ریپورتاژسایر مطالب پیشنهادی

با لباسشویی اسنوا بیشتر آشنا شویم

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

هدف ما در این محتوا آن است که در ۳ قدم، با لباسشویی اسنوا بیشتر آشنا شویم و چند مدل قدرتمند از این محصولات را معرفی کنیم. همچنین در انتها برخی از فیچرها و ویژگی های برتر لباسشویی های اسنوا را معرفی می کنیم. شما کاربران می توانید برای آشنایی کامل با محصولات اسنوا و خرید آنها، به سایت ‌انتخاب سنتر نیز مراجعه کنید.

قدم اول: با لباسشویی اسنوا بیشتر آشنا شویم

شستشوی لباس به جهت خارج کردن آلودگی هایی که ممکن است به شدت این البسه را کثیف کرده باشد کار طاقت فرسایی است. از سوی دیگر، زمان و توان زیادی را از شما خواهد گرفت که این مسئله بسیار مهمی می باشد. برای رفع این چالش، تجهیزات مخصوص این کار ساخته شده اند که از جمله آنها می توان به لباسشویی اسنوا اشاره کرد. این وسیله می تواند به شما کمک کند تا تمام کارهای شستشوی لباس در خانه را انجام دهید.

در این بخش می خواهیم با لباسشویی اسنوا بیشتر آشنا شویم. این نوع از محصولات برند‌snowa  جزو ۵ کالای اصلی این کمپانی ایرانی است که تاکنون ۴ مدل با رنگ بندی های مختلف از آن ارائه شده اند. کاربران می توانند از این تجهیزات با ظرفیت های مختلف چهت شستشو،‌ آبکشی و خشک کردن البسه استفاده کنند.

از آنجایی که مجموعه اسنوا در بخش طراحی سیستم عامل نیز خودکفا شده است، برنامه های مختلفی از شستشو را در این نوع ماشین ها قرار داده که تمام نیازهای شما را برطرف می کند. کاربران می توانند برای مشاهده قیمت لباسشویی اسنوا و خرید این نوع تجهیزات، از مجموعه انتخاب سنتر اقدام کنند. در ادامه به معرفی چند مدل محبوب از این گروه کالاهای برند اسنوا می پردازیم.

 

قدم دوم: معرفی بهترین مدل های لباسشویی اسنوا

برای آنکه بتوانیم با لباسشویی اسنوا بیشتر آشنا شویم،‌ بهتر است با ۳ مورد از بهترین مدل های این دستگاه ها آشنا شویم که در این خصوص می توان گفت:

  • ماشین لباسشویی SWM-71W10: این دستگاه یک ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک است که از یک موتور یونیورسال بهینه شده بهره می برد. این نوع موتورها می توانند با برق AC‌ و DC کار کنند. این دستگاه هم اکنون در فروشگاه انتخاب سنتر موجود است و شما می توانید با قیمت بسیار کمتر از رقبا نیز آن را تهیه کنید.
  • ماشین لباسشویی SWM-71137: مدل دیگری که می خواهیم از طریق آن با لباسشویی اسنوا بیشتر آشنا شویم،‌ SWM-71137 با ظرفیت ۷ کیلوگرم نام دارد. این دستگاه با اختلاف قیمتی کم نسبت به مدل قبلی،‌ یک مدل پرفروش تر و جدیدتر است که دیزاین جذابی دارد. اگر خانواده ای با جمعیت متوسط هستید، خرید این دستگاه به شما پیشنهاد می شود. از جمله ویژگی این وسیله می توان به برچسب انرژی AAA‌،‌ جلوگیری از هدر رفت آب و طول عمر بالاتر آن اشاره کرد.
  • ماشین لباسشویی SWM-94W50: برای کسانی که به دنبال دستگاهی با دوام،‌ با کیفیت و دارای قابلیت های مختلف هستند، مدل SWM-94W50 پیشنهاد می شود. این وسیله می تواند برای استفاده در حالت های مختلف اعم از تعطیلات،‌ آبکشی و چرخش، شستشوی لباس مشکی و بچه،‌ شستشوی سریع و هوشمند و غیره استفاده شود.

تا اینجای مطلب توانستیم با لباسشویی اسنوا بیشتر آشنا شویم. حال نوبت آن است که برخی از ویژگی های متمایز از لباسشویی های این برند را معرفی کنیم که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. اگر شما هم تمایل به خرید این مدل ها را دارید و یا می خواهید قیمت اسنوا را در این محصولات مشاهده کنید، کافیست به سایت انتخاب سنتر سر بزنید.

خرید ماشین لباسشویی اسنواقدم سوم: برترین ویژگی های لباسشویی اسنوا چیست؟

برای تکمیل موضوع این مقاله که می خواهیم در آن با لباسشویی اسنوا بیشتر آشنا شویم، لازم است مهم ترین ویژگی های این محصولات را از برند اسنوا معرفی کنیم. این موارد عبارتند از:

  • سازگار با محیط زیست: شاید بتوان گفت مهم ترین بخش از ویژگی محصولات لباسشویی اسنوا، سازگاری آن با محیط زیست است. بدین معنا که امتیاز قابل قبولی را از نظر مصرف انرژی دریافت می کند. شما می توانید در هنگام خرید، به برچسب های انرژی محصولات اسنوا دقت کنید که معمولا با حرف “A” یا “AAA” در لباسشویی های اسنوا مشخص شده اند.
  • سیستم اختصاصی:‌ همانطور که در طول متن هم اشاره کردیم، اسنوا از سیستم عامل اختصاصی خود برخوردار است. چنین قابلیتی به محصولات این برند این امکان را می دهد تا بتوانند عملکردهای مختلفی را داشته باشند. از جمله می توان به شستشوی لباس مشکی، سریع، هوشمند، فناوری حباب ساز، صرفه جویی یا ECO، آبکشی، چرخش و غیره اشاره کرد.
  • ظرفیت های مختلف: فرقی نمی کند یک خانواده کم جمعیت هستید یا پرجمعیت، شما می توانید این نوع ماشین های لباسشویی را در حجم های مختلفی بیابید که شامل ۷ تا ۹ کیلوگرم می باشند.
  • قابلیت های اضافی: همچنین فیچرهای اضافی نیز برای محصولات لباسشویی اسنوا قرار داده شده اند. شما می توانید با مراجعه به بخش بلاگ انتخاب سنتر از توضیحات کامل ما برای معرفی این قابلیت ها استفاده کنید. در این بخش می توان به قابلیت های ضدعفونی با اوزون، جت واش، درام الماسه،‌ شستشو با بخار و غیره اشاره کرد.

 



نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *