لوازم آرایش

بهترین بالم لب رنگی، طبیعی حجم دهنده [۱۷ مدل برتر خارجی و ایرانی]

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

پوسته پوسته شدن، خشکی و ترک خوردن لب‌ها خوشایند هیچ کس نیست، بخصوص وقتی در معرض آب و هوای نسبتا خشک قرار می‌گیرید، پوست لب‌ها به دلیل نازکتر بودن بیشتر در معرض آسیب و ترک خوردن هستند.

در چنین شرایطی استفاده از یک مدل بهترین بالم لب می‌تواند کمک کننده باشد، اگر در حال حاضر از بالم لب استفاده نمی‌کنید یا بالم لب شما رضایتتان را جلب نکرده است، در این مطلب ضمن ارایه نکات تجربی در استفاده از بالم لب، چند مدل بهترین بالم لب در بازار را بر اساس تجربه و بررسی‌هایمان به شما معرفی می‌کنیم.

 

بالم لب چیست؟

بالم لب یک ماده موم مانند نرم است که برای اشباع کردن و کاهش درد ناشی از خشکی یا ترک خوردن لب ها استفاده می شود. از آنجایی که پوست لب‌های شما نازک است، در مقایسه با سایر نواحی پوست بیشتر مستعد خشکی است. این ماده موم مانند به محافظت از لب های شما در برابر هوای خشک، باد و به خصوص دمای سرد کمک می کند.

اغلب بالم لب را برای ترمیم لب های ترک خورده در طول زمستان انتخاب می کنند. همانطور که در بالا ذکر شد، یک نوع خوب خشکی را از بین می برد و در عین حال ظاهری نرم و براق به لب های شما می بخشد.

 

بهترین بالم لب بر اساس تجربه ما

بالم لب لابلو مدل Blackberry Shine

تصویر بالم لب تیوپی در رنگ زرشکیاین بالم لب لابلو یکی پرفروش ترین بالم لب در بازار است که امتیاز ۴.۲ را از خریداران کسب کرده است و رضایت ۸۴ درصدی خریداران را به دست آورده است و بیش از ۴۷۰ نفر از خریداران از خرید این کالا اعلام رضایت کرده اند.

بالم لب لابلو مدل Blackberry Shine دارای عصاره توت‌سیاه و بسیار خوشبو است. با استفاده صحیح از این بالم لب، دیگر نگران خشک شدن و ترک خوردن پوست لبهایتان نباشید، این بالم لب به خوبی پوست لب را مرطوب کرده و از ترک خوردن آن جلوگیری می‌کند.

مشخصات برجسته این محصول و آنچه دیگران پسندیده‌اند:

  • رنگ خوب و ملایمی داره
  • خیلی خوش بو و خوش رنگه و لب رو نرم میکنه
  • هم سنگین نیست، هم نرم کنندگیه خوبی داره
  • رنگ طبیعی خیلی خوبی داره
  • این مدل, پررنگ ترین لابلو هست. و میشه بجای رژ لب هم ازش استفاده کرد
  • خوشرنگه و یه رنگ ملایمی به لب میده لب رو نرم میکنه
  • بسیار عالی و خوشرنگ رنگ طبیعی لب رو داره

مشاهده این بالم لب لابلو در دیجی کالا

مشاهده بالم های لب لابلو در دیجی استایل

 

بهترین بالم لب طبیعی

بالم لب میکاپ فکتوری مدل Elixir

بالم لب طبیعی میکاپ فکتوری

این بالم لب میکاپ فکتوری در عین داشتن قیمت بالا یکی از مدل های نسبتا پرفروش بازار است که امتیاز ۴.۵ را از خریداران کسب کرده است که طبیعی بوده و حاوی ویتامین‌های مختلف و مرطوب کننده است.

این بالم لب میکاپ فکتوری حاوی فیلر میکرولیز شده ۷ روغن، آنزیم ضد پیری Q10، مولتی ویتامین E و D و پرو ویتامین های B است و خیلی خوب و عمیق به افزایش رطوبت پوست کمک می‌کند و باعث نشاط لب ها می‌شود.

ویژگی‌های برجسته این بالم لب میکاپ فکتوری:

  • میکرو آنیاژ موم عسل فرموله شده در این محصول
  • حاوی روتئین روغن نارگیل پروتئین روغن نارگیل
  • حاوی پروتئین شکسته دانه آفتابگردان
  • حاوی هیالورونیک اسید
  •  فاقد ترکیبات مضر و بدون ایجاد سنگینی

لانولین بلند زنجیر فاقد گلیسیرید تصفیه شده یکی از ترکیبات منحصر به فرد در این بالم لب است که تا به امروز به عنوان یکی از قوی ترین ترکیبات  آبرسان و مرطوب کننده بافت پوست انسان شناخته شده است.

همانطور که گفته شد در این بالم لب پروتئین فعال روغن نارگین وجود دارد، بد نیست بدانید که پروتئین روغن نارگیل به واسطه ترکیبات انرژیک فعالی که دارد باعث روشن شدن، شفاف، درخشان و شادابی پوست لب ها شده و به لب ها نشاط خیره کننده ای میدهد تا جوانی و نشاط را به لب ها بازگرداند.

مشاهده این بالم لب میکاپ فکتوری در دیجی کالا

همه بالم های لب میکاپ فکتوری در دیجی استایل

 

بهترین بالم لب رنگ طبیعی

بالم لب گلدن رز مدل TINTED شماره ۰۲

بالم لب گلدن رز از نوع تیوپیاگر به دنبال بالم با رنگ طبیعی و نچرال هستید، اگر اهل آرایش زیاد نیستید و به یک بالم لب با رنگ ملایم هستید این بالم لب گلدن رز انتخاب بسیار مناسبی است. چرا که هم رنگ طبیعی و ملایمی دارد و هم از نظر کارایی امتیاز ۴.۲ را از خریداران کسب کرده است و بیش از ۸۴% از خریداران این محصول از خرید خود اعلام رضایت کرده اند.

بافت تینت بالم لب گلدن رز به صورت کرمی بوده و باعث محافظت، افزایش رطوبت و صاف شدن سطح لب‌ها می‌شود و از آنجایی که سرشار از ویتامین E می‌باشد به خوبی از خشک شدن پوست لب‌ها جلوگیری کرده و رطوبت لب‌ها به خوبی افزایش می‌دهد.

شاید به این موضوع توجه نکرده باشید که پوست لب هم همانند پوست صورت در برابر اشعه آفتاب آسیب پذیر است اما ما ضد آفتاب را فقط روی صورت استفاده می‌کنیم. بد نیست بدانید که این بالم لب گلدن رز حاوی  SPF 15 است و از لب ها در برابر نور خورشید هم مراقبت می‌کند.

مشخصات برجسته این بالم لب و آنچه دیگران پسندیده‌اند:

  • بسیار با کیفیت و رنگ شیکی داره
  • رنگش خیلی ملیحه و مناسب استفاده روزانه هست
  • رنگش هم در عین اینکه کمه، به چهره جون میده از بی رنگی درمیاره
  • برای افرادی مناسب هست که خیلی اهل ارایش نیستن و یا ارایش نچرال دوست دارن
  • رنگ و شاین زیبایی داره ولی خیلی زود اثرش از بین میره و نیاز به ترمیم داره.

مشاهده بالم لب گلدن رز در دیجی کالا

مشاهده بالم لب گلدن رز در دیجی استایل

 

بهترین بالم لب گیاهی

کرم نرم کننده لب نئودرم مدل Soothing

کرم نرم کننده لب نئودرم در تیوپ سفیداین کرم لب از نظر عملکرد همانند بالم لب می‌باشد و به خوبی از پوست لب در برابر خشکی و ترک خوردن مراقبت می‌کند و آبرسانی لازم را به پوست لب انجام می‌دهد. این کرم لب نئودرم امتیاز ۴.۶ از کسب کرده و بیش از ۸۱% از خریداران از خرید این محصول اعلام رضایت کرده اند.

این کرم یا همان بالم لب نئودرم مدل Soothing کاملا طبیعی و بدون پاربن است و حاوی موم زنبور عسل، شی باتر و آلوئه ورا بوده و سبب بهبود خشکی و زبری لب می‌شود.

مشخصات برجسته و آنچه دیگران پسندیده‌اند:

  • کیفیت خوبی داره و لب رو مدت طوانی نرم نگه میداره
  • دو روزه دارم استفاده میکنم و میتونم بگم از پوسته های لبم راحت شدم فقط اینکه حتما کم بزنید چون چربیش موندگاره
  • قبلا هم از این‌ کرم لب استفاده کرده بودم و از برند نئودرم راضی هستم
  •  تایم طولانی لب رو نرم نگه میداره عالیه
  • بوی خاصی نداره ولی قشنگه و نرم میکنه لب ها رو
  • من انواع بالم وکرم ویتامینه را استفاده کردم ولی فقط کرم نئودرم تاثیرداشت

مشاهده این بالم لب نئودرم در دیجی کالا

[۰]=۱۱۰۰۴&pageno=1″ icon=”” target=”true” nofollow=”false” sponsored=”false”]مشاهده این بالم لب نئودرم در دیجی استایل

 

بهترین بالم لب خارجی

بالم لب میکاپ فکتوری مدل Elixir

بالم لب طبیعی میکاپ فکتوریاین بالم لب به عنوان یکی از بهترین بالم لب طبیعی هم در این مطلب معرفی شده است و حالا این بالم را به عنوان بهترین بالم لب خارجی هم به شما معرفی می‌کنیم. البته اگر با برند معتبر میکاپ فکتوری آشنا باشید انتخاب این محصول به عنوان بهترین بالم لب خارجی برایتان عجیب نخواهد بود چرا که این برند یکی از معتبرترین برندهای لوازم آرایشی در جهان است.

البته بی دلیل نیست که این مدل از بالم لب میکاپ فکتوری را به عنوان بهترین مدل انتخاب کرده ایم چرا که ترکیبات منحصر به فرد و غنی این محصول شامل لانولین بلند زنجیر فاقد گلیسیرید تصفیه شده به عنوان یکی از قوی ترین ترکیبات آبرسان و مرطوب کننده بافت پوست انسان یافت شده در طبیعت تا به امروز می باشد که با نفوذ به عمیقترین لایه های ساختمان پوست برای مدت طولانی و با کیفیت بی نظیری پوست را هیدراته و آبرسانی مینماید.

مشاهده این بالم لب میکاپ فکتوری در دیجی کالا

همه بالم های لب میکاپ فکتوری در دیجی استایل

 

بهترین بالم لب ایرانی

بالم لب هیدرودرم مدل ۰۱

بالم لب هیدرودرم در جعبه سفید رنگبرند هیدرودرم یکی از برندهای خوب ایرانی در زمینه محصولات مراقبت از پوست که در اینجا بالم لب هیدرودرم مدل ۰۱ را به عنوان بهترین بالم لب ایرانی به شما معرفی می‌کنیم. این بالم لب ایرانی امتیاز ۴.۱ را از خریداران کسب کرده است و بیش از ۹۲۰ نفر از خریداران از خرید آن اعلام رضایت کرده‌اند.

این بالم لب هیدرودرم حاوی شیرین بیان و ویتامین E است اما این مواد چه کاری انجام می‌دهند؟ عصاره شیرین بیان در ترمیم التهاب و آلرژی بسیار موثر است و به نرم کردن و جلوگیری از آسیب به پوست لب در برابر نور خورشید بسیار کمک می‌کند.

با اثرات ویتامین E هم قطعا آشنا هستید، این ویتامین نقش بسیار مهمی در بازسازی پوست ایفا کرده و باعث جوان ماندن پوست می‌شود و در خیلی از کرم‌ها و بالم‌های لب وجود دارد.

مشخصات برجسته و آنچه دیگران پسندیده‌اند:

  • پوشاننده قوی پوست بدون باقی گذاشتن اثر چربی
  • ضد حساسیت و آلرژی
  •  نسبت به بالمایی که قبلا استفاده کردم تاثیرش بیشتره و دفعات کمتری نیاز به استفاده ازش هست
  • ای لبهای آسیب دیده و حساس عالیه
  • بالم لب خوبیه خیلی لب رو چرب نمی کنه بلکه یکم رطوبت بهش میده و بوی خوبی داره
  • من حدود ده سال هست که از این محصول استفاده می کنم. خیلی عالی هست
  • خوب هست راضی بودم هر یکی دوباری ک بزنی ترکا رو ترمیم میکنه

مشاهده این بالم لب هیدرودرم در دیجی کالا

مشاهده بالم لب هیدرودرم در دیجی استایل

 

بهترین بالم لب در دیجی کالا

بالم لب نئودرم مدل Soothing Repair 

کرم نرم کننده لب نئودرم در تیوپ سفیداین بالم لب نئودرم از نظر میزان فروش و نظرات درج شده در دیجی کالا به عنوان بهترین بالم لب انتخاب شده است چرا که فروش خیلی زیادی را تجربه کرده است و فقط بیش از ۷۷۵۱ رای به آن داده شده است که در مجموع هم امتیاز خوب ۴.۲ از ۵ را از رای های  داده شده کسب کرده است و همچنین بیش از ۱۰۰۰ نفر از خریداران این محصول از خرید خود اعلام رضایت کرده اند.

این بالم لب نئودرم مدل Soothing Repair حاوی موم زنبور عسل، شی باتر و آلوئه ورا بوده و سبب بهبود خشکی و زبری لب می‌شود. از سوی دیگر همانند خیلی از مدل‌های دیگر سرشار از ویتامین E می‌باشد و همانطور که می‌دانید وجود این ویتامین از پوسته پوسته شدن پوست لب جلوگیری می‌کند.

مشخصات برجسته و آنچه دیگران پسندیده‌اند:

  • از همون روزای اول تاثیرشو دیدم خیلی خوبه
  • از بقیه بالم لبا تاثیرش بیشتره و نرم میکنه
  • حس خوبی میده و شب میزنم صبح لب هام نرمه کلا نئودرم محصولات خوبی داره
  • بافت خوبی داره ولی بدون بو
  • خوب پوست لب رو چرب می کنه و خشکی ها رو از بین میبره
  • پوست های اضافه لب رو به راحتی جدا میکنه
  • پوست لب رو نرم میکنه و از پوست پوست شدن جلوگیری میکنه

 

چرا پوست لب ترک می‌خورد؟

ترک خوردن و پوسته پوسته شدن لب‌ها دلایل متفاوتی می‌تواند داشته باشد و به هیچ وجه اینطور نیست که تنها در زمستان لب ها دچار خشکی شوند، خشکی لب‌ها می‌تواند ناشی از عوامل مختلف خارجی و داخلی باشد، از جمله رطوبت هوا یا دمای شدید، هم در تابستان و هم در زمستان، همچنین، ننوشیدن آب کافی می‌تواند منجر به کم‌آبی بدن شود که باعث خشک شدن لب‌ها (و پوست!) می‌شود، بنابراین نوشیدن آب کافی را در اولویت خود قرار دهید.

 

بالم لب دقیقا چطور به ما کمک می‌کند؟

بالم لب باید مغذی و آبرسان باشد و از لب‌ها هنگام قرار گیری در معرض آب و هوای خشک و حتی آلوده مراقبت کند، در مدل‌هایی که ضد آفتاب هم هستند از لب‌ها در برابر نور خورشید هم مراقبت می‌کند و مانع خشکی لب می‌شود.

دقت داشته باشید که بهترین بالم لب آن مدلی است که موجب التهاب و حساسیت شما نشود، در واقع بالم لب باید تسکین دهنده لب باشد و آبرسانی به لب را به خوبی انجام دهد.

 

بالم لب رنگی یا طبیعی؟

بالم لب رنگی می تواند جایگزین عالی برای رژ لب یا نوع معمولی آن باشد. این رنگ می تواند رنگ ظریفی را به لب های شما اضافه کند. در واقع با خرید یک بالم لب رنگی هم از خشک شدن و ترک خوردن پوست لب جلوگیری می‌کنید و هم با کمی رنگ به لب‌های خود زیبایی می‌بخشید.

در مقابل بالم لب طبیعی از مواد مشتق شده طبیعی ساخته می شود و اغلب برای کسانی که لب یا پوست حساسی دارند انتخاب بهتری است. بالم لب طبیعی مواد مغذی را با استفاده از مواد طبیعی حاوی موادی مانند ویتامین E، ویتامین C، روغن نارگیل و موم زنبور عسل تامین می کند.

 

بالم لب از چه موادی تشکیل شده است؟

مواد اصلی در بالم لب عبارتند از موم زنبور عسل، روغن آفتابگردان، کره شی، ویتامین E و جوجوبا. برخی از بالم لب ها ممکن است شامل مواد دیگری مانند ژل نفتی، لانولین، رنگ، طعم، روغن های معطر و لوسیون SPF باشند. برخی از مواد مانند ژله نفتی می تواند باعث تحریک لب برخی از آنها شود زیرا یک ماده تولید شده است.

 

نحوه استفاده صحیح از بالم لب چگونه است؟

شما باید به طور مرتب از بالم لب استفاده کنید تا لب های خود را مرطوب و محافظت کنید. استفاده از بالم لب یک یا دو بار در روز می تواند به این مهم دست یابد. با این حال، همیشه سعی کنید از استفاده بیش از حد از بالم لب خودداری کنید، زیرا این امر می تواند باعث شود پوست شما سطح آبرسانی طبیعی خود را از دست بدهد، با تکیه بر فرمول های بالم لب که به حفظ رطوبت کمک می کند.

 

در خرید بالم لب به این موارد دقت کنید!

مواد تشکیل دهنده بالم لب

به دنبال بالم لبی باشید که از مواد طبیعی خوب استفاده می کند تا اگر پوست لب‌های حساسی دارید، هیچ گونه مواد غیر طبیعی به لب‌های شما نرسد و لب‌های شما از هر گونه حساسیت به دور بمانند.

بالم لب برای لب های حساس

اگر به دنبال بالم لب برای لب های حساس هستید، از بالم لب با مواد محرک مانند عطرهای خاص، طعم دهنده ها، روغن ها یا مواد نگهدارنده اجتناب کنید. همه بالم لب‌ها ممکن است واکنشی ایجاد نکنند، بنابراین مهم است که بررسی کنید چه چیزی باعث ایجاد واکنش روی پوست و لب‌های شما می‌شود تا بدانید از چه چیزی اجتناب کنید.

عطر و طعمی که دوست دارید را انتخاب کنید

اگر قرار است به طور مکرر و روزانه از بالم لب خود استفاده کنید، پس باید عطری را پیدا کنید که از آن لذت می برید. از بالم لب نعناع تازه گرفته تا مومیایی لب با طعم گریپ فروت گرفته تا مومیایی لب آرام بخش سنجد، گزینه های زیادی را در مجموعه بالم لب ما خواهید یافت.

بالم لب با اندازه مناسب

اگر همیشه در سفر هستید، به یک اندازه مناسب برای سفر نیاز دارید تا بتوانید هر جا که می‌روید بالم لبتان را همراه داشته باشید.

 

سوالات متداول در خرید بالم لب

 

در خرید بالم لب از چه چیزی باید اجتناب کرد؟

در حالی که استفاده از بالم لب با رایحه‌های مختلف می‌تواند جذاب باشد، اما این رایحه‌ها می‌توانند موجب حساسیت شوند و اثرات ناخوشایندی روی لب شما داشته باشند.

به گفته چندین متخصص این حوزه رایحه هایی مانند دارچین، نعناع، مرکبات و… می‌توانند حساسیت ایجاد کنند و باعث تحریک، سوزش و بدتر شدن ترک لب ها شوند. بهتر است از خرید بالم لب رایحه دار خودداری کنید.

آیا بالم لب می‌تواند وضعیت لب ها را بدتر کند؟

بالم لب برای آبرسانی است، اما برخی از ترکیبات می توانند برعکس عمل کنند. دکتر سنگوی با اشاره به کافور، اکالیپتوس، لانولین، منتول، فنل، پروپیل گالات و اسید سالیسیلیک می‌گوید: «هر یک از مواد زیر واقعاً می‌تواند لب‌ها را خشک کند.

بهترین برند بالم لب کدام است؟

بالم لب با برندهای مختلفی در بازار موجود است، برندهایی مانند بایودرما، لکسیون، دکتر ژیلا، کامان، گلدن رز و … از برندهای مطرح بازار در این زمینه هستند.

 

لینک های مفید برای مطالعه بیشتر:

https://www.idrissderm.com/

marieclaire

 

۱۶ مدل بهترین بالم لب از نظر میزان فروش در بازار

  • نحوه نمایش محصول ها
بالم لب کیو سی طرح توت فرنگی کد 2020

بالم لب کیو سی طرح توت فرنگی کد ۲۰۲۰

مشاهده قیمت و موجودی محصول
بالم لب نئودرم مدل Soothing Repair حجم 15 میلی لیتر

بالم لب نئودرم مدل Soothing Repair حجم ۱۵ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۵ میلی‌لیتر
مشاهده قیمت و موجودی محصول
بالم لب مرو مدل Mini-02 بسته 4 عددی

بالم لب مرو مدل Mini-02 بسته ۴ عددی

مشاهده قیمت و موجودی محصول
بالم لب هیدرودرم مدل 02

بالم لب هیدرودرم مدل ۰۲

  • مشخصات ویژه: دارای ویتامین
  • ترکیبات: مواد مرطوب کننده
مشاهده قیمت و موجودی محصول
بالم لب مرو مدل Mini بسته ۳ عددی

بالم لب مرو مدل Mini بسته ۳ عددی

مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم لب دکتر ژیلا مدل soothing وزن 12 گرم

کرم لب دکتر ژیلا مدل soothing وزن ۱۲ گرم

مشاهده قیمت و موجودی محصول
بالم لب دیپ سنس مدل رز

بالم لب دیپ سنس مدل رز

  • مشخصات ویژه: دارای ویتامین
  • ترکیبات: دارای روغن
مشاهده قیمت و موجودی محصول
بالم لب مرو مدل Strawberry

بالم لب مرو مدل Strawberry

  • ترکیبات: دارای روغن
مشاهده قیمت و موجودی محصول
بالم لب بیول مدل توت فرنگی

بالم لب بیول مدل توت فرنگی

  • مشخصات ویژه: معطر
  • ترکیبات: دارای عصاره
مشاهده قیمت و موجودی محصول
بالم لب دکتر ژیلا مدل B01 وزن 12 گرم

بالم لب دکتر ژیلا مدل B01 وزن ۱۲ گرم

مشاهده قیمت و موجودی محصول
بالم لب ثمین مدل Repairing

بالم لب ثمین مدل Repairing

مشاهده قیمت و موجودی محصول
بالم لب هیدرودرم مدل 01

بالم لب هیدرودرم مدل ۰۱

  • ترکیبات: طعم
مشاهده قیمت و موجودی محصول
بالم لب لابلو مدل Blackberry Shine

بالم لب لابلو مدل Blackberry Shine

مشاهده قیمت و موجودی محصول
بالم لب مای مدل ضد آفتاب

بالم لب مای مدل ضد آفتاب

مشاهده قیمت و موجودی محصول
بالم لب لابلو مدل CHERRY SHINE

بالم لب لابلو مدل CHERRY SHINE

مشاهده قیمت و موجودی محصول
بالم مرطوب کننده و ترمیم کننده لب آردن آتوپیا مدل Dry Relief وزن 4.5 گرم

بالم مرطوب کننده و ترمیم کننده لب آردن آتوپیا مدل Dry Relief وزن ۴.۵ گرم

  • ترکیبات: مواد مرطوب کننده
مشاهده قیمت و موجودی محصول
در حال بارگذاری ویدیو ....


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *