لوازم شخصی برقی

۱۰ مدل بهترین ماشین ریش تراش مردانه و تجربه خریداران

بهترین مارک ریش تراش مردانه کدام است؟ نظر خریداران چیست؟

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

فرقی نمی‌کند که این اولین ماشین ریش تراش است که می‌خرید یا در حال جایگزین کردن یک ریش تراش جدید با یک ریش تراش قدیمی هستید، در هر صورت تنوع بالای ماشین های ریش تراش در بازار انتخاب را کمی سخت کرده است، اما نگران نباشید، این مطلب از خریدیار به خرید ریش تراش پرداخته است.

در این مطلب شما ضمن آشنایی با ۱۰ مدل بهترین ریش تراش بازار که با بررسی زیاد انتخاب شده اند با نکات پیش از خرید ریش تراش هم آشنا می‌شوید، البته این نکات که در قالب راهنمای خرید ریش تراش تهیه شده است در انتهای مطلب قرار گرفته است، در ابتدا شما با ۱۰ مدل برتر آشنا می شوید.

ما چطور این ۱۰ ریش تراش را انتخاب کرده ایم؟

ما مدل های مختلفی از ریش تراش چرخشی، خط زن، ضد آب، از برندهای مختلف بازار را از ابعاد مختلفی بررسی کردیم، قدرت ماشین ریش تراش، سری های متفاوت، قدرت باتری، جنس تیغه ها، تکنولوژی های اصلاح، اقلام همراه ماشین ریش تراش و…. همچنین نظرات خریدران و امتیازی که خریداران به این محصولات داده‌اند را هم در نظر گرفتیم و در نهایت این ۱۰ مدل را برای معرفی به شما انتخاب کردیم.

در نهایت ما چندین مدل بهترین ماشین ریش تراش از برندهای مختلف را برای شما در این لیست بررسی کرده ایم. در کنار این مطلب می توانید به مطالب دیگری با عنوان بهترین ماشین ریش تراش جیمی، بهترین ماشین ریش تراش پاناسونیک و بهترین ماشین ریش تراش فیلیپس هم مراجعه کنید، در این مطلب در خصوص یک برند مشخص صحبت شده است.

 

چکار کنیم بعد از اصلاح جوش نزنیم؟ تماشا کنید

در حال بارگذاری ویدیو ....

از محبوب‌ها

ماشین ریش تراش صورت فیلیپس مدل AT890/20

امتیاز: ۴    ۱۸۲۳ دیدگاه کاربران

۸۵٪ (بیشتر از ۹۹۹ نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده‌اند.

  • مدت زمان استفاده پس از شارژ
    50
  • مدت زمان شارژ
    60
  • مدت زمان شارژ سریع
    3
  • وزن
    377 گرم
  • جنس تیغه
    استیل ضد زنگ
  • قابلیت‌های ابزار
    قابلیت شست‌و‌شو
  • تکنولوژی اصلاح
    برش چرخشی

 

ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل AT890/20 از ریش تراش های بسیار محبوب این برند می‌باشد که با کسب امتیاز 4 از 5 و همچنین رضایت 85 درصدی خریداران جزء یکی از پرفروش ترین ریش تراش های موجود در بازار به حساب می‌آید.

این مدل ریش تراش با طراحی زیبا و آرگونومیک قابلیت استفاده به صورت خشک و مرطوب را دارد.

از ویژگی های بارز این ریش تراش وجود سیستم Quick Rinse در ساختارش است که باعث می شود بتوانید تیغه ها را زیر آب بشویید و یا از آن در زیر دوش استفاده نمایید.

زمانی که از این ریش تراش استفاده می‏‌کنید خواهید دید که التهاب و قرمز شدن پوست به حداقل ممکن می‌رسد این امر به واسطه ی فلزی که روی تیغه های آن به صورت انحنا دار تعبیه شده است صورت می‌گیرد که همین ویژگی نوعی مزیت محسوب می‌شود.

از دیگر مزیت های ریش تراش فیلیپس می‌توان به مواردی مثل: سیستم تیغه های خیلی دقیق 2 دقته، باتری لیتیوم یونی با کیفیت و ضد آب بودن آن اشاره نمود.

خط زن نسبتا ضعیف این مدل جزء معایب آن به حساب می‌آید که اکثر خریداران این مورد را بیان کرده اند.

از نقاط قوت محصول که خریداران اشاره کرده‌اند می‌توان به کیفیت ساخت بالا، کیفیت اصلاح عالی و داغ نکردن پوست صورت اشاره کرد.
از نقاط ضعف این محصول به گفته خریداران می‌توان به عدم اصلاح در اندازه ته ریش، خط زن ضعیف و قیمت بالا اشاره کرد.

 

   
از محبوب‌ها

ماشین ریش تراش موی صورت فیلیپس مدل S1121/41

امتیاز: ۴    ۱۴۷ دیدگاه کاربران

۸۳٪ (۱۱۰ نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده‌اند.

  • منبع انرژی
    آداپتور برق
  • مدت زمان استفاده پس از شارژ
    40
  • جنس تیغه
    استیل ضد زنگ
  • قابلیت‌های ابزار
    قابلیت شست‌و‌شو
  • تکنولوژی اصلاح
    برش چرخشی
  • امکانات لوازم اصلاح
    سری قابل شست‌وشو

 

یکی دیگر از محصولات شرکت فیلیپس که به تازگی در بازار عرضه شده است ماشین اصلاح  صورت فیلیپس مدل S1121/41 می‌باشد.

این مدل ریش تراش با رضایت 83 درصدی خریداران و کسب امتیاز 4 از 5 جزء یکی از مدل های با کیفیت و به صرفه این برند به حساب می‌آید.

طراحی و ساختار تیغه های  این ریش تراش به گونه ای است که کمترین فاصله را با سطح پوست ایجاد می‌کند و در نتیجه این امکان را فراهم می‌سازد تا اصلاحی از ته داشته باشید.

تیغه هایی که در این ریش تراش تعبیه شده است خاصیت خود تیزشونده دارند به طوریکه که هنگام استفاده از دستگاه، تیغه‌ها با حرکت روی یکدیگر باعث تیزشدن هم می‌شوند و در نتیجه اصلاحی طولانی مدت را فراهم می‌سازد.

از دیگر مزیت های این مدل می‌توان به مواردی همچون: باتری قابل شارژ، ضد آب بودن محصول و تکنولوژی اصلاح برش چرخشی اشاره نمود.

از نقاط قوت این محصول به گفته خریداران می‌توان به کیفیت ساخت خوب، شارژدهی مناسب، صفر زن خوب و امکان جدا شدن تیغه‌ها اشاره کرد.
از نقاط ضعف محصول به گفته خریداران می‌توان به مدت شارژ طولانی، عدم تنظیم درجه کوتاهی و کند شدن در دراز مدت اشاره کرد.

 

   
از محبوب‌ها

ماشین اصلاح موی صورت کیمی مدل KM-1949

امتیاز: ۴.۳    ۴۷۶ دیدگاه کاربران

۸۸٪ (۳۹۰ نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده‌اند.

  • مدت زمان استفاده پس از شارژ
    180
  • مدت زمان شارژ
    150
  • جنس تیغه
    استیل ضد زنگ
  • اقلام همراه
    -3 نوع سری جهت اندازه اصلاح
  • – روغن ماشین اصلاح
  • -کابل شارژ
  • تکنولوژی اصلاح
    برش مستقیم

 

اگر بخواهیم یکی دیگر از ماشین ریش تراش های خوب و با کیفیت موجود در بازار را معرفی کنیم می‌توان به ماشین اصلاح موی صورت کیمی مدل KM-1949 اشاره نمود.

این محصول با کسب امتیاز 4.3 از 5 و همچنین رضایتمندی 88 درصدی خریداران به عنوان یکی از پرفروش ترین ریش تراش های موجود در بازار به حساب می‌آید.

طراحی این دستگاه به گونه ای است که علاوه بر اصلاح صورت قابلیت اصلاح موی سر را نیز دارد که همین ویژگی سبب شده است که اکثر خریداران این مدل را برای دوکاره بودنش پیشنهاد نمایند.

این مدل دستگاه به صورت بی سیم کار می‌کند از این رو برای کسانی که اهل مسافرت و تفریح هستند بسیار ایده ال می‌باشد ولی این نکته را بدانید که این ماشین اصلاح برای شارژ شدن به 150دقیقه زمان نیاز دارد بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که قبل از سفرتان از کامل بودن شارژ ریش تراش اطمینان حاصل نمایید.

این محصول با وزن و صدای کمی که دارد باعث می‌شود در حین کار به صورت طولانی مدت اذیت نشوید.

اگر قصد خرید چنین محصولی را دارید ما این مدل ماشین اصلاح را برایتان پیشنهاد می‌کنیم چرا که این محصول قابلیت استفاده طولانی مدت را برای کاربر فراهم می‌سازد بطوریکه پس از شارژ کامل این ماشین می‌توانید تا 180 دقیقه از آن استفاده نمایید.

از نقاط قوت محصول می‌توان به صفر زن قوی، کیفیت قابل قبول، زمان سریع شارژ و قیمت مناسب آن اشاره کرد.
از نقاط ضعف محصول می‌توان به تعداد کم شانه‌ها، داغ شدن و صدای کمی زیاد آن اشاره کرد.

 

   
از محبوب‌ها

ست اصلاح فیلیپس مدل MG5730/15

امتیاز: ۴.۱    ۲۸۱ دیدگاه کاربران

۸۷٪ (۲۳۰ نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده‌اند.

  • مدت زمان استفاده پس از شارژ
    80
  • مدت زمان شارژ
    960
  • جنس تیغه
    استیل ضد زنگ
  • قابلیت‌های ابزار
    قابلیت شست‌و‌شو
  • تکنولوژی اصلاح
    برش مستقیم
  • امکانات لوازم اصلاح
    سری قابل شست‌وشو
  • تجهیزات همراه
    کیف نگهداری

 

بعد از معرفی چند مدل ماشین اصلاح خوب و با کیفیت رسیدیم به یکی دیگر از محصولات شرکت فیلیپس که به صورت ست اصلاح در بازار موجود می‌باشد.

ست اصلاح فیلیپس مدل MG5730/15 یک محصول با کیفیت و کامل برای استفاده آقایان در منزل می‌باشد. این محصول با رضایتمندی 87 درصدی خریداران و همچنین کسب امتیاز 4.1 از 5 به عنوان یکی از بهترین و پرفروش ترین ماشین اصلاح ها محسوب می‌شود.

در ساختار و طراحی این مدل از سری‌ها و شانه‌های مختلف که کاربرد‌های متنوعی دارند استفاده شده است به عنوان مثال: سری تریمر بزرگ مخصوص اصلاح سر و صورت، تریمر مخصوص مدل دادن به موهای صورت و همچنین سری تریمر گوش و بینی می‌باشد که همه ی این سری ها و شانه ها در کنار یکدیگر باعث می‌شود یک فرد تمام نیازهای مربوط به اصلاح خود را برطرف کند.

از دیگر ویژگی های بارز این مدل می‌توان به باتری فوق العاده، تیغه ی استیل ضد زنگ و همچنین ضد آب بودن محصول اشاره کرد.

ما این محصول با کیفیت را برای کسانی که موهای صورت خود را با شماره‌ی صفر اصلاح نمی‌کنند و برای اصلاح دیگر قسمت های بدنشان به دنبال یک ست اصلاح کامل هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

اکثر خریداران از کیفیت خوب ساخت و اصلاح این محصول رضایت دارند.
برخی از کاربران از نداشتن نشانگر باتری و عدم امکان استفاده در زیر دوش ناراضی بودند.

 

   
از محبوب‌ها

ماشین ریش تراش صورت پاناسونیک سری لمدش مدل ES-ST25

امتیاز:۴.۱    ۴۳۲ دیدگاه کاربران

۸۸٪ (۲۷۰ نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده‌اند.

  • مدت زمان استفاده پس از شارژ
    45
  • مدت زمان شارژ
    60
  • جنس تیغه
    آلیاژ نقره
  • قابلیت‌های ابزار
    قابلیت شست‌و‌شو
  • تکنولوژی اصلاح
    برش مستقیم
  • امکانات لوازم اصلاح
    سری قابل شست‌وشو
  • امکانات ابزار
    روغن

 

ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری لمدش مدل ES-ST25 یکی از محصولات بسیار با کیفیت شرکت پاناسونیک می‌باشد.

این مدل هم یکی از پرفروش ترین های بازار است که امتیاز 4.1 از 5 را از خریداران دریافت کرده است و نزدیک به 88 درصد خریداران از خرید خود کاملا راضی بوده اند و این محصول را به دیگران هم توصیه کرده اند.

این محصول با طراحی ارگونومیک که دارد باعث می‌شود در حین کار اذیت نشوید و به راحتی آن را دست بگیرید.

اکثر تیغه های ماشین های اصلاح از استیل ضد زنگ می‌باشند ولی در این مدل از آلیاژ نقره در ساخت تیغه هایش استفاده شده است که بسیار با کیفیت می‌باشد و مانع از خوردگی در هوای مرطوب می‌شود و در نتیجه سبب افزایش طول عمر دستگاه می‌شود.

این دستگاه دارای سری برش مستقیم است بدین صورت که کوتاه‌ کردن موهای صورت با را با مرزبندی مشخص برای کاربر فراهم می‌سازد که این نوعی مزیت برای دستگاه به حساب می‌آید.

در طراحی و ساختار این مدل ماشین اصلاح از سری‌هایی با تکنولوژی پیشرفته استفاده شده است بطوریکه سری این ماشین اصلاح دارای یک سنسور است که با توجه به حجم موهای صورت قابلیت این را دارد که قدرت موتور را کاهش یا افزایش می‌دهد.

زمانی که می‌خواهید از این دستگاه استفاده کنید کافیست باتری آن را به مدت 60 دقیقه شارژ نمایید و همچنین از آن به مدت 45 دقیقه استفاده کنید، که این زمان شارژ کردن در مقایسه با مدل‌های مشابه زمان کوتاهی است.

اگر به دنبال ماشین اصلاح با کیفیت در این رنج قیمتی هستید، بهتر است این مدل ریش تراش پاناسونیک را در لیست انتخابی خود داشته باشید.

از نقاط قوت این محصول می‌توان به کیفیت ساخت بالا، کیفیت اصلاح نزدیک به ژیلت و باتری قوی آن اشاره کرد.
نقطه ضعف برجسته ای برای محصول ذکر نشده است، برخی گفته اند که اصلاح زیر گلو کمی زمان بر است.

 

   
از محبوب‌ها

ماشین ریش تراش موی صورت شیائومی مدل S500

امتیاز: ۴.۲    ۸۴ دیدگاه کاربران

۸۵٪ (۷۰ نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده‌اند.

  • منبع انرژی
    کابل برق
  • مدت زمان استفاده پس از شارژ
    60
  • مدت زمان شارژ
    90
  • جنس تیغه
    استیل ضد زنگ
  • تکنولوژی اصلاح
    برش چرخشی
  • امکانات لوازم اصلاح
    سری قابل شست‌وشو

 

ماشین اصلاح صورت S 500 ساخت شرکت شیائومی، دارای سری برش چرخشی است که موهای صورت را به‌طور کامل کوتاه می‌کند. با استفاده از تیغه‌های از جنس استیل ضدزنگ می‌توان موهای صورت به طور کامل کوتاه کرد.

از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به قابلیت استفاده زیر دوش اشاره کرد که با وجود این ویژگی می‌توان موهای صورت آسان‌تر کوتاه می‌شود. همچنین این وسیله به صورت خشک و مرطوب استفاده می‌شود. سرهای S500 را برای شستشو می‌توان جدا کرد. برای استفاده از این محصول باید باتری‌های آن را به مدت 60 دقیقه شارژ کرد.

همچنین مدت زمان استفاده پس از شارژ، 50 دقیقه است. باتری قابل شارژ به عنوان منبع تغذیه‌ی این دستگاه در نظر گرفته شده است. بنابراین اگر به دنبال یک محصول حرفه‌ای برای کوتاه کردن موهای صورت‌تان هستید،S500 می‌تواند انتخابی مناسب باشد.

از نقاط قوت دستگاه می‌توان به شارژ شدن با تایپ سی، اصلاح نرم و قیمت مناسب آن اشاره کرد.
از نقاط ضعف به گفته خریداران می‌توان به قدرت کم اصلاح و نداشتن خط زن اشاره کرد.

 

   
از محبوب‌ها

ماشین ریش تراش صورت پاناسونیک مدل ES-LV9N-S

امتیاز:۴.۱    ۱۰۸ دیدگاه کاربران

۹۵٪ (۵۰ نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده‌اند.

  • مدت زمان استفاده پس از شارژ
    45
  • مدت زمان شارژ
    60
  • مدت زمان شارژ سریع
    5
  • وزن
    220 گرم
  • جنس تیغه
    استیل ضد زنگ
  • قابلیت‌های ابزار
    قابلیت شست‌و‌شو
  • تکنولوژی اصلاح
    برش مستقیم

 

ماشین‌های اصلاح به دو دسته‌ی اصلی ماشین‌های چرخشی و ماشین‌های فویلی تقسیم شدند

ریش‌تراشی از خانواده‌ی ماشین‌های اصلاح فویلی که شامل صفحه‌ای با پنج تیغ برنده و بسیار قوی می‌شود.

می‌توان این ماشین اصلاح را که در گروه ریش‌تراش‌های فویلی جای می‌گیرد یکی از مدرن‌ترین‌های بازار دانست. چهار تیغ فویلی با سوراخ‌هایی به شکل بیضی که می‌توانند موهای صورت را در هر جهتی به دام انداخته و اصلاح کنند نقطه تمایز این محصول پاناسونیک با رقبایش محسوب می‌شود.

ریش‌تراشی از خانواده‌ی ماشین‌های اصلاح فویلی که شامل صفحه‌ای با پنج تیغ برنده و بسیار قوی می‌شود. سیستم قدرتمند ARC5 با پنج تیغ برنده، اصلاحی دقیق و کامل با ماندگاری طولانی را برای کاربر خود به ارمغان می‌آورد.

ریش تراش مدل ES-LV9N-S یک انتخاب مناسب و هیجان‌انگیز به شمار می‌رود. کاربر این ماشین صاحب یک ریش‌تراش مدرن با قابلیت‌های بالاست که از قدرت و سرعت اهدا شده از سوی پاناسونیک لذت می‌برد. حساس بودن پوست صورت شما و ظهور جوش‌ها و زخم‌های کوچک بعد از اصلاح دیگر یک نگرانی همیشگی نیست. شما می‌توانید حتی زیر دوش و با استفاده از فوم‌ها و ژل‌های اصلاح از یک اصلاح سریع، کامل و بدون نقص لذت ببرید. هرچند به خاطر دور بالای موتور و قدرت مثال زدنی آن، التهاب به خصوص برای پوست های حساس در چند اصلاح اول اجتناب‌ناپذیر است. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه عدم قابلیت استفاده در زمان اتصال به برق است. البته به عنوان ماشین اصلاحی که در شرایط مرطوب نیز قابل استفاده است، عدم کارایی در هنگام اتصال به برق یک مزیت امنیتی محسوب می‌شود، اما برای بسیاری از کاربران که از قابلیت اصلاح در شرایط مرطوب استفاده نمی‌کنند ممکن است یک نکته‌ی منفی به حساب بیاید.

کیفیت ساخت بالا، کیفیت اصلاح بالا و امکانات جانبی متعدد از نقاط قوت این ریش تراش هستند.
از نقاط ضعف این محصول تنها به قیمت بالای آن اشاره شده است.

 

   
از محبوب‌ها

ماشین ریش تراش اصلاح موی صورت براون مدل Bt3221

امتیاز: ۴.۳    ۱۰ دیدگاه کاربران

  • مدت زمان استفاده پس از شارژ
    50
  • وزن
    150 گرم
  • جنس تیغه
    استیل پیشرفته
  • اقلام همراه
    آداپتور
  • برس تمیز کننده
  • تکنولوژی اصلاح
    برش مستقیم

 

این ماشین ریش تراش براون که امتیاز 4.3 را از خریدارن دریافت کرده است نظر برخی از کاربران را به خود جلب کرده است.

از قابلیت های این ماشین ریش تراش می‌توان به اندازه اصلاح از 1 تا 10 میلیمتر، قابلیت شستشو در زیر آب و همچنین توانایی خط انداختن اشاره کرد، این ماشین همچنین قابلیت Lifetime Sharp دارد یعنی موهای بلند و ضخیم را بدون کشیده شدن به راحتی کوتاه می‌کند.

جنس تیغه های این ماشین ریش تراش از استیل پیشرفته است و همچنین با یک بار شارژ کامل می‌تواند حدود 50 دقیقه از آن استفاده کرد که عدد قابل قبولی است.

   
از محبوب‌ها

ماشین ریش تراش جیمی مدل GM500

امتیاز: ۳.۹  ۲۰۹ دیدگاه کاربران

  • مدت زمان استفاده پس از شارژ
    90
  • مدت زمان شارژ
    90
  • مدت زمان شارژ سریع
    پنج
  • وزن
    400 گرم
  • جنس تیغه
    استیل ضد زنگ
  • قابلیت‌های ابزار
    قابلیت شست‌و‌شو
  • تکنولوژی اصلاح
    برش چرخشی

 

ماشین اصلاح جیمی (GEMEI) مدل GM500 ازجمله دستگاه‌های حرفه‌ای جیمی است که با سه سیستم کوتاه کردن مو روانه بازار شده است. سری اصلی این محصول از جنس استیل ضد زنگ است و دارای تکنولوژی اصلاح برش چرخشی با انعطاف بالا است که ضخیم‌ترین و ریزترین موها را به دام می‌اندازد.

در صورتی که موها بلندتر باشد می‌توان از طریق سری مخصوص که بر روی دستگاه سوار می‌شود برای کوتاه کردن مو اقدام کرد. در پشت دستگاه خط زن تعبیه شده که به صورت کشویی بیرون می‌آید و می‌توان برای اصلاح خط ریش و سبیل از آن استفاده کرد.

این ماشین اصلاح به باتری لیتیوم یونی قابل شارژ مجهز شده است که با یک و نیم ساعت شارژ می ‌توان از آن برای 90 دقیقه استفاده کرد. خوشبختانه این محصول از سیستم شارژ سریع بهره می‌برد که با 5 دقیقه شارژ، امکان یک بار اصلاح را برای کاربر فراهم می‌کند. از آنجاکه این دستگاه ضد آب است، می‌توان به صورت خشک و مرطوب از آن استفاده کرد.

گفتنی است GM500 دارای صفحه‌نمایشی است که اطلاعات کاملی را از دستگاه به کاربر ارائه می‌دهد.

از نقاط قوت این ریش تراش جیمی به قیمت مناسب، باتری خوب و صفر زن اشاره کرد.
از نقاط ضعف گفته شده می‌توان به سوزاندن صورت، قدرت کم اصلاح، کند شدن تیغه‌ها و کیفیت ساخت پایین اشاره کرد.

 

   
از محبوب‌ها

ماشین ریش تراش سر و صورت موزر مدل 1400 Professional White

امتیاز: ۳.۹  ۱۷۰ دیدگاه کاربران

۷۷٪ (۱۲۰ نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده‌اند.

  • منبع انرژی
    برق خانگی
  • اندازه اصلاح
    0.1 تا 3
  • وزن
    520 گرم
  • جنس تیغه
    استیل ضد زنگ
  • اقلام همراه
    شانه‌ی اصلاح
  • تکنولوژی اصلاح
    برش مستقیم
  • امکانات ابزار
    روغن

 

این ماشین ریش تراش موزر از همان محصول شناخته شده شرکت موز است که سالهاست به عنوان ماشین موزر بین آقایان شناخته شده است.

ماشین ریش تراشی ساده با امکانات کم و صد البته کیفیت بالا که همین موضوع هم موجب شهرتش شده است.

شاید این ماشین ریشتراش در مقایسه با خیلی از ریش تراش های مردانه دیگر در بازار امکانات بسیار کمتری داشته باشد، مثلا صفر زن ندارد، تیغه های خود تمیز شونده ندارد، ضد آب نیست، باتری ندارد و خیلی از امکانات دیگری ماشین های ریش تراش گران قیمت را ندارد.

اما اگر درجات کوتاهی این ماشین ریش تراش و شیوه اصلاح آن همانطور است که شما می‌خواهید، این ماشین می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد، چرا که یک کار را با بالاترین کیفیت ممکن انجام می‌دهد و کیفیت ساخت بسیار بالایی هم دارد.

از نقاط قوت این ریش تراش می‌توان به کیفیت ساخت بالا، قدرت اصلاح بالا و با دوام بودن آن اشاره کرد.
تنها نقطه ضعف این محصول نداشتن امکانات مرسوم در ریش تراش های جدید بازار است.

 

   

ماشین اصلاح یا همان ریش تراش برقی برای چه افرادی مناسب است؟

دو دلیل اصلی برای خرید یک ریش تراش برقی به جای خود تراش دستی وجود دارد، دلیل اول امنیت بالای ریش تراش برقی است که همانند خود تراش ها یا همان ژیلت ها خطر بریدن پوست را برای شما ندارند، دلیل دوم هم راحتی در استفاده است، هر زمان که بخواهید بدون استفاده از آب و خمیر ریش می‌توانید از آن استفاده کنید.

ریش تراش برقی برای شما مناسب است اگر به صورت روزانه یا دفعات زیاد در طول هفته صورت خود را مرتب می‌کنید، در این شرایط اگر از تیغ های دستی استفاده کنید قطعا برای پوست شما مضر خواهد بود.

 

ریش تراش های برقی در مقایسه با خود تراش های دستی

ریش تراش های برقی اگرچه به گفته شرکت های سازنده می توانند با شماره صفر اصلاح کنند و دقیقا مانند اصلاح با تیغ باشند، اما تجربه نشان داده است که تیغ های دستی همیشه عمیق تر اصلاح می کنند، پس اگر خیلی روی صاف بودن و از بیخ تراشیده شدن موها حساس هستید، شاید ریش تراش های دستی برای شما مناسب تر باشند.

اما اگر به جای عمیق تراشیده شدن موهای صورت به سالم ماندن پوست صورتتان فکر می‌کنید، استفاده از یک ماشین ریش تراش برای شما مناسب تر است، هرچند که ماشین های ریش تراش به اندازه یک تیغ دستی عمیقا موها را نمی تراشند، اما در عوض کمترین آسیب را به پوست صورت شما می رسانند.

بهترین ریش تراش مردانه

تفاوت ماشین ریش تراش چرخشی با ماشین ریش تراش فویلی چیست؟

ماشین ریش تراش چرخشی تیغه هایی بیضی شکل دارند که با حرکت چرخشی آن روی صورت، اصلاح انجام می‌شود، این مدل ریش تراش ها معمولا خیلی صاف و تمیز عمل کوتاه کردن موها را انجام می‌دهد و موهای بلند را هم به راحتی می‌توانید کوتاه کنید. همچنین صدای بسیار کمی هم دارند.

ریش تراش های چرخشی برای افرادی که موهای صورتشان نسبتا زبر شده است و هر روز اصلاح نمی‌کنند بیشتر مناسب است، در واقع اگر هر روز اصلاح می‌کنید، ریش تراش فویلی که در ادامه معرفی شده است، برای شما مناسب تر است.

ماشین های ریش تراش فویلی به این شکل هستند که تیغه‌های ریش تراش زیر یک فویل یا محافظ قرار گرفته اند و به جای چرخش دارای حرکت رفت و برگشتی هستند که معمولا هر چه تعداد تیغه ها بیشتر باشد، اصلاح سریعتر و بهتر است، مثلا ریش تراش فویلی چهار تیغه به مراتب بهتر از سه تیغه هست، این ماشین ها صدای کمی بیشتری دارند و باید به صورت رفت و برگشتی روی صورت کشیده شوند.

 

بهترین ماشین ریش تراش کدام است؟ چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین ریش تراش در درجه اول باید تیغه هایی مناسب با میزان کوتاهی مد نظر شما داشته باشد، اگر به طور کامل یک ریش تراش صفر زن می‌خواهید پس ریش تراش مد نظر شما یا باید به طور کامل صفر زن باشد یا میزان کوتاهی آن قابل تنظیم باشد تا خودتان آن را روی صفر قرار دهید، هرچند حالت ایده آل این است که میزان کوتاهی از طریق ماشین ریش تراش در چند درجه مختلف قابل تنظیم باشد.

در قدم بعدی باید به جنس تیغه ها دقت کنید، بهترین ریش تراش باید تیغه هایی قوی و بادوام داشته باشد، امروز از استیل کربنی یا استیل ضد زنگ در ساخت تیغه ها استفاده می‌شود، استیل کربنی خیلی تیز است ما به مرور زنگ می‌زند، استیل ضد زنگ هم دوام بیشتری دارد و هم قدرت کوتاهی خوبی هم دارد، اما حالت ایده آل این است که جنس تیغه از استیل کربنی باشد که خیلی تیز است اما برای جلوگیری از زنگ زدگی یک روکش تیتانیوم روی آن قرار داشته باشد.

 

بهترین مارک ماشین ریش تراش مردانه

 

ما چطور این 10 ریش تراش مردانه را انتخاب و بررسی کرده ایم؟

در حقیقت اکثر ریش تراش های مردانه از برندهای مطرح از نظر تیغه ها و قدرت اصلاح تقریبا باهم برابر هستند، چیزی موجب تفاوت قیمت بین مدل های مختلف شده است، قابلیت های اضافی ریش تراش های مردانه است.

برخی قابلیت اصلاح صورت زیر آب را دارند، برخی نمایشگر نمایش وضعیت باتری دارند، برخی امکان کار با باتری را دارند، برخی تنها با برق مستقیم کار می‌کنند، برخی تمیز کننده اتوماتیک دارند که همه این موارد در نهایت موجب تفاوت قیمت بین مدل های مختلف از برندهای مختلف شده است.

ما به صورت دقیقتر، موارد زیر را در انتخاب بهترین ریش تراش های مردانه در نظر گرفتیم:

قابلیت شستشو:

قابلیت شستشو یکی از معیارهای ما در انتخاب بوده است، اینکه شما بتوانید با کمک فرچه همراه دستگاه و مقداری آب ولرم خیلی راحت ماشین را تمیز کنید، برخی مدل های معرفی شده در این مطلب این قابلیت را دارند.

سیستم تمیز کنندگی:

هرچند که شما همیشه می‌توانید به صورت دستی ماشین ریش تراش را تمیز کنید، اما وجود قابلیت تمیز کنندگی اتوماتیک در ریش تراش یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود چرا که به راحتی با قرار دادن تیغه ماشین ریش تراش در یک داکت، به صورت اتوماتیک تیغه تمیز می‌شود و برای استفاده در روز بعد آماده خواهد بود.

هرچند که داکت‌های تمیز کننده ماشین ریش تراش اغلب کمی سر و صدا ایجاد می‌کنند و به گفته برخی خریداران صدای غرش مانندی دارند، اما خب این قابلیت برای خیلی از افراد مورد توجه است، هرچند که شما می‌توانید تمیزکننده های اتوماتیک را به صورت جداگانه هم خریداری کنید.

ارگونومی: 

ارگونومی یک ماشین ریش تراش مردانه بسیار با اهمیت است، خیلی مهم است که بتوانید ریش تراش را به راحتی در دست بگیرید و روی قسمت های مختلف صورتتان بچرخانید. این مورد هم در انتخاب مدل ها توسط ما مورد توجه بوده است.

قابلیت های جانبی:

در کنار قابلیت های اصلی، قابلیت ها و امکانات جانبی هم تا حدی در انتخاب ها موثر بوده اند، اینکه برخی مدل ها دارای کیف هایی برای نگهداری ماشین ریش تراش هستند یا برخی مدل ها سری های بیشتری را برای اصلاح در اختیار خریدار قرار داده اند.

اعتبار برند:

هرچند که ما معتقدیم در کنار برندهای مطرح باید برندهای نوظهور و جدید را هم مورد بررسی قرار داد، اما در این مطلب اعتبار برند ماشین ریش تراش را هم به عنوان یک فاکتور در انتخاب مدل های برتر در نظر گرفتیم.

نظرات خریداران:

در نهایت نظر خریداران را به عنوان یک فاکتور اصلی در انتخاب مد نظر قرار دادیم، محصولاتی که رضایت خریداران را جلب کرده اند فارغ از امتیازی که در سایر بخش ها کسب کرده اند، در اغلب موارد در لیست معرفی می‌شوند چرا که از نظر ما لازم است شما با محصولات رضایت بخش آشنا شوید.

بهترین ماشین ریش تراش مردانه

استفاده صحیح و نگهداری از ماشین ریش تراش مردانه

تجربه نشان داده است که استفاده و نگهداری از ماشین ریش تراش مردانه اصول خاصی دارد که در صورت رعایت این نکات هم در استفاده از ماشین ریش تراش نتیجه بهتری خواهید گرفت و هم ماشین ریش تراش شما عمر مفید بیشتری خواهد داشت.

به طور مثال اغلب شرکت های تولید کننده در مورد عادت صورت شمابه ماشین ریش تراش گفته اند، فرقی ندارد که ماشین ریش تراش را جایگزین تیغ های دستی کرده اید یا جایگزین یک ماشین ریش تراش قدیمی، در هر صورت در چند اصلاح اول ممکن است آنطور که مد نظرتان است اصلاح انجام نشود یا بعضا همراه با درد باشد.

دلیل این اتفاق به طور دقیق مشخص نیست برخی می‌گویند که تفاوت تیغه ها و شیوه اصلاح موجب این اتفاق می‌شود برخی هم در مورد یادگیری اصلاح با ماشین جدید صحبت کرده اند، در واقع اینکه شما بعد از مدتی نحوه اصلاح با ماشین جدید را یاد می‌گیرید و این موضوع موجب می‌شود که در دفعات اول نتیجه خیلی عالی نباشد.

مورد دیگری که مجدد لازم به ذکر است، عدم مقایسه ماشین ریش تراش مردانه با خودتراش های دستی یا همان تیغ های دستی است، همیشه این نکته را در ذهن داشته باشید که ماشین های ریش‌ تراش هرگز به اندازه تیغ های دستی از بیخ و عمیق نمی‌توانند اصلاح کنند.

تولید کننده‌های ماشین ریش تراش مردانه توصیه‌هایی را در خصوص نحوه اصلاح کرده‌اند که متاسفانه در برخی موارد با هم تناقض دارند، به طور مثال شرکت براون توصیه می‌کند اصلاح را اول صبح انجام دهید از طرفی شرکت فیلیپس توصیه می‌کند که بعد از شستن صورت اصلاح کنید، البته نه زیر دوش.

هرچند که ممکن است توصیه این شرکت‌ها در استفاده از محصولات خودشان باشد و نباید خیلی به این توصیه‌ها دلخوش کنید و بهتر است که خودتان بهترین زمان اصلاح را کشف کنید، اما نکات پایه ای در استفاده از ماشین ریش تراش مردانه وجود دارند که بهتر است به آنها توجه کنید.

ماشین ریش تراش را فشار ندهید

هرگز ماشین ریش تراش را روی پوست صورت فشار ندهید، این کار می‌تواند موجب آسیب رساندن به پوست توسط تیغه‌های بسیار تیز شود، در عوض بهتر است که پوست صورتتان را با دست بکشید تا ماشین روی آن ناحیه به راحتی حرکت کند.

ماشین ریش تراش را خوب حرکت دهید

بد نیست که حرکت در زوایای مختلف به صورت مستقیم یا چرخشی را امتحان کنید، در واقع هر زمان نیاز بود ماشین ریش تراش را به شکل های مختلف و در جهات مختلف روی صورت خود حرکت دهید تا بهترین نتیجه حاصل شود.

 


نوشته های مشابه

‫۱۹ دیدگاه ها

  1. فک میکنم فیلیپس بین برند های مختلف ماشین اصلاح صورت حرف اولو میزنه تقریبا اکثر افرادی که استفاده می کنن راضی هستند

  2. ماشین اصلاح موی صورت کیمی مدل KM-1949 رو من چند وقت پیش از دیجیکالا خریدم. در کل نکات مثبت خیلی قابل توجهی داره که یکیش امکان اصلاح مو سر و صورته در ضمن شارژیه و میتونید موقع سفر با خودتون ببرید. وزن سبکی داره و شارژ هم خوب نگه میداره

  3. برای صفر زنی ماشین ریش تراش موی صورت فیلیپس مدل S1121/41 عالیه برند معتبری هم هست و طول عمر بالایی داره من که راضی بودم ازش

  4. یه محصول کامل اگه میخواید که بتونه نیاز های مختلفتون مربوط به اصلاح مو رو بر طرف کنه بهترین گزینه ست اصلاح فیلیپس مدل MG5730/15 تنوعی که شانه ها و سری ها دارن خیلی عالیه

  5. موقع انتخاب ماشین اصلاح به جنس تیغه ها باید توجه کنید اولا دوام خوبی داشته باشه بعدشم ضد زنگ باشه علاوه بر این ها تیزی هم خیلی مهمه. به نظر من بهترین ماشین های اصلاح ماشین هایی هستند که جنس تیغشون استیل ضد زنگه

  6. اگه کارتون به شکلیه که باید مرتبا از ماشین های ریش تراش استفاده مدلی رو انتخاب کنید که قابلیت تمیز کردن خودکار رو داشته باشه یعنی لازم نباشه برا تمیز کردن تیغه ها رو باز کرد

    1. دقیقا یکی از ویژگی های یک ماشین ریش تراش خوب همین ویژگی ها و قابلیت های جانبی است که برای خیلی از افراد بسیار مهمه.

  7. پاناسونیک سری لمدش محصول برند پاناسونیکه که کیفیت ساخت خیلی خوبی داره بعد از اصلاح حس می کنید که با ژیلیت صورتتونو اصلاح کردید

    1. دیگه از هرکی بپرسید یک برند خوب ماشین ریش تراش مردانه رو نام ببر حتما یکی از پیشنهاداتش پاناسونیک هست، این برند واقعا حرف نداره

  8. ماشین ریش تراش موی صورت شیائومی مدل S500 رو خریدم قیمت مناسبی داره شارژ دهی خوبی هم داره اما خب صفر زنیش زیاد خوب نیست در کل با توجه به نیازی که داشت راضی هستم ازش

  9. ماشین اصلاح موی صورت کیمی مدل KM-1949 به نظرم چنتا نقطه قوت خیلی مهم داره اول اینکه صفر زن خیلی خوبیه نکته دوم اینکه توی زمان کوتاهی شارژ میشه و در نهایت نسبت به خیلی از ماشین های موجود قمتشم خوبه یعنی نسبت به کارایی بالایی که داره واقعا قیمتش مناسبه و به شدن پیشنهاد می کنم بهتون

  10. ماشین های خیلی خوبی رو معرفی کردید اما به نظرم هنوز موزر با توجه به کیفیت ساخت و دوام بالایی که داره میتونه یه انتخاب مناسب باشه تنها ایرادش اینه خوب بعضی از امکانات ماشین های اصلاح جدید رو نداره

  11. مدل ES-LV9N-S که متعلق به برند پاناسونیکه به نظر من یه ماشین اصلاح خیلی کامل و عالیه و هر کس که این مدل رو انتخاب کنه از خریدش راضی خواهد بود. کیفیت ساخت خیلی خوبی داره و با دوامه و علاوه بر این قابلیت های مختلفی هم داره در پایان مهمترین ویزگی این مدل از ماشین اصلا کیفیت بسیار بالای اصلاح این ماشینه

  12. من که چند ساله یکی از مدل های موزر رو دارم اگه صفر زنی براتون زیاد مهم نیست به نظرم ماشین های موزر براتون مناسبه قیمت مناسب نسبت به خیلی از مدل های جدید و معروف در کنار دوام خیلی خیلی بالا خلاصشو بهتون بگم که به راحتی میتونید چندین سال از این ماشین ها استفاده کنید اما خب قابلیت های کمی داره نسبت به مدل های مانند پاناسونیک و فیلیپس

  13. راستش مدل های خیلی خوبی از برند های مطرح معرفی کردید اما من به دوستان پیشنهاد می کنم که اگه دنبال یه ماشین اصلاح درجه یک با قیمت مناسب هستند ماشین ریش تراش جیمی مدل GM500 رو سفارش بدن. کیفیت ساخت خوب، صفر زنی عالی در کنار قیمت مناسب این مدل رو به یک گزینه عالی برای خرید تبدیل کرده

  14. به نظر من وقتی حرف از ماشین اصلاح میشه فیلیپس یه سر و گردن از بقیه مدل ها بالاتره کیفیت ساخت عالی به همراه کارایی و دوام مناسب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *