لوازم شخصی برقی

۷ مدل بهترین ماشین ریش تراش موزر باکیفیت بازار

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

ماشین ریش‌تراش موزر یکی از پرکاربردترین وسایل بهداشتی و آرایشی مورداستفاده آقایان است که در انواع بسیار مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شود. این ماشین‌ها به‌گونه‌ای طراحی می‌شوند که به پوست آسیب نرسانند و هم‌زمان بتوانند بهترین عملکرد را ارائه دهند.

بعضی از انواع این مدل‌ها چندکاره محسوب می‌شوند و می‌توانند موهای سر را نیز اصلاح کنند. امکان تعویض راحت قطعات، قیمت مناسب، وزن سبک، صدای کم، امکان خط ‌زنی در اصلاح، نظافت راحت، طراحی مناسب بدنه و… از ویژگی‌های بهترین ماشین اصلاح موزر به‌شمار می‌آیند.

در این مقاله، به معرفی بهترین ماشین ریش تراش موزر در ۷ مدل مختلف می‌پردازیم تا شما بتوانید مناسب‌ترین گزینه را برای خرید خود انتخاب کنید.

 

برند موزر را چقدر می شناسید؟

کمپانی موزر یکی از قدیمی ترین و برترین شرکت های آلمانی تولید کننده ماشین ریش تراش در دنیا می باشد که کیفیت بسیار بالای تیغه های ریش تراش و همچنین کیفیت ساخت آنها موجب شهرتشان در تمام دنیا بخصوص ایران شده است.

فروش محصولات موزر در کشور ایران دارای قدمت ۵۰ ساله می باشد و همواره محصولات موزر به عنوان محصولاتی با کیفیت شناخته شده است. شهرت برند موزر در ایران به گونه ای است که تا مدت ها از نام موزر برای اشاره به هر نوع ماشین اصلاحی استفاده می کردند.

 

بهترین ماشین ریش تراش موزر کدام است؟

ماشین اصلاح موزر یکی از پرکاربردترین لوازم آرایشی مردانه به‌شمار می‌آید که در انواع بسیار مختلفی تولید می‌شود. ما در این مقاله، ۷ تا از برترین ماشین ریش تراش موزر را معرفی کردیم. این محصولات عبارت‌اند از:

  • موزر مدل ۱۴۰۰ کد ۰۰۸۶-۱۴۱۱
  • موزر مدل ۱۴۰۰ Professional
  • موزر مدل ۱۴۱۱
  • موزر مدل ۰۰۷۰-۱۵۹۱
  • موزر مدل Li+Pro2
  • موزر مدل Type1411 کد ۰۰۵۱-۱۴۱۱
  • موزر مدل T-CUT

ما طبق بررسی ها متوجه شدیم که ماشین ریش تراش موزر مدل ۱۴۰۰ کد ۰۰۸۶-۱۴۱۱ در حال حاضر یکی از بهترین و پرفروش ترین مدل ها در بازار است که ما با بررسی های مختلف این مدل را به عنوان انتخاب برتر معرفی کرده ایم.

توصیه تیم خریدیار به شما این است که هنگام خرید هر مدل ماشین اصلاح، حتما به بخش قابلیت ها توجه داشته باشید تا مدلی که قابلیت های مد نظر شما را دارد تهیه کنید و همچنین به نظرات خریداران هم دقت کنید تا محصولی با کیفیت خریداری کنید.

 

۷ مدل ماشین ریش تراش موزر با محبوبیت بالا 

ماشین اصلاح موی سر و صورت موزر مدل ۱۴۰۰ کد ۰۰۸۶-۱۴۱۱ 

ماشین اصلاح موی سر و صورت موزر مدل 1400 کد 0086-1411  

ماشین اصلاح موی سر و صورت موزر مدل ۱۴۰۰ کد ۰۰۸۶-۱۴۱۱ یکی از بهترین ماشین‌های موزر مردانه به‌شمار می‌آید که از طراحی بدنه مناسب و استانداردی برخوردار است. این مدل دارای تکنولوژی برش مستقیم، حجم‌زنی و قابلیت خط‌زنی است و ساختاری ارگونومیک دارد.

موتور موزر مدل ۱۴۰۰ کد ۰۰۸۶-۱۴۱۱ بسیار کم‌صدا است و هنگام کارکردن آلودگی صوتی زیادی تولید نمی‌کند. وزن سبک این محصول دست شما را هنگام اصلاح خسته نکرده و تیغه آن از جنس استیل ضدزنگ است.

این محصول که در لیست بهترین ماشین ریش تراش موزر قرار دارد، از تکنولوژی  Star Blade پشتیبانی می‌کند. این تکنولوژی موجب هماهنگی هرچه بیشتر عملکرد دستگاه و پوست‌تان خواهد شد و بدون آسیب رساندن به پوست سر، موهای‌تان را اصلاح می‌کند.

البته شایان ذکر است که ماشین اصلاح موی سر و صورت موزر مدل ۱۴۰۰ کد ۰۰۸۶-۱۴۱۱ امکان صفر‌زنی نداشته و می‌توان به کمک شانه‌های اصلاح مختلف، آن موها را نهایتا تا ۷/۰ میلی‌متر کوتاه کرد. منبع انرژی این موزر برق مستقیم بوده و این محصول باتری ندارد.

وزن این دستگاه حدود ۱۹۰ گرم بوده و به‌دلیل داشتن ابعاد کوچک، به‌راحتی در کیف و زیپ‌های کوچک چمدان جای می‌گیرد. در بسته‌بندی این محصول، دو شانه ۳ و ۶ میلی‌متری نیز قرار داده شده است که امکان کوتاهی مو در این ابعاد را فراهم می‌کند.

مشاهده و خرید این ماشین اصلاح موزر

 

ماشین اصلاح موی سر و صورت موزر مدل ۱۴۰۰ Professional

ماشین اصلاح سر و صورت مدل 1400 Professional Whiteبرند موزر یکی از برندهای نام‌آشنای صنعت تولید دستگاه‌های موزر در ایران بوده و این کمپانی آلمانی تلاش کرده است که کیفیت محصولات خود را طی سالیان گذشته در بالاترین میزان ممکن نگه دارد.

ماشین اصلاح موی سر و صورت موزر مدل ۱۴۰۰ Professional را می‌توان محبوب‌ترین و بهترین ماشین ریش تراش موزر در کشور معرفی کرد که موتور قدرتمند آن بارز‌ترین شاخصه شناخت آن به‌شمار می‌آید. این محصول با دو رنگ بدنه سفید و قرمز طراحی و به بازار عرضه شده است که نوع سفید رنگ آن از کیفیت ساخت و تکنولوژی‌های به‌روزتری برخوردار است.

این موزر می‌تواند موهای شمار در کوتاه‌ترین حالت ممکن بین ۱ تا ۳ میلی‌متر کوتاه کند و دارای چند شانه مختلف برای اصلاح است. این محصول امکان صفرزنی ندارد؛ اما شانه‌های آن می‌توانند موهای شما را با طول‌های ۴ تا ۱۸ میلی‌متر اصلاح کنند.

ماشین اصلاح موی سر و صورت موزر مدل ۱۴۰۰ Professional که در لیست بهترین ماشین ریش تراش مردانه موزر قرار دارد، به تکنولوژی تنظیم ارتفاع برش مجهز بوده و عرض تیغه آن حدود ۴۶ میلی‌متر است. این محصول قابلیت قفل‌شدن اهرم تنظیم در ۵ موقعیت مختلف را دارد و موتور آن دارای قدرتی معادل ۶۰۰۰ دور در دقیقه است.

مشاهده و خرید این ماشین اصلاح موزر

 

ماشین اصلاح موی صورت و بدن موزر مدل ۰۰۷۰-۱۵۹۱

ماشین اصلاح موی صورت و بدن موزر مدل 0070-1591ماشین اصلاح موی صورت و بدن موزر مدل ۰۰۷۰-۱۵۹۱ را می‌توان در لیست بهترین ماشین ریش تراش موزر از نظر طراحی قرار داد. این محصول از طراحی ظاهری بسیار به‌روزی برخوردار است و ساختار ارگونومیک آن موجب جای‌گیری مناسب موزر در دست افراد می‌شود.

این دستگاه ۱۳۵ گرم وزن دارد و به‌همین دلیل است که در دسته‌بندی موزر‌های سبک جای می‌گیرد. جنس بدنه این محصول به‌گونه‌ای بوده که هنگام اصلاح، مو را به خود جذب نمی‌کند و به همین دلیل است که تمیزکردن آن بسیار راحت است.

شایان ذکر است که ماشین اصلاح موی صورت و بدن موزر مدل ۰۰۷۰-۱۵۹۱ تنها می‌تواند موهای خشک شما را کوتاه کند و نباید به‌هیچ‌عنوان از آن برای کوتاه‌کردن موهای مرطوب استفاده کنید.

روغن‌کاری و تمیزکردن این محصول ممکن است موجب بروز مشکلاتی ازجمله کوتاه‌نکردن بخشی از موهای سر، سایش پوست، افزایش صدای دستگاه و… طی بازه زمانی کوتاهی شود.

عملکرد باتری این دستگاه قابل‌قبول بوده در صورت شارژکردن آن طی ۱۲۰ دقیقه می‌توانید از این محصول حدود ۶۰ دقیقه به‌صورت ممتد استفاده کنید؛ همچنین این موزر دارای استند بوده و باتری دستگاه تنها از طریق همین استند شارژ می‌شود.

تیغه‌های آن از جنس استیل ضدزنگ بوده و به همین دلیل است که ماشین اصلاح موی صورت و بدن موزر مدل ۰۰۷۰-۱۵۹۱ را می‌توان بهترین ماشین ریش تراش موزر خانگی معرفی کرد.

مشاهده و خرید این ماشین اصلاح موزر

 

ماشین اصلاح موی سر و صورت موزر مدل Li+Pro2

ماشین اصلاح موی سر و صورت موزر مدل Li+Pro2ماشین اصلاح موی سر و صورت موزر مدل Li+Pro2 را می‌توان در صدر لیست بهترین ماشین ریش تراش مردانه موزر قرار داد. طراحی استاندارد و ارگونومیک در کنار وزن پایین آن رابط کاربری مناسبی را برای افراد به‌ارمغان آورده است و دست آن‌ها را هنگام اصلاح خسته نمی‌کند. این محصول جامع‌ترین مجموعه لوازم جانبی را به‌همراه دارد که ازجمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شش شانه اصلاح اضافه
  • پلاگین کم‌مصرف
  • ترانسفورماتور
  • روغن مخصوص اصلاح
  • برس تمیز‌کننده

تمامی موارد بالا دست‌به‌دست یکدیگر داده‌اند تا بتوانیم این محصول را به‌عنوان بهترین ماشین ریش تراش موزر معرفی کنیم. به کمک شانه‌های موجود در مجموعه لوازم جانبی این موزر می‌توانید موهای خود را با طول‌های ۳، ۶، ۹، ۱۲، ۱۸ و ۲۵ میلی‌متر اصلاح کنید.

قدرت زیاد موتور، سرعت دستگاه را بالا برده و این محصول از عملکرد قابل‌توجه و مناسبی برخوردار است. باتری اصلاح قابل‌شارژ بوده و اگر آن را به‌طور کامل شارژ کنید، می‌توانید تا ۲ ساعت به‌صورت ممتد از آن استفاده کنید.

وزن این محصول حدود ۱۲۰ گرم است و ابعاد کوچک آن موجب شده است که بتوانیم آن را در کیف‌ها و زیپ‌های کوچک چمدان جای بدهیم. تنها نقطه‌ضعف این دستگاه، قیمت بالای آن است؛ البته این قیمت در مقایسه باکیفیت عملکردی که موزر ارائه می‌دهد کاملا سازگار محسوب می‌شود.

مشاهده و خرید این ماشین اصلاح موزر

 

ماشین اصلاح موی سر و صورت موزر مدل Type1411 کد ۰۰۵۱-۱۴۱۱

اشین اصلاح موی سر و صورت موزر مدل Type1411 کد 0051-1411ماشین اصلاح موی سر و صورت موزر مدل Type1411 کد ۰۰۵۱-۱۴۱۱ درواقع یک محصول آلمانی است که در ابعاد خیلی کوچک طراحی می‌شود و اصطلاحاً به آن «موزر مینی» می‌گویند.

این دستگاه به قابلیت ریز‌زن و خط‌زن مجهز بوده و برای اصلاح ظریف ریش و کناره‌های سر گزینه بسیار مناسبی به شمار می‌آید. موتور این محصول کم‌صدا بوده، اما قدرت قابل‌توجه و کارایی بالایی دارد.

ماشین اصلاح موی سر و صورت موزر مدل Type1411 کد ۰۰۵۱-۱۴۱۱ را می‌توان در لیست بهترین ماشین ریش تراش موزر آرایشگاهی قرار داد؛ زیرا کاربرد زیادی برای حالت‌دهی به مو دارد. این ماشین اصلاح از سری Primat بوده و موی سر را به حالت تریم اصلاح می‌کند.

تیغه آن حدود ۳۲ میلی‌متر عرض داشته و همان‌طور که اشاره کردیم، برای اصلاح و فرم‌دهی ظریف به مو کارایی بالایی دارد؛ همچنین این موزر به قابلیت Zero Overlap مجهز بوده و ابعاد کوچکش حمل آن را بسیار آسان کرده است.

طراحی استاندارد و ارگونومیک آن دست افراد را هنگام اصلاح مو خسته نمی‌کند. این دستگاه به‌همراه برس تمیز‌کننده ارائه می‌شود و منبع انرژی آن برق مستقیم است؛ همچنین این موزر قیمت مناسبی نسبت‌به کارایی‌اش دارد.

مشاهده و خرید این ماشین اصلاح موزر

 

ماشین اصلاح موی سر و صورت موزر مدل T-CUT

ماشین اصلاح موی سر و صورت موزر مدل T-CUTماشین اصلاح موی سر و صورت موزر مدل T-CUT یکی از محصولات باکیفیت آلمانی است که طراحی بسیار شیک و باکیفیتی دارد. این محصول را می‌توانیم در میانه‌های لیست بهترین ماشین ریش تراش موزر قرار دهیم؛ زیرا این دستگاه قابلیت شارژ سریع را دارد و می‌توان تنها با ۲ ساعت شارژ، تا ۶۰ دقیقه به‌صورت ممتد کار کند.

این موزر وزن بسیار کمی دارد و موتور آن هنگام اصلاح مو آلودگی صوتی زیادی تولید نمی‌کند. وزن این دستگاه حدود ۱۳۰ گرم بوده و می‌توان آن را به‌راحتی در کیف و چمدان جای داد.

این محصول روی استند مخصوص خود شارژ می‌شود و روی بدنه آن چراغی تعبیه شده که میزان شارژ دستگاه را نشان می‌دهد. مجموعه لوازم جانبی ماشین اصلاح موی سر و صورت موزر مدل T-CUT شامل روغن و برس تمیز‌کننده است. این موزر می‌تواند موهایتان را تا ۴/۰ میلی‌متر کوتاه کند و موتور آن ۶۴۰۰ دور در دقیقه قدرت دارد. این محصول دارای نمایندگی فعال در ایران بوده و این کمپانی گارانتی ضمانت خرید به مشتریان ارائه می‌دهد.

مشاهده و خرید این ماشین اصلاح موزر

 

سوالات متداول

کدام برندها همانند ریش تراش های موزر خوب هستند؟

در کنار برند آلمانی موزر، برندهای خوب دیگری همچون فیلیپس، براون، رمینگتون و پاناسونیک حضور دارند که محصولات بسیار با کیفیتی را روانه بازار کرده اند و می توانید با اطمینان از آنها خرید کنید. اما در میان مدل های ماشین ریش تراش ساده و قدیمی، همچنان مدل های برند موزر محبوبیت بالاتری دارند.

قیمت ماشین های ریش تراش موزر چقدر است؟

مدل های مختلفی از ماشین ریش تراش موزر در بازار وجود دارد در حال حاضر که در سال ۱۴۰۲ هستیم، بهترین و گران ترین مدل آن حدود ۸ میلیون تومان قیمت دارد و مدل های متوسط آن بین ۱.۵ الی ۳ میلیون تومان هستند. احتمالا در سال بعدی همه این ها دو برابر شوند.

بهترین مدل ماشین ریش تراش موزر کدام است؟

طبق بررسی های ما ماشین ریش تراش موزر مدل ۱۴۰۰ کد ۰۰۸۶-۱۴۱۱ یکی از بهترین مدل ها با توجه به قیمت مقرون به صرفه آن است.

 

ویدیوی کوتاه و مختصر نقد و بررسی ماشین اصلاح موزر 

در حال بارگذاری ویدیو ....


نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *