لوازم خانگی برقی

۱۰ مدل بهترین جاروبرقی رباتیک موجود در بازار با عملکرد عالی

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

معرفی چند مدل بهترین جاروبرقی رباتیک که ارزش خرید دارند!

قطعا شما جزء افرادی هستید که قصد خرید جاروبرقی رباتیک را دارند، مطالعه دقیق این مطلب برای شمایی که به دنبال خرید جاروبرقی های رباتیک هستید مناسب است، در این مطلب ضمن ارایه چند نکته مهم در خرید جاروبرقی رباتیک، ۱۲ مدل از بهترین جاروبرقی های رباتیک موجود در بازار را همراه با لینک خرید به شما معرفی کرده‌ایم، توصیه می‌کنیم تا پایان مطلب همراه باشید.

 

با جاروبرقی رباتیک چقدر آشنا هستید؟

جارو رباتیک مدلی از جاروبرقی هستند که با توجه به پیشرفت تکنولوژی با ظاهری دایره ای شکل روانه بازار شده اند. این مدل از جاروهای برقی بسیار کوچک‌تر از جاروبرقی‌های مرسوم هستند و عملکردشان به صورت اتوماتیک و بدون دخالت دست می‌باشد.

جاروبرقی های رباتیک می‌توانند به صورت خودکار در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون صرف انرژی محیط را تمیز نمایند. این مدل دستگاه ها قادرند پس از اتمام کار به ایستگاه شارژ خود برگردنند و تا تمیزکاری بعدی انرژی لازم را دریافت نمایند. ساختار برخی از این مدل جاروها به گونه ای است که پر شدن محفظه‌ی خود را به اطلاع کاربر می‌رسانند.

بهترین مارک جاروبرقی رباتیک

در ساخت و طراحی جارو‌ برقی های رباتیک از پلاستیک مقاوم در برابر ضربه و فشار استفاده شده است از این رو در حین کار هیچ گونه آسیبی به دستگاه وارد نمی‌شود. برخی از دستگاه ها با دارا بودن دو سیستم تمیزکاری: تی‌کشی و جارو‌کشی مکان مورد نظر شما را از هر نوع آلودگی پاک می‌نماید.

جاروبرقی های رباتیک ارتفاعی نزدیک به ۱۰ سانتی متر دارند از این رو برای تمیز کردن زیر مبل ها و میز غذا خوری وسیله ای بسیار کاربردی می‌باشند چرا که دیگر برای جارو کشیدن نیازی نیست که مبل ها را جابه جا نمایید.

 

کمی از نحوه کار جاروبرقی رباتیک بدانیم!

کار کردن با این مدل جاروبرقی ها بسیار راحت می‌باشد و فقط کافیست که کاربر برای راه اندازی دکمه‌ی شروع را روشن نماید. پس از روشن کردن دستگاه خواهید دید که برس‌های جانبی تعبیه شده در جاروبرقی همگی چرخ می‌خورند و باعث می‌شوند که ذرات از روی زمین به سمت برس اصلی در قسمت مرکزی هدایت شوند.

در مرحله بعدی برس مرکزی مو و پرز را در سیخک‌های زبر خود گیر می‌اندازد و غلتک لاستیکی نیز گرد و غبار و لکه‌ها را پاک می‌کند. در نهایت هم موتور دستگاه ذراتی که جمع‌ شده‌اند را با کمک ورودی هوا به داخل مخزن هدایت می‌کنند.

ویدیویی از عملکرد جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Vacuum Mop

 

 

بهترین برندهای جاروبرقی رباتیک کدامند؟

ما این مطلب را با هدف معرفی چند مدل پرفروش از برندهای مختلف گردآوری کرده‌ایم و نمی‌توان گفت که تنها یک مدل بهترین است چرا که تفاوت نیازهای افراد موجب تغییر گزینه‌هایشان می‌شود.

اما از بهترین برندهای جاروبرقی رباتیک می‌توان به برند خوب شیائومی، برند دریم، برند ویومی، برند اکووکس، برند لایدستو و برند مایدیا اشاره کرد که مدل های مختلف جاروبرقی رباتیک را به بازار عرضه کرده‌اند و رضایت عمومی بالایی را به دست آورده‌اند. برای مشاهده لیستی از بهترین جاروبرقی رباتیک شیائومی به این مطلب مراجعه کنید.

ما چند برند خوب را با عنوان بهترین برندهای جاروبرقی رباتیک نام بردیم که محصولاتشان از نظر کیفی در سطح بالایی قرار دارد که در انتهای بخش توضیحات، ۱۲ مدل پرفروش از این برندها را لیست کرده‌ایم.

محبوب ترین جاروبرقی های رباتیک در دیجی کالا

 

نکات ضروری پیش از خرید جاروبرقی رباتیک!

 

به قدرت مکش جارو برقی رباتیک توجه کنید

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در زمان خرید جارو برقی رباتیک به آن توجه کنید قدرت مکش دستگاه انتخابی است. بهتر است در هنگام خرید سراغ مدل هایی بروید که دارای قدرت مکش بالایی هستند چرا که میزان قدرت مکش دستگاه نقش به سزایی در کیفیت کار جارو برقی شما خواهد داشت.

به طور کلی می‌توان گفت که هر چه قدر میزان قدرت مکش جاروبرقی بیشتر باشد در نتیجه توانایی دستگاه برای تمیز کردن محیط و فضای مورد نظر نیز بیشتر می‌شود.

ابعاد بدنه جاروبرقی رباتیک را بررسی کنید

ابعاد و اندازه دستگاه انتخابی یکی دیگر از مواردی می‌باشد که باید در حین خرید به آن توجه لازم را داشته باشید. جاروبرقی‌های رباتیک انواع مختلفی دارند که هر یک برای شرایطی خاص تهیه و تولید شده است بنابراین باید هنگام خرید متراژ مکان مورد نظر را به خوبی بررسی نمایید چرا که هریک از جاروبرقی های رباتیک قادر هستند محدوده‌ی خاصی را برای تمیز کردن پوشش دهند.

بهتر است بدانید هر چقدر دستگاه انتخابی دارای ارتفاع کمتری باشد در نتیجه می‌تواند در بخش‌های متفاوت‌تر و کوچک‌تری از منزل شما نیز حرکت کرده و همه‌جا را تمیز نماید.

بهترین جاروبرقی رباتیک بازار

توجه به قابلیت برنامه‌دهی جارو برقی رباتیک

قابلیت برنامه دهی جاروبرقی رباتیک جزء نکاتی است که می‌تواند بر روی قیمت دستگاه نیز تاثیر گذار باشد بطوریکه هر چقدر دستگاه انتخابی از قابلیت برنامه دهی بیشتری برخوردار باشد در نتیجه گران تر خواهد بود.

قابلیت برنامه دهی جاروبرقی های هوشمند این امکان را برای کاربر فراهم می‌سازد که برنامه مشخصی برای دستگاه تعیین نماید، به عنوان مثال: در یک روز دو بار یک اتاق جارو شود و یا اینکه فقط بخشی از پذیرایی نظافت گردد.

توجه به منبع تغذیه جاروبرقی رباتیک

منبع تغذیه برخی از جاروبرقی های رباتیک از طریق باتری تامین می‌شود، از این رو اگر محیط و فضای مورد نظر شما بزرگ است سعی کنید در هنگام خرید به سراغ مدل هایی بروید که طول عمر باتری بیشتری دارند و برای مدت زمان بیشتری قابل استفاده هستند.

در مدل های پیشرفته اکثر ربات های جاروبرقی قابلیت شارژ خودکار را دارند بدین صورت که با کم شدن شارژ دستگاه، جاروبرقی به سمت ایستگاه شارژر خود حرکت کرده و پس از دریافت شارژ به نظافت خود ادامه می‌دهد. این مدل از جاروبرقی های رباتیک که شارژشان به صورت خودکار انجام می‌شود قیمت بالاتری نیز دارند.

 

۱۲ مدل بهترین جاروبرقی رباتیک همراه با قیمت و لینک خرید

 

در حال بارگذاری ویدیو ....
انتخاب ما

جاروبرقی رباتیک دریم مدل F9

  • نوع جارو برقی: رباتیک
  • تعداد سری: بدون سری مجزا
  • محدوده طول کابل برق: بدون کابل برق
  • محدوده توان مصرفی: زیر ۱۰۰۰ وات


 

مارک دریم یکی از زیر شاخه های برند معتبر شیائومی می‌باشد که جزء بزرگترین تولیدکنندگان جاروهای رباتیک در دنیا به حساب می‌آید. جاروبرقی رباتیک دریم مدل F9 یکی از پرفروش ترین جاروبرقی های رباتیک موجود در بازار می‌باشد که تاکنون توانسته است امتیاز 4.4 از 5 را از خریداران خود کسب نماید.

در ساختار این مدل جاروبرقی از موتور قدرتمند ژاپنی استفاده شده است که دارای قدرت مکش 2500 پاسکال می‌باشد. این جاروبرقی قادر است با یکبار شارژ کامل مکانی هایی با مساحت 250 متر مربع را به خوبی تمیز نماید.

این مدل جاروبرقی قابلیت این را دارد که اگر در حین کار شارژش تمام شود به‌صورت‌ خودکار خود را به شارژر متصل می‌کند و پس از آن مجدد کار را از همان نقطه آغاز خواهد کرد.

در ساختار این مدل جاروبرقی رباتیک 14 سنسور تعبیه شده است که دارای 8 سنسور مادون قرمز برای تشخیص موانع، سنسور جریان نوری، سنسور ضد سقوط، سنسور برنامه‌ریزی مسیر هنگام تمیز کردن فرش می‌باشد و عملکرد این سنسورها بدین گونه است که مسیر مورد نظر را به خوبی ردیابی و موانع سر راه را به راحتی رد می‌کند.

از نقاط قوت این مدل جاروبرقی رباتیک به گفته‌ی خریداران می‌توان به مواردی مثل: قدرت مکش بالا، هوشمند بودن، نقشه برداری دقیق و کم صدا بودن محصول اشاره کرد.
برخی از خریداران به گیر کردن جارو به ریشه های فرش اشاره کرده اند و این مورد را نقطه ضعف این مدل جاروبرقی رباتیک دانسته اند.

 

   

از محبوب‌ها

جاروبرقی رباتیک دریم مدل F9

  • دستگاه نمایش وضعیت: نشانگر LED
  • شناسه کالا: ۸۴۶۷۹۴۲۵۴۵
  • رنگ: سفید
  • نوع جارو برقی: رباتیک


 
از نقاط قوت این مدل جاروبرقی رباتیک به گفته‌ی خریداران می‌توان به مواردی مثل: قدرت مکش بالا، هوشمند و کارآمد بودن محصول اشاره کرد.
نقطه ضعف مشخصی در مورد محصول ذکر نشده است و خریداران رضایتمندی کامل را داشته اند.

 

   
از محبوب‌ها

جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Mop P

  • تعداد چرخ: سه عدد
  • تعداد سری: بدون سری مجزا
  • محدوده طول کابل برقک کم‌تر از ۵ متر
  • محدوده میزان صدا: ۶۵-۷۰ دسی بل


 

جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Mop P یکی دیگر از محصولات برند شیائومی با طراحی مینیمال و منحصر به فرد می‌باشد که دارای قدرت مکش 2100 پاسکال است، این جارو برقی با توجه به کیفیت مطلوبی که دارد تاکنون توانسته است امتیاز 4.2 از 5 را از خریداران خود کسب نماید.

در ساخت و طراحی این مدل جارو برقی رباتیک از پلاستیک مقاوم در برابر ضربه و فشار استفاده شده است از این رو در حین کار هیچ گونه آسیبی به دستگاه وارد نمی‌شود. این محصول با دارا بودن دو سیستم تمیزکاری: تی‌کشی و جارو‌کشی مکان مورد نظر شما را از هر نوع آلودگی پاک می‌نماید.

موتور جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Mop P ژاپنی بوده و قدرتی معادل 2100 پاسکال دارد. باتری به کار برده شده در این دستگاه 3200 میلی‌آمپر در ساعت است که می‌تواند 60 تا 130 دقیقه به تمیز کاری محیط بپردازد و از طرفی در مواقعی که هنوز کار تمام نشده اما باتری دستگاه رو به اتمام است، خودش را سریعا به پایه شارژ می‌رساند و بسته به میزانی که کار باقی مانده است شارژ می‌شود و سپس کار را به پایان می‌رساند.

این مدل دستگاه با توجه به ساختار هوشمندی که دارد قادر است تمامی نقاط مورد نظر را به صورت دقیق نقشه برداری نماید و سپس شروع به تمیز کاری کند.

از نقاط قوت این مدل جاروبرقی رباتیک به گفته‌ی خریداران می‌توان به مواردی مثل: قدرت مکش بالا، هوشمند بودن و دقت بالای محصول اشاره کرد.
نقطه ضعف مشخصی در مورد محصول ذکر نشده است و خریداران رضایتمندی کامل را داشته اند.

 

   
از محبوب‌ها

جاروبرقی سطلی دریم مدل Z10 Pro

  • عملکرد جارو برقی: سری جمع‌آوری مو
  • تعداد چرخ: سه عدد
  • محدوده طول کابل برق: بدون کابل برق
  • محدوده میزان صدا: ۶۵-۷۰ دسی بل


 
از نقاط قوت این مدل جاروبرقی رباتیک به گفته‌ی خریداران می‌توان به مواردی مثل: قدرت مکش بالا، سرعت بالای دستگاه و خالی کردن خودکار محفظه اشاره کرد.
برخی از خریداران ضعف این مدل دستگاه را عدم شناسایی و تفکیک فرش خط دار از پله و ارتفاع دانسته اند.

 

   
از محبوب‌ها

جاروبرقی رباتیک لایدستو مدل R1

  • تعداد چرخ: سه عدد
  • تعداد سری: بدون سری مجزا
  • محدوده طول کابل برق: کم‌تر از ۵ متر
  • محدوده میزان صدا: ۶۵-۷۰ دسی بل


 

برند Lydsto یکی دیگر از زیر مجموعه‌های برند معتبر شیائومی است که در زمینه تولید انواع جارو فعالیت می‌کند. امروزه یکی از پرفروش ترین محصولات این برند جاروبرقی رباتیک لایدستو مدل R1 می‌باشد که این مدل جاروبرقی به دلیل کیفیت خوبی که دارد توانسته است تاکنون امتیاز 4.3 از 5 را از خریداران خود دریافت نماید.

در این مدل جاروبرقی رباتیک از موتور الکتریکی بدون جاروبک استفاده شده است از این رو قادر است با سرعت بسیار بالا، 17000دور در هر دقیقه بچرخد و قدرت مکشی تا 3000 پاسکال را تامین ‌کند.

در ساختار این مدل دستگاه دو نوع سیستم تمیزکاری: جارو‌کشی و تی‌کشی تعبیه شده است از این رو به راحتی می‌تواند مکان مورد نظر شما را از هر نوع آلودگی پاک و تمیز نماید.

از ویژگی های مهم این مدل جاروی رباتیک می‌توان به قابلیت به‌خاطر سپردن چند نقشه به‌صورت همزمان اشاره کرد و از طرفی این امکان را برای کاربر فراهم می‌سازد تا برای جاروبرقی تعیین کند هر روز راس یک ساعت مشخص نظافت خود را شروع کند و یا قسمتی از خانه را روزانه 2 بار تمیز نماید.

از نقاط قوت این مدل جاروبرقی رباتیک به گفته‌ی خریداران می‌توان به مواردی مثل: طراحی زیبا، صدای کم و دقت بسیار بالا در مسیر یابی اشاره کرد.
برخی از خریداران به گیر کردن جارو به ریشه های فرش اشاره کرده اند و این مورد را نقطه ضعف این مدل جاروبرقی رباتیک دانسته اند.

 

   
از محبوب‌ها

جاروبرقی رباتیک ویومی مدل S9

  • نوع جارو برقی: رباتیک
  • تعداد سری: بدون سری مجزا
  • محدوده طول کابل برق: بدون کابل برق
  • محدوده توان مصرفی: زیر ۱۰۰۰ وات


 
از نقاط قوت این مدل جاروبرقی رباتیک به گفته‌ی خریداران می‌توان به مواردی مثل: هوشمند بودن و دقت بالای محصول اشاره کرد.
نقطه ضعف مشخصی در مورد محصول ذکر نشده است و خریداران رضایتمندی کامل را داشته اند.

 

   
از محبوب‌ها

جاروبرقی رباتیک اکووکس مدل ozmo 920

  • ابعاد: ۳۳۰x۳۰۰x۹۸ سانتی‌متر
  • وزن: ۳ گرم
  • اقلام همراه محصول: پد طی کشی داک شارژ برس کناری آداپتور جارو پد اضافی طی کشی قاب کوچک فیلتر اضافی دفترچه راهنما
  •  موتور: ۴۰


 

جاروبرقی اکووکس مدل ozmo 920 جزء یکی از جدیدترین محصولات شرکت اکواکس ب شمار می‌آید و با توجه به عملکرد خوبی که تاکنون داشته توانسته است امتیاز 4.5 از 5 را از خریداران خود کسب نماید که این امتیاز نشانه‌ی بارز کیفیت محصول می‌باشد.

در ساختار این مدل دستگاه دو نوع سیستم تمیزکاری: جارو‌کشی و تی‌کشی تعبیه شده است از این رو به راحتی می‌تواند مکان مورد نظر شما را از هر نوع آلودگی پاک و تمیز نماید. از دیگر قابلیت های این دستگاه می‌توان به وجود نسخه جدید لیزر برداری اشاره کرد که این قابلیت باعث می‌گردد جارو به طور دقیق نقشه برداری را انجام داده و مکان مورد نظر را به خوبی نظافت نماید.

این جاروبرقی رباتیک با توجه به ساختاری که دارد قادر است مکان هایی با مساحت 200 متر مربعی را به خوبی تمیز نماید. گفتنی است که پس از اتمام تمیزکاری جارو به صورت خودکار به داک شارژ بر می‌گردد تا برای نظافت بعدی آماده شود.

از نقاط قوت این مدل جاروبرقی رباتیک به گفته‌ی خریداران می‌توان به مواردی مثل: مکش قوی و با کیفیت بودن محصول اشاره کرد.
نقطه ضعف مشخصی در مورد محصول ذکر نشده است و خریداران رضایتمندی کامل را داشته اند.

 

   
از محبوب‌ها

جاروبرقی رباتیک مایدیا مدل M7 Pro

  • تعداد چرخ: سه عدد
  • تعداد سری: بدون سری مجزا
  • محدوده طول کابل برق: بدون کابل برق
  • محدوده میزان صدا: زیر ۶۵ دسی بل


     
از محبوب‌ها

جاروبرقی رباتیک تراور مدل finder

  • تعداد چرخ: سه عدد
  • محدوده میزان صدا: زیر ۶۵ دسی بل
  • نوع جارو برقی: رباتیک
  • عملکرد جارو برقی: سری جمع‌آوری مو


 
از نقاط قوت این مدل جاروبرقی رباتیک به گفته‌ی خریداران می‌توان به مواردی مثل:  مکش خوب، دقت بالا، تی‌کشی و دارا بودن برس متحرک برای جمع آوری مو محصول اشاره کرد.
نقطه ضعف مشخصی در مورد محصول ذکر نشده است و خریداران رضایتمندی کامل را داشته اند.

 

   
از محبوب‌ها

جاروبرقی رباتیک دریم مدل L10 Pro

  • تعداد چرخ: سه عدد
  • محدوده طول کابل برق: کم‌تر از ۵ متر
  • محدوده توان مصرفی: زیر ۱۰۰۰ وات
  • نوع فیلتر خروجی: HEPA


 

جاروبرقی دریم مدل L10 Pro یکی دیگر از محصولات با کیفیت شرکت دریم می‌باشد که تاکنون توانسته است امتیاز 4.4 از 5 را از خریداران کسب نماید. این مدل جاروبرقی رباتیک دریم به دلیل قدرت مکش بالا، عملکرد هوشمند و سیستم ناوبری سه بعدی جزء یکی از محصولات رده بالای این شرکت به حساب می‌آید.

در ساختار این دستگاه از موتور ژاپنی که عمر بسیار بالایی دارد استفاده شده است و همچنین قدرتی معادل 4000 پاسکالی را ارائه می‌دهد که می‌توان گفت این میزان قدرت مکش تقریبا دو برابر دیگر جاروهای رباتیک می‌باشد.

همان طور که گفته شد این مدل جارو برقی رباتی از سیستم ناوبری بهره‌مند می‌باشد و عملکردش بدین گونه است که با استفاده از اسکن یکپارچه لیزری و سپس ترسیم نقشه‌های سه‌بعدی از محیط، امکان شناسایی بهترین مسیرها برای نظافت را در اختیار جارو برقی رباتیک قرار می‌دهد.

از دیگر قابلیت های این دستگاه می‌توان به کنترل جارو از طریق گوشی اشاره نمود، برای این امر کافیست که: ابتدا اپلیکیشن Mi Home را بر روی گوشی خود نصب کرده و سپس می‌توانید تنظیماتی از قبیل برنامه تمیز کردن، انتخاب مناطق برای تمیز کردن، قدرت تمیز کردن را به دلخواه انتخاب نمایید.

از نقاط قوت این مدل جاروبرقی رباتیک به گفته‌ی خریداران می‌توان به مواردی مثل: دارا بودن سنسور برخورد با اشیا و سنسور پرت نشدن از ارتفاع اشاره کرد.
نقطه ضعف مشخصی در مورد محصول ذکر نشده است و خریداران رضایتمندی کامل را داشته اند.

 

   
از محبوب‌ها

جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Mop Essential

  • ابعاد: ۳۵۰x۳۵۰x۸۲ سانتی‌متر
  • وزن: ۴.۹۷ گرم
  • اقلام همراه محصول: ۱ عدد پایه شارژ ۱ عدد آداپتور برق ۱ عدد فیلتر ۱ عدد پارچه شستشو
  • قدرت موتور: ۲۵


 

از نقاط قوت این مدل جاروبرقی رباتیک به گفته‌ی خریداران می‌توان به مواردی مثل: مکش قوی، کیفیت بالا، وجود لوازم یدکی همراه و قابلیت زمان بندی محصول اشاره کرد.

برخی از خریداران ضعف این مدل دستگاه را عدم کارایی مطلق روی فرش عنوان کرده اند.

 

   
از محبوب‌ها

جارو برقی رباتیک میجیا مدل 1C

  • نوع جارو برقی: رباتیک
  • تعداد چرخ: سه عدد
  • تعداد سری: بدون سری مجزا
  • تعداد پارویی: یک عدد


 
از نقاط قوت این مدل جاروبرقی رباتیک به گفته‌ی خریداران می‌توان به مواردی مثل: مکش قوی و دارا بودن قابلیت برگشت به داکت شارژ به صورت خودکار اشاره کرد.
برخی از خریداران ضعف این مدل دستگاه را کم بودن ظرفیت باتری آن عنوان کرده اند.

 

 

   

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *