دیگر محصولات

کادو تولد برای دختر ۲۰ ساله چی بخریم؟ ۲۱ پیشنهاد لاکچری و جذاب

لیست لاکچری ترین کادو تولد برای دختر 20 تا 23 ساله

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

خرید کادو برای پسران و دختران جوان بسیار سخت است چرا که آنها همواره به دنبال چیزهای جدید هستند و به نظر می رسد که سورپرایز کردن آنها با کادوهای معمولی کمی سخت باشد و این سختی در مورد خرید کادو تولد برای دختر ۲۰ ساله هم وجود دارد، موضوعی که در این مطلب به آن می پردازیم.

این دختران جوان دنیای خودشان را دارند، از اصطلاحات خاصشان گرفته تا سبک لباس و موزیک مورد علاقه شان، به همین جهت معمولا برای ما مهم است که وقتی یک دختر جوان ۲۰ ساله کادوی تولد انتخابی ما را باز می کند، تا حدی احساس کند که ما چقدر باحال و خوش انتخاب هستیم و می توانیم با آنها ارتباط برقرار کنیم.

به همین منظور ما یک فهرست تقریبا متنوع و غیر تکراری ایده کادو تولد برای دختر ۲۰ ساله تهیه کردیم. برای جمع‌آوری این فهرست، رسانه‌های اجتماعی را جست‌وجو کردیم، پرفروش‌ترین‌ها را بررسی کردیم و از ایده پردازی دوستانمان استفاده کردیم تا مطمئن شویم که همه ایده ها و کادوهای پیشنهادی را پوشش داده‌ایم. برای خرید کادو تولد دوست صمیمی دختر هم می توانید از این لیست استفاده کنید.

ما ترجیحا ایده هایی را پوشش داده ایم که به دختر جوان مورد نظرتان نشان دهید که چقدر برای شما مهم است، هرچند به ایده هایی که بیشتر کاربردی هستند هم پرداخته ایم.

 

۲۱ ایده کادو تولد لاکچری برای دختر ۲۰ تا ۲۳ ساله

 

لوازم دکوراتیو برای کادو

تصویر چند مدل کادو دکوراتیو دخترانه

لوازم دکوراتیو مانند مجسمه، تابلو، قاب عکس، لوازم دکوری روی میز و… همواره یکی از ایده های جذاب برای دختران در سنین مختلف هستند. اگر مخاطب مورد نظر شما یک دختر ۲۰ ساله و حتی بیشتر است و روحیات کاملا دخترانه دارد، قطعا از این کادوهای دکوری لذت خواهد برد.

کادوهای دکوری در انواع مختلف و رنج های قیمتی متفاوت هستند، به طور مثال یک مدل لوازم دکوری زیر ۱ میلیون تومان قیمت دارد در حالی که یک لوازم دکوری دیگر چندین میلیون و حتی بیشتر قیمت دارد، شما می توانید با توجه به بودجه مد نظرتان لوازم دکوری متفاوتی را خریداری کنید.

مشاهده انواع لوزام دکوراتیو جذاب

 

لوازم بهداشتی برقی

لوازم بهداشتی برقی برای کادو دختر 20 ساله

منظور از لوازم بهداشتی برقی لوازمی مانند سشوار، اتو مو، ماشین اصلاح و… است که برای عموم بانوان مناسب است و دختران ۲۰ ساله، ۲۳ ساله و بیشتر هم قطعا به این لوازم بهداشتی برقی نیاز دارند، شما می توانید با توجه به بودجه مد نظرتان و همچنین توجه به اینکه مخاطب شما به کدام یک بیشتر نیاز دارد، نگاهی به لوازم بهداشتی برقی هم داشته باشید.

مشاهده و خرید انواع لوازم شخصی برقی

 

ماگ و قمقمه

تصویر چند ماگ و قمقمه دخترانه

ماگ و قمقمه از اکسسوری های محبوب خیلی از دختران و حتی پسران هستند چرا که هم جلوه زیبایی دارند و یک اکسسوری جذاب محسوب می شوند و هم کامالا کاربردی هستند و در محل کار، خانه و حتی مثل قمقمه در باشگاه و ورزش استفاده می شوند.

اگر مخاطب مورد نظر شما اهل ورزش هست حتما به خرید یک قمقمه ورزشی جذاب فکر کنید و در غیر این صورت می توانید به خرید انواع ماگ شیک در کنار کادوی اصلی فکر کنید، اکسسوری های همواره برای دختران بخصوص در سنین پایین تر مانند ۲۰ تا ۲۳ سال، جذاب هستند.

مشاهده و خرید انواع قمقمه جذاب

 

عروسک

تصویر چند عروسک پولیشی برای کادو تولد دخترانه

عروسک ها از کودکی وسیله بازی دختران بودند و در حال حاضر هم با تنوع بسیار بالای انواع عروسک در جنس های مختلف، همچنان خیلی از مدل های آنها برای دختران جذاب هستند، در این خصوص لازم است که با سلیقه عروسکی مخاطبتان آشنا باشید اگرنه ممکن است عروسکی که به نظرتان جذاب هست را خریداری کنید در حالی که برای یک دختر ۲۰ ساله اصلا جذاب نیست.

مشاهده انواع عروسک های جذاب دخترانه

 

ساعت هوشمند

تصویر سه مدل ساعت هوشمند دخترانه

ساعت هوشمند در سال های گذشته تنها مختص افراد اهل تکنولوژی و کامپیوتر بود اما امروز در دست هر دختر و پسری در سنین مختلف و حتی بزرگسالان ساعت هوشمند مشاهده می کنید.

اگر مخاطب مورد نظر شما با تکنولوژی غریبه نیست و اندکی علاقه به ساعت هوشمند در ایشان می‌بینید، می توانید به خرید یک ساعت هوشمند دخترانه فکر کنید. ساعت هوشمند گزینه مناسبی برای کادوی تولد یک دختر حداقل ۲۰ ساله است.

مشاهده ساعت های هوشمند دخترانه اقتصادی

 

هدفون و هندزفری

تصویر سه مدل هدفون دخترانه جدید

در گذشته تنها شاید هندزفری های سیم دار بودیم که البته خیلی جذاب نبودند و کسی برای خرید کادو به آنها فکر نمی کرد، اما امروز با فراوان شدن انواع هندزفری بی سیم، هدفون بی سیم و ایرپاد ها، خرید یک هندزفری بی سیم گزینه جذابی به نظر می رسد چرا که تقریبا تمام گوشی های جدید امکان استفاده از هندزفری سیم دار را ندارند و همه افراد به ناچار باید به سمت این هندزفری های بی سیم کوچ کنند، برای آشنایی بیشتر با این محصول می توانید به مطلب بهترین هندزفری شیائومی مراجعه کنید.

مشاهده انواع هدفون و هندزفری بی سیم

 

کفش دخترانه

کفش دخترانه روزمره شیک

شاید تصور کنید که خرید کفش به عنوان کادو خیلی مرسوم نیست و به نوعی جذاب لازم را ندارد. اما اگر مخاطب مورد نظر شما علاقه زیادی به خرید مدل های مختلف کفش داشته باشد و سلیقه اش هم کمی خاص باشد، می توانید نگاهی به کفش های جذاب دخترانه در بازار داشته باشید، بخصوص کفش های دخترانه اسپرت که برای دختران ۲۰ تا ۲۳ ساله بسیار مناسب هستند.

مشاهده کفش های روزمره زنانه و دخترانه

 

بازی فکری

چند مدل بازی فکری برای کادوی دختر 20 ساله

بازی فکری برای اهلش بسیار جذاب است. اگر برای من یک بازی فکر کادو بگیرند اصلا خوشحال نمی شوم اما برای کسی که به بازی های فکری علاقه دارد، این یک کادوی بسیار جذاب است.

خیلی خلاصه بگویم اگر دختر مورد نظر شما به بازی های فکری علاقه دارد یا حداقل یک بار از بازی های فکر لذت برده است، احتمالا بازی های فکری دیگر هم برایش جذاب خواهند بود.

مشاهده انواع بازی فکری جذاب

 

اسپیکر بلوتوثی

اسپیکر بلوتوثی جدید در رنگ سفید

اسپیکر بلوتوثی واقعا یک گجت بسیار جذاب است. تصور کنید یک اسپیکر که سایز بسیار کوچکی دارد، قابل حمل است و اگر از برند خوبی مانند JBL هم باشد صدای بسیار با کیفیتی دارد. آیا این وسیله برای هر شخص جوانی چه دختر و چه پسر جذاب نیست؟

پیشنهاد ما این است که اگر مخاطب شما یک اسپیکر بلوتوثی خوب و درجه ۱ ندارد و در عین حال به موسیقی هم علاقه دارد، حتما خرید اسپیکر بلوتوثی را به عنوان یکی از گزینه ها مد نظر قرار دهید.

مشاهده اسپیکرهای بلوتوثی پرفروش

 

کوله های دخترانه شیک

چند مدل کوله های دخترانه شیک مناسب کادو

کوله های دخترانه به قدری جذاب و با نمک شده اند که آدم از دیدنشان هیجان زده می شود و دوست دارد چنتایی از آنها را خریداری کند. بعید است یک دختر ۲۰ تا ۲۳ ساله از کوله در روزمرگی استفاده نکند.

پیشنهاد ما این است که حتی اگر دختر مورد نظر شما یک یا چند کوله دخترانه دارد، باز هم به خرید یک کوله دخترانه شیک و با کیفیت فکر کنید، کوله های دخترانه مثل شال و روسری هستند، هر دختری دوست دارد چنتایی از آنها را داشته باشد.

مشاهده انواع کوله پشتی دخترانه و زنانه جذاب

 

آلات موسیقی

آلات موسیقی برای کادو تولد دختر

آلات موسیقی در دو صورت می توانند  گزینه مناسبی به عنوان کادو تولد دختر ۲۰ ساله یا بیشتر باشند. در صورت اول یا باید مخاطب مورد نظر شما به دنبال یادگیری یه ساز باشد، یعنی مثلا می دانید که ایشان در حال اقدام برای یادگیری گیتار هستند.

یا باید حداقل به موسیقی علاقه داشته باشد به گونه ای که چنانچه شما یک ساز مانند ویولون را برای ایشان خریداری کنید بعد از مدتی در وقت مناسب اقدام به یادگیری این ساز می کنند.

مشاهده انواع آلات موسیقی پرفروش

 

ست لباس و لوازم ورزشی

لوازم ورزشی و پوشاک ورزشی برای کادو تولد دختر

ست لباس ورزشی و لوازم ورزشی حتی اگر دختر مورد نظر شما ورزشکار نباشد بازهم جذاب است چرا که هر آدمی چند روزی را در سال به ورزش، طبیعتگردی و… می پردازد، اما اگر یک ورزشکار حرفه ای باشد قطعا جذابیت این کادو دوچندان می شود.

برای کادو تولد ویژه دختر ۲۰ ساله هم می توانید یک ست لباس ورزشی مانند تاپ و لگ ورزشی خریداری کنید و هم می توانید یک پک لوازم ورزشی مانند کوله ورزشی، شیکر ورزشی، مچ بند ورزشی و… را در نظر داشته باشید.

مشاهده انواع پوشاک ورزشی زنانه

 

دمپایی روفرشی و خانگی

دمپایی روفرشی و خانگی دخترانه

دمپایی های خانگی و روفرشی بخصوص در مدل های دخترانه و زنانه بسیار متنوع و جذاب هستند به شکلی که هر دختر یا بانویی دوست دارد چند مدل متنوع از آنها را داشته باشید.

پیشنهاد ما این است که اگر قصد خرید دمپایی روفرشی را به عنوان کادو تولد دخترانه دارید، ترجیحا به مدل های شیک و البته کمی گران قیمت فکر کنید چرا که مدل های ارزان برای کادو دادن مناسب نیستند.

مشاهده انواع دمپایی روفرشی جذاب دخترانه

 

ست لباس خواب و خانگی

ست لباس خواب و خانگی دخترانه

لباس خواب و لباس خانگی گزینه های مناسبی به عنوان کادو تولد دخترانه بخصوص برای دختران کم سن و سال هستند اما در خرید آن لازم است که دقت به سایز داشته باشید و کاملا از سایز مخاطبتان اطلاع داشته باشید.

لباس خانگی به عنوان یک کادوی کاربردی بسیار پیشنهاد می شود اما اگر قصد خرید کادوی لاکچری را دارید، بهتر است به گزینه های دیگری مانند ساعت، زیورالات، ادکلن و… که در کلاس بالاتری هستند فکر کنید.

مشاهده انواع لباس خانگی زنانه و دخترانه

 

کیف کمری دخترانه

کیف کمری دخترانه شیک

کیف کمری دخترانه می تواند گزینه مناسبی برای کادو باشد اما به شرطی که مخاطب شما تا حدی اهل ورزش و طبیعت گردی باشد چرا که کیف کمری در این شرایط بسیار کاربرد دارند.

اگر قصد دارید تنها یک کیف کمری را به عنوان کادو خریداری کنید توصیه ما این است که حتما یک کیف کمری عالی و برند را انتخاب کنید چرا که در این صورت به عنوان یک کادوی تک کاملا مناسب است، در غیر این صورت یک کیف ارزان مناسب کادو نیست.

مشاهده انواع کیف کمری دخترانه

 

تابلوهای دیواری مدرن اتاق خواب

تابلوهای دیواری مدرن اتاق خواب

منظور از تابلوهای دیواری مدرن دقیقا همین نمونه هایی هست که در تصویر مشاهده می کنید. تابلوهای فانتزی و جذابی که امروزه خیلی از دخترها از آنها برای تزئین و دکوارسیون اتاقشان استفاده می کنند.

اگر مخاطب شما اتاق خواب دارد و اهل زیباسازی اتاق است، حتما از این تابلوهای فانتزی و جذاب استقبال خواهد کرد البته به شرطی که تا حدی با سلیقه ایشان و سبک دکوراسیون اتاقشان آشنا باشید.

مشاهده انواع تابلوهای دیواری مدرن

 

زیورآلات و بدلیجات دخترانه

زیورآلات و بدلیجات دخترانه مناسب کادو تولد

زیورآلات و بدلیجات برای خانمهاست و همیشه از آن استقبال می کنند چه یک دختر جوان ۲۰ ساله و چه یک مادربزرگ ۷۰ ساله، همه زن ها از زیورآلات خوششان می آید، کافیست کمی با سلیقه ایشان آشنا باشید تا بتوانید یک طلا، نقره یا هر نوع زیورآلات دیگه را خریداری کنید.

اگر قصد خرید طلا ندارید، بهتر است به سراغ بدلیجات و دستبندهای زنانه و دخترانه بروید که عمدتا مورد سلیقه دختران جوان بخصوص دختران ۲۰ تا ۲۳ ساله است.

مشاهده انواع زیورآلات مردانه و زنانه

 

کیف های شیک دخترانه

کیف های شیک دخترانه برای استفاده روزمره

در مورد کوله های دخترانه صحبت کردیم اما بد نیست از کیف های دخترانه که بسیار زیبا و متنوع هستند هم بدانید. کیف های دخترانه در سبک های بسیار متنوعی در بازار وجود دارند و امکان ندارد برای دختر مورد نظر شما یک کیف مناسب پیدا نشود، کافیست نگاهی به کیف های دخترانه تر و فانتزی تر که برای یک دختر ۲۰ ساله مناسب هستند داشته باشید.

کیف های پرفروش دخترانه و زنانه

 

پک کیف و لوازم آرایش

پک کیف و لوازم آرایش دخترانه

یکی از ایده های جالب برای کادو تولد دختر ۲۰ تا ۲۳ ساله، خرید یک کیف آرایش همراه با چند قلم لوازم آرایش خوب است که ما به آن پک لوازم آرایش همراه با کیف لوازم آرایش می گویم.

اگر بتوانید خودتان پک را طراحی کنید، قیمتش برای شما مناسب تر خواهد بود. در واقع به جای اینکه یک پک آماده خریداری کنید، خودتان یک کیف آرایش و اقلام مختلف را به صورت جداگانه خریداری می کنید. در خرید لوازم آرایش حتما از دوستان و نزدیکان ایشان مشورت بگیرید تا بدانید از چه برندهایی استفاده می کند.

مشاهده انواع لوازم آرایشی پرفروش

 

ساعت مچی دخترانه شیک

سه مدل ساعت مچی دخترانه شیک برای کادو تولد

و در آخر به ایده معروفی که مناسب کادو برای هر شخصی هست می رسیم، ساعت مچی که اگر قصد خرید برای یک دختر جوان ۲۰ ساله با روحیات اندکی کودکانه دارید، بهتر است به سراغ ساعت های مچی دخترانه بروید که کمی فانتزی تر هستند.

مشاهده انواع ساعت مچی دخترانه جذاب

 



نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *