ریپورتاژسایر مطالب پیشنهادی

نگاهی بر پرفروش ترین مدل های ماشین لباسشویی، ظرفشویی پاکشوما

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

در اینجا قصد داریم نگاهی داشته باشیم بر پرفروش ترین ماشین لباسشویی پاکشوما، بهترین مدل ماشین ظرفشویی پاکشوما و جدیدترین جاروبرقی پاکشوما از بهترین مارک ایرانی

 

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل  TFI-93401

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFI-93401 یکی از انواع لباسشویی درب از جلو با سرعت خشک کن ۱۴۰۰ دور در دقیقه و ظرفیت ۹ کیلوگرم با رنگ سفید می باشد شاید برای برخی این سوال پیش بیاید که این برند ساخت کجاست یا موتور این دستگاه ساخت کدام کشور است، اما پیش از آنکه به بررسی مشخصات ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFI 93401 به صورت دقیق تر بپردازیم و در ادامه نگاهی خواهیم داشت به بهترین مدل.

اما قبل از هر چیزی لازم است به این مورد اشاره کنیم که این برند در واقع برندی تازه در بازار لوازم خانگی ایران محسوب نمی ‌شود و این شرکت از سال ۱۳۵۴ با تولید انواع لباسشویی های نیمه اتوماتیک کار خود را به طور رسمی در کشور ایران آغاز نموده که در ابتدا تحت مارک لیدی واش فعالیت خود را بصورت قدرتمند آغاز کرد و جالب است بدانید که این کمپانی با همکاری‌ مشترکی که با شرکت های بزرگی همچون فیلیپس و ال‌ جی داشته است توانسته انواع لوازم خانگی خود را با بهترین و به روز ترین فناوری های روز دنیا مجهز نماید.

امروزه شاهد این هستیم که در ایران پس از ممنوعیت واردات لوازم خانگی این برند تا چه حد درخشان و پررنگ عمل می‌ کند و توانسته یکی از باکیفیت ‌ترین محصولات در دسته لباسشویی های ایران را به بازار عرضه کند و قسمت بزرگی از بازار را به ماشین لباسشویی ۹ کیلویی پاکشوما برای خانواده‌ هایی پرجمعیت مناسب محسوب می ‌باشد که با داشتن ۱۶ برنامه مناسب کار شستشوی بسیار آسان و دقیق را برای شما فراهم نموده است.

 

اگر بخواهیم در مورد برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی پاکشوما در این مدل توضیح کوتاهی بدهیم می توانیم آن را به صورت لیست زیر ارائه دهیم و در ادامه نیز به برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی پاکشوما اشاره خواهیم داشت.

  • Duvet: شستشوی الیاف پر شده یا مواد مصنوعی ازجمله پر متکا روتختی یا ملافه‌ ها
  • Add Garment: اضافه کردن لباس در حین عملکرد شستشو
  • SportsWear: شستن لباس های ورزشی
  • Handwash : برنامه ‌ای مناسب برای لباس هایی حساس و ظریف
  • Time Delay : شروع کار با زمان‌بندی مناسب و زمان شروع عملکرد با تأخیر
  • Drum Clean: شستشوی دیگ و در پی آن عدم ماندگاری بوی نامطبوع در درون دستگاه
  • Baby Care: شستشوی لباس های کودک به صورت کامل برای لکه بری مناسب تر و شستشوی دقیق‌تر مواد شوینده
  • Easy Care: برنامه اتوکشی آسان برای پارچه های حساسی که نیازمند به این می باشند که میزان کمتری نیاز به اتو کشی پیدا کنند
  • Super Quick 15: شستشو در زمان کوتاه ۱۵ دقیقه به صورت سریع
  • Rinse: آبکشی البسه
  • Cottons Eco: شستشوی لباس های کتان و یا از جنس پنبه با مصرف انرژی و آب کمتر
  • Color Wear: شستن لباس های ترکیبی و رنگی

همان طور که اشاره کردیم شما می‌ توانید برنامه ‌های متنوعی را در ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFI 93401 انتخاب فرمایید که در هنگام انتخاب آنها میزان آب گیری حالت خشک کن دمای آب و غیره به صورت اتوماتیک انجام خواهد شد و باعث می ‌شود بدون لطمه به لباس های خود بهترین و کامل ترین نوع لکه بری و شستشو با کیفیتی چشم گیر برای شما انجام شود.

در این مدل از ماشین لباسشویی ها که به صفروشگاه 20بخر

ورت درب از روبرو طراحی شده است نیاز نیست که آب گیری در یک مرحله انجام شود لذا در روند شستشوی لباس‌ های شما کار آبگیری در چند مرحله متفاوت و کاملا متناسب با نیاز شما صورت می ‌گیرد و همچنین برای خشک کردن میزان قدرت و سرعت خشک کن در این دسته از محصولات کاملا به صورت اتوماتیک و بر مبنای برنامه انتخاب شده شما انجام خواهد شد.

همان طور که اشاره کردیم ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFI-93401 با ظرفیت ۹ کیلو دارای قابلیت اضافه کردن لباس در حین کار می باشد از این رو اگر بعد از روشن کردن دستگاه تان یادتان افتاد که یکی از لباس های تان را یا چندی از آنها را درون دستگاه تان اضافه نکردید دیگر لازم نیست نگران این موضوع باشید یا اینکه منتظر باشید تا پس از پایان شستشو بار دیگر دستگاهتان را روشن کنید چراکه به آسانی می توانید لباس های جا افتاده خود را به لباس های داخل دستگاه اضافه کنید.

این امر علاوه بر سهولت استفاده و باعث جلوگیری از هدر رفتن انرژی و وقت شما خواهد شد و می ‌تواند جزو موارد مهم در هنگام انتخاب یک لباسشویی خوب محسوب شود، البته همین موضوع نیز در زمان خرید ماشین ظرفشویی پاکشوما نیز صدق می کند.

جمع بندی

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFI-93401 با رنگ سفید به صورت مبله طراحی شده است که با داشتن ظرفیت ۹ کیلوگرم برای خانواده‌ هایی تا پرجمعیت مناسب است رتبه انرژی این دستگاه +++A مثبت می باشد و می تواند با سرعت چرخش موتور ۱۴۰۰ دور در دقیقه در دسته ماشین لباسشویی پاکشوما با قدرتی بالا محسوب شود.

این دستگاه در دسته محصولاتی کم صدا به شمار می ‌رود که در حالت شستشو تنها ۵۴ و در حالت خشک کن تنها ۷۴ دسی بل صدا دارد از دیگر ویژگی‌ های این دستگاه که بدان اشاره کردیم داشتن ۱۶ برنامه شستشو صفحه نمایشگر LED و ابعاد استاندارد این محصول می باشد لازم است بدانید که ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFI 93401 مجهز به ورودی مستقل برای آب سرد و آب گرم می باشد که این امر به صرفه جویی در مصرف انرژی نیز کمک بسزایی می نماید.

شما عزیزان می توانید خرید این محصول را با بهترین قیمت لباسشویی پاکشوما مدل TFI-93401 و انواع ماشین ظرفشویی پاکشوما را از فروشگاه اینترنتی ۲۰ بخر انجام دهید و کالای خود را با گارانتی شرکتی پاکشوما تحویل بگیرید.

ماشین پاکشوما

بررسی ماشین ظرفشویی پاکشوما DSP-8038

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل DSP-8038 یکی از انواع ماشین ظرفشویی ۸ نفره پاکشوما به شمار می ‌رود که با داشتن یک سبد به رنگ سفید و مصرف انرژی +A ساخت کشور ایران می باشد این برند که توانسته انواع ظرفشویی باکیفیت و طول عمر بسیار بالایی را تولید کند و توانسته طرفداران بسیاری را به خود جلب کند.

اگر در دسته افرادی هستید که خانواده بسیار کم جمعیت می باشید و یا زوجی در منزل هستید می توانید ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل DSP-8038 را در کنار انواع لباسشویی پاکشوما با اطمینان خاطر برای خود انتخاب کنید این دستگاه با ابعاد استاندارد عرض ۵۵ سانتیمتر عمق ۵۰ و ارتفاع ۶۰ سانتیمتر تولید گردیده است که به سادگی می توانید آن را به بر روی کابینت خود قرار دهید.

گرفتن فضای کم و همراه تکمیل ترین قابلیت ها از ویژگی های مهم این دستگاه پرفروش به شمار می ‌رود لذا اگر به دنبال خرید ماشین ظرفشویی کوچکی هستید که کارایی های متناسب و مناسبی را نیز به شما عرضه کند می توانید این دستگاه را برای خود انتخاب کنید.

شروع کار با تأخیر از ویژگی های مهم این ماشین ظرفشویی پاکشوما به شمار می ‌رود چراکه شما می ‌توانید با چیدن ظروف در داخل دستگاه تان کار شستشو را به زمانی دیگر از روز در زمانی که میزان هزینه برق برای شما کم است یا بدون آنکه نیازی به حضور شما وجود داشته باشد کار شستن ظروف شما انجام شود که از ویژگی های مهم این دستگاه پرفروش به شمار می‌ رود لذا اگر به دنبال خرید ماشین ظرفشویی کوچکی هستید که کارایی های مناسبی را نیز به شما عرضه کند، می توانید ماشین ظرفشویی پاکشوما DSP-8038 را در کنار ماشین لباسشویی پاکشوما برای خود انتخاب کنید.

از ویژگی ‌های کلی این دستگاه می ‌توان به میزان مصرف انرژی و آب کم در شستشو اشاره کنیم، این دستگاه در حال هر حالت شستشو تنها ۹ لیتر آب مصرف خواهد نمود و میزان صدای تولیدی آن تنها ۳۰ دسی بل می‌ باشد که در دسته مدل ها و دستگاه های کم صدا به شمار می‌ رود و از ویژگی های مهم این ماشین ظرفشویی پاکشوما به شمار می‌ رود چراکه شما می ‌توانید با چیدن ظروف در داخل دستگاه تان کار شستشو را به ساعات پایانی روز منتقل کنید زمانی که میزان هزینه برق برای شما کم است یا بدون آنکه نیازی به حضور شما وجود داشته باشد کار شستن ظروف شما انجام شود.

ماشین ظرفشویی پاکشوما DSP-8038 دارای سیستم بخار شور برای شستن ظروف می باشد، شستن ظروف با بخار آب باعث می ‌شود که شستشوی ظرف به صورت ملایمی انجام شود و اگر ته مانده های غذایی شما بر روی ظرف های تان خشک شده باشد در این نوع از شستشو به طور کامل از بین برود لذا شما به وسیله انتخاب و خرید این ماشین ظرفشویی پاکشوما DSP-و داشتن برنامه بخارشو به همراه شستشوی اولیه می توانید تمیزترین نوع شستشو را در اختیار داشته باشید.

ممکن است برای شما پیش بیاید که پس از برداشتن ظرف های تان از درون دستگاه ماشین ظرفشویی ببینید که مانده ‌های خشک شده غذا بر کف ظروف شما باقی مانده است اما در این دسته از محصولات شستشو با حرارت بخار آب صورت می گیرد، شستشویی بسیار دقیق تری را به شما خواهد داد؛ علاوه بر آن ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل DSP-8038 دارای برنامه شستشوی سریع می باشد که این امکان را برای شما فراهم می سازد تا در مدت زمانی کوتاه کار شستن ظرف های تان را به سادگی انجام دهید تعداد ۶ برنامه در این دستگاه در اختیار شما می باشد تا بتوانید کاملاً بر اساس نوع ظروف خود و عملکرد دستگاه تو خود تنظیمات اتوماتیک را انجام دهید، همان طور که مشاهده می کنید برنامه های شستشو هم در ظرفشویی و هم در ماشین لباسشویی پاکشوما بسیار مهم است.

جمع بندی

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل DSP-8038 به رنگ سفید دارای ظرفیتی معادل ۸ نفر می باشد که می توانید ظروف خود را در دو طبقه قرار دهید این محصول از بهترین مارک ظرفشویی ساخت کشور ایران می باشد این دستگاه با ابعاد استاندارد و میزان صدای ۳۰ دسی بل، رتبه انرژی +A و مصرف ۹ لیتر آب برای هر سیکل شستشو به همراه قفل کودک، شروع عملکرد با تأخیر ۱ تا ۲۴ ساعت، شستشوی اولیه، سیستم برنامه بخارشو، شستشوی سریع و ۶ برنامه شستشو تولید شده است و شما عزیزان می توانید این محصول ودیگر انواع ماشین ظرفشویی پاکشوما و ماشین لباسشویی پاکشوما را با بهترین قیمت به همراه گارانتی اصلی شرکتی از فروشگاه آنلاین ۲۰ بخر تهیه فرمایید.

منبع: https://20bekhar.com



نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

  1. خدایی الان جوری شده قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما از بوش آلمان هم بیشتر حالا خوب یا بد مگه چاره دیگه ای هم داریم

    1. بله متاسفانه اجناس ایرانی هم ارزان نیستند و فقط تو این گرونی در دسترس تر و کمی قیمت مناسب تر هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *