لوازم شخصی برقی

۱۰ مدل بهترین دستگاه لیزر موهای زائد خانگی + تجربه خریداران

لیست قیمت خرید بهترین دستگاه لیزر موهای زائد خانگی در بازار همراه با نقد و بررسی

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

وقتی صحبت از حذف و از بین بردن موهای زائد می‌شود راهکاری مختلفی به ذهن می‌رسند، استفاده از ژیلت، استفاده از واکس و موم و…که هر کس با توجه به سلیقه و میزان سازگاری اش یکی از این روش‌ها را انتخاب می‌کند، اما یکی از جدیدترین روش‌ها برای حذف موهای زائد استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد خانگی است.

 

دستگاه لیزر موهای زائد خانگی دقیقا چیست؟

به گفته شیمیدان آرایشی و بهداشتی و مربی زیبایی آقای Michelle Wong دستگاه های لیزر موهای زائد بر این اساس کار می‌کنند که موهای پوست شما که تیره هستند نور لیزر را به سمت خود جذب می‌کنند و این موجب می‌شود که فولیکول مو تا حدی گرم شود که بسوزند و در نتیجه مو در آن ناحیه رشد نمی‌کند یا اگر رشد کند بسیار ضعیف‌تر است، به شکلی که نهایتا سالانه دوبار نیاز به انجام این‌ کار جهت حفظ وضعیت خواهید داشت.

لیزر موهای زائد به طور کلی در کلینیک و زیر نظر شخص متخصص انجام می‌شوند، اما خب کم هزینه نیستند و با یک یا دو جلسه هم کار تمام نمی‌شود و احتمالا ماهانه حداقل ۱ جلسه نیاز است و معمولا این کار را با دستگاه الکساندرایت انجام می دهند که از دستگاه های خوب در بازار است.

اما جایگزین اقتصادی این کار استفاده از دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی است که البته ارزان نیستند و توصیه نمی‌شود که صرفا به دنبال ارزان ترین بروید، اما خب در عوض از نظر زمانی و هزینه در دراز مدت به نفع شماست، هرچند که مسلما نتیجه کار به اندازه سپردن کار به یک متخصص در کلینیک نیست، اما بی نتیجه هم نیست و احتمالا اگر قبلا کلینیک رفته باشید داشتن یک دستگاه لیزر خانگی در حفظ وضعیت به شما کمک خواهد کرد، مسلما تا ابد نمی‌توانید به کلینیک بروید.

برای اینکه در انتخاب بهترین دستگاه لیزر موهای زائد خانگی کار راحت تری پیش رو داشته باشید ما یک لیست ۱۰ تایی از بهترین ها را برای شما جمع آوری کرده ایم که حاصل بررسی حدود ۵۰ دستگاه مختلف از ابعاد مختلف است.

در انتهای این لیست یک راهنمای خرید مختصر اما مفید برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد خانگی قرار گرفته است که نکات ضروری پیش از خرید دستگاه در آن بیان شده است. در ادامه با لیست ۱۰ تایی همراه باشید.

راهنمای مطالعه مطلب

  • لیزر خانگی دس لیزر بدن و صورت مدل سه کاره GP586
  • لیزر موهای زائد لسکلتون مدل t002 ULTRA
  • لیزر موهای زائد وی جی ار مدل V-717
  • لیزر موهای زائد اینفیس مدل ZH-01D
  • لیزر موهای زائد مدل الکس پلاس
  • لیزر موهای زائد لسکلتون مدل T011C ULTRA
  • لیزر بدن دس مدل I Light 2
  • یزر موهای زائد لسکلتون مدل T009
  • دستگاه لیزر موهای زائد دس مدل GP591
  • لیزر موهای زائد مدل A110
  • ما بر چه اساسی محصولات برتر را انتخاب کردیم؟
  • نکاتی که پیش از خرید دستگاه لیزر خانگی باید بدانید چیست؟
  • بهترین از نظر ما کدام است؟

 

چکار کنیم بعد از اصلاح جوش نزنیم؟ تماشا کنید

در حال بارگذاری ویدیو ....
انتخاب ما

لیزر خانگی دس لیزر بدن و صورت مدل سه کاره GP586

۷۱% (۴۰) نفر از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

  • منبع انرژی: آداپتور برق
  • وزن: ۳۵۰ گرم
  • اقلام همراه: – کیف نگه دارنده – عینک محافظ
  • تکنولوژی اصلاح: لیزر
  • تجهیزات همراه: کیف نگهداری

 

این دستگاه لیزر خانگی از برند دس یک دستگاه همه کاره است که برای صورت و بدن مناسب است، این دستگاه توانسته امتیاز 4 از 5 را دریافت کند و 71درصد از خریداران از خرید این دستگاه رضایت داشتند و این محصول را به دیگران توصیه کرده اند.

از ویژگی‌های مثبت این دستگاه این است که دارای سه لامپ متفاوت است که با تغییر آنها کارایی دستگاه نیز تغییر می‌کند، لامپ رفع موهای زائد، لامپ جوانسازی پوست جهت درمان چین و چروک و لامپ رفع جوش و آکنه سه کارایی متفاوت این دستگاه هستند.

از نقاط مثبت دستگاه می‌توان به: امکان استفاده با برق مستقیم، تنظیم انرژی در 5 درجه، قابلیت سیصد و پنجاه هزار شات برای هر لامپ و سبک و قابل حمل بودن اشاره کرد.
از نقاط ضعف دستگاه می‌توان به: اثربخشی متوسط، و زمان بر بودن انجام کار اشاره کرد.
   

از محبوب‌ها

لیزر موهای زائد لسکلتون مدل t002 ULTRA

۷۳% (۱۰) نفر از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

  • وزن: ۸۰۰ گرم
  • تکنولوژی اصلاح: نوری (IPL)
  • تعداد سری: ۲
  • تنظیم سرعت: دارد
  • برند: لسکلتون


 

این مدل دستگاه لیزر خانگی لسکلتون سری  ULTRA مدل T002 در واقع نسخه بهبود یافته مدل قبلی یعنی T002 می باشد که نواقص آن برطرف شده است.

این دستگاه لیزر خانگی توانسته امتیاز 3.7 از 5 را کسب کند و رضایت 73 درصد از خریداران را به دست آورد.

آنچه که ما پسندیدیم: کیفیت ساخت خوب، قابلیت تنظیم سرعت، دو عدد سری متفاوت و تعداد شات بالا
نقظه ضعف مشخصی بیان نشده است، اما طبق گفته خریداران اگر طبق راهنما از آن استفاده شود نتیجه خواهید گرفت در غیر این صورت خیر.

 

   
از محبوب‌ها

لیزر موهای زائد وی جی ار مدل V-717

  • تعداد شات: 400 هزار
  • تعداد سری: 3
  • مقاومت در برابر آب : دارد
  • برند: وی جی ار
  • تکنولوژی خنک کننده ای پیشرفته


 

برجسته ترین ویژگی این لیزر موهای زائد خانگی تعداد شات بسیار بالای آن است، این دستگاه 400 هزار شات دارد که جوابگوی چند نفر از اعضای یک خانواده است.

دیگری ویژگی خوب این دستگاه عملکرد چندگانه آن است، 3 لامپ رفع موهای زائد(HR)، لامپ جوانسازی پوست (SR) و لامپ خنک‌سازی هر یک کارایی متفاوتی برای دستگاه به همراه دارند.

این دستگاه دارای تکنولوژی خنک کنندگی است منحصر به فردی است که موجب می‌شود هنگام استفاده از دستگاه کمترین درد ممکن را احساس کنید، به این شکل که هنگام استفاده از آن گرمای ایجاد شده را خنثی می‌کند.

دقت کنید که از این دستگاه و هر دستگاه دیگری طبق دستور العمل استفاده کنید تا نتیجه بگیرید. در مورد این دستگاه بهتر است در ماه اول حدود 3 تا 5 بار از آن استفاده کنید که البته در این مرحله تغییر زیادی را مشاهده نمی‌کنید.

وقتی وارد ماه دوم شدید بهتر است که هفته ای 2 بار استفاده کنید که در این مرحله کم کم شاهد تغییراتی از جمله  ریزش فولیکول‌ها مشکی مو در حمام می‌شوید.

در ماه سوم هر ماه یک بار استفاده کنید که در این مرحله متوجه عدم رشد موهای قبلی و ریزش بخش جدیدی از موها می‌شوید، و در نهایت در ماه چهارم تنها ماهی یک بار به جهت حفظ وضعیت استفاده کنید.

به ازای هر 25 دقیقه که دستگاه روشن هست 10 دقیقه خاموش و مجددآ استفاده نمایید.
از نقاط قوت دستگاه می‌توان به: تعداد شات بالا، عملکرد سه گانه، تکنولوژی خنک کننده به جهت درد کم و تابش دستی و اتومات اشاره کرد.
نقطه ضعف مشخصی بیان نشده است، تنها لازم است که طبق دستور العمل از آن استفاده کنید.

 

   
از محبوب‌ها

لیزر موهای زائد اینفیس مدل ZH-01D

  • تعداد شات: ۹۰۰۰۰۰ هزار
  • تعداد سری: 3
  • برند: اینفیس
  • نمایشگر LCD
  • دارای ۵ حالت


 

این دستگاه لیزر خانگی اینفیس امتیاز 3.9 از 5 را از خریداران کسب کرده است و نظرات مثبت آن به مراتب بیشتر از نظرات منفی است، همچنین بد نیست بدانید که برند اینفیس از برندهای زیر مجموعه شیائمی است که در ایران شناخته شده است.

این دستگاه از تکنولوژی IPL نوری برای رفع موهای زائد استفاده می‌کند که توان آن 36W و ولتاژ آن 12 که 5 درجه افزایش قدرت دارد که با افزایش آن قدرت از بین بردن موها بیشتر می‌شود.

پالس نوری این دستگاه از پوست عبور می‌کند و مستقیما به فولیکول موها برخورد می‌کند که نتیجه آن جدا کرده مو از ریشه و ایجاد تاخیر در رشد آن است که البته هیچ آسیبی به پوست  و مو نمی‌رساند و صرفا موجب کند شدن رشد آن می‌شود.

از نقاط قوت محصول می‌توان به: قابلیت تنظیم قدرت، 5 حالت مختلف برای نواحی مختلف بدن، عینک محافظ چشم و دفترچه راهنمای فارسی اشاره کرد.
از نقاط ضعف این محصول به گفته خریداران می‌توان به: زمان بر بودن استفاده و داغ شدن اشاره کرد.

 

   
از محبوب‌ها

لیزر موهای زائد مدل الکس پلاس

دستگاه لیزر موهای زائد خانگی مدل الکس پلاس با دریافت امتیاز 4 از 5 توسط خریداران و همچنین میزان فروش قابل قبول در بازار توانسته یکی از گزینه‌های مد نظر خریداران برای لیزر خانگی باشد.


 

این دستگاه لیزر خانگی از تکنولوژی نوری برای از بین بردن موها استفاده می‌کند و دقیقا مانند دستگاه‌های کلینیکی عمل می‌کند که بعد از مدتی موجب کند شدن رشد موها و در نهایت توقف تقریبا کامل رشد موهای زائد را به همراه دارد.

این دستگاه لیزر خانگی کارایی دوگانه دارد که وجه تمایز آن دقیقا همین ویژگی است، از لامپ جوانسازی پوست در این دستگاه می‌توانید برای از بین بردن چین و چروک های سطحی پوست استفاده کنید.

این دستگاه به طور مستقیم به برق متصل می‌شود و نیازی به شارژ کردن آن نیست و بدون محدودیت زمانی می‌توانید از آن استفاده کنید.

یکی از ویژگی های خوب این دستگاه لیزر خانگی داشتن صفحه نمایشگر برای نمایش تعداد شات و وضعیت دستگاه است، با تنظیم سطح انرژی مورد نیاز و انتخاب روش لیزر دستی یا خودکار در راحتترین شکل کل نواحی بدن را لیزر نمایید.

اغلب افراد بدون توجه به دفترچه راهنما از آن استفاده می‌کنند و نتیجه نمی‌گیرند، حتما طبق راهنمای محصول و به دفعات مشخص شده در بازه‌های زمانی مشخص شده استفاده کنید، در صفحه محصول در دیجی کالا طریقه استفاده توضیح داده شده است.

 

از نقاط قوت دستگاه به گفته خریداران می‌توان به: تعداد شات بالا، کیفیت و قدرت خوب و ارزش خرید بالا نسبت به قیمت اشاره کرد.
نقطه ضعف مشخصی از سمت خریداران ذکر نشده است. توصیه ما این است که طبق راهنما از آن استفاده کنید.

 

   
از محبوب‌ها

لیزر موهای زائد لسکلتون مدل T011C ULTRA

دستگاه لیزر خانگی موهای زائد لسکلتون مدل T011C ULTRA امتیاز ۳.۸ از ۵ کسب کرده است که عدد قابل قبولی است. این دستگاه، ورژن الترا لسکلتون است که به تازگی معرفی شده است.

 


 

سری ULTRA مدل T011C به روز شده نسخه های قبلی T011C می‌باشد که نواقص قبلی در آن برطرف شده است، در این مدل هم تعداد شات بیشتر شده است و هم اثربخشی و کارآمد دستگاه بالاتر رفته است.

این دستگاه لیزر خانگی لسکلتون هم مانند نمونه‌های قبلی از تکنولوژی نوری جهت از بین بردن موهای زائد استفاده می‌کند و به مرور رشد موهای زائد را کند و در نهایت تقریبا متوقف می‌کند.

این دستگاه دو ویژگی دارد که موجب تمایز آن از خیلی از دستگاه‌های دیگر می‌شود، ویژگی اول آن استفاده تکنولوژی خنک کننده پیشرفته است که موجب می‌شود با کمترین درد ممکن از دستگاه استفاده کنید و احساس سوزش بسیار کاهش پیدا کند، ویژگی دوم قابلیت جوانسازی پوست این دستگاه است، در واقع علاوه بر رفع موهای زائد از این دستگاه می‌توانید برای جوانسازی پوست و رفع چین و چروک های سطحی استفاده کنید.

نکته بسیار مهم در اثربخشی لیزر خانگی لسکلتون Lescolton، استفاده منظم و بدون وقفه افراد طبق دستورالعمل خواهد بود.

از نقاط قوت دستگاه به گفته خریداران می‌توان به: نتیجه گیری بالا در صورت استفاده مطابق راهنما، خنک کنندگی عالی و تعداد شات بالا اشاره کرد.
از نقاط ضعف می‌توان به عینک کم کیفیت آن اشاره کرد.

 

 

   
از محبوب‌ها

لیزر بدن دس مدل I Light 2

لیزر بدن دس مدل I Light 2 با امتیاز 4.3 از 5 و تعداد 50,000 شات یکی از نمونه های خوب بازار است که طبق بررسی های ما گزینه مورد نظر خیلی از افراد در خرید دستگاه لیزر موهای زائد خانگی بوده است.

 


 

این دستگاه لیزر خانگی تعداد 50,000  دارد و  قابلیت تعویض سری برای لیزر نقاط گوناگون بدن نیز در میان اقلام همراه دستگاه وجود دارد.

همراه این دستگاه لیزر یک عدد کیف نگهداری مخملی و همچینن یک عدد عینک محافظ وجود دارد، دقت داشته باشید که این دستگاه ضد آب نیست و قابل شستشو هم نمی‌باشد.

از نقاط قوت دستگاه به گفته خریداران می‌توان به نتیجه بخش بودن استفاده از آن و قدرت بالای آن اشاره کرد.
از نقاط ضعف به گفته خریداران می‌توان به تعداد شات کم آن در مدل 50هزار شات اشاره کرد.

 

   
از محبوب‌ها

لیزر موهای زائد لسکلتون مدل T009

 

  • تعداد شات: 300 هزار
  • تعداد سری: 2
  • تکنولوژی اصلاح: لیزر
  • قابلیت تنظیم سرعت: دارد
  • عینک محافظ چشم: دارد
  • منبع انرژی: برق

 


 

لیزر موهای زائد لسکلتون مدل T009 که امتیاز 3.8 را به دست آورده است و از مدل قبلی لسکلتون یعنی T011C ULTRA قدیمی‌تر است اما قیمت مناسب تری هم دارد.

این دستگاه لیزر موهای زائد لسکلتون مدل T009 از تکنولوژی نوری جهت رفع موهای زائد استفاده می‌کند که در مراحل اولیه موجب کند شدن رشد موها و در مراحل پایانی موجب کند شدن خیلی زیاد رشد موهای زائد در حد توقف رشد می شود.

این دستگاه همانند مدل قبلی لسکلتون قابلیت جوانسازی پوست را هم دارد که با کمک آن می توانید چین و چروک های سطحی پوستتان را رفع کنید.

از مزیت های این دستگاه لیزر خانگی لسکلتون می‌توان به تعداد شات بالای آن اشاره کرد، این دستگاه 300 هزار شات برای رفع موهای زائد و 100 هزار شات برای جوانسازی پوست دارد که بیش از یک نفر هم می‌توانند از آن استفاده کنند و افراد بدون وقفه در چندین ساعت می‌توانند کل بدن و صورت را لیزر کنند.

 

   
از محبوب‌ها

دستگاه لیزر موهای زائد دس مدل GP591

 

  • تعداد سری: 3
  • تکنولوژی اصلاح: لیزر
  • منبع انرژی: برق
  • اقلام همراه: عینک UV سری HR (رفع موهای زائد) سری SR (جوانسازی پوست) سری AC (رفع آکنه)

 


 

دستگاه لیزر موهای زائد دس مدل GP591 از محصولات سال 2021 شرکت دس می‌باشد که امتیاز 4.2 را از خریداران کسب کرده است.

حتما می‌دانید که شرکت دس از تولید کنندگان و برندهای مطرح در زمینه دستگاه لیزر خانگی در جهان است و محصولات این شرکت در سراسر جهان به فروش می‌رسد و مشتریان زیادی دارد.

این محصول شرکت دس ویژگی های برجسته زیاد دارد که در ادامه به چند مورد از آنها اشاره می‌کنیم.

یکی از جذابترین ویژگیهای دستگاه GP591 سیستم خنک کننده آن می باشد، که باعث می شود به سرعت و بدون احساس درد از شر موهای زائد خلاص شوید.

ویژگی برجسته دیگر چند کاره بودن دستگاه است، این دستگاه 3 سری مختلف برای رفع موهای زائد، جوانسازی پوست با تکنولوژی RF (جلوگیری از شل شدن پوست و رفع چین و چروکهای سطحی پوست) و رفع لک و آکنه دارد که با وجود این دستگاه کلینک شخصی خود را در منزل خواهید داشت.

خیلی از دستگاه های لیزر علی رغم اثربخشی بالا معمولا به دلیل کند بودن مورد انتقاد خریداران هستند، این دستگاه لیزر از شرکت دس سرعت بسیار بالایی در انجام کار دارد، یک شات تنها در  0.9 ثانیه! در واقع برای لیزر کل بدن تنها 10 دقیقه زمان نیاز دارید.

از نقاط قوت به گفته خریداران می‌توان به: تعداد شات بالا، اثربخشی بالا، چند کاره بودن و خنک کنندگی خوب اشاره کرد.
نقطه ضعف مشخصی از طرف خریداران ذکر نشده است، تنها باید مطابق راهنما از آن استفاده کنید.

 

   
از محبوب‌ها

لیزر موهای زائد مدل A110

لیزر موهای زائد مدل A110 با توجه به قیمت مناسب و دارا بودن ۶۰۰،۰۰۰  شات و طراحی ارگونومیک از محصولات پرفروش و پرطرفدار بازار است که نظر خیلی از خریداران به خود جلب کرده است و امتیاز 4 از 5 از سمت خریدارن به آن داده شده است.


 

این دستگاه تعداد شات بسیار بالایی دارد و همین موضوع موجب شده که این دستگاه علاوه بر استفاده خانگی برای استفاده در آرایشگاه هم مناسب باشد تا افراد مختلفی بتوانند از آن استفاده کنند.

این دستگاه لیزر موهای زائد خانگی برای افراد با رنگ پوست های متفاوت مناسب است، تنها افراد با رنگ پوست تیره و قهوه ای سوخته بهتر است که از این دستگاه استفاده نکنند، برای سایر افرادی که پوستشان کمی تیره است مانعی وجود ندارد.

در دفترچه راهنما تمام توضیحات لازم آمده است، بعد از استفاده از دستگاه، کمپرس آب یخ توصیه می‌شود.

 

   

ما بر چه اساسی محصولات برتر را انتخاب کردیم؟

 

اینکه ما بتوانیم بهترین دستگاه لیزر موهای زائد خانگی را برای شما مشخص کنیم خیلی صحیح نیست، چرا که بهترین دستگاه برای هر شخص متفاوت است، به طور مثال برای فردی که نیاز به قابلیت جوانسازی پوست دارد، پس دستگاهی که به خوبی موهای زائد را رفع می‌کند اما این قابلیت را ندارد، گزینه مناسبی نیست.

پس در واقع منظور از انتخاب بهترین‌ها، انتخاب دستگاه‌‌هایی است که چند ویژگی لازم برای قرار گیری در لیست بهترین را دارند، که در ادامه به این ویژگی‌ها که بر اساسشان این لیست تهیه شده است نگاه می‌کنیم.

1- اثربخشی مناسب

عمده دستگاه‌های معرفی شده در این لیست در حدی هستند که صرفا یک نمایش از دستگاه لیزر خانگی نباشد و چنانچه خریدارن مطابق دستور العمل از آن استفاده کند، نتیجه بخش باشد، هرچند که نتیجه بخشی دستگاه‌ها فارغ از نحوه استفاده باهم متفاوت هستند و برخی اثربخشی بیشتر از دیگری دارند، اما اصلا نتیجه گیری وجود دارد.

 

2- تعداد شات قابل قبول

تعداد شات دستگاه هرچه بالاتر باشد طولانی تر می‌توان از دستگاه استفاده کرد و افراد بیشتری می‌توانند از آن استفاده کنند، حداقل شات قابل 50هزار شات است که عمده دستگاه های معرفی شده در این لیست تعداد شات به مراتب بالاتری از این عدد دارند که امکان استفاده بیش از یک نفر را فراهم می‌کنند.

 

3- قابلیت های محصول

اینکه یک دستگاه لیزر خانگی موهای زائد علاوه بر از بین بردن موهای زائد قابلیت های دیگری هم مانند از بین بردن چین و چروک، جوانسازی پوست، رفع جای جوش و… داشته باشد یک مزیت است و این به قرار گیری این محصول در این لیست کمک می‌کند. هرچند که این معیار به تنهایی کافی نیست و دستگاه های لیزری که چند قابلیت دارند حتما معیارهای دیگر را هم داشته اند که در این لیست قرار گرفته اند

 

4- رضایت خریداران

خیلی از دستگاه های لیزر خانگی معرفی شده در این لیست نه تنها امتیاز خوبی از خریدارن کسب کرده اند بلکه رضایت درصد بالایی را به دست آورده و توسط خیلی از خریداران به دیگران توصیه شده‌اند. که این اطلاعات حاصل بررسی دقیق نویسنده در بخش دیدگاه های هر محصول بوده است. اگر دقت کنید در بخش دیدگاه های این محصولات، نظرات مثبت به مراتب بیشتر از نظرات منفی هستند و در برخی موارد اصلا نظر منفی وجود ندارد.

 

5- اعتبار برند

علاوه بر قابلیت های دستگاه لیزر خانگی، به اعتبار برند هم توجه شده است، به طور مثال فقط چند از دستگاه لیزر از برند دس که مشهورترین برندهای این حوزه است معرفی شده، سایر برندهای معرفی شده هم از اعتبار بالایی برخوردار هستند.

 

راهنمای استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد خانگی دس

 

نکاتی که پیش از خرید دستگاه لیزر خانگی باید بدانید چیست؟

به طور کلی پیش از خرید یک دستگاه لیزر خانگی موهای زائد باید چند مورد را در نظر بگیرید که در ادامه به صورت مختصر به آنها اشاره شده است، چرا که در طول مطالعه این مطلب با خیلی از این موارد آشنا شده اید.

1- منبع تغذیه

ابتدا دقت کنید که منبع تغذیه دستگاه به صورت شارژی است یا به اتصال سیمی به برق شهری کار می‌کند، البته این کاملا سلیقه ای است ولی در استفاده از دستگاهی که با برق شهری کار می‌کند، دیگر نگرانی بابت اتمام شارژ یا کاهش قدرت دستگاه ندارید. توصیه ما برق مستقیم است.

 

2- تعداد شات

هرچه تعداد شات بالاتر باشد مدت زمان بیشتری می‌توانید از دستگاه استفاده کنید، اگر شات دستگاه به اتمام برسد نیازمند صرف هزینه و تعویض لامپ آن هستید. بهتر است که دستگاه حداقل 50 هزار شات داشته باشد، در بیشتر مدل ها تعداد شات از این عدد بیشتر است.

 

3- قابلیت ها

برخی دستگاه‌های لیزر خانگی علاوه بر از بین بردن موهای زائد قابلیت های دیگری مانند رفع جوش و آکنه، جوانسازی پوست و رفع چین و چروک دارند، اگر برای شما مهم است حتما هنگام خرید وجود این قابلیت ها را بررسی کنید. دقت کنید که رفع چین و چروک ها سطحی با این دستگاه ها ممکن است.

 

4- طراحی ظاهری

طراحی ظاهری دستگاه علاوه بر زیبایی در استفاده هم اثرگذار است، اینکه دستگاه به طوری طراحی شده باشد که به راحتی در دست گرفته شد و به راحتی بتوان آن را روی قسمت ها مختلف بدن حرکت داد، حتما به طراحی دستگاه توجه کنید.

 

5- راهنمای استفاده

این موضوعه که آیا شما از دستگاه لیزر خانگی نتیجه می‌گیرید یا خیر، بخش زیادیش به نحوه استفاده شما وابسته است، بهترین دستگاه‌ها معمولا یا دفترچه راهنما دارند یا حداقل در سایت هنگام خرید در توضیحات محصول نحوه استفاده از آن آمده است، معمولا اگر طبق راهنما استفاده کنید نتیجه می‌گیرید.

 

6- اعتبار برند

در نهایت همانند خرید هر محصول دیگری حتما به اعتبار برند توجه کنید، مثلا برند دس از مشهورترین برندها در زمینه تولید دستگاه لیزر خانگی است که محصولاتش در سراسر جهان خریدار دارند، البته برندهای دیگری هم که در این لیست معرفی شدند همگی مناسب هستند، اما این برند مشهورترین است.

 


نوشته های مشابه

‫۱۹ دیدگاه ها

  1. دستگاه هایی که چند کار رو همزمان انجام میدن خیلی کاربردی تر و بهتر هستند مثلا به جز از بین بردن موهای زائد کار جوانسازی و از بین بردن چین و چروکم انجام بدن. یه نکته دیگه تعداد شات هم خیلی مهمه هرچی بیشتر باشه مدت زمان و دفعات بیشتری میشه ازش استفاده کرد

  2. اشتباهی که من انجام دادم خرید دستگاه شارژی چون چون معمولا از این وسیله تو خونه ها استفاده میشه و دسترسی به برق راحته مدلی رو انتخاب کنید که با برق شهری قابل استفاده باشه

    1. بله مسلما اگر قرار هست در منزل استفاده کنید قطعا مدل برقی خیلی بهتره، این مدل هم یکی بهترین دستگاه های لیزر خانگی جدید هست.

  3. دستگاه لیزر موهای زائد خانگی مدل الکس پلاس رو گرفتم و دو ماهه استفاده می کنم این دستگاه دو کارس هم واسه لیزر هم جوانسازی که بخش دومش واقعا جواب میده واسه پوست

  4. یه ویزگی که واسه دستگاه های لیزر مو به نظرم خیلی مهمه ویزگی ضد آب بودنه میتونید توی محیط های مربوط مثل حموم ازشون استفاده کنید

  5. لیزر موهای زائد مدل الکس پلاس ,واقعا کارایی خوبی داره بعد از یه مدت استفاده موها رشدشون به شکل خیلی چشم گیری کمتر میشه

  6. ممنون از مطلب کاملتون به نظر من دستگاه اینفیس مدل ZH-01D خیلی دستگاه خوبه میشه تو حالت های مخالف تنظیمش کرد و برای نقاط مختلف بدن مورد استفاده قرار داد. خیلی هم خوب کار میکنه و عینک محافظ هم داره

  7. لیزر موهای زائد لسکلتون مدل t002 ULTRA کیفیت ساخت خوبی داره تعداد شات هاشم زیاده به نظر من دستگاه خوبیه یه مدته استفاده میکنم راضی هستم ازش

    1. لسکلتون خیلی محبوب هست،هرجا از دستگاه لیزر خانگی صحبت میشه یکی از گزینه ها لسکلتون هست، حتی اگر کمی سرچ بزنید می بینید که در خیلی از مطالب سایت ها این مدل یکی از گزینه ها هست.

  8. لیزر بدن دس مدل I Light 2 خیلی عالیه اما تعداد شات کمی داره در عوض کارایی و قدرت خیلی خوبی داره و عینک محافظم عرضه میشه همراهش

  9. تجربه ای که در زمینه استفاده از دستگاهای لیزر دارم اینه که من لیزر موهای زائد اینفیس مدل ZH-01D رو چند ماهه که سفارش دادم و ازش استفاده می کنم به نظرم مهم ترین مزیت این مدل اینه که بعد از هر بار لیزر رشد موهای زائد خیلی به تاخیر میوفته و به نظرم این مزیت خیلی مهمیه

  10. لیزر موهای زائد وی جی ار مدل V-717 خیلی دستگاه خوبیه اگه قصد خرید دارید حتما این مورد رو امتحان کنید اولا تعداد شات نسبتا بالایی داره عملکرد چند کاره و قابلیت حنک کنندگی که باعث میشه الهاب و درد کمتر بشه به نظر من که خیلی عالی

  11. به دوستان پیشنهاد می کنم دستگاهی رو انتخاب کنن که علاوه بر رفع موهای زائد قابلیت جوان سازی پوست رو هم داشته باشه اینجوری با خرید یک دستگاه میتونن از دو قابلیت مهم استفاده کنند

  12. اگه دنبال یه دستگاه عالی برا نقاط مختلف بدنتون هستید لیزر موهای زائد اینفیس مدل ZH-01D دستگاه خیلی مناسبیه به نظر من اولا که حالت های مختلف واسه نقاط مختلف بدن رو داره بعد هم تعداد شات هاش خیلی خوبه و زود تموم نمیشه

  13. سایت خیلی خوبی دارید من همیشه مطالبتونو دنبال می کنم به نظرم خرید یار یه مرجع خیلی خوب برای خرید کردنه

  14. لیزر موهای زائد لسکلتون مدل T009 نقاط قوت خیلی مهمی بهعنوان یه دستگاه لیزیر مو های زائد داره و من کاملا ازش راضی هستم. تعداد شات های بالا و قابلیت بالای جوانسازی پوست که به وضوح میتونید تاثیرات استفاده از این دستگاه رو ببینید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *