویا به افراد توصیه می‌شود محصولی با ماندگاری بالاتر را انتخاب کنند. تشک‌های رویا عمر متفاوتی دارند و خدمات پس‌ازفروش آن‌ها نیز با یکدیگر فرق دارد. اگر می‌خواهید تا چند سال از تشک خود استفاده کنید، حتماً مدل‌هایی با طول عمر بالاتر را خریداری کنید.

تصویر فروشگاه تشک رویا

تشک رویا یا رویال؟

افراد زیادی هستند که می‌پرسند تشک رویا یا رویال؟ محصولات هر دوی این برندها جزو بهترین‌های بازار هستند؛ بااین‌حال برای این‌که بتوانید از میان محصولات آن‌ها انتخاب مناسبی داشته باشید، باید درباره ویژگی‌هایشان تحقیق کنید. درواقع نمی‌توانید از میان محصولات این کمپانی‌ها، یک انتخاب قطعی داشته باشید؛ مگر این‌که با نیازهای خود آشنا شوید. مزایا و معایب تشک رویا و رویال بسیار زیاد است؛ ازاین‌رو توصیه می‌کنیم پیش از هر اقدامی، لیستی از نیازها و شرایط خود یادداشت کرده و سپس خریدتان را انجام دهید.

مزایا و معایب تشک رویا

بهترین تشک رویا نیز مزایا و معایبی دارد که باید از قبل با آن‌ها آشنا باشید. در ادامه مزیت‌ها و معایب کلی محصولات این برند را ذکر می‌کنیم:

  • محصولات باکیفیتی را به بازار ارائه می‌کند.
  • محصولات این برند به‌نسبت کیفیتی که دارند، بسیار خوش‌قیمت‌اند.
  • برای تولید آن‌ها از آخرین فناوری‌های روز دنیا استفاده شده است.
  • طبق استانداردهای جهانی تولید شده‌اند.
  • لطافت و راحتی بالایی دارند.

به‌صورت کلی محصولات این برند نقص زیادی ندارند و تنها چند مشکل کوچک در آن‌ها دیده می‌شود. فروش بالای کالای خواب رویا در چند سال گذشته نشان می‌دهد مشتریان از محصولات این برند راضی هستند و به‌خوبی توانسته‌اند نیازهای خود را از طریق آن‌ها برآورده کنند.

تصویر چند مدل تشک و بالش رویا

تشک رویا بخریم یا نه؟

در این مقاله سعی کردیم درباره تشک رویا اطلاعات مناسبی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. ممکن است هنوز هم برای خرید کالای خواب این برند شک و شبه‌ای داشته باشید؛ اما باید به شما بگوییم که جای هیچ نگرانی نیست؛ شما می‌توانید با بهترین تشک رویا، خوابی آرام و با کیفیت را تجربه کنید. اگر هم در این زمینه تجربه‌ بیشتری دارید، خوشحال می‌شویم آن را در قسمت نظرات با ما و باقی خوانندگان به اشتراک بگذارید.

 

لیست ۱۵ مدل بهترین تشک رویا از نگاه خریداران

  • نحوه نمایش محصول ها
تشک یک نفره رویا مدل اولترا 1 سایز 90 × 200 سانتی متر

تشک یک نفره رویا مدل اولترا ۱ سایز ۹۰ × ۲۰۰ سانتی متر

مشاهده قیمت و موجودی محصول
تشک یک نفره رویا مدل بونل 2 سایز 120 × 200 سانتی متر

تشک یک نفره رویا مدل بونل ۲ سایز ۱۲۰ × ۲۰۰ سانتی متر

مشاهده قیمت و موجودی محصول
تشک دو نفره رویا مدل اولترا 3 سایز 160 × 200 سانتی متر

تشک دو نفره رویا مدل اولترا ۳ سایز ۱۶۰ × ۲۰۰ سانتی متر

مشاهده قیمت و موجودی محصول
تشک یک نفره رویا مدل مدیکال 3 سایز 90 × 200 سانتی متر

تشک یک نفره رویا مدل مدیکال ۳ سایز ۹۰ × ۲۰۰ سانتی متر

مشاهده قیمت و موجودی محصول
تشک رویا مدل بونل 4 ابعاد 200x90 سانتی متر

تشک رویا مدل بونل ۴ ابعاد ۲۰۰x90 سانتی متر

  • ابعاد محصول: ۲۰۰ × ۹۰
  • اندازه: یک نفره
  • مدل: استاندارد
مشاهده قیمت و موجودی محصول
تشک یک نفره رویا مدل بونل 1 سایز 90 × 200 سانتی متر

تشک یک نفره رویا مدل بونل ۱ سایز ۹۰ × ۲۰۰ سانتی متر

مشاهده قیمت و موجودی محصول
تشک دو نفره رویا مدل بونل 3 سایز 160 × 200 سانتی متر

تشک دو نفره رویا مدل بونل ۳ سایز ۱۶۰ × ۲۰۰ سانتی متر

مشاهده قیمت و موجودی محصول
تشک دو نفره رویا مدل مدیکال 3 سایز 160 × 200 سانتی متر

تشک دو نفره رویا مدل مدیکال ۳ سایز ۱۶۰ × ۲۰۰ سانتی متر

مشاهده قیمت و موجودی محصول
تشک رویا مدل بونل کد 5 یکنفره سایز 200×90 سانتی متر

تشک رویا مدل بونل کد ۵ یکنفره سایز ۲۰۰×۹۰ سانتی متر

  • اندازه: یک نفره
مشاهده قیمت و موجودی محصول
تشک یک نفره رویا مدل بونل 5 سایز 120 × 200 سانتی متر

تشک یک نفره رویا مدل بونل ۵ سایز ۱۲۰ × ۲۰۰ سانتی متر

مشاهده قیمت و موجودی محصول
تشک یک نفره رویا مدل کودک سایز 70 × 130 سانتی متر

تشک یک نفره رویا مدل کودک سایز ۷۰ × ۱۳۰ سانتی متر

مشاهده قیمت و موجودی محصول
تشک یک نفره رویا مدل اولترا 4 سایز 90 × 200 سانتی متر

تشک یک نفره رویا مدل اولترا ۴ سایز ۹۰ × ۲۰۰ سانتی متر

مشاهده قیمت و موجودی محصول
تشک نوجوان رویا مدل بونل 2 سایز 80 × 180 سانتی متر

تشک نوجوان رویا مدل بونل ۲ سایز ۸۰ × ۱۸۰ سانتی متر

مشاهده قیمت و موجودی محصول
تشک نوجوان رویا مدل بونل 5 سایز 80 × 180سانتی متر

تشک نوجوان رویا مدل بونل ۵ سایز ۸۰ × ۱۸۰سانتی متر

مشاهده قیمت و موجودی محصول
تشک رویا مدل اولترا3 دونفره سایز 160x200 سانتی متر

تشک رویا مدل اولترا۳ دونفره سایز ۱۶۰x200 سانتی متر

  • ابعاد محصول: ۱۶۰ × ۲۰۰
  • اندازه: دو نفره
  • قابلیت شست‌وشو: با دست ، با ماشین لباس‌شویی
  • مدل: استاندارد
مشاهده قیمت و موجودی محصول
تشک دو نفره رویا مدل بونل 4 سایز 160 × 200 سانتی متر

تشک دو نفره رویا مدل بونل ۴ سایز ۱۶۰ × ۲۰۰ سانتی متر

مشاهده قیمت و موجودی محصول
تشک یک نفره رویا مدل بونل 2 سایز 90 × 200 سانتی متر

تشک یک نفره رویا مدل بونل ۲ سایز ۹۰ × ۲۰۰ سانتی متر

مشاهده قیمت و موجودی محصول
تشک یک نفره رویا مدل بونل 5 سایز 90 × 200 سانتی متر

تشک یک نفره رویا مدل بونل ۵ سایز ۹۰ × ۲۰۰ سانتی متر

مشاهده قیمت و موجودی محصول
تشک رویا مدل بونل 5 ابعاد 200x90 سانتی متر

تشک رویا مدل بونل ۵ ابعاد ۲۰۰x90 سانتی متر

  • ابعاد محصول: ۲۰۰ × ۹۰
  • اندازه: یک نفره
  • مدل: استاندارد
مشاهده قیمت و موجودی محصول


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *