ریپورتاژسایر مطالب پیشنهادی

با بهترین کرم ترمیم کننده پوست صورت خارجی آشنا شوید!

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

پوست عضو حیاتی در سیستم دفاعی بدن و در عین حال بزرگترین و قابل مشاهده ترین اندام بدن است که بیشتر از سایر ارگان ها نیز در معرض آسیب های محیطی قرار می گیرد.

به محض اینکه آسیبی به پوست می رسد، روند طبیعی بهبودی پوست شروع می شود. این روند چقدر طول می‌کشد بستگی به جدیت ضایعه دارد، این پروسه می تواند در زخم و سوختگی عمیق یک فرآیند طولانی و دشوار باشد. از طرفی کاهش احتمال خطر عفونت نیز اهمیت دارد که می تواند روند بهبودی را به تعویق بیاندازد.

پوست آسیب دیده نیاز به یک محیط درمانی سالم برای بهبودی مطلوب دارد. کرم های ترمیم کننده برای این منظور طراحی و تولید شده اند. کرم ترمیم‌کننده پوست برای زخم، بریدگی‌، خراش‌، سوختگی، خشکی، جای جوش و لیزر و… ایده آل است. این محصول را می توانید در همه جا از کیت کمک‌های اولیه و روتین روزانه مراقبت از پوست خود گرفته تا ساک لوازم نوزاد نگه دارید.

برای تهیه ترمیم کننده انواع و اقسام برندهای داخلی و خارجی وجود دارند که ما را سردرگم می کند. سیکالفیت یکی از انواع کرم های ترمیم کننده عالی است که ما در این جا «کرم سیکالفیت اون» را براساس نظرات مصرف کنندگان و پزشکان متخصص معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

 کرم ترمیم کننده

کرم ترمیم کننده سیکالفیت اون

ترمیم کننده سیکالفیت اون متعلق به برند فرانسوی اون است. این کرم ترمیم کننده در سراسر دنیا طرفداران بی شماری دارد. Cicalfate به دلیل فرمولاسیون قدرتمندی که دارد از نظر بالینی نشان داده است که پوست را ترمیم کرده و روند بهبودی را سرعت می بخشد. خواص آنتی باکتریال کرم سیکالفیت از عفونت زخم نیز جلوگیری می‌کند.

ترکیبات این کرم شامل زینک اکساید، موم زنبور عسل، سوکرالفیت، سولفات منیزیم، سولفات مس و سولفات روی است. کرم سیکالفیت فاقد پارابن و اسانس بوده و مناسب انواع پوست به ویژه پوست های حساس است.

مسلماً بهترین مزیت سیکالفیت اون، مقرون به صرفه بودن و در دسترس بودن آن است. سیکالفیت اون کرم نایابی نیست که فقط بتوانید در دو یا سه داروخانه پیدا کنید. قیمت یک تیوپ آن در مقایسه با گستردگی دامنه کاربردهایش بسیار مناسب است و ماه ها دوام دارد. قطعا در کنار مرطوب کننده و ضدآفتاب هر شخصی به ترمیم کننده نیاز پیدا می کند زیرا برای درمان هر عارضه ای چنین محصولی لازم است.

این محصول در حجم ۴۰ میلی لیتر به فروش می رسد که در جراحات و زخم های کوچک کافی است اما برای بخیه های جراحی و زایمان احتمالا به ترمیم کننده بیشتری احتیاج است.

واید سیکالفیت اون

فواید سیکالفیت اون

مصرف سیکالفیت اون دارای مزایای بسیاری است. در ادامه به ۳ مورد از اصلی ترین فواید مصرف سیکالفیت اون پرداخته ایم.

  1. ترمیم کننده: سوکرالفیت، ماده فعال اصلی در این کرم، ترمیم اپیدرم را تسهیل می کند.
  2. ضد باکتریایی: ترکیب سولفات مس و سولفات روی تکثیر باکتری ها را کاهش می دهد.
  3. تسکین دهنده: سرشار از آب چشمه حرارتی Avène، پوست آسیب دیده را تسکین می دهد.

موارد استفاده سیکالفیت اون

کرم سیکالفیت اون از زخم های سطحی گرفته تا عمیق کاربرد دارد. تعدادی از این مصارف را نام می بریم:

  • جای زخم
  • جای بخیه
  • جای جوش
  • بعد از لیزر
  • بعد از اپیلاسیون
  • آفتاب سوختگی
  • خشکی موضعی
  • سوختگی پای نوزاد
  • شقاق نوک سینه
  • خشکی اطراف دهان
  • خشکی دست ها
  • کاهش اسکار

چه زمانی از سیکالفیت اون استفاده کنیم؟

زمان شروع استفاده از کرم ترمیم کننده اون به هدفی که دارید بستگی دارد:

  • برای زخم ها اندکی بعد از رو گرفتن زخم استفاده از کرم ترمیم کننده اون را آغاز کنید.
  • برای بخیه جراحی یا زایمان بعد از کشیدن بخیه ها و بعد از یک دو هفته که از عمل گذشته باشد بهترین زمان مصرف سیکالفیت اون است.
  • جای زخم اگر گوشت اضافه یا اصطلاحا کلویید دارد باید بلافاصله درمان را آغاز کنید تا برجستگی از بین برود و رد لک باقی نماند.
  • برای سوختگی و التهاب لیزر روی دو تا سه بار کرم سیکالفیت را روی موضع قرار دهید.
  • جای خال برداشته شده اگر بخیه دارد بعد از کشیدن بخیه استفاده از پماد سیکالفیت را شروع کنید تا به مرور فرورفتگی آن بهبود یابد.

 

چه زمانی از سیکالفیت اون استفاده کنیم؟

نظرات درباره سیکالفیت اون

قبل از خرید هیچ چیز اندازه نظرات مشتریان قبلی به ما در تصمیم گیری کمک نمی کند. به همین خاطر تعدادی از نظرات مصرف کنندگان ترمیم کننده سیکالفیت را جمع آوری کرده ایم تا انتخابی راحت و ساده داشته باشید.

سارا: من پوست حساس مستعد آکنه دارم و کمی هم اگزما دارم و این کرم واقعا به درمان اگزما کمک کرد. همچنین وقتی آن را روی مناطق ملتهب می زنم پوست من را نمی سوزاند.

معصومه: این ترمیم کننده پوست من را مرطوب می کند، اما در روزهای فوق العاده سرد، صادقانه بگویم ترمیم کننده اون کافی نیست و معمولاً باید از یک کرم قوی تر استفاده کنم تا رطوبت پوستم بیشتر شود. همانطور که دیگران نیز اشاره کردند به دلیل اکسید روی، رنگ سفید تابلویی دارد، اما اگر آن را بیشتر پخش کنید، به راحتی ناپدید می شود.

سپیده: این محصول تنها چیزی بود که زمانی که درماتیت داشتم فایده داشت. روی نواحی پوسته پوسته، خشک و خارش دار  من عالی عمل می کرد. همچنین متوجه شدم هنگامی که از این کرم استفاده می‌کنم، زودتر از زمان معمول پوستم خوب شد تقریبا نصف طول کشید، ارزش خرید دارد. با این حال من این کرم را به عنوان یک مرطوب کننده توصیه نمی کنم، به این دلیل که حاوی مقدار زیادی روی است. من از این کرم فقط برای  اگزما، درماتیت و قرمزی و التهاب آکنه استفاده می کنم. همچنین من با استفاده از سیکالفیت اون هیچ جوشی نزدم و احساس می‌کنم در واقع به پاک کردن آکنه کیستیک من کمک کرد.

 

سخن پایانی

کرم ترمیم کننده سیکالفیت اون یک کرم ضد باکتری و التیام بخش برای پوست های حساس و تحریک شده می باشد. فرمول این کرم سه هدف را انجام می دهد: ترمیم آسیب دیده ترین اپیدرم با محافظت از آن در برابر عوامل مضر، ایجاد یک سد ضد باکتریایی و تسکین تحریکات پوستی.

این محصول برای بزرگسالان، کودکان و نوزادان مناسب است. ضد حساسیت و غیر کومدون زا است، بدون مواد نگهدارنده یا عطر می باشد. باعث سر درد و قرمزی چشم نمی شود.

شما می توانید جهت خرید سیکالفیت اصل اون به سایت درمارز به نشانی سایت dermaroz.com مراجعه کنید و این محصول را به راحتی با چند کلیک ساده خریداری نمایید. همچنین در صورت تمایل می توانید با شماره های این فروشگاه اینترنتی تماس حاصل نمایید و به صورت تلفنی سفارش خود را ثبت نمایید. از ویژگی های بارز درمارز ارسال رایگان و پرداخت در محل برای سراسر ایران است.

 



نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *