ریپورتاژ

بهترین هدیه برای روز مهندس چیست؟ (۱۰ پیشنهاد فوق العاده)

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

با فرا رسیدن روز مهندس شاید بخواهید این روز را به دوستان و اطرافیان تان تبریک بگویید و به آن ها هدیه ای دهید. مناسب ترین هدیه برای روز مهندس، وسایل کاربردی روزمره مانند ماگ، چراغ مطالعه، کالای دیجیتال مثل پاوربانک یا خرید پوشاک رسمی از جمله روسری، مقنعه دانشجویی، هدشال و توربان برای بانوان و پیراهن ساده و شیک  برای آقایان است.

لباس، از بهترین هدایا برای روز مهندس محسوب می شود، زیرا اغلب مهندسین به شیک پوشی اهمیت می دهند و با استایل های رسمی در محیط های مختلف حضور پیدا می کنند. شما می توانید برای محل کار خود از مراکز عمده فروشی مانند فروشگاه های پخش مقنعه و لباس های اداری، با قیمت بسیار مناسب، پوشاک باکیفیت و زیبایی به عنوان هدیه خریداری کنید.

۱۰ هدیه فوق العاده برای روز مهندس

مناسب ترین هدیه برای روز مهندس عبارت اند از:

  • ماگ های زیبا
  • چراغ مطالعه
  • کتاب
  • پاوربانک
  • سررسید
  • خودنویس
  • مودم قابل حمل
  • کیف
  • تخته رسمی
  • اسباب بازی های طراحی و ساختمان سازی

۱- انواع ماگ های زیبا (آینه ای، سرامیکی، حرارتی و…)

اغلب مهندس ها در طی روز فعالیت های ذهنی مختلفی دارد که باعث خستگی شان می شود؛ از این رو با خوردن نوشیدنی های مختلف سرد یا گرم سعی می کنند، خستگی شان را از بین ببرند. اگر بتوانید برای این افراد ماگ هایی با طرح های مناسب بخرید، هدیه ای کاربردی به آن ها خواهید داد.

در بازار، انواعی از ماگ وجود دارد که شامل فانتزی، آیینه ای، سرامیکی، طرح دار، ساده، دمنوشی و… است. این هدیه جز کادوهای ارزان قیمت و مقرون به صرفه به شمار می آید.

۲- چراغ مطالعه، همراه همیشگی در شب های پر مشغله

بسیاری از مهندس ها ساعات زیادی از روزشان را مشغول مطالعه، بررسی نقشه ها و منابع مختلف هستند؛ از این رو نیاز به چراغ مطالعه دارند تا چشم هایشان در حین مطالعه دچار خستگی نشود. چراغ های مطالعه در شکل ها و طرح های مختلفی در بازار به فروش می رسند. پیشنهاد می کنیم ابتدا اتاق خواب یا کار طرف مقابلتان را بررسی کنید و سپس متناسب با دکوراسیون آنجا اقدام به خرید چراغ مطالعه کرده و لبخند را به لب طرف مقابلتان هدیه دهید.

۳- کتاب

مهندس ها و کسانی که بیشتر زمان خود را در حال مطالعه هستند، با هیچ هدیه ای اندازه کتاب خوشحال نمی شوند. این افراد علاقه زیادی به یادگیری و کشف دنیاهای جدید دارند و کتاب این فرصت را برایشان به وجود می آورد؛ به همین دلیل پیشنهاد می دهیم کتاب های کاربردی مرتبط با حوزه کاری شان یا حتی حوزه های روانشناسی و عمومی بخرید و به این افراد در روز مهندس هدیه دهید.

هدیه پاوربانک برای روز مهندس

۴- پاوربانک، از بهترین هدایا برای روز مهندس

این روزها همه ما از تبلت و تلفن همراه استفاده می کنیم و حتی برای خواندن کتاب، ترجیح می دهیم به سراغ کتاب های الکترونیکی برویم و آن ها را در موبایل یا تبلت مطالعه کنیم. این وسایل در بازه های زمانی مختلف شارژشان خالی می شود و شاید دسترسی به پریز برق نداشته باشید که در این زمان پاوربانک به کارتان می آید.

پاوربانک با ذخیره انرژی لازم، دستگاه های الکترونیکی تان را شارژ می کند. از آنجا که مهندس ها، بیشتر وقتشان را با دستگاه های الکترونیکی مانند تبلت، موبایل و… می گذرانند، نیاز مبرمی به پاوربانک دارند؛ از این رو این هدیه را می توان بهترین گزینه برای روز مهندس به شمار آورد.

۵- سررسید، بهترین گزینه برای یادداشت و برنامه روزانه

شما می توانید سررسیدهای امسال را به طرف مقابلتان هدیه دهید تا از آن ها برای نوشتن و یادداشت های مهم استفاده کنند. مهندس ها در طی روز بارها ممکن است به ایده ها و راهکارهای مختلف دست پیدا کنند که باید حتما آن ها را بنویسند؛ در این زمان فقط یک سررسید مناسب می تواند نیاز آن ها را برآورده کند.

۶- خودنویس

اگر به دنبال بهترین هدیه برای روز مهندس می گردید، ما خودنویس را پیشنهاد می دهیم که ظاهری خاص و جذاب دارد و قطعاً طرف مقابلتان را خوشحال می کند. مهندس ها علاقه زیادی به جمع آوری اشیا و وسایل رسمی و اداری دارند و خودنویس ها نیز جزء کاربردترین وسایل اداری به شمار می آیند.

یک خودنویس با طرحی زیبا را بخرید و در روز مهندس به طرف مقابلتان هدیه دهید تا بسیار خوشحال شود.

۷- خرید مودم برای هدیه روز مهندس

با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن اینترنت ما انسان ها بسیاری از کارهایمان را با این ابزار انجام می دهیم. از یک سفارش ساده مواد غذایی گرفته تا ثبت نام در دانشگاه ها و … همه با اینترنت انجام می شود. مهندس ها نیز با اینترنت سروکار دارد و بسیاری از کارهای روزانه شان را با همین ابزار انجام می دهند؛ از این رو اگر برای این افراد به عنوان هدیه یک مودم همراه بخرید، باری از روی دوششان بر می دارید و کمکشان می کنید تا به اینترنت دسترسی راحت تر و بهتری داشته باشند.

۸- کیف های شیک اداری

کیف ها، وسایل کاربردی برای مهندسین هستند که در انواع مختلفی تولید می شوند. از یک کیف پول ساده گرفته تا کیف های مخصوص حمل لپ تاپ و… هر کدام می توانند گزینه ای جذاب برای هدیه دادن در روز مهندس باشند. به شغل طرف مقابل و اشیاء و وسایلی که با خود حمل می کند، توجه کنید و سپس بر اساس آن ها یک کیف مناسب بخرید.

تخته رسم برای روز مهندس

۹- تخته رسم، وسیله ای برای اندازه گیری دقیق

تخته های رسم امکان کشیدن انواع نمودار را برای مهندسین به وجود می آورند و به آن ها در اندازه گیری دقیق کمک می کنند. این تخته ها به عنوان بهترین هدیه برای روز مهندس به شمار می آیند، چون به طرف مقابل در انجام دادن هر چه بهتر کارها کمک خواهند کرد.

۱۰- بازی های فکری و جذاب

انواع لگو، پازل، مکعب روبیک و اسباب بازی های ساختمان سازی و فکری برای مهندس ها جذابیت خاصی دارند. این افراد به ساخت و اختراع علاقه مند هستند و به همین دلیل با اسباب بازی هایی در همین زمینه قرار دارند،  ارتباط می گیرند. پیشنهاد می کنیم از این اسباب بازی ها برای هدیه روز مهندس استفاده کنید.

 

حرف آخر؛ انتخاب بهترین هدیه برای روز مهندس

برای خرید و انتخاب بهترین هدیه برای روز مهندس، پیشنهاد می کنیم به سراغ وسایل فانتزی یا معمولی نروید؛ این افراد بیشتر به هدایای رسمی و شیک علاقه دارند و به دنبال وسایلی کاربری و مرتبط با کارشان می گردند. این هدایا شامل ماگ، چراغ مطالعه، کتاب، پاوربانک، سررسید، خودنویس، مودم همراه، انواعی از کیف، تخته رسمی و اسباب بازی های طراحی و ساختمان سازی می شود. اگر قصد خرید لباس دارید، پیشنهاد می دهیم حتما به تیپ و استایل مهندسین توجه کنید. شما می توانید از فروشگاه عفاف و حجاب مشهد، ملزومات حجاب زیبایی برای بانوان مهندس تهیه نمایید.



نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *