ریپورتاژسایر مطالب پیشنهادی

روش های ست کردن شلوار جین مردانه و کتان در عرض چند ثانیه

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

شلوار جین مردانه جزو لباس هایی است که بی استثنا در کمد لباس همه آقایان پیدا می شود. آیا درباره روش های ست کردن شلوار لی اطلاعات دارید؟ ایرادی ندارد؛ زیرا در این مقاله هرچیزی که لازم است در این باره بدانید را برایتان آورده ایم. به علاوه حتماً خیلی از شماها دنبال هماهنگ کردن لباس با شلوار کتان مردانه هستید حتی مدام از خود می پرسید با خرید کاپشن چرم مردانه (https://dayanshop.com/Products?category=47&attribute=939&isExisting=false) چه لباس هایی را برای ست کردن با آن باید بپوشیم؟! پاسخ همه سوال هایتان در پایین آمده است؛ وقت را تلف نکنید و سراغ ادامه مطلب بروید.

دایان شاپ

روش های ست کردن شلوار جین مردانه

همه نکات مربوط ست کردن شلوار جین مردانه (https://dayanshop.com/Products?category=49&attribute=1460&isExisting=false) را در پایین مطالعه کنید:

شلوار لی تیره و پیراهن نیلی

رنگ های تیره استایل را به سمت رسمی شدن پیش می برند. اگر انتخابتان شلوار لی در رنگ های تیره و خنثی مثل مشکی، ذغالی، سرمه ای و… است پیشنهاد می کنیم آن را با پیراهن های نیلی روشن تر همراه کنید؛ پوشیدن دو رنگ تیره و روشن به صورت همزمان تعادل ویژه ای در ظاهر ایجاد می کند و بر پرستیژ و جنتلمن بودن مرد می افزاید.

دایان شاپ

به گزینه اصلی استایل مردانه رسیدیم. معمولاً وقتی فصل سرما می رسد ایده های چرم رونمایی می کنند و در طول روزهای سرد پاییز و زمستان به پادشاه لباس ها تبدیل می شوند. بیشتر آقایان شدیداً طرفدار انواع کاپشن چرم مردانه هستند و دوست دارند آن را با شلوار جین همراه کنند؛ این مدل پوشش سبکی دوگانه از نظر رسمی و اسپرت برایشان ایجاد می کند.

شلوار جین مردانه آبی طیف وسیعی از رنگ های آبی آسمانی تا آبی ابری و گرفته را شامل می شود و می توانید با توجه به علاقه خود هر کدام را که بخواهید انتخاب کنید. بهترین ست برای این رنگ شلوار لی پیراهن بافت وافل همراه با کاپشن چرم مردانه یا پشمی است. اگر دنبال تیپ ساده و غیررسمی هستید پیشنهاد ما پوشیدن تیشرت سفید همراه با کتانی های کلاسیک است.

شلوار لی سفید و تیشرت خاکستری

می توان گفت جسارت زیادی می خواهد که از استایل لی متداول در جامعه دور شوید و منحصربه فرد رفتار کنید. آقایانی که دوست دارند از منطقه امن خود خارج شوند معمولاً رنگ سفید شلوار لی را انتخاب می کنند؛ این مدل شلوار جین سفید را شاید نتوان با لباس های رسمی مثل کاپشن چرم ست کرد، اما همراه کردن آن با تیشرت خاکستری یا مشکی، بوت صحرایی و ژاکت خاکی ترکیب فوق العاده ای ایجاد می کند. توصیه می کنیم در صورت انتخاب این مدل شلوار با توجه به رنگ پوستتان رنگ های سفید سنگی یا مایل به کرم را در نظر بگیرید.

می دانیم که خرید انواع لباس مثل «شلوار جین مردانه» یا کاپشن  چرم یکی از دغدغه های شما آقایان است؛ به همین خاطر برای این که خیالتان راحت شود ما فروشگاه دایان شاپ را معرفی می کنیم که انواع جنس و برندهای شلوار و کاپشن با کیفیت عالی و قیمت ارزان را برایتان فراهم کرده است. فراموش نکنید در اولین فرصت به این سایت سری بزنید.

روش های ست کردن شلوار کتان مردانه

ست کردن لباس با شلوار کتان مردانه (https://dayanshop.com/Products?category=49&attribute=584&isExisting=false) نسبت به شلوار لی سخت تر است؛ اما نکات زیر راهنمای خوبی برایتان هستند:

کت  و شلوار کتان

زیباترین روش پوشیدن شلوار کتان مردانه در قالب ست کت و شلوار است. سعی کنید برای کت و شلوار کتان رنگ های برنزه یا خاکستری را انتخاب کنید؛ همچنین می توانید زیر کت پیراهن آبی پاستلی بپوشید و با یک جفت کفش آکسفورد یا لوفر استایل خود را تکمیل سازید.

ست کلاسیک شلوار کتان

این سبک پوشش برای افرادی مناسب است که استایل های قدیمی را به استایل های امروزی ترجیح می دهند؛ از طرفی بیشتر پسران جوان سبک کلاسیک را با شلوار کتان انتخاب می کنند. برای این تیپ لازم است شلوار کتان گشاد را با پلیور سایز بزرگ و یک جفت صندل همراه کنید. یادتان باشد ژاکتی که می پوشید از پنبه سبک دوخته شده باشد، زیرا ممکن است بر اثر گرمای زیاد عرق کنید!

شلوار کتان مردانه

 

با کتان می توانید زیباترین استایل های کژوال یا روزمره را داشته باشید. حتی از این سبک در مهمانی ها هم استفاده می شود. بعضی از آقایان شلوار کتان را با پیراهن های آستین کوتاه گلدار ست می کنند که مورد پسند همه نیست! بیشتر افراد دوست دارند این استایل را در قالب رنگ های زمینی مثل سبز یا قهوه ای انتخاب کنند جوری که حالت سنگین و رسمی داشته باشد. شلوار کتان را در رنگ های سفید یا بژ هم می توانید بپوشید؛ نکته اینجاست که بین شلوار و پیراهن تفاوت رنگ ایجاد کنید تا جذاب تر به نظر برسید.

 

نتیجه گیری

معمولاً وقتی نام شلوار کتان مردانه یا کالاهایی مثل لباس چرم را می شنویم ابتدا فکر می کنیم استایل با این پوشاک چقدر می تواند سخت باشد. در حالی که حتماً با مطالعه نکات بالا متوجه شدید که می توان در عین سادگی زیباترین تیپ ها را با شلوار جین مردانه یا بقیه لباس ها داشت؛ فقط باید کمی در انتخاب رنگ لباس دقت کنید! برای پوشیدن کاپشن چرم مردانه کافیست شلوار لی های با رنگ تیره و گرفته را در نظر بگیرید؛ در این صورت می‎توانید یک استایل پاییزه فوق العاده داشته باشید.

 



نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *