تکنولوژی و دیجیتاللوازم خانگی برقی

۲۱ مدل بهترین مارک تلویزیون ایرانی و خارجی موجود در بازار فعلی

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

انتخاب بهترین تلویزیون کار راحتی نیست بخصوص زمانی که به دنبال بهترین مارک تلویزیون هم باشید. این انتخاب از این جهت سخت است که اگر به سراغ بهترین ها از همه ابعاد بروید در واقع به سراغ گران ترین بازار رفته اید و اگر نخواهید گران‌ترین تلویزیون را تهیه کنید، مسلما باید برخی چیزها را قربانی کنید چرا که بهترین از همه ابعاد، معمولا گران ترین است.

هدف ما از نگارش این مطلب این است که با ویژگی ها و نکات مهم پیش از خرید تلویزیون آشنا شوید و در نهایت با کمک نکات گفته شده، بهترین مارک تلویزیون که مناسب با شرایط و بودجه شما هست را انتخاب کنید.

در ادامه مطلب ابتدا نکات مهم پیش از خرید تلویزیون را بیان می کنیم و در بخش بعدی به معرفی چندین مدل بهترین مارک تلویزیون با بودجه های مختلف می پردازیم، تلویزیون های معرفی شده در این مطلب همگی از پرفروش های بازار و مجهز به فناوری های روز هستند.

 

آنچه پیش از خرید تلویزیون باید بدانید

برای این که بتوانید بهترین تلویزیون موجود در بازار را تهیه کنید نکات مهمی وجود دارد که در زمان خرید باید به آنها توجه داشته باشید. دانستن این نکات به شما کمک می‌کنند که نیازهایتان را بهتر درک کنید و متوجه شوید که کدام قابلیت های تلویزیون برای شما پر اهمیت و کدام ها برای شما اهمیت چندانی ندارند تا در نهایت تلویزیون مناسب خود را انتخاب کنید.

همچنین در این لینک می توانید در مورد تلویزیون شهری اطلاعات لازم را کسب کنید.

 

۱- بودجه خرید خود را مشخص کنید

مهمترین نکته در زمان خرید تلویزیون مشخص کردن میزان بودجه است. در واقع این بودجه شما است که تعیین می کند سراغ چه برند یا چه طرح تلویزیونی باید رفت. هرچه تلویزیون با کیفیت تر و با امکانات بیشتری بخواهید باید بودجه بیشتری هم هزینه کنید.

توصیه ما این است که محدوده بودجه خود را مشخص کنید تا خیلی سریع به لیست فیلتر شده ای از تلویزیون های بازار که امکان خریدشان برای شما وجود دارد برسید و وقتتان با بررسی تلویزیون هایی که در بودجه خرید شما نیستند هدر نرود.

 

راهنمای خرید تلویزیون

 

۲- آیا تلویزیون بزرگتر واقعا بهتر است؟

مسلما اینکه بگوییم هرچه تلویزیون شما بزرگتر باشد بهتر است، توصیه مناسبی نیست، چرا که انتخاب اندازه تلویزیون کاملا به محلی که تلویزیون قرار است در آنجا قرار بگیرد وابسته است که در جدول زیر برای فواصل مختلف از تلویزیون، سایزهای مختلف نوشته شده است.

اما به طور کلی عمده خریداران بعد از خرید تلویزیون از اینکه چرا تلویزیون بزرگتری نخریده‌اند اظهار پشیمانی می‌کنند. در حال حاضر تلویزیون ۵۵ اینچ به بالا برای خانه ها مناسب است و به ندرت پیش می آید که تلویزیون شما کمتر از این اندازه باشد.

تلویزیون های ۳۲ اینچ و کمی کمتر یا بیشتر معمولا برای اتاق خواب، داخل آشپزخانه، مغازه و…. مناسب هستند و خرید این سایز برای منزل معمولا توصیه نمی شود چرا که خانه هرچقدر هم کوچک باشد بازهم به تلویزیونی با سایز بالاتر نیاز خواهید داشت. توصیه ما خرید تلویزیون ۶۵ اینچ برای اغلب خانه هاست.

جدول راهنمای انتخاب سایز تلویزیون

بهترین مارک تلویزیون

۳- انتخاب اندازه تلویزیون

از جمله دیگر فاکتورهای تأثیرگذار در انتخاب تلویزیون اندازه سایز آن است.  برای بسیاری از افراد تلویزیون هرچه بزرگتر باشد لذت تماشای فیلم با آن بیشتر است اما باید بدانید که تناسب اندازه تلویزیون باید با مکانی باشد که در آن قرار داده می شود. مثلا در یک خانه ۸۰ متری استفاده از تلویزیون ۶۵ اینچی نه تنها هیچ جذابیتی ندارد بلکه باعث آزار رسیدن به چشم ها می شود.

به این نکته توجه کنید که فاصله شما با تلویزیون در زمان تماشای آن باید سه متر باشد. وقتی تلوزیون بزرگی را انتخاب می کنید که تناسبی با محیط قرار داده شده ندارد، معمولا زاویه دید کاهش پیدا می کند و این مسئله در کیفیت تصویر و همچنین آسیب دیدن چشم ها تأثیرگذار است.

 

۴- کاربری تلویزیون را مشخص کنید

از جمله موارد دیگری که باید به آن دقت داشته باشید نوع کاربری تلویزیون است، شما باید مشخص کنید که تلویزیون در خانه شما چقدر استفاده می شود و چه استفاده هایی دارد. آیا فقط می خواهید فیلم و سریال تماشا کنید؟ یا شما یک گیمر حرفه ای هستید و  می خواهید از تلویزیون برای بازی ها استفاده کنید.

برای یک گیمر حرفه ای یک تلویزیون با ورودی های کم تأخیر و رفرش ریت بالا مناسب است. اگر اهل تماشای فیلم و سریال هستید بهتر است به دنبال تلویزیون های هوشمند باشید که امکان تماشای فیلم و سریال به صورت آنلاین هم برای شما مهیا باشد.

 

نوع پنل تلویزیون (Plasma، LCD، LED، OLED) کدام بهتر است؟

شاید از همان اول از خود بپرسید، بهترین پنل تلویزیون کدام است؟ یعنی بهترین مارک تلویزوین چه نوع پنلی دارد؟

در جواب این سوال ابتدا باید بدانید که تفاوت اینها در چیست؟

تلویزیون های پلاسما (Plasma)

این نوع پنل، یعنی پلاسما، روشنایی خیلی خوبی دارند و رنگ سیاه را به خوبی نمایش می‌دهند، جدید نیستند اما همچنان بهتر از LCD ها رنگ سیاه را نمایش می‌دهند و هنوز خیلی ها بخصوص علاقه‌مندان فیلم ترجیح می‌دهند یک تلویزیون پلاسما داشته باشند تا LCD.

علت هم این است که در تلویزیون های پلاسما نرخ به روز رسانی یا همان Refresh Rate که واحد اندازه گیری آن Hz هرتز است، بسیار بالاست. هرچه این عدد بیشتر باشد یعنی نرخ به روز رسانی بیشتر است و اگر فیلمی در آن تماشا کنید که صحنه ها یا همان فریم های تصویر خیلی سریع عوض می‌شوند، شما هیچ تاری در تصویر مشاهده نمی کنید،به تصویر زیر نگاه کنید تا متوجه شوید.

بهترین مارک تلویزیون پلاسما

نرخ بروزرسانی تلویزیون های LCD در بازار نهایتا تا ۲۰۰ هرتز است اما این عدد در تلویزیون های پلاسما تا ۶۰۰ هرتر هم می رسد و از این نظر تلویزوین های LCD و حتی OLED به هیچ وجه حتی نزدیک به تلویزیون های پلاسما هم نیستند. اما سوال اینجاست، چرا خبری از تلویزیون های پلاسما نیست؟

مشکل اینجاست که تلویزیون های پلاسما معایب زیادی دارند، معایبی که موجب شد در نهایت این تلویزوین های دیگر در بازار عرضه نشوند، برخی از این معایب عبارت اند از:

  • ضخامت زیاد
  • وزن بسیار بالا
  • مصرف انرژی زیاد
  • عدم پشتیبانی از رزولوشن های بالا

و از همه مهمتر، ایجاد لکه های سیاه یا همان اثر سوختی در تلویزیون های پلاسما که البته مدل های ابتدایی بیشتر این مشکل را داشتند اما در مجموع همه این موارد موجب شد که این تلوزیون ها دیگر تولید نشوند.

 

بهترین برند تلویزیون

تلویزیون های LCD و LED و OLED

تلویزیون های ال سی دی از مایع کریستال تشکیل شده‌اند، وقتی جریان از داخل این مایع عبور میکنه و نوری هم از پشت بهش تابیده میشه، در نهایت کریستال های این مایع فعال میشن و طوری میچرخند که نور مورد نظر عبور کند.

میدونم همین یک خط هم شاید کمی گیجتون کرده باشه، ایرادی نداره، شما قرار نیست دقیقا عملکرد این تلویزیون ها را بدانید، تنها باید بدانید که تفاوت LCD و LED در نوری است که به آن مایع تابیده می‌شود.

در تلویزیون های LCD نور تابیده شده از نوع فلورسنت یا همان مهتابی است اما در تلویزیون های LED نوری که از پشت به مایع تابیده می شود از نوع LED است که همین موضوع تفاوت های زیادی را بین این دو نوع تلویزیون ایجاد کرد است.

  • مصرف برق خیلی کمتر تلویزوین های LED
  • نمایش بهتر تصاویر از زاویه های مختلف تلویزیون در LED ها
  • کنتراست بهتر تلویزیون های LED

و مزیای بسیار دیگری که تا حدی فنی هستند و شاید برای شما مناسب نباشد، در ضمن بهتر است بدانید که تلویزیون های OLED با LED ها تفاوت دارند و این تفاوت در این است که در OLED ها اصلا نیازی به تابانده شدن نور وجود ندارد و نورها توسط دیودهای نوری ساخته میشن که یک تکنولوژی جدیدتر محسوب می شود.

از آنجایی که در OLED نیازی به تاباندن نور وجود ندارد، در نتیجه تلویزیون های OLED می‌توانند در ضخامت های بسیار کم تولید شوند، پس اگر به دنبال تلویزیون های خیلی باریک هستید، احتمالا گزینه مورد نظرتان را به تلویزیون های OLED پیدا کنید. . به گفته مخاطبان، تلویزیون های دوو در میان برند‌های ایرانی، بهترین تلویزیون های OLED هستند که با قیمت مناسبی نیز عرضه می‌شوند.

ویدیوی کامل راهنمای خرید تلویزیون

 

شناخت انواع کیفیت صفحه نمایش تلویزیون ها

کیفیت تصویر یک صفحه نمایش دیجیتالی را با رزولوشن آن مشخص می کنند، هرچه رزولوشن بالاتر باشد کیفیت تصویر بیشتر است. برخی از پیکسل ها شناخته شده تر هستند و در بازار شهرت بیشتری دارند که در این بخش با آنها آشنا می شویم.

کیفیت SD

با پیشرفت تکنولوژی در حوزه تصویر بعید به نظر می رسد دیگر این کیفیت از تلویزیون در بازار وجود داشته باشد، وضوح تصویر این کیفیت ۷۲۰ در ۴۸۰ پیکسل است و اکثر فیلم ها و دی وی دی های قدیمی با چنین کیفیتی ساخته می شدند. استفاده از کابل HDMI هم هیچ تأثیری در کاهش کیفیت چنین ویدئوهایی نداشتند. با روانه شدن کیفیت HD به بازار تلویزیون های کیفیت SD تقریبا منقرض شدند.

کیفیت HD

این اتفاق در سال ۱۹۹۸ میلادی رخ دارد و تلویزیون های HD با سر و صدای زیاد وارد بازار شدند. این کیفیت از تلویزیون با صدای دیجیتال همراه بود، کیفیت HD امکان تماشای فیلم ها در قالب widescreen را برای کاربر مهیا می سازد.

HD مخفف عبارت High Definition و یا همان کیفیت بالا است. در این تلویزیون ها علاوه بر تصویر صدا هم کیفیت خوبی دارد. استفاده از تلویزیون های HD امکان اتصال به دستگاه های دیگر دیجیتال مثل کامپیوتر را برای کاربر فراهم می کند و رزولوشن این تلویزیون ها ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل است که در هر فریم آن ۹۲۱۶۰۰ پیکسل وجود دارد. مهمترین ویژگی های تلویزیون های HD عبارتند از: دقت و شفافیت زیاد تصویر، نمایش رنگ‌های بیشتر، زیاد شدن وسعت طول و عرض تصویر، صدای دیجیتال چند کاناله و …

کیفیت Full HD

کیفیت در تلویزیون های Full HD در بالاترین حد قرار دارد و آن را با فرمت ۱۰۸۰ پیکسل نمایش می دهد. در این تلویزیون ها شما  قادر هستید کوچکترین جزئیات تصویر را هم ببینید. Full HD رزولوشنی به اندازه ۱۹۲۰ پیکسل به صورت افقی و ۱۰۸۰ پیکسل در جهت عمودی را در اختیار کاربر قرار می دهد. باید توجه کنید که در استفاده از این کیفیت، باید از کابل HDMI بهره مند باشید چرا که در غیر این صورت شاهد کاهش کیفیت خواهید بود.

نکته دیگری که در هنگام انتخاب کیفیت تصویر تلویزیون Full HD باید در نظر داشته باشید، ویژگی نسبت تصویر در آن است. در صورتی که تلویزیون انتخابی شما دارای ویژگی نسبت تصویر ۱۶:۹ است، این کیفیت به درستی و به بهترین شکل نمایش داده می‌شود. اما اگر نسبت تصویر تلویزیون انتخابی تان ۴:۳ است، هم کیفیت و اندازه تصویر Full HD را از دست خواهید داد.

کیفیت ۴k

جدیدترین نسل تلویزیون های باکیفیت با نام تلویزیون های ۴K در بازار عرضه شده اند.در این نوع از تکنولوژی کیفیت بسیار بالاتری از فول اچ دی تماشا خواهید کرد.

مهمترین تفاوت ۴k و Full HD در آن است که پیکسل‌های بیشتری را در محیط کوچکتری قرار داده‌است. در واقع هرچه تعداد پیکسل‌های یک صفحه نمایش بیشتر باشد، جزئیات را با وضوح بیشتری به شما نشان می‌دهد و در نتیجه کیفیت بالاتری خواهد داشت. دلیل نامگذاری این فرمت ۴ برابر بودن کیفیت نسبت به فرمت ۱۰۸۰ پیکسلی است.

 

تلویزیون مسطح یا خمیده؟

پیش از هر چیز بهتر است بدانید که تلویزیون های خمیده گسترده تصویر بیشتری ارایه می‌کنند اما اختلاف آن با تلویزیون های تخت بسیار ناچیز است، پس گسترده تصویر بیشتر دلیل کافی برای خرید تلویزیون های خمیده نیست، در واقع خرید تلویزیون خمیده به دلیل ظاهرش منطقی‌تر است تا خرید آن به دلیل گسترده تصویر بیشتر، همانطور که در عکس زیر مشاهده می‌کنید تنها در فاصله نزدیک گسترده تصویر کمی از حالت تخت بهتر است، وقتی از تلویزیون فاصله می‌گیرید عملا تفاوتی بین حالت خمیده و تخت نیست.

 

تلویزیون خمیده یا تخت

 

اما بیاید تصور کنیم که شما از ظاهر تلویزیون‌های خمیده خوشتان آمده است، آیا در این شرایط خرید این تلویزیون‌ها منطقی است؟ در جواب به این سوال باید گفت که تلویزیون‌های خمیده واقعا ظاهر جذابی دارند و پنل بسیار باریکی هم دارند که همین موضوع موجب جذابیت بیشتر این تلویزیون‌ها شده است، اما بد نیست با یکی از محدودیت‌هایی که این تلویزیون‌ها برای شما ایجاد می‌کنند آشنا شوید.

اول از همه بهتر است بدانید که به دلیل انحنایی که دارند فضای نسبتا بیشتری را روی میز تلویزیون شما اشغال می‌کنند و دوم اینکه به دلیل خمیده بودن برای نصب روی دیوار مناسب نیستند، مدل های قدیمی که کلا امکان نصب روی دیوار را نداشتند اما در مدل‌های جدید امکان نصب روی دیوار وجود دارد اما نتیجه کار چیز جذابی نیست و عملا برای نصب روی دیوار تلویزیون‌های تخت مناسب‌تر هستند.

اما از همه مهمتر موضوع دیگری است که شاید تصمیمتان را در خرید تلویزیون خمیده تغییر دهد، خمیده بودن تلویزیون موجب می‌شود که زاویه دید ایده‌آل کمتر شود، در واقع در مشاهده تلویزیون‌های خمیده اگر جز افرادی باشید که حاشیه جمع قرار گرفته‌اید، اگرچه دید خوبی به تلویزیون دارید اما متاسفانه با تصاویر نامناسبی روبرو می‌شود که دارای اعوجاج است، در حالی که در همین زاویه در نگاه کردن به تلویزیون تخت با چنین مشکلی روبرو نیستید و حداقل تصاویر کج نمی‌شوند.

تنها اگر ظاهر تلویزیون خمیده برای شما جذاب‌ است اقدام به خرید آن کنید، در غیر این صورت هیچ برتری نسبت به تلویزیون‌های تخت ندارند.

بهترین مارک تلویزیون ایرانی و خارجی

معرفی بهترین مارک های تلویزیون در بازار

در این بخش به معرفی وبررسی برندهای مشهور موجود در بازار ایران می پردازیم. با ماه همراه باشید.

تلویزیون دوو

دوو یکی از مشهورترین برندهای محبوب در ایران بعد از سامسونگ و ال جی در ایران است. بیشتر تلویزیون‌ های این شرکت از قابلیت اتصال به اینترنت و جستجو در وب برخوردار هستند که این ویژگی اسمارت (Smart) یا هوشمند نام دارد. اما تلویزیون های OLED دوو مزایای ویژه ی دیگری نیز دارند از جمله بدنه فوق باریک که می‌تواند در دکوراسیون چشمگیز باشد.

از نظر کیفیت نیز می توان گفت که در تلویزیون های OLED دوو تصاویر به صور شفاف تر و بدون هیچ گونه نویزی قابل تماشا هستند. تنوع محصولات این برند کره ای نیز بسیار زیاد است ودست کاربر را برای انتخاب بر اساس آپشن های مورد نظر باز می گذارد.

همه تلویزیون های برند دوو

 

تلویزیون تی سی ال

شاید این برند برای شما نا آشنا باشد اما این دلیل نمی شود که کیفیت محصولات آن پایین باشد، برند TCL بیش از ۱۰ درصد سهم بازار جهانی تلویزیون را در اختیار دارد. این تلویزیون محصول کشور چین است که برند خوشنامی در دنیا محسوب می شود. این برند در سال های اخیر بعد از برندهای شناخته شده سامسونگ، ال جی و سونی در رتبه چهارم قرار دارد و دومین برند محبوب آمریکایی نام گرفته است.

در ایران تلویزیون های TCL تحت نمایندگی شرکت مادیران در بازار عرضه می شوند و به نسبت کاربرد و کیفیتی که دارند از قیمت بسیار مناسبی برخوردارند اما نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که این تلویزیون ارزان قیمت کیفیت تصویر بالا در حد بسیاری از برندهای مطرح را ندارد اما کیفیت آنها قابل قبول است.

اکثر مدل های تلویزیون های TCL سطح پایین هستند و یا انحصارا برای کشور چین تولید شده اند، اما تلویزیون های سری ۶ و ۵ تی سی ال کیفیت بسیار بالایی نسبت به قیمتشان دارند و در بازار در دسترس هستند ، مخصوصا از زمانی که از سیستم عامل Roku روی آن ها نصب شده و تبدیل به تلوزیون های هوشمند شده اند مشهورتر هستند. در سال گذشته میلادی ارزان ترین تلویزیون ۸K جهان توسط برند TCL ساخته و در سال ۲۰۲۱ عرضه شده است.

خرید این برند را به کسانی توصیه می کنیم که نیاز به یک تلویزیون با کیفیت تصویر خوب و قیمت بسیار پایین دارند و استفاده آن ها از تلویزیون متوسط و به صورت عادی است.

لیست پرفروش ترین تلویزیون های تی سی ال

 

تلویزیون جی پلاس

یکی دیگر از برندهایی که تحت حمایت شرکت مادیران در بازار عرضه شده است تلویزیون جی پلاس است که بسیار نوظهور محسوب می شود. این تلویزیون ها از سال ۱۳۹۷ در بازار عرضه شده اند و در همین مدت زمان کوتاه به محبوبیت زیادی در بازار رسیده است. جی پلاس را با نام ال جی ایرانی می شناسند که طول عمر بسیار بالایی دارد، این دوام بالا در کنار خدمات پس از فروش بسیار عالی تلویزیون جی پلاس این برند را به محبوبیت و اعتبار بالایی رسانده است.

باید اضافه کنیم که کیفیت تصویر تلویزیون های ۴K جی پلاس واقعا بالا است و تاکنون کاربرانی که این تلویزیون ها را خریداری کرده اند از آن رضایت داشته اند، اما در نظر داشته باشید که تلویزیون های G-Plus در حد تلویزیون های OLED و QLED سامسونگ نیستند و اساسا مقایسه این برند با برندهای مشهوری چون سامسونگ یا سونی کار اشتباهی است. با این حال این محصول ایرانی را می توان یک محصول ارزشمند و با کیفیت مناسب برای خانواده ایرانی با هزینه کم دانست.

تلویزیون های جی پلاس مدل های هوشمند نیز دارند، بنابراین استفاده از این تلویزیون برای کسانی که اهل فیلم و سریال هستند و یا علاقه به بازی های کنسول دارند نیز مناسب است، با همه این ها باید توجه کنید که تلویزیون جی پلاس یک محصول کاملا ایرانی است و نباید از آن انتظاری در حد برندهای جهانی داشته باشید.

تلویزیون های پرفروش جی پلاس

 

 

تلویزیون ایکس ویژن

ایکس ویژن برندی است که در سال های گذشته تلویزیون های ال جی را گارانتی و مونتاژ می کرد. بعد از به شهرت رسیدن در عرصه مونتاژ ایکس ویژن از سایه ال جی خارج شده و خودش به تنهایی شروع به ساخت تلویزیون هایی با برند ایکس ویژن کرد. این برند معروف در سال های اخیر تلویزیون های هوشمند با کیفیتی تولید کرده است که قیمت مناسبی دارند، البته این برند را نیز از نظر کیفیت و کارایی نمی توان با برندهای جهانی ال جی یا سامسونگ در عرصه ساخت تلویزیون مقایسه کرد اما با توجه به کیفیت خوبی که محصولات ایکس ویژن دارند و تنوع بالای محصولات می توان آن را یک برند موفق در این زمینه در ایران دانست.

از جمله ویژگی های تلویزیون های ایکس ویژن می توان به سیستم عامل اندروید روان و کارایی بالای ان اشاره کرد. به این ترتیب می توانید از گوگل پلی برنامه های دلخواهتان را برای تلویزیون ایکس ویژن دانلود کنید. امکان اتصال تلفن های همراه هوشمند اندرویدی نیز به این تلویزیون فراهم است و می توانید محتوای صوتی و تصویری را روی تلویزیون پخش کنید تا با کیفیت ۴K و فول اچ دی مشاهده کنید. خرید تلویزیون ایکس ویژن به این دلیل توصیه می شود که تحت نظر شرکت مادیران فعالیت می کند.

لیست تلویزیون های پربازدید ایکس ویژن

 

 

تلویزیون اسنوا

طی این سال ها برند اسنوا بیش از ده مدل مختلف تلویزیون با قابلیت و امکانات متنوع در بازار عرضه کرده است که مدل های هوشمند را نیز شامل می شود. مهمترین تفاوت‌های تلویزیون‌های اسمارت اسنوا با مدل‌های عادی شامل دو بخش سخت‌افزار و نرم‌افزار می‌شود.

اسنوا تلویزیون‌های هوشمندی نظیر SA620U، SA580U و SA1560U را با قابلیت های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری قدرتمند به بازار عرضه کرده است که کاربردهای اصلی این تلویزیون‌ها شامل نصب اپلیکیشن و بازی، اتصال به اینترنت، پشتیبانی از سرویس‌های ویدیویی، اسکرین میرورینگ و تجربه صوتی باکیفیت می شود.

مشاهده لیست تلویزیون های اسنوا

 

 

تلویزیون ام جی اس

برند ام جی اس در سال ۱۳۸۳ عنوان برترین وارد کننده را در ایران به دست آورد چرا که انواع محصولات خود را به بیشتر کشور های جهان نیز صادر می کند . البته برخی از محصولات ام جی اس ساخت کشور چین هستند و در واقع این محصولات در کشور چین تحت لیسانس ام جی اس آلمان نیز تولید می شوند. تلویزیون های ام جی اس دارای قابلیت ها و امکانات مناسبی است و از قیمت خوبی نیز برخوردار هستند و برای مصرف کننده ایرانی گزینه ایده آلی محسوب می شود.

همه تلویزیون های برند ام جی اس

 

جمع بندی راهنمای خرید بهترین تلویزیون

در این مقاله شما با موارد مختلفی که در زمان خرید تلویزیون باید به آنها دقت کنید آشنا شدید، همچنین برندهای مشهور و محبوب در بازار ایران نیز با ویژگی هایی که داشتند به شما معرفی شدند، بنابراین اکنون می توانید یک تلویزیون با قابلیت های مورد نظر و بودجه ای که در اختیار دارید را برای منزل خود انتخاب کنید.

باید توجه کنید که مهمترین عامل در انتخاب تلویزیون با مصرف خانگی، اعتبار برند و خدمات پس از فروش و کیفیت بالای تصویر و امکاناتی است که متناسب با بودجه در اختیار کاربر قرار می دهد.

در حال بارگذاری ویدیو ....
انتخاب ما

تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل 65P8S سایز 65 اینچ

امتیاز: ۴.۵    ۹ دیدگاه کاربران

  • منبع انرژی
    برق شهری ۲۴۰-۱۰۰ ولت
  • نوع پایه
    رومیزی
  • تعداد رابط کامپوزیت (Composite)
    یک عدد
  • تعداد درگاه های HDMI
    سه عدد
  • امکانات تلویزیون
    گیرنده دیجیتال
  • سایز صفحه
    65 اینچ

   

از محبوب‌ها

تلویزیون ال ای دی هوشمند امپریال مدل EM-6580 سایز 65 اینچ

امتیاز: ۴.۵    ۴ دیدگاه کاربران

  • منبع انرژی
    برق شهری
  • نوع صفحه
    تخت
  • تعداد درگاه های HDMI
    سه عدد
  • نوع رابط هوشمند
    Android
  • امکانات تلویزیون
    رابط هوشمند
  • سایز صفحه
    65 اینچ

     
از محبوب‌ها

تلویزیون ال ای دی هوشمند سینگل مدل 6520US سایز 65 اینچ

امتیاز: ۴    ۳ دیدگاه کاربران

  • امکانات و قابلیت‌ها
    -دارای حافظه داخلی 1 گیگابایت
  • نوع صفحه
    تخت
  • تعداد درگاه های HDMI
    سه عدد
  • سیستم ایمنی
    قفل کودک
  • نوع رابط هوشمند
    Android
  • سایز صفحه
    65 اینچ

     
از محبوب‌ها

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-65KE821S سایز 65 اینچ

امتیاز: ۴.۱    ۴۶ دیدگاه کاربران

۸۳٪ (۱۰ نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده‌اند.

  • تعداد ساب ووفر
    صفر
  • تعداد رابط کامپوزیت (Composite)
    یک عدد
  • تعداد درگاه های HDMI
    سه عدد
  • نوع رابط هوشمند
    Android
  • سایز صفحه
    65 اینچ
  • رزولوشن
    2160 × 3840

 

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-65KE821S سایز 65 اینچ برای سالن‌های متوسط و نسبتا بزرگ طراحی و ساخته شده است.

تکنولوژی که در صفحه‌ی این محصول به کار برده شده همانند تلویزیون‌های مدرن LED است.

این مدل تلویزیون دارای بلوتوث نیز می‌باشد که جزء یکی دیگر از مزیت های آن به حساب می‌آید.

   
از محبوب‌ها

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-55K5700U سایز 55 اینچ

امتیاز: ۴.۲    ۶۶ دیدگاه کاربران

۸۰٪ (۲۰ نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده‌اند.

  • منبع انرژی
    برق شهری
  • سایز صفحه
    55 اینچ
  • تعداد بلندگوها
    دو عدد
  • توان هر بلندگو
    15 وات
  • محل قرارگیری بلندگوها
    پایین قاب
  • کیفیت تصویر
    Ultra HD – 4K

 

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-55K5700U سایز 55 اینچ یکی دیگر از محصولات با کیفیت شرکت دوو است که طرفداران زیادی دارد.

این تلویزیون به گونه ای طراحی شده است که باعث می‌شود در حین مشاهده تلویزیون آسیبی به چشمان شما وارد نشود.

از دیگر امکانات و قابلیت های این مدل تلوزیون می‌توان به مواردی همچون: ارتباط بدون سیم، ماشین زمان و ضبط تصاویر روی حافظه‌ جانبی اشاره نمود.

   
از محبوب‌ها

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-58MU722S سایز 58 اینچ

امتیاز: ۴.۲    ۷۵ دیدگاه کاربران

۸۵٪ (۵۰ نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده‌اند.

  • منبع انرژی
    برق شهری
  • کیفیت تصویر
    Ultra HD – 4K
  • رزولوشن
    2160 × 3840
  • سایز صفحه
    58 اینچ
  • تعداد درگاه های HDMI
    سه عدد
  • امکانات و قابلیت‌ها
    گیرنده دیجیتال تلویزیون

     
از محبوب‌ها

تلویزیون ال ای دی هوشمند فیلیپس مدل 55put6004 سایز 55 اینچ

امتیاز: ۴.۲    ۲۱ دیدگاه کاربران

۸۲٪ (۱۰ نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده‌اند.

  • منبع انرژی
    برق شهری
  • کیفیت تصویر
    Ultra HD – 4K
  • رزولوشن
    2160 × 3840
  • نسبت تصویر
    16:9
  • سایز صفحه
    55 اینچ
  • نوع رابط هوشمند
    Android

 

تلویزیون ال ای دی هوشمند فیلیپس مدل 55put6004 سایز 55 اینچ محصولی با کیفیت از برند فیلیپس است. این برند محبوبیت بسیاری در میان خریداران دارد و توانسته تا حدود زیادی رضایت مشتریان را جلب نماید.

در ساختار این مدل تلویزیون دو درگاه USB تعبیه شده است که همین امر سبب می‌شود کاربر به راحتی بتواند فایل‎ های صوتی و تصویری را از طریق فلش و هارد اکسترنال روی تلویزیون اجرا کند و از طرفی برنامه‎‌های تلویزیونی دلخواه را روی آن‎ها ذخیره نماید.
   
از محبوب‌ها

تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-55SA620U سایز 55 اینچ

امتیاز: ۴    ۵۲ دیدگاه کاربران

۸۲٪ (۱۰ نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده‌اند.

  • ابعاد تلویزیون بدون پایه
    123.4 × 71.3 × 7.3
  • نوع پایه
    رومیزی
  • تعداد درگاه های HDMI
    سه عدد
  • سایز صفحه
    55 اینچ
  • رزولوشن
    2160 × 3840
  • کیفیت تصویر
    Ultra HD – 4K

     
از محبوب‌ها

تلویزیون ال ای دی هوشمند فیلیپس مدل 50PUT6004 سایز 50 اینچ

امتیاز: ۴.۱    ۱۵ دیدگاه کاربران

۱۰۰٪ (۱۰ نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده‌اند.

  • توضیحات درگاه‌های USB
    USB 2.0
  • توان هر بلندگو
    8 وات
  • تعداد رابط کامپوزیت (Composite)
    یک عدد
  • تعداد درگاه های HDMI
    سه عدد
  • پردازنده
    چهار هسته‌ای
  • نوع رابط هوشمند
    Android

     
از محبوب‌ها

تلویزیون ال ای دی هوشمند آر تی سی مدل 49SM5410 سایز 49 اینچ

امتیاز: ۴.۳    ۱۸ دیدگاه کاربران

  • منبع انرژی
    110-240V ~ 50/60HZ
  • تیونر
    DVB-T2
  • تعداد درگاه های HDMI
    سه عدد
  • پردازنده
    چهار هسته‌ای
  • نوع رابط هوشمند
    Android
  • امکانات تلویزیون
    گیرنده دیجیتال

 

تلویزیون ال ای دی هوشمند آر تی سی مدل 49SM5410 سایز 49 اینچ از سری محصولات هوشمند شرکت (آر تی سی) است که متناسب برای سالن های کوچک و متوسط می‌باشد.

این تلویزیون هوشمند دارای امکانات و قابلیت هایی همچون: پردازنده CA53، پردازنده گرافیکی، رم 1 گیگابایت و حافظه داخلی 4GB نیز می‌باشد.

   
از محبوب‌ها

تلوزیون ال ای دی اسنوا مدل SLD-55SA1260UL سایز 55 اینچ

امتیاز: ۴.۷    ۳ دیدگاه کاربران

  • سایر توضیحات
    پشتیبانی از شبکه های تلویزیونی 4K
  • توان هر بلندگو
    15 وات
  • محل قرارگیری بلندگوها
    پایین قاب
  • کیفیت تصویر
    Ultra HD – 4K
  • رزولوشن
    2160 × 3840
  • نسبت تصویر
    16:9

     
از محبوب‌ها

تلوزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-50SA620U سایز 50 اینچ

امتیاز: ۴.۲    ۸۸ دیدگاه کاربران

۸۵٪ (۵۰ نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده‌اند.

  • درگاه‌های ارتباطی
    پورت USB
  • تعداد درگاه های HDMI
    سه عدد
  • سیستم ایمنی
    قفل کودک
  • پردازنده
    چهار هسته‌ای
  • نوع رابط هوشمند
    Android
  • سایز صفحه
    50 اینچ

     
از محبوب‌ها

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 50XKU575 سایز 50 اینچ به همراه اشتراک یکساله فیلیمو

امتیاز: ۴.۲    ۷۴ دیدگاه کاربران

۸۳٪ (۴۰ نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده‌اند.

  • کیفیت تصویر
    Ultra HD – 4K
  • رزولوشن
    2160 × 3840
  • سایز صفحه
    50 اینچ
  • نوع رابط هوشمند
    Android
  • پردازنده
    دو هسته‌ای
  • تعداد درگاه های HDMI
    دو عدد

 

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 50XKU575 سایز 50 اینچ یکی از محصولات خوب و با کیفیت ایرانی می‌باشد که در حال حاضر بسیاری از خریداران آن را برای خرید پیشنهاد می‌کنند.

شرکت ایکس ویژن در ساختار این مدل تلویزیون از یک صفحه نمایش با کیفیت ULTRA HD استفاده نموده که می‌تواند تصاویر بسیار باکیفیت را ارائه دهد.

   
از محبوب‌ها

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50 اینچ

امتیاز: ۳.۹    ۲۰۸ دیدگاه کاربران

۷۶٪ (۱۰۰ نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده‌اند.

  • سایر توضیحات
    دارای اشتراک رایگان نماوا.
  • توان هر بلندگو
    10 وات
  • کیفیت تصویر
    Ultra HD – 4K
  • رزولوشن
    2160 × 3840
  • سایز صفحه
    50 اینچ
  • نوع رابط هوشمند
    Android

     
از محبوب‌ها

تلویزیون ال ای دی اسنوا مدل SLD-50SA1260U سایز 50 اینچ

امتیاز: ۴.۵    ۲۰ دیدگاه کاربران

۷۸٪ (۱۰ نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده‌اند.

  • نوع صفحه
    تخت
  • تعداد رابط کامپوننت (Component)
    یک عدد
  • تعداد رابط کامپوزیت (Composite)
    یک عدد
  • تعداد درگاه های HDMI
    سه عدد
  • سیستم ایمنی
    قفل کودک
  • سایز صفحه
    50 اینچ

 

تلویزیون ال ای دی اسنوا مدل SLD-50SA1260U سایز 50 اینچ دارای صفحه ای تخت است که امکانات متعددی را در اختیار شما قرار می‌دهد و جزء یکی از محصولات باکیفیت و خوش‌ساخت این برند معتبر می‌باشد.

برند اسنوا محبوبیت بسیاری در میان خریداران دارد و اکثر مشتریان این برند را برای خرید پیشنهاد می‌کنند.

از ویژگی های بارز این مدل تلویزیون کیفیت‌ تصویر 4K است که همین امر سبب می‌شود تصاویر با وضوح و شفافیت بسیار بالایی ارائه شوند.

   
از محبوب‌ها

تلویزیون ال ای دی هوشمند هایسنس مدل 43N2179PW سایز 43 اینچ

امتیاز: ۳.۹    ۷۶ دیدگاه کاربران

۸۷٪ (۴۰ نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده‌اند.

  • امکانات و قابلیت‌ها
    DLNA
  • تعداد بلندگوها
    دو عدد
  • تعداد رابط کامپوننت (Component)
    یک عدد
  • تعداد رابط کامپوزیت (Composite)
    صفر
  • تعداد درگاه های HDMI
    سه عدد

     
از محبوب‌ها

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-43K5750 سایز 43 اینچ

امتیاز: ۴.۱    ۴۳ دیدگاه کاربران

۹۶٪ (۲۰ نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده‌اند.

  • منبع انرژی
    برق شهری
  • تعداد ساب ووفر
    صفر
  • توان هر بلندگو
    10 وات
  • توان کلی ساب ووفر
    صفر
  • محل قرارگیری بلندگوها
    پایین قاب
  • کیفیت تصویر
    Full HD

     
از محبوب‌ها

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-43K5700 سایز 43 اینچ

امتیاز: ۴    ۷۷ دیدگاه کاربران

۸۵٪ (۵۰ نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده‌اند.

  • منبع انرژی
    برق شهری
  • کیفیت تصویر
    Full HD
  • رزولوشن
    1080 × 1920
  • نسبت تصویر
    16:9
  • سایز صفحه
    43 اینچ
  • نوع رابط هوشمند
    Android

 

تلویزیون هوشمند مدل DSL-43K5700 محصولی از شرکت دوو است که در حال حاضر با سایز 43 اینچ به بازار عرضه شده است و جزء محصولات با دوام و خوش ساخت این برند به حساب می‌آید.

این تلویزیون با صفحه ای تخت و کیفیت Full HD که دارد امکانات متعددی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

این مدل تلویزیون قابلیت استفاده روی میز و همچنین نصب بر روی دیوار را دارد.

   
از محبوب‌ها

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 43XT745 سایز 43 اینچ

امتیاز: ۴.۱    ۳۶۳ دیدگاه کاربران

۸۱٪ (۲۲۰ نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده‌اند.

  • سایز صفحه
    43 اینچ
  • تعداد بلندگوها
    دو عدد
  • توان هر بلندگو
    10 وات
  • کیفیت تصویر
    Full HD
  • رزولوشن
    1080 × 1920
  • نسبت تصویر
    16:9

     
از محبوب‌ها

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 43XT725 سایز 43 اینچ

امتیاز: ۴

۸۴٪ (۱۵۰ نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده‌اند.

  • توان هر بلندگو
    10 وات
  • کیفیت تصویر
    Full HD
  • رزولوشن
    1080 × 1920
  • نسبت تصویر
    16:9
  • سایز صفحه
    43 اینچ
  • امکانات تلویزیون
    رابط هوشمند

     
از محبوب‌ها

تلویزیون ال ای دی تی سی ال مدل 43D3000i سایز 43 اینچ

امتیاز: ۴.۱    ۱۰۹ دیدگاه کاربران

۸۶٪ (۷۰ نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده‌اند.

  • منبع انرژی
    AC 100V-240V 50/60Hz
  • نحوه نصب
    قابلیت اتصال به دیوار
  • تعداد رابط کامپوننت (Component)
    صفر عدد
  • تعداد رابط کامپوزیت (Composite)
    یک عدد
  • تعداد درگاه های HDMI
    دو عدد

     
از محبوب‌ها

تلویزیون ال ای دی اسنوا مدل SLD-43SA1260 سایز 43 اینچ

امتیاز: ۴.۲    ۲۶ دیدگاه کاربران

۸۱٪ (۱۰ نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده‌اند.

  • منبع انرژی
    برق شهری
  • کیفیت تصویر
    Full HD
  • رزولوشن
    1080 × 1920
  • سایز صفحه
    43 اینچ
  • تعداد درگاه های HDMI
    سه عدد
  • توان هر بلندگو
    10 وات

     

نوشته های مشابه

‫۲۰ دیدگاه ها

  1. بین برند های ایرانی به نظرم اسنوا گزینه خیلی خوبی. تنوع بالایی توی مدل های تولیدی داره و قیمت نسبتا مناسب نسبت به محصولات خارجی البته اگه کسی بخواد بیشتر هزینه کنه محصولات برند دوو هم خیلی انتخاب مناسبی

  2. اگه دنبال یه انتاب قیمت مناسب و با کیفیت هستید ایک ویژن خیلی خوبه مدل هوشمندش. من خودم ۴۳ اینچ خریدم الان چند ماهه استفاده میکنم و راضی هستم ازش . ممنون از سایت خوب خریدیار

  3. تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-65KE821S برای فضاهای نسبتا بزرگ خیلی خوبه. کیفیت تصویر خوب و داشتن قابلیت بلوتوث و …

  4. برند فیلیپس کلا محصولات با کیفیتی تولید می کنه و بین خریداران هم خیلی محبوبه کمتر خریداری رو میشه پیدا کرد که که از خریدش ناراضی باشه محصولاتش با اندازه های مختلف موجوده و با توجه به اندازه فضایی که دارید می تونید انتخاب کنید

  5. تلویزیون ال ای دی اسنوا مدل SLD-50SA1260U از همه نظر به نظر من عالیه. قیمت نسبتا مناسب در کنار کیفیت فوق العاده باعث شده این مدل یه انتخاب خوب باشه

  6. سلام به نظرتون بین محصولات اسنوا و ایکس ویژن محصولات کدوم برند اولا کیفیت بهتری دارند دوما خدمات پس از فروششون معتبر تر هستش؟

    1. هر دو خوب و معتبر هستن ولی طبق تجربه ما اسنوا به روز تر هست و خدمات کمی بهتری هم داره ولی هر دو از بهترین مارک تلویزیون ایرانی هستن.

  7. تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-55K5700U سایز ۵۵ اینچ خیلی عالیه من که از کاراییش راضیم واقعا امکانات و کیفیت تصویر بسیار خوبی داره

  8. خوب به نظرم بین مدل های معرفی شده
    تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-55K5700U سایز ۵۵ اینچ
    خیلی محصول خوبیه. کیفیت بالای تصویر و کیفیت ساخت بالا که از یه کمپانیه معتبر و معروفه

  9. تلویزیون ال ای دی اسنوا مدل SLD-50SA1260U امکانات خیلی خوبی داره کیفیت تصویرشم میتونه با محصولات گران قیمت به راحتی رقابت کنه به نظر من که عالیه و پیشنهاد میکنم بهتون این مدل رو

  10. ۴۳ این دوو رو خیریدم از دیجیکالا به نظرم انتخاب خیلی خوبی داشتم هم رو میز میشه ازش استفاده کرد هم قابلیت نصب به دیوار رو داره در مورد امکاناتشم که باید خدمتتون بگ واقعا امکانات متنوعی رو در اختیار کابر میزاره و در نهایت هم کیفیت تصویر خیلی بالایی داره

  11. ممنون از سایت خوب و خریدیار واقعا به انتخاب افراد کمک میکنید منم اگه بخوام نظرمو رد مورد خرید تلویزیون به دوستان بگم اینه که موقع خرید اولا به ضمانت ها و در قدم بعد به خدمات پس از فروش دقت کنید اینجوری خیالتون تا حد زیادیمیتونه از بابت کیفیت محصول راحت باشه

  12. خدمت دوستان عرض کنم که برای فضاهای نسبتا کوچک و متوسط تلویزیون ال ای دی هوشمند آر تی سی مدل ۴۹SM5410 سایز ۴۹ اینچ یه انتخاب عالیه از نظر من. امکانات خیلی خوبی در اختیار کاربران قرار میده و از طرف دیگه کیفیت تصویر خیلی خوبی هم داره. از نر من کیفیت ساختش هم در سطح خیلی بالاییه اکثر کسایی که این مدل رو خریدن در نهایت رضایت داشتن از خریدشون

  13. اگه بخوایم از نر قیمت و همچنین کیفیت و امکانات یه مورد رو انتخاب کنیم اسنوا خیلی شرایط مناسبی داره. خدمات پس از فروش اسنوا تو کشور خوبمون به راحتی در اختیار مشتریان قرار میگیره. قیمت محصولاتشم نسبت به کیفیت و امکاناتی که داره به نظر من مناسبه و به طور کلی ارزششو داره.

  14. مطلبتونو کامل خوندم و بعد با توجه به توضیحاتی که دادی محصولاتو توی دیجیکالا نگاه کردم به نظرم کارتون عالیه و یه راهنمای خرید عالی هستید ممنون از شما

  15. سلام خیلی عالی توضیح دادی من هم کیف کردم هم قول خوردم به جز سامسونگ وال جی هیچ چیزی نمی خواستم بخرم شما قولم زدی حالا پنجاه اینچ چی بخرم قیمت محمد نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *