لوازم شخصی برقی

۷ مدل بهترین ماشین ریش تراش جیمی موجود در بازار

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

بی‌تردید آقایان دوست دارند همیشه ظاهری آراسته و شیک داشته باشند. ازهمین‌رو، باید روزانه سر و صورت خود را اصلاح کنند، اما بهترین وسیله برای این کار چیست؟ با کمک ماشین‌های اصلاح پرقدرت می‌توانید به‌راحتی مو‌های صورت و بدن خود را بادقت اصلاح کنید.

اگر سری به بازار یا فروشگاه‌های آنلاین زده باشید، مطمئناً با برند‌های متعددی از ریش تراش‌ها روبه‌رو شده‌اید که هرکدام قیمت و کیفیت متفاوتی دارند. یکی از بهترین دستگاه‌های اصلاح موی سر، ریش و موی بینی، ماشین ریش تراش جیمی شارژی است.

درحقیقت انواع مختلفی از ماشین‌های اصلاح جیمی تولید شده و روانه بازار می‌شوند که به‌دلیل قیمت مقرون‌به‌صرفه و کیفیت ساخت بسیار عالی، به محبوبیت زیادی نیز دست یافته‌اند. اگر شما هم تصمیم به خرید یکی از این دستگاه‌ها دارید، تا انتهای این متن ما را همراهی کنید تا به معرفی بهترین ماشین ریش تراش جیمی بپردازیم.

 

ماشین اصلاح جیمی محصول کدام کشور است؟

ماشین اصلاح سر و صورت جیمی محصول یک کمپانی معروف چینی است که بیش از ۲۰ سال از فعالیت آن درزمینه تولید تجهیزات اصلاح موی سر و ریش می‌گذرد. محصولات این برند در ایران بیشتر با نام Gemei شناخته شده و با توجه به قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای که دارند، طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند.

شرکت لوازم شخصی برقی جیمی (Yiwu Gemei Electric Appliance Co) در سال ۱۹۹۸ در کشور چین تأسیس شد. بهترین ماشین ریش تراش جیمی به‌دلیل کیفیت بالایی که دارد، به سایر نقاط دنیا ازجمله کشور‌های اروپایی، خاورمیانه و آسیایی همچون کره جنوبی صادر می‌شود.

 

معرفی بهترین ماشین اصلاح جیمی

کمپانی چینی جیمی انواع مختلفی از ریش تراش‌ها را با ویژگی‌های متفاوتی همچون امکان استفاده به‌صورت خشک و مرطوب، تنظیم اندازه اصلاح، قابلیت شستشو و… به بازار عرضه کرده است. این ماشین‌های اصلاح هم برای استفاده در خانه و هم به‌صورت حرفه‌ای در آرایشگاه‌ها گزینه مناسبی هستند. ازهمین‌رو در، ادامه چند مورد از بهترین ماشین ریش تراش جیمی را برای شما معرفی می‌کنیم.

 

ماشین اصلاح موی سر و صورت و بدن جیمی مدل GM-830

ماشین اصلاح موی سر و صورت و بدن جیمی مدل GM-830یکی از بهترین ماشین ریش تراش جیمی که امکان استفاده از آن در خانه و به‌صورت حرفه‌ای در آرایشگاه نیز فراهم است، ماشین اصلاح مدل GM-830 خواهد بود. به‌همراه این محصول، هفت سری یا شانه اصلاح وجود دارد که با آن‌ها می‌توان مو‌های سر و صورت را از ۰٫۲ تا ۹ میلی‌متر اصلاح کرد. همچنین تیغه‌های از جنس استیل ضدزنگ این ریش تراش در برابر رطوبت و هوا مقاومت بالایی دارد.

ماشین اصلاح جیمی GM-830 از تکنولوژی برش پیشرفته‌ای بهره‌مند است که می‌توانید مو‌های خود را با مرزبندی مشخصی کوتاه کنید. از طرفی دو سری مخصوص برای تنظیم خط ریش و سبیل و خط گردن و سایه زدن به‌همراه محصول وجود دارد که کار را برای ایجاد ظاهری شیک راحت‌تر می‌کند. از برس و روغن نیز برای تمیز کردن تیغه‌های ریش تراش بعد از هر بار اصلاح استفاده کنید.

مزایای ماشین ریش تراش GM-830

  • تیغه استیل ضدزنگ
  • مجهز به دو سری قابل‌تعویض برای خط ریش و سایه زدن
  • کم‌صدا و پرقدرت
  • قابلیت خط‌زنی و صفرزنی

معایب ماشین اصلاح GM-830

  • نداشتن باتری قابل‌شارژ
  • نداشتن نشانگر دیجیتال

مشاهده و خرید این ماشین اصلاح جیمی

 

ماشین اصلاح موی سر و صورت جیمی مدل GM6733

ماشین اصلاح موی سر و صورت جیمی مدل GM6733از دیگر محصولات باکیفیت کمپانی چینی Gemei و بهترین ماشین اصلاح جیمی می‌توان به ریش تراش مدل GM6733 اشاره کرد. این محصول نیز از تکنولوژی اصلاح برش مستقیم بهره‌مند است و قابلیت اصلاح سر و صورت را با بالاترین دقت دارد.

ریش تراش جیمی شارژی سری GM6733 پس از شارژ کامل در حدود ۱۱۰ دقیقه به‌راحتی فعالیت می‌کند. ازاین‌رو، انتخاب مناسبی برای اصلاح سر و صورت در خانه خواهد بود. به‌همراه این ماشین اصلاح، یک کابل USB، برس تمیز‌کننده، سه عدد شانه و روغن وجود دارد.

مزایای ماشین ریش تراش GM6733

  • تیغه استیل ضدزنگ
  • مجهز به باتری قابل‌شارژ
  • امکان خط‌زنی و اصلاح دقیق

معایب ماشین اصلاح GM6733

  • نداشتن نشانگر دیجیتال

مشاهده و خرید این ماشین اصلاح جیمی

 

ماشین اصلاح جیمی مدل GM 828

ماشین اصلاح جیمی مدل GM 828ماشین اصلاح Gemei سری GM 828 از باتری قابل‌شارژ استفاده کرده و ازجمله بهترین ماشین ریش تراش جیمی شارژی در بازار محسوب می‌شود. ویژگی مهم این محصول که آن را نسبت‌به محصولات هم‌رده خود متمایز می‌کند، این است که در صورت اتمام شارژ باتری، امکان اتصال مستقیم دستگاه به برق نیز وجود دارد. ازهمین‌رو، گزینه مناسبی برای استفاده در آرایشگاه خواهد بود.

همچنین توسط پورت USB ماشین اصلاح می‌توانید در زمان مسافرت که دسترسی به برق شهری نیست دستگاه را با پاوربانک شارژ کنید. سری طرح‌زن (Design Head) این ریش تراش این امکان را برای شما فراهم کرده است تا طرح موردنظرتان را به‌راحتی ایجاد کنید.

این نکته را در نظر داشته باشید که پس از هر بار استفاده از دستگاه، خرده‌های مو را توسط برس تمیز کرده و تیغه را روغن‌کاری کنید تا تیغه تریمر در بهترین شرایط خود قرار داشته باشد.

مزایای ماشین ریش تراش GM 828

  • تیغه از جنس استیل ضدزنگ
  • اصلاحی دقیق و سریع
  • طراحی شیک و ساده
  • وزن سبک و خوش‌دست
  • باتری قابل‌شارژ

معایب ماشین اصلاح GM 828

  • با ۸ ساعت شارژ تنها ۵۰ دقیقه به‌صورت بی‌سیم قابل استفاده است.

مشاهده و خرید این ماشین اصلاح جیمی

 

ماشین اصلاح جیمی مدل GM 803

ماشین اصلاح جیمی مدل GM 803این محصول کمپانی معروف Gemei نیز در میان بهترین ماشین ریش تراش جیمی قرار دارد. این دستگاه حرفه‌ای به باتری قابل‌شارژ مجهز بوده و با حدود ۲ ساعت شارژ کامل می‌توانید تا ۱۲۰ دقیقه به‌صورت بی‌سیم از آن استفاده کنید. از طرفی با تمام شدن باتری نیز امکان ادامه کار اصلاح با اتصال به برق مستقیم وجود دارد.

درحقیقت طراحی شیک و ساده به‌همراه امکان استفاده از آن در دو حالت بی‌سیم و باسیم باعث شده است تا انتخاب مناسبی برای سالن‌های آرایشی باشد. همچنین این ماشین اصلاح وزنی ایده‌آل داشته که مانع از خستگی دست‌ها می‌شود و همین امر دلیل محبوبیت بالای این ریش تراش در بین مصرف‌کنندگان شده است.

تیغه‌های فوقانی ماشین اصلاح مدل GM 803 از جنس سرامیک و تیغه زیرین آن قابل جدا شدن و از جنس تیتانیوم است که اصلاحی دقیق و سریع را تجربه خواهید کرد. کلید تنظیم طول اصلاح این محصول باعث شده است تا به‌آسانی بتوانید ۴ سایز کوتاهی ۰٫۵ ،۱٫۲،۱٫۹ و ۲٫۵ میلی‌متر را انجام دهید. اگر قصد اصلاح مو‌ها در اندازه بیشتر از ۲٫۵ میلی‌متر را داشته باشید، کافی است از ۴ شانه اصلاح که همراه دستگاه ارائه شده استفاده کنید.

مزایای ماشین ریش تراش GM 803

  • تیغه‌های قابل جداشدن سرامیک و تیتانیوم
  • اصلاحی دقیق و سریع
  • طراحی شیک و ساده
  • مجهز به تکنولوژی اصلاح برش مستقیم
  • تیغه استیل ضدزنگ
  • وزن سبک و خوش‌دست
  • باتری قابل‌شارژ

معایب ماشین اصلاح GM 803

  • ندارد

مشاهده و خرید این ماشین اصلاح جیمی

 

ماشین اصلاح جیمی مدل GM-6069

شین اصلاح جیمی مدل GM-6069

این ماشین اصلاح صورت جیمی مجهز به باتری قابل‌شارژ است که با اتصال مستقیم آداپتور برق به آن می‌توان به شکل باسیم از دستگاه نیز استفاده کرد. درحقیقت مدل GM-6069 به‌عنوان بهترین ماشین ریش تراش جیمی شناخته شده که برای اصلاح مو‌های صورت و بدن مناسب است.

طراحی دستگاه اصلاح جیمی به‌گونه‌ای است که در پشت آن برجستگی‌هایی برای جلوگیری از لیزخوردن تعبیه شده است. تریمر اصلاح این محصول از دو تیغه فلزی لغزان روی یکدیگر تشکیل شده که فاصله بین این دو تیغه، طول اصلاح را مشخص می‌کند. این نکته را در نظر داشته باشید که طول اصلاح تیغه ثابت، ۰٫۵ میلی‌متر بوده و برای اصلاح مو‌های صورت و بدن در سایز‌های بیشتر باید از شانه‌های ۳،۶،۹ و ۱۲ همراه دستگاه استفاده کنید.

اگر به‌دنبال خرید ماشین اصلاح باکیفیت و کارآمد برای اصلاح صورت خود هستید، بهترین ماشین ریش تراش جیمی سری GM-6069 یک انتخاب ایده‌آل برای شما خواهد بود. با این محصول در خانه به‌راحتی می‌توانید مو‌های صورتتان را با دقت اصلاح کنید. درنهایت برای افزایش طول عمر تیغه‌ها، بعد از هر بار استفاده از دستگاه، توسط برس و روغن موجود، خرده‌های مو را تمیز کرده و تیغه‌ها را روغن‌کاری کنید.

مزایای ماشین ریش تراش GM-6069

  • طراحی زیبا و ساده
  • اصلاحی سریع و دقیق
  • مجهز به تکنولوژی اصلاح برش مستقیم
  • تیغه استیل ضدزنگ
  • وزن سبک و خوش‌دست
  • باتری قابل‌شارژ

معایب ماشین اصلاح GM-6069

  • با ۶ ساعت شارژ تنها ۶۰ دقیقه به‌صورت بی‌سیم قابل استفاده است.

مشاهده و خرید این ماشین اصلاح جیمی

 

ریش تراش جیمی؛ تجربه اصلاحی سریع و آسان

همان‌طورکه می‌دانید، آقایان از روش‌های مختلفی برای اصلاح موی صورت و ریش خود استفاده می‌کنند که ماشین‌های اصلاح به‌دلیل کاربری آسان و عدم بروز هیچ‌گونه عارضه پوستی، بیشتر از سایر روش‌ها مورد استقبال قرار می‌گیرند. در این میان، یکی از برترین محصولات، ریش تراش‌های جیمی است که با سری‌های متعدد و تیغه‌های باکیفیت تجربه اصلاحی سریع و آسان را برای شما به‌وجود می‌آورند.

به‌طورکلی می‌توان گفت ریش تراش‌های جیمی ویژگی‌های متعددی داشته و از کیفیت ساخت بالایی نیز برخوردارند. این محصولات به‌ویژه برای استفاده در خانه و همچنین آرایشگاه انتخاب مناسبی خواهند بود.

بهتر است بدانید که قیمت ماشین اصلاح جیمی با توجه به مدل و قابلیت‌های آن متفاوت است، اما در حال حاضر از حدود ۴۰۰ هزار تومان تا چند میلیون تومان می‌توانید این ریش تراش‌ها را از بازار تهیه کنید.

در این متن به معرفی بهترین ماشین ریش تراش جیمی پرداختیم تا به شما برای خرید ماشین اصلاح باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه کمک کند. در انتها نظر خودتان را درمورد این محصولات با ما در میان بگذارید.

 

چکار کنیم بعد از اصلاح جوش نزنیم؟ تماشا کنید

در حال بارگذاری ویدیو ....


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *