سایر مطالب پیشنهادی

معرفی ترولی آرایشگاه و آزمایشگاهی با کیفیت

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

ترولی به عنوان یکی از لوازم و تجهیزات مهم آرایشگاهی است که هم در آرایشگاه زنانه و هم در آرایشگاه مردانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. زمانی که قصد خرید بهترین ترولی آرایشگاه، مناسب با شرایط و نیاز محیط آرایشگاه خود دارید، بهتر است با افراد متخصص و حرفه‌ای مانند کارشناسان پرشین کلاسیک مشورت کنید، تا در بین تنوع بالای این محصولات بهترین را به شما پیشنهاد بدهند. زیرا در این مجموعه تنوع بالایی از متریال‌های مختلف، با ابعاد و اندازه‌های گوناگون وجود دارد، تا دست خریدار برای انتخاب باز باشد.

انواع مدل‌های ترولی

در محیط آرایشگاه برای ارائه خدمات حرفه‌ای لوازم و تجهیزات زیادی وجود دارد که هر کدام برای آسان‌تر شدن کار آرایشگر و ارائه خدمات بهتر به مشتری طراحی و تولید شده است. ترولی یکی از این ابزارهای مهم و پرکاربرد است.

شرکت‌ها و کارخانجات فعال در زمینه تولید تجهیزات آرایشگاه سعی در ارائه تنوع بالای این تجهیزات دارند. به همین سبب انواع مدل‌های ترولی را از لحاظ رنگ بندی، ابعاد و اندازه و تعداد طبقات و همچنین نوع متریال مشاهده می‌کنید. بسته به حجم خدمات ارائه شده در محیط آرایشگاه می‌توانید اقدام به  خرید ترولی با مدل مناسب نمایید.

 

در این بخش به بررسی انواع ترولی آرایشگاهی از لحاظ نوع جنس می‌پردازیم:

ترولی آرایشگاه فلزی

افرادی که به دنبال ترولی با استحکام و دوام بالا هستند، ترولی فلزی برای آنها بهترین گزینه است که به صورت دو طبقه، سه طبقه و گاهاً چهار طبقه هم طراحی می‌شود.

ترولی آرایشگاه ام دی اف

در صورتی که به دنبال ترولی زیبا و رنگ بندی‌های خاص هستید، ترولی آرایشگاه ام دی اف، گزینه مناسبی است. زیرا از چندین طبقه و یک کشو تشکیل شده و دوام و استحکام بالایی هم دارد.

ترولی آرایشگاه چوبی

معمولاً ترولی آرایشگاه چوبی به دلیل با ارزش بودن چوب، قیمت بالاتری نسبت به مدل‌های دیگر دارد و برای سالن‌های لوکس تهیه می‌شود.

ترولی آرایشگاه پلاستیکی

ترولی آرایشگاه پلاستیکی که از یک بدنه پلاستیکی تشکیل شده، معمولاً برای نگهداری لوازم آرایش سبک مانند لوازم میکاپ و لوازم رنگ مو کاربرد دارد، این ترولی قابل شست و شو است.

مدل ترولی آرایشگاه مشکی رنگ

چگونه بهترین ترولی را برای سالن خود انتخاب کنید؟

ترولی نقش مهمی در محیط آرایشگاه ایفا می‌کند و در تمام بخش‌های آرایشگاه مانند بخش میکاپ، بخش شینیون، بخش رنگ و مش و موارد دیگر کاربرد دارد. اگر برای شما هم این سوال وجود دارد که چگونه بهترین ترولی آرایشگاه را برای سالن خود انتخاب کنید بهتر است به برخی از نکات مهم توجه نمایید، تا در نهایت بهترین ترولی را در نظر بگیرید.

مشخص کردن محیط آرایشگاه

لازم است در ابتدا مشخص کنید قصد تهیه ترولی آرایشگاه زنانه را دارید، یا به دنبال نوع مردانه هستید؛ زیرا مدل‌های زنانه طراحی‌های زیباتر و ظریف‌تری نسبت به ترولی‌های مردانه دارند.

مشخص کردن نوع کاربرد

با مشخص کردن نوع کاربرد ترولی‌ها برای نگهداری وسایل و تجهیزات ظریف مانند قیچی، شانه، رنگ مو، لوازم آرایش و موارد دیگر یا قرار دادن سشوار و اتو مو می توانید بهترین ترولی را انتخاب کنید که دارای کشو و طبقات متعدد باشد.

انتخاب جنس مناسب ترولی

در میان متریال‌های مختلفی که برای ساخت ترولی استفاده می‌شود، ترولی‌های فلزی با دوام‌تر بوده، ترولی‌های پلاستیکی سبک‌تر و ارزان‌تر هستند و ترولی‌های چوبی و ام دی اف دارای طراحی لوکس و لاکچری می‌باشند.

ابعاد و اندازه ترولی

اندازه ترولی از لحاظ تعداد کشو و طبقات و موارد دیگر باید مناسب با حجم وسایل انتخاب شود.

انتخاب چرخ‌های با کیفیت

ترولی مدام در محیط آرایشگاه جابجا می‌شود، پس داشتن چرخ‌های با کیفیت بالا جزء ضروریات این تجهیزات است.

 قابل تنظیم بودن طبقات

با انتخاب ترولی‌هایی که قابلیت جابجایی طبقات را دارند، می‌توانید همه وسایل و لوازم مورد نیاز خود را به شکل مرتب بر روی آن قرار بدهید.

مزایای استفاده از ترولی

در محیط آرایشگاه زنانه یا مردانه برخی از لوازم و تجهیزات باید به طور مرتب در دسترس قرار بگیرند، به همین جهت برای ایجاد نظم بیشتر از انواع ترولی آرایشگاه مردانه یا زنانه استفاده می‌کنند، در واقع به کار بردن ترولی مزایای زیادی در محیط آرایشگاه دارد، مانند:

جابجایی آسان لوازم

به دلیل وجود چرخ‌های مقاوم تمام وسایل مورد نیاز برای میکاپ، کوتاهی مو، رنگ و شینیون و موارد دیگر همیشه در دسترس آرایشگر قرار می‌گیرد.

 ایجاد نظم بیشتر

قرار گرفتن هر کدام از لوازم در محل مناسب، باعث ایجاد نظم و ترتیب بیشتر می‌شود که این امر به صرفه جویی در زمان کمک می‌کند.

 حفظ ایمنی لوازم

داشتن جایگاه مشخص موجب می‌شود تا لوازم کمتر دچار آسیب‌های احتمالی مانند ضربه شوند و طول عمر مفید آنها افزایش می‌یابد.

مدل ترولی آزمایشگاه و آرایشگاه

قیمت ترولی و عوامل موثر بر آن

زمانی که قصد تهیه انواع ترولی را دارید، با تنوع بالایی از ترولی آرایشگاه زنانه و همچنین ترولی آرایشگاه مردانه مواجه خواهید شد. در چنین شرایطی قیمت‌های متنوعی را نیز مشاهده می‌کنید که ممکن است در هنگام خرید شما را دچار چالش کند. عوامل زیادی وجود دارند که بر روی قیمت ترولی تأثیر می‌گذارند. شناخت این عوامل کمک می‌کند تا انتخاب‌های بهینه‌تری انجام بدهید.

اگر قبل از اقدام به خرید ترولی تحقیقات لازم را انجام بدهید، متوجه می‌شوید که این عوامل چگونه می‌توانند بر روی قیمت تأثیر بگذارند. برای آشنایی بیشتر شما در ادامه به چند عامل مهم و تأثیرگذار بر قیمت ترولی می‌پردازیم:

  • نوع کاربرد ترولی در محیط آرایشگاه
  • تعداد کشو و طبقات آن
  • کیفیت ساخت ترولی
  • برند سازنده ترولی‌های آرایشگاه
  • نوع متریال به کار رفته در روند تولید

به عنوان مثال یک ترولی فلزی به نسبت ترولی‌های پلاستیکی استحکام و دوام بالاتری دارد، در نتیجه قیمت آن هم گرانتر است. مجموعه پرشین کلاسیک با در نظر گرفتن شرایط خاص همه آرایشگران سعی کرده تنوع زیادی از نوع متریال‌ها و ابعاد و اندازه را ارائه دهد. در چنین شرایطی آرایشگران متناسب با نیاز خود، می‌توانند اقدام به تهیه ترولی‌های با کیفیت بالا و با طراحی ساده یا لاکچری نمایند.

 

سفارش انواع ترولی از پرشین کلاسیک

به طور حتم در زمان تجهیز محیط آرایشگاه، یکی از تجهیزات ضروری انواع ترولی است. پس بهتر است با انتخاب یک برند تولید کننده مطرح مانند پرشین کلاسیک محصولات با کیفیت بالا و با طراحی حرفه‌ای و زیبا تهیه کنید. اگر از قبل اطلاعات کاملی در مورد ترولی‌ها دارید، به راحتی می‌توانید از وب سایت پرشین کلاسیک محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و ثبت سفارش کنید.

اما افرادی که اطلاعات کاملی در مورد انواع ترولی ندارند، می‌توانند با کارشناسان مجموعه پرشین کلاسیک در ارتباط باشند. این افراد به دلیل آگاهی کامل از ویژگی‌ها، مزایا و در نهایت قیمت، هر کدام از این محصولات را معرفی می‌کنند، تا آرایشگر با شناخت کامل اقدام به ثبت سفارش کند.

از مهمترین مزیت انتخاب مجموعه پرشین کلاسیک، خرید مستقیم از تولید کننده، دسترسی به قیمت‌های مقرون به صرفه، تنوع بالای محصولات و امکان ثبت سفارش به صورت آنلاین است که از دورترین نقاط کشور هم می‌توانند بدون صرف وقت و هزینه اضافی، جدیدترین طرح‌ها و مدل‌ها را سفارش داده و در سریع‌ترین زمان برای آنها ارسال می‌شود.



نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *