مراقبت از پوست

۱۰ مدل بهترین کرم ضد لک گیاهی ایرانی و خارجی اثرگذار

بهترین کرم های ضد لک گیاهی در بازار ایران

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

آکنه و لکه روی پوست صورت، چیزیست که همه ما تجربه کرده‌ایم و شاید خیلی از ما دوست داشته باشیم با یک فشار کوچک روی لکه، آن را از روی صورت محو کنیم، هرچند که این جادو هنوز امکان پذیر نیست، اما همانند گذشته هم نیست که نتوانیم با لکه‌ها مبارزه کنیم، امروز با کمک انواع کرم ضد لک گیاهی می‌توانیم تا حد قابل قبولی لکه‌ها را از بین ببریم.

این مطلب به صورت اختصاصی در مورد معرفی چند مدل بهترین کرم ضد لک گیاهی نگارش شده است و در سراسر مطلب موضوع صحبت ما کرم ضد لک گیاهی است، اینکه کرم ضد لک گیاهی چه فوایدی دارد، تا چه حد موثر است، بهترین مدل‌ها کدام هستند و… اگر اصراری بر گیاهی بودن کرم ندارید، می‌توانید به مطلب بهترین کرم ضد لک مراجعه کنید.

 

چرا کرم ضد لک گیاهی بخریم؟

امروزه کرم های ضد لک  در دو نوع شیمیایی و گیاهی ساخته و تولید می‌شوند که ضد لک های شیمیایی به دلیل دارا بودن مقادیری الکل و ترکیباتی مثل: نیاسین امین، آزلائیک اسید و… ممکن است در برخی از افراد باعث ایجاد مشکلاتی همچون: آلرژی و تحریک پوست، پیری زود رس، افزایش خطر ابتلا به سرطان پوست و عفونت های پوستی شوند این مدل از ضد لک ها قادر هستند که با سرعت بالاتری لک ها را از بین ببرند ولی در عین حال باعث بروز مشکلات متعدد پوستی می‌شوند.

ولی ضد لک های گیاهی همان گونه که از نامشان پیداست فرمولاسیونی کاملا گیاهی دارند و در ساخت آنها از عصاره گیاهانی همچون: ریشه شیرین بیان، عصاره گیاه روناس، عصاره گیاه بابونه، عصاره گیاه رزماری، عصاره گیاه آلوئه ورا، زرد چوبه، زنجبیل و گیاه گوتوکولا استفاده می‌شود.

این مدل از ضد لک ها با توجه به ساختار گیاهی که دارند باعث بروز مشکلات پوستی نمی‌شوند و هر فردی می‌تواند با خیالی آسوده از این محصول گیاهی برای بهبود و رفع لک های خود استفاده کند. توصیه می‌کنیم اگر قصد خرید کرم های ضد لک را دارید بهتر است که کرم های ضدلک از نوع گیاهی را در اولویت خرید خود قرار دهید.

ضد لک‌ ها با مهار آنزیم تیروزیناز، که مسئول تولید ملانین در پوست است، به رفع لک‌ها کمک می‌کنند و همچنین ممکن است سرعت تجدید سلول‌های پوست را افزایش دهند.

 

آیا کرم ضد لک واقعا موثر است؟

در میزان اثرگذاری کرم های ضد لک دو عامل دخیل هستند. اولین عامل ترکیبات سازنده کرم های ضد لک می‌باشد بدین صورت که هر چقدر کرم ضد لک دارای ترکیبات قوی و با کیفیتی باشد در از بین بردن لک ها موثرتر عمل می‌کند و دومین عامل در میزان اثرگذاری کرم ضد لک استفاده مداوم و درست از این محصول است برای نتیجه گیری از کرم های ضدلک باید حتما دوره‌ی درمان خود را کامل نمایید.

 

با کرم ضد لک کدام لک‌ها را می‌توان از بین برد؟

    • لکه های پوستی ناشی از نور آفتاب
    • لکه های پوستی دوران بارداری
    • لکه های ناشی از تغییرات هورمونی
    • لک‌های پوستی ناشی از افزایش سن
    • لک‌های پوستی ناشی از بیماری
    • لکه های پوستی ناشی از آسیب‌های التهابی پوست همانند: آکنه، سوختگی‌ها، خراشیدگی و گزیدگی

 

آیا کرم ضد لک گیاهی می‌توانند مضر باشد؟

کرم‌های ضدلک گیاهی اگر دارای ساختاری با کیفیت و در شرایط استریل ساخته شده باشند، هیچ نوع عوارضی مثل: قرمزی، التهاب و سوختگی در پوست ایجاد نمی‌کنند. گفتنی است که این کرم‌ها علاوه بر رفع لک، موجب شادابی و طراوت پوست نیز می‌شوند از این رو استفاده از این محصول گیاهی نه تنها عوارضی ندارد بلکه مزایای بیشتری نیز دارد و استفاده از آنها برای هر فردی به عنوان روتین روزانه توصیه می‌شود.

 

۵ مدل بهترین کرم ضد لک گیاهی به انتخاب خریدیار

۱- کرم ضد لک دی اوردینری مدل ویتامین C 30% حجم ۳۰ میلی لیتر

کرم ضد لک گیاهی اوردینری استوانه شکل پلاستیکی با رنگ بدنه بژ

یکی از بهترین کرم های ضد لک گیاهی کرم دی اوردینری مدل ویتامین سی است. فرمولاسیون این کرم ضد لک گیاهی به گونه ای است که می‌تواند با تقویت بافت پوست ناهمواری هایی که به دلیل وجود جوش و آکنه به وجود آمده را کاهش دهد و پوستی صاف را برایتان به ارمغان آورد.

این کرم ضد لک کاملا گیاهی هیچ گونه آسیبی به پوست نمی‌رساند و سازگار با انواع پوست ها می‌باشد. این محصول اوردینری ساختاری غنی از ویتامین سی دارد و برای استفاده کسانی که به دنبال محصول کاملا وگان هستند پیشنهاد می‌شود.

برای استفاده از این کرم کافیست که شب ها مقداری از آن را بر روی پوست تمیز خود بمالید و سپس به خوبی پخش نماید و اجازه دهید تا جذب پوستتان گردد.

مشاهده و خرید کرم ضد لک دی اوردینری

 

۲- کرم ضد لک ژاک آندرل پاریس مدل WHITE ACTIVE مجموعه ۲ عددی

کرم ضد لک گیاهی ژاک آندرال پاریس با بدنه و درب سفید رنگ مدل استوانه ای

از دیگر کرم های ضد لک گیاهی می‌توان به یک محصول فرانسوی اشاره نمود. کرم ضد لک ژاک آندرل پاریس مدل WHITE ACTIVE حجم ۳۰ میلی لیتر به صورت مجموعه ۲ عددی روانه بازار شده است. این مدل کرم با توجه به فرمولاسیونی که دارد به عنوان یکی از بهترین کرم های ضد لک گیاهی برای از بین بردن لک های صورت و دست شناخته شده است.

این کرم ضد لک گیاهی حاوی ترکیبات روشن کننده(آربوتین)، ویتامینC و ترکیبات مرطوب کننده (شی باتر و ویتامین E ) می باشد که این ترکیبات موثر سبب رفع لک های پوستی و روشن تر شدن پوست می‌شوند و از طرفی در رفع لک های تیره، تقویت پوست و رطوبت رسانی عمیق پوستی نقش به سزایی دارند.

برای استفاده از این کرم کافیست که صبح ها مقداری از کرم ژاک آندرل را بر روی پوست تمیز صورت و یا دستتان بمالید و به آرامی  ماساژ دهید تا خوب جذب گردد.

مشاهده و خرید کرم ضد لک ژاک آندرل پاریس

 

۳- کرم ضد لک درماتوم مدل MELAZEX حجم ۳۰ میلی لیتر

کرم ضد لک گیاهی درماتوم استوانه ای شکل سفید و قرمز رنگ

کرم ضد لک ایرانی درماتوم مدل MELAZEX حجم ۳۰ میلی لیتر یکی دیگر از بهترین محصولات گیاهی در بازار است که حاوی عصاره شی باتر، روغن آووکادو و شیرین بیان بوده و به از بین بردن لکه های ایجاد شده پوستی کمک بسیاری می‌کند.

در این محصول بیش از ۱۰ نوع ماده موثره ضد لک استفاده شده است که می‌تواند از بروز لک های پوستی ناشی از لیزر درمانی، اپیلاسیون، لایه برداری، تغییرات هورمونی، استفاده از برخی داروها و تابش اشعه مضر ماوراء بنفش نور خورشید جلوگیری نماید و همچنین لکه های قهوه ای ایجاد شده در پوست را درمان کند.

برای استفاده از این کرم ضدلک گیاهی ابتدا باید صورت خود را به خوبی تمیز نمایید و سپس مقداری از کرم را بر روی پوست ناحیه مورد نظر قرار داده و به آرامی ماساژ دهید تا جذب پوستتان شود. استفاده از این محصول به صورت دو بار در روز می‌باشد.

مشاهده و خرید کرم ضد لک درماتوم مدل MELAZEX

 

۴- کرم ضد لک کندال مدل AS حجم ۴۰ میلی لیتر

کرم ضد لک گیاهی کندال استوانه ای با بدنه ای سفید و سبز

کرم ضد لک صورت کندال به دلیل دارا بودن تکنولوژی انحصاری یکی از بهترین کرم های ضد لک گیاهی ایرانی به حساب می‌آید. ساختار این محصول گیاهی حاوی عصاره شیرین بیان، عصاره چای سبز، ویتامین ب۳، ویتامین ب۵ و… است که باعث از  بین رفتن لک های پوستی، جوانسازی، روشن کنندگی پوست، شادابی و لطافت پوستی می‌شود. بافت این کرم ضد لک گیاهی و طبیعی بسیار سبک بوده و به راحتی جذب پوست می‌شود.

برای استفاده از این کرم کافیست که شب ها مقداری از آن را بر روی پوست تمیز صورت خود بمالید و سپس به خوبی پخش نماید و اجازه دهید تا جذب پوستتان گردد.

مشاهده و خرید کرم ضد لک کندال مدل AS

 

۵- کرم ضد لک و ضد جوش شمعدانی مدل Hida Multipurpose حجم ۱۵ میلی لیتر

کرم ضد لک گیاهی شمعدانی محفظه ای دایره ای شکل زرد

آخرین کرم ضد لک گیاهی به انتخاب خریدیار کرم ضد لک و ضد جوش شمعدانی است. این کرم ضد لک چند منظوره محصولی ایرانی است که با قیمت کاملا اقتصادی روانه بازار شده است. کیفیت خوب و اقتصادی بودن این کرم ضدلک موجب افزایش طرفداران این کرم گیاهی شده است بطوریکه بسیاری از خریداران از خرید این کرم در سایت دیجی کالا اعلام رضایت نموده اند.

ساختار این مدل کرم ضد لک گیاهی به گونه ای است که می‌تواند به عمق پوست نفوذ کند و غدد ایجاد چربی و جوش را از بین ببرد و در نتیجه شادابی و لطافت پوستی را به ارمغان آورد. این محصول کاملا گیاهی حاوی عصاره هایی نظیر: پاپایا ، آووکادو ، عصاره جلبک های دریایی ، عصاره آلوئه ورا ، موم عسل ، زرد چوبه ، توت سفید است، که ترکیب این عصاره های موثر با یکدیگر در کاهش و حذف جوش های صورت، تیرگی و لکه های پوست تاثیر گذار هستند.

برای استفاده از این کرم کافیست که شب ها مقداری از آن را بر روی پوست تمیز صورت خود بمالید و سپس به خوبی پخش نماید و اجازه دهید تا جذب پوستتان شود.

مشاهده و خرید کرم ضد لک و ضد جوش شمعدانی

 

بهترین روش استفاده از کرم ضد لک گیاهی چگونه است؟

قبل از هر چیزی باید بدانید که میزان نتیجه گیری از کرم های ضدلک گیاهی با توجه به نوع لکه و جنس پوست در هر فرد متفاوت است و ممکن است که فرآیند درمان در برخی از افراد کوتاه تر و در برخی دیگر طولانی تر صورت گیرد.

برای استفاده از کرم های ضد لک گیاهی ابتدا باید پوست خود را به خوبی تمیز نمایید و سپس مقداری از کرم را در ناحیه مورد نظر بمالید. گفتنی است که اگر هدف از استفاده از کرم ضد لک گیاهی رفع لکه است باید فقط روی لکه مورد استفاده قرار گیرد ولی اگر به منظور پیشگیری از بروز لک از این محصول استفاده می‌کنید بایستی در تمام نواحی پوست صورت آن را استفاده نمایید.

 

منابع:

 

۱۰ مدل بهترین کرم ضد لک گیاهی به انتخاب مصرف کنندگان:

  • نحوه نمایش محصول ها
کرم ضدلک رز هرب مدل No Hydroquinone حجم 60 میلی لیتر

کرم ضدلک رز هرب مدل No Hydroquinone حجم ۶۰ میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۳۹۵۷
  • نوع عصاره
    شیرین بیان
  • نوع ویتامین
    A - E
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم ضد لک و ضد جوش شمعدانی مدل Hida Multipurpose حجم 15 میلی لیتر

کرم ضد لک و ضد جوش شمعدانی مدل Hida Multipurpose حجم ۱۵ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۵
  • راهنمای استفاده
    قبل از استفاده صورت خود را با صابون بشورید ( در صورت حساسیت به صابون و یا خشکی زیاد پوست ، میتوانید از شوینده مناسب پوست خود استفاده کنید ) هرشب استفاده کنید و به آرامی ماساژ دهید تا کرم کاملا جذب پوست شود و بعد از ۷ ساعت پوست خود را با شوینده بشورید
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نوع عصاره
    پاپایا ، آووکادو ، عصاره جلبک های دریایی ، عصاره آلوئه ورا ، موم عسل ، زرد چوبه ، توت سفید
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    پس از باز شدن در یخچال نگه داری شود در جای گرم نگه داری نشود کرم رو بیشتر از ۷ ساعت روی پوست نگه ندارید این محصول فقط شب ها باید مصرف بشود برای رسیدن به نتیجه مطلوب حتما طبق دستور العمل مصرف کنید حتما در روز از ضد آفتاب استفاده کنید موثر برای : رفع انواع جوش های صورت محو و کمرنگ کردن لکه های پوستی (غیر مادر زادی ) روشن شدن و یکدست شدن رنگ پوست مرطوب کننده و نرم کننده رفع چروک های کم عمق
مشاهده قیمت و موجودی محصول
سرم ضد لک متد مدل wh حجم 15 میلی لیتر

سرم ضد لک متد مدل wh حجم ۱۵ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۵
  • راهنمای استفاده
    مقدار مورد نیاز از سرم ضدلک و روشن کننده متد (Method) را روی محل مورد نظر با ضربات آرام و نرم پخش کنید تا به صورت کامل جذب پوستتان شود. توصیه: محصول را درون یخچال و دور از نور خورشید نگهداری کنید.
  • جنس محفظه
    شیشه
  • نوع محفظه
    شیشه
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم ضد لک بیتروی مدل 01 حجم 30 میلی لیتر

کرم ضد لک بیتروی مدل ۰۱ حجم ۳۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۳۰ میلی‌لیتر
  • جنس محفظه
    تیوپی
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • سایر توضیحات
    فاقد پارابین کاهش لک های بارداری
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم ضد لک ادیب مدل 01 حجم 30 میلی لیتر

کرم ضد لک ادیب مدل ۰۱ حجم ۳۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۳۰
  • راهنمای استفاده
    با توجه به نوع پوست خود، صورت را با شوینده ای ملایم بشویید. مقداری از کرم را روی صورت خود بمالیدو ماساژ دهید تا کاملاً جذب پوست شود. برای جلوگیری از تیرگی مجدد پوست، در طول روز می توان دو بار این محصول را استفاده نمود.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۴۸/۱۰۸۱۳
  • نوع عصاره
    بابونه
  • نوع ویتامین
    ویتامین های ضروری
  • مشخصات ویژه
    معطر
  • ترکیبات
    بدون پارابن
  • جنس محفظه
    تیوپی
  • نوع محفظه
    پلاستیک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    کرم گیاهی ادیب مدل زانا شاپ، ضد لک و جوش می باشد
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم ضد لک فیس دوکس مدل LC حجم 30 میلی لیتر

کرم ضد لک فیس دوکس مدل LC حجم ۳۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۳۰
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۲۷۸/ظ/۵۶
  • نوع عصاره
    گریپ فروت
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    حاوی AHA
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم ضد لک توتال درم مدل intense حجم 30 میلی لیتر

کرم ضد لک توتال درم مدل intense حجم ۳۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۳۰
  • نوع عصاره
    ندارد
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    مناسب برای انواع پوست مناسب برای خانم ها و آقایان لایه بردار قوی حاوی ترکیبات موثر ضد لک درخشان و یکدست کننده پوست درمان قوی و سریع انواع لک به واسطه ترکیب موثر اثرگذاری قابل رویت پس از سه هفته استفاده صحیح از محصول مناسب جهت از بین بردن لکه های مقاوم به درمان موثر در درمان لک های ناشی از آفتاب، جای جوش، لیزر پیلینگ، افزایش سن و ملاسما حجم ۳۰ میلی لیتر ساخت بصورت همکاری کشورهای فرانسه و ایران
مشاهده قیمت و موجودی محصول
کرم ضد لک درماتوم مدل MELAZEX حجم 30 میلی لیتر

کرم ضد لک درماتوم مدل MELAZEX حجم ۳۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۳۰
  • راهنمای استفاده
    ابتدا پوست خود را با پاک کننده مناسب کاملاً تمیز کنید. سپس به مقدار کافی از کرم MELAZEX را بر روی پوست ناحیه مورد نظر قرار داده، به آرامی ماساژ دهید تا بطور کامل جذب گردد. از مالش شدید کرم بر روی پوست خودداری کنید. روزانه دوبار این عمل را تکرار نمایید. مدت زمان مصرف این محصول بین هشت تا دوازده هفته می باشد. به علت متفاوت بودن نوع، شدت و وسعت لک های پوستی بهتر است دوره درمان با توصیه پزشک در نظر گرفته شود تا بهترین اثرات درمانی را ایجاد نماید. این محصول حاوی مواد موثره ضد آفتاب می باشد ولی بهتر است بعنوان مکمل درمان و حصول حداکثر حفاظت، از ضد آفتاب مناسب پوست خود استفاده کنید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۶۲۶۰۶۰۶۸۱۰۲۳۴
  • نوع عصاره
    شی باتر ، روغن آووکادو ، شیرین بیان
  • نوع ویتامین
    C
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    - رفع تدریجی و موثر لک های قهوه ای و جلوگیری از بروز مجدد آنها - برطرف نموده اختلالات رنگدانه ای ناشی از افزایش سن، تغییرات هورمونی، استفاده از برخی داروها و تابش اشعه مضر ماوراء بنفش نور خورشید - مکمل درمان جهت جلوگیری از بروز لک های پوستی ناشی از لیزر درمانی، اپیلاسیون و لایه برداری - حاوی مواد موثر ضد آفتاب جهت جلوگیری از اثرات مخرب پرتوهای مضر ماوراء بنفش نور خورشید - فاید هیدروکینون و کوجیک اسید
مشاهده قیمت و موجودی محصول
ژل ضد لک آردن سبوما مدل SALICYL2 حجم 20 میلی لیتر

ژل ضد لک آردن سبوما مدل SALICYL2 حجم ۲۰ میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نوع عصاره
    ندارد
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
مشاهده قیمت و موجودی محصول
در حال بارگذاری ویدیو ....


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *