ریپورتاژسایر مطالب پیشنهادی

جراحی چانه همزمان با عمل بینی در راز جراحی

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی خریدیار، در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

به دلیل قرار گرفتن بینی در مرکز صورت ،  به عنوان عضو اصلی  چهره شناخته می شود که تاثیر بسیاری در زیبایی افراد دارد. به همین علت عمل بینی از عمل های بسیار رایج و پرطرفدار بین افراد در کشورهای مختلف می باشد.

از طرف دیگر چانه نیز در برقراری توازن میان اعضای صورت و زیبایی نقش بسزایی دارد به همین دلیل امروزه عمل ژنیوپلاستی یا جراحی چانه بسیار رایج شده است و افراد زیادی خواهان این عمل جراحی می باشند. بنابراین در ادامه به مسئله جراحی چانه همزمان با عمل بینی در راز جراحی خواهیم پرداخت که اگر جراحی بینی و جراحی چانه به صورت جدا انجام شود بهتر است یا به صورت همزمان.

در ابتدا لازم است اشاره شود که انجام همزمان این دو عمل نه تنها از نظر عملی و تکنیکی قابل اجرا است بلکه انجام همزمان این دو عمل نوعی مزیت به شمار می رود و در اکثر موارد جراحان برای رسیدن به نتیجه مطلوب عمل جراحی چانه را با عمل بینی به صورت همزمان پیشنهاد می دهند.

 

جراحی چانه

 

از جمله مزیت های همزمان این دو عمل به موارد زیر می توان اشاره نمود:

دوران نقاهت و بهبودی عمل بینی و جراحی چانه ۷ روز می باشد و بعد از این مدت هم بانداژ چانه برداشته می شود و هم گچ بینی

در صورتی که این دو عمل به صورت همزمان انجام شود در مجموع هزینه عمل  کاهش پیدا می کند

جراح می تواند نتیجه ایده آل تری را در حین جراحی به صورت همزمان به دست آورد.

از مزیت های مهم این عمل یکبار بیهوش شدن برای انجام دو جراحی می باشد.

هم چنین دوره بهبودی ثانویه هردو عمل جراحی بینی و چانه یکسان می باشد و بعد از گذشت ۳ ماه و با کاهش میزان تورم نتیجه هردو عمل و تاثیرات آن به خوبی قابل مشاهده می باشد.

 

جراحی چانه همزمان با عمل بینی با چه هدفی انجام می شود؟

در انجام عمل بینی استخوانی ،جراح بینی را کوتاه تر می کند و بینی به سمت عقب می رود و زاویه متناسب با صورت و لب ها پیدا می کند. سپس برای جراحی چانه با استفاده از پروتز اقدام به جلو کشیدن و بالا آوردن چانه در حین جراحی می کنند. می توان گفت این دو عمل در خلاف جهت همدیگر صورت می گیرد و تاثیر شگفت انگیزی در اصلاح فرم صورت به وجود می آورد.

 

جراحی ژنیوپلاستی یا عمل چانه به چه کسانی پیشنهاد می شود؟

در صورتی که چانه ای کوتاه و عقب تر از حالت طبیعی دارید می توانید کاندید مناسبی برای جراحی چانه باشید. در صورتی که قصد عمل زیبایی بینی دارید و چانه شما  فرم مناسبی نداشته باشد در جلسه های مشاوره پیشنهاد می شود برای رسیدن به نتیجه مطلوب این دو عمل را به صورت همزمان انجام دهید تا شاهد نتایج شگفت انگیز بعد از عمل جراحی در چهره خود باشید.

 

 مراقبت های بعد از جراحی چانه همزمان با عمل بینی

برای تسریع روند بهبود و رسیدن به نتیجه مطلوب لازم است دستورالعمل هایی را رعایت کنید که می توان به موارد زیر اشاره نمود:

نوشیدن مقدار زیاد آب به حفظ عملکردهای مهم بدن نظیر ترمیم بافت ها، تسهیل گردش خون و هضم بهتر غذا کمک می کند؛ بنابراین از نوشیدن اب حداقل ۶ الی ۸ لیوان در روز غافل نشوید.

از نوشیدن مشروبات الکلی و استعمال دخانیات از دو هفته قبل از جراحی و تا زمان بهبودی کامل پرهیز نمایید.

بعد از جراحی به مدت یک هفته استراحت خوبی داشته باشید و از رژیم غذایی سالم در این دوران استفاده نمایید تا زخم ها سریع تر بهبود پیدا کنند.

تورم و کبودی در روزهای اول بعد از جراحی چانه و بینی طبیعی بوده و به مرور از بین خواهد رفت ؛ بنابراین نگران این موضوع نباشید.

 

جراحی پروتز چانه چیست؟

افراد زیادی با جراحی چانه و لزوم انجام آن بی اطلاع هستند. در جراحی چانه از سیلیکون های جامد استفاده می شود و آن را در خط فک قرار می دهند. در مواردی ممکن است جراح برای قرار دادن پروتز در چانه برش در داخل دهان و بین لب پایین و لثه ایجاد کند تا پروتز بر روی استخوان قرار بگیرد و چانه به سمت جلو هدایت شود تا در نهایت برآمدگی چانه افزایش پیدا کند. در بیشتر موارد جراح از طریق ایجاد برش در چین طبیعی که در زیر چانه قرار دارد، برای جای گذاری پروتز در خط فک استفاده می کند. بعد از بهبودی نیم رخ فرد جذاب تر شده و تعادل در بین اجزای صورت برقرار می شود.

 

آیا جراحی همزمان چانه و بینی برای همه افراد مناسب است؟

در پاسخ باید گفت خیر جراحی چانه و بینی به صورت کلی برای همه افراد لازم نمی باشد. برخی از مراجعه کنندگان به عمل  زیبایی بینی واقعا نیاز دارند در صورتی که انجام عمل جراحی چانه برای آن ها ضرورتی ندارد.

در برخی افراد هم ممکن است مشکل ظاهری بینی آن ها به دلیل عقب رفتگی و کوچک بودن چانه باشد که با انجام جراحی چانه می توانند به نتیجه مطلوبی برسند.

در صورتی که احساس می کنید چانه شما در تناسب با سایر اجزای صورتتان نیست می توانید از جراحی چانه برای رسیدن به تقارن صورت خود کمک بگیرید.

در صورتی که هم بینی شما مشکل دارد و قصد جراحی آن را دارید و هم چانه شما در تناسب با سایز اجزای صورت نیست بهتر است این دو عمل را به صورت همزمان انجام دهید تا زودتر به نتیجه مطلوب برسید.

توصیه پایانی راز جراحی

در پایان لازم به ذکر است در صورتی که قصد جراحی زیبایی بینی همزمان با جراحی چانه را دارید حتما جراحی متبحر و با تجربه انتخاب نمایید و سپس اقدام به جراحی کنید. زیرا در جراحی همزمان چانه و بینی سرعت جراحی و تسلط جراح بسیار قابل توجه می باشد تا بتواند در حین جراحی تمامی جوانب را زیر نظر داشته باشد و در صورت بروز هرگونه مشکلی در حین جراحی شرایط را کنترل نماید. قطعا انتخاب جراح متخصص و باتجربه می تواند خطرات ناشی از جراحی های همزمان را به حداقل میزان ممکن برساند.



نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *