دیگر محصولات

کادو تولد برای دوست صمیمی دختر چی بخریم؟ ۱۷ ایده فوق العاده

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

به عقیده ما بهترین کادو تولد برای دوست صمیمی دختر یا حتی پسر، آنهایی هستند که از پیوند منحصر به فرد میان شما صحبت می کنند، کادوهایی که نشانگر یک عمر دوستی و وفاداری شما و دوستانتان بهم هستند. کادویی که با دادن آن در حقیقت می گویید که من شما را می شناسم، درک می کنم و گرامی می دارم.

اما به هر حال ایده کادو یک فرمول مشخص ندارد و نمی توان گفت که هر شخص دقیقا باید چه کادویی را خریداری کند، به همین بهانه در ادامه لیستی از ایده های کادو تولد برای دوست صمیمی دختر که می توانند برای شما جذاب باشند را جمع آوری کردیم، امیدواریم که ایده مورد نظرتان را در همین مطلب شکار کنید، اما اگر مایل بودید می توانید به مطلب کادو تولد برای دختر هم نگاهی داشته باشید، آنجا ایده ها کمی وسیعتر هستند.

 

۱۷ ایده کادو تولد برای دوست صمیمی دختر از نگاه خریدیار

سه مدل ساعت مچی دخترانه شیک برای کادو تولد

۱- ساعت مچی

ساعت مچی همواره از گزینه های اصلی برای خرید کادو و هدیه بوده است و اینبار به عنوان کادو تولد برای دوست صمیمی دختر مطرح شده است که ایده بسیار مناسبی است چرا که یکی از ایده های ماندگار برای هدیه دادن است و در حقیقت چیزی بیشتر از یک هدیه است.

یک ساعت مچی چیزی فراتر از نمایش زمان است و به همین جهت بسیار مهم است که نه تنها زیبایی شناسی، بلکه پیامی را که این هدیه منتقل می کند در نظر بگیرید. به زبان ساده تر سبک ساعت در انتخاب بسیار مهم است. برای یک دختر جوان، ساعت باید بین شیک بودن و مناسب بودن سن تعادل ایجاد کند، یعنی یک ساعت شیک و متناسب با سن دوستتان خریداری کنید.

لیست ساعت مچی دخترانه در دیجی کالا

لیست ساعت مچی دخترانه در دیجی استایل

 

زیورآلات و بدلیجات دخترانه مناسب کادو تولد

۲ زیورآلات و بدلیجات

شاید اغراق نباشد اگر بگوییم که هیچ زن یا دختری در دنیا وجود ندارد که از زیورآلات و بدلیجات چه از نوع طلا و چه از نوع غیر طلا استقبال نکند. زیورآلات نه تنها در بین دختران بلکه در بین آقایان هم طرفداران زیادی دارد امروز همه از انواع زیورآلات استفاده می‌کنند.

جواهرات و زیورآلات در حقیقت خاطراتی هستند که در یک سنگ یا فلز محصور شده اند و با هدیه دادن آن، در حقیقت خاطراتی شیرین را به دوست خود هدیه می دهید که بسیار ماندگار است. یک یادگاری که می تواند او را به یاد زمان یا شخص خاصی در زندگی اش بیاندازد که قطعا آن شخص شما هستید.

اینکه می‌توانید زیورآلات را به عنوان کادو اصلی تولد دختر انتخاب کنید یا نه، کاملا به قیمت زیورآلات انتخابی بستگی دارد، به طور مثال یک دستبند طلا هرچند با گرم پایین، می‌تواند به عنوان کادو اصلی انتخاب شود، اما یک دستبند چرمی هرچند قشنگ اما ارزان قیمت، شاید به عنوان کادوی اصلی مناسب نباشد اما در کنار یک کادوی دیگر بسیار شیرین است.

بهترین زیورآلات دخترانه در دیجی کالا

پرفروش ترین زیورآلات دخترانه در دیجی استایل

 

عطر و ادکلن به عنوان کادو تولد پسرانه۳- عطر و ادکلن

شاید هیچ دسته بندی به اندازه عطر و ادکلن و ساعت مچی، برای خرید کادو انتخاب نشده باشد و حالا ما عطر و ادکلن را به عنوان کادو تولد برای دختر پیشنهاد می‌کنیم. عطر چیزی فراتر از ترکیب چند نت بویایی است در حقیقت عطری که شما می زنید بیانگر شخصیت و حال و هوای شماست.

در خرید عطر و ادکلن به عنوان کادو تولد برای دوست صمیمی دختر یا هر فرد دیگری، بسیار مهم است که با حال و هوای شخصیت وی آشنا باشید و صد البته سن و سال ایشان را هم در نظر بگیرید.

فهرست پرفروش ترین عطر و ادکلن دیجی کالا

لیست پرفروش ترین عطر و ادکلن دیجی استایل

 

تصویر چند عروسک پولیشی برای کادو تولد دخترانه

۴- عروسک

لازم به توضیح نیست که دختران در هر سنی که باشند همانند روزهای کودکی به عروسک علاقه دارند و شاید تنها نوع عروسک مورد پسندشان نسبت به دوران کودکی تغییر کرده باشد، به همین دلیل دسته بندی عروسک یک ایده مناسب برای خرید کادو تولد دخترانه است.

اولین قدم در انتخاب عروسک، شناخت علایق و شخصیت دختر جوان است. آیا او از داستان سرایی و بازی تخیلی لذت می برد؟ آیا او شیفته مد است یا عروسک های واقعی نوزاد را به مراقبت از آنها ترجیح می دهد؟ عروسک‌ها انواع بی‌شماری دارند – از عروسک‌های بچه کلاسیک گرفته تا عروسک‌های مد، از واقعی تا خارق‌العاده. تطبیق عروسک با علایق او می تواند هدیه را واقعاً خاص کند.

لیست پربازدیدترین عروسک دخترانه

 

سه مدل گلدان رنگارنگ

۵- گل و گلدان طبیعی

انتخاب گل به عنوان هدیه برای یک دختر جوان، انتخاب شکوفه هایی است که روشنایی و معصومیت جوانی را منعکس می کند. تقدیم گل به هر فردی نشان دهنده محبت ویژه و خاص شما به ایشان است.

اگر طرف مقابل شما از علاقه مندان به گل است، پس شانس شما زده است چرا که تنوع بسیار بالایی از انواع گل و گلدان در بازار وجود دارد که تمامی ندارند و هر کدام زیبایی منحصر به فرد خود را دارند.

نکته مهم: به هیچ وجه تصور نکنید که همه دختران به گل ها علاقه دارند، دختران زیادی هستند که حوصله و وقت نگهداری از گل را ندارند و مسلما با خرید گل برای آنها، نباید انتظار خوشحالی زیاد داشته باشید. دقت کنید که طرف مقابل شما به گل و گیاهان خانگی علاقه داشته باشد.

فهرست گل و گلدان های پرفروش

 

 

تصویر سه مدل ساعت هوشمند دخترانه

۶- ساعت هوشمند

ساعت‌های هوشمند در مدل‌های کلاسیک و اسپرت، از برندهای مختلف و در چندین رنج قیمتی عرضه شده است به گونه‌ای که تقریبا با هر بودجه‌ای می‌توانید ساعت هوشمند بخرید.اگر خرید ساعت مچی یکی از گزینه‌های شماست بد نیست به خرید ساعت هوشمند هم فکر کنید.

توصیه ما این است که اگر ساعت هوشمند را به عنوان کادوی اصلی خریداری می‌کنید، خرید خود را از برندهای مطرح مانند شیائومی، هووای، سامسونگ و… خریداری کنید و ترجیحا به سراغ برندهای متفرقه نروید.

لیست پرفروش ترین ساعت های هوشمند

 

چند مدل کوله های دخترانه شیک مناسب کادو

۷- کیف و کوله

کیف زنانه یا کوله دخترانه می‌تواند یکی از انتخاب‌های شما برای خرید کادو تولد دخترانه باشد، کیف زنانه مورد نیاز همه بانوان و دختران است و کوله هم مورد پسند خیلی از دختران است و از آن استفاده روزانه دارند و امروز مدل‌های جذاب و متنوعی از کیف و کوله دخترانه در بازار یافت می‌شود.

هنگام انتخاب کیف به عنوان هدیه برای یک دختر جوان، این تصور را نداشته باشید که قرار است یک وسیله کاربردی و صرفا مطابق مد روز برای ایشان خریداری کنید، کیف و کوله دخترانه بازتاب شخصیت یک دختر جوان است پس مراقب باشید که مطابق با شخصیت و سبک پوشش ایشان کیف مناسب را انتخاب کنید.

لیست پرفروش ترین کوله دخترانه

لیست پرفروش ترین کیف دخترانه

 

لوازم تحریر دخترانه

۸- لوازم تحریر

لوازم تحریر شامل مجموعه بزرگ و متنوعی از کالاها مانند کیف اداری و دانشجویی، کوله دانشجویی، انواع خودکار، دفترهای خاص و… می شود که هر کدام از این اقلام می تواند برای یک دختر جذاب و ماندگار باشند.

توصیه ما این است که اگر به دنبال یک کادو ماندگار هستید، لوازم تحریر مصرفی مانند خودکار و.. را انتخاب نکنید و به جای آن به سراغ مدل هایی متنوع و خاصی از انواع دفتر یادداشت و … بروید.

لیست لوازم تحریر پرفروش دیجی کالا

 

انواع صنایع دستی برای دختران

۹- صنایع دستی

در طول زندگی حرفه‌ای‌ام، از نزدیک دیده‌ام که چگونه صنایع دستی می‌توانند داستانی را بیان کند، فرهنگی را نشان دهند و نمایانگر انجام یک کار با عشق و علاقه فراوان باشد. اینها را گفتم تا بدانید که صنایع دستی برای فردی که این مسائل را درک می کند و یک کار با عشق را می فهمد، بسیار جذاب و ماندگار است.

در خرید صنایع دستی برای دوست صمیمی دختر، باید بدانید که ایشان به کدام سبک از کار دست علاقه بیشتری دارد. آیا او تمایلی به زیبایی شناسی قدیمی دارد؟ یا شاید یک جواهرات دست ساز یا یک کیف دستی گلدوزی شده برایش جذاب است؟ آیا او یک علاقه مند به هنر است؟ در این صورت یک تکه سفال سنتی یا یک بوم نقاشی شده با دست ممکن می تواند با روح او صحبت کند.

لیست صنایع دستی منتخب در بازار

 

 

تصویر چند مدل کادو دکوراتیو دخترانه

۱۰- لوازم دکوراتیو برای کادو

وسایل دکوری چیزی بیش از اشیایی هستند که فضا را زیبا می کنند. لوازم دکوری در حقیقت یک سبک شخصی را منعکس می کنند، حال و هوای محیط را عوض می کنند و حتی می توانند بر روحیه فرد نیز تأثیر بگذارند. برای یک زن جوان، یک هدیه تزئینی می تواند راهی برای تجلیل از فردیت او باشد و چیزی را برای او فراهم کند که به فضای شخصی او احساس شخصیت می بخشد.

در خرید لوازم دکوری برای یک خانم، باید با سبک مورد علاقه ایشان در دکوراسیون آشنا باشید. آیا ایشان سبک های مدرن را می پسندند یا به دکور سنتی علاقه دارد؟ آیا سبک های مینیمال و ساده را دوست دارد یا چیدمان های کمی شلوغ تر؟

فهرست پرفروش ترین لوازم دکوراتیو

 

لوازم ورزشی و پوشاک ورزشی برای کادو تولد دختر

۱۱- ست لباس و لوازم ورزشی

لباس ورزشی مناسب می‌تواند عملکرد و اعتماد به نفس را افزایش دهد و شور و انگیزه ورزش در فرد را بالاتر ببرد، هرچه شما لوازم و پیشنیازهای لازم برای انجام ورزش یا هر کار دیگری را داشته باشید، انجام آن کار برای شما محتمل تر و راحت تر خواهد شد.

حتی اگر مخاطب مورد نظر شما ورزشکار نیست بازم هدیه دادن یک ست لباس و لوازم ورزشی برایش جذاب خواهد بود و احتمالا ایشان را برای شروع فعالیت ورزشی مصمم تر می کند، تشویق به انجام ورزش اصولا کار درستی است.

مشاهده انواع پوشاک ورزشی زنانه

 

کیف کمری دخترانه شیک

۱۲- کیف کمری دخترانه

کیف کمری در گذشته تنها یک وسیله کاربردی برای حمل وسایل کوچک در سفر و ورزش بود اما امروز تا حد زیادی تبدیل به جزئی از یک استایل ورزشی و گردشگری شده است.

برای برای یک دختر حدودا ۲۰ ساله، کیف کمری می تواند چیزی بیش از یک وسیله برای نگهداری وسایل ضروری باشد. در حقیقت می تواند سبک شخصی او را منعکس کند و نشان دهنده شخصیت و حال و هوای ایشان باشد. اگر مخاطب شما اهل ورزش یا گردش است، کیف کمری هم گزینه قابل بررسی است.

مشاهده انواع کیف کمری دخترانه

 

تابلوهای دیواری مدرن اتاق خواب

۱۳- تابلوهای دیواری مدرن اتاق خواب

اگر مخاطب شما اتاق خواب دارد و اهل زیباسازی اتاق است، حتما از این تابلوهای فانتزی و جذاب استقبال خواهد کرد البته به شرطی که تا حدی با سلیقه ایشان و سبک دکوراسیون اتاقشان آشنا باشید.

منظور از تابلوهای دیواری مدرن دقیقا همین نمونه هایی هست که در تصویر مشاهده می کنید. تابلوهای فانتزی و جذابی که امروزه خیلی از دخترها از آنها برای تزئین و دکوارسیون اتاقشان استفاده می کنند.

مشاهده انواع تابلوهای دیواری مدرن

 

کیف های شیک دخترانه برای استفاده روزمره

۱۴- کیف های شیک دخترانه

کیف های دخترانه در سبک های بسیار متنوعی در بازار وجود دارند و امکان ندارد برای دختر مورد نظر شما یک کیف مناسب پیدا نشود، کافیست نگاهی به کیف های دخترانه تر و فانتزی تر که برای یک دختر حدودا ۲۰ ساله مناسب هستند داشته باشید.

البته در نظر داشته باشید که اگر به دنبال تقدیم یک هدیه ماندگار هستید و جنبه یادگاری هدیه هم برای شما مهم است، بهتر است به سراغ لوازم کاربردی مانند کیف نروید و به جای آن نگاهی به بخش لوازم دکوری و زیورآلات داشته باشید.

کیف های پرفروش دخترانه و زنانه

 

پک کیف و لوازم آرایش دخترانه

۱۵- پک کیف و لوازم آرایش

یکی از ایده های جالب برای کادو تولد دختر ۲۰ تا ۲۳ ساله، خرید یک کیف آرایش همراه با چند قلم لوازم آرایش خوب است که ما به آن پک لوازم آرایش همراه با کیف لوازم آرایش می گویم.

البته دقت داشته باشید که پک لوازم آرایش کاملا جدا از کیف آن است، برای جذاب تر شدن هدیه می توانید یک کیف لوازم آرایش خریداری کنید و درون آن یک پک از چند قلم لوازم آرایش خوب را قرار دهید تا کادوی شما جذاب تر شود.

مشاهده انواع لوازم آرایشی پرفروش

 

لوازم آرایش مو دخترانه

۱۶- لوازم آرایشی مو

آیا دختری را می‌شناسید که زیبایی و رسیدگی به موهایش برایش اهمیت نداشته باشد؟ قطعا خیر. پس خرید لوازم آرایشی مو از جمله سشوار، اتو مو و…. می‌توانند انتخاب مناسبی باشد، البته لازم است اطلاع داشته باشید که کدام یک از این لوازم را ندارند.

پرفروش ترین لوازم آرایشی مو

پرفروش ترین لوازم آرایشی مو در دیجی استایل

 

سه فلاسک رنگی برای کادو تولد دختر

۱۷- ماگ و قمقمه

اگر به دنبال یک کادو تولد دخترانه شیک و ارزان قیمت هستید یا می‌خواهید کادویی را به عنوان کادوی دوم در کنار کادو اصلی تقدیم کنید، ماگ و قمقمه  ماگ‌های مدرن و لوکس، ماگ‌های فانتزی با طرح‌های مختلف، فنجان‌‌های چای و قهوه همه می‌توانند انتخاب خوبی برای کادو تولد دخترانه محسوب شوند.  اگر طرف مقابل شما به ماگ یا قمقه نیاز داشته باشد می‌توانید نگاهی به لیست چند ماگ و قمقه داشته باشید.

لیست پرفروش ترین ماگ و قمقمه

 



نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *