لوازم خانگی برقی

بهترین مدل های ماشین لباسشویی بوش موجود در بازار با نقد و بررسی

مدل های مختلف ماشین لباسشویی بوش چه تفاوتی باهم دارند؟

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

ماشین‌های لباسشویی برند بوش تنوع بالایی دارند و بیشتر از یک یا دو مدل در بازار وجود دارند و همین موضوع نیاز به بررسی بین مدل‌های مختلف را بیشتر می‌کند تا در نهایت بتوانید بهترین مدل ماشین لباسشویی بوش را انتخاب کنید.

بوش یک برند فوق‌العاده محبوب لوازم آشپزخانه و لباس‌شویی است و علت مشخصی هم دارد. ماشین‌های لباسشویی بوش در تست‌های سخت به‌طور مداوم خوب عمل کرده‌اند و به ندرت کسی به دنبال تعمیر لباسشویی بوش بوده است. همچنین همواره چندین ماشین لباسشویی بوش در لیست بهترین ها قرار دارند و مرتباً هم توسط کاربران  امتیاز بالایی دریافت می‌کنند.

با این حال  مدل‌های مختلفی از ماشین لباسشویی بوش در بازار وجود دارند که قطعا از جهاتی باهم متفاوت هستند، اما بهترین ماشین لباسشویی بوش کدام است؟

در این مطلب با آخرین مدل های ماشین لباسشویی بوش که در بازار ایران موجود هستند و همچنین قابلیت‌ها و امکانات آنها آشنا می‌شوید تا در نهایت مقایسه خوب و راحتی بین مدل‌ها داشته باشید.

چطور بهترین ماشین لباسشویی بوش را انتخاب کنیم؟

 

به دنبال ماشین لباسشویی با چه ظرفیتی هستید؟

مسلما اول از همه باید بدانید که به ماشین لباسشویی با چه ظرفیتی نیاز دارید؟ وقتی ظرفیت مورد نظر را بدانید به سراغ مدل هایی از لباسشویی بوش با ظرفیت مد نظرتان می‌روید.

اگر یک خانواده چهار نفره یا بیشتر هستید، می‌توان گفت که ظرفیت بزرگتر بهتر است. با این حال، اگر ترجیح می دهید شستشوی های معمولی کوچکتر انجام دهید یا در یک خانواده ۲ تا ۳ نفره زندگی می کنید، یک ماشین ۸ کیلوگرمی باید کافی باشد.

اما به خاطر داشته باشید، اگر می‌خواهید بتوانید اقلام حجیم‌تری مانند لحاف را بشویید، ارزش آن را دارد که روی دستگاهی با ظرفیت بیشتر مانند یک ماشین ۹ کیلیویی یا حتی ۱۰ کیلیویی سرمایه‌گذاری کنید.

 

آیا رنگ و طراحی ماشین لباسشویی برای شما مهم است؟

اگر رنگ ماشین لباسشویی برای شما اهمیت دارد، باید بدانید که همه ماشین های لباسشویی بوش در یک رنگ نیستند، برخی رنگ سفید دارند و برخی نقره ای رنگ هستند، اگر تحت هر شرایطی به دنبال رنگ سفید برای آشپزخانه هستید، پس بهتر است که تنها به سراغ مدل‌های سفید بوش بروید.

انتخاب رنگ ماشین لباسشویی

 

به چه امکانات جانبی نیاز دارید؟

بد نیست که با بررسی مدل‌های مختلف ماشین لباسشویی، با امکانات مختلف آنها آشنا شوید و در یک لیست مشخص کنید که چه قابلیت‌های برای شما ضروری هستند و چه قابلیت های اهمیت کمتری برای شما دارند.

به این شکل اگر به طور مثال به قابلیت مصرف بهینه مواد شوینده نیاز دارید، باید به سراغ ماشین هایی بروید که این قابلیت را دارند و با یک بار پر کردن مخزن تا نزدیک به ۲۰ بار شستشو نیاز به پر کردن مجدد ندارند و به طور بهینه از همان مواد شوینده مصرف می‌کنند.

قابلیت های مختلف دیگری مانند برنامه های متنوع شستشو، مصرف بهینه انرژی، سیستم لرزش و صدای کم، سیستم ضد نشت و… وجود دارند که البته خیلی از قابلیت های در بیشتر مدل‌ها وجود دارند و تنها در برخی قابلیت‌ها تفاوت مشخص می‌شود.

 

۶ مدل بهترین ماشین لباسشویی بوش در بازار ایران

۱- ماشین لباسشویی بوش مدل WAW325X0ME

ماشین لباسشویی بوش مدل WAW325X0ME در رنگ نقره ایماشین لباسشویی بوش مدل WAW325X0ME با ظرفیت ۹ کیلوگرم و سرعت چرخش ۱۴۰۰ دور در دقیقه انتخاب خیلی از افراد در خرید ماشین لباسشویی بوش بوده است، مدلی که در کنار عملکرد خوب و شستشوی رضایت بخش، از نظر ظاهری هم با رنگ جذاب نقره ای و استیل مکمل دیزاین خیلی از آشپزخانه‌های مدرن می‌باشد.

این لباسشویی بوش یعنی مدل ۳۲۵، از نظر قدرت شستشو و برنامه های مختلف شستشو دست کاربران را حسابی باز گذاشته است و امکانات شستشوی خوبی در آن گنجانده شده است. به طور مثال تنها ۱۴ برنامه شستشوی مختلف برای لباس های کثیف، شستشوی سریع، لباس‌های تیره، لباس‌های ورزشی و…. یکی از قابلیت های خوب این ماشین بوش است.

یکی دیگر از قابلیت های خوب این ماشین لباسشویی بوش، قابلیت Active Water است که با عملکرد خود مصرف آب را به خوبی مدیریت می‌کند و با کمترین مصرف آب یک شستشوی کارآمد را در کمترین زمان ممکن ایجاد می‌کند.

آنچه ما در مورد این لباسشویی بوش پسندیدیم:

  • برنامه های شستشوی متنوع
  • مدیریت بهینه مصرف آب
  • شستشوی عالی و تمیز
  • ظرفیت بالا
  • طراحی زیبا و مدرن 

مشاهده ماشین لباسشویی بوش مدل WAW325X0ME

 

۲- ماشین لباسشویی بوش مدل WGA254A0ME ظرفیت ۱۰ کیلوگرم

ماشین لباسشویی بوش در رنگ سفیدماشین لباسشویی بوش مدل WGA254A0ME با ظرفیت ۱۰ کیلوگرم و سرعت چرخش ۱۴۰۰ دور در دقیقه یکی دیگر از گزینه های مطرح بازار است که در مقایسه لباسشویی های بوش انتخاب خیلی از افراد علاقه مند به برند بوش می باشد.

موتور این ماشین لباسشویی بوش اکوسایلنس است که با این وجود که از نوع اینورتر نمی‌باشد اما از نظر مصرف انرژی در وضعیت بسیار خوبی می‌باشد، همچنین لرزش و صدای موتور این دستگاه بسیار پایین است به طوری که میزان صدای آن برای شستشو ۵۰ دسیبل و برای خشک کردن ۷۵ دسیبل می‌باشد، برای درک بهتر بد نیست بدانید که صحبت کردن آرام یک فرد در فاصله ۱ متری حدود ۴۰ دسیبل صدا دارد.

آنچه ما در مورد این ماشین لباسشویی بوش پسندیدیم:

  • ظرفیت بسیار بالا
  • سرعت چرخش و قدرت تمیزکنندگی بالا
  • مصرف انرژی نسبتا مناسب علی رغم نبودن اینورتر
  • برنامه های شستشوی متنوع
  • بارگیری دوباره در حین شستشو
  • لرزش بسیار کم ماشین

مشاهده ماشین لباسشویی بوش مدل WGA254A0ME

 

۳- ماشین لباسشویی بوش مدل ‏WAT28682IR ظرفیت ۹ کیلوگرم

لباسشویی بوش در رنگ سفید و درب بازماشین لباسشویی بوش مدل WAT28682IR با ظرفیت ۹ کیلوگرم و سرعت چرخش ۱۴۰۰ دور در دقیقه یکی دیگر از گزینه های مطرح بازار برای خرید ماشین لباسشویی بوش می‌باشد که رنگ سفیدش آن همه پسند کرده است، به عقیده برخی این مدل بهترین ماشین لباسشویی بوش در بازار است.

اگر خانواده نسبتا پر جمعیتی هستید این مدل می‌تواند یکی از انتخاب‌های شما باشد، مدلی که رده انرژی آن +++A است و علی رغم شستشوی بسیار قدرتمند و تمیز، با ۳۰درصد انرژی کمتر این کار را انجام می‌دهد و یکی از نمونه های بسیار کم مصرف در بین ماشین های لباسشویی بوش می‌باشد.

این مدل دارای برنامه های شستشوی بسیار متنوع از جمله شستشوی سریع، شستشوی لباس کثیف، شستشوی البسه پشمی، البته تیره، شستشوی ملحفه و… می‌باشد و یکی از کاملترین نمونه‌ها از نظر تنوع برنامه های شستشو است.

بد نیست بدانید که این ماشین لباسشویی بوش در زمینه مصرف مواد شوینده سالانه ۱۱ لیتر صرفه جویی دارد چرا که بر اساس حجم و نوع لباس‌های داخل محفظه اقدام به ترکیب و استفاده از مواد شوینده می‌کند، در واقع با پر کردن مخزن شوینده، تا ۲۰ بار شستشو نیازی به پر کردن مجدد نمی‌باشد.

اگر آلرژی دارید این ماشین برای شما مناسب است. یکی از برنامه های شستشوی این ماشین لباسشویی بوش ویژه افراد مبتلا به آلرژی است.  برنامه شستشوی ویژه افراد مبتلا به آلرژی با بالا بردن دما و افزایش طول دوره آب کشی، میزان مواد آلرژی زا در لباس ها را به حداقل می رساند و مناسب افرادی است که پوست حساسی دارند.

آنچه ما در مورد این ماشین لباسشویی بوش پسندیدیم:

  • ظرفیت مناسب و بالا
  • شستشوی تمیز و قدرتمند
  • برنامه های شستشوی بسیار متنوع
  • مصرف انرژی بسیار پایین
  • مصرف بهینه شوینده
  • امکان بارگیری مجدد در حین شستشو

مشاهده ماشین لباسشویی بوش مدل ‏WAT28682IR

 

۴- ماشین لباسشویی بوش مدل WAV28M80ME ظرفیت ۹ کیلوگرم

ماشین لباسشویی بوش روی زمینماشین لباسشویی بوش مدل WAV28M80ME با ظرفیت ۹ کیلوگرم از سری  Home Professional یکی از بهترین ماشین لباسشویی بوش در بازار است که می‌توان آن را یکی از اقتصادی‌ترین و کم‌مصرف‌ترین ماشین‌های لباس‌شویی به شمار آورد چرا که برچسب انرژی رده +++A را دارد که از این نظر همانند نمونه قبل بسیار کم مصرف است.

یکی از قابلیت های ویژه این ماشین لباسشویی بوش سیستم EcoSilence Drive می‌باشد که موجب صدا و لرزش بسیار کم این ماشین شده است که بد نیست بدانید که صدا و لرزش کم دستگاه عمر دستگاه را هم افزایش می‌دهد.

از نظر تنوع برنامه هم این ماشین برنامه های شستشوی متنوعی دارد که در میان تمامی برنامه های مختلف، برنامه لک برداری هم دیده می‌شود و این برنامه برای از بین لک ها بسیار موثر و کمک کننده است. سایر برنامه ها مانند شستشوی سریع، شستشوی لباس ورزشی، شستشوی لباس کثیف و… هم در این ماشین تعبیه شده است.

آنچه ما در مورد این ماشین لباسشویی بوش پسندیدیم:

  • ظرفیت بالا و مناسب
  • مصرف انرژی بسیار پایین
  • سیستم EcoSilence Drive جهت لرزش و صدای کم
  • برنامه شستشوی برای از بین بردن لک ها
  • طراحی مدرن و رنگ همه پسند

مشاهده ماشین لباسشویی بوش مدل WAV28M80ME

 

۵- ماشین لباسشویی بوش مدل WAV28L90ME ظرفیت ۹ کیلوگرم

اشین لباسشویی بوش 9 کیلوگرمی سفید رنگماشین لباسشویی بوش سری ۸ مدل WAV28L90ME  با ظرفیت ۹ کیلوگرم یکی دیگر از مدل های پرفروش لباسشویی بوش در بازار است که ساخت و مونتاژ کشور آلمان می‌باشد، بد نیست بدانید که برخی از مدل های معرفی شده ساخت آلمان اما مونتاژ ترکیه هستند، هرچند که همگی بوش اصل هستند و ساخت کشور آلمان می‌باشند.

از نظر مصرف انرژی باید گفت که این مدل در رده انرژی +++A قرار دارد و مصرف بسیار بهینه ای دارد و حدودا ۳۰درصد انرژی کمتری را برای یک شستشوی عالی مصرف می‌کند و در گروه ماشین های لباسشویی اقتصادی از نظر مصرف انرژی قرار دارد.

برخی از مشخصات برجسته این ماشین لباسشویی بوش:

  • صدای بسیار پایین هنگام شستشو و خشک کردن
  • مصرف انرژی بسیار پایین
  • سرعت ۱۴۰۰ دور در دقیقه و شستشوی تمیز
  • سیستم تشخیص وزن لباس
  • مصرف بهینه مواد شوینده
  • امکان بارگیری در حین شستشو
  • چندین برنامه شستشوی متنوع

ظرفیت این ماشین لباسشویی به گونه ای است که اگر یک خانواده پر جمعیت یا نسبتا پر جمعیت هستید، می‌توانید برای شستشوی لباسهایتان روی ظرفیت این ماشین حساب کنید. از سوی دیگر قابلیت افزودن لباس در حین شستشو در این ماشین تعبیه شده است که برای یک خانواده پر جمعیت بسیار مناسب است.

آنچه ما در مورد این ماشین لباسشویی بوش پسندیدیم:

  • مصرف انرژی پایین
  • سرعت چرخش بالا و شستشوی تمیز
  • برنامه های بسیار متنوع شستشو
  • قابلیت بخارشور در این ماشین لباسشویی
  • سیستم ضد نشت آب و قطع کن
  • حسگر تشخیص میزان آب و مصرف بهینه آب
  • قابلیت Refresh ActiveOxygen به منظور خوش بو کردن لباس ها

مشاهده ماشین لباسشویی بوش مدل WAV28L90ME

 

۶- ماشین لباسشویی بوش مدل WAW32560 ظرفیت ۹کیلوگرم

ماشین لباسشویی بوش مدل WAW32560این ماشین لباسشویی بوش سری ۸ مدل WAW32560 تنها ماشین لباسشویی بوش در این لیست است که دور موتور آن ۱۶۰۰ دور در دقیقه است و این سرعت بالاتر مسلما چقدرت تمیز کنندگی و بخصوص قدرت خشک کن آن را بالاتر برده است.

رده انرژی این ماشین لباسشویی بوش +++A می‌باشد که همانند چندین مدل گذشته یک ماشین لباسشویی بسیار کم مصرف است که علاوه بر مصرف انرژی با کمک سیستم Speed Perfect یا همان شستشوی سریع در این ماشین، مدت زمان یک شستشوی کامل هم کاهش یافته است.

از نظر تنوع برنامه های شستشو هم در وضعیت مناسبی قرار دارد و برنامه شستشوی مختلفی مانند شستشوی سریع، شستشوی البته کثیف، البته ورزشی، البته تیره، شستشوی ملحفه و … همگی در این ماشین لحاظ شده‌اند.

یکی از قابلیت های خوب این ماشین لباسشویی بهره مندی از سیستم AutoStain است که با کمک این قابلیت لکه هایی مانند لکه شکلات ، لکه قهوه ، لکه خون و… را براحتی پاک کنید.

آنچه ما در مورد این ماشین لباسشویی بوش پسندیدیم:

  • سرعت چرخش یا همان دور موتور بسیار عالی
  • قدرت تمیز کنندگی و خشک کنندگی عالی
  • مصرف انرژی بسیار کم
  • برنامه های شستشوی بسیار متنوع
  • سیستم ضد نشت آب
  • تکنولوژی EcoSilence Drive  برای صدا و لرزش بسیار کم
  • تکنولوژی AutoStain برای شستشوی ضد لک

مشاهده ماشین لباسشویی بوش مدل WAW32560

 

بهترین ماشین لباسشویی بوش به انتخاب ما:

انتخاب بهترین ماشین لباسشویی بوشالبته که همه مدل های معرفی شده از بهترین مدل های بوش در بازار هستند اما ما با در نظر گرفتن مواردی مانند قیمت، ظرفیت مناسب، امکانات جانبی، مصرف انرژی و همچنین طراحی و رنگ، این مدل یعنی WAV28M80ME را به عنوان بهترین ماشین لباسشویی بوش انتخاب می‌کنیم.

این مدل از نظر ظرفیت به گونه ای است که هم برای خانواده های پرجمعیت و هم برای خانواده های نسبتا کم جمعیت مناسب است، همچنین از نظر رنگ و طراحی برای بیشتر آشپزخانه ها مناسب است و انتخاب خیلی از بانوان بوده است.

از نظر امکانات و سایر قابلیت های هم وضعیت به این شکل است:

  • سرعت ۱۴۰۰ دور بر دقیقه
  • برچسب مصرف انرژی +++A
  • ۱۴ برنامه شستشوی مختلف
  • موتور فوق العاده ساکت با عمر طولانی
  • امکان بارگیری مجدد
  • سنسور میزان آب مصرفی
  • سیستم ضد نشت آب
  • سیستم صرفه جویی مصرف آبActive Water Plus
  • جنس مخزن استیل ضد زنگ
  • برنامه شستشوی ضد لک برای از بین بردن انواع لک

هرچند که ماشین های لباسشویی در ایران قیمت نسبتا بالایی دارند، اما این مدل علی رغم امکانات و ظرفیت بسیار مناسب، همچنان از نظر قیمتی قیمت مناسب تری نسبت به خیلی از مدل‌های دیگر ماشین لباسشویی بوش دارد.

مشاهده بهترین ماشین لباسشویی بوش

 

چه چیزی ماشین های لباسشویی بوش را متمایز کرده است؟

واقعیت این است که برند بوش چه در زمینه تولید ماشین لباسشویی و چه در زمینه تولید سایر لوازم خانگی، همواره محصولات با کیفیتی را روانه بازار کرده است همواره موجب تحسین کارشناسان و خریداران شده است.

محصولات بوش معمولا علاوه بر کیفیت و عمر بالا، امکانات روز لازم را هم دارند و به همین دلیل کمتر برندی توانایی رقابت با آن را دارد چرا که محصولاتش هم آپشن ها و امکانات زیادی دارند و هم کیفیت ساخت بسیار بالا و اغلب از نظر قیمتی صرفا توانایی رقابت با این برند را دارند.

 

شستشوی بسیار تمیز ماشین لباسشویی بوش:

بدون شک اولین و مهمترین نقطه تمایز ماشین لباسشویی بوش، عملکرد عالی و شستشوی بسیار تمیز آن است، قابلیتی در ماشین های لباسشویی بوش وجود دارد که با توجه حجم لباس برنامه شستشو را مشخص می‌کند تا در نهایت یک شستشوی عالی را با توجه به حجم لباس انجام دهد.

از سوی دیگر دمای آن در لباسشویی بوش تا حدی که لباس تمیز شود بالا می‌رود و در کنار آن سرعت چرخش موتور بالایی ماشین های بوش، یک شستشوی کاملا تمیز و سریع را ایجاد کرده است.

 

مصرف بهینه ماشین لباسشویی بوش:

بیشتر ماشین های لباسشویی بوش از نظر مصرف انرژی در رده +++A قرار دارند و این یعنی مصرف بسیار کمی دارند به گونه ای که یک شستشوی کامل را با ۳۰ درصد انرژی کمتر انجام می‌دهد، از سوی دیگر اغلب دارای قابلیت شستشوی سریع هستند که این قابلیت مدت زمان شستشو را کاهش داد و مصرف انرژی کمتر می‌شود.

خبر خوب: تمام ماشین لباسشویی های جدید بوش از نظر مصرف انرژی کارآمد هستند. با انتخاب مدلی با ویژگی های خاص صرفه جویی در انرژی، می توانید در دراز مدت پول بیشتری پس انداز کنید.

 

قدرت موتور ماشین لباسشویی بوش:

یکی از ویژگی های ماشین های لباسشویی بوش، قدرت موتور آنهاست که با سرعت چرخش در دقیقه نمایش داده می‌شود. بیشتر ماشین های لباسشویی بوش حداقل سرعت ۱۴۰۰ دور در دقیقه را دارند در حالی که اگر نگاهی به ماشین های لباسشویی از سایر برندها داشته باشید، نمونه هایی با سرعت ۱۰۰۰ دور در دقیقه را هم مشاهده می‌کنید. به طور کلی، هرچه سرعت چرخش بیشتر باشد، لباس‌های شما پس از شستن «خشک‌تر» می‌شوند.

دقت داشته باشید که برای شستشوی پتو و لحاف های سنگین نباید از ماشین لباسشویی استفاده کرد، وزن پتو هنگام خیس شدن به بیش از ۱۰ کیلو می رسد و این برای هر ماشین لباسشویی مضر است. برای این کار باید از ماشین لباسشویی درب از بالا استفاده کنید

 

شستشوی بسیار آرام ماشین لباسشویی بوش:

 چرخه شستشو و همچنین خشک کردن در طول یک برنامه شستشوی معمولی، در برخی از ماشین های لباسشویی صدایی ایجاد می کند که می تواند آزاردهنده باشد. اگر ماشین لباسشویی شما در آشپزخانه، حمام یا دیگر فضای نشیمن قرار دارد که در آن زمان می گذرانید، ما به شدت توصیه می کنیم مدلی با دسی بل کم انتخاب کنید.
یکی از نقاط متمایز کننده ماشین های لباسشویی بوش دقیقا همین مسئله است، ماشین‌های لباس‌شویی بی‌صدا بوش با موتور EcoSilence Drive™ به خوبی لباس‌های شما را می‌شویند در حالی که در سطح صدای بسیار کم کار می‌کنند. دیواره های جانبی AntiVibration ماشین لباسشویی را تثبیت می کند و لرزش و صدا را کاهش می دهد.

برنامه‌های متنوع شستشوی:

البته خیلی از مدل های ماشین لباسشویی در بازار دارای برنامه های شستشوی متنوع هستند، اما باید دید که این تنوع تا چه حد است و عملکرد برنامه های شستشوی آنها چگونه است، آیا واقعا برنامه شستشوی ضد لک آنها می‌تواند لک ها را پاک کند؟

یکی از نقاط قوت ماشین های لباسشویی بوش همین برنامه های متنوع شستشو هستند، بیشتر مدل‌های بوش چیزی حدود ۱۴ برنامه شستشوی مختلف دارند که همگی عملکرد کاملا واقعی و موثری دارند و حداقل خریداران از برنامه های شستشوی مختلف آن کاملا راضی بوده اند.

 

آیا ماشین های لباسشویی بوش نقطه ضعف هم دارند؟

شاید بتوان گفت که قیمت محصولات بوش نقطه ضعف آن است، البته این اختلاف فاحش قیمت بیشتر در کشور ما محسوس است و در دنیا اینطور نیست که محصولات بوش بعضا تا چند برابر محصولات دیگر قیمت داشته باشند، این اتفاق در کشور ما که واردات ممنوع شده است وجود دارد.

اما به غیر از بحث قیمت، شاید بتوان گفت که فناوری بخارشوی در ماشین لباسشویی، کمی دیر به ماشین های لباسشویی بوش اضافه شده است و برخی برندها در افزودن این امکان سریعتر عمل کرده اند، این قابلیت موجب از بین رفتن مواد آلرژی زا مانند موی حیوان در لباس می‌شود.

 

ماشین لباسشویی بوش برای چه افرادی مناسب است؟

مسلما ماشین لباسشویی بوش برای افرادی توصیه می‌شود که حاضرند هزینه زیادی برای خرید یک جنس با کیفیت بپردازند، به طور مثال اگر دانشجو هستید یا در وضعیتی هستید که مخارج واجب تر زیادی دارد، خرید ماشین لباسشویی بوش به شما توصیه نمی‌شود، چرا که اختلاف قیمت آن با ماشین های لباسشویی دیگر آنچنان منطقی نیست و این موضوع صرفا در کشور ما وجود دارد.

 

اگر نخواهیم بوش بخریم، کدام برند انتخاب مناسبی است؟

از نظر ما تنها یک دلیل برای نخریدن ماشین لباسشویی بوش وجود دارد و آن هم قیمت بالای آن است، البته اگر وجود نمایندگی هم برای شما اهمیت زیادی داشته باشد، نبودن نمایندگی هم می‌تواند دلیل قابل قبولی برای نخریدن این ماشین باشد، هرچند که اگر خودتان به ماشین آسیبی نرسانید به هیچ وجه دچار مشکل نخواهد شد.

در نهایت اگر قصد دارید از برند دیگری خرید کنید، بهتر است به سراغ برندهایی مانند ال جی و … نروید چرا که از نظر قیمتی آنچنان قیمت کمتری ندارند، همانند بوش نمایندگی اصلی ندارند و از نظر کیفیتی هم در رده بالاتری نیستند، اگر نمی‌خواهید بوش بخرید بهتر است به سراغ برندهای خوب ایرانی مانند اسنوا و پاکشوما بروید که حداقل هم نمایندگی دارند و هم قیمت خیلی پایین تری دارند.

 

جمع بندی انتخاب بهترین ماشین لباسشویی بوش

در این مطلب مدل های مختلفی از ماشین لباسشویی بوش را به شما معرفی کردیم و انتخاب خودمان را هم با شما در میان گذاشتیم، در نهایت از نظر ما بهترین ماشین لباسشویی بوش برای شما مدلی است که هم ظرفیت مد نظر شما را داشته باشد، هم ظاهر و طراحی مد نظر شما را داشته باشد و هم از نظر امکانات جانبی آنچه مد نظر شما را داشته باشد.

 

 

 

در حال بارگذاری ویدیو ....


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *