ریپورتاژسایر مطالب پیشنهادی

با برندهای کولرهای آبی بیشتر آشنا شویم

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

با شروع فصل گرما و تابستان کولرها شروع به کار می­ شوند و بدون سیستم سرمایشی  نمی ­توان گرمای زیاد فصل تابستان را تحمل کرد، از این رو یک کولر آبی می تواند هوای خنک و لذت بخشی را برای محیط خانه یا محل کار فراهم کند. کولرها مدل­ و برندهای زیادی دارند و هر یک کاربرد و کارایی خاصی به دنبال دارند که ما در این مقاله قصد داریم چند برند کولر آبی با مهم ­ترین فاکتورها را برای شما بازگو کنیم تا در حین خرید این محصول اطلاعات کافی را داشته باشید.

کولر آبی آبسال

کولر آبی آبسال یک سیستم سرمایشی مستقل محسوب می شود به این معنا که شما به راحتی می توانید با استفاده از کلید کنترل دما، دمای کولر خود را به میزان دلخواه تنظیم نمایید. کولر آبی های آبسال دارای برچسب رده A مصرف انرژی می باشند که این موضوع نشان دهنده مصرف بهینه انرژی توسط آن می باشد. کولر آبی آبسال تقریبا ۶۰ درصد کمتر از بقیه محصولات مشابه خود انرژی برق مصرف می کنند که این موضوع باعث کاهش هزینه های شما می شود. کولرهای آبی آبسال به دلیل نصب دو عدد واشر پلاستیکی در کنار آن مانع از لرزش و تولید صدا به وسیله دستگاه در حین کار می شود. کولر آبی آبسال در مدل ها و انواع مختلف تولید و به بازار عرضه می شود که در ادامه به بررسی ویژگی های هر کدام از آن ها می پردازیم.

 

کولر آبی بالازن آبسال (کولر بالکنی)

دریچه خروجی هوا در کولر آبی بالازن آبسال از قسمت بالای آن می باشد و نام دیگر این کولر آبی، کولر بالکنی نیز است. کولر آبی بالازن اغلب برای مکا‌ن ‌هایی طراحی شده است که ورودی کانال کولر آبی در آن ها از طریق پنجره یا بالکن یا تراس ساختمان می باشد.

از ویژگی های کولر آبی بالازن آبسال می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دارای پوشال از جنس مرغوب
  • دارای سیستم جدید آبرسانی و افزایش راندمان کولر آبی
  • دارای بدنه گالوانیزه و مقاوم در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی
  • عدم ریختن آب بر روی الکتروموتور و افزایش طول عمر دستگاه
  • اشغال فضای بسیار کم به دلیل قرار گرفتن دریچه خروجی هوا از سقف کولر آبی

 

کولر آبی کم مصرف آبسال

کولرهای آبی کم مصرف آبسال همان طور که از نام آن ها پیدا است مصرف انرژی برق کمتری در مقایسه با سایر مدل های آن دارند. کولر آبی کم مصرف آبسال دارای رده انرژی A و بر اساس استانداردهای روز دنیا تولید شده است.

از ویژگی های کولر آبی کم مصرف آبسال می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مقاوم در برابر نوسانات ولتاژ برق
  • عدم تولید سروصدا به وسیله موتور آن در محیط
  • دارای علامت هشدار زمان تعویض پوشال دستگاه
  • دارای تایمر خاموش و روشن بر اساس دمای محیط
  • مجهز به موتور پر قدرت و در عین حال کم مصرف ۳۷۰ واتی
  • جنس بدنه از ورقه گالوانیزه و مقاوم در برابر خوردگی و زنگ ‌زدگی
  • دارای دکمه اقتصادی به معنی کاهش دور موتور بعد از خنکی اولیه به صورت خودکار

 

کولر آبی سلولزی آبسال

کولر آبی سلولزی آبسال دارای پدهایی از جنس سلولز می باشد که قابلت جذب بسیار بالای آلودگی موجود در هوا را برعهده دارد.

از ویژگی ‌های کولر آبی سلولزی آبسال می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دارای کلید محافظ جان
  • مجهز به موتور دو دور
  • دارای کلید الکترونیک با قابلیت کنترل از راه دور
  • دارای پد سلولزی با تبخیر آب و جریان هوای بهتر
  • دارای پروانه یکپارچه پلاستیکی، مقاوم در برابر ضربه، اکسید شدن و جذب ذرات گرد و غبار
  • بدنه و قسمت‌ های فلزی از ورق گالوانیزه مرغوب با پوشش ضخیمی از رنگ پودری الکترواستاتیکی

تصویر کولر آبسال

کولر آبی پرتابل آبسال

کولر آبی پرتابل یا قابل حمل در دو مدل رومیزی یا پایه دار ساخته می شود که مناسب برای استفاده در محیطی با متراژ ۲۰ الی ۳۰ متر مربع می ‌باشد. ظرفیت این مدل از کولر آبی در مقایسه با دیگر کولرهای آبی کمتر است و کولرهای آبی پرتابل همان طور که از نامشان پیداست، قابلیت حمل و جا به‌ جایی دارند.

از ویژگی های کولر آبی پرتابل آبسال می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • عدم جذب ذرات و آلودگی
  • مصرف کم انرژی و کاهش هزینه ها
  • دارای نشانگر هوشمند نشان دهنده پر شدن مخزن آب کولر
  • ساخت قطعات آن از پلاستیک ABS و مقاوم در برابر ضربه
  • قراردادن کولر در مسیر تأمین هوای تازه برای ورود هوا به داخل کولر

 

مینی کولر آبی آبسال

مینی کولرهای آبسال تمام ویژگی های کولر آبی معمولی را دارند ولی در ابعاد کوچک تولید می شوند که قابلیت حمل و جا به ‌جایی در هر نقطه ای که بخواهید را دارد.

از ویژگی‌ های مینی کولر آبی آبسال می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دارای پد سلولزی
  • کوچک و قابل حمل
  • دارای کلید محافظ جان
  • مجهز به موتور سه دور
  • نشانگر سطح آب داخل مخزن
  • دارای کلید الکترونیک با قابلیت کنترل از راه دور
  • امکان پر کردن مخزن آب به دو روش دستی و اتصال به شبکه آب شهری
  • امکان قرارگیری داخل اتاق (نزدیک پنجره) یا خارج از اتاق (پشت پنجره)
  • کم مصرف، استاندارد و مقرون به صرفه در مقایسه با سایر محصولات مشابه
  • بدنه و قسمت‌ های فلزی از ورق گالوانیزه مرغوب با پوشش ضخیمی از رنگ پودری
  • دارای پروانه یکپارچه پلاستیکی، مقاوم در برابر ضربه، اکسید شدن و جذب ذرات گرد و غبار

 

کولر آبی سپهر الکتریک

تنوع در ظرفیت و مدل کولر آبی های تولیدی گروه صنعتی سپهر الکتریک این امکان را فراهم کرده تا در محیط های مختلف به منظور تامین هوای خنک و مطبوع بتوان از این سیستم ها بهره مند شد. کولر آبی سپهر الکتریک در انواع پوشالی، پرتابل، آکسیال، خروجی از بالا و سلولزی با قدرت خنک کنندگی بالا تولید می گردد.

 

عکس کولر آبی

 

کولر آبی پوشالی سپهر الکتریک

کولر آبی سپهر الکتریک مدل پوشالی در سری SE با ظرفیت هوادهی ۲۳۰۰ تا ۷۰۰۰ تولید می شود. سیستم آبرسانی در این مدل از کولر آبی پوشالی سپهر الکتریک طوری طراحی شده است که آب را از طریق ناودان ها به طور یکنواخت روی پوشال ها توزیع می کند. پوشال های اشباع بکار رفته در این مدل ها قابلیت جذب آب آن ها را افزایش داده و به همین دلیل این سری از قدرت خنک کنندگی بالایی برخوردارند. فن این دستگاه از نوع سانتریفیوژ است که بخاطر ساختار و کارکرد آن، با صدای کمی کار کرده و قدرت پرتاب باد و هوادهی بالایی دارد. این مدل را می توان در پشت بام، حیاط و یا بالکن نصب و از طریق سیستم کانال کشی هوای خنک و مطبوع را به فضای داخلی منتقل نمود. از ویژگی های منحصر بفرد کولر آبی سپهر الکتریک می توان به کلید حفاظت از جان آن اشاره کرد که سطح ایمنی دستگاه را بالا می برد.

 

کولر آبی پرتابل سپهر الکتریک

کولر آبی پرتابل یا قابل حمل سپهر الکتریک در ظرفیت هوادهی ۲۸۰۰ نیز در سبد کالایی گروه تولیدی سپهر الکتریک افزوده شده که برای محیط هایی با متراژ کم مناسب ترین گزینه به شمار می آیند. از مزایای این مدل کولر آبی می توان به نصب و راه اندازی آسان و کم هزینه ی آن اشاره کرد. مدل پرتابل را می توان با قرار دادن روی میز و یا چهار پایه بدون نیاز به کانال کشی نصب و راه اندازی نمود، به این ترتیب به طور مستقیم هوای خنک ایجاد شده را به فضای داخلی هدایت می کند. بدنه دستگاه از بهترین متریال با ظاهری منحصر بفرد ساخته شده که با هر نوع دکوراسیون همخوانی داشته و دمای اتاق را در مدت زمان کوتاه به درجه دلخواه کاربر می رساند و همچنین دارای فن آکسیال می باشد که با صدای کم کار کرده و از قدرت پرتاب باد بالایی برخوردار است.

 

کولر آبی آکسیال سپهر الکتریک

خرید کولر آبی آکسیال سپهر الکتریک برای محیط هایی که با محدودیت در نصب و فضا مواجه اند، گزینه مناسبی محسوب می شود و در ظرفیت هوادهی ۳۱۰۰ در بازار موجود است. محفظه آبرسانی این مدل به صورت دستی و شناور پر می شود و دریچه های خروجی به صورت اتوماتیک قابل تغییر هستند. از ویژگی های کولر آبی آکسیال سپهر الکتریک می توان به توان قدرت پرتاب باد آن تا ۱۵ متر اشاره کرد که محیط را به خوبی پوشش داده و می تواند هوای خنک را به طور یکنواخت در محیط توزیع کند. یکی دیگر از ویژگی های منحصر بفرد این سیستم ها تنظیم به حالت پنکه و بدون ریزش آب روی پوشال ها می باشد که در صورت نیاز می توان دستگاه را روی این حالت تنظیم کرد و گردش و توزیع هوای داخل اتاق را بهبود بخشید. امکان راه اندازی به کمک باتری خودرو و  Inverter از ویژگی های منحصر بفرد این دستگاه می باشد.

 

کولر آبی خروجی از بالا سپهر الکتریک (کولر بالکنی)

کولر آبی خروجی از بالا سپهر الکتریک به عنوان کولر بالکنی نیز در بازار شناخته می شود و به همین جهت می توان دستگاه را در بالکن و یا در حیاط قرار داد و از بالای بدنه کانال کشی کرد. بدنه ی کولر از ورق گالوانیزه ضخیم و مقاوم با پوشش رنگ الکترواستاتیک تهیه شده که مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی، اشعه uv دارا می باشد. از مزایای این محصولات می توان به دریچه های مشبک چهار طرفه دستگاه اشاره کرد که دریچه خروجی هوا در بالای بدنه قرار دارد و با چهار واسط تبخیری از قابلیت خنک کنندگی بالا برخوردارند. بنابراین حجم بیشتری از هوای خنک را تولید کرده و به داخل ساختمان منتقل می کنند.

 

کولر آبی سلولزی سپهر الکتریک

کولر آبی سلولزی سپهر الکتریک در ظرفیت  هوادهی ۲۰۰۰ الی ۷۰۰۰ با راندمان و بازدهی بالا تولید و به بازار عرضه می شود. استفاده از پدهای سلولزی در این دستگاه سبب افزایش بازدهی و عملکرد کولر آبی می گردد. از ویژگی های پد سلولزی می توان به تراکم بیشتر نسبت به پد های پوشالی و قدرت جذب آب بالا اشاره نمود، همچنین این پد ها به میزان قابل توجهی از ورود گرد و غبار، باکتری ها و آلاینده ها به داخل محفظه ی کولر جلوگیری می کنند. استفاده از کلید حفاظت از جان سطح ایمنی دستگاه را حین نصب و راه اندازی تامین می نماید که این ویژگی از مزایای منحصربفرد آن بشمار می آید. از ورق گالوانیزه محکم و مقاوم با پوشش رنگ الکترواستاتیک در ساخت بدنه ی مدل سلولزی استفاده شده که مقاومت دستگاه را در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی افزایش می دهد.

ویژگی ‌های کولر آبی سپهر الکتریک

  • مصرف انرژی پایین
  • پوشش رنگ الکترواستاتیک مقاوم در برابر نور خورشید
  • استفاده از پوشال‌های مرغوب
  • کلید محافظ جان

شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی  از جمله کولر آبی برفاب، کولر آبی آبسال و … را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. اطمینان از کیفیت کالا یکی از موارد مهمی است که در خرید لوازم خانگی مورد توجه کاربران است و فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر با دارا بودن مجوزهای قانونی این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که تمامی کالاهای موجود در این فروشگاه از مبادی رسمی و قانونی تامین شده اند و دارای کیفیت و ضمانت نامه می باشند.



نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *