خانه و آشپزخانه

قیمت ۱۷ مدل پرزگیر لباس برتر موجود در بازار همراه با خرید

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

پرزگیر را می‌توان یکی از کاربردی‌ترین وسایل هر خانه معرفی کرد. بسیاری از افراد فکر می‌کنند تنها کسانی که حیوان خانگی دارند، از این وسیله استفاده می‌کنند؛ اما این تفکر کاملاً اشتباه است.

در این مقاله به معرفی پرزگیر لباس می‌پردازیم و انواع آن را از جوانب مختلف مورد بررسی قرار می‌دهیم. در انتهای مقاله نیز شما را با ۱۷ مدل از بهترین پرزگیرهای حال حاضر بازار آشنا خواهیم کرد.

 

پرزگیر لباس چیست و چطور کار می کند؟

همانطور که از نام این دستگاه‌ها نیز پیدا است، از آن‌ها برای پاک‌سازی پرز‌ها از محیط و لباس‌ها استفاده می‌کنند. دستگاه‌های پرزگیر به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که به تار و پود لباس یا الیاف پارچه‌ای وسایلی مانند مبل آسیب نمی‌زنند و تنها به جمع‌‌آوری دانه‌های پرز‌ می‌پردازند.

این دستگاه‌ها عموماً در دو نوع دستی و برقی به بازار عرضه می‌شوند و شما می‌توانید بسته به بودجه و میزان استفاده خود نسبت به خرید آن‌ها اقدام کنید. بر خلاف باور عموم، کاربرد دستگاه‌های پرزگیر تنها به جمع‌‌آوری موی حیوانات محدود نمی‌شود و از آن‌ها برای ترمیم سطحی پارچه‌های لباس و پاک‌سازی محیط از گردوغبار نیز استفاده می‌شود.

بررسی کوتاه پرزگیر برقی درما مدل MQ811

مشاهده قیمت و خرید این پرزگیر درما

بهترین مارک و مدل پرزگیر لباس در بازار کدام است؟

پرزگیر برقی لباس مدل GOLD-808 یکی از بهترین های حال حاضر بازار است. این دستگاه به‌پاس داشتن ویژگی‌های زیر در صدر لیست فروش این محصولات قرار می‌گیرد:

  • باتری‌های آن داخلی بوده و نیازی به خرید مداوم باتری‌های قلمی نیست.
  • امکان کارکردن با دستگاه هنگام شارژ نیز فراهم است.
  • قدرت موتور دستگاه ۵ وات بوده که از میانگین قدرت دیگر دستگاه‌های پرزگیر برقی بالاتر است.
  • دارای ۳ تیغه اختصاصی قابل‌تعویض بوده که جنس آن‌ها از پلاستیک ABS ضدزنگ است.
  • به شکل اختصاصی برای زدودن پرزها از روی لباس طراحی شده است.
  • طراحی بدنه آن بسیار مناسب بوده و هنگام کار دست شما را اذیت نمی‌کند.

قیمت پرزگیر GOLD-808 نسبت به کارایی‌هایش بسیار مقرون‌به‌صرفه است؛ بنابراین می‌توان از این دستگاه به‌عنوان بهترین پرزگیر لباس حال حاضر بازار یاد کرد.

 

شناخت انواع پرزگیر لباس از نظر عملکرد

پرزگیرهای موجود عموماً در دو نوع برقی و دستی یا رولی به بازار عرضه می‌شوند. به‌طورکلی می‌توان گفت که پرزگیرهای برقی کارایی بیشتری داشته و برای کسانی که ریزش مو دارند یا صاحب حیوان خانگی هستند، بسیار مناسب به‌شمار می‌آیند.

از طرف دیگر پرزگیرهای دستی برای کاربردهای روزانه و عمومی‌تر اعم از زدودن گردوغبار از روی پارچه، جمع‌آوری سریع پرز از روی لباس و… مورداستفاده قرار می‌گیرند. در ادامه مقاله، پرزگیر لباس برقی و دستی را زیر ذره‌بین خواهیم برد تا شما بتوانید انتخابی مطمئن را از بین این دو محصول داشته باشید.

۱- پرزگیر دستی و رولی

تصویر یک نمونه پرزگیر دستی و رولیپرزگیرهای دستی در شکل‌های مختلفی به بازار عرضه شده‌‌اند که حمل‌ و جابه‌جایی آن‌ها نسبت به نوع برقی پرزگیر راحت‌تر است. این پرزگیرها در دو نوع شانه‌ای و غلتکی تولید می‌شوند که نوع غلتکی آن‌ها پرفروش‌تر و محبوب‌تر از نوع شانه‌ای است.

این محصولات ابعاد کوچکی دارند و عموماً در کیف جا می‌شوند؛ بنابراین می‌توان از آن‌ها در هر زمان و مکانی برای پاک‌سازی پرز‌ها از روی لباس استفاده کرد. نوع دستی برای جمع‌آوری موی حیوان‌های خانگی از روی فرش و لباس مناسب نیست؛ به‌طورکلی نمی‌توان از این محصول برای سطوح با متراژ بالا و گسترده استفاده کرد.

پرزگیر لباس دستی قیمت پایین و اقتصادی داشته و در ابعاد مختلفی تولید می‌شود. در قسمت سر این محصولات کاغذ‌های چسبناکی به دور یک بخش غلتک‌مانند پیچیده شده‌اند. در اثر کشیده‌شدن سر پرزگیرها روی سطوح مختلف، الکتریسیته ساکن به‌وجود می‌آید و این الکتریسیته ساکن، پرزها را به سمت کاغذ چسبناک می‌کشاند.

کارایی و چسبندگی این کاغذ‌ها بعد از چند بار استفاده از بین می‌رود و باید آن را عوض کرد؛ البته لازم به ذکر بوده که همراه هر پرزگیر دستی یک رول کاغذ مخصوص نیز ارائه می‌شود.

مشاهده لیست بهترین پرزگیرهای دستی

 

۲- پرزگیر برقی

تصویر یک نمونه پرزگیر برقیپرزگیرهای برقی دارای تیغه‌های چرخان هستند که در اثر جابه‌جایی هوا و نیروی مکش ایجاد شده، مو و پرزهای موجود در سطوح مختلف را جمع می‌کنند؛ بنابراین نیازی نیست برای پاک‌سازی پرز‌ها انرژی زیادی بگذارید و دست خود را تکان دهید. نوع برقی عموماً با باتری کار می‌کنند یا باتری آن‌ها قابلیت شارژ مجدد را دارد.

این دستگاه‌ها از نظر ظاهری شبیه به ریش‌تراش هستند و ابعاد کوچکی دارند. قدرت مکش این محصولات به‌حدی بالا است که تمامی پرزهای موجود در سطح پارچه‌های نخی، پشمی و الیاف مصنوعی را به خود جذب می‌کند. وزن پرزگیرهای برقی بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ گرم بوده و علاوه‌بر جمع‌آوری پرز‌ و مو، گردوغبار موجود روی سطح و پارچه‌ها را نیز پاک‌سازی می‌کنند.

سرعت و کیفیت پاک‌سازی محیط توسط پرزگیر لباس برقی در مقایسه با نوع دستی آن بسیار بالا بوده و این دستگاه قیمت پایین و مقرون‌به‌صرفه‌ای نسبت به کاربردهای فراوان خود دارد. استفاده از این محصولات را به کسانی که حیوان خانگی دارند پیشنهاد می‌کنیم؛ زیرا این دستگاه می‌تواند پرز‌های چسبیده به لباس، فرش، مبلمان و… شما را تنها در ۱۰ دقیقه پاک‌سازی کند.

مشاهده بهترین پرزگیرهای برقی

 

پرزگیر دستی بخریم یا برقی؟

حال که با انواع دستگاه پرزگیر آشنا شدید، بهتر است بهترین نوع آن را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید. برای داشتن انتخابی مطمئن باید با تفاوت‌های مهم این دو محصول آشنا شوید. از جمله مهم‌ترین تفاوت‌های کاربردی پرزگیر برقی و دستی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاغذ پرزگیر لباس دستی و رولی عموماً یک‌بارمصرف بوده و بعد از هر بار استفاده باید آن را تعویض نمود؛ بنابراین روی آن‌ها برای پرزگیری سطوح گسترده حساب باز نکنید.
  • مخزن جمع‌آوری پرز و مو در پرزگیرهای برقی کوچک بوده و باید هر چند دقیقه یک‌بار خالی شود؛ در غیر این صورت قدرت مکش دستگاه به‌شدت پایین می‌آید.
  • پرزگیرهای دستی کوچک هستند و می‌توانید آن‌ها را در کیف خود جای دهید؛ اما پرزگیرهای برقی عموماً پرسروصدا هستند و نسبت به نوع دستی این محصولات وزن بیشتری دارند.
  • پرزگیرهای دستی و رولی برای استفاده‌های روزانه مناسب هستند.
  • پرزگیر برقی برای کسانی که لباس‌های گران‌قیمت دارند بسیار مناسب است؛ همچنین داشتن این محصول برای کسانی که از حیوان خانگی مراقبت می‌کنند یک امر ضروری به‌شمار می‌آید.

حال که با این تفاوت‌ها آشنا شدید می‌توانید نوع پرزگیر مدنظر خود را انتخاب کنید.

 

نکات مهم پیش از خرید پرزگیر لباس که باید بدانید

از مهم‌ترین نکاتی که باید هنگام خرید پرزگیر به آن دقت کنید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

اندازه دستگاه

اگر قصد دارید که این دستگاه را روزانه با خود جابه‌جا کنید، بهتر است ابعاد کوچک آن را برای خرید انتخاب کنید؛ اما اگر قصد استفاده خانگی آن برای جمع‌آوری موی حیوانات را دارید، بهتر است پرزگیرهای پهن و بزرگ را در سبد خرید خود قرار دهید.

باتری پرزگیرهای برقی

بهتر است نوعی از دستگاه پرزگیر برقی را انتخاب کنید که باتری‌های آن قابلیت شارژ مجدد را داشته باشند. از طرف دیگر بهتر است کابل شارژ این محصولات نیز به‌صورت مجزا قرار داده شده باشد؛ زیرا وجود کابل‌های متصل و دائمی شما را برای پاک‌سازی مو و پرز‌ها دچار محدودیت می‌کند.

سرعت تیغه دستگاه پرزگیر برقی

بهتر است دستگاه‌هایی را انتخاب کنید که تیغه آن‌ها قابلیت جداشدن داشته باشد؛ همچنین بهتر است جنس این تیغه چرخان از نوع استیل ضدزنگ باشد و با سرعت حداقل ۸۰۰۰ دور در دقیقه بچرخد.

قدرت موتور دستگاه پرزگیر لباس برقی

نهایت قدرت بیشتر موتور پرزگیرهای برقی حدود ۳ وات است که این موتورها میزان مصرف برق معقولی دارند. همواره به‌خاطر داشته باشید که هر چقدر قدرت موتور این دستگاه‌ها بیشتر باشد، میزان مصرف برق آن‌ها نیز بالاتر خواهد بود.

 

معرفی ۵ مدل بهترین پرزگیر لباس موجود در بازار 

پرزگیر برقی لباس فیلیپس مدل GC026

پرزگیر فیلیپس در رنگ بنفش و برقی

منبع انرژی این پرزگیر فیلیپس باتری‌های قلمی بوده و این محصول از نوع سری ثابت به شمار می‌آید. جنس دسته این دستگاه ABS بوده و وزنی معادل ۲۵۰ گرم دارد. تیغه آن بسیار تیز است و بعد از گذشت چند سال نیز کند نمی‌شود.

مخزن این دستگاه نیمه شفاف بوده و می‌توانید میزان پر شدن آن را هنگام کار مشاهده کنید. موتور این دستگاه توانی برابر ۳ وات داشته و ۲ باتری‌قلمی می‌توانند نیروی کار آن را تولید کنند. یک فرچه کوچک نیز برای پاک‌کردن مخزن دستگاه در جعبه محصول قرار داده شده است.

مشاهده قیمت و خرید این پرزگیر فیلیپس

 

پرزگیر برقی لباس میجیا مدل MQXJQ01KL

پرزگیر برقی لباس میجیا در رنگ سفید پرزگیر برقی لباس میجیا مدل MQXJQ01KL برخلاف نوع قبلی قابلیت شارژ مجدد داشته و سری آن از نوع متحرک است. وزن کم این محصول (۲۱۰ گرم) دست شما را به هنگام پرزگیری خسته نمی‌کند. با هر بار شارژکردن دستگاه می‌توانید تا ۹۰ دقیقه از آن استفاده نمایید.

جنس بدنه دستگاه از پلاستیک بوده و مقاومت نسبتاً خوبی در برابر ضربه دارد. بسیاری از خریداران این محصول از کارایی منحصربه‌فرد آن برای پرزگیری لباس‌ها صحبت کرده‌اند.

به گفته آن‌ها این دستگاه تمامی گلوله‌های ریزودرشت پرز را به‌طور کامل از روی لباس جمع می‌کند. یک فرچه کوچک نیز برای پاک‌کردن مخزن همراه با دستگاه اصلی فرستاده می‌شود.

مشاهده قیمت و خرید این پرزگیر میجیا

 

پرزگیر برقی لباس مدل GOLD-808

پرزگیر برقی لباس مدل GOLD-808

پرزگیر لباس برقی مدل GOLD-808 به‌پاس طراحی بدنه جالب و منحصربه‌فرد خود بسیار خوش‌دست تلقی می‌شود. با سری ثابت محصول می‌توانید پرز و گردوغبار را از روی وسایل خانه و انواع پارچه‌ها اعم از پنبه‌ای، الیاف مصنوعی، کتان و… پاک‌سازی کنید.

قدرت موتور این دستگاه بالاتر از میانگین قدرت موتور دیگر پرزگیرهای برقی بوده و معادل ۵ وات است. لازم به ذکر است که قیمت پرزگیر لباس GOLD-808 در مقایسه با کارایی آن بسیار مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی به‌شمار می‌آید.

این دستگاه سه تیغه اختصاصی برای پرزگیری دارد و تنها ۴ ساعت زمان می‌برد که کامل شارژ شود. جنس تیغه‌ها از پلاستیک ABS بوده و کاملاً ضدزنگ است. باتری‌های داخلی دستگاه امکان شارژ مجدد را فراهم کرده‌اند و نیازی به‌ صرف هزینه برای خرید مجدد باتری نیست. این دستگاه به شکل اختصاصی برای پرزگیری پارچه‌ها طراحی شده و حتی هنگام شارژ نیز می‌توانید از آن استفاده کنید.

مشاهده قیمت و خرید این پرزگیر لباس

 

پرزگیر لباس و مبلمان فر ویزارد مدل PG7

پرزگیر لباس و مبلمان فر ویزارد مدل PG7پرزگیر لباس و مبلمان فر ویزارد مدل PG7 یکی از بهترین پرزگیرهای دستی حال حاضر بازار است و برای جمع‌‌آوری کامل پرز‌ها از روی تمامی سطوح پارچه‌ای کاربرد دارد. جالب است بدانید که با تهیه این محصول، شما دو پرزگیر در سایز‌های بزرگ و جیبی را دریافت می‌کنید.

برخلاف بسیاری از انواع پرزگیرهای دستی، سری این محصول دائمی بوده و بعد از هر بار مصرف به تعویض مجدد نیازی ندارد. این دستگاه به‌صورت اختصاصی برای جمع‌‌آوری موی حیوانات طراحی شده و یک وسیله پرکاربرد برای صاحبان حیوان خانگی به‌‌شمار می‌آید.

مشاهده قیمت و خرید این پرزگیر ویزارد

 

پرزگیر لباس آلتوس مدل چند منظوره

پرزگیر لباس آلتوس با دسته چوبیپرزگیر آلتون نیز یکی دیگر از پرزگیرهای دستی کاربردی بوده که در تهیه آن از بهترین متریال و دستگاه‌های صنعتی استفاده شده است. این محصول وزن بسیار کم و معادل ۶۰ گرم داشته و دسته آن از چوب ساخته می‌شود.

پرزگیر آلتون به بهترین نحو ممکن پرزهای قالی و مبلمان را پاک‌سازی می‌کند؛ اما به‌پاس تیغه تیزی که دارد برای پارچه‌های نازک نخی مناسب نیست و ممکن است آن‌ها را نخ‌کش کند. قیمت پرزگیر لباس آلتون بسیار پایین بوده و این دستگاه برای کسانی که حیوان خانگی دارند بسیار کاربردی است.

مشاهده و خرید این پرزگیر لباس آلتوس

 

 

خرید پرزگیر لباس (۱۷ مدل پرفروش موجود در بازار)

پرزگیرهای لباس یکی از کاربردی‌ترین وسایل برای پاک‌سازی سریع پرز، مو و گردوغبار از سطوح مختلف پارچه‌ای هستند و در دو نوع برقی و دستی به بازار عرضه می‌شوند. در ادامه لیستی از سایر مدل های پرفروش پرزگیر برقی و دستی در بازار را مشاهده می کنید.

  • نحوه نمایش محصول ها
پرزگیر برقی لباس فیلیپس مدل GC026

پرزگیر برقی لباس فیلیپس مدل GC026

  • نوع سری: ثابت
  • جنس دسته: ABS
مشاهده قیمت و موجودی محصول
پرزگیر لباس وی جی ار مدل V-813

پرزگیر لباس وی جی ار مدل V-813

  • نوع سری: ثابت
  • جنس دسته: پلاستیک
مشاهده قیمت و موجودی محصول
پرزگیر لباس درما مدل MQ811

پرزگیر لباس درما مدل MQ811

  • تعداد رول: یک عدد
مشاهده قیمت و موجودی محصول
پرزگیر لباس درما مدل MQ811

پرزگیر لباس درما مدل MQ811

  • تعداد رول: یک عدد
  • نوع سری: ثابت
  • جنس دسته: پلاستیک
مشاهده قیمت و موجودی محصول
پرزگیر لباس درما مدل MQ600

پرزگیر لباس درما مدل MQ600

  • جنس دسته: ABS ، استیل ضد زنگ
مشاهده قیمت و موجودی محصول
دستگاه پرزگیر درما مدل ZM100

دستگاه پرزگیر درما مدل ZM100

  • نوع سری: متحرک
  • جنس دسته: اکرلیک ، پلاستیک
مشاهده قیمت و موجودی محصول
پرزگیر برقی لباس نیکای مدل NK-8856

پرزگیر برقی لباس نیکای مدل NK-8856

  • تعداد رول: یک عدد
  • نوع سری: ثابت
  • جنس دسته: عایق
مشاهده قیمت و موجودی محصول
پرزگیر برقی لباس لوفانس مدل CS-621

پرزگیر برقی لباس لوفانس مدل CS-621

  • نوع سری: متحرک
  • جنس دسته: پلاستیک
مشاهده قیمت و موجودی محصول
پرز گیر لباس و پاشنه کش دلگان مدل W07-S0009-019

پرز گیر لباس و پاشنه کش دلگان مدل W07-S0009-019

  • جنس دسته: چوب
مشاهده قیمت و موجودی محصول
پرزگیر لباس برابانتیا مدل Clothes

پرزگیر لباس برابانتیا مدل Clothes

  • جنس دسته: پلاستیک
مشاهده قیمت و موجودی محصول
پرزگیر برقی لباس میجیا مدل MQXJQ01KL

پرزگیر برقی لباس میجیا مدل MQXJQ01KL

  • تعداد رول: یک عدد
  • نوع سری: متحرک
  • جنس دسته: پلاستیک
مشاهده قیمت و موجودی محصول
پرزگیر لباس مدل 04 به همراه رول یدک

پرزگیر لباس مدل ۰۴ به همراه رول یدک

  • تعداد رول: سه عدد
  • نوع سری: متحرک
  • جنس دسته: پلاستیک
مشاهده قیمت و موجودی محصول
پرزگیر لباس مدل 03 به همراه رول یدک

پرزگیر لباس مدل ۰۳ به همراه رول یدک

  • تعداد رول: سه عدد
  • نوع سری: متحرک
  • جنس دسته: ABS
مشاهده قیمت و موجودی محصول
یدک پرزگیر لباس مدل مجموعه 10 عددی

یدک پرزگیر لباس مدل مجموعه ۱۰ عددی

  • جنس دسته: پلی آمید
مشاهده قیمت و موجودی محصول
پرزگیر لباس مدل 02 به همراه رول یدک

پرزگیر لباس مدل ۰۲ به همراه رول یدک

  • تعداد رول: چهار عدد
  • نوع سری: متحرک
  • جنس دسته: پلاستیک
مشاهده قیمت و موجودی محصول
یدک پرزگیر لباس کد 60 مجموعه 10 عددی

یدک پرزگیر لباس کد ۶۰ مجموعه ۱۰ عددی

  • جنس دسته: پلاستیک
مشاهده قیمت و موجودی محصول
پرزگیر برقی لباس مدل GOLD-808

پرزگیر برقی لباس مدل GOLD-808

  • نوع سری: ثابت
  • جنس دسته: پلاستیک
مشاهده قیمت و موجودی محصول
پرزگیر لباس آکیواپور مدل AFR 3 A1

پرزگیر لباس آکیواپور مدل AFR 3 A1

  • تعداد رول: یک عدد
  • نوع سری: متحرک
  • جنس دسته: پلاستیک
مشاهده قیمت و موجودی محصول
پرزگیر لباس مدل ROLLER بسته 6 عددی

پرزگیر لباس مدل ROLLER بسته ۶ عددی

  • نوع سری: متحرک
  • جنس دسته: پلاستیک
مشاهده قیمت و موجودی محصول
پرزگیر لباس مدل 30 برگ بسته 6 عددی

پرزگیر لباس مدل ۳۰ برگ بسته ۶ عددی

  • نوع سری: متحرک
  • جنس دسته: پلاستیک
مشاهده قیمت و موجودی محصول
در حال بارگذاری ویدیو ....


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *