لوازم جانبی دیجیتال

۱۰ مدل بهترین هارد اکسترنال موجود در بازار فعلی

بهترین مارک هارد اکسترنال در بازار کدام است؟

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

استفاده از هارد اکسترنال راهکار مناسبی برای حفاظت و نگهداری از اطلاعات است، خیلی از ما فیلم های خاطره انگیز خود را در هاردهای اکسترنال نگهداری می‌کنیم و برخی هم که زیاد اهل فیلم هستند، فیلم های خود را در این هاردهای اکسترنال نگهداری می‌کنند.

اما پیش از خرید هارد اکسترنال باید نکاتی را بدانیم تا بهترین هارد اکسترنال موجود در بازار را که مطابق با نیازهایمان هست شناسایی کنیم، این مطلب یک راهنمای خرید هارد اکسترنال هست که در ادامه چند مورد از بهترین هارد اکسترنال ۲۰۲۰ را هم به شما معرفی می‌کنیم.

راهنمای خرید هارد اکسترنال و نکاتی که باید مد نظر داشته باشید:

 

۱- ظرفیت هارد اکسترنال

هاردهای اکسترنال در ظرفیت های مختلفی از جمله، ۵۰۰مگابایت، ۱ ترابایت، ۲ ترابایت حتی بیشتر عرضه می‌شوند که شما باید متناسب با نیاز اطلاعاتی خود یک مورد را انتخاب کنید.

چیزی که باید مد نظر داشته باشید نیاز شما به هارد اکسترنال است، آیا برای نگهداری فیلم های روز دنیا قصد خرید هارد اکسترنال را دارید؟ پس شما حداقل به یک هارد ۱ ترابایت نیاز دارید و اگر هم مایل نیستید که هارد شما خیلی سریع پر شود بهتر است ۲ ترابایت و بیشتر را انتخاب کنید.

اگر برای نگهداری فیلم های خانوادگی خود که با گوشی موبایل گرفته شده اند قصد خرید هارد را دارید، یک هارد یک ترابایت برای مدت زیادی می‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشد.

توصیه می‌کنم کمی آینده نگر باشید و یک هارد ۱ یا ۲ ترابایتی را انتخاب کنید، در حال حاضر هاردهای ۱ ترابایتی فروش بیشتری دارند و این نشان می‌دهد که این میزان ظرفیت برای بیشتر افراد فعلا کافی است.

بهترین هارد اکسترنال موجود در بازار

۲- سرعت ذخیره سازی هارد اکسترنال

سرعت ذخیره سازی یعنی با چه سرعتی اطلاعات در هارد ریخته و یا برداشته می‌شوند، حتما وقتی در حال کپی یک فیلم طولانی از روی هارد باشید متوجه می شوید که سرعت بالای هارد چه نعمت بزرگیست.

یکی از مواردی که روی سرعت هادر تاثیر گذار است تکنولوژی به کار رفته در هارد است، آیا هارد شما SSD است یا HDD?

هاردهای SSD در حقیقت اجزای مکانیکی برای انتقال ندارند و به همین جهت انتقال با سرعت بسیار بالاتری انجام می‌شود، هرچند تنها ایراد این هاردها قیمت بالاتر آنهاست.

علاوه بر تکنولوژی هارد، درگاه USB یا همان پورت هارد هم تاثیر زیادی روی سرعت انتقال داده ها دارد، آیا هارد شما درگاه USB 2.0  دارد یا درگاه آن USB 3.0 است؟

درگاه های USB 3.0 سرعت به مراتب بالاتری دارند که همین امر موجب انتقال و خواندن سریع تر اطلاعات می شود که در نهایت شما سرعت بالاتری را در استفاده از هارد اکسترنال تجربه می‌کنید.

پیشنهاد مطالعه: بهترین فلش مموری های موجود در بازار

۳- طرحی هارد و قابلیت حمل آن

اگر قرار است از هارد خود تنها در خانه استفاده کنید و قصد ندارید در سفر یا خارج از خانه از هارد استفاده کنید، خیلی روی طراحی هارد و سبک بودن و حتی ضد ضربه بودن آن حساس نباشید، چرا که هارد شما همیشه در محل امنی مانند خانه است.

اما اگر قرار است هارد اکسترنال خود را به مدام به خارج از خانه یا سفر ببرید، بهتر است به طراحی هارد جهت حمل پذیری و همچنین ضد ضربه بودن آن توجه کنید، که در این زمینه هاردهای اکسترنال SSD به جهت نداشتن اجزای مکانیکی احتمال آسیب پذیری کمتری دارند.

همچنین دقت داشته باشید که هارد شما قابلیت هایی همچون ضد آب بودن، ضد ضربه بودن، ضد لرزش و ضد گرد و غبار بودن را داشته باشد که همگی در عمر هارد اکسترنال موثر هستند.

۴- توجه به گارانتی هارد اکسترنال

قطعا دوست ندارید که اگر در رابطه با هارد اکسترنال خود دچار مشکل شدید بدون پشتیبانی بمانید و ندانید که دقیقه به سراغ چه شرکت یا مجموعه ای بروید، پس حتما هاردهای اکسترنال با گارانتی مناسب را تهیه کنید.

در جدول زیر لیست شرکت هایی گارانتی کننده مطرح را با خدماتی که ارایه می‌دهند مشاهده می‌کنید.

بهترین گارانتی هارد اکسترنال

 

بهترین هارد اکسترنال در سال ۲۰۲۰ کدامند؟

 

در ادامه ۱۰ مورد از پرفروش ترین هاردهای اکسترنال موجود در بازار را به شما معرفی می‌کنیم که همگی از هاردهای اکسترنال پرفروش در ایران هستند که توسط برندهای مطرحی طراحی و تولید شده اند.

 

۱- هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Passport WDBYvg0010BBK-WESN

قیمت: ۸۷۰,۰۰۰  تومان در زمان نوشتن مطلب

هارددیسک اکسترنال «My Passport» محصولی از شرکت «وسترن دیجیتال» است که از طریق رابط USB3.0 به رایانه‌ی شما متصل می‌شود و شما را در ذخیره‌سازی اطلاعات با سرعت زیاد همراهی می‌کند. ظرفیت این هارددیسک یک ترابایت است و برای کاربرانی ‌که اطلاعات زیادی برای ذخیره‌سازی دارند، گزینه‌ی بسیار مناسبی است.

بهترین هارد اکسترنال

هارددیسک اکسترنال My Passport در رنگ‌های مختلفی ارائه شده که با توجه به هر سلیقه‌ای حق انتخاب مناسبی وجود خواهد داشت.

 

این هارد اکسترنال وسترن دیجیتال پرفروش ترین هارد موجود در بازار است که از همین رو خیلی ها آن را بهترین هارد اکسترنال موجود در بازار می‌نامند، این هارد توسط ۱۴۰نفر از خریدران دیجی کالا توصیه شده است و رضایت ۹۰درصدی خریداران را به همراه داشته است.

نگاهی به مشخصات این هارد اکسترنال وسترن دیجیتال: 

ظرفیت
۱ ترابایت
نوع حافظه قابل حمل
نوع رابط USB 3.0
مقاوم در برابر آب خیر
مقاوم در برابر ضربه خیر
مقاوم در برابر شوک خیر
مقاوم در برابر لغزش خیر
مقاوم در برابر گرد و غبار خیر

 

مشاهده و خرید این هارد در دیجی کالا

 

۲- هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل Elements ظرفیت ۱ ترابایت

قیمت: ۸۹۵,۰۰۰ تومان در زمان نوشتن مطلب

هارد دیسک‌ اکسترنال مدل «Elements» محصول شرکت «وسترن دیجیتال» (Western Digital) است. این هارد اکسترنال از طراحی زیبا با ابعاد کوچک و وزن سبک بهره می‌برد و دارای هد ۲.۵ اینچی است. هارد Elements شباهت زیادی با هارد دیسک‌های سری «مای پاسپورت» (My Passport) شرکت وسترن دیجیتال دارد، یعنی همان محصول قبلی که معرفی شد.

راهنمای خرید هارد اکسترنال

هارددیسک Elements از رابط پرسرعت USB 3.0 برای انتقال اطلاعات استفاده می‌کند که به‌صورت تئوریک قادر است اطلاعات را با حداکثر سرعت پنج گیگابیت بر ثانیه (۶۴۰ مگابایت بر ثانیه) منتقل کند. البته اگر لپ‌تاپی در اختیار دارید که به نسخه‌های قبلی پورت USB مجهز است و تصمیم به تهیه‌ی این هارددیسک گرفته‌اید، نباید هیچ نگرانی‌ای به دل راه دهید؛ چرا که پورت USB3.0 از نسخه‌ی ۲.۰ و ۱.۱ هم پشتیبانی می‌کند.

 

این هارد ۱ ترابایتی وسترن دیجیتال توسط بیش از ۱۰۰۰نفر از خریداران در دیجی کالا توصیه شده است و همچنین رضایت ۸۶درصدی خریدران را به همراه داشته اشت و از این رو یکی بهترین هاردهای اکسترنال در سال ۲۰۲۰ می باشد.

نگاهی به مشخصات این هارد اکسترنال وسترن دیجیتال: 

ظرفیت
۱ ترابایت
نوع حافظه قابل حمل
نوع رابط USB 2.0 و USB 3.0
مقاوم در برابر آب خیر
مقاوم در برابر ضربه خیر
مقاوم در برابر شوک خیر
مقاوم در برابر لغزش خیر
مقاوم در برابر گرد و غبار خیر

 

مشاهده و خرید این هارد در دیجی کالا

 

پیشنهاد مطالعه: بهترین پاوربانک های موجود در بازار

 

۳- هارد اکسترنال اپیسر مدل AC631 ظرفیت ۱ ترابایت

قیمت: ۱,۱۳۵,۰۰۰ تومان در زمان نوشتن مطلب

شرکت «اپیسر» محصولی را با نام «AC631» روانه بازار کرده است. این محصول یک هارد اکسترنال حرفه‌ای برای ذخیره‌سازی اطلاعات با سرعت زیاد است. هارد اکسترنال AC631 از طریق درگاه USB3.1 به کامپیوتر متصل می‌شود. درگاه USB3.1 ارائه‌شده روی این محصول از نوع A است و از آن می‌توان روی کامپیوترهایی با درگاه USB2.0 و USB3.0 هم بهره برد.

بهترین هارد اکسترنال 2020از ویژگی های اصلی این هارد اکسترنال که در دو مورد قبلی وجود نداشت می‌توان به قابلیت ضد آب، ضد خش و ضد گرد و غبار بودن این هارد اشاره کرد که قابلیت ضد آب بودن بسیار مزیت بزرگی است، بخصوص اگر از هارد خود در خارج از خانه هم استفاده می کنید.

 

نگاهی به مشخصات این هارد اکسترنال اپیسر مدل AC631: 

ظرفیت
۱ ترابایت
نوع حافظه قابل حمل
نوع رابط USB 3.1
مقاوم در برابر آب بله
مقاوم در برابر ضربه خیر
مقاوم در برابر شوک بله
مقاوم در برابر خش بله
مقاوم در برابر گرد و غبار بله

 

مشاهده و خرید این هارد در دیجی کالا

 

۴- هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD710 Pro ظرفیت ۱ ترابایت

قیمت: ۱,۳۲۸,۰۰۰ تومان در زمان نوشتن مطلب

هارداکسترنال «HD710 Pro» محصولی از برند «ای‌دیتا» (ADATA) است. این هارداکسترنال در گروه هاردهای ضدضربه و مقاوم دسته‌بندی می‌شود. بدنه‌ی هارد از جنس پلاستیک سیلیکونی ساخته شده که قادر است ضربه‌های وارده به محصول را به میزان مناسبی دفع کند.

بهرین مارک هارد اکسترنال

این هارد اکسترنال ای دیتا از پورت USB 3.0 بهره می‌برد اما همانند تمام هاردهایی که این پورت را دارند، برای استفاده از سرعت زیاد رابط USB 3.1، باید این پورت را در کامپیوتر یا لپ‌تاپ‌تان داشته باشید؛ درغیراین‌صورت، هارد با سرعت استانداردهای پایین‌تر کار خواهد کرد.

 

این هارد هم یکی از بهترین هاردهای اکسترنال بازار است که در دیجی کالا هم به فروش بالایی رسیده است و هم اکنون در دسته پرفروش ها قرار گرفته است.

این هارد توسط بیش از ۱۰۰۰ نفر از خریدران در دیجی کالا توصیه شده است و گارانتی ۴۸ ماهه آونگ را دارد، لازم به ذکر است که آونگ یکی از بهترین شرکت های ارایه دهنی گارانتی در ایران است.

نگاهی به مشخصات این هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD710 Pro : 

ظرفیت
۱ ترابایت
نوع حافظه قابل حمل
نوع رابط USB 3.1
مقاوم در برابر آب بله
مقاوم در برابر ضربه بله
مقاوم در برابر شوک بله
مقاوم در برابر خش خیر
مقاوم در برابر گرد و غبار بله

 

مشاهده و خرید این هارد در دیجی کالا

 

۵- هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل My Passport WDBYNN0010B

قیمت: ۹۸۰,۸۰۰ تومان در زمان نوشتن مطلب

اگر قصد تهیه‌ی یک هارددیسک اکسترنال برای ذخیره‌سازی اطلاعات را دارید و می‌خواهید همیشه آن ‌را به همراه‌ داشته باشید، My Passport می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این هارددیسک، نسل سوم هارددیسک اکسترنال‌‌‌های My Passport است که این‌بار با طراحی زیبا و مانند نسل قبلی خود در ابعاد مناسب عرضه شده است.

بهترین مدل هارد اکسترنال 2020

این محصول وسترن دیجیتال از درگاه USB 3.0 پشتیبانی می‌کند و چنانچه لپتاپ شما هم از این درگاه پشتیبانی کند سرعت انتقال بسیار خوبی را تجربه خواهید کرد.

این هارد دیسک اکسترنال وسترن دیجیتال مدل مای پاسپورت، واقعا ابعادی در اندازه‌ی یک پاسپورت دارد و به‌راحتی می‌توان آن ‌را در جیب‌ کناری کت یا کیف قرار داد و همیشه با خود همراه داشت.

نگاهی به مشخصات این هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل مای پاسپورت WDBYNN0010B :

ظرفیت
۱ ترابایت
نوع حافظه قابل حمل
نوع رابط USB 3.0
مقاوم در برابر آب خیر
مقاوم در برابر ضربه خیر
مقاوم در برابر شوک خیر
مقاوم در برابر خش خیر
مقاوم در برابر گرد و غبار خیر

 

مشاهده و خرید این هارد در دیجی کالا

 

۶- هارد اکسترنال سیلیکون پاور مدل Armor A85 ظرفیت ۱ ترابایت

قیمت: ۱,۳۱۲,۰۰۰ تومان در زمان نوشتن مطلب

شرکت تایوانی «سیلیکون‌پاور» (Silicon Power) پس از تولید موفق چندین مدل از هارددیسک‌های اکسترنال سری آرمور (Armor)، این‌بار Armor A85 را ارائه کرده‌ است. در بدنه‌ی آرمور A85 از آلومینیوم استحکام‌یافته استفاده شده‌ است که هم به زیبایی این محصول کمک می‌کند و هم مقاومت آن را کمی افزایش می‌دهد.

راهنمای خرید بهترین هارد اکسترنالآرمور A85 می‌تواند وزنی ۵۰۰ کیلوگرمی را به‌راحتی روی خود تحمل کند و آسیبی به آن وارد نشود. ضدضربه‌، ضدشوک و ضدآب بودن از دیگر ویژگی‌های این محصول سیلیکون‌پاور است؛ به‌این‌ترتیب آرمور A85 دارای گواهینامه IP68 هم است.

برای وصل‌کردن این هارددیسک‌اکسترنال به کامپیوتر، رابط پرسرعت USB 3.0 در اختیار شماست که می‌تواند با سرعت بالایی اطلاعاتتان را جابه‌جا کند. البته از رابط USB 2.0 و نسخه‌های قبل‌تر از آن هم پشتیبانی می‌شود و نیازی نیست حتما یک کامپیوتر دارای پورت USB 3.0 داشته‌ باشید.

 

سیلیکون پاور را برخی بهترین برند هارد اکسترنال در بازار می‌دانند که البته خیلی هم عجیب نیست چرا که این برند آوازه زیادی در زمینه تولید انواع فلش و هارد اکسترنال دارد و این محصول آن هم در دیجی کالا توسط خریداران زیادی توصیه شده است و رضایت ۸۰درصدی خریداران را به همراه داشته است.

نگاهی به مشخصات این هارد اکسترنال سیلیکون پاور مدل Armor A85:

ظرفیت
۱ ترابایت
نوع حافظه قابل حمل
نوع رابط USB 3.0 و USB 2.0
مقاوم در برابر آب بله
مقاوم در برابر ضربه بله
مقاوم در برابر شوک بله
مقاوم در برابر خش خیر
مقاوم در برابر گرد و غبار بله

 

مشاهده و خرید این محصول در دیجی کالا

 

۷- هارد اکسترنال توشیبا مدل Canvio Advance ظرفیت ۱ ترابایت

قیمت: ۹۱۰,۰۰۰ تومان در زمان نوشتن مطلب

هارد «Canvio Advance» محصولی از شرکت «توشیبا» است که از طریق درگاه USB3.0 به کامپیوتر متصل می‌شود.

شرکت توشیبا یکی از برندهای معتبر در حوزه‌ی تولید تجهیزات ذخیره‌سازی است که حافظه‌ی داخلی بسیاری از لپ تاپ‌ها و هاردهای اکسترنال ساخته شده توسط شرکت‌های دیگر را تولید می‌کند، در واقع اگر یک هارد اکسترنال از هر برندی شکافته شود، به احتمال خیلی زیاد یک هارد ۲.۵ اینچی توشیبا مشاهده خواهد شد.

بهترین مارک هارد اکسترنال

شرکت توشیبا هارد اکسترنال Canvio Advance را به درگاه USB3.0 تجهیز کرده تا کاربران بتوانند با سرعت زیاد به انتقال اطلاعات بپردازند. متاسفانه شرکت سازنده اطلاعاتی درباره‌ی سرعت انتقال اطلاعات توسط این هارد ارائه نکرده ولی به یاری وجود درگاه USB3.0 می‌توان انتظار داشت که به راحتی بتوان حجم زیادی از اطلاعات را در مدت زمان کمی انتقال داد.

 

این هارد اکسترنال توشیبا هم همانند دیگر هاردهای معرفی شده در دسته پرفروش های دیجی کالا قرار دارد و توسط بیش از ۱۵۰ نفر از خریدران توصیه شده است.

نگاهی به مشخصات این هارد اکسترنال توشیبا مدل Canvio Advance:

ظرفیت
۱ ترابایت
نوع حافظه قابل حمل
نوع رابط USB 3.0
مقاوم در برابر آب خیر
مقاوم در برابر ضربه خیر
مقاوم در برابر شوک خیر
مقاوم در برابر خش خیر
مقاوم در برابر گرد و غبار خیر

 

مشاهده و خرید این هارد در دیجی کالا

 

۸- هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD710 ظرفیت ۱ ترابایت

قیمت: ۱,۳۸۸,۰۰۰ تومان در زمان نوشتن مطلب

هارداکسترنال «HD710» محصول برند «ای‌دیتا» (ADATA) است. این هارداکسترنال در زمره‌ی هاردهای اکسترنال مقاوم قرار می‌گیرد و مشخصاتی به آن اضافه شده است تا در برابر عوامل بیرونی مقاومت بیشتری داشته باشد.

برترین هارد اکسترنال بازارحتما تا اینجای مطلب متوجه شده اید که مقاوم ترین هاردهای اکسترنال را شرکت ای دیتا تولید می‌کند، هاردهای که در برابر ضربه، خش، گرد و غبار و آب مقاوم هستند، هارد HD710 هم در برابر ضربه و سقوط از ارتفاع مقاوم است و حتی اگر شدیدترین ضربه‌ها به آن وارد شود، اطلاعات درون هارد به مخاطره نخواهند افتاد.

ارتش ایالات متحده‌ی امریکا این قابلیت هارد ای‌دیتا را با استاندارد MIL-STD-810G 516.6 تایید کرده‌‎ است؛ همچنین HD710 از معیارهای استاندارد IP68 بهره می‌برد؛ معنای این استاندارد، مقاومت در برابر آب و گردوخاک است.

این هارد حتی در صورت افتادن در آب شور هم آسیبی نمی‌بیند و قطره‌ای آب به درون آن نفوذ نخواهد کرد. سازنده‌ی محصول تضمین‌ کرده است که در صورت قرارگرفتن در شرایط جوی بیابان، غبار به درون محصول نفوذ نمی‌کند.

نگاهی به مشخصات این هارد اکسترنال توشیبا مدل Canvio Advance:

ظرفیت
۱ ترابایت
نوع حافظه قابل حمل
نوع رابط USB 3.0 و USB 2.0
مقاوم در برابر آب بله
مقاوم در برابر ضربه بله
مقاوم در برابر شوک بله
مقاوم در برابر لغزش بله
مقاوم در برابر گرد و غبار بله

 

این هارد از پرفروش ترین هاردهای اکسترنال دیجی کالاست که بیش از ۴۰۰ نفر از خریدران را توصیه کرده اند و رضایت ۱۰۰درصدی خریدران را به همراه داشته است، من به عنوان نویسنده این مطلب بیش از ۲ سال از این مدل هارد و همچنین یک مدل بالاتر آن استفاده می‌کنم و کاملا راضی هستم

مشاهده و خرید این هارد در دیجی کالا

 

۹- هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA1000400 ظرفیت ۱ ترابایت

قیمت: ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان در زمان نوشتن مطلب

شرکت سیگیت (Seagate) در زمینه‌ی تولید هارددیسک‌های اینترنال و اکسترنال، سابقه‌ای دور و دراز دارد و می‌توان به‌راحتی به محصولاتش اعتماد کرد و با خیال راحت از محصولات ذخیره سازی این شرکت از جمله هارد اکسترنال سیگیت استفاده کرد.

قیمت بهترین هارد اکسترنال سیگیتیکی از هارد دیسک‌های ساخت سیگیت، مدل اکسپنشن پرتابل (Expansion Portable) است که توانست چندین سال در بازار محصولات الکترونیکی دوام بیاورد و بازخوردهای مناسبی برای شرکت سازنده‌اش داشته‌باشد؛ به همین دلیل، شرکت سیگیت به فکر ایجاد تغییرات جزیی در محصول موفق قبلی افتاد و سعی کرد با چند تغییر ظاهری ساده، به نوعی اکسپنشن پرتابل را به‌روزرسانی کند.

این هارددیسک اکسترنال با استفاده از رابط USB 3.0 به کامپیوتر وصل می‌شود؛ پورت USB 3.0 قابلیت پشتیبانی از نسخه‌های قدیمی‌تر را هم دارد و چنانچه از کامپیوتری استفاده می‌کنید که به پورت USB 2.0 یا USB 1.1 مجهز است، مشکلی از بابت ناسازگاری نخواهید داشت.

هارد اکسترنال سیگیت از پرفروش ترین هاردهای اکسترنال دیجی کالاست که توسط بیش از ۶۰۰ نفر از خریدران توصیه شده است و رضایت ۸۶ درصدی آنها را به همراه داشته است و به لطف همین رضایت امتیاز ۴ از ۵ را توسط خریدران دریافت کرده است.

نگاهی به مشخصات این هارد اکسترنال سیگیت :

ظرفیت
۱ ترابایت
نوع حافظه قابل حمل
نوع رابط USB 3.0 و USB 2.0
مقاوم در برابر آب خیر
مقاوم در برابر ضربه خیر
مقاوم در برابر شوک خیر
مقاوم در برابر لغزش خیر
مقاوم در برابر گرد و غبار خیر

 

مشاهده و خرید این هارد اکسترنال در دیجی کالا

 

۱۰- هارد اکسترنال سیلیکون پاور مدل Armor A60 ظرفیت ۱ ترابایت

قیمت: ۱,۳۴۰,۰۰۰ تومان در زمان نوشتن مطلب

هارد اکسترنال «A60» یکی از جدیدترین محصولات سری آرمور (Armor) ساخت شرکت سیلیکون پاور (Silicon Power) است.

کمپانی سیلیکون پاور یکی از بزرگ‌ترین طراحان و سازندگان فلش مموری و هارددیسک اکسترنال در دنیا است و این سری از هارددیسک‌های اکسترنال خود را با نام آرمور (Armor) به معنای زره یا ضدگلوله طراحی و تولید کرده است.

بهترین هارد اکسترنال سیلیکون پاور

البته این نام‌گذاری آن‌قدرها هم اغراق‌آمیز و بی‌دلیل نبوده‌است؛ این سری از هارد های اکسترنال سیلیکون پاور در برابر آب، ضربه، گرد و غبار، فشار و لرزش مقاوم هستند و ناگفته نماند این خاصیت‌ها در آزمایش‌های مختلف کمپانی سیلیکون پاور به اثبات رسیده‌اند.

هارددیسک اکسترنال آرمور A60، دارای استاندارد تست سقوط آزاد ارتش آمریکا (با کد استاندارد MIL-STD) است و در مقابل سقوط تا ارتفاع ۱۲۲ سانتی‌متری مقاوم است. A60 دارای استاندارد IPX4 نیز هست که به معنی مقاوم بودن آن در برابر آب است.

این مدل از هارد اکسترنال سیلیکون پاور توسط بیش از ۱۰۰نفر از خریداران توصیه شده است و رضایت ۸۶درصدی خریدران را هم به همراه داشته است که به لطف همین جلب رضایت میانگین امتیاز ۴.۲ از ۵ را توسط خریداران دریافت کرده است.

نگاهی به مشخصات این هارد اکسترنال سیلیکون پاور مدل Armor A60 :

ظرفیت
۱ ترابایت
نوع حافظه قابل حمل
نوع رابط USB 3.0 و USB 2.0
مقاوم در برابر آب بله
مقاوم در برابر ضربه بله
مقاوم در برابر شوک بله
مقاوم در برابر لغزش بله
مقاوم در برابر گرد و غبار بله

 

مشاهده و خرید این هارد اکسترنال در دیجی کالا

 

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم که شما را با معیارهای مهم انتخاب هارد اکسترنال آشنا کنیم و در ادامه ۱۰ مدل بهترین هارد اکسترنال موجود در بازار را بررسی کنیم که همگی در راستای کمک به شما در انتخاب بهترین هارد اکسترنال است.

در نهایت توصیه ما این است که اگر مقاومت و استحکام هارد برای شما اولویت بالایی دارد حتما به سراغ هاردهای اکسترنال ای دیتا بروید و یا مدل آخر که مربوط به سیلیکون پاور بود را انتخاب کنید.

اگر هم طراحی هارد برای شما اهمیت بیشتری دارد و کمتر به دنبال ضد ضربه بودن هارد هستید، هاردهای وسترن دیجیتال طراحی خوب و ظاهر زیبایی دارند و از سرعت خوبی هم برخوردار هستند.

در نهایت توصیه می‌کنم خودتان نگاهی به پرفروش ترین هاردهای اکسترنال دیجی کالا بیاندازید و با دقت قابلیت های هارد و همینطور نظرات خریداران درباره این هارد را مشاهده کنید.

پرفروش ترین هاردهای اکسترنال دیجی کالا

 



نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *