خانه و آشپزخانهظرف و ظروف

قیمت خرید ۹ مدل بهترین خرد کن دستی بازار [باکیفیت]

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

آنچه در این مطلب خواهید دید معرفی ۹ مدل خرد کن دستی با کیفیت بازار در انواع مختلف همراه با نکات مهم پیش از خرید خرد کن دستی است، ضمن اینکه نمونه های معرفی شده از بهترین خرد کن دستی در بازار هستند.

اساسا کار خرد کن این است که عمل خرد کردن خیلی از مواد مورد نیاز در تهیه وعده غذایی را خیلی راحت تر برای ما انجام دهید، اگرچه نمونه های خرد کن برقی کار را خیلی سریع تر و قدرتمند تر انجام می دهند، اما بازار خرد کن های دستی همچنان داغ است. پس همراهمان باشید.

 

خرد کن دستی بهتر است یا خرد کن برقی؟

استفاده از خردکن های دستی ساده و نسبتاً ارزان است. اما مسلما خرد کن های برقی قوی تر هستند و استفاده از آنها راحت تر است چرا که با فشار دادن یک دکمه عمل خرد کن مواد غذایی انجام می شود.

اما نکته اینجاست که برای خرد کردن خیلی از مواد غذایی که خیلی سفت هم نیستند، استفاده از خرد کن دستی هم عالی است، بخصوص اگر استفاده زیاد و مکرر از خرد کن ندارید، در این شرایط داشتن یک خرد کن دستی گزینه مناسب تری است، ضمن اینکه مجبور نیستید دائما خرد کن برقی خود را وارد کار کنید.

 

انواع خرد کن دستی از نظر عملکرد

انواع خرد کن دستی از نظر عملکرد را بشناسید

خرد کن دکمه ای

در خرد کن دستی از نوع دکمه ای، عمل چرخش تیغه ها با فشار دادن یک دکمه به صورت مکانیکی انجام می شود، در واقع با فشار دادن دکمه توسط شما، فشاری به تیغه ها وارد می شود که موجب چرخش آنها و خرد کن مواد می شود.

خرد کن فشاری

در خرد کن دستی از نوع فشاری، عمل چرخش تیغه ها توسط فشار دادن یک سطح انجام می شود. شاید تا حدی شبیه به خرد کن دکمه ای باشد اما در آنجا یک دکمه فشار داده می شد اما در این جا از شابلون هایی استفاده شده که با فشار دست مواد غذایی را در اندازه ها و اشکال مختلف خرد می کنند.

خرد کن چرخشی 

در خرد کن چرخشی یک اهرم در کنار خرد کن تعبیه شده است که با چرخاندن آنها تیغه ها هم می چرخند و عمل خرد کردن انجام می شود. این مدل خردکن دارای دستی معمولا به همراه تجهیزات دیگری مانند همزن، جداکننده زرده و سفیده تخم مرغ است.

خرد کن کششی

در خرد کن دستی از نوع کششی یک طناب متصل به تیغه ها دارد که با کشیدن آن عمل چرخش تیغه ها انجام می شود. طبق بررسی ها این مدل معمولا سرعت بالاتری نسبت به سایر مدل ها دارد و سریع تر مواد غذایی را خرد می کند.

دقت داشته باشید که در همه این مدل ها در واقع با کمک نیروی دست شما تیغه ها چرخش پیدا می کنند و تنها در اینکه نیرو توسط شما به چه شکل وارد می شود متفاوت هستند، در بخشی به صورت کشیدن و در برخی به صورت چرخاندن یک اهرم و…

 

بهترین مارک خرد کن دستی در بازار کدام است؟

در خرد کن های برقی برندها مطرح اغلب همان برندهای مطرح لوازم خانگی بودند، اما در دنیای خرد کن های دستی چون خبری از برق نیست دیگر نامی از آن برندها شنیده نمی شود و در عوض با برندهای مطرح حوزه لوازم خانگی غیر برقی و پلاستیکی مانند باریکو، نایسر دایسر، هوم کت، فیسلر و… سر و کار داریم.

در میان برندهای تولید کننده خرد کن دستی، نام برندهای باریکو، نایسر دایسر، هیرا و ام آر اس بیشتر شنیده می شود و در بین محصولات پرفروش و منتخب، چند محصول از برندهای گفته شده دیده می شوند که رضایت خرید قابل قبولی دارند و می توان به آنها اعتماد کرد.

 

بهترین خرد کن دستی از نگاه خریدیار

خردکن دستی ای تی سی مدل ATC-A114

خرد کن دستی سفید رنگ فشاری

ما این مدل را به عنوان بهترین خرد کن دستی معرفی کردیم چرا که هم در رده قیمتی مناسبی قرار دارد، هم رضایت خرید بالایی دارد و هم از نظر امکانات و کیفیت ساخت در وضعیت بسیار مناسبی است.

این خرد کن دستی ای تی سی از نوع فشاری می باشد، در واقع با فشار به اهرم روی درپوش عمل خرد کردن را انجام می دهد، بد نیست بدانید که خرد کن های فشاری یکی از انواع پرطرفدار و مرسوم در بازار هستند.

از مشخصات برجسته این خرد کن دستی می توان به: تیغه سه پره استیل،  امکان قفل شدن اهرم فشار،  پایه‌ها سلیکونی جهت ثابت ماندن روی کابینت و کیفیت ساخت مناسب اشاره کرد.

آنچه خریداران گفته اند:

  • خرد کن خیلی خوبیه این سومین خرد کنی بود که گرفتیم کاملا سالم بود تیغه های خیلی تیزی داره
  • اگر در خردکردن پیاز سیر و غیره مشکل دارین بهترین انتخاب خردکن فشاری هست.
  •  تیغه اش تیز بود و خیلی خوب خرد میکرد.
  • تیزه ولی فقط یه کم باید به مچتون فشار بیارین
  • فوق العاده عالی و کاربردی هست همه چیو خرد میکنه حتی یک پیاز رو . له نمیکنه خرد میکنه
  •  قبلا خردکن دستی چرخشی داشتم، این خیلی بهتره
  • کارائیش خوبه ولی چیزهای سفت رو بایستی تکه تکه کنیم وبعد در خرد کن بریزیم
  • پیشنهاد میکنم تنها ایرادش اینه حجم موادی که داخل خردکن می‌ریزی نباید زیاد باشه

مشاهده و خرید خردکن دستی ای تی سی

 

بهترین خرد کن دستی از نظر فروش

خرد کن و سبزی خشک کن دستی مدل ALFREDO-ITALIYANI 2019

تصویر یک خرد کن دستی چرخشی نارنجی رنگ

اگر میزان فروش را ملاک قرار دهیم، این خرد کن دستی یکی از پرفروش ترین های بازار است که البته این میزان فروش آن اتفاقی نیست و صرفا هم مربوط به قیمت مناسب آن نمی باشد، این خرد کن رضایت خرید بالایی هم دارد.

این خرد کن از نوع چرخشی می باشد در واقع با چرخاندن اهرم بالایی آن عمل خرد کردن را انجام می دهد، اگر تکه های داخل محفظه خیلی بزرگ نباشند، با با کمی نیرو به راحتی می توانید مواد مورد نظر را خرد کنید اما اگر تکه ها خیلی بزرگ باشند قطعا اذیت خواهید شد.

از مشخصات و امکانات برجسته این خرد کن دستی می توان به خرد کن میوه و سبزیجات،  دارا بودن همزن، آبگیر میوه و سبزیجات و جدا کننده سفیده و زرده تخم مرغ بر روی درب اشاره کرد.

ویدیوی آنباکس این خرد کن دستی ALFREDO-ITALIYANI 2019

مشاهده و خرید این خرد کن دستی

 

بهترین خرد کن دستی چرخشی

خردکن دستی دنور مدل HES-4080FT

خرد کن دستی چرخشی برند دنور با مخزن شیشه ای

خرد کن های دستی چرخشی معمولا یک اهرم در قسمت بالا یا بغل دستگاه دارند که با چرخش آن عمل خرد کردن انجام می شود. برای خیلی از افراد استفاده از خرد کن های چرخشی راحت تر است. به همین منظور ما یکی از بهترین مدل های خرد کن چرخشی را هم به شما معرفی می کنیم.

خردکن دستی دنور مدل HES-4080FT یکی از بهترین خرد کن های چرخشی بازار است که رضایت خرید بالایی دارد و از نظر کیفیت ساخت هم از پلاستیک مقاوم و درجه ۱ در ساخت آن استفاده شده است.

تیغه این خرد کن از نوع چهار تایی و بسیار تیز می باشد که بسیار سریع مواد غذایی را به کوچکترین قطعات تقسیم می نماید. برند دنور جز جدیدترین برندهای داخلی در زمینه‌ی لوازم خانگی برقی و غیر برقی است.

آنچه خریداران گفته اند:

  • یه مقدار ظرف بزرگی داره وبرای مقدار کم پیاز وسیب زمینی بزرگه
  • تیغه های قوی داره و خوبه برای درست کردن سالاد
  • اندازش خوبه. چندسرعته هست ، تیغه های تیزی داره. در کل برای دم دستی خوبه
  • حتی افرادی که به هر دلیلی ضعفِ عضلانی دارند، به راحتی می توانند از این وسیله استفاده کنند.
  • بهتر موقع استفاده دسته ظرف رو نگیرید چون ضعیف و شکننده هست.
  • خوب بود.جنسش شاید بهتر میتونست باشه.اما همه ی لوازم همراهش بود
  • خردکن خوبی هست تیغه های تیز ،۳ مدل سرعت، تیغه ها حجم مخزن مناسب، اما کیفیت دسته و مخزن چنگی بدل نمیزنه

مشاهده و خرید این خرد کن دنور

 

بهترین خرد کن دستی فشاری

خردکن دستی لایف هایت مدل CLEVER

خرد کن دستی فشاری برند لایف هات

خرد کن دستی فشاری با کمک فشار دست به قسمت بالای دستگاه کار می کند و عمل خرد کن را انجام می دهد. خردکن دستی لایف هایت مدل CLEVER از برند معتبر و خوشنام آلمانی لایف هایت، یکی از بهترین نمونه های خرد کن فشاری در بازار است.

برای داشتن یک پیش زمینه مناسب بد نیست بدانید که برند آلمانی لایف هایت از پیشگامان طراحی و تولید ابزار و لوازم نظافت و شستشو می باشد و محصولات این برند در بیش از ۸۰ کشور جهان از محبوبیت و مقبولیت بسیار بالایی برخودار هستند.

بدنه این خرد کن دستی از پلی پروپیلن مقاوم ساخته شده است که کیفیت بسیار بالایی دارد و بخش تیغه ها هم از جنس فولاد ضدزنگ طراحی و ساخته‌ شده است و به راحتی باز و بسته شده و کاملا قابل شستشو می باشد.

مشاهده و خرید خرد کن لایف هایت

 

بهترین خرد کن دستی نخی

خردکن دستی فیسلر مدل Finecut

خردکن دستی فیسلر مدل Finecut

خرد کن دستی نخی یا طنابی یا همان کششی در واقع شبیه به روشن کردن قایق موتوری کار می کند، یک نخ محکم در کنار دستگاه تعبیه شده است که شما با هر بار کشیدن آن عمل خرد کردن انجام می شود و شما برای خرد کردن بیشتر باید چندبار این نخ را بکشید.

در بین مدل های مختلف خرد کن نخی، این مدل یعنی خردکن دستی فیسلر مدل Finecut از برند فیسلر یکی از بهترین های بازار است که ساخت برندی آلمانی می باشد و از نظر کیفیت ساخت در وضعیت مناسبی قرار دارد.

از مشخصه های برجسته این خرد کن می توان به تیغه های ساخت prozz سوییس،  تیغه خردکن دارای دو ردیف، سبزی خشک کن، ره همزن تخم مرغ و خامه، درب پوش مجزا خردکن و  لیسک تمیز کننده کاسه اشاره کرد.

مشاهده و خرید این خرد کن فیسلر

 

بهترین خرد کن دستی همه کاره 

خردکن بنتاتی مدل BN1467

خردکن بنتاتی چرخشی قرمز رنگ

خرد کن های دستی همه کاره آنهای هستند که به غیر از یک خرد کردن ساده، چندین کار دیگر هم انجام می دهند، در بین نمونه های همه کار و دستی این مدل یکی از مدل های خوب بازار است.

خردکن بنتاتی مدل BN1467 دارای چند تیغه مختلف است که با آنها می توانید عمل خرد کن سبزیجات، خرد کردن و رنده کردن مواد غذایی، جدا کردن زرده از سفیده و چند کار دیگر از جمله خشک کردن سبزیجات را انجام دهید.

آنچه خریداران گفته اند:

  • خیلی وقته داریم و خیلی هم محکم و کار راه اندازه
  • کیفیت بسیار بالا ، تیغه های تیز که باید خیلی مراقب باشین که دستتون آسیب نبینه
  • خود خرد کن عالیه اما رنده هاش اگه یکم بزرگتر ساخته شد بود وبهتر بود چون فضای رنده کمه یکم کارو کند وخسته کننده میکنه
  • خيلي خوبه پايه چسبي داره كه هنگام كار ليز نميخوره، كيفيتش خيلي خوبه
  • خیلی خوب کار می کنه و خرد کنش تیغه های تیز و عالی ای داره اصلا به دست فشار وارد نمی شه و رنده هاش هم واقعا تیز

مشاهده و خرید این خرد کن دستی بنتاتی

 

بهترین خرد کن دستی نایسر دایسر

خردکن دستی نایسر دایسر مدل ۲۰۱۹

خردکن دستی نایسر دایسر چند کاره در رنگ سبز

احتمالا در گذشته تبلیغات نایسر دایسر را در تلویزیون دیده اید، اگرچه دیگر شاهد تبلیغ این محصول نیستیم ما محصولات این برند همچنان به شکل فعالی در بازار موجود هستند و به فروش می رسند.

این مدل یکی از بهترین خرد کن نایسر دایسر در بازار است که رضایت خرید بالایی هم دارد. خرد کن های نایسر دایسر معمولا چند کاره هستند و این مدل هم به همین شکل است که از تیغه های اره ای و جنس کاملا اورجینال ساخته شده است.

با کمک تیغه های مختلف این خرد کن چندکاره می توانید پیاز، گوجه‌فرنگی، خیار و سایر موادغذایی به سرعت برش بزنید. می توانید خیلی از میوه ها را پوست بکنید، می توانید خیلی از مواد غذایی را رنده یا حتی له کنید.

آنچه خریداران گفته اند:

  • سریع و راحت و چند منظوره
  • برای برش خیار و گوجه ک بافت نرم تری دارن عالیه ولی مثلا برای پیاز یکم اذیت میکنه
  • جنسش اصلا خوب نیست سریع با یکی دو بار استفاده تیغه هاش شکست
  • لق بودن درب که همین باعث میشه درب دقیق روی تیغه ها قرار نگیره
  • خوبه ولی یکم تیغش ضعیفه ک البته ب نوع سبزیجات هم بستگی داره
  •  کیفیت ساختش معمولیه جنس تیغه هاشم همینطور

مشاهده این خرد کن دستی نایسر دایسر

 

بهترین خرد کن دستی باریکو

خردکن باریکو مدل Turbo Multi Purpose Chopper

خردکن باریکو سفید رنگ از نوع همه کاره

اگر محصولات باریکو را بشناسید حتما می دانید که محصولات این برند در رده کیفی بالایی قرار دارند.  باریکو برندی خوش‌سابقه در تولید ظروف و ابزار آشپزخانه است و خیلی از خانوم های خانه دار اغلب به دنبال خرید محصولات این برند هستند.

این خرد کن دستی باریکو هم مانند سایر محصولاتش در رده کیفی مناسبی قرار دارد. سه تیغه‌ی خلال کن ۶.۸،۱۳.۶ و ۹ میلی‌متری و یک تیغه‌ی ورقه کن این خردکن را چندکاره کرده است.

همانطور که در عکس مشاهده می کنید نحوه ساخت و عملکرد این خرد کن به این شکل است که از یک محفظه‌ی مستطیل شکل به همراه دری از جنس پلاستیک تشکیل شده که تیغه‌ها روی آن سوار می‌شوند و با فشار دادن درب، عمل خرد کردن اتفاق می افتد.

آنچه خریداران گفته اند:

  • این عالیه واسه نگینی کردن وخلال کردن خیلی راحته
  • جنسش عالیه برای مادرم خریدم چند ساله داره استفاده می کنه
  • خرد کنن باریکو فوق فوق فوق‌العاده س یبار واسه مراسم ۵۰۰ کیلو پیاز خرد کردیم باهاش
  • خیلی کاربردیه مخصوصا برای سالاد شیرازی سه سوت سالاد آماده س
  • خردکن باریکو کیفیت و تیغ هاش عالیه فقط قیمت بالاست توصیه میکنم بخرید
  • در خریدش شک نکنید. عالی و بسیار کاربردی
  • چندبار استفاده کردم فوق‌العاده راضی بودم هم برای سیب زمینی استفاده کردم هم هویج هم باهاش سالاد شیرازی درست کردم

مشاهده این خرد کن دستی باریکو

 

بهترین خرد کن دستی ایگوری

خردکن دستی ایگوری مدل ۳۷۰۳

خردکن دستی ایگوری مدل 3703

این مدل خرد کن ایگوری از نوع نخی یا کششی می باشد به این شکل که روی درب خردکن یک دسته‌ی پلاستیکی وجود دارد که به یک ریسمان بسیار محکم متصل است. با کشیدن این دسته می‌بینید که تیغه یا همزن به چرخش درمی‌آید و بسته به سرعت کشیدن ریسمان، سرعت چرخش کم و زیاد می‌شود.

به گفته سازنده این خرد کن، طناب یا نخی که برای کشیدن استفاده می شود بسیار مقاوم است به گونه ای که اگر روی بدنه ساییده شود، باعث خورده‌شدن بدنه‌ی پلاستیکی آن می‌شود.

یکی از مهمترین قسمت های یک خرد کن، تیغه های آن است. این خرد کن از یک تیغه‌ی پنج پر و بسیار تیز در دو ردیف استفاده می کند که روی محور خود به چرخش درمی‌آید. تیغه‌ها بسیار تیز هستند و حتی با پرکردن کاسه از سبزیجات و… کند نمی‌شوند یا گیر نمی‌کنند.

آنچه خریداران گفته اند:

  • نسبت به قیمت خیلی خوبه توصیه میکنم
  • برای کارهای سبک گزینه بسیار خوبی هست
  • پوست کن همراهش نبود و یکی از تیغه هاش کج بود.
  • خیلی کار رو راحت می کنه . پیاز خورد کردن، سالاد، هویج رو مثل رنده ریز میکنه …
  • غه های تیزی داره فقط باید موقع کار مراقب باشید و اگر مواد غذایی به تیغه ها گیر کرد، دسته را با زور نکشید.
  • وقتی داخلش پیاز ریختم نخش گیر میکرد و مجبور میشدم درش رو باز کنم

مشاهده این خرد کن دستی ایگوری

 

بهترین خرد کن دستی نوین

خردکن دستی نوین ویستا کد ۶۰۰

خردکن دستی نوین ویستا کد 600

یکی از خرد کن های چرخشی متفاوت در بازار همین مدل خرد کن ویستا از برند نوین می باشد که چهار رنده متفاوت دارد و بدنه آن از پلاستیک مقاوم ساخته شده است.

این خرد کن نوین رضایت خرید بالایی دارد به گونه ای که ۷۶% خریداران از خرید این محصول اعلام رضایت کامل کرده اند و در مجموع هم امتیاز ۴.۱ از ۵ را ا خریداران دریافت کرده است. برای اطلاعات بیشتر می توانید به این ویدیو مراجعه کنید. مشاهده ویدیو

آنچه خریداران گفته اند:

  • کیفیت خوبی داره ولی مواظب باید باشید وقتی روی سطح میچسبه بعدش با دقت جدا کنید.
  • برای کار های خانگی خوبه و جواب میده
  • برای خرد کردن مغزیجات مثل گردو و بادام عالیه
  • کیفیتش جالب نیست و تیغ هاش کند هستند بیشتر له میکنه تا رنده
  • قوی نیست و هر موقع استفاده میکنم ترس شکستن دسته رو دارم.
  • برای خرد کردن آجیل خیلی مناسبه
  • معمولی بود یکم به دست فشار میاد برای افرادی ک مچ دست قوی نداره سخته

مشاهده و خرید این خرد کن دستی نوین

 

بهترین خرد کن دستی مقرون به صرفه

خردکن دستی ای تی سی مدل ATC-A114

خرد کن دستی سفید رنگ فشاری

مشاهده و خرید این خرد کن ای تی سی

 

 

نکات مهم پیش از خرید خرد کن دستی

خرد کن های دستی به اندازه خرد کن های برقی پیچیدگی ندارند که نیاز باشید به مواردی مانند توان دستگاه و قدرت آن توجه داشته باشیم اما همچنان مواردی هستند که با توجه به آنها می توان خرید مطمئن تری را تجربه کرد.

جنس تیغه های خرد کن دستی

از آنجایی که تیغه های خرد کن با بسیاری از مواد غذایی دارای رطوبت مانند پیاز و گوجه فرنگی در تماس هستند، بهتر است مطمئن شوید که در برابر زنگ زدگی مقاوم هستند.

در حال حاضر در بازار اغلب از فولاد ضد زنگ استفاده می شود چرا که فولاد ضد زنگ نه تنها در برابر آب مقاوم است، بلکه بسیار بادوام و نگهداری آن آسان است. پس هنگام خرید بهتر است تیغه های خرد کن از این جنس باشند.

 

جنس بدنه خرد کن دستی

مسلما جنس بدنه دستگاه بعد از جنس تیغه ها در اهمیت دوم قرار دارد، خرید یک خرد کن دستی با بدنه ضعیف قطعا شما را دچار مشکل خواهد کرد و احتمال شکستن دستگاه زیاد خواهد بود. معمولا بدنه خرد کن دستی از پلاستیک است اما خوب است که از پلاستیک با کیفیت و محکم ساخته شده باشد.

 

راحتی در استفاده

اگر جنس تیغه ها عالی باشد و بدنه هم محکم باشد اما استفاده از خرد کن بسیار سخت باشد، شما هرگز از آن استفاده نخواهید کرد چرا که خرد کردن هر چیزی برای شما سخت و طاقت فرسا خواهد بود. پس حتما بررسی کنید که آیا خرد کردن با این مدل خرد کن برای شما راحت است یا خیر.

در استفاده از خرد کن دستی بهتر است مواد مورد نظر را از قبل کمی خرد کنید و در حالت خیلی درشت در خرد کن قرار ندهید تا به این شکل خرد کردن برای شما راحت تر شود.

 

گنجایش محفظه خرد کن

اینکه معمولاً برای چند نفر غذا می‌پزید و معمولاً چقدر سبزیجات را تهیه می‌کنید، مشخص کننده این است که مخزن خرد کن برای شما چقدر باید باشد. اگر برای تعداد افراد زیادی غذا آماده می کنید از خردکن هایی با گنجایش بالا استفاده نمایید.

 

آسانی در شستشو

حتما می دانید که شستن بی دقت خرد کن بعد از استفاده چقدر در استفاده بعدی شما را دچار مشکل خواهد کرد و دستگاه شما محل تجمع آلودگی خواهد شد. با توجه به اینکه یک شستن با دقت نیاز به جدا شدن دستگاه دارد، بهتر است خرد کن هایی که اجزای آن به خوبی از هم جدا می شوند را تهیه کنید.

 

لیست قیمت و خرید سایر خرد کن های دستی پرفروش بازار 

  • نحوه نمایش محصول ها
خرد کن دستی کد 5069

خرد کن دستی کد ۵۰۶۹

  • جنس دسته: پلاستیک
  • جنس بدنه: پلاستیک
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خرد کن دستی کد 3097 مدل mini-1

خرد کن دستی کد ۳۰۹۷ مدل mini-1

  • جنس دسته: پلاستیک
  • جنس بدنه: پلاستیک
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خرد کن دستی مدل نوین کد No01Vin

خرد کن دستی مدل نوین کد No01Vin

  • جنس دسته: پلاستیک
  • جنس بدنه: پلاستیک
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خردکن دستی مدل ایلیا

خردکن دستی مدل ایلیا

  • جنس دسته: پلاستیک
  • جنس بدنه: پلاستیک
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خردکن دستی مدل 2021

خردکن دستی مدل ۲۰۲۱

  • جنس دسته: پلاستیک
  • جنس بدنه: پلاستیک
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خرد کن دستی مدل AS 142

خرد کن دستی مدل AS 142

  • جنس دسته: پلاستیک
  • جنس بدنه: پلاستیک
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خردکن دستی روپل مدل RPL-HC92

خردکن دستی روپل مدل RPL-HC92

  • جنس دسته: پلاستیک
  • جنس بدنه: پلاستیک
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خرد کن دستی هوم لند کد HL02

خرد کن دستی هوم لند کد HL02

  • جنس دسته: پلاستیک
  • جنس بدنه: پلاستیک
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خردکن دستی کد H02

خردکن دستی کد H02

  • جنس دسته: پلاستیک
  • جنس بدنه: پلاستیک
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خرد کن دستی هیرا مدل K189

خرد کن دستی هیرا مدل K189

  • جنس دسته: پلاستیک
  • جنس بدنه: پلاستیک
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خرد کن دستی پرنس هوم مدل mini

خرد کن دستی پرنس هوم مدل mini

  • جنس دسته: پلاستیک
  • جنس بدنه: پلاستیک
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خردکن دستی مدل L3302

خردکن دستی مدل L3302

  • جنس دسته: پلاستیک
  • جنس بدنه: پلاستیک
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خرد کن دستی چند منظوره مدل z.m

خرد کن دستی چند منظوره مدل z.m

  • جنس دسته: پلاستیک
  • جنس بدنه: اکرلیک
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خردکن دستی ایگوری مدل VEGETABLE 2

خردکن دستی ایگوری مدل VEGETABLE 2

  • جنس دسته: پلی پروپیلن
  • جنس بدنه: پلاستیک
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خردکن دستی مدل NC-89

خردکن دستی مدل NC-89

  • جنس دسته: پلاستیک
  • جنس بدنه: پلاستیک
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خرد کن دستی ام آر اس کد 001

خرد کن دستی ام آر اس کد ۰۰۱

  • جنس دسته: پلاستیک
  • جنس بدنه: پلاستیک
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خرد کن و سبزی خشک کن دستی مدل ALFREDO-ITALIYANI 2019

خرد کن و سبزی خشک کن دستی مدل ALFREDO-ITALIYANI 2019

  • جنس دسته: پلاستیک
  • جنس بدنه: پلاستیک
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خردکن دستی مدل QC-2018-sml

خردکن دستی مدل QC-2018-sml

  • جنس دسته: پلاستیک
  • جنس بدنه: پلاستیک
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خردکن دستی مدل LP658

خردکن دستی مدل LP658

  • جنس دسته: پلاستیک
  • جنس بدنه: پلاستیک
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خرد کن دستی کد 1011

خرد کن دستی کد ۱۰۱۱

  • جنس دسته: پلاستیک
  • جنس بدنه: پلاستیک
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خردکن دستی ای تی سی مدل ATC-A114

خردکن دستی ای تی سی مدل ATC-A114

  • جنس دسته: پلاستیک
  • جنس بدنه: پلاستیک
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خردکن دستی کوییک چاپر کد 2020

خردکن دستی کوییک چاپر کد ۲۰۲۰

  • جنس دسته: پلاستیک
  • جنس بدنه: پلاستیک
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خردکن دستی نوین ویستا کد 600

خردکن دستی نوین ویستا کد ۶۰۰

  • جنس دسته: پلاستیک
  • جنس بدنه: پلاستیک
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خردکن دستی مدل شایلین

خردکن دستی مدل شایلین

  • جنس دسته: پلاستیک
  • جنس بدنه: پلاستیک
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خرد کن دستی چند منظوره کد 293558

خرد کن دستی چند منظوره کد ۲۹۳۵۵۸

  • جنس دسته: پلاستیک
  • جنس بدنه: پلاستیک
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خردکن دستی مدل سه رنده کد 8117

خردکن دستی مدل سه رنده کد ۸۱۱۷

  • جنس دسته: پلاستیک
  • جنس بدنه: استیل
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خردکن دستی کوئیک چاپر کد 2019

خردکن دستی کوئیک چاپر کد ۲۰۱۹

  • جنس دسته: پلاستیک
  • جنس بدنه: پلاستیک
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خردکن دستی دنور مدل HES-4080FT

خردکن دستی دنور مدل HES-4080FT

  • جنس دسته: پلاستیک
  • جنس بدنه: پلاستیک
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خردکن دستی ایگوری مدل 3703

خردکن دستی ایگوری مدل ۳۷۰۳

  • جنس دسته: پلاستیک
  • جنس بدنه: پلاستیک
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خردکن دستی مدل 191

خردکن دستی مدل ۱۹۱

  • جنس بدنه: پلاستیک
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خرد کن دستی کد MD705

خرد کن دستی کد MD705

  • جنس دسته: پلاستیک
  • جنس بدنه: پلاستیک
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خردکن دستی کد 1022128

خردکن دستی کد ۱۰۲۲۱۲۸

  • جنس دسته: پلاستیک
  • جنس بدنه: پلاستیک
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خردکن دستی مدل D45

خردکن دستی مدل D45

  • جنس بدنه: پلاستیک
مشاهده قیمت و موجودی محصول
خرد کن دستی مدل CHOP

خرد کن دستی مدل CHOP

  • جنس دسته: پلاستیک
  • جنس بدنه: پلاستیک ABS
مشاهده قیمت و موجودی محصول
در حال بارگذاری ویدیو ....

سوالات متداول در خرید خرد کن دستی

بهترین برند خرد کن دستی کدام است؟

قیمت خرد کن دستی چقدر است؟

 

منابعی برای مطالعه بیشتر:

https://www.goodhousekeeping.com/cooking-tools/g44891363/best-vegetable-choppers/

https://www.simplyrecipes.com/best-food-choppers-5271460


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *