ریپورتاژسایر مطالب پیشنهادی

رویال کنین؛ پرمصرف‌ترین غذای خشک سگ و گربه در ایران

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

رویال کنین یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده غذای حیوانات خانگی در دنیا به شمار می‌رود. مهمترین ویژگی این برند تنوع بالا و گستردگی محصولات آن است. این کمپانی طرفداران زیادی در ایران و همچنین سراسر دنیا دارد.

در بین محصولات رویال کنین برای هر نوع حیوان خانگی با هر نژادی غذای خشک و مرطوب مناسب موجود است. البته مزیت رویال فقط در تنوع بالا خلاصه نمی‌شود. بلکه محصولات این برند معتبر جهانی از نظر کیفیت نیز در سطح بالایی قرار دارند.

به نحوی که در کنار رفع نیازهای تغذیه‌ای حیوانات خانگی، در حفظ سلامت و پیشگیری از بروز بیمارهای شایع در آن‌ها نیز بسیار تاثیرگذار هستند. لطفا تا انتهای مطالب با ما همراه بمانید تا در رابطه با دلایل محبوبیت رویال کنین در ایران و جهان بیشتر باهم صحبت کنیم.

چرا برند رویال کنین در کشورما طرفداران زیادی دارد؟

این برند نه تنها در کشور ما بلکه در همه جای دنیا در بین صاحبان حیوانات خانگی محبوبیت بالایی دارد.

تنوع بالا، کیفیت بی‌نظیر و خوش خوراک بودن از جمله مواردی هستند که  رویال کنین را به‌نوعی در بین سایر برندهای فعال در این حوزه خاص کرده است. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که در منزل خود از سگ یا گربه نگهداری می‌کنید، مطمئنا همچون دیگر ایرانیان، شما نیز پی به ویژگی‌های خاص محصولات این برند برده‌اید.

به هر حال هدف اصلی کسانی که غذاهای آماده موجود در بازار را به سایر موارد ترجیح می‌دهند؛ در وحله اول حفظ سلامتی حیوان و تهیه غذایی سالم برای او است. از آنجایی که انواع مختلف غذاهای آماده رویال کنین بسیار مغذی و کامل هستند بدون ‌هیچ شک و تردیدی به سراغ آن‌ها می‌روند.

این کمپانی برای تهیه غذای آماده در اشکال مختلف به سراغ مواد اولیه درجه یک و غنی از پروتئین می‌رود. همچنین به سایر نیازهای بدن حیوان نیز توجه کرده و در غذایی که تولید می‌کند تمام املاح و ویتامین‌های مورد نیاز را نیز می‌گنجاند.

برند رویال کنینهمچنین؛

یکی دیگر از معیارهای مهم رویال کنین که به نوعی با افزایش محبوبیت آن نیز ارتباط دارد، تهیه غذا بر حسب نژاد، سن و جنسیت حیوان است. به هر حال حیوانات خانگی در سنین مختلف نیازهای غذایی یکسانی ندارند. مثلاً اصلی‌ترین نیاز غذایی بچه گربه را شیر تشکیل می‌دهد.

زمانی که بچه گربه از مصرف شیر مادر محروم است؛ باید نیاز آن به واسطه شیر خشک مخصوص مرتفع شود. یک سگ بزرگ جثه با اندام عضلانی برنامه غذایی متفاوتی از نژادهای کوچکتر دارد.

کمپانی رویال کنین برای تمامی انواع سگ و گربه با هر سن و سال و جنسیت و شرایطی که دارند غذای مخصوص در لیست تولیدات خود دارد. به این ترتیب نسبت به سایر برندهای فعال در این حوزه توانسته است جایگاه بالاتری در برای خود مخصوصا در نزد ایرانیان کسب کند.

غذای گربه رویال کنین

همانطور که گفتیم شرکت رویال کنین یکی از تولید کنندگان موفق و‌ خوش آوازه در زمینه تولید غذای حیوانات خانگی است. تولید غذای گربه یکی از زیر شاخه‌های مهم فعالیت این شرکت بوده و در حال حاضر انواع غذای خشک، کنسرو، تشویقی، شیر خشک، غذای مخصوص گربه شیرده و غیره با این برند در پت شاپ‌ها موجود است.

برند رویال کنین برای تمامی نژادهای گربه غذای مخصوص تولید کرده و از این‌رو افراد می‌توانند مطابق با شرایط حیوان خود غذای مناسب را از لیست بالابلند آن انتخاب کرده و خریداری کنند.

غذای خشک رویال کنین یکی از بهترین انواع غذای گربه به‌شمار می‌رود. زیرا غنی از پروتئین بوده و هیچگونه مواد افزودنی، رنگ‌ مصنوعی و دیگر موارد تحدید کننده سلامت گربه‌ها در ترکیبات آن یافت نمی‌شود. به همین دلیل در کشور ما بیشترین تقاضا را دارد.

گربه‌ها حس بویایی قوی دارند و به طعم و مزه غذا بسیار اهمیت می‌دهند. بنابراین اگر غذای آن‌ها طعم و مزه خوبی نداشته باشد آن را پس می‌زنند. از این نظر نیز تمام اشکال غذای گربه رویال قابل تایید بوده و با مزاج همه نژادهای گربه سازگار است.

خلاصه کلام آنکه این برند برای تمام نژادهای گربه با هر سن و سال و جنسیتی غذای مخصوص دارد. بنابراین ایرانیان نیز همانند. همه مردم دنیا به سلامت گربه خانگی خود اهمیت داده و به سراغ آن می‌روند.

غذای گربه رویال کنینغذای سگ رویال کنین

کمپانی رویال کنین در زمینه تولید انواع و اقسام غذای سگ نیز به صورت کاملا حرفه‌ای در حال فعالیت است. غذای خشک سگ رویال کنین نظیر غذای خشک گربه یکی از بهترین و مناسب‌ترین غذاهای سگ در بازار به‌شمار می‌رود.

تحقیقات به عمل آمده حاکی از آن است که غذای خشک سگ بهترین و کاملترین تغذیه برای نژادهای مختلف آن ‌به‌شمار می‌رود . منتهی کیفیت غذا بسیار مهم است. در واقع غذای خشک بی کیفیت نه‌تنها نیاز تغذیه‌ای این حیوان باوفا را رفع نمی‌کند، بلکه سلامت او را نیز به نظر انداخته و شرایط را برای بیماری او مساعد‌تر می‌کند. غذای خشک سگ رویال  از جمله مواردی است که کیفیت آن قابلیت تایید را دارد. بنابراین می‌توان از آن به عنوان یکی از بهترین موارد موجود برای تغذیه انواع نژاد مختلف سگ با هر سن و سالی یاد کرد.

به عبارت دیگر رویال برای این حیوان نیز لیست بالا بلندی از انواع مختلف غذا تهیه کرده است که متناسب با شرایط حیوان می‌توان گزینه ایده‌ال را انتخاب کرد.

خرید غذای سگ و گربه 

همانطور که متوجه شدید؛ غذای سگ و گربه رویال کنین در کشور ما طرفداران بسیاری دارد. همین امر موجب شده است میزان تقاضا برای آن بسیار بالا برود.

همه ما می‌دانیم که تقاضای بالا برای هر محصولی به صورت خودکار منجر به افزایش قیمت آن می‌شود که محصولات برند فوق نیز از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین امکان وجود نمونه تقلبی با قیمت ارزان‌تر و کیفیت کمتر در بازار بسیار بالا است.

از این رو عزیزانی که قصد خرید محصولات اصل برند رویال را دارند؛ باید جهت اطمینان از اصالت خرید خود، یک پت شاپ بسیار معتبر و قابل اعتماد در این زمینه را انتخاب کنند. نباید فراموش کرد که هیچ محصولی بدون دلیل ارزان‌تر از قیمت رایج آن در بازار عرضه نمی‌شود‌.



نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *