دیگر محصولات

۲۷ مدل توالت فرنگی دیواری تاشو ارزان + قیمت و خرید

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

بررسی چند مدل بهترین توالت فرنگی دیواری که ارزش خرید بالایی دارند همراه با نظرات خریداران

اگر جایی در خانه وجود دارد که مردم در آن بیشترین احساس آرامش را دارند، قطعا اتاق سرویس بهداشتی یکی از آنهاست، این اولین اتاقی است که افراد به محض بیدار شدن به آن می روند و همچنین آخرین اتاق قبل از خواب است.

شاید تعجب کنید اما استفاده درست از توالت فرنگی دقیقا به همین شکل است که شما برای مدتی روی آن می‌نشینید و احساس آرامش می‌کنید، دقیقا به همین دلیل در خیلی از خانه‌ها در کنار توالت فرنگی مجلاتی برای مطالعه قرار داده می‌شود.

با این شرایط آیا منطقی نیست که به دنبال بهترین توالت فرنگی دیواری برای خود باشید؟

 

توالت فرنگی دیواری برای چه افرادی مناسب است ؟

دقت داشته باشید که  توالت فرنگی دیواری در دو شکل است، یک مدل آنهایی هستند که روی دیوار نصب می‌شوند و مخزن آنها هم در داخل دیوار قرار می‌گیرد. یکی مدل دیگر توالت فرنگی دیواری تاشو است که این مدل بدون مخزن هستند و صرفا محلی که برای نشستن شماست به صورت تاشو روی دیوار قرار می‌گیرد.

توالت فرنگی دیواری تاشو برای سرویس های بهداشتی مناسب است که فضای کمی دارند و امکان نصب سرویس فرنگی مجزا در آنها وجود ندارد، در این شرایط با استفاده از یک توالت فرنگی دیواری تاشو راه حل خوبی است.

با کمک توالت فرنگی دیواری تاشو هر زمان که فرد نیا به توالت فرنگی داشته باشد کافی است آن را از روی دیوار به سمت داخل باز کند و بعد از استفاده می‌تواند آن را به سمت دیوار جمع کند تا امکان استفاده از سرویس ایرانی برای سایر افراد فراهم باشد.

توالت فرنگی دیواری تاشو

توالت فرنگی دیواری تاشو چیست؟

توالت دیواری سیستمی است که در آن کاسه توالت فرنگی کاملا روی کاسه توالت ایرانی اما متصل به دیوار نصب می‌گردد، در واقع بعد از استفاده می‌توانید آن را به سمت دیوار تا کنید تا استفاده از توالت ایرانی برای سایر افراد میسر باشد.

اما نوع دیگری از توالت فرنگی دیواری هم وجود دارد که البته در این مطلب این مدل مد نظر ما نیست. این مدل به این شکل است که کاملا به دیوار متصل می‌شود و مخزن آن هم به جای اینکه همانند مدل‌های قدیمی توالت فرنگی در زیر آن قرار بگیرد، در داخل دیوار قرار گرفته است. این مدل به شکل ثابت است و اینطور نیست که روی کاسه توالت ایرانی قرار بگیرد. همانند تصویر زیر است.

لیست انواع توالت فرنگی تاشو در بازار

 

آیا نصب توالت فرنگی دیواری تاشو سخت است؟

خیر نصب آن کاملا آسان است چرا که نیاز به لوله کشی و کار فنی ندارد. توالت فرنگی تاشو دیوار در واقع تنها یک کاسه برای نشستن است و دقیقا روی کاسه توالت ایرانی قرار می‌گیرد، با این تفاوت که به جای نشستن مستقیم روی توالت ایرانی، روی توالت فرنگی می‌نشید و فرد باید همانند کاسه توالت ایرانی از شلنگ استفاده کند.

تنها مزیتی که دارد این است که بعد از اتمام کار نیاز به جابجایی توالت فرنگی نیست و کافی است آن را به سمت دیوار تا کند تا امکان استفاده از توالت ایرانی برای سایر افراد میسر باشد.

 

معایب توالت فرنگی دیواری تاشو چیست؟

تنها ایراد این مدل توالت فرنگی دیواری تاشو بحث زیبایی و ظاهر آن است. در واقع شاید خیلی جالب نباشد که وقتی فردی وارد سرویس بهداشتی شما می‌شود، یک توالت تا شده و چسبیده به دیوار را بالای توالت ایرانی مشاهده کند. اگر این مورد را فاکتور بگیریم، این مدل توالت بسیار مناسب است چرا که فردی که نیاز به توالت فرنگی دارد کافی است آن را باز کرده و از آن استفاده کند و بعد از استفاده آن را می بندد تا سایر افراد از توالت ایرانی استفاده کنند.

 

در خرید توالت فرنگی دیواری توجه به چه نکاتی مهم است؟

سایر و ارتفاع توالت دیواری

برای توالت فرنگی به طور کلی اندازه استاندارد در نظر گرفته شده است، اما اگر وزن شما یا قد شما با حالت استاندارد تفاوت دارد، بهتر است پیش از خرید بررسی بیشتری داشته باشید تا هم از نظر ارتفاع و هم از نظر وزنی دچار مشکل نشوید.

شکل و فرم لگن توالت دیواری:

در قیمت فرم لگن معمولا برای فضاهای کوچک از فرم دایره ای شکل استفاده می‌کنند اما اگر فضای کافی دارید استفاده از فرم بیضی شکل برای لگن راحتی بیشتری به همراه دارد و راحتی در استفاده از توالت فرنگی بسیار بسیار مهم است چرا که مدت زمان تخلیه کامل در توالت دیواری کمی بیشتر است و شما نباید کار خود را به دلیل ناراحتی نیمه تمام رها کنید.

قابلیت سیفون دو حالته:

اگر توالت فرنگی دیواری شما از آن نوعی است که دارای سیفون می‌باشد و مخزن آن داخل دیوار قرار گرفته است، بهتر است از آن مدلی خریداری کنید که سیفون دو حالته دارند، سیفون دو حالته به این شکل است که برای رفع فضولات مایع از یک دکمه و برای دفع فضولات دیگر از دکمه دیگری استفاده می‌کنید و در هر حالت از حجم آب متفاوتی استفاده می‌شود تا به این شکل از هدر رفت آن جلوگیری شود.

 

سوالات متداول در مورد توالت فرنگی دیواری:

آیا توالت فرنگی دیواری دچار نشتی می‌شود؟

هر توالتی چه در مدل زمینی و چه در مدل دیواری می‌تواند دچار نشتی شود. اما اینطور نیست که توالت های دیواری بیشتر از توالت های زمینی دچار نشتی شوند.

محدودیت وزنی برای توالت فرنگی دیواری چقدر است؟

ظرفیت وزن این توالت ها بیشتر از خود کاسه به فریم داخل دیوار بستگی دارد. تقریبا تمام توالت های دیواری دارای محدودیت وزنی حدود ۲۰۰ کیلو یا کمتر هستند.

آیا گرفتگی توالت دیواری همانند توالت زمینی راحت باز می‌شود؟

نصب توالت های بدون مخزن می تواند چالش برانگیز باشد، اما پاک کردن گرفتگی ها با راهنمای ما آسان است. در واقع رفع گرفتگی آنها با توالت های زمینی کمی تفاوت دارد، اما سخت و ناشدنی نیست. به طور کلی اگر نصب و پیاده سازی به شکل اصولی باشد دچار مشکلی نخواهید شد.

 

۷ مدل توالت فرنگی دیواری تاشو به انتخاب ما

۱- توالت فرنگی دیواری آسانا مدل ۰۱

توالت فرنگی دیواری آسانا مدل 01توالت های فرنگی آسانا از پرفروش های بازار هستند که این مدل یعنی آسانا ۰۱ یکی از پرفروش های بازار است که رضایت بیشتر خریداران را جلب کرده است، این مدل توالت فرنگی دیواری آسانا از سیستم تخلیه گردابی استفاده می‌کند، سیستم فلاش آن یک زمانه است و قابلیت تحمل وزن تا ۱۵۰ کیلوگرم را دارد.

برخی از مشخصات برجسته این توالت فرنگی دیواری:

  • سرعت تخلیه: ۲۰ ثانیه
  • حجم آب مصرفی در هر تخلیه: ۳ لیتر
  • خروجی سیفون: خروجی به کف
  • قابلیت تنظیم بر روی کاسه توالت از ۱۵ تا۴۰ سانتیمتر
  • تاشونده فقط با یک دستگیره روی دیوار

این مدل توالت فرنگی دیواری آسانا از نوع تاشو می‌باشد و با یک دستگیره به راحتی روی دیوار تا می‌شود. همچنین داری قیف سیلیکونی تاشونده است، یعنی زمانی که توالت فرنگی را روی دیوار جمع کنید ،قیف نیز با آن جمع می شود.

آنچه خریداران پسندیده اند:

  • صفحه جلوییش جنسش از یه پلاستیک محکمه
  • خیلی خوبه برای جاهای کوچیک کاربردی و جمع جوره
  • وزن خودم۱۱۰کیلوعه رو راحت نگه میداره و راضیم
  • جنسش نسبت به سایر برندها به نظر بهتر میاد

آنچه خریداران نپسندیدند:

  • گیره نگهدارنده کمی ضعیف بود
  • فکرکردم جلوش از فلزه ولی پلاستیک
  • اجناس یدکی توالت فرنگی فقط از شرکت یا دیجی کالا می‌توان تهیه کرد جای دیگه‌ای گیر نمی یاد
  • اگر همراهش قیف ارسال میشد بهتر بود

در مجموع از میان تمامی نظرات ثبت شده عمدتا بخش زیادی از آنها نظرات مثبت بودند و نشان از رضایت خریدارن داشتند در بین نظرات منفی هم بخش زیادی ناشی از عدم مطالعه درست محصول بوده است. به طور مثال در توضیحات محصول آمده است که قیف ندارد در حالی که برخی خریداران تصور می‌کردند که قیف دارد. این مدل یکی از پرفروش ترین مدل های توالت فرنگی دیواری در بازار است و به نسبت قیمتش، ارزش خرید بالایی دارد.

مشاهده این توالت فرنگی تاشو مدل آسانا

 

 

۲- توالت فرنگی آسانا مدل تاشو دیواری با قیف

توالت فرنگی آسانا مدل تاشو دیواری با قیفبه دومین مدل از توالت فرنگی دیواری از برند آسانا رسیدیم، همانطور که گفتیم این برند از پرفروش های بازار است و این مدل توالت فرنگی آسانا که همراه با قیف هم می‌باشد، یکی دیگر از پرفروش های بازار است.

برخی از مشخصات برجسته این توالت فرنگی دیواری:

  • مدل: فرنگی دیواری و تاشو
  • سیستم تخلیه: گردابی
  • سیستم فلاش: یک زمانه
  • خروجی سیفون: خروجی به کف
  • قابلیت تنظیم بر روی کاسه توالت از ۱۵ تا۴۰ سانتیمتر
  •  قابلیت تحمل وزن تا ۱۵۰ کیلوگرم

این توالت فرنگی دیواری تمام فلزی بوده با پوشش رنگ کوره ای به دیوار شرقی دستشویی نصب می‌شود و به راحتی در هنگام نیاز بر روی کاسه توالت باز و پس از استفاده دوباره بر روی دیوار جمع میشود و فضایی اشغال نمی کند.

آنچه خریداران پسندیده اند:

  • جای کم میگیره و تاشوعه بسیار مناسب و عالی
  • نصبش آسونه و کیفیت خوبی داره
  • براحتی جمع میشود و دوباره بازمیشود
  • برای سرویس های کوچک بسیار کاربردی هست و فضای کمی اشغال میکنه. کیفیت ساختش هم خیلی خوبه

آنچه خریداران نپسندیده‌ اند:

  • بعضی جاها خط و خش داشت
  • نوشتن توالت فرنگی دارای قیف ولی قیفی همراش نبود

در مجموع تعداد امتیازات و نظرات مثبت ثبت شده بسیار بیشتر از نظرات منفی هستند و طبق آمار گفته شده بیش از ۷۴%  از خریدارن از خرید این محصول کاملا راضی بوده اند و در بخش کیفیت و کارایی و همچنین قیمت و ارزش خرید امتیاز بالایی به این محصول داده اند.

مشاهده این توالت فرنگی تاشو مدل آسانا

 

 

۳- توالت فرنگی سینکو مدل تاشو دیواری

توالت فرنگی سینکو مدل تاشو دیوارییکی دیگر از برندهای مطرح بازار در این زمینه، برند سینکو می‌باشد که این مدل توالت فرنگی دیواری سینکو یکی از پرفروش های بازار است که امتیاز خوبی از خریداران کسب کرده است و رضایت بیش از ۷۴% درصد خریداران را جلب کرده است.

برخی از مشخصات برجسته این توالت فرنگی دیواری:

  • سیستم تخلیه: گردابی
  • نوع درب نشیمن : آرام بند
  • سرعت تخلیه: ۱۰ ثانیه
  • حجم آب مصرفی در هر تخلیه: ۵ لیتر
  • سیستم فلاش: یک زمانه
  • خروجی سیفون: خروجی به کف

اگر سرویس بهداشتی شما فضای کوچکی دارد و امکان استفاده همزمان از سرویس ایرانی و فرنگی وجود ندارد، این مدل توالت فرنگی دیواری راه حل شماست. این توالت به دیوار نصب می شود و در موقع نیاز به توالت ایرانی باز و دوباره به روی دیوار جمع میشود‏.‏احتیاج به جا به جا کردن ندارد،فضای بسیار کمی را اشغال میکند،تاوزن ۱۵۰ کیلوگرم را به راحتی تحمل می نماید‏.

آنچه خریداران پسندیده اند:

  • جای کم میگیره و تاشو هست و  بسیار مناسب و عالی
  • برای سرویسهای کوچک مناسب هست .قابلیت جابه جایی راحت .فقط باید با دریل نصب بشه رو دیوار
  • براحتی جمع میشود و دوباره بازمیشود
  • برای سرویس های کوچک بسیار کاربردی هست
  • نصبش اگه یه دریل خوب داشته باشی خیلی راحته، ما که دوتا خریدیم خیلی راضی ایم

آنچه خریداران نپسندیده‌ اند:

  • جنس رنگش کمی ضعیف بود
  • بهتر بود قیف همراهش بود
  • احتمال زنگ زدگی بعد از مدتی وجود دارد

این محصول همانند محصولات دیگر خالی از ایراد نیست، ام به گفته بیشتر خریداران با توجه به قیمتی که دارد ارزش خرید بالایی دارد و اگر نگاهی به نظرات داشته باشید متوجه تعداد بیشتر نظرات مثبت خواهید شد، در مجموع برای این رنج قیمتی توصیه می‌شود.

مشاهده این توالت فرنگی تاشو سینکو

 

۴- توالت فرنگی سینکو کد ۱۰۶ همراه با قیف

توالت فرنگی سینکو کد 106 همراه با قیفبه یک مدل دیگر توالت فرنگی دیواری از برند سینکو یعنی مدل کد ۱۰۶ رسیدیم که این مدل هم همانند نمونه های قبلی فروش خوبی را در بازار تجربه کرده است و رضایت بیش از ۷۶% خریداران را جلب کرده است، در این مدل همانند مدل قبلی از درب آرام بند استفاده شده است.

برخی از مشخصات برجسته این توالت فرنگی دیواری تاشو:

  • مدل: فرنگی دیواری تاشو
  • نوع درب: آرام بند
  • حجم آب مصرفی در هر تخلیه: ۴ لیتر
  • همراه با قیف و دهانه بزرگ و مناسب

این توالت که به صورت تاشو می باشد که توسط دو پایه به دیوار وصل شده و جمع و بسته می شود. در واقع برای سرویس های بهداشتی کوچک که امکان وجود هر دو سرویس ایرانی و فرنگی وجود ندارد بسیار مناسب است.

مشاهده این توالت فرنگی تاشو سینکو

 

۵- توالت فرنگی دیواری سرو پیکر توس مدل ۳۱۰۲۴۱

توالت فرنگی دیواری سرو پیکر توس مدل 310241در میان برندهای مطرحی همچون آسانا و سینکو نام برند سرو پیکر توس هم به چشم می‌خورد، هرچند که در لیست پرفروش ها تعداد محصولات زیادی از این برند دیده نشده است اما این محصول سرو پیکر توس خیلی خوب ظاهر شده است و امتیازات خوبی را از خریدارن کسب کرده است.

برخی از مشخصات این توالت فرنگی دیواری:

  • مدل: فرنگی دیواری تاشو
  • نوع درب نشیمن: معمولی
  • خروجی سیفون: خروجی به کف
  • با قابلیت تنظیم فاصله از دیوار ۶ عدد پیچ و رولپلاک در بسته بندی جنس و رنگ مقاوم

مشاهده این توالت فرنگی سروپیکر توس

 

 

۶- توالت فرنگی سینکو مدل ۰۲

توالت فرنگی سینکو مدل 02آخرین مدل مورد نظر ما در این لیست از برند سینکو مدل ۰۲ می‌باشد که این مدل هم رضایت بیشتر خریداران و مصرف کنندگان را جلب کرده است، ناگفته نماند که ما در این لیست برای این رنج قیمتی همه مدل های معرفی شده از برندهای سینکو و آسانا را تایید می‌کنیم.

برخی از مشخصات این توالت فرنگی دیواری سینکو:

  • مدل: فرنگی دیواری تاشو
  • سیستم تخلیه: گردابی
  • سیستم فلاش تانک: یک زمانه
  • نوع درب نشیمن: معمولی
  • نازل تخلیه: اهرم
  • سرعت تخلیه: ۲۰ ثانیه
  • حجم آب مصرفی در هر تخلیه: ۳ لیتر
  •  قابلیت تحمل وزن تا ۱۵۰ کیلوگرم
  •  قابل استفاده در همه دستشویی های ایرانی
  • قابلیت تنظیم از لبه دیوار تا لبه سنگ دستشویی ایرانی

مشاهده این توالت فرنگی تاشو سینکو

 

۲۴ مدل توالت فرنگی دیواری تاشو پرفروش در بازار



نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *