لوازم خانگی برقی

۷ مدل از بهترین ماشین ظرفشویی رومیزی که در بازار موجود هستند

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

یک ماشین ظرفشویی رومیزی نسبت به سایر انواع ماشین ظرفشویی هم ابعاد کوچکتری دارد و هم فضای شستشوی کمتری دارد، اما در چندین مدل بهترین ماشین ظرفشویی ما شاهد قدرت تمیز کنندگی عالی برای انواع ظروف هستیم و از این نظر کاملا مطمئن هستند و مانند یک ماشین ظرفشویی بزرگ از آب گرم و بازوهای اسپری داخلی با مواد شوینده ماشین ظرفشویی (و در برخی موارد از قدرت بخار) استفاده می‌کنند تا ظروف شما را به رنگی درخشان تمیز کنند.

ماشین ظرفشویی رومیزی اگرچه هر کاری را که ماشین ظرفشویی بزرگ انجام می‌دهد را نمی‌تواند عینا انجام دهد و این کاملا طبیعی است چرا که حجم و ابعاد کوچکتری دارد، اما می توانند کمک بزرگی برای افراد یا خانواده های کوچکی باشند که نیاز به کاهش بار کارهای روزمره دارند.

این نوع ماشین‌های ظرفشویی ممکن است برای خانه‌های کوچک به‌عنوان صرفه‌جویی در فضا نیز ایده‌آل باشند. اما قبل از تصمیم‌گیری برای خرید، ملانی گنائو، متخصص و مربی فضای کوچک، این توصیه را ارائه می‌کند:

“بهتر است برای فضاهای کوچک که امکان خرید ماشین ظرفشویی بزرگ وجود ندارد، بین خرید ماشین ظرفشویی رومیزی و خراب شدن پوست دستانتان، خرید ماشین ظرفشویی کوچک را انتخاب کنید و در شستشوی ظروف از آن کمک بگیرید.”

 

ماشین ظرفشویی رومیزی برای چه افرادی مناسب است؟

مسلما بهترین ماشین ظرفشویی رومیزی هم شاید نتواند به اندازه یک ماشین ظرفشویی بزرگ و توکار کارایی داشته باشد، چرا که ماشین ظرفشویی تو کار هم قدرت شستشویی بیشتری دارد و هم ظروف بیشتری در خود جای می‌دهد. اما اگر فضای کافی در آشپزخانه نداشته باشیم چه؟ یا با توجه به تعداد کم افراد خانواده خرید یک ماشین ظرف شویی بزرگ توجیه اقتصادی نداشته باشد چه؟

در این شرایط بهترین انتخاب شما یک ماشین ظرفشویی رومیزی است که هم فضای کمی اشغال می‌کند و هم در عمل شما صاحب یک ماشین ظرفشویی هستید که نیاز شما را رفع می‌کند و ظرف و ظروف خانواده کم جمعیت شما را به خوبی شستشو می‌کند.

پس در یک جمله اگر بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم، باید گفت که ماشین ظرفشویی رومیزی برای افرادی مناسب است که یا فضای کافی در آشپزخانه ندارند و یا خرید یک ماشین ظرفشویی بزرگ با توجه به جمعیت کم آنها به صرفه نیست.

 

بهترین ماشین ظرفشویی رومیزی به انتخاب خریدیار

ماشین ظرفشویی رومیزی مایدیا مدل WQP6-3602F

ماشین ظرفشویی رومیزی مایدیا مدل WQP6-3602Fمایدیا یا میدیا یکی از برندهای خوب در زمینه تولید لوازم خانگی است که انواع ماشین ظرف شویی یکی از تولیدات این شرکت است. ماشین ظرفشویی مایدیا مدل WQP6-3602F یکی از پرفروش های بازار است که بیش از ۸۱% از خریداران از خرید این محصول اعلام رضایت کرده اند.

این مدل ظرفشویی مایدیا از ابعادی نسبتا کوچک و قیمتی مناسب برخوردار است که می‌تواند برای استفاده‌ی افرادی که به تنهایی زندگی می‌کنند یا برای یک خانواده‌ی کم‌جمعیت مناسب باشد.

مشخصات برجسته این ظرفشویی رومیزی:

  • دارای نمایشگر ویژه
  • دارای چندین برنامه شستشوی متنوع
  • دارای برچسب انرژی +A
  • ظرفیت ۶ لیتری
  •  قابلیت شست‌وشوی تاخیری تا ۲۴ ساعت
  •  سیستم تمیز کننده SelfClean

ابعاد در نظر گرفته شده برای این دستگاه به گونه ای است که در آشپزخانه‌های کوچک به راحتی جا می‌شود اما بهتر است پیش از خرید این مدل یا هر مدل دیگری، ابتدا ابعاد محل مورد نظر آن را اندازه گیری کنید تا مطمئن باشید که در دستگاه در محل مورد نظر جا می‌شود.

مسلما فضای داخلی ماشین ظرفشویی رومیزی به اندازه مدل‌های توکار و بزرگ نیست اما می‌تواند نیاز شما را رفع کند، در قسمت داخلی این دستگاه یک طبقه در نظر گرفته شده است که البته بیشتر ظروف را می‌توان در آن جا داد.

در قسمت راست داخلی برای ظروفی مانند انواع بشقاب‌ مناسب بوده و قسمت چپ نیز برای قراردادن و شست‌وشوی فنجان‌ و لیوان مناسب است. در نظر داشته باشید که ماشین های ظرفشویی رومیزی به دلیل فضای محدود برای شستن قابلمه و ظروف بزرگ مانند قابلمه مناسب نیستند.

آنچه ما پسندیدیم:

  • برنامه شستشوی متنوع
  • دارای برچسب انرژی +A
  • ظرفیت ۶ لیتری
  •  قابلیت شست‌وشوی تاخیری تا ۲۴ ساعت
  •  سیستم تمیز کننده SelfClean
  • موتور بسیار کم صدا و آرام
  • قدرت تمیز کنندگی بسیار بالا در صورت استفاده از قرص و ژل خوب
  • خشک کردن خوب ظروف
  • مناسب برای خانواده ۴ تا ۶ نفره

مشاهده این ماشین ظرفشویی رومیزی مایدیا

 

بهترین ماشین ظرفشویی رومیزی بر اساس بودجه

ماشین ظرفشویی مایدیا مدل WQP6-3208A

اشین ظرفشویی مایدیا مدل WQP6-3208A

یکی از ماشین های ظرفشویی رومیزی خوش قیمت از برند مایدیا همین مدل یعنی WQP6-3208A است که امتیاز قابل قبولی را هم از خریداران کسب کرده است. این ماشین ظرفشویی برای یک خانواده نهایتا ۶ نفره مناسب است و همانند سایر مدلها دارای یک سبد شستشو می‌باشد که برای شستن ظروفی مانند بشقاب، لیوان و قاشق چنگال مناسب است.

تعداد ۵ برنامه‌ی شستشو در این مدل وجود دارد که کاربر بسته به نیاز خود می‌تواند هر کدام را انتخاب کند. وجود برنامه‌های شستشوی متنوع یکی از ضرورت‌های یک ماشین ظرفشویی است که در این مدل هم دیده می‌شود.

آنچه ما در مورد این محصول پسندیدیم:

  • برنامه های شستشوی متنوع
  • دارای تایمر قابل برنامه‌ریزی
  • دارای سیستم ایمنی قفل کودک
  • دارای سیستم شستشوی Half Load

مشاهده ماشین ظرفشویی مایدیا مدل WQP6-3208A

 

بهترین ماشین ظرفشویی رومیزی از نظر طراحی

ماشین ظرفشویی رومیزی مایدیا مدل WQP6-3602F

ماشین ظرفشویی رومیزی مایدیا مدل WQP6-3602F

در ابتدای مطلب این مدل را به عنوان مدل پیشنهادی توسط سایت خریدیار معرفی کردیم، مدلی که نظرات مثبت بسیار زیادی دارد و خیلی از خریداران از خرید این مدل اعلام رضایت کرده‌اند.

از آنجایی که این مدل در ابتدای مطلب به طور کامل معرفی شده است، از تکرار مکررات خودداری می‌کنیم و تنها به ذکر این نکته بسنده می‌کنیم که این مدل ماشین ظرفشویی رومیزی از برند مایدیا در عین داشتن امکانات و قابلیت‌های تقریبا کامل، یکی از بی صداترین ماشین های ظرفشویی بازار است که هنگام کار تنها ۴۹ دسی بل صدا تولید می‌کند و از اغلب‌ مدل‌های دیگر کم صدا تر است.

مشاهده این ماشین ظرفشویی رومیزی مایدیا

 

بهترین ماشین ظرفشویی رومیزی از نظر ظرفیت

ماشین ظرفشویی الگانس مدل WQP10 ظرفیت ۱۰ کیلوگرم

ماشین ظرفشویی الگانس نقره ای رنگ رومیزی

اگر به دنبال بهترین ماشین ظرفشویی رومیزی از نظر ظرفیت می‌گردید و نیاز به یک ماشین با ظرفیت بالا دارید، حتما این مدل از ماشین ظرفشویی الگانس یعنی WQP10 را به خاطر بسپارید، مدلی که به اندازه ۱۰ نفر ظرفیت دارد.

این ماشین ظرفشویی رومیزی ظرفیتی دارد که می‌تواند ظروف استفاده شده توسط ۱۰ نفر را در خود جای دهد و شستشو را با کیفیت بالا انجام دهد. ابعاد این دستگاه امکان استفاده از آن روی میز یا کانتر کابینت را می‌دهد و در واقع یک ماشین ظرفشویی رومیزی و توکار محسوب می‌شود که البته ابعاد آن کمی از مدل‌های دیگر بزرگ‌تر است. این مدل در ابعاد  پهنا ۶۰۰ میلی متر، عمق ۶۰۰ میلی متر و ارتفاع  ۶۳۰ میلی متر طراحی شده است.

البته تنها نقطه قوت این ماشین در ظرفیت بالای آن نیست بلکه در برنامه‌های شستشوی متنوع هم در وضعیت خوبی قرار دارد و درحالی که در مدل‌های دیگر شاهد ۵ یا ۷ برنامه شستشوی متنوع بودیم، در این مدل با ۹ برنامه شستشوی متنوع روبرو هستیم.

آنچه ما در مورد این محصول پسندیدیم:

  • ظرفیت بالا برای خانواده ۱۰ نفری
  • دارای ۹ برنامه شستشوی متنوع
  • قابلیت تا کردن سبد پایین برای شست و شوی ظروف بزرگتر و قابلمه
  • رده مصرف انرژی این محصول A+
  • دارای دو سبد بالا و پایین
  • نمایشگر LCD تمام دیجیتال
  •  دارای ۳ آبفشان جهت پوشش نقاط کور دستگا
  • بسیار کم صدا
  • دارای برنامه میوه شور

مشاهده ماشین ظرفشویی الگانس مدل WQP10

 

بهترین ماشین ظرفشویی رومیزی از نظر میزان فروش

ماشین ظرفشویی مایدیا مدل WQP6-3208A

اشین ظرفشویی مایدیا مدل WQP6-3208A

این مدل را به عنوان مدل اقتصادی ماشین ظرفشویی از برند مایدیا معرفی کردیم و توضیحات لازم را در خصوص این مدل و ویژگی‌هایش ارایه دادیم و حالا این مدل را به عنوان یکی از پرفروش ترین ها هم به شما معرفی می‌کنیم که مسما در کنار ویژگی‌های خوب این دستگاه قطعا قیمت خوب آن هم روی پرفروش بودن آن موثر بوده است.

این مدل در عین داشتن قیمت مناسب در مقایسه با سایر مدلها از امکانات خوبی هم بهره‌مند است، این مدل مجهز به یک نیم‌طبقه مخصوص قاشق و چنگال است و همچنین تعداد ۵ برنامه‌ی شستشو در این مدل وجود دارد که کاربر بسته به نیاز خود می‌تواند هر کدام را انتخاب کند.

مشاهده ماشین ظرفشویی مایدیا مدل WQP6-3208A

 

بهترین ماشین ظرفشویی رومیزی الگانس

ماشین ظرفشویی الگانس مدل WQP6

ماشین ظرفشویی الگانس مدل WQP6 سفید رنگ

برند معتبر الگانس لوازم خود را به سراسر دنیا عرضه می‌کند و کیفیت بالای این محصولات موجب افزایش تقضا شده است. یک ماشین ظرفشویی رومیزی از برند الگانس که هم نظرات مثبت زیادی دارد و هم قیمت آن نسبتا مناسب است همین مدل یعنی WQP6 است که بیش از ۸۲% از خریداران از خرید آن اعلام رضایت کرده اند.

ظرفیت این ماشین ظرفشویی رومیزی همانند بیشتر مدل‌ها برای یک خانواده ۶ نفره مناسب است و در گروه ماشین‌های رومیزی قرار دارد که از نظر طراحی و ظاهر هم در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد.

این ماشین ظرفشویی رومیزی الگانس دارای ۶ برنامه شستشوی متنوع است که با توجه به نوع ظروف و تعداد آنها می‌توانید برنامه شستشوی مورد نیاز را با توجه به توضیحات دفترچه راهنما انتخاب کنید.

دو ویژگی جالب در این ماشین ظرفشویی رومیزی وجود دارد، یکی از این قابلیت‌ها امکان افزودن ظروف جامانده است و دیگری نمایشگر میزان کسری نمک و مایع است که با درنظر گرفتن کیفیت ساخت و این امکانات می‌توان این محصول را از شاخص‌ترین محصولات این گروه کالایی دانست.

مشاهده ماشین ظرفشویی الگانس مدل WQP6

 

هنگام خرید ماشین ظرفشویی رومیزی به چه موارد باید توجه کرد؟

اندازه و ظرفیت ماشین ظرفشویی

توجه به اندازه و ظرفیت ماشین ظرفشویی از مهمترین مواردی است که هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید،شما باید ارتفاع، عرض و عمق هر مدل را یادداشت کنید و سپس فضای پیشخوان موجود خود را اندازه بگیرید تا ماشین ظرفشویی مورد نظر برای فضای شما کاملا اندازه باشد.

 

تنظیمات چرخه شستشو

درست مانند یک ماشین ظرفشویی با اندازه کامل، مدل های رومیزی هم معمولاً تنظیمات شستشوی مختلفی را ارائه می دهند. شستشوی استاندارد در همه ماشین ها وجود دارد اما در برخی مدل‌ها گزینه های دیگر شستشوی مانند شستشوی سریع و کوتاه، شستشو اقتصادی با آب کم، شستشو بدون ایجاد لکه روی لیوان ها، شستشو همراه با خشک کردن ظروف و… که هنگام خرید باید دقت داشته باشید که به کدام قابلیت های شستشو نیاز دارید.

 

میزان صدای ماشین ظرفشویی

با وجود اینکه ماشین های ظرفشویی رومیزی خیلی کوچک و کم حجم هستند اما هنگام کار صداهایی تولید می‌کنند که البته آزار دهنده نیست اما به هرحال شنیده می‌شود.

ساکت‌ترین مدل‌ها کمتر از ۵۰ دسی‌بل صدا تولید می‌کنند که معادل یک مکالمه بی‌صدا یا صدای پرنده است. اما مدل های تا حداکثر ۶۰ دسی بل یا بیشتر صدا تولید می کنند. برای درک بهتر، صدای ۶۰ دسی بل به اندازه یک محیط اداری یا یک واحد تهویه مطبوع از فاصله ۱۰۰ متری است.
طبق تجربه ما، برای اکثر مردم این سطوح از صدا عادی بوده و آزاردهنده نیست. با این حال، اگر در مجاورت آشپزخانه خود کار می کنید یا قصد دارید ماشین ظرفشویی را در شب راه اندازی کنید، احتمالا به نفع شماست که به دنبال مدلی با صدای خروجی کم باشید.

 

نصب و راه‌اندازی ماشین ظرفشویی رومیزی

هنگام خرید ماشین ظرفشویی رومیزی بهتر است بدانید که شیوه نصب آن و نیازمندی‌های نصب به چه صورت است، باید مطمئن باشید که شرایط و امکانات نصب آن در محل شما فراهم باشد.
اکثر ماشین‌های ظرفشویی رومیزی برای اتصال یکبار مصرف در نظر گرفته شده‌اند، به این معنی که هر بار که از آن استفاده می‌کنید باید شیلنگ آب را به شیر وصل کنید. با این حال، اکثر آنها یک سیستم اتصال سریع دارند که فرآیند را سریع و ساده می کند. برخی از مدل ها را می توان به طور دائم به منبع آب شما متصل کرد.
ماشین ظرفشویی روی میز با مخزن داخلی نیازی به نصب ندارد. در عوض، این مدل ها را قبل از هر چرخه با آب پر می کنید. البته به خاطر داشته باشید که ماشین ظرفشویی به مکانی برای تخلیه آب نیاز دارد. شیلنگ تخلیه باید بتواند به سینک آشپزخانه یا سینک یا سطل کمکی برسد.

 

برچسب انرژی ماشین ظرفشویی

در مقایسه با ماشین ظرفشویی های سایز کامل، ماشین های ظرفشویی رومیزی انرژی و آب کمتری در هر چرخه مصرف می کنند. با این حال، صرفه جویی در انرژی به طور خاص ممکن است آنقدرها که فکر می کنید متفاوت نباشد. به همین دلیل بهتر است به دنبال مدل‌هایی باشید که دارای برچسب انرژی هستند.

 

تنظیمات خود تمیز کننده

علیرغم این واقعیت که ماشین های ظرفشویی وسایل تمیز کننده ای هستند، هنوز هم برای از بین بردن کف صابون، زباله ها و کثیفی نیاز به تعمیر و نگهداری دوره ای دارند. برخی از ماشین‌های ظرفشویی رومیزی دارای تنظیمات خود تمیز شونده هستند که به شما کمک می‌کند تا تعمیر و نگهداری را شروع کنید.
با این حال، برای تمیز کردن عمیق‌تر یا مدل‌هایی که عملکرد خود تمیز شوندگی ندارند، می‌توانید ماشین ظرفشویی را با استفاده از سرکه، جوش شیرین و مقداری گریس آرنج تمیز کنید.

 

جمع بندی انتخاب بهترین ماشین ظرفشویی رومیزی

در این مطلب چندین مدل ماشین ظرفشویی رومیزی معرفی شد که همگی از دو برند مایدیا و الگانس بودند و اغلب امتیازات خوبی از خریداران دریافت کرده‌اند. هرچند که برندهای بیشتری دنیا در این زمینه فعالیت دارند اما در حال حاضر عمده ماشین های ظرفشویی رومیزی بازار نه تنها در ایران بلکه در خیلی از کشورها از تولیدات برند قوی مایدیا هستند.

توصیه ما این است که پیش از هر چیز ابتدا به ظرفیت مورد نیاز خود توجه داشته باشید و سپس در میان مدل هایی که ظرفیت مورد نظر شما را دارند مدلی را انتخاب کنید که امکانات و طراحی بهتری دارند. همانطور که در ابتدای مطلب مشاهده کردید مدل پیشنهادی ما ماشین ظرفشویی رومیزی مایدیا مدل WQP6-3602F می باشد که امتیاز خوبی را از خریداران دریافت کرده است.

 

سوالات متداول در خرید ماشین ظرفشویی رومیزی:

آیا ماشین های ظرفشویی رومیزی کارآمد هستند؟

در مقایسه با شستشوی دستی ظروف، ماشین های ظرفشویی روی میزی بسیار کارآمد هستند. آنها ضمن استفاده از مقدار کمی انرژی، در آب و زمان قابل توجهی صرفه جویی می کنند. برآوردها نشان می دهد که برای شستن ظروف دستی ۲۷ گالن آب مصرف می شود، در حالی که بیشتر ماشین های ظرفشویی روی میز حداکثر ۲ تا ۳ گالن آب مصرف می کنند.

گزینه های دارای مخزن آب داخلی، مانند ماشین ظرفشویی قابل حمل Farberware، حتی برای چرخه تمیز کردن به آب کمتری نیاز دارند – معمولاً ۵ لیتر یا ۱.۳۲ گالن.

بهترین نوع شوینده برای ماشین ظرفشویی روی میز چیست؟

پودر، ژل یا مواد شوینده ماشین ظرفشویی مایع همگی در یک ماشین ظرفشویی رومیزی به خوبی کار می‌کنند و شستشو را انجام می‌دهند. نکته کلیدی استفاده از مقدار مناسب از موارد شوینده در هر شستشو است. با در نظر گرفتن این موضوع، بسته های مواد شوینده ماشین ظرفشویی معمولاً انتخاب مناسبی برای ماشین های ظرفشویی روی میز نیستند، زیرا در هر بسته مواد شوینده بیش از حد لازم وجود دارد.

ماشین ظرفشویی رومیزی برای چه افرادی مناسب است؟

ماشین ظرفشویی رومیزی برای افرادی مناسب است که یا از نظر اقتصادی خرید ماشین ظرفشویی بزرگ برای آنها به صرفه نیست و یا فضای کافی برای نصب ماشین ظرفشویی بزرگ ندارند.

ماشین ظرفشویی رومیزی چطور کار می‌کند؟

درست مانند ماشین‌های لباسشویی قابل حمل، ماشین‌های ظرفشویی رومیزی از شیر آب نزدیک پر می‌شوند و به داخل سینک تخلیه می‌شوند.دقیقا مانند یک ماشین ظرفشویی با اندازه کامل. اکثر این مدل های رومیزی دارای بخاری برای افزایش دمای آب برای تمیز کردن، شستشو و خشک کردن عملکرد بهتر هستند و در هر چرخه حدود سه گالن آب مصرف می کنند.

اتصالات شیر موجود با هر مدلی را بررسی کنید تا مطمئن شوید که قطعات لازم برای اتصال آن به شیر آب را دارید. به خاطر داشته باشید.

 

لینک هایی برای مطالعه بیشتر:

https://www.thespruce.com/best-countertop-dishwashers-5509596

https://reviewed.usatoday.com/dishwashers/best-right-now/the-best-countertop-dishwashers

در حال بارگذاری ویدیو ....


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *