خانه و آشپزخانه

۱۰ مدل بهترین تلویزیون ۵۵ اینچ بازار همراه با نظرات خریداران

بررسی بهترین مدل‌های تلویزیون 55 اینچ در بازار ایران

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

چند مدل بهترین تلویزیون ۵۵ اینچ بازار که ارزش معرفی دارند!

تلویزیون‌های ۵۵ اینچ یکی از پرفروش‌ترین سایزهای تلویزیون در بازار هستند، هرچند که رفته رفته دو سایز ۶۵ و ۷۵ اینچ هم رفته رفته با افزایش استقبال مردم روبرو شدند اما در حال حاضر سایز ۵۵ اینچ پرفروش‌ترین سایز تلویزیون هست که در این مطلب قرار است چند مدل از بهترین تلویزیون ۵۵ اینچ بازار را به شما معرفی کنیم.

البته اینکه بهترین تلویزیون ۵۵ اینچ کدام است، کاملا به نیاز شما بستگی دارد، به طور مثال اگر قرار است عمدتا در یک محیط تاریک تلویزیون تماشا کنید بهتر است که صفحه نمایش تلویزیون OLED باشد، اما اگر تلویزیون شما در یک محیط با نور کافی قرار دارد، تلویزیون با صفحه نمایش LED نیاز شما را رفع می‌کند.

پس در واقع بهترین تلویزیون برای هر خانواده با توجه به نیازهای آن خانواده کاملا متفاوت است، اما اگر این موارد را کنار بگذریم ما در این مطلب تلاش کردیم ۱۰ مدل بهترین تلویزیون ۵۵ اینچ را از نظر میزان فروش، رضایت خریداران از محصول و همچینن میزان معتبر بودن برند به شما معرفی کنیم و شما را یک قدم به انتخاب مناسب‌ترین تلویزیون ۵۵ اینچ نزدیک‌تر کنیم.

 

آیا واقعا سایز ۵۵ اینچ برای شما مناسب است؟

حالا که به دنبال خرید یک تلویزیون ۵۵ اینچ هستید، احتمالا تصمیم خود را گرفته‌اید، اما بد نیست که اگر هنوز در انتخاب سایز مردد هستید، نگاهی به شیوه انتخاب سایز تلویزیون داشته باشید و بار دیگر بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که آیا واقعا سایز ۵۵ اینچ برای شما مناسب است یا خیر.

برای مشخص کردن سایز تلویزیون تنها یک راه وجود دارد، باید مشخص کنید که فاصله شما از تلویزوین چقدر است؟ شاید به این فکر کنید که با تغییر چیدمان ممکن است فاصله شما از تلویزیون تغییر کند، به همین دلیل لازم است که چیدمان‌های مختلف را بررسی کنید و ببینید که در این چیدمان‌ها حداقل و حداکثر فاصله شما از تلویزیون چقدر است، با مشخص کردن این دو عدد از روی جدول زیر می‌تواند سایز مناسب را پیدا کنید.

بهترین مارک تلویزیون

تلویزیون ۵۵ اینچ خمیده بخریم یا مسطح؟

پیش از هر چیز بهتر است بدانید که تلویزیون های خمیده گسترده تصویر بیشتری ارایه می‌کنند اما اختلاف آن با تلویزیون های تخت بسیار ناچیز است، پس گسترده تصویر بیشتر دلیل کافی برای خرید تلویزیون های خمیده نیست، در واقع خرید تلویزیون خمیده به دلیل ظاهرش منطقی‌تر است تا خرید آن به دلیل گسترده تصویر بیشتر، در تلویزیون‌های خمیده تنها در فاصله نزدیک گسترده تصویر کمی از حالت تخت بهتر است، وقتی از تلویزیون فاصله می‌گیرید عملا تفاوتی بین حالت خمیده و تخت نیست.

تنها اگر ظاهر تلویزیون خمیده برای شما جذاب‌ است اقدام به خرید آن کنید، در غیر این صورت هیچ برتری نسبت به تلویزیون‌های تخت ندارند.

 

تلویزیون ۵۵ اینچ LCD ، LED یا OLED بخریم؟

تنها باید بدانید که تفاوت LCD و LED در نوری است که به آن مایع تابیده می‌شود. در تلویزیون های LCD نور تابیده شده از نوع فلورسنت یا همان مهتابی است اما در تلویزیون های LED نوری که از پشت به مایع تابیده می شود از نوع LED است که همین موضوع تفاوت های زیادی را بین این دو نوع تلویزیون ایجاد کرد است.

  • مصرف برق خیلی کمتر تلویزوین های LED
  • نمایش بهتر تصاویر از زاویه های مختلف تلویزیون در LED ها
  • کنتراست بهتر تلویزیون های LED

در OLED ها اصلا نیازی به تابانده شدن نور وجود ندارد و نورها توسط دیودهای نوری ساخته میشن که یک تکنولوژی جدیدتر محسوب می شود. در نتیجه تلویزیون های OLED می‌توانند در ضخامت های بسیار کم تولید شوند، پس اگر به دنبال تلویزیون های خیلی باریک هستید، احتمالا گزینه مورد نظرتان را به تلویزیون های OLED پیدا کنید.

راهنمای خرید تلویزیون

 

بهترین مارک تلویزیون ۵۵ اینچ کدام است؟

اگر به دنبال آشنایی عمیق‌تر با برندهای مختلف تلویزیون هستید، توصیه می‌کنم به مطلب بهترین مارک تلویزیون مراجعه کنید، در این مطلب خیلی مفصل به معرفی برندهای مختلف و همچنین نکات پیش از خرید تلویزیون پرداخته‌ شده است.

اما به طور کلی در حال حاضر از تلویزیون با سایز ۵۵ اینچ از برندهای مختلفی مانند سونی، تی سی ال، ایکس ویژن، دوو، اسنوا و ال جی در بازار وجود دارد(برند سامسونگ کمیاب شده است). همه این برندها محصولات قابل قبولی دارند که از نظر امکانات و همچنین قیمت باهم متفاوت هستند، در ادامه ۱۰ مدل بهترین تلویزیون ۵۵ اینچ بازار که از برندهای مختلفی هستند، معرفی شده‌اند.

 

۱۰ مدل بهترین تلویزیون ۵۵ اینچ بازار همراه با لینک خرید

 

در حال بارگذاری ویدیو ....
انتخاب ما

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-55K5700U سایز 55 اینچ

تلویزیون 55 اینچ از برند دوو که توسط 86درصد از خریداران به دیگران توصیه شده است و امتیاز 4.2 از 5 را در مجموع از خریداران کسب کرده است.

 


 

این تلویزیون 55 اینچ از برند دوو از تکنولوژی LED برخوردار است و قابل پخش تصویر با کیفیت 4K را دارد که نیاز خیلی از مخاطبان را رفع می‌کند.

روی این تلویزیون 2 پورت USB در نظر گرفته شده تا بتوانید به آن فلش وصل کنید و همچنین یک ورودی HDMI برای این تلویزیون در نظر گرفته شده تا بتوانید سایر لوازم صوتی و تصویری خود را به تلویزیون متصل کنید.

از سایر قابلیت‌های این تلویزیون می‌توان به :

قفل کودک، قابلیت ضبط، استاندارد صوتی Dolby، قابلیت اتصال به دیوار، کیفیت تصویر Ultra HD، سیستم عامل اندروید و پردازنده 4 هسته‌ای اشاره کرد که همه این موارد در کنار این تلویزیون را به یک انتخاب مناسب تبدیل کرده‌ است.

از نقاط قوت این تلویزیون می‌توان به: مجهز به رابط هوشمند اندورید، کیفیت پخش 4k و حاشیه باریک و قیمت مناسب اشاره کرد.
از نقاط ضعف می‌توان به: پایین‌تر بودن کیفیت تصویر نسبت به برندهای خارجی، کنتراست کمی ضعیف اشاره کرد. به گفته برخی خریدارن تلویزیون گاهی هنگ می‌کند.
   

از محبوب‌ها

تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-55SA620U سایز 55 اینچ

تلویزیون هوشمند 55 اینچ اسنوا که توسط 82درصد از خریداران به دیگران توصیه شده است و امتیاز 4 از 5 را در مجموع از خریداران کسب کرده است

 


 

این تلویزیون از یک نمایشگر با چنل IPS و کیفیت پخش 4K بهره می‌برد و دارای دو درگاه USB است تا بتوانید به آن فلش وصل کرده و فایل‌های خود را تماشا کنید.

این تلویزیون 55 اینچ اسنوا دارای سه ورودی HDMI است که در مقایسه با تلویزیون قبلی دو درگاه HDMI بیشتر دارد که بسیار کاربردی است.

سیستم صوتی این تلویزیون دو کاناله است و توان خروجی آن 30 وات واقعی است که عدد بسیار قابل قبولی است و از این نظر جای صحبتی نیست.

این تلویزیون 55 اینچ اسنوا یک گیرنده دیجیتال داخلی دارد و بدون نیاز به دستگاه‌هایی مانند ستاپ باکس می‌توانید شبکه‌های دیجیتال صدا و سیما مانند آی فیلم، نسیم و… را تماشا کنید.

از نقاط قوت این تلویزیون می‌توان به: قیمت مناسب، کیفیت پخش خوب، صفحه نمایش IPS، رابط هوشمند اندروید 9 و کیفیت پخش صدای خوب اشاره کرد.
از نقاط ضعف به گفته خریداران می‌توان به: داشتن کمی حاشیه تصویر، محل درگاه USB نه چندان جالب و کیفیت نسبتا پایین کنترل اشاره کرد.
   
از محبوب‌ها

تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل UA55TU6550TH سایز 55 اینچ

تلویزیون هوشمند 55 اینچ از برند سام الکترونیک که امتیاز 4.3 را در مجموع از خریداران کسب کرده است و 80درصد از خریداران این تلویزیون را به دیگران توصیه کرده اند.

این تلویزیون مجهز به سیستم صوتی دالبی است و صدای با کیفیتی تولید می‌کند.

 


 

این تلویزیون 55 اینچ سام الکترونیک از پنل نمایش LED بهره می‌برد که قابل پخش با کیفیت 4K را دارد و از این نظر می‌توان گفت که نیاز اکثر جامعه مخاطبان را برآورده می‌کند.

این تلویزیون سام الکترونیک مجهز به تکنولوژی تقویت‌کننده گستره رنگ است که موجب می‌شود رنگ‌های بسیار واقعی و طبیعی تولید کند، از 1070 میلیون رنگ پشتیبانی می‌کند.

از دیگر مزیت‌های این تلویزیون سام الکترونیک رابط هوشمند اندروید است، سیستم عامل این تلویزیون اندروید است که موجب می‌شود به راحتی همان برنامه‌هایی که روی گوشی اندرویدتان را دارید با روی تلویزیون هم نصب کنید.

این تلویزیون هم مانند نمونه‌های قبلی دارای درگاه‌های مختلف USB برای نصب فلش و درگاه HDMI برای اتصال سایر لوازم صوتی به تلویزیون می‌باشد.

از نقاط قوت به گفته خریداران می‌توان به: قیمت مناسب، سیستم عامل اندروید، خدمات پس از فروش خوب و کیفیت قابل قبول تصویر اشاره کرد.
از نقاط ضعف به گفته خریداران می‌توان به: کنترل کمی پیچیده، پردازنده تک هسته‌ای و پایین بودن نسخه اندروید آن اشاره کرد.
   
از محبوب‌ها

تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل 55P615 سایز 55 اینچ

این تلویزیون 55 اینچ از برند تی سی ال در مجموع امتیاز 4.2 را از خریدارن کسب کرده است و در لیست تلویزیون‌های پیشنهاد شده توسط دیگران در سایت دیجی کالا قرار دارد، هرچند که نمونه معرفی شده قبلی به نسبت فروش بیشتری داشتند، اما این تلویزیون هم در لیست پیشنهادی ها قرار دارد.

 


 

پنل این تلویزیون از نوع LED است و قابلیت پخش تصویر به صورت 4K را دارد و به فناوری HDR10 هم مجهز شده است.

HDR یکی از بهترین ویژگی‌هایی است که در تلویزیون‌های 4K وجود دارد. این کلمه مخفف عبارت High Dynamic Range به معنی محدوده‌ی پویای بالا است که به تلویزیون اجازه می‌دهد طیف بسیار وسیع‌تری از رنگ‌ها را نمایش دهد.

HDR10 محبوب‌ترین گزینه بین انواع HDR است و بیشترین محتوا با این استاندارد تولید شده است.

این تلویزیون هم مانند نمونه‌های قبلی از درگاه‌های USB جهت اتصال فلش و درگاه HDMI برای اتصال سایر لوازم صوتی و تصویر بهره‌مند است.

برای این تلویزیون نظرات زیادی درج نشده است و نمی‌توان نقاط قوت یا ضعف مشخصی را از گفته خریداران استخراج کرد، توصیه ما این است که هنگام خرید حتما نظرات سایر خریداران را چه به صورت آنلاین و چه به صورت حضوری جویا شوید.
   
از محبوب‌ها

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XYU715 سایز 55 اینچ

تلویزیون LED ایکس ویژن 55 اینچ که امتیاز 4.1 را از خریداران کسب کرده است و از سیستم عامل با اندروید 11 و پردازنده نسبتا خوب چهار هسته‌ای بهره می‌برد.

 


 

این تلویزیون ایکس ویژن یک پنل LED دارد و از کیفیت پخش Ultra HD – ۴K بهره می‌برد که لز این نظر نیاز اکثر مخاطبان را رفع می‌کند.

این تلویزیون مجهز به سیستم عامل اندروید نسخه 11، پردازنده 4هسته‌ای، حافظه رم DDR2 با ظرفیت 2 گیگ و همچنین حافظه ذخیره سازی 16 گیگ می‌باشد که همه این موارد در کنار هم یک پکیج کامل برای شما می‌سازد تا به راحتی با تلویزیون کار کنید و از امکانات آن بهره‌مند شوید.

در قسمت پشتی 2 درگاه USB 2.0 برای این تلویزیون در نظر گرفته شده که امکان اتصال ماوس و کیبورد را برای شما فراهم کرده است.

از نقاط قوت می‌توان به: ظرافت در طراحی، سیستم عامل اندروید نسخه 11، پردازنده 4هسته‌ای نسبتا قوی و کیفیت تصویر نسبتا خوب اشاره کرد.
نقطه ضعف مشخصی ندارد، با این حال یکی از خریداران از سیستم عامل کند گلایه کرده است. دقت کنید که برای رفع کندی سیستم عامل هر تلویزیونی می‌توانید با خرید یک اندروید باکس مشکل را به طور کامل حل کنید.
   
از محبوب‌ها

تلوزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل KD-55X80J سایز 55 اینچ

  • توان هر بلندگو: ۱۰ وات
  • کیفیت تصویر: Ultra HD – ۴K
  • رزولوشن: ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
  • سایز صفحه: ۵۵ اینچ
  • امکانات تلویزیون: رابط هوشمند
  • نوع رابط هوشمند: Android
  • تعداد درگاه های HDMI: چهار عدد
  • تعداد رابط کامپوزیت (Composite): یک عدد
  • تعداد بلندگوها: دو عدد
  • حافظه آنبرد ۱۶ گیگابایت EPG
  • توان خروجی کلی صدا: ۲۰ وات


 

از مهمترین ویژگی محصولات شرکت سونی می‌توان به کیفیت ساخت بالا و امکانات مختلف اشاره کرد که در مورد این تلویزیون 55 اینچ سونی هم صادق است.

وضوح تصویر بالا. طراحی و کیفیت ساخت مطلوب از ویژگی‌های اصلی این تلویزیون سونی است،  کیفیت تصویر 4K HDR با امکاناتی مانند TRILUMINOS Pro، Dynamic Contrast Enhancer و Motionflow XR 960 یک تصویر بسیار جذاب و کم نظیر را برای شما نمایش می‌دهد.

سیستم صوتی این تلویزیون سونی به شکلی عجیب خوب است و مجهز به سیستم دالبی ویژن 12بیت است. همچنین کیفیت تصویر آن ۴K به معنای واقعی است.
   
از محبوب‌ها

تلویزیون ال ای دی دوو مدل DLE-55K4310UL سایز 55 اینچ

  • سایز صفحه: ۵۵ اینچ
  • تعداد بلندگوها: دو عدد
  • توان هر بلندگو: ۱۵ وات
  • توان کلی ساب ووفر: ۳۰ وات
  • محل قرارگیری بلندگوها: پایین قاب
  • کیفیت تصویر: Ultra HD – ۴K
  • نسبت تصویر: ۱۶:۹
  • عمق بیتی: ۱۰
  • امکانات تلویزیون: گیرنده دیجیتال


     
از محبوب‌ها

تلویزیون ال ای دی اسنوا مدل SLD-55SA1260U سایز 55 اینچ

  • توان خروجی کلی صدا: ۳۰
  • استانداردهای صوتی: Dolby Digital Dolby
  • تکنولوژی صفحه: LED
  • نوع صفحه: تخت
  • تیونر: DVB-T۲
  • کیفیت تصویر: Ultra HD – ۴K
  • رزولوشن: ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰


 
از نقاط ضعف می‌توان به: هوشمند نبودن تلویزیون و نداشتن سیستم عامل اشاره کرد که یک ضعف نسبتا بزرگ است چرا که اغلب تلویزیون‌های این لیست هوشمند بودند.
   
از محبوب‌ها

تلویزیون هوشمند ال ای دی جی پلاس مدل 55PU716N سایز 55 اینچ

  • امکانات تلویزیون: رابط هوشمند
  • کیفیت تصویر: Ultra HD – ۴K
  • رزولوشن: ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
  • نسبت تصویر: ۱۶:۹
  • سایز صفحه: ۵۵ اینچ
  • نوع رابط هوشمند: Android
  • پردازنده: چهار هسته‌ای
  • اپلیکیشن: قابل نصب
  • بازی: قابل نصب
  • تعداد درگاه های HDMI: سه عدد


 

این تلویزیون به رابط هوشمند و سیستم عامل اندروید مجهز است و این موضوع اجازه‌ی نصب برنامه‌های مختلف را در آن می‌دهد.

از جمله مشخصات سخت‌افزاری این تلویزیون می‌توان به پردازنده‌ی 4 هسته‌ای، سه درگاه HDMI و دو درگاه USB اشاره کرد. تلویزیون جی پلاس مدل 55PU716N مجهز به گیرنده‌ی دیجیتال داخلی است و نیازی به خرید دستگاه مجزا برای آن نخواهد بود.

   
از محبوب‌ها

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-55MU732S سایز 55 اینچ

  • نوع رابط هوشمند:: Android
  • کیفیت تصویر: Ultra HD – ۴K
  • رزولوشن: ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
  • سایز صفحه: ۵۵ اینچ
  • امکانات تلویزیون: رابط هوشمند
  • پردازنده: چهار هسته‌ای
  • تعداد درگاه های HDMI: سه عدد


     

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *