لوازم شخصی برقی

۱۰ مدل بهترین ماشین ریش تراش صفر زن با قیمت مناسب!

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

توانایی اصلاح با شماره صفر یکی از قابلیت های مهم برای ماشین ریش تراش است که هنگام اصلاح بسیار مورد استفاده است بخصوص برای آریشگرانی که در اجرای مدل های مختلف نیاز به اصلاح با شماره صفر دارند.

برای اینکه اطلاعات دست اول به شما ارایه دهیم گفتگویی با دو آرایشگر مردانه داشتیم و در مورد برندهایی که در طی سالیان از آنها استفاده کرده اند صحبت کردیم و این سوال را هم پرسیدیم که کدام برندها اصلاح با شماره صفر خوبی دارند.

نظر آرایشگر ما در خصوص ماشین اصلاح صفر زن:

من الیاس هستم و مدت ۹ سال است افتخار فعالیت در صنف آرایشگران مردانه را دارم. با اینکه ابزار اصلی ما برای کوتاهی قیچی است اما برای اجرای مدل های مختلف همواره به یک ماشین اصلاح صفر زدن با قدرت خط انداختن قوی نیاز داریم، اگر به دنبال اجرای مدل های مختلف هستید حتما دقت کنید که ماشین اصلاح شما قدرت اصلاح با شماره صفر و خط زن را داشته باشید.

در نهایت این گفتگوی ما و همچنین بررسی مدل های مختلف بازار و نظرات خریداران، تبدیل به یک لیست از ۱۰ مدل بهترین ریش تراش صفر زن موجود در بازار شد که در ادامه به جزئیات به بررسی هر مدل می پردازیم.

اگر به طور مشخص به دنبال خرید از برند خاصی هستید می توانید به مطالب بهترین ریش تراش فیلیپس، بهترین ریش تراش جیمی و بهترین ریش تراش پاناسونیک نگاهی داشته باشید.

 

منظور از ماشین های ریش تراش صفر زن چیست؟

این مدل از ریش تراش ها به دستگاه های تک کاره معروف هستند یعنی فقط قابلیت اصلاح موهای بدن، سر و صورت را با نمره صفر دارند و مو‌ها را از محل رویش کوتاه می‌کنند و برای آن دسته از افرادی که خواهان صورتی بدون مو هستند بسیار ایده ال است.

 

۱۰ مدل بهترین ماشین ریش تراش صفر زن  در یک نگاه

 
ریش‌تراش صفر زن Philips مدل S1223/41 این مدل ریش تراش به گونه ای است که قابلیت استفاده در زیر دوش را دارد و برای اصلاح صورت و گردن آقایان مناسب می‌باشد. مشاهده قیمت و خرید
ریش تراش صفر زن شیائومی مدل MIJIA S500 2021 از ویژگی های این ماشین اصلاح می‌توان به ضد آب بودن محصول، قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه، دارای موتور ژاپنی و باتری قوی آن اشاره کرد. مشاهده قیمت و خرید
ریش‌ تراش برند Braun مدل ۳۰۲۰s این دستگاه با دارا بودن سری کامل می‌تواند ریش و سبیل را در اندازه دلخواه اصلاح نماید مشاهده قیمت و خرید
ماشین اصلاح موی صورت فیلیپس مدل S7788 این ریش تراش به طور اتوماتیک متناسب با نوع پوست و بلندی ریش هر شخص، دور موتور خود را تنظیم می‌کند، به این شکل کاربر بهترین و با کیفیت ترین اصلاح را تجربه می‌کند. مشاهده قیمت و خرید
ماشین اصلاح موی صورت و بدن بیبی باس نانو مدل ۹۳۱ این ریش تراش در مدت زمان ۲ ساعت به طور کامل شارژ می‌شود و سپس بعد آن برای ۱۰۰ دقیقه کار مداوم آماده است مشاهده قیمت و خرید
ماشین اصلاح موی صورت کالور مدل CT_1821s کالور از شرکت‌های معروف فرانسوی در زمینه تولید لوازم برقی است که در چند سال گذشته به تولید لوازم شخصی برقی و آرایشی هم روی آورده است. مشاهده قیمت و خرید
ماشین اصلاح موی صورت و بدن جیمی مدل ۶۶۶۰ جنس تیغه‌های این ریش تراش از استیل پیشرفته و ضد زنگ است، ۳ عدد شانه به سایز های ۱-۲ و ۳ میلی متر با خود دارد و به نشانگر LED هنگام شارژ کردن و فول شارژ شدن هم مجهز است. مشاهده قیمت و خرید
ماشین اصلاح موی صورت براون مدل s195 این ریش تراش صفر زن است، کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و امتیاز خوب ۴ از ۵ را دریافت کرده است. مشاهده قیمت و خرید

معرفی یکی از بهترین ماشین ریش تراش فیلیپس

 

 

۱۰ مدل بهترین ماشین ریش تراش صفر زن با جزئیات

 

۱- ریش‌تراش صفر زن Philips مدل S1223/41:

یکی از معتبرترین و بزرگ ترین برند ها در دنیا برند فیلیپس می‌باشد. این برند نام آشنا در شهر آمستردام در زمینه تولید محصولات خانگی، تجهیزات پزشکی، تجهیزات نورپردازی و همچنین تولید لوازم شخصی الکتریکی… فعالیت می‌کند. یکی از محصولات با کیفیت این برند ریش‌تراش صفر زن Philips مدل S1223/41 می‌باشد. 

این مدل از ریش تراش با توجه به سری چرخشی که در ساختار خود دارد باعث می‌شود بدون ایجاد حساسیت، قرمزی و التهاب صورت خود را اصلاح نمایید. ساختار و طراحی این مدل ریش تراش به گونه ای است که قابلیت استفاده در زیر دوش را دارد و برای اصلاح صورت و گردن آقایان مناسب می‌باشد.

خرید ماشین اصلاح موی صورت فیلیپس مدل S1223/41

 

۲- ریش تراش صفر زن شیائومی مدل MIJIA S500 2021:

ریش تراش شیائومی

از دیگر برندهای معروف در زمینه ساخت و تولید محصولات الکترونیکی می‌توان به برند شیائومی اشاره کرد. این برند چینی در شهر پکن چین واقع است و یکی از بزرگ ترین شرکت ها در دنیا به حساب می‌آید.

ریش تراش صفر زن شیائومی مدل MIJIA S500 2021 یکی از محصولات با کیفیت این شرکت چینی است. این محصول در ساختارش از تیغه های چرخشی که از جنس فولاد ضد زنگ هستند بهره مند است. از دیگر ویژگی های این ماشین اصلاح می‌توان به: ضد آب بودن محصول، قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه، دارای موتور ژاپنی و باتری قوی آن اشاره کرد.

مشاهده و خرید ماشین اصلاح موی صورت شیائومی

 

۳- ریش‌ تراش برند Braun مدل ۳۰۲۰s:

ریش تراش براون

برند براون از جمله برندهای شناخته شده و معروف جهانی است که در ساخت و تولید لوازم شخصی برقی فعالیت می‌کند. یکی از محصولات با کیفیت این برند آلمانی ریش تراش Braun مدل ۳۰۲۰s است.

این مدل دستگاه با دارا بودن سری کامل می‌تواند ریش و سبیل را در اندازه دلخواه اصلاح نماید و همچنین به دلیل دارا بودن سری صفر زن می‌تواند همانند تیغ عمل کرده و صورت را خوب و تمیز اصلاح نماید.

خرید ماشین اصلاح موی صورت براون مدل ۳۰۲۰s

 

۴- ماشین اصلاح موی صورت فیلیپس مدل S7788

تصویر ماشین اصلاح موی صورت فیلیپس با قابلیت صفر زن

این ماشین ریش تراش صفر زن فیلیپس مدل S7788 یکی از بهترین نمونه‌های موجود در بازار است که در سایت دیجی کالا بیشتر از ۸۰% از خریداران از خرید آن اعلام رضایت کرده‌اند و در مجموع امتیاز ۴.۱ از ۵ را از خریداران کسب کرده است که نشان از عملکرد خوب این ماشین اصلاح دارد.

از ویژگی‌های برجسته این ماشین می‌توان به بهره‌مندی آن از تکنولوژی SkinIQ اشاره کرد، مجهز بودن این ماشین ریش تراش به این تکنولوژی به این معنی است که ماشین ریش تراش به طور اتوماتیک متناسب با نوع پوست و بلندی ریش هر شخص، دور موتور خود را تنظیم می‌کند، به این شکل کاربر بهترین و با کیفیت ترین اصلاح را تجربه می‌کند.

همچنین پوشش محافظ قرار گرفته روی سری دستگاه با ۲۰۰۰ مهره بسیار ریز در یک میلیمتر مربع باعث شده تا کمترین برخورد بین پوست و ماشین وجود داشته باشد و کوچکترین گزش یا سوزشی را بعد از اصلاح احساس نکنید، دقیقا به همین دلیل این دستگاه به افرادی که پوست حساسی دارند بسیار توصیه شده است.

یکی از امکانات جالب و البته بانمک این ریش تراش، مجهز بودن به بلوتوث و اتصال به اپلیکیشن مخصوص آن یعنی GroomTribe روی تلفن همراه است، شما می‌توانید با اتصال این ریش تراش از طریق بلوتوث به گوشی و نصب این نرم افزار،  برنامه اصلاح دقیق مطابق با پوست و ریش خود را دریافت کنید و با گذشت چند بار اصلاح، پیشرفت پوست خود را پیگیری کنید.

شستشوی این دستگاه هم کار سختی نیست چرا که با استفاده از پایه شستشو این دستگاه می‌توانید به راحتی و خیلی سریع ریش تراش خود را شستشو و ضد عفونی کنید.

بد نیست بدانید که این ریش تراش کاملا ضد آب بوده و امکان استفاده به صورت خشک و مرطوب را برای شما فراهم کرده است.

یکی از مواردی که خریداران در خرید ریش تراش به آن توجه می‌کنند، منبع انرژی دستگاه است که آیا با برق کار می‌کند یا باتری و اینکه وضعیت شارژ شدن دستگاه به چه صورت است.

این ریش تراش صفر زن فیلیپس مجهز به یک باتری لیتیوم یون قدرتمند است که در مدت ۶۰ دقیقه شارژ می شود و پس از شارژ کامل به مدت ۶۰ دقیقه (معادل ۲۰ اصلاح) بصورت مداوم کار می‌کند که این بسیار عالی است.

 

خرید ماشین اصلاح موی صورت فیلیپس مدل S7788

 

۵- ماشین اصلاح موی صورت و بدن بیبی باس نانو مدل ۹۳۱

ماشین اصلاح صفر زن بیبی باس نانو در رنگ مشکی

این ماشین صفر زن با تکنولوژی تریمر، یکی از مدل‌های اقتصادی بازار است که اگرچه شهرت برند آن همانند فیلیپس نیست، اما قیمت خیلی خیلی پایین تری دارد و نسبت به قیمتش، امکانات قابل قبولی هم دارد و اگر قرار نیست استفاده مداوم و خیلی زیادی از آن داشته باشید، گزینه مناسبی است. این ماشین ریش تراش صفر زن از برند بیبی باس نانو، امتیاز ۴.۴ از ۵ را از خریداران دریافت کرده است که در مجموع عدد خوبی است.

از ویژگی‌های خوب این ماشین اصلاح به نسبت قیمت پایین آن، مجهز بودن به باتری با عملکرد قابل قبول است، طبق اعلام کمپانی، این ریش تراش در مدت زمان ۲ ساعت به طور کامل شارژ می‌شود و سپس بعد آن برای ۱۰۰ دقیقه کار مداوم آماده است، این عدد برای ریش تراش با این رنج قیمت قابل قبول و مناسب است.

این ماشین اصلاح قابلیت صفر زدن را دارد، اما اگر واقع بینانه نگاه کنیم، نباید دقت صفر زنی آن را با مدل‌ قبلی که از برند معتبری است و همچنین تکنولوژی کوتاهی آن متفاوت است، مقایسه کنید.

خرید ماشین اصلاح موی صورت و بدن بیبی باس

 

۶- ماشین اصلاح موی صورت کالور مدل CT_1821s

ماشین اصلاح موی صورت کالور در رنگ متالیک

این ماشین ریش تراش صفر زن کالور از نظر قیمتی در رنج متوسط قرار دارد، نه مانند فیلیپس در رنج گران‌ها قرار دارد و نه مانند مدل قبلی در رنج ارزان‌ها قرار می‌گیرد، یک مدل اقتصای با قیمت متوسط است، اگر به دنبال خرید در رنج متوسط هستید، به این گزینه هم فکر کنید.

در خصوص برند کالور که شاید برخی نشناسید، باید گفت که کالور از شرکت‌های معروف فرانسوی در زمینه تولید لوازم برقی است که در چند سال گذشته به تولید لوازم شخصی برقی و آرایشی هم روی آورده است.

قسمت خوب ماجرا این است که این ماشین ریش تراش کالور به دلیل مجهز بودن به تیغه‌های خیلی ریز، یکی از بهترین صفر زن‌ها و خط زن‌های برند کالور است که همراه با برس تمیز کننده، روغن و سه شانه مخصوص کوتاهی مو به بازار عرضه شده است و یک سر و گردن از مدل‌های دیگر همین برند بالاتر است.

در خصوص قدرت صفر زنی و خط زنی این دستگاه اینطور گفته شده است که برخی از آرایشگران برای ایجاد طرح روی سر، از این ماشین ریش تراش کالور استفاده می‌کنند.

این ماشین ریش تراش با کمک یک باتری نسبتا پرقدرت کار می‌کند که در مدت زمان ۱۲۰ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود و بعد از آن برای مدت تقریبا ۱۰۰ دقیقه به طور مداوم کار می‌کند که کاملا قابل قبول و راضی کننده است.

مشاهده و خرید ماشین اصلاح موی صورت کالور

 

۷- ماشین اصلاح موی صورت و بدن جیمی مدل ۶۶۶۰

ماشین اصلاح موی صورت و بدن جیمی در رنگ استیل

برند جیمی هم یکی از برندهای خیلی اقتصادی در بازار است که این مدل ریش تراش صفر زن جیمی یعنی ۶۶۶۰ هم از مدل‌های ارزان بازار است که البته به اندازه قیمتی که دارد و حتی شاید بیشتر، کارایی و امکانات دارد، اما خب نباید انتظار عملکردی مشابه نمونه‌های گرانتر را داشت، این مدل تنها در صورتی برای شما مناسب است که استفاده از صفر زن ماشین، کار همیشگی شما نیست.

این ریش تراش جیمی علی رغم قیمت پایین، اما امتیاز قابل قبول ۴.۳ را از خریداران دریافت کرده است که نشان می‌دهد انتظار خریداران از یک ماشین ریش تراش در این رنج قیمتی را، به خوبی برآورده کرده است.

جنس تیغه‌های این ریش تراش از استیل پیشرفته و ضد زنگ است، ۳ عدد شانه به سایز های ۱-۲ و ۳ میلی متر با خود دارد و به نشانگر LED هنگام شارژ کردن و فول شارژ شدن هم مجهز است.

یکی از خریدارن گفته است: سلام واقعا ماشین اصلاح خوبیه و بیش از انتظار من کارایی داره. واقعا در حد صفر صورت رو اصلاح می‌کنه و برای برای ۴ یا ۵ مرتبه اصلاح هم شارژ نگه میداره. 

یکی دیگر از خریداران هم گفته است: کار راه اندازه بیشتر از ۲۰۰ تومن نمیارزه موتورش ضعیفه دوبار میتونم صورتمو اصلاح کنم بعدش باید شارژ بشه دو ساعت زمان می‌بره کامل پر بشه در کل با توجه به قیمتش معقول و مناسبه

مشاهده و خرید ماشین اصلاح موی صورت و بدن جیمی

 

۸- ماشین اصلاح موی صورت براون مدل s195

ماشین اصلاح موی صورت براون در رنگ مشکی

شاید بهتر بود این برند را در ابتدا معرفی می‌کردیم، اما خب لیست ما بر اساس قیمت یا برند نبود و ما ۵ مدل انتخابی را به صورت پراکنده معرفی کردیم. به ماشین اصلاح مدل s195 از برند خوب براون رسیدیم که در رنج قیمتی متوسط قرار دارد و امتیاز خوب ۴ از ۵ را دریافت کرده است.

به طور خلاصه در مورد قابلیت‌ها و ویژگی‌های این ماشین ریش تراش صفر زن براون باید گفت:

    • مجهز به باتری قابل شارژ است.
    • تکنولوژی اصلاح آن از نوع فویلی است.
    • سری قابل شستشو دارد.
    • و قابلیت اصلاح با شماره صفر را دارد.

مشاهده و خرید ماشین اصلاح موی صورت براون

 

ماشین ریش تراش صفر زن برای چه افرادی مناسب است؟

این مدل از ماشین های ریش تراش با توجه به قابلیتی که دارند برای افرادی که صورت و بدنی بدون مو می‌خواهند بسیار ایده ال بوده و برای افرادی که صورتی با کمی ته ریش دوست دارند مناسب نمی‌باشد.

 

آشنایی با انواع ماشین ریش تراش :

امروزه ماشین های ریش تراش در انواع مختلفی تولید و عرضه می شوند که هر کدام عملکرد خاص خود را دارند. در ادامه به توضیح مختصر در مورد هر یک از آنها خواهیم پرداخت.

تصویر یک ماشین ریش تراش چرخشی مشکیماشین ریش تراش های چرخشی

ماشین ریش تراش های چرخشی همان گونه که از نامشان پیداست با حرکت  چرخشی می‌توانند صورت را به بهترین شکل اصلاح نمایند. این مدل از ماشین اصلاح ها در ساختارشان دارای سه عدد تیغه بیضی شکل هستند که دسترسی به نواحی صورت را برای کاربر میسر می‌سازد. از دیگر ویژگی های این مدل ریش تراش می‌توان به دارا بودن یک مخزن برای جمع کردن موها، قابلیت صفر زن بودن و صدای کم دستگاه اشاره کرد.

لازم است بدانید که ماشین ریش تراش های چرخشی ریش‌های بلند را نمی‌توانند اصلاح کنند و از طرفی به دلیل صفر زن بودنشان نمی‌توانند به ریش و سبیل ها حالت و فرم دهند.

تصویر یک ماشین ریش تراش صفر زن فویلی مشکیماشین ریش تراش های فویلی

ماشین ریش تراش های فویلی در ساختارشان دارای تیغه های مرتب شده هستند که به صورت رفت و برگشتی حرکت می‌کنند. تیغه‌های ریش تراش فویلی به منظور جلوگیری از تماس مستقیم تیغ با پوست، زیر یک فویل محافظ قرار گرفته اند.

ماشین ریش تراش های فویلی قابلیت حالت دهی ریش و سبیل و همچنین اصلاح موهای بلند و کوتاه را دارند. استفاده از این مدل ماشین اصلاح برای افرادی که هر روز اصلاح می کنند و پوست حساسی دارند بسیار مناسب می‌باشد.

تصویر ماشین اصلاح از نوع تریم مشکی آبیماشین ریش تراش های تریمی

ماشین اصلاح با تکنولوژی کوتاهی تریم، از نظر عملکرد مشابه همان ماشین موزر شناخته شده است، در واقع تکنولوژی اصلاح آن با دو مدل قبلی تفاوت دارد و عمدتا ماشین اصلاح را با این تکنولوژی می‌شناسیم که هنوز هم خیلی‌ها از این نوع ماشین‌ها استفاده می‌کنند و در آرایشگاه‌های مردانه این مدل بسیار کاربردی است.

علت اینکه این مدل را بعضا در دسته بندی انواع ماشین ریش تراش قرار نمی‌دهند این است که این مدل به عنوان ماشین اصلاح، معمولا به عنوان ماشین اصلاح موی سر شناخته می‌شود، اما خب خیلی‌ها از این مدل برای اصلاح موی صورت هم استفاده می‌کنند و مدل‌های مختلفی از این نوع ماشین ریش تراش هم قابلیت صفر زن دارند که در ادامه آشنا می‌شوید.

 

ماشین ریش تراش چرخشی بهتر است یا فویلی؟

ماشین ریش تراش های چرخشی و فویلی با توجه به عملکرد متفاوتی که دارند هر کدام دارای مزایا و معایب خاص خود هستند و تشخیص بهتر بودن هر کدام به سطح نیاز شما بر می‌گردد. بدین معنا که برخی از افراد دوست دارند که صورت خود را با شماره‌ی صفر اصلاح نمایند و برخی دیگر خواهان ته ریش برای صورت خود هستند که این دو دسته برای اصلاح صورت خود به دو نوع ماشین اصلاح مختلف نیاز دارند.

 

پیش از خرید ماشین ریش تراش صفر زن به این نکات توجه کنید!

۱- نوع تیغه ماشین ریش تراش:

اولین نکته پیش از خرید ماشین ریش تراش توجه به نوع تیغه آن است. در حال حاضر ماشین های ریش تراش در دو نوع تیغه چرخشی و فویلی تولید و در بازار وجود دارند که هر یک از این مدل تیغه ها کارایی خاص خود را دارند بنابراین لازم است در ابتدای خرید مشخص کنید که قصد خرید چه مدل تیغه ماشین ریش تراش را دارید.

۲- جنس تیغه ماشین ریش تراش:

از آنجایی که ماشین های ریش تراش دارای تیغه های مختلف با جنس های گوناگون مثل: فولاد، استیل، سرامیک و … هستند توجه به جنس تیغه ماشین اصلاح در ابتدای خرید جزء نکات حائز اهمیت می‌باشد.

تمامی ماشین های ریش تراش دارای تیغه زیری از جنس فولاد هستند ولی در برخی از مدل ها تیغه ها به صورت متحرک تعبیه شده اند که جنسی از سرامیک دارند. این دو جنس تیغه در قیاس با یگدیگر دارای تفاوت هایی هستند بدین شکل که تیغه‌های سرامیکی نسبت به تیغه های فولادی تیزتر ولی در عین حال شکننده تر نیز هستند.

۳- منبع تغذیه ماشین ریش تراش:

بررسی منبع تغذیه ماشین ریش تراش یکی دیگر از نکات پیش از خرید این محصول به حساب می‌آید. ماشین های ریش تراش امروزه در دو نوع بی سیم (شارژی) و باسیم (برق خانگی) در بازار موجود هستند که انتخاب هر یک از این نوع ها بستگی به شرایط و مکان قابل استفاده شما دارد.

۴- نوع باتری ماشین ریش تراش:

امروزه باتری های تعیبیه شده در ماشین ریش تراش های صفر زن در دو مدل باتری لیتیومی و باتری نیکلی هستند. ماشین ریش تراش های دارای باتری نیکلی برای شارژ به مدت زمان ۸ ساعت نیاز دارند ولی ماشین‌های ریش‌تراش صفر زن دارای باتری لیتیومی به مدت زمان شارژ کمتری نسبت به باتری های نیکلی نیاز دارند و از طرفی عمرشان بیشتر است.

۵- ضدآب بودن ماشین ریش تراش:

ضد آب بودن محصول برای آن دسته از افرادی است که دوست دارند اصلاح خود را در حمام و زیر دوش آب انجام دهند، این دسته از افراد باید محصولی را پیش از خرید انتخاب نمایند که در برابر آب و رطوبت مقاوم باشد.

بهتر است بدانید که دستگاه‌های الکتریکی یک نشان با عبارت IPXY دارند که میزان مقاومت دستگاه را در برابر رطوبت، گرد و غبار را نشان می‌دهد و آشنایی با این عبارت در خرید وسایل الکتریکی برایتان بسیار کارآمد می‌باشد.

    • عبارت(IP): میزان مقاومت در برابر آب و عوامل خارجی مانند گرد و غبار را نشان می‌دهد.
    • حرف X: نشانگر مقاومت دستگاه در برابر گرد و غبار است و عددش بین ۰ تا ۶ می‌باشد.
    • حرف Y: نشانگر مقاومت دستگاه در مقابل آب است و عددش بین ۰ تا ۸ می‌باشد.

 

۶- راحتی ارگونومیک ماشین ریش تراش:

توجه به ارگونومیک دستگاه یکی دیگر از نکات بسیار مهم پیش از خرید به حساب می‌آید. طراحی و راحتی دستگاه این امکان را برای کاربر فراهم می‌سازد که در صورت استفاده طولانی مدت از ناحیه دست اذیت نشود.

 

جمع بندی انتخاب بهترین ماشین ریش تراش صفر زن

از آنجایی که ماشین‌های ریش تراش یکی از اقلام ضروری برای آقایان هستند در حال حاضر با کاربرد‌های گوناگون و متنوع به بازار عرضه می‌شوند. ما در این مقاله به توضیح و بررسی ماشین های ریش تراش از نوع صفر زن پرداخته ایم، امیدواریم با توجه به نکات گفته شده در مورد این ماشین ریش تراش توانسته باشیم شما را در انتخاب و خرید این محصول یاری نماییم.

 

 

۱۲ مدل بهترین ماشین ریش تراش صفر زن از نگاه مصرف کنندگان

 

  • نحوه نمایش محصول ها
ماشین اصلاح موی صورت براون مدل 8390 cc

ماشین اصلاح موی صورت براون مدل ۸۳۹۰ cc

  • تجهیزات همراه: شارژر ، استند شارژ
  • نوع اصلاح: صفر زن
  • قابلیت‌ها: قابلیت اصلاح با شماره صفر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ماشین اصلاح موی سر و صورت دی اس پی مدل 90351

ماشین اصلاح موی سر و صورت دی اس پی مدل ۹۰۳۵۱

  • تجهیزات همراه: برس تمیزکننده
  • نوع اصلاح: صفر زن
  • قابلیت‌ها: طراحی ارگونومیک ، قابلیت اصلاح با شماره صفر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ماشین اصلاح موی صورت و بدن بیبی باس نانو مدل 931

ماشین اصلاح موی صورت و بدن بیبی باس نانو مدل ۹۳۱

  • تجهیزات همراه: شارژر ، روغن ، برس تمیزکننده
  • نوع اصلاح: خط زن ، حجم زن
  • قابلیت‌ها: قابلیت اصلاح با شماره صفر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ماشین اصلاح موی صورت و بدن جیمی مدل 6660

ماشین اصلاح موی صورت و بدن جیمی مدل ۶۶۶۰

  • تجهیزات همراه: برس تمیزکننده
  • نوع اصلاح: صفر زن
  • قابلیت‌ها: طراحی ارگونومیک ، قابلیت اصلاح با شماره صفر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ماشین اصلاح موی سر و صورت وی جی ار مدل 257

ماشین اصلاح موی سر و صورت وی جی ار مدل ۲۵۷

  • تجهیزات همراه: برس تمیزکننده
  • نوع اصلاح: صفر زن
  • قابلیت‌ها: طراحی ارگونومیک ، قابلیت اصلاح با شماره صفر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ماشین اصلاح موی سر و صورت بیاوا مدل BAY-890

ماشین اصلاح موی سر و صورت بیاوا مدل BAY-890

  • تجهیزات همراه: برس تمیزکننده
  • نوع اصلاح: صفر زن
  • قابلیت‌ها: قابلیت اصلاح با شماره صفر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ماشین اصلاح صورت جیمی مدل GM-6025

ماشین اصلاح صورت جیمی مدل GM-6025

  • تجهیزات همراه: شارژر ، برس تمیزکننده
  • نوع اصلاح: صفر زن
  • قابلیت‌ها: قابلیت اصلاح با شماره صفر ، طراحی ارگونومیک
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ماشین اصلاح موی سر و صورت وی جی ار مدل V-007

ماشین اصلاح موی سر و صورت وی جی ار مدل V-007

  • تجهیزات همراه: برس تمیزکننده
  • نوع اصلاح: صفر زن
  • قابلیت‌ها: قابلیت اصلاح با شماره صفر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ماشین اصلاح موی صورت فیلیپس مدل S7788

ماشین اصلاح موی صورت فیلیپس مدل S7788

  • تجهیزات همراه: کیف نگهداری ، برس تمیزکننده
  • نوع اصلاح: صفر زن
  • قابلیت‌ها: قابلیت اصلاح با شماره صفر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ماشین اصلاح موی صورت و بدن وایکیل مدل WL-9008

ماشین اصلاح موی صورت و بدن وایکیل مدل WL-9008

مشخصات

  • منبع انرژی
    باتری قلمی
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس تیغه
    استیل پیشرفته
  • اقلام همراه
    دو سری مختلف با قابلیت های متفاوت کابل شارژ روغن دفترچه راهنما
  • تکنولوژی اصلاح
    برش مستقیم
  • امکانات لوازم اصلاح
    سری قابل شست‌وشو
  • تجهیزات همراه
    باتری
  • اقلام همراه آرایشی
    برس تمیز کننده
  • قابلیت‌های ابزار اصلاح
    قابلیت اصلاح با شماره صفر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ماشین اصلاح موی سر و صورت بیاوی مدل BAY-580

ماشین اصلاح موی سر و صورت بیاوی مدل BAY-580

  • تجهیزات همراه: برس تمیزکننده
  • نوع اصلاح: صفر زن
  • قابلیت‌ها: قابلیت اصلاح با شماره صفر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ست ماشین اصلاح موی صورت و بدن اسپورتز من مدل SM-535 5IN1

ست ماشین اصلاح موی صورت و بدن اسپورتز من مدل SM-535 5IN1

مشخصات

  • منبع انرژی
    باتری قابل شارژ
  • وزن
    ۱۴۷ گرم
  • جنس تیغه
    استیل پیشرفته
  • استیل ضد زنگ
  • اقلام همراه
    سر خط زن سر موزن بینی سر فرچه ای سر سیلیکونی
  • قابلیت‌های ابزار
    مقاوم در برابر آب
  • تکنولوژی اصلاح
    برش چرخشی
  • امکانات لوازم اصلاح
    سری قابل شست‌وشو
  • اقلام همراه آرایشی
    برس تمیز کننده
  • قابلیت‌های ابزار اصلاح
    قابلیت اصلاح با شماره صفر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ماشین اصلاح موی سر و صورت دی اس پی مدل 90393

ماشین اصلاح موی سر و صورت دی اس پی مدل ۹۰۳۹۳

  • تجهیزات همراه: برس تمیزکننده
  • نوع اصلاح: حجم زن
  • قابلیت‌ها: قابلیت اصلاح با شماره صفر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ماشین اصلاح موی سر و صورت جیمی مدل GM-886

ماشین اصلاح موی سر و صورت جیمی مدل GM-886

مشخصات

  • منبع انرژی
    باتری قابل شارژ
  • مدت زمان استفاده پس از شارژ
    ۱۵۰ دقیقه
  • مدت زمان شارژ
    ۱۵۰ دقیقه
  • وزن
    ۲۳۰ گرم
  • جنس تیغه
    استیل پیشرفته
  • اقلام همراه
    ۵ عدد شانه در سایز های ۱/۲/۳/۴.۵/۶ روغن درپوش محافظ کابل شارژ دفترچه راهنما
  • قابلیت‌های ابزار
    بدون اتصال بی‌سیم
  • تکنولوژی اصلاح
    برش مستقیم
  • تجهیزات همراه
    شانه
  • امکانات ابزار
    خط زن
  • اقلام همراه آرایشی
    برس تمیز کننده
  • قابلیت‌های ابزار اصلاح
    قابلیت اصلاح با شماره صفر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ماشین اصلاح موی صورت کالور مدل CT_1821s

ماشین اصلاح موی صورت کالور مدل CT_1821s

  • تجهیزات همراه: برس تمیزکننده
  • نوع اصلاح: صفر زن
  • قابلیت‌ها: قابلیت تعویض سری ، قابلیت اصلاح با شماره صفر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ماشین اصلاح کیمی مدل kemei 2600

ماشین اصلاح کیمی مدل kemei 2600

مشخصات

  • منبع انرژی
    آداپتور برق
  • اندازه اصلاح
    ۰.۵ تا ۲.۵
  • مدت زمان شارژ سریع
    ۱۲۰
  • وزن
    ۳۹۰ گرم
  • جنس تیغه
    استیل ضد زنگ
  • قابلیت‌های ابزار
    طراحی ارگونومیک
  • تکنولوژی اصلاح
    برش مستقیم
  • امکانات ابزار
    تیغه های خود تیز شونده
  • اقلام همراه آرایشی
    برس تمیز کننده
  • قابلیت‌های ابزار اصلاح
    قابلیت اصلاح با شماره صفر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ماشین اصلاح موی صورت روزیا مدل HQ203N

ماشین اصلاح موی صورت روزیا مدل HQ203N

مشخصات

  • منبع انرژی
    باتری قابل شارژ
  • مدت زمان شارژ
    ۸ساعت
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس تیغه
    استیل ضد زنگ
  • سرامیک
  • قابلیت‌های ابزار
    طراحی ارگونومیک
  • تکنولوژی اصلاح
    تریمر
  • تجهیزات همراه
    شانه
  • امکانات ابزار
    خط زن
  • اقلام همراه آرایشی
    برس تمیز کننده
  • قابلیت‌های ابزار اصلاح
    قابلیت اصلاح با شماره صفر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ماشین اصلاح موی صورت جیمی مدل GM-6661

ماشین اصلاح موی صورت جیمی مدل GM-6661

  • تجهیزات همراه: برس تمیزکننده
  • نوع اصلاح: صفر زن
  • قابلیت‌ها: قابلیت اصلاح با شماره صفر ، بدون اتصال بی‌سیم
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ماشین اصلاح موی سر و صورت کیمی مدل km-1969

ماشین اصلاح موی سر و صورت کیمی مدل km-1969

  • تجهیزات همراه: برس تمیزکننده
  • نوع اصلاح: صفر زن
  • قابلیت‌ها: طراحی ارگونومیک ، قابلیت اصلاح با شماره صفر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ماشین اصلاح موی سر و صورت کیمی مدل KM-1894

ماشین اصلاح موی سر و صورت کیمی مدل KM-1894

مشخصات

  • منبع انرژی
    باتری قابل شارژ
  • سایر مشخصات
    اتصال سری ها به بدنه بصورت مغناطیسی
  • مدت زمان استفاده پس از شارژ
    ۱۸۰ دقیقه
  • مدت زمان شارژ
    ۲.۵ ساعت
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس تیغه
    استیل ضد زنگ
  • کربن استیل
  • اقلام همراه
    ۳ تا سری مختلف ۳ تا شانه ماشین روغن برس تمیز کننده کابل USB
  • تکنولوژی اصلاح
    برش مستقیم
  • امکانات لوازم اصلاح
    سری قابل شست‌وشو
  • امکانات ابزار
    نشانگر LED
  • اقلام همراه آرایشی
    برس تمیز کننده
  • قابلیت‌های ابزار اصلاح
    قابلیت اصلاح با شماره صفر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ماشین اصلاح موی سر و صورت وال مدل  TRIMMER 08991-727

ماشین اصلاح موی سر و صورت وال مدل  TRIMMER 08991-727

مشخصات

  • منبع انرژی
    برق خانگی
  • سایر مشخصات
    این مدل با کد ۷۲۷-۰۸۹۹۱ ارایه شده و ساخت آمریکا میباشد - قابلیت صفرزنی (ZERO OVERLAP) - دارای شفت فلزی - مجهز به کنترل کننده دمای موتور برای جلوگیری از افزایش بیش از حد دما - مناسب برای خط زنی ، تتو و سایه زنی موها
  • اقلام همراه
    تفاوت این مدل با کالای دیگری که در سایت موجود است در کد کالا و جعبه کالا میباشد که در تصاویر آلبوم مشخص میباشد.
  • قابلیت‌های ابزار
    محافظ گرمای بیش از حد BBS
  • تکنولوژی اصلاح
    تریمر
  • امکانات ابزار
    سیستم ایمنی قفل دما
  • اقلام همراه آرایشی
    برس تمیز کننده
  • قابلیت‌های ابزار اصلاح
    قابلیت اصلاح با شماره صفر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ماشین اصلاح موی صورت و بدن گائیرو مدل GAERUO RFC-1809

ماشین اصلاح موی صورت و بدن گائیرو مدل GAERUO RFC-1809

مشخصات

  • منبع انرژی
    باتری قابل شارژ
  • جنس تیغه
    استیل ضد زنگ
  • قابلیت‌های ابزار
    بدون اتصال بی‌سیم
  • تکنولوژی اصلاح
    تریمر
  • امکانات لوازم اصلاح
    سری قابل شست‌وشو
  • تجهیزات همراه
    کیف نگهداری
  • امکانات ابزار
    صفحه نمایش
  • قابلیت‌های ابزار اصلاح
    قابلیت اصلاح با شماره صفر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ماشین اصلاح موی صورت و بدن فیلیپس مدل QP2520 به همراه تیغ یدک

ماشین اصلاح موی صورت و بدن فیلیپس مدل QP2520 به همراه تیغ یدک

  • تجهیزات همراه: برس تمیزکننده ، محافظ
  • نوع اصلاح: صفر زن
  • قابلیت‌ها: استفاده به صورت خشک و مرطوب
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ماشین اصلاح موی صورت براون مدل SH.3030

ماشین اصلاح موی صورت براون مدل SH.3030

مشخصات

  • منبع انرژی
    برق و باتری
  • اندازه اصلاح
    اصلاح کامل
  • مدت زمان استفاده پس از شارژ
    ۴۵ دقیقه
  • مدت زمان شارژ
    ۶۰ دقیقه
  • مدت زمان شارژ سریع
    ۵ دقیقه
  • قابلیت‌های ابزار
    ضد آلرژی
  • تکنولوژی اصلاح
    فویلی
  • امکانات لوازم اصلاح
    سری قابل شست‌وشو
  • تجهیزات همراه
    آداپتور
  • امکانات ابزار
    خط زن
  • قابلیت‌های ابزار اصلاح
    قابلیت اصلاح با شماره صفر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ماشین اصلاح موی صورت براون مدل mbbt7

ماشین اصلاح موی صورت براون مدل mbbt7

مشخصات

  • منبع انرژی
    باتری قابل شارژ
  • مدت زمان استفاده پس از شارژ
    ۱۰۰
  • مدت زمان شارژ
    ۶۰
  • جنس تیغه
    استیل پیشرفته
  • تکنولوژی اصلاح
    برش مستقیم
  • تجهیزات همراه
    کیف نگهداری
  • امکانات ابزار
    تیغه های خود تیز شونده
  • قابلیت‌های ابزار اصلاح
    قابلیت اصلاح با شماره صفر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
در حال بارگذاری ویدیو ....


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *