سایر مطالب پیشنهادیلوازم آرایش

معرفی بهترین مارک های سایه ابرو

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

یکی از لوازم آرایشی محبوب و پرطرفدار برای پرپشت نشان دادن ابروها یا مرتب کردن آن ها، سایه ابرو است. این محصولات در مدل های پودری و کرمی تولید می شوند که بدون آسیب به موهای ابرو یا ایجاد حالت مصنوعی در آن ها، برای داشتن یک میکاپ بی نقص به شما کمک خواهند کرد.

اما برای خرید یک سایه ابرو با کیفیت، ابتدا لازم است بهترین مارک های سایه ابرو را بشناسید تا بتوانید متناسب با بودجه و سلیقه خود، گزینه مناسب را از میان آن ها انتخاب نمایید. در این مطلب درباره این برندها به طور مفصل صحبت خواهیم کرد.

ویژگی های بهترین مارک سایه ابرو

اولین و مهم ترین معیار برای تهیه یک سایه ابرو خوب، بافت نرم و سبک آن است. این ویژگی باعث می شود تا بدون ایجاد سنگینی در صورتتان بتوانید ابروهای خود را آرایش کنید. از دیگر ویژگی های مهم این محصولات باید به داشتن رنگدانه های قوی، عدم ریزش و پخش شدن، دوام بالا و ضد حساسیت بودن اشاره کنیم.

بهترین مارک سایه ابرو در ایران چیست؟

برای پیدا کردن بهترین مارک سایه ابرو در ایران می توانید محصول مورد نظر خود را از میان برندهای متنوع ایرانی و خارجی که در ادامه معرفی می کنیم انتخاب نمایید:

بهترین سایه ابرو ایرانی

امروزه برندهای داخلی انواع لوازم آرایشی مرغوب را با قیمت مناسب و کیفیت بالایی برای کاربران تولید کرده و در حال رقابت با برندهای مشهور خارجی هستند. اگر به دنبال بهترین سایه ابرو ایرانی هستید پیشنهاد می کنیم حتماً برندهای زیر را در نظر بگیرید:

سایه ابرو کالیستا

سایه ابرو کالیستا در پالت های دو رنگ ارائه شده است که شامل رنگ های تیره و روشن می شود. داخل این پالت یک براش مخصوص قرار دارد که به کمک آن می توانید فرم دلخواه خد را به ابروهایتان ببخشید. این سایه ابرو پودری بوده و با تعریق به راحتی پاک نخواهد شد.

برخی از مزایای دیگر این محصول به شرح زیر هستند:

  • ماندگاری بالا
  • تهیه شده از بهترین مواد اولیه
  • حاوی ترکیبات تقویت کننده ابرو

معرفی سایه ابرو

سایه ابرو این لی

سایه ابروی این لی را می توانیم به عنوان بهترین سایه ابرو ایرانی معرفی کنیم. این محصولات نیز در پالت های دو رنگ ارائه شده اند و فرمولاسیون آن ها فاقد تالک و هر گونه ماده نگهدارنده است. جلوه مات، ابریشمی و طبیعی به همراه براش دو سر مخصوص از مزایای سایه ابروهای این لی هستند.

از دیگر محاسن این محصول می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • دارای آینه
  • ماندگاری بالا
  • پوشش دهی کامل
  • بافت پودری، نرم و لطیف

سایه ابرو ایفسن

اگر در میان محصولات ایرانی به دنبال سایه ابروی کرمی هستید، پیشنهاد می کنیم سایه ابروهای ایفسن را امتحان کنید. این محصولات در پالت های سه رنگ تولید می شوند و دارای جلوه طبیعی و یکنواخت با ماندگاری بالا هستند. با استفاده از این محصول می توانید جاهای خالی ابروهای خود را در کوتاه ترین زمان ممکن پر کنید.

دیگر ویژگی های این سایه ابرو به شرح زیر هستند:

  • جلوه طبیعی و یکنواخت
  • موثر در افزایش ضخامت ابرو
  • قابل استفاده به صورت تکی و ترکیبی

بهترین مارک سایه ابرو خارجی

در این بخش از مقاله درباره بهترین مارک سایه ابرو خارجی از نوع کرمی صحبت می کنیم؛ اگر قصد خرید این محصولات را دارید توصیه می کنیم آن ها را از مراکز معتبر تهیه کنید تا از اصالت و کیفیت آن ها مطمئن باشید.

سایه ابرو کرمی ضد آب شیگلم

برند شیگلم نوعی سایه ابرو کاسه ای را با بافت کرمی و ضد آب عرضه کرده است که با نام پماد ابرو نیز شناخته می شود. این محصول حاوی رنگدانه های غنی، ماندگاری فوق العاده و جلوه مات بوده و به همراه آن یک براش دوسر بسیار زیبا ارائه می شود.

سایه ابرو کرمی دبورا

برند ایتالیایی دبورا این محصول را با بافت کرم ژل برای حالت دادن و پرپشت کردن ابروها تولید می کند. این سایه ابروی ضد آب، جلوه ای طبیعی داشته و بهترین انتخاب برای افرادی است که به آرایش های حرفه و ماندگار علاقه دارند.

سایه ابرو میبلین

سایه ابرو میبلین

برند میبلین سایه ابروی Brow Drama را با سه تناژ رنگی مختلف عرضه کرده است که یک رنگ برای زیرسازی بوده و دو رنگ تیره و روشن برای کشیدن ابرو وجود دارد. در این پالت یک براش دو سر و یک براش برای شانه کرن ابروها قرار گرفته است.

از دیگر مزایای این سایه ابرو می توانیم موارد زیر را نام ببریم:

  • ماندگاری بالا
  • دارای رنگدانه های غنی
  • حاوی وکس برای نگه داشتن موهای ابرو

بهترین مارک سایه ابرو پودری

با وجود ماندگاری بیشتر سایه ابروی کرمی، اما محصولات پودری هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد. چرا که کار کردن با این محصولات بسیار ساده بوده و نمای نهایی ان ها نیز قابل قبول است. اگر به دنبال بهترین مارک سایه ابرو پودری هستید، پیشنهاد ما محصولات زیر هستند:

سایه ابرو شنل

سایه ابرو شنل مدل la palette sourcils دو رنگ بوده و بافتی نرم و سبک دارد. در این پالت یک عدد موچین برای تمیز کردن ابروها و سه براش مختلف برای آرایش کردن و شانه زدن آن ها قرار گرفته است که به کمک آن ها دیگر نیازی به خرید براش نخواهید داشت.

برخی از ویژگی های مهم این محصول عبارتند از:

  • بافت پودری
  • حاوی موم و پودر
  • با ماندگاری فوق العاده

سایه ابرو رولوشن

کیت سایه ابرو پودری از برند رولوشن با کاور بالا و جلوه نهایی، در سه رنگ مختلف تولید شده است. این محصول فاقد تست حیوانی بوده و می تواند مورد پسند افراد علاقه مند به حقوق حیوانات قرار بگیرد. همچنین می توانید از این سایه ابرو برای مصرف شخصی و حرفه ای استفاده نمایید.

سایه ابرو مک

سایه ابرو Shadow Great از برند مک نیز سه رنگ است که این رنگ ها قابلیت ترکیب فوق العاده ای با یکدیگر دارند. بافت پودری بسیار نرم و روان در کنار رنگ های کاربردی از مزایای اسن محصول است. همچنین وجود دو براش کوچک و با کیفیت در آن شما را از خرید براش بی نیاز می کند.

سایه ابرو شیگلم

سایه ابرو شیگلم از نوع پودری و دارای سه رنگ است که نمایی مات و طبیعی دارند. جالب است بدانید این محصوب ضد آب بوده و بر اثر رطوبت و تعریق به راحتی پاک یا پخش نخواهد شد. در این پالت دو عدد براش گوچک، با کیفیت و زیبا قرار گرفته است که می توانید از آن ها برای کشیدن ابروهایتان کمک بگیرید.

از دیگر مزایای این محصول می توانیم موارد زیر را نام ببریم:

  • ضد ریزش
  • ماندگاری ۲۴ ساعته
  • بافت سبک و رنگدانه های قوی

نتیجه گیری

در این مقاله به معرفی بهترین مارک های سایه ابرو پرداختیم و نمونه های متنوعی از برندهای معتبر ایرانی و خارجی تولید کننده این محصولات را به شما عزیزان معرفی کردیم. امیدواریم بتوانید محصول مورد نظر خود را از میان آنها پیدا کرده و یک میکاپ بی نقص انجام دهید.



نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *