لوازم برقی آشپزخانه

۹ مدل بهترین مارک آب میوه گیری ایرانی و خارجی [۴ کاره و تک کاره]

بهترین مدل های آب میوه گیری موجود در بازار کدامند؟

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

با داشتن یک آبمیوه گیری خوب شما مهمترین قدم را برای مصرف میوه برداشته اید چرا که خیلی از ما علاقه ای به مصرف میوه نداریم اما وقتی صحبت از آبمیوه می شود ماجرا متفاوت است و اتفاقا کاملا مایل به مصرف آبمیوه هستیم.

در بخش لوازم خانگی و آشپزخانه سایت خریدیار ، ما بیش از ۳۰ مدل دستگاه آبمیوه گیری را طی ۳ سال گذشته بررسی کردیم و با خریداران خیلی از این مدل ها صحبت کرده ایم و فروشندگان حضوری برخی مدل ها هم اطلاعات کسب کرده ایم.

ما چندین برند و مدل آبمیوه گیری را از نظر کیفیت نتایج، عملکرد، سهولت استفاده، ویژگی های خاص و همچنین نظرات خریداران بررسی کردیم. ما حتی به مورادی مانند اینکه آبمیوه‌گیری‌ مورد نظر چقدر راحت از هم جدا شده و تمیز می شود هم توجه کردیم و در نهایت به هر آبمیوه گیری بر اساس خروجی آن و طعم، بافت و دمای آبمیوه به دست آمده امتیاز داده ایم.

فراموش نکنید که خرید آبمیوه گیری یک عمل از روی مد نیست. آبمیوه گیری راهی برای یک سبک زندگی سالم است. راهی برای جذب ویتامین‌های مورد نیاز بدن و کنترل سلامتی.

در این مطلب ما در مورد بهترین مارک آبمیوه گیری صحبت می کنیم و همچنین چند مدل بهترین آبمیوه گیری پرفروش بازار را بررسی می کنیم و در انتهای مطلب هم نکاتی که پیش از خرید آبمیوه گیری باید رعایت کنید را به شما گوش زد می کنیم.

اگر خیلی سریع به دنبال بهترین انتخاب ما هستید و مایل به مشاهده مدل های برتر از برندهای مختلف نیستید، در همین ابتدا به شما می گویم که ما آبمیوه گیری بوش مدل MES4010 را به عنوان بهترین آبمیوه گیری موجود در بازار انتخاب کرده ایم. به عقیده ما هیچ یک از مدل ها همانند این مدل در یک رنج قیمتی اقتصادی چنین عملکردی ندارند. در ادامه بهترین های انتخاب شده را می توانید مشاهده کنید.

 

راهنمای مطالعه

بهترین دستگاه آبمیوه گیری به انتخاب خریدیار

آبمیوه گیری بوش مدل MES4010

آبمیوه گیری بوش مدل MES4010ما این مدل را به عنوان بهترین آبمیوه گیری انتخاب کردیم. به عقیده ما این مدل ترکیبی از قیمت معقول با توجه به برند، توان بالا در آبگیری، دوام بالا در طولانی مدت و امکانات جانبی مناسب است که آن را لایق انتخاب به عنوان بهترین دستگاه آبمیوه گیری در بازار کرده است.

تیغه اصلی این آبمیوه گیری از جنس استیل ضد زنگ بوده و دهانه آن هم از قطر مناسب برخوردار است و میوه هایی به اندازه یک سیب را بدون نیاز به خرد کردن می توانید درون آن بیاندازید که کاملا رضایت بخش است.

مخزن آبمیوه گیری این دستگاه ۱.۵ لیتر گنجایش دارد که اندازه مناسبی است و مخزن تفاله گیر آن هم ۳ لیتر گنجایش دارد و به راحتی بعد از پر شدن می توانید آن جدا کرده و تخلیه کنید که البته گنجایش آن به اندازه ای هست که تا پایان آبگیری به اندازه ۱.۵ لیتر نیاز به تخلیه آن نخواهید داشت.

در کنار همه امکانات و قابلیت ها به عقیده ما مهمترین کار یک آبمیوه گیری تحویل دادن یک آبمیوه عالی است، این آبمیوه گیری بوش در این زمینه عملکرد فوق العاده ای دارد و رضایت کاربران این موضوع را تایید کرده است.

پایه های ضد لغزش، تنظیم سرعت دستگاه در سه حالت متفاوت با توجه به نوع میوه، سویچ ایمنی و سیستم ضد چکه همگی از سایر قابلیت های جانبی این دستگاه هستند که کمک به کامل بودن دستگاه کرده اند.

مشاهده و خرید انوع آب میوه گیری بوش

ویدیوی معرفی دستگاه آبمیوه گیری بوش MES4010

 

بهترین دستگاه آبمیوه گیری ایرانی

آبمیوه گیری پارس خزر مدل تایگر ۷۰۰W

آبمیوه گیری پارس خزر

در میان مدل های مختلف دستگاه آبمیوه گیری از برند پارس خزر ما این مدل را به عنوان بهترین آبمیوه گیری پارس خزر انتخاب کردیم، مدلی که رضایت خرید بالای دارد و نظرات مثبت زیادی برای آن ثبت شده است.

این آبمیوه گیری پارس خزر ۷۰۰ وات توان موتور دارد، بدنه ای از جنس استیل و پلاستیک دارد، قابلیت تنظیم سرعت دارد، تیغه هایی از جنس استیل ضد زنگ دارد و همچنین پارچ آن به شکل خاصی به خروجی دستگاه متصل می گردد تا به هیچ وجه آب میوه روی زمین ریخته نشود.

دهانه ورودی این دستگاه قطر مناسبی دارد و تقریبا بیشتر میوه ها را می توانید بدون خرد کن به دستگاه وارد کنید. همچنین تفاله‌ی میوه به مخزن تفاله منتقل می‌شود و آب‌میوه از سمت دیگر خارج می‌شود که نشان از راحتی در استفاده از این آبمیوه گیری دارد.

آنچه ما در مورد این آبمیوه گیری پسندیدم:

  • موتور بسیار پرقدرت ۷۰۰ واتی
  • قابلیت تنظیم سرعت
  • پارچ متصل به خروجی دستگاه
  • قطر دهانه‌ی ورودی مناسب
  • تیغه هایی از جنس استیل ضد زنگ
  •  پایه لاستیکی چسبان ضد لرزش
  • سوئیچ ایمنی
  • دارای برس مخصوص برای تمیز کردن

آنچه ما در مورد این آبمیوه گیری نپسندیدیم:

طبق تجربه خریداران یکی از نقاط ضعف این آبمیوه گیری، مشکل مخزن در گرفتن آب هویج است. در واقع وقتی شروع به گرفتن آب هویج می کنید تفاله های هویج به درب مخزن می چسبند و بعد از مدت کوتاهی از شروع آبگیری عملا امکان مشاهده میزان پر شدن مخزن میسر نیست و باید با چند ضربه تفاله ها را از روی درب مخزن جدا کنید.

مشاهده این مدل آبمیوه گیری پارس خزر

 

بهترین دستگاه آبمیوه گیری اقتصادی

آبمیوه گیری تولیپس مدل FJ-A480

آبمیوه گیری تولیپس مدل FJ-A480وقتی صحبت از دستگاه آبمیوه گیری اقتصادی می شود ما باید در رنج قیمتی اقتصادی به دنبال بهترین گزینه باشیم. البته به هیچ وجه ارزان ترین دستگاه لزوما اقتصادی ترین نیست، از نظر ما دستگاهی که گران قیمت نباشد و در عین امکانات و کیفیت ساخت مناسبی نسبت به قیمت خود داشته باشد یک گزینه اقتصادی است.

با این معیارها ما این مدل دستگاه آبمیوه گیری تولیپس را به عنوان یک مدل اقتصادی معرفی می کنیم. مدلی که قیمتی اقتصادی دارد و در عین حال توان مناسبی دارد. قدرت آبگیری آن با توجه به توان کاملا مناسب است. رضایت خرید بالایی دارد و امکانات جانبی ضروری برای یک آبمیوه گیری را با خود به همراه دارد.

این آب میوه گیری تولیپس مدل Fj-A480 در حقیقت یک مدل چهار کاره است که با قطعات مختلف که در آن تعبیه شده است می تواند تبدیل به مخلوط کن، خرد کن و آسیاب شود و در عین حال کار یک آبمیوه گیری را هم برای شما انجام دهد.

اگرچه یک دستگاه ۴ کاره لزوما در تمامی بخش ها عملکردی یکسان و عالی ندارد اما در این بررسی ما به عملکرد آبمیوه گیری این دستگاه پرداخته ایم و باید گفت که با توجه به قیمت آن در این بخش عملکردی مناسبی دارد، به این معنی که توان کافی برای آبگیری دارد و این کار را به درستی انجام می هد.

مشاهده و خرید انواع آب میوه گیری تولیپس

ویدیوی بررسی و راه اندازی آبمیوه گیری تولیپس Fj-A480

 

 

بهترین آبمیوه گیری تک کاره

آبمیوه گیری بوش مدل MES4010

آبمیوه گیری بوش مدل MES4010این دستگاه آبمیوه گیری بوش را در ابتدای مطلب به عنوان انتخاب برتر معرفی و بررسی کردیم، برای مطالعه کامل می توانید به ابتدای مطلب مراجعه کنید اما به طور مختصر باید گفت این دستگاه در رنج قیمتی اقتصادی و کمی بالاتر یکی از بهترین انتخاب هاست که هم توان مناسبی دارد، هم کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و از برند معتبر بوش است و هم دوام و ماندگاری بالایی دارد.

طبق تجربه خریداران، آبگیری این دستگاه عالی است و یکی از خوش طعم ترین آبمیوه ها را تحویل شما می دهد که کاملا صاف و یکدست است. همچنین از نظر امکانات جانبی در وضعیت بسیار مناسبی است و بیشتر قابلیت ها و امکاناتی که از یک دستگاه آبمیوه گیری انتظار می رود را با خود به همراه دارد.

آبمیوه‌گیری بوش مدل «MES4010» دستگاهی تک‌کاره است و می‌توان توان آن را در سه سرعت تنظیم کرد. پایه‌های ضد لغزش زیر این دستگاه مانع از لرزش و جابجایی آن حین کار می‌شود. لوله خروجی دستگاه و پارچ آبمیوه آن طوری طراحی شده‌اند تا آبمیوه مستقیم وارد پارچ شده و چکه‌ای ایجاد نشود.

مشاهده و خرید انوع آب میوه گیری بوش

 

بهترین آبمیوه گیری چند کاره

آبمیوه گیری پاناسونیک مدل MJ-M176

آبمیوه گیری چند کاره پاناسونیک

بسیار بعید است که به سراغ بهترین ها در لوازم برقی خانگی برویم و محصولی از برند پاناسونیک را مشاهده نکنیم. دقیقا به همین دلیل است که آبمیوه گیری پاناسونیک مدل MJ-M176 را به عنوان یکی از بهترین مدل آبمیوه گیری انتخاب کردیم، مدلی که رضایت اغلب خریداران جلب کرده است.

این آبمیوه گیری پاناسونیک سه کاره است و در واقع در کنار گرفتن آبمیوه، یک مخلوط کن و دستگاه آسیاب هم محسوب می شود که با توجه به برند آن می توان متوجه شد که این سه کار را به خوبی انجام خواهد داد.

توان ۲۳۰واتی این دستگاه در رده نرمال قرار دارد یعنی نه خیلی قوی است و نه خیلی ضعیف و همچنین با دو سرعت متفاوت کار می کند که با فشار دادن دکمه پالس مانند خیلی از آبمیوه گیری ها با سرعت حداکثری کار می کند.

مخزن پارچ این دستگاه آبمیوه گیری اگرچه کمی سنگین است اما کاملا از شیشه است و گنجایش آن حدود ۱ لیتر است و به راحتی ۴ لیوان آبمیوه را در خود جای می دهد که گنجایش قابل قبولی است.

پیشنهاد ما این است که اگر دستگاه مخلوط کن یا آسیاب ندارید، می توانید به این گزینه فکر کنید در غیر این صورت می توانید به خرید یک آبمیوه گیری تک کار فکر کنید.

آنچه ما در مورد این آبمیوه گیری پسندیدم:

  • سه کار بودن دستگاه
  • قابلیت تنظیم سرعت
  • پارچ از جنس شیشه
  • تیغه هایی از جنس استیل ضد زنگ
  • دوام و کیفیت ساخت بالا به گفته خریداران

مشخصات برجسته محصول:

    • کارکرد: سه کاره
    • نوع آبمیوه گیری: برقی
    • دستگاه آماده سازی غذا: مخلوط کن
    • امکانات آماده سازی غذا: آسیاب
    • مخزن دستگاه: مخزن تفاله

مشاهده آبمیوه گیری پاناسونیک مدل MJ-M176

 

بهترین دستگاه آب میوه گیری تولیپس

آبمیوه گیری تولیپس مدل FJ-A480

آبمیوه گیری تولیپس مدل FJ-A480در میان چند دستگاه آبمیوه گیری تولیپس که در بازار موجود هستند این مدل بهترین و البته گران ترین است. هرچند قیمت این دستگاه در مقایسه با سایر دستگاه های بازار قیمت خیلی زیادی ندارد و حتی در آیتم های قبلی به عنوان بهترین آبمیوه گیری اقتصادی هم معرفی شد.

ما این دستگاه را در بخش قبلی به عنوان بهترین مدل اقتصادی معرفی و بررسی کردیم که می توانید مشاهده کنید. اما به طور کلی این یک دستگاه ۴ کاره است که در کنار آبگیری به نصب سری های مختلف می تواند کار مخلوط کن، آسیاب و خرد کن را انجام دهد، اگرچه بعضا دستگاه های چند کاره در همه بخش ها عالی نیستند اما طبق نظرات خریداران این دستگاه حداقل در بخش آبمیوه گیری کاملا رضایت بخش بوده است.

بزرگ بودن قطر دهانه، یکی از مزیت‌های یک آبمیوه‌گیری خوب محسوب می‌شود چرا که به شما این امکان را می‌دهد تا میوه‌های کوچک و متوسط را بدون نیاز به برش آبگیری کنید.

همچنین محفظه تفاله از ظرفیت مناسبی برخوردار است و نیاز به تخیه پی در پی در استفاده طولانی مدت ندارد. برای خرد کن و مخلوط کن هم یک محفظه جدا در نظر گرفته شدن است که هنگام استفاده به دستگاه متصل می شود.

مشاهده و خرید انواع آب میوه گیری تولیپس

ویدیوی بررسی و راه اندازی آبمیوه گیری تولیپس Fj-A480

 

بهترین آبمیوه گیری پاناسونیک

آبمیوه گیری پاناسونیک مدل MJ-DJ01

آبمیوه گیری پاناسونیک

آبمیوه گیری پاناسونیک مدل MJ-DJ01 انتخاب ما به عنوان بهترین آبمیوه گیری از برند پاناسونیک است. محصولی که ۸۰۰ وات قدرت دارد، تک کاره است، بدنه آن تمام استیل است، تیغه هایی از استیل ضد زنگ دارد و همچینن موتور آن قابلیت تنظیم سرع در دو حالت را دارد.

یکی از ویژگی های خوب این دستگاه آبمیوه گیری، قطر زیاد دهانه ورودی آن است به شکلی که به راحتی و بدون نیاز به خرد کردن میوه می توانید آن را به محل آبگیری وارد کنید. قطر دهانه ۷.۵ سانتی متر است که با راحتی یک میوه به اندازه سیب را از خود عبور می دهد.

آنچه ما در مورد این آبمیوه گیری پسندیدم:

  • موتور بسیار پرقدرت ۸۰۰ واتی
  • قابلیت تنظیم سرعت در دو حالت
  • قطر دهانه‌ی ورودی مناسب
  • بدنه تمام استیل و مقاوم
  • تیغه هایی از جنس استیل ضد زنگ
  •  پایه لاستیکی چسبان ضد لرزش
  • سوئیچ ایمنی

مشاهده بهترین آبمیوه گیری پاناسونیک

 

بهترین دستگاه آب میوه گیری پارس خزر

آبمیوه گیری پارس خزر مدل تایگر ۷۰۰W

آبمیوه گیری پارس خزر

این دستگاه آبمیوه گیری پارس خزر در آیتم های قبلی به عنوان بهترین آبمیوه گیری ایرانی هم معرفی شد که برای مشاهده نقد و بررسی کامل این دستگاه می توانید به قسمت های ابتدایی مطلب مراجعه کنید.

به طور خلاصه این آبمیوه گیری پارس خزر تک کاره است، ۷۰۰ وات توان دارد که قدرت معقولی برای آبگیری است. سویچ ایمنی و پایه ضد لغزش دارد و مخزن تفاله آن ۲ لیتر است و این مزیت را دارد که نیاز به خالی کردن پی در پی مخزن نیست چرا که ظرفیت آن مناسب است.

آنچه ما در مورد این آبمیوه گیری پسندیدم:

  • موتور بسیار پرقدرت ۷۰۰ واتی
  • قابلیت تنظیم سرعت
  • پارچ متصل به خروجی دستگاه
  • قطر دهانه‌ی ورودی مناسب
  • تیغه هایی از جنس استیل ضد زنگ
  •  پایه لاستیکی چسبان ضد لرزش
  • سوئیچ ایمنی
  • دارای برس مخصوص برای تمیز کردن

آنچه ما در مورد این آبمیوه گیری نپسندیدیم:

طبق تجربه خریداران یکی از نقاط ضعف این آبمیوه گیری، مشکل مخزن در گرفتن آب هویج است. در واقع وقتی شروع به گرفتن آب هویج می کنید تفاله های هویج به درب مخزن می چسبند و بعد از مدت کوتاهی از شروع آبگیری عملا امکان مشاهده میزان پر شدن مخزن میسر نیست و باید با چند ضربه تفاله ها را از روی درب مخزن جدا کنید.

مشاهده این مدل آبمیوه گیری پارس خزر

 

بهترین دستگاه آبمیوه گیری گاستروبک:

آبمیوه گیری گاستروبک مدل ۴۰۱۵۱

آبمیوه گیری گاستروبک

تا به حال از خرید محصول آلمانی پشیمان شده اید؟ قطعا خیر. پس مطمئن باشید با خرید آبمیوه گیری گاستروبک مدل ۴۰۱۵۱ هم پشیمان نخواهید شد. برندی آلمانی که بیش از ۷۰ سال است که در این زمینه فعالیت دارد.

این آبمیوه گیری گاستروبک تک کاره است، موتوی با توان مصرفی ۱۳۰۰ وات را دارد که در نوع خود معرکه است و همچنین دهانه‌ بزرگ (۸۴ میلیمتری) آن امکان آب‌گیری میوه‌ها بدون برش زدن آن‌ها را فراهم می‌کند.

از این دستگاه آبمیوه گیری می توان در تهیه انواع اسموتی هم استفاده کرد، در حقیقت یک تیغه استیل ضد زنگ برای تهیه اسموتی در کنار این دستگاه قرار گرفته است که با متصل کردن آن می توانید انواع اسموتی را تهیه کنید.

آنچه ما در مورد این آبمیوه گیری پسندیدم:

  • موتور بسیار پرقدرت ۱۳۰۰ واتی
  • قابلیت تنظیم سرعت
  • نمایشگر دیجیتال
  • قطر دهانه‌ی ورودی مناسب ۸۴ میلیمتری
  • بدنه تمام استیل
  • تیغه مخصوص اسموتی ساز
  • تیغه هایی از جنس استیل ضد زنگ
  •  پایه لاستیکی چسبان ضد لرزش

مشاهده آبمیوه گیری گاستروبک مدل ۴۰۱۵۱

 

بهترین آبمیوه گیری کنوود:

آبمیوه گیری کنوود مدل JEM500SS

آبمیوه گیری کنوود تک کاره

آبمیوه گیری کنوود مدل JEM500SS یکی از بهترین آبمیوه گیری کنوود در بازار است که امتیاز خوبی را از خریداران دریافت کرده است و فروش بالایی را هم تجربه کرده است. این آبمیوه گیری تک کار است و موتوری با قدرت ۷۰۰ وات دارد که عدد بسیار قابل قبولی است.

قابلیت تنظیم سرعت در دو حالت، سیستم ضد چکه، پایه های ضد لغزش، مخزن ۲ لیتری آبمیوه و تیغه هایی از جنس استیل ضد زنگ از ویژگی های برجسته این آبمیوه گیری کنوود هستند. این آبمیوه گیری یکی از بهترین های کنوود است.

مشخصات برجسته محصول:

    • کارکرد: تک کاره
    • نوع آبمیوه گیری: برقی
    • مخزن دستگاه: مخزن آب میوه گیری
    • جنس بدنه: استیل ضد زنگ
    • حداکثر توان مصرفی: ۷۰۰
    • قابلیت تنظیم سرعت
    • تیغه های استیل ضد زنگ

مشاهده بهترین آبمیوه گیری بوش

 

بهترین دستگاه آب میوه گیری براون

آبمیوه گیری براون مدل J700

آبمیوه گیری براون مدل J700برند براون یکی از نام های خوش آوازه در زمینه لوازم خانگی است و یکی از تولیدات این برند انواع دستگاه آبمیوه گیری است که مدل J700 یکی از آبمیوه گیری های خوب این کمپانی است که استقبال نسبتا خوبی از آن شده است و امتیاز خوب ۴ از ۵ را توسط خریداران کسب کرده است.

این دستگاه آبمیوه گیری براون تک کاره است. ۱۰۰۰ وات قدرت واقعی دارد و ضمن آبگیری خوب میوه ها توانایی ترکیب سبزیجات با انواع میوه را دارد. قدرت آبگیری این میوه طبق تجربه خریداران بسیار عالی است، به گونه ای که تفاله خروجی میوه ها در مخزن تفاله، تا ۹۵ درصد خشک است و تقریبا می توان گفت حتی ۱ قطره از آب میوه هم به هدر نمی رود.

در مورد مخزن تفاله گفتیم، مخزن تفاله این دستگاه ۲ لیتری است و این یعنی به راحتی پر نمی شود و هنگام آبگیری میوه ها نیاز نیست به صورت پی در پی به دنبال خالی کردن آن باشید.

تیغه دستگاه استیل ضد زنگ بوده که توسط تکنولوژی کشور آلمان بالانس گردیده و هیچ لرزشی نخواهد داشت.صدای این دستگاه بسیار پایین در حد ۳۹ دسی بل میباشد.

مشاهده و خرید انواع آب میوه گیری براون

 

چرا می توانید به خریدیار اعتماد کنید؟

دستگاه های آبمیوه گیری هم از نظر امکانات و هم از نظر کیفیت ساخت و برند تولید کننده کاملا باهم متفاوت هستند و تنوع بالای آنها در بازار موجب می شود که بررسی های پیش از خرید را خیلی جدی انجام دهیم.

ما چندین برند و مدل آبمیوه گیری را از نظر کیفیت نتایج، عملکرد، سهولت استفاده، ویژگی های خاص و همچنین نظرات خریداران بررسی کردیم. ما حتی به مورادی مانند اینکه آبمیوه‌گیری‌ مورد نظر چقدر راحت از هم جدا شده و تمیز می شود هم توجه کردیم.

در کنار همه این صحبت ها بد نیست بدانید که از زمان تاسیس این سایت به دلیل تمرکز اصلی ما روی انواع لوازم خانگی، ما با چندین فروشنده لوازم خانگی در ۵ شهر ایران جهت کسب جدیدترین اطلاعات و تجربه های خرید همکاری می کنیم و همچنین برخی از محصولات که نیاز به بررسی بیشتری دارند را از دیجی کالا خرید می کنیم.

صرفا برای تهیه این مطلب، مقالاتی را از سایت های معتبری همچون  Good Housekeeping، Consumer Reports، Top Ten Reviews و Juicing Nation را مطالعه کردیم، نظرات کاربران در سایت reddit و دیجی کالا را بررسی کردیم.

در انتهای تمام بررسی ها کارمان را گفتگویی با آقای John Kohler از سایت discountjuicers.com به پایان رساندیم، اگرچه که سایت خیلی ظاهر زیبایی ندارد اما سال هاست به صورت تخصصی در زمینه فروش دستگاه آبمیوه گیری فعالیت دارد، ما در زمینه مدل هایی از مارک های خارجی را با ایشان مشورت کردیم چرا که از محصولات ایرانی اطلاعی نداشتند.

در نهایت بد نیست بدانید که ما افراد مشخصی را برای نگارش محصولات حوزه لوازم خانگی مشخص کرده ایم، افرادی که تمرکز بیشتری روی بازار و محصولات حوزه لوازم خانگی دارند، این افراد همراه در حال بررسی جدیدترین محصولات و تجربه های خرید در زمینه لوازم خانگی هستند.

 

دستگاه آبمیوه گیری برای چه افرادی مناسب است؟

کاملا مشخص است که شما آب خیلی از میوه ها مانند پرتقال و لیمو شیرین را می توانید با یک آبمیوه گیری دستی ارزان قیمت هم  بگیرید. پس اگر در دسته افرادی هستید که صرفا آب پرتقال و مرکبات را در حد یک لیوان روزانه مصرف می کنید، نیازی به دستگاه آبمیوه گیری برقی ندارید.

اما اگر از افرادی هستید که علاوه بر مرکبات به دنبال آبگیری میوه های دیگری مانند موز، انار، سیب، هویج و… هستید و اتفاقا به صورت منظم علاقه به نوشیدن آبمیوه تازه دارید، دستگاه آبمیوه گیری برقی دقیقا برای شما ساخته شده است.

برخی معتقند که نوشیدن آب میوه مفیدتر از خوردن میوه است و به همین دلیل به دنبال خرید آبمیوه گیری هستند. اما باید بدانید که آبمیوه یک معجون جادویی نیست و از نظر ویتامین و ارزش، هیچ تفاوتی با خوردن میوه ندارد، اما اگر شما آب میوه را بهتر و راحت تر از خود میوه مصرف می کنید، پس از این نظر خرید آبمیوه گیری کار درستی است.

 

ما چطور بهترین مدل های دستگاه آبمیوه گیری را انتخاب می کنیم؟

ما معیارهای متفاوتی را در انتخاب بهترین ما مد نظر داریم که در بخش معیارهای خریدیار به آنها پرداخته ایم اما به طور کلی ما دستگاه هایی که عمودی هستند و میوه به از یک مسیر مارپیچ مانند وارد دستگاه می شود را انتخاب بهتری می دانیم و اغلب بهترین ها را از میان این گروه انتخاب می کنیم.

ما متوجه شدیم که این مدل دستگاه ها که اغلب تک کاره هم هستند بهترین آبگیری را دارند و این از نظرات خریداران این دستگاه ها در مقایسه با مدل های دیگر کاملا مشخص است.

اما به طور کلی چند ویژگی مهم وجود دارند که ما در انتخاب آبمیوه گیری برتر به دنبال آنها هستیم:

دهانه ورودی بزرگ: طبق تجربه ما هرچه دهانه ورودی دستگاه بزرگتر باشد شما در مدت زمان کمتر و البته بسیار راحت تر می توانید میوه ها را به دستگاه وارد کنیم و عملا کار تهیه آبمیوه به راحتی و سرعت بیشتری انجام می شود. معمولا خوب است که یک میوه به اندازه سیب به راحتی از آن عبور کند و نیاز به خرد کردن آن نباشد.

شستشوی نسبتا آسان: همه ما می دانیم که شستن دستگاه آبمیوه گیری سخت ترین قسمت ماجرا است. حتی اگر دستگاه قابلیت شستن در ماشین ظرف شویی را داشته باشد باز هم تمیز کردن گوشه و کنار ظرف ها سخت است. در چنین شرایطی هر چه ظروف دستگاه حالت قابل شستشو تری داشته باشند بهتر است، به همراه برخی از آنها یک برس شستشو هم وجود دارد که عالی است.

اشغال کمترین فضا: آبمیوه گیری ها را معمولا روی اپن یا بخشی از سطح آشپزخانه قرار می دهند و معمولا هم انقدری سنگین هستند نتوانید دائما آنها را جابجا کنید. یکی دیگر از دلایلی که ما آبمیوه گیری های عمودی را ترجیح می دهیم همین موضوع است، این مدل ها به صورت ایستاده هستند و کمترین فضا را از سطح اشغال می کنند.

اندازه مخزن ها: هرچه مخزن تفاله و البته مخزن آبگیری بزرگتر باشد بهتر است. نمی توان عدد مشخصی را بیان کرد چرا که به میزانی که نیاز به آبمیوه دارید بستگی دارد، اما به طور معمول خوب است که حجم مخزن تفاله حدود ۲ لیتر و مخزن آبگیری حدود ۱.۵ لیتر باشد، هرچه کمتر نیاز به خالی کردن مخزن ها داشته باشید بهتر است.

 

بهترین برند های آبمیوه گیری در بازار کدامند؟

خب قبل از بررسی مدل های مختلف بد نیست نگاهی به مارک های مختلف داشته باشیم و ببینیم بهترین برند آبمیوه گیری از میان مدل های موجود در بازار ایران کدام ها هستند و بین این برندها کدام یک وضعیت بهتری دارد و اگر از آن خرید کنیم بهتر است.

  • آبمیوه گیری مارک فلر
  • آبمیوه گیری مارک بوش
  • آبمیوه گیری مارک ویداس
  • آبمیوه گیری مارک تفال
  • آبمیوه گیری مارک پارس خزر
  • آبمیوه گیری برند تولیپس
  • آبمیوه گیری مارک پاناسونیک
  • آبمیوه گیری برند گوسونیک
  • آبمیوه گیری مارک کنوود
  • آبمیوه گیری مارک براون

این مارک ها از مارک های پرفروش و موجود در بازار هستند که برخی از آنها ایرانی و برخی هم خارجی هستند. اغلب این مارک ها حداقل چند مدل دستگاه آبمیوه گیری پرفروش در بازار دارند و به نوعی می توان گفت آب میوه گیری‌هایی که از چرخه تولید این شرکت‌ها عبور می‌کنند، کیفیت مطلوب و طول عمر زیادی خواهند داشت و اغلب رضایت کاربران را جلب می کنند.

 

بهترین مارک آبمیوه گیری خارجی کدام است؟

در میان برندهای خارجی، گزینه های خوب مسلما زیادتر هستند، به طور مثال برندهای خارجی مانند بوش، پاناسونیک، بایترون، کنوود، همیلتون و چندین برند دیگر همگی محصولات با کیفیت زیادی را روانه بازار کرده اند و در زمینه تولید دستگاه آبمیوه گیری هم فعال هستند.

اما ما با بررسی که از نظر میزان فروش، رضایت مشتریان، تنوع محصولات و… داشتیم در حال حاضر برند بوش و کنوود را از بهترین مارک آبمیوه گیری خارجی در بازار و  گزینه هایی خوب برای خرید آبمیوه گیری خارجی می دانیم.

 

بهترین مارک آبمیوه گیری ایرانی کدام است؟

برندهای ایرانی زیادی در زمینه تولید آبمیوه گیری و سایر لوازم خانگی برقی کوچک مشغول به فعالیت هستند که برخی از آنها مانند پارس خزر و دسینی شهرت نسبتا زیادی دارند و برخی دیگر مانند ویداس و المپیا کمتر شناخته شده هستند.

اما در میان برندهای ایرانی دستگاه آبمیوه گیری، ما برند پارس خزر را به دلیل تنوع مدل، قدمت بالا، پشتیبانی و نمایندگی های زیاد و همچنین رضایت قابل قبول خریداران، به عنوان بهترین برند آبمیوه گیری ایرانی انتخاب می کنیم، البته که این به معنی بد بودن سایر برندها نیست و برندهای ایرانی دیگری همچون دسینی در رقابت نزدیکی با پارس خزر قرار دارند.

 

بهترین مارک آبمیوه گیری از دید کاربران نی نی سایت کدام است؟

البته که نی نی سایت یک سایت مرجع برای انتخاب بهترین آبمیوه گیری نیست اما از آنجایی که اغلب اعضای این سایت خانوم های خانه دار هستند، تجربیاتی که در خرید آبمیوه گیری دارند قابل ارزش است.

طبق بررسی که روی موضوعات و گفتگوی های انجام شده در این سایت پیرامون موضوع آبمیوه گیری داشتیم، اغلب در پاسخ به این سوال که بهترین دستگاه آبمیوه گیری کدام است، نام برندهایی همچون پاناسونیک، بوش، گاستروبک و پارس خزر بیش از سایر برندها ذکر شده است.

 

بهترین آبمیوه گیری از دید وبسایت wirecutter کدام است؟

این سایت آبمیوه گیری امگا سوئیس Omega VSJ843 white را به عنوان بهترین محصول خود معرفی کرده است که البته به دلیل نبودن این محصول در بازار فعلی ما این محصول را بررسی نکرده ایم، اگر این محصول در بازار وجود داشت قطعا می توانست یکی از انتخاب های اصلی شما باشد.

 

بهترین  آبمیوه گیری از دید وبسایت goodhousekeeping کدام است؟

این سایت آبمیوه گیری Breville Juice Fountain Cold Plus را به عنوان بهترین دستگاه معرفی کرده است که یک دستگاه بسیار کامل با قطره دهانه وردی بسیار خوب و همچنین قدرت آبگیریم مناسب است. این دستگاه در گذشته در بازار وجود داشت اما در حال حاضر نایاب است.

 

سوالات متداول در خرید دستگاه آبمیوه گیری

تفاوت آبمیوه گیری و مخلوط کن چیست؟

تفاوت این دو دستگاه تا حد زیادی مشخص است. با کمک دستگاه آبمیوه گیری شما آب انواع میوه ها را خواهید داشت و شاید بتوانید برخی آنها را باهم مخلوط کنید که البته انجام این کار با آبمیوه گیری خیلی مرسوم نیست، به طور مثال اگر آب موز را بگیرید و سپس به جای موز سیب را در دستگاه قرار دهید، در عمل آب موز و سیب روی هم ریخته شده است و عمل مخلوط شدن انجام نشده است.

اما در مخلوط کن شما می توانید مقداری موز، عسل، گردو، پسته و خرما را درون محفظه بریزید و آنها را با هم مخلوط کنید و میکس به دست آمده را میل کنید، کاری که به هیچ وجه نمی توان با آب میوه گیری انجام داد و در عین حال آب خیلی از میوه ها را نمی توان با مخلوط کن گرفت.

آبمیوه گیری تک کاره بخریم یا چند کاره؟

آبمیوه گیری های چند کاره به این شکل هستند که شما با عوض کرده سری های متفاوت می توانید کارهای بیشتری انجام دهید، مثلا سری مخلوط کن را نصب کنید و دستگاه را تبدیل به مخلوط کن کنید.

اما طبق تجربه و بررسی ما، دستگاه های تک کاره در بخش خود عملکرد بهتری دارند، به طور مثال یک آب میوه گیری و یک دستگاه مخلوط کن هر دو عملکرد بهتری نسبت به یک دستگاه چند کاره دارند که هم مخلوط کن است و هم آبمیوه گیری، البته این یک قاعده کلی است و ممکن است یک کمپانی یک دستگاه چند کاره عالی هم داشته باشد اما به طور کلی یک دستگاه تک کاره بهتر است.

چه تفاوتی بین آبمیوه گیری فشاری و چرخشی(سانتریفیوژی) وجود دارد؟

آبمیوه گیری های سانتریفیوژی یا همان آبمیوه گیری های چرخشی در آبگیری سرعت بیشتری دارند. به طور مثال در یک تجربه ۱۰۰ گرم کلم پیچ در ۷ ثانیه در این نوع آبمیوه گیری آب گیری شد، در حالی که در آبمیوه گیری های آهسته بیش از ۱ دقیقه طول کشید.

اما طبق تجربه ما آبمیوه گیری های فشاری که یا همان پرس سرد شاید کمی کندتر باشند اما آبگیری بهتری دارند. در این مدل آبمیوه گیری میوه ها از یک مسیر مارپیچ از بالا وارد می شود و با تحت فشار قرار گرفتن آب آنها گرفته می شود و در این مدل خبری از چرخش یا ضربه خوردن نیست، در تاریخ آبمیوه گیری ها هم این مدل معمولا آبگیری بهتری داشته است.

 

منابع مطالعاتی ما

https://www.goodhousekeeping.com/appliances/juicer-reviews/g598/best-juicers/

https://www.nytimes.com/wirecutter/reviews/the-best-juicer

https://discountjuicers.com/

https://www.juicers.co.uk/blog/centrifugal-vs-masticating-juicers/

 

لیست ۱۵ مدل بهترین مارک آبمیوه گیری پرفروش در بازار 

 


از محبوب‌ها

آبمیوه گیری بوش مدل MES25A0

آبمیوه‌گیری بوش مدل‌‌‌ «MES25A0»‌ یکی از آبمیوه‌گیری‌های تک‌کاره موجود در بازار است.

این آبمیوه گیری دارای دو مخزن آبمیوه و تفاله است که هر کدام به صورت مجزا از دستگاه در کنار آن قرار گرفته است.پایه های ضد لغزشی که در زیر دستگاه تعبیه شده مانع از لرزش و جابجایی حین کار کردن با دستگاه می شود.

از ویژگی های قابل ذکر این نوع آبمیوه گیری جنس تیغه اصلی آن است که  از جنس استیل ضدزنگ ساخته شده، همچنین فیلتر این دستگاه به راحتی قابل شستشو می‌باشد و  لوازم جانبی نیز قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارند.

پایه های ضد لغزش زیر دستگاه مانع از لرزش و جابجایی حین فعالیت می شود.


 

نظرات مثبت: بیشتر نظرات مثبت نشان از کیفیت، قدرت بالای موتور و آب گیری قوی دارند.

برخی کاربران اشاره می‌کنند که آبگیری به قدری عالی است که تفاله های میوه هیچ آبی ندارند.

نظرات منفی: نظرات منفی مشخصی وجود ندارد، اما برخی به دسته های شکننده اشاره دارند.

   
از محبوب‌ها

آبمیوه گیری ویداس مدل VIR-3615

مشخصات

  • جنس بدنه
    استیل
  • مخزن آب میوه گیری
    دارد
  • گنجایش مخزن آب میوه گیری
    1 لیتر
  • مخلوط کن
    دارد
  • آسیاب
    دارد
  • مخزن تفاله
    دارد
  • جنس تیغه (صافی)
    استیل ضد زنگ
  • تنظیمات سرعت
    دارد
  • نمایشگر
    دارد
  • سیستم ضد چکه
    دارد
  • کارکرد
    چهار کاره

 

نظرات مثبت: طراحی قطعات شیک، قدرت موتور بالا و قیمت مناسب نسبت به سایر برندهای مشابه.

نظرات منفی: پارچ مخلوط کن کمی سنگین است.

آبمیوه گیر از درزهاش آب چکه میکند

   
از محبوب‌ها

آبمیوه گیری گاستروبک مدل 40152

 

مشخصات فنی

  • جنس بدنه
    استيل
  • مخزن آب میوه گیری
    دارد
  • گنجایش مخزن آب میوه گیری
    2 لیتر
  • مخلوط کن
    دارد
  • ظرفیت پارچ مخلوط کن
    1.5 لیتر

 


     
از محبوب‌ها

آبمیوه‌ گیری فلر مدل PJ 801

مشخصات

  • جنس بدنه
    استیل ضدزنگ
  • مخزن آب میوه گیری
    دارد
  • گنجایش مخزن آب میوه گیری
    ۱ لیتر
  • مخزن تفاله
    دارد
  • توضیحات مخزن تفاله
    گنجایش مخزن تفاله: ۲ لیتر
  • تنظیمات سرعت
    دارد
  • تعداد تنظیمات سرعت
    4 سرعته
  • سیستم ضد چکه
    دارد
  • توان مصرفی
    ۸۰۰ وات
  • سوئیچ ایمنی
    دارد
  • طول سیم برق
    1.5 متر
  • سایر مشخصات و قابلیت ها
    قطر دهانه ورودی: ۸۵ میلی‌متر

 

نظرات مثبت: نظرات مثبت بیشتر پیرامون قدرت موتور و کیفیت آب میوه خروجی می باشد که کاملا بدون آب و خشک است.

نظرات منفی: نظرات منفی شاخصی ثبت نشده است اما در چند مورد اشاره شده است که صدای دستگاه می توانست کمتر باشد و یا تمیز کردن قطعات راحت تر باشد.

جمع بندی: در نهایت نظرات مثبت این دستگاه به مراتب بیشتر از نظرات منفی هستند و دید خریداران ارزش خرید بالایی دارد.

   
از محبوب‌ها

آبمیوه گیری فیلیپس مدل HR1863

مشخصات فنی

  • جنس بدنه
    آلومینیوم
  • مخزن آب میوه گیری
    دارد
  • گنجایش مخزن آب میوه گیری
    0.8 لیتر
  • مخلوط کن
    ندارد
  • آسیاب
    ندارد

     
از محبوب‌ها

آبمیوه گیری مولینکس مدل JU450

مشخصات

  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • مخزن آب میوه گیری
    دارد
  • مخلوط کن
    ندارد
  • آسیاب
    ندارد
  • مخزن تفاله
    دارد
  • توضیحات مخزن تفاله
    1.5 لیتری
  • جنس تیغه (صافی)
    استیل ضد زنگ
  • تنظیمات سرعت
    دارد
  • تعداد تنظیمات سرعت
    2 سرعته
  • سیستم ضد چکه
    ندارد
  • توان مصرفی
    700 وات
  • سوئیچ ایمنی
    دارد
  • سایر مشخصات و قابلیت ها
    – دهانه بزرگ مناسب جهت آبگیری میوه های درسته

 

نظرات مثبت: نظرات مثبت پیرامون قدرت بالای موتور و کیفیت دستگاه می باشد.

نظرات منفی: نظرات منفی این محصول نشان از صدای کمی زیاد موتور و همچنین خشک نبودن تفاله ها دارد.

جمع بندی: دستگاه با توجه به نظرات مثبت و منفی تقریبا برابر، نیاز بررسی شخصی شما دارد.

بهتر است محصول را بیشتر بررسی کنید و اگر معایب آن برای شما مهم نبود آن را خریداری کنید.

   
از محبوب‌ها

آبمیوه گیری پاناسونیک مدل MJ-M176

همین طور که می‌دانیم یکی از قدیمی ترین  آبمیوه‌گیری‌های دنیا در ذهن بیشتر افراد، آبمیوه‌گیری موسوم به 1، 2، 3… «پاناسونیک» بوده که سالیان‌سال است جزو محصولات تولیدی شرکت پاناسونیک به حساب می‌آید.

این دستگاه سه‌کاره همچنان با همان ظاهر نوستالژیک و صد البته کیفیت و کارایی بالایش با مدل‌‌‌ «MJ-M176»‌ به ین آبمیوه‌گیری دارایا مخلوط‌کن و آسیاب استبازار عرضه می‌شود.

قابلیت‌های این دستگاه ازآسیاب است که به‌وسیله‌ی آن قادر خواهید بود انواع موادغذایی از دانه‌ها گرفته تا ادویه‌ها را آسیاب کنید.

این مجموعه دارای موتوری با توان 230 وات است و امکان تنظیم سرعت دستگاه در دو سطح وجود دارد.

همچنین این دستگاه قابلیت کارکرد در وضعیت پالس را نیز دارد. در حالت پالس موتور با شدت و قدرت زیاد کار می‌کند و این عملکرد در مواجهه با مواد سفت و سخت‌تر کاربرد دارد.


 

نظرات مثبت: نظرات مثبت پیرامون قدرت بالای موتور و کیفیت دستگاه هستند. خیلی ا کاربران عنوان کردند که چندین سال است که این دستگاه به خوبی برایشان کار می کند.

نظرات منفی: نظرات منفی این محصول بسیار کم و جزئی هستند، مثلا یکی از نظرات منفی این است که برای برخی میوه ها مانند سیب و هویج کمی صدای دستگاه زیاد می شود.

جمع بندی: دستگاه با توجه به نظرات مثبت بسیار بالا و نظرات منفی کم و جزئی، ارزش خرید بسیار بالایی دارد.

   
از محبوب‌ها

آبمیوه گیری کنوود JE850

مشخصات فنی

  • جنس بدنه
    فلز
  • مخزن آب میوه گیری
    دارد
  • گنجایش مخزن آب میوه گیری
    1.5 لیتر
  • مخلوط کن
    ندارد
  • آسیاب
    ندارد

     
از محبوب‌ها

آبمیوه گیری کنوود مدل JEM500SS

مشخصات

  • جنس بدنه
    استیل ضد زنگ
  • مخزن آب میوه گیری
    دارد
  • مخلوط کن
    ندارد
  • آسیاب
    ندارد
  • توضیحات مخزن تفاله
    2 لیتری
  • تنظیمات سرعت
    دارد
  • تعداد تنظیمات سرعت
    2 سرعته
  • سیستم ضد چکه
    دارد
  • توان مصرفی
    700 وات
  • پایه ضد لغزش
    دارد
  • کارکرد
    تک کاره

 

نظرات مثبت: نظرات مثبت پیرامون قدرت موتور و کیفیت دستگاه می باشند و عمده خریدران از نظر کیفیت دستگاه راضی هستند.

نظرات منفی: نظرات منفی این محصول زیاد نیستند، اما در چند مورد اشاره شده است همراه آب هویج کمی پوره هم وارد آب می شود.

جمع بندی: دستگاه با توجه به نظرات منفی و مثبت زیاد و منفی کم، ارزش خرید بالایی دارد، نظرات منفی موارد جزئی هستند که اگر برایتان مهم نیست می توانید با خیال راحت این دستگاه را خریداری کنید.

   
از محبوب‌ها

آبمیوه گیری دستی بیتا مدل 101 کد 2501163

آبمیوه گیری چهار فصل فلزی بیتا Metal Fruit Juicer BITA 101 جز یکی از کارامد ترین آبمیوه گیری دستی محسوب می‌شود.بدنه این محصول از چدن با پوشش رنگ کوره ای نسوز ضد زنگ می باشد.جنس دسته و چرخ دنده های آن تمامی از فولاد آبکاری شده بهرمند هستند.

این دستگاه دارای یک دسته اهرمی قدرتمند برای آبگیری انواع میوه های آبدار مانند انار، پرتقال، انگور، لیمو، گریپ فروت و دیگر مرکبات بدون فشار به پوست میوه می باشد.

ویژگی قابل ذکر این محصول آبکش این آبمیوه گیر است که از جنس آلومینیوم تهیه شده و همین امر باعث ضد زنگ و مقاوم بودن آن در برابر اسید میوه ها می‌شود.

 


 

نظرات مثبت: نظرات مثبت پیرامون کاربردی بودن و ارزان قیمت بودن است.

نظرات منفی: نظرات منفی این محصول در چند مورد مربوط به سنگین بودن دستگاه است و اینکه چند نفر اشاره کردند که بیشتر برای آب انار مناسب است.

جمع بندی: اگر به دنبال آبمیوه گیری دستی هستید، این دستگاه می تواند یکی از گزینه های شما باشد.

   
از محبوب‌ها

آبمیوه گیری پاناسونیک مدل MJ-DJ31

آبمیوه‌گیری «پاناسونیک» مدل «MJ-DJ31» یکی از دستگاه‌های باکیفیت و کارآمد است. این دستگاه علاوه بر اینکه آبمیوه‌گیری است،قابلیت تبدیل شدن به مخلوط‌کن و آسیاب را دارد. آبمیوه‌گیری پاناسونیک مدل MJ-DJ31 از تیغه‌ها و فیلتر استیل ضدزنگ بهره‌مند است.

طراحی دستگاه طوری است که چکه‌ای از دستگاه صورت نمی‌گیرد و محل استفاده را کثیف نمی‌کند. دستگاه از دو سرعت بهره می‌برد که توسط یک پیچ تنظیم قابل‌انتخاب هستند.

یکی از ویژگی‌های مهمی این دستگاه دهانه ورودی بزرگ آن است که به‌ راحتی می‌تواند یک میوه کامل مانند سیب را از خود عبور دهد و برای گرفتن آب‌میوه‌ها نیازی به خردکردن آن‌ها به قطعات کوچک‌تر نیست.

 


 

نظرات مثبت: نظرات مثبت پیرامون قدرت موتور و کیفیت دستگاه می باشد.

نظرات منفی: نظرات منفی این محصول در چند مورد مربوط به لرزش زیاد دستگاه در برخی مواقع، خیس بودن تفاله های هویج و صدای زیاد دستگاه در برخی مواقع می باشد.

جمع بندی: بهتر است هنگام خرید کمی بیشتر محصول را بررسی کنید تا با اطمینان بیشتر خرید کنید.

   
از محبوب‌ها

آبمیوه گیری مولینکس مدل JU610D10

مشخصات

  • جنس بدنه
    پلاستیک و استیل
  • مخزن آب میوه گیری
    دارد
  • گنجایش مخزن آب میوه گیری
    1.2 لیتر
  • مخلوط کن
    ندارد
  • آسیاب
    ندارد
  • مخزن تفاله
    دارد
  • توضیحات مخزن تفاله
    دارای حجم 2 لیتر
  • جنس تیغه (صافی)
    استیل
  • تنظیمات سرعت
    دارد
  • تعداد تنظیمات سرعت
    2 سرعته
  • سایز دهانه ورودی
    75 میلی متر
  • سیستم ضد چکه
    دارد
  • توان مصرفی
    800 وات
  • سوئیچ ایمنی
    ندارد
  • طول سیم برق
    1.1 متر
  • پایه ضد لغزش
    ندارد

 

نظرات مثبت: نظرات مثبت پیرامون قدرت موتور، کیفیت دستگاه، صدا و لرزش خیلی کم دستگاه می باشد.

نظرات منفی: نظرات منفی این محصول در چند مورد مربوط به خیس بودن تفاله ها و زود پر شدن مخزن تفاله می باشد.

جمع بندی: نظرات مثبت این آب میوه گیری به مراتب بیشتر از نظرات منفی می باشد و همین نشان می دهد که این دستگاه ارزش خرید بالایی دارد.

   
از محبوب‌ها

آبمیوه گیری بوش مدل MES4010

آبمیوه گیری بوش مدل MES4010 ، محصولی با قابلیت سیستم ایمنی هوشمند که دارای دو مخزن آبمیوه و تفاله است که هر کدام از به گونه‌ای مجزا از دستگاه در کنار آن قرار گرفته است. این محصول دستگاهی تک کاره محسوب می شود و در 3 سرعت کار می کند.

پایه های ضد لغزش زیر دستگاه تعبیه شده که مانع از لرزش و جابجایی حین فعالیت می شود.

از دیگر مزیت های این محصول میتوان به لوله خروجی دستگاه و پارچ آبمیوه اشاره کرد  طوری طراحی شده که آبمیوه مستقیم وارد پارچ شده و چکه ای ایجاد نشود

 

 


 

نظرات مثبت: نظرات مثبت پیرامون قدرت موتور، کیفیت دستگاه، صدا و لرزش خیلی کم دستگاه می باشد.

نظرات منفی: نظرات منفی این محصول در چند مورد مربوط به خیس بودن تفاله ها می باشد که از این دستگاه با این قیمت کمی بیشتر انتظار می رود.

جمع بندی: نظرات مثبت این آب میوه گیری به مراتب بیشتر از نظرات منفی می باشد و همین نشان می دهد که این دستگاه ارزش خرید بالایی دارد.

اما اگر قیمت برای شما مهم است، با قیمت های پایین تر و همین کیفیت، دستگاه های دیگری هم در این راهنمای معرفی شده است.

   
از محبوب‌ها

آبمیوه گیری بوش مدل MES3500

مشخصات

  • جنس بدنه
    پلاستیک و استیل
  • مخزن آب میوه گیری
    دارد
  • گنجایش مخزن آب میوه گیری
    1.25 لیتر
  • مخلوط کن
    ندارد
  • جنس پارچ مخلوط کن
    پلاستیک
  • آسیاب
    ندارد
  • مخزن تفاله
    دارد
  • توضیحات مخزن تفاله
    2 لیتری
  • جنس تیغه (صافی)
    استیل ضدزنگ
  • تنظیمات سرعت
    دارد
  • تعداد تنظیمات سرعت
    2 سرعته
  • سایز دهانه ورودی
    73 میلی متر
  • نمایشگر
    ندارد
  • سیستم ضد چکه
    دارد
  • توان مصرفی
    700 وات
  • پایه ضد لغزش
    دارد

 

نظرات مثبت:صدای کم ، قدرت بالا ، کیفیت قطعات عالی از نظرات مثبتی هستند که برای این آبمیوه گیری ثبت شده است.

نظرات منفی: نظرات منفی این محصول در چند مورد مربوط به خیس بودن تفاله ها می باشد که از این دستگاه با این قیمت کمی بیشتر انتظار می رود.

جمع بندی: نظرات مثبت این آب میوه گیری به مراتب بیشتر از نظرات منفی می باشد و همین نشان می دهد که این دستگاه ارزش خرید بالایی دارد.

اما اگر قیمت برای شما مهم است، با قیمت های پایین تر و همین کیفیت، دستگاه های دیگری هم در این راهنمای معرفی شده است.

   
از محبوب‌ها

آبمیوه گیری فلر مدل PJ 620

آبمیوه گیری فلر مدل PJ620 یک برند آلمانی درزمینهٔ تولید و عرضه لوازم‌خانگی است.

این آبمیوه گیری با دهانه ورودی بزرگی که دارد این امکان  را فراهم می‌سازد که بدون اینکه میوه ها به قطعات کوچک تر تقسیم شوند اجازه ورود به صورت میوه کامل را می‌دهد.

آبگیری توسط تیغه از جنس استیل ضدزنگ انجام می‌شود و تفاله حاصل از آبگیری در مخزن تفاله جمع‌آوری می‌شود. مخزن تفاله گنجایش زیادی دارد و می‌توان مقدار زیادی آبمیوه تهیه کرد بدون نیاز به تخلیه تفاله.

 


 

نظرات مثبت: گشاد بودن دهانه ورودی میوه ها، کم صدا بودن و خشک بودن تفاله ها از نظرات مثبتی هستند که برای این محصول درج شده است.

نظرات منفی: نظرات منفی این محصول در چند مورد مربوط به کیفیت پایین قطعات و قدرت پایین موتور می باشد.

جمع بندی: نظرات منفی ثبت شده کمی زیاد هستند که بهتر است قبل از خرید کمی بیشتر درباره این محصول بررسی کنید.

   

آنباکس و بررسی کوتاه آبمیوه گیری کنوود مدل JE680‌‌‌‌ ‌‌‌

 

نکات مهم در انتخاب بهترین آبمیوه گیری

دستگاه های آبمیوه گیر از جهات مختلف قابل بررسی هستند که در ادامه مورد به مورد به آنها اشاره می کنیم تا در نهایت با بررسی هر آبمیوه گیر از این ابعاد، بهترین آنها را شناسایی کنید.

 

طعم خروجی آبمیوه گیری:

اگر تصور می کنید که هیچ تفاوتی نمی کند که آبمیوه را با کدام دستگاه آبمیوه گیری تهیه می‌کنیم و طعم آبمیوه دریافتی در همه دستگاه ها یکسان است، کاملا در اشتباه هستید. باور ندارید؟ امتحان کنید.

آبمیوه خروجی هر دستگاه می‌تواند تا حدی با دستگاه دیگر متفاوت باشد و بعضا تفاوت بین آنها بسیار زیاد است، آبمیوه تهیه شده با یک دستگاه بسیار خوش طعم و با بافتی یکنواخت است در حالی که ممکن است آبمیوه تهیه شده با دستگاه دیگر طعم رو به تلخی داشته باشد و بافت آن یکنواخت نباشد، انگار که با دست گرفته شده است.

خرید دستگاه آبمیوه گیری یعنی شروع یک سبک زندگی سالم و اصولی، یعنی عادت به تهیه میوه و استفاده از آن، بخصوص برای آنهایی که سخت میوه مصرف می کنند.

قابلیت جداسازی قطعات دستگاه:

اینکه قطعات دستگاه آبمیوه گیری تا چه اندازه و به چه شکلی از هم جدا می شوند بسیار مهم است چرا که جدا شدن قطعات به شما کمک می‌کند که تمیز کردن را بهتر و راحت تر انجام دهید و یک شستشوی عالی و کامل داشته باشید.

از سوی دیگر باید به این موضوع هم توجه کنید که عمل جدا کردن قطعات و متصل کردن آنها به هم چقدر راحت است، بسیار مهم است که جداسازی قطعا و اتصال مجدد آنها بهم راحت باشد چرا که در غیر این صورت ممکن است حوصله تمیز کردن درست و حسابی دستگاه را نداشته باشید و به همین دلیل ترجیح دهید که کمتر آبمیوه تهیه کنید.

قدرت موتور آبمیوه گیری:

دستگاه های مختلف ابمیوه گیری قدرت موتور متفاوتی دارند، آنهایی که قدرت موتورشان خوب است بالاتر از 500 وات قدرت دارند، هرچند که باید در عمل آن را بررسی کرد.

اگر دستگاه قدرت موتور بالایی نداشته باشید به محض انداختن چند میوه قدرت دستگاه گرفته می‌شود و ناچارید که کم کم میوه ها را به داخل آن بیاندازید و مراقب باشید که دستگاه تحت فشار قرار نگیرد. البته توجه داشته باشید که برخی مدل آبمیوه گیری ها در واقع دستگاه آب مرکبات گیری هم هستند.

مطلب پیشنهادی: بهترین مارک چرخ گوشت کدام است؟

صدای دستگاه آبمیوه گیری:

معمولا هرچه قدرت موتور بیشتر باشد صدای دستگاه هم بیشتر است، با این حال برخی با صدای زیاد دستگاه مشکل دارند و برخی هم برایشان مهم نیست، اگر جز افرادی هستید که صدای دستگاه برایتان خیلی مهم است بهتر است بررسی کنید که دیگران در مورد صدای دستگاه چه می گویند.

قدرت آبگیری دستگاه:

اگر نظرات کاربران در مورد مدل های مختلف آبمیوه گیری را خوانده باشید، متوجه می‌شوید که برخی از آنها تفاله های را کمی آبدار خارج می‌کنند، یعنی آب میوه به خوبی گرفته نمی‌شود. لذا بهتر است در این مورد هم بررسی داشته باشید.

جنس تیغه آبمیوه گیری:

جنس تیغه در کیفیت کار دستگاه و همچنین کیفیت آب میوه خروجی موثر است، تیغه خوب همیشه تیز است و به خوبی با چرخش کافی آب میوه را گرفته و تفاله ها را جدا می‌کند. وقتی بحث از جنس تیغه می شود یعنی از استیل درجه یک باشد، به این دلیل که باید در برابر رطوبت، شست و شو و زنگ زدگی مقاوم باشد و آسیب نبیند.

دهانه ورودی دستگاه:

تبلیغاتی زیادی انجام می‌شود که در آنها دهانه بزرگ دستگاه به عنوان یک مزیت نشان داده می‌شود، به طور مثال نشان می‌دهند یک سیب بزرگ در دهانه وارد می‌شود، در حالی که این اشتباه است و هرچقدر هم که دهانه بزرگ باشد بازهم لازم است که میوه ها در قطعه های کوچکتر وارد کنید.

ظرف تفاله گیر دستگاه آبمیوه گیری:

برخی از دستگاه‌های آبمیوه گیری دارای مخزن جداشونده هستند، یعنی به راحتی می‌توانید مخزن تفاله را جدا کرده و بشورید، اما در برخی مدل های دیگر مخزن قابلیت جدا شدن ندارد و این کمی شما را به دردسر می اندازد، پس اگر جدا شدن مخزن آبمیوه گیری برایتان مهم است به آن توجه کنید.


نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

  1. سلام. آبمیوه گیری کنوود مدل JE680‌‌‌‌ ‌‌‌ چند کاره هست؟ و اینکه شستشوی قطعاتش چقدر راحته؟ اگر ممکنه در یک ویدیو این محصولو برامون بررسی کنید.

    1. سلام دوست عزیز ویدیوی نقد و بررسی این مدل آبمیوه گیری در همین صفحه قرار گرفته هست لطفا به بخش های بالاتر صفحه مراجعه کنید.

  2. بوش بهتره یا کنوود؟ و اینکه کدام برند های آبمیوه گیری همچنان به صورت اورجینال در بازار پیدا میشه. واقعیتش خیلی از مدل های فیلیپس رو که دیدم متوجه شدم کاملا اورجینال نیست. لطفا راهنمایی کنید من آبمیوه گیری خوب میخوام نه از این الکی ها

    1. سلام. هر دو برند عالی هستن و خوشبختانه از هر دو برند مدل های اورجینال در بازار فعلا وجود داره. اگر از دیجی کالا می خرید حتما به نظرات توجه داشته باشید. آبمیوه گیری های بوش تنوع بالاتری دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *