دیگر محصولات

۴۵ پیشنهاد کادو تولد برای آقایان، کادو تولد مردانه چی بخریم؟

45 پیشنهاد جذاب برای کادو مردانه در مناسبت های خاص

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

خیلی وقت ها خرید کادو تولد برای آقایان تبدیل به فرآیندی دشوار می‌شود و شاید علت این امر این است که آقایان کمتر درباره کالاها صحبت یا اظهار نظر می‌کنند.اگر نمی‌خواهید مثل همیشه یک کادوی تکراری مانند پیراهن مردانه خریداری کنید، این مطلب برای شماست.

در این مطلب بیش از ۴۰ پیشنهاد کادو تولد مردانه را به شما معرفی می‌کنیم که به احتمال خیلی زیاد حداقل چند انتخاب از بین آنها خواهید داشت. در این لیست پیشنهاد هدیه برای آقایان از تمام گروه های کالایی وجود دارد و احتمال رسیدن به انتخاب نهایی بسیار بالاست.

 

لیست پیشنهادی متنوع برای خرید کادو تولد مردانه

 

۱- ماشین اصلاح مردانه از برند جیمی

یکی از وسایل ضروری آقایان که بعضا در روزهای آغازین ازدواج هم هدیه داده می‌شود، ماشین اصلاح بدن و صورت مردانه است، این ماشین اصلاح مردانه از برند خوش نام جیمی می باشد که قیمت مناسبی هم دارد و گزینه مناسبی برای هدیه تولد آقایان است.

بهترین کادو تولد برای آقایان

مشاهده و خرید این محصول در دیجی‌کالا

 

۲- خرید ساعت عقربه ای مردانه

همانقدر که خانوم ها به انواع کیف زنانه علاقه دارند و همزمان چندین کیف در مدل های مختلف در خانه دارند، برخی از آقایان هم به مدل های مختف ساعت علاقه دارند، اگر همسر یا پدر شما هم در این دسته است، قطعا ساعت یک پیشنهاد عالی برای کادوی تولد این آقایان محسوب می‌شود.

اگر به ویژگی‌های شخصیتی پدر یا همسرتان به خوبی دقت کنید، پاسخ به سوال ” کادو برای آقایان چی بخریم؟ ” بسیار ساده خواهد بود.

کادو برای آقایان چی بخریم؟

مشاهده ساعت‌های عقربه‌ای مردانه در دیجی‌کالا

 

۳- دستبند استیل مردانه

برخی از آقایان به استفاده از زیورآلات مردانه مانند دستبند و گردنبند علاقه دارند، لذا این مدل از محصولات هم یک پیشنهاد خوب برای کادوی تولد آقایان هستند.

بهترین هدیه برای آقایان

مشاهده دستبندهای مردانه دیجی کالا

 

۴- مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 4 Global

کادو برای آقایان چی بخریم؟ اگر همسر شما یک مرد علاقه مند به لوازم تکنولوژیک است و همواره آخرین‌های حوزه دیجیتال را دنبال می‌کند، مچ بند هوشمند یک انتخاب بسیار عالی برای کادوی تولد این آقایان است.

راهنمای کادو تولد برای آقایاناین مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 4 Global هم قیمت مناسبی دارد و هم بیش از ۱۰۰۰ خریدران راضی این محصول را توصیه کرده‌اند و اگر قصد خرید مچ بند هوشمند را دارید، این بهترین انتخاب است.

مشاهده و خرید این محصول در دیجی‌کالا

 

۵- ست هدیه چرم طبیعی مردانه گامارو

یکی از گزینه های مناسب برای کادوی تولد آقایان، ست های هدیه هستند. در تصویر زیر ست هدیه چرم طبیعی گامارو را مشاهده می کنید که یکی از ست های مردانه پرفروش در دیجی کالا می باشد و بیش از ۴۰ نفر از خریدران آن را توصیه کرده اند.

هدیه تولد برای آقایان چی بخریم

مشاهده و خرید این ست در دیجی کالا

 

 

۶- ادو تویلت مردانه امپر مدل Genesis Noir حجم ۱۰۰ میلی لیتر

در خرید هدیه تولد برای آقایان، عطر و ادکلن همیشه یکی از انتخاب های پرطرفدار هستند، بخصوص برای آقایانی که از عطر و ادکلن استفاده زیادی دارند.

ادو تویلت مردانه امپر با حجم ۱۰۰ میلی لیتر و همچنین قیمت مناسب آن، یکی از انتخاب های خوب برای کادو تولد آقایانی است که به استفاده از عطر و ادکلن عادت دارند.

وسایل مردانه برای کادو

مشاهده و خرید این عطر در دیجی کالا

 

۷- کیف اداری چرم کن ا مدل D-456

اگر همسر یا پدر شما کار اداری دارند قطعا خرید یک کیف اداری چرم گزینه مناسبی برای کادو تولد این آقایان است، البته دقت داشته باشید که به تازگی کیف چرم نخریده باشند.

خرید کادو تولد برای مرد

این کیف اداری چرم چهارنظرم فروش خوبی را در دیجی کالا داشته است و بیش از ۱۳۰ نفر از خریدران، خرید این کیف را توصیه کرده اند و از خرید خود کاملا راضی بوده‌اند.

مشاهده و خرید این کیف چرم در دیجی کالا

 

۸- شارژر همراه شیاومی مدل PLM09ZM ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

این روزها با توجه به ظهور محصولات هوشمند جدید و استفاده بیشتر افراد از محصولات هوشمن، نیاز به  پاوربانک یا شارژر همراه برای همه افراد از مرد و زن وجود دارد و به همین دلیل یک پیشنهاد کادوی تولد برای آقایان شارژر همراه می باشد.

پاوربانک برای آقایان

این شارژر همراه سامسونگ ظرفیت ۱۰هزار میلی آمپر دارد که یک ظرفیت نسبتا بالا محسوب می شود و همچنین توسط بیش از ۲۴۰ نفر از خریدران توصیه شده است.

مشاهده و خرید این پاوربانک در دیجی کالا

 

۹- اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Go

 

خرید اینترنتی هدیه روز مرد

مشاهده و خرید این محصول در دیجی کالا

 

۱۰- موزن گوش، بینی و ابرو فیلیپس مدل NT3160

همه آقایان به دنبال بهداشت و نظافت فردی خود هستند، اما در این میان برخی از آنها حساسیت بیشتری داشته و از موزن گوشی و بینی هم استفاده می‌کنند، بخصوص آقایانی که سن بالاتری دارند.

کادو تولد برای اقایاناین محصول فیلیپس یک کادوی تولد عالی برای آقایان است چرا که هم قیمت مناسبی دارد و هم از کیفیت مناسبی برخوردار است، این محصول توسط ۱۶۰ نفر از خریدران توصیه شده است.

مشاهده و خرید این محصول در دیجی کالا

 

۱۱- ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه

کادو تولد برای آقایان چی بخریم؟ پاسخ به این سوال راحت است اگر همسر یا پدر شما اهل ورزش هستند، دادن هدیه ست گرمکن و شلوار برای آقایان اهل ورزش های هوازی جذاب است.

ست گرم کن برای هدیه تولد

مشاهده گرمکن های مردانه در دیجی کالا

 

۱۲- کیف پول چرم لانکا مدل PC-4

اگر از کیف پول به عنوان کادوی تولد آقایان استقبال می‌کنید، کیف پول چرم لانکا یکی از کیف پول های پرفروش در دیجی کالا است که رضایت ۸۰درصدی خریداران را همراه داشته است و به صورت رسمی توسط چرم لانکا در دیجی کالا به فروش می رسد.

برای تولد آقایان چی بخریم؟مشاهده کیف پول های مردانه در دیجی کالا

 

۱۳ – ادو تویلت مردانه لنکوم مدل Black Oud حجم ۱۰۰ میلی لیتر

یکی دیگر از عطرهای پرفروش مردانه که قیمتی مناسبی هم دارد ادو تویلت مردانه لنکوم با حجم ۱۰۰ میلی لیتر است که رضایت ۸۰درصدی کاربران را به همراه داشته است و توسط بیش از ۵۰ نفر از خریداران توصیه شده است.

خرید هدیه تولد برای آقایاناگر با خرید عطر به عنوان کادوی تولد آقایان موافق هستید، این ادوتویلت لنکوم یک پیشنهاد خود برای کادوی تولد آقایان است.

مشاهده ادکلن های مردانه در دیجی کالا

 

۱۴ – کفش ورزشی مردانه اورجینال

اگر همسر یا پدر شما اهل ورزش است علاوه بر ست گرمکن، کفش های ورزشی اورجینال هم می توانند گزینه مناسبی باشند.

بهترین کادو تولد برای آقایان چیست

پرفروش ترین‌ کفش‌های ورزشی در دیجی‌کالا

 

۱۵- کوله پشتی فوروارد مدل FCLT8000

اگر همسر شما از لپتاپ استفاده می‌کند و کوله پشتی را برای حمل لپتاپ انتخاب می‌کند، خرید یک کوله پشتی لپتاپ می‌تواند انتخاب خوبی برای کادوی تولد همسر شما باشد.

کوله پشتی لپتاپ فوروارداین مدل کوله پشتی فوروارد فروش خوبی را در دیجی کالا تجربه کرده است و بیش از ۷۰ نفر از خریدران، خرید آن را توصیه کرده‌اند.

مشاهده و خرید این کوله پشتی در دیجی کالا

 

۱۶ -هدفون بی‌ سیم شیائومی مدل Redmi AirDots

داشتن یک هدفون بی سیم این امکان را فراهم می‌کند که بدون دردسر و بدون نیاز با درگیر با سیم هندزفری، به راحتی به موسیقی گوش دهید، اگر همسر شما به هدفون‌ها و محصولات دیجیتال علاقه دارد این یک انتخاب عالی برای کادوی تولد آقایان است.

هدفون بی سیم شیائومیهدفون بی سیم شیائومی پرفروش ترین هدفون بی سیم در دیجی کالاست که بیش از ۴ هزار نظر برای آن ثبت شده است، بیش از ۱۰۰۰ نفر از خریداران آن را توصیه کرده‌اند و رضایت ۸۰ درصدی خریدران را به همراه داشته است.

مشاهده و خرید این هدفون در دیجی کالا

 

۱۷- ست خودکار و خودنویس یوروپن مدل Nix به همراه ست مانیکور

اگر همسرتان یک مدیر است و از خودکار، خودنویس و روان نویس استفاده می‌کند، یک ست هدیه خودکار و خودنویس می تواند یک کادوی تولد مناسب برای آقایان باشد.

ست هدیه مردانهست خودکار و خودنویس یوروپن هم قیمت مناسبی دارد و هم در قالب یک پک کامل عرضه می‌شود که بسیار شیک بوده و شامل ناخن گیر، سوهان ناخن، تمیز کننده زیر ناخن، قیچی و . . . می باشد.

مشاهده و خرید این محصول در دیجی کالا

 

۱۸- چراغ مطالعه چوبی کد P0410

اگر همسر شما در منزل اتاق کار یا میز تحریر دارد، یک چراغ مطالعه زیبا می‌تواند هدیه خوبی برای این دسته از آقایان باشد.

انتخاب کادو برای تولد آقایان

چراغ مطالعه چوبی که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید یک کادوی تولد مناسب برای آقایان است که هم قیمت مناسب دارد و هم از طراحی خاص و کمتر دیده شده‌ای برخوردار است.

این چراغ مطالعه به نسبت فروشی خوبی را در دیجی کالا داشته است و خریدران زیادی آن را توصیه کرده‌اند.

مشاهده و خرید این چرغ خواب در دیجی‌کالا

 

مطلب پیشنهادی: بهترین عینک‌ های مردانه مارک دار

 

۱۹-دمبل رکورد مدل N2 ده کیلوگرمی بسته ۲ عددی

اگر همسر شما اهل باشگاه رفتن است و به دلیل شیوع کرونا قصد تمرین در منزل را دارد و یا به طور کلی تمرین در منزل را ترجیح می‌دهد، خرید لوازم بدن سازی در منزل یکی از کادوهای مناسب برای این دسته از آقایان است.

خرید دمبل متغییرمهمترین و اصلی ترین وسیله ورزشی برای آقایان در منزل، دمبل ها هستند، اگر همسر شما هنوز دمبل نخریده است یا قصد خرید دمبل جدید را دارد، این دمبل های متغیر بهترین گزینه‌ هستند که با تغییر وزنه‌ها در حقیقت چندین دمبل با وزن های مختلف دارید.

مشاهده و خرید این دمبل در دیجی‌کالا

 

۲۰- لوازم تزئینی و لوکس خودرو و موتور

اگر همسر یا پدر شما به ماشین و یا موتور خود اهمیت می‌دهد، می‌تواند یک وسیله تزیئینی و لوکس را برای وسیله نقیه ایشان تهیه کنید، لوازم لوکس خودرو بهترین کادو تولد برای آقایان اهل ماشین و موتور هستند.

خرید لوازم خودرو

لوازم لوکس موتور و خودرو در دیجی کالا

 

۲۱- دوربین های عکاسی کامپکت

این دوربین های عکاسی ابعاد بسیار کوچکی دارند و برای عکاسی در جشن، طبیعت، سفر و … بسیار مناسب هستند، در برابر آب مقاومند و در عکاسی و فیلم برداری بسیار با کیفیت هستند.

بهترین کادو برای آقایان

اگر همسر شما اهل گردش است یا به طور کلی عکاسی را دوست دارد، کافیست یکی از این دوربین ها را برای ایشان کادو بگیرید تا تمام شب را از شما و اعضای خانواده عکس بگیرند.

این دوربین‌ها را می‌توان برای فیلم‌برداری به داخل ماشین، زیر آب، کوهنوردی یا هرکجای دیگر برد و فیلم‌های جذاب و هیجان‌انگیزی با آن‌ها ضبط کرد.

مشاهده دوربین های عکاسی کامپکت دیجی کالا

مشاهده دوربین های فیلم برداری ورزشی دیجی کالا

 

۲۲- هارد اکسترنال

هارد اکسترنال امروز کاربردهای زیادی برای هر خانواده دارد، از نگهداری عکس های خانوادگی تا نگهداری انواع فیلم و موسیقی و… بررسی که اگر همسر شما از علاقه مندان به دنیای تکنولوژی و دیجیتال است و به یک هارد اکسترنال نیاز دارد، یک هارد اکسترنال برای ایشان تهیه کنید.

برترین هارد اکسترنال بازار

مشاهده هاردهای اکسترنال در دیجی کالا

 

۲۳- ماساژور دستی یا برقی

تصویر ماساژور دستی و برقیکدام مردی را می‌شناسید که ماساژ دوست نداشته باشد؟ مردها عاشق ماساژ هستند بخصوص وقتی اعضای خانواده آنها ماساژ می‌دهند. اگر مرد مورد نظر شما هم ماساژ را دوست دارد چرا یک ماساژور برقی یا دستی خریداری نمی کنید که هم زحمت ماساژ برای شما کمتر شود و هم لذت ماساژ برای مرد مورد نظرتان بیشتر شود؟

مشاهده لیست قیمت ماساژورها

 

۲۴- چشم بند ماساژور

ماساژور چشم سفید رنگهیچ چیز به اندازه یک استراحت شبانه خوب کیفیت زندگی شما را بهبود نمی بخشد. Renpho Eyeris یک اکسسوری عالی برای خوابیدن است و به همین دلیل یک هدیه عالی برای مردان است. این ماسک خواب ناحیه اطراف چشم را ماساژ می دهد و حتی گرما را اعمال می کند تا تنش روز را درست قبل از گرفتن Zs از بین ببرد.

مشاهده لیست قیمت ماساژور چشم

 

۲۵- دستگاه قهوه ساز و اسپرسوساز

تصویر دو اسپرسوساز برقیاگر مرد مورد نظر شما عاشق قهوه و بخصوص قهوه اسپرسو است، چرا که دستگاه اسپرسوساز خریداری نمی کنید؟ البته که اسپرسوسازها در دو نوع برقی و گازی هستند و قیمت های آنها متفاوت است.

اگر بودجه شما برای خرید کادوی مردانه زیاد است، می توانید به خرید یک اسپرسوساز برقی فکر کنید، در این خصوص می توانید از مطلب بهترین دستگاه اسپرسوساز استفاده کنید.

اما اگر بودجه شما برای خرید کادوی مردانه محدود است، می توانید به خرید یک اسپرسوساز دستی یا همان موکاپات فکر کنید، برای این منظور می توانید نگاهی به مطلب بهترین موکاپات داشته باشید.

لیست قیمت دستگاه اسپرسوساز

 

۲۶- لوازم سفر و کمپینگ

لوزام کمپینگهر مردی به اندازه ای اهل سفر است، برخی سفر و کمپینگ را به صورت حرفه ای و هفتگی دنبال می کنند و تقریبا آخر هر هفته یک سفر کوتاه را تجربه می کنند در حالی که برخی دیگر هر ماه یا هر فصل یا حتی سالانه ۱ یا ۲ بار سفر و کمپینگ را تجربه می کنند.

اما نکته جالب ای است که در هر حال لوازم سفر و کمپینگ برای هر فردی مناسب است چرا که تقریبا همه ما سفر را تجربه می کنیم. در این شرایط می توانید به خرید لوازم سفر و کمپینگ از جمله کفش، کوله، اجاق سفری به عنوان یک کادو تولد مردانه فکر کنید.

لیست قیمت تجهیزات سفر و کمپینگ

 

۲۷- لوازم ورزشی هوازی

لوازم ورزشی ایروبیک و هوازی اگر مخاطب شما اهل پیاده روی، دوچرخه سواری، فوتسال و یا باشگاه بدنسازی باشد، گزینه های زیادی برای کادو خریدن پیش روی شما وجود دارد. خرید دمبل بدنسازی، خرید کتانی ورزشی، خرید ست شلوارک و رکابی ورزشی، خرید کوله ورزشی و… همگی گزینه های مناسبی به عنوان هدیه برای آقایان هستند.

لیست قیمت تجهیزات ورزشی هوازی

 

۲۸- لوازم جانبی و دیجیتال

لوازم جانبی موبایل برای کادوی مردانهاگر مخاطب شما به دنیای تکنولوژی و گجت ها علاقه مند باشد یعنی گزینه های خیلی جذابی را به عنوان کادو تولد مردانه پیش رو دارید. لوازمی مانند انواع هدفون، هندزفری، چراغ خواب هوشمند، ساعت هوشمند، دوربین های چاپ فوری و… بسیاری از لوازم تکنولوژی دیگر که همگی برای یک علاقه مند به این حوزه جذاب هستند.

لیست قیمت لوازم جانبی موبایل

 

۲۹- جوراب های درجه ۱

جوراب مردانه برای کادو تولدگاهی اوقات جوراب ها هم جواب می دهند. اما به جای خرید یک جفت جوراب معمولی، بهتر است به سراغ چندین جفت جوراب با کیفیت که اغلب از پنبه بافته شده اند بروید.

چندین جفت جوراب با کیفیت و برند در چندین طرح و رنگ متنوع کاملا متفاوت با خرید یک جوراب ساده به عنوان کادو تولد برای آقایان است. خرید جوراب به این شکل واقعا ارزشمند است.

لیست قیمت جوراب های مردانه درجه ۱

 

۳۰- شلوار ورزشی و راحت

شلوار ورزشی راحتی مردانه برای کادوراحتی بزرگترین هدیه است بخصوص وقتی صحبت از لباس و شلوار می شود. می توان برای پدر یا همسرتان یک شلوار گرمکن راحت و حرفه ای خریداری کنید، شلواری که هم به عنوان شلوار ورزشی قابل استفاده باشد و هم از نظر راحتی کاملا مناسب استفاده در منزل باشد. آقایان همیشه یک شلوار گرمکن راحت و زیبا را دوست دارند.

لیست انواع شلوار ورزشی مردانه

 

 

۳۱- جعبه ابزار و ابزارآلات

خرید ابزارآلات به عنوان کادو تولد مردانهخیلی از آقایان از انجام کارهای فنی لذت می برند و به قول معروف دست به آچار هستند. برخی خیلی اهل فن هستند و تقریبا به دنبال خرید تمام ابزارآلات هستند و برخی هم تنها به ابزارهای اساسی مانند انواع آچار و پیچ گوشتی نیاز دارند.

با توجه به اینکه مخاطب مورد نظر شما تا چه اهل فن و علاقه مند به ابزارآلات است، می توانید یک کادو مناسب را از دنیای ابزارآلات انتخاب کنید، به طور مثال اگر یک کیف ابزار مناسب ندارید، می توان به خرید یک جعبه ابزار شیک به عنوان کادو فکر کنید.

لیست قیمت انواع ابزارالات

 

۳۲- دارت سوزنی

خرید دارت به عنوان کادو تولد مردانهیکی از ورزش های سرگرم کننده بخصوص در جمع، دارت سوزنی است. اگر مخاطب مورد نظر شما به این سرگرمی ها علاقه دارد، می توانید به خرید یک دارت سوزنی درجه ۱ به عنوان کادو تولد مردانه فکر کنید، ضمن اینکه دارت یک ورزش حرفه ای محسوب می شود.

لیست قیمت انواع دارت سوزنی

 

۳۳- بازی های فکری

ایده برای کادو تولد مردانه بازی های فکری برای سنین مختلفی وجود دارند و اتفاقا بازی های فکری بزرگسالان بسیار پرطرفدار هستند. اگر مخاطب شما به دنیای بازی های فکری علاقه مند است، می توانید به خرید یک بازی فکری جذاب فکر کنید. برای خرید بازی فکری می توانید به مطلب بهترین بازی فکری بزرگسالان مراجعه کنید.

لیست بازی های فکری بزرگسالان

 

۳۴- لباس راحتی خانگی

لباس راحتی مردانه برای کادو تولددر این مورد تقریبا تمامی آقایان نیاز به لباس راحتی دارند و حتی مهم نیست که چند دست لباس راحتی در خانه دارند، در هر صورت از یک لباس راحتی جدید استقبال می کنند همانطور که خانوم‌ها همیشه از یک شال جدید استقبال می کنند.

برای خرید لباس راحتی خانگی به عنوان یک هدیه تولد مردانه می توانید به خرید یک تیشرت یا پولوشرت تک، یک شلوار راحتی تک یا حتی یک لباس خواب فکر کنید. برای مشاهده لباس های راحتی مردانه روی دکمه زیر کلیک و لیست کامل را مشاهده کنید.

لیست قیمت انواع شلوار راحتی مردانه

 

۳۵- لوازم جانبی خودرو

لوازم جانبی خودرو به عنوان کادو تولد مردانههمیشه مسئول رسیدگی به خودرو چه از فنی و از چه نظری زیبایی آقایان هستند. اگر مخاطب مورد نظر شما به لوازم جانبی خودرو مانند روکش ماشین، چادر ماشین، خوشبو کننده های ماشین و… علاقه دارد، می توانید یک یا چند لوازم جانبی خودرو که به آن نیاز دارد را در لیست خرید خود قرار دهید.

لیست انواع لوازم جانبی خودرو


بهترین هدیه برای آقایان کدام است؟

بهترین هدیه برای آقایان هدیه ای است که متناسب با نیاز و علایق آنها باشد.

بهترین هدایای زیر 500 هزار تومان کدامند؟

هدایای مختلفی وجود دارند، شما در دسته هایی مانند کیف مردانه، کوله مردانه، عطر و ادکن می توانید کادوی زیر 500 هزار تومان پیدا کنید.

چه محصولاتی برای آقایان مناسب هستند؟

محصولات زیادی مانند کیف، کفش، پیراهن، ادکلن، لوازم دیجیتالی و… که در این مطلب همگی معرفی شده اند.


نوشته های مشابه

‫۵ دیدگاه ها

  1. ادو تویلت مردانه لنکوم مدل Black Oud جزء یکی از بهترین کادوهایی بود که برای همسرم گرفتم. ممنون از سایت خوب خریدیار

  2. سلام. من اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل Go خریدم از هر لحاظ که بگی عالیه. من واقعا موقع خرید شک داشتم اما امروز که به دستم رسید خیالم راحت شد. پیشنهاد میکنم به دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *