ریپورتاژسایر مطالب پیشنهادی

ادکلن زنانه چی بخرم؟

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

من و همکارانم در این مقاله قصد داریم به این سوال پر تکرار بانوان عزیز پاسخ بدیم که “ادکلن زنانه چی بخرم” و به شما کمک کنیم که بهترین محصول متناسب با روحیه خود را انتخاب کنید و اگر تا پایان مقاله با ما همراه باشید از کیفیت و قیمت ادکلن های شرکتی ایرانی سورپرایز خواهید شد.

چرا ادکلن بخرم؟

همه شما در طول روز با رایحه‌های مختلفی روبرو می‌شوید که برخی از آن‌ها به مزاجتان خوش آمده و برخی دیگر را نمی‌پسندید اما در اصل از این که دیگران به خوش بو بودن خود اهمیت می‌دهند، برایتان خوشایند است. در این بین خود شما نیز همواره سعی می‌کنید خوشبو و خوش رایحه باشید.

همه ما خانمها یا آقایانی را فقط به خاطر بوی عطر آنها به یاد داریم دلیل آن هم علمی است ،‌ حس بویایی یکی حس بسیار قدرت مند است که به طور مستقیم با مغز در ارتباط است.

جدا از اینکه زنها عاشق خرید کردن هستند ، قطعا استفاده از یک ادکلن چه زن و چه مرد را در جایگاهی بالاتر از لحاظ اعتماد به نفس قرار می‌دهد چون خوشبو بودن یک صفت پسندیده است .

ادکلن زنانه چی بخرم از دیجی کالا

در ادامه معروفترین عطرهای زنانه را که در سایت دیجی کالا موجود است را به شما معرفی میکنیم.

ادو پرفیوم زنانه ویکتور اند رالف مدل Flower Bomb

این ادکلن زنانه یکی از معروفترین ادکلن های زنانه بازار است نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا طرفداران بسیاری دارد البته اینکه در ابتدا معرفی شده دلیل بر مناسب ترین بودن نیست ، بلکه عطر مناسب را باید قیمت و تناسب با فصل داشته باشد.

این عطر ترکیبی از گل های رنگارنگ و خوشبو می‌باشد که با اولین استفاده حس انرژی و تحرک و گرمای خاصی را به همراه ‌می‌آورد ،‌طبع آن گرم و شیرین است و مناسب فصول سرد سال.

رایحه اولیه آن بوی چای سبز را به همراه دارد و پس گذشت چند ثانیه از استفاده بوی گلهای تابستانی و نعناع کوهی به مشام می‌رسد ، که نماد خانمهای ورزشکار و پر تحرک است.
tical
شرکت سازنده این ادکلن کمپانی ویکتور اند رالف می‌باشد که در سال ۲۰۰۵ یکی از بهترین ادکلن های زنانه را به بازار معرفی کرد این عطر در دسته گرم قرار می‌گیرد و بوی گلی آن برای زمستان مناسب تر است. قیمت آن بین ۳،۰۰۰،۰۰۰ تا ۴،۰۰۰،۰۰۰ تومان است که قیمت بسیار بالایی است.
برای خرید آن می‌توانید از این لینک استفاده کنید.

عطر زنانه جادور-دیور جادور(ژادور) | Dior J’adore

یکی از دیگر شاهکار‌های شرکت ادکلن سازی دیور عطر ماندگار جادور است که بر اعتبار برند دیور بیش از پیش افزوده است ، این عطر مناسب خانمهایی است که دوست دارند هنگام برگشت از سر کار هم بوی خوبی داشته باشند و نماد بانوان شیک پوش و با کلاس است.

برای اولین بار یک عطر ساز از کشور معروف ترین عطرهای دنیا فرانسه که کالیس بکر نام داشت در سال ۱۹۹۹ این محصول را ساخت و از آن هنگام در سراسر جهان طرفداران زیادی پیدا کرد.

tical

تنها چند لحظه از استفاده از این عطر کافی است تا رایحه ابتدایی آن ترنج و خربزه و میوه‌های تابستانی به مشام برسد ، رایحه اصلی آن مثل قدم زدن در باغی پر از گل است و گل‌های یاس و رز و بنفشه به فراوانی به مشام می‌رسد.

رایحه پایانی‌ آن مشک و چند گیاه دیگر است که آنرا مناسب فصل‌های پاییز و زمستان کرده است ، قیمت ادکلن اصل آن البته اگر به فروشنده اعتماد کامل داشته باشید ۵،۰۰۰،۰۰۰ میلیون تومان می‌شود ، که بسیار بالاست ولی در مقابل ، قیمت ادکلن زنانه جادور دیور شرکتی شما رو شگفت زده خواهد کرد .

البته در ادامه مقاله در مورد ادکلنهای زنانه شرکتی هم صحبت خواهیم کرد ولی همین را بدانید که ادکلن جادور شرکتی فقط ۱۸۰ هزار تومان قیمت دارد البته می‌توانید همین الان از صفحه خرید ادکلنهای شرکتی را بازدید کنید و آنرا سفارش دهید.

 

ادکلن زنانه گود گرل مشکی Good Girl

این محصول در سایت دیجی کالا با حجم ۸۰ میل موجود است و قیمت آن ۳،۵۰۰،۰۰۰ تومان است که فروشندگان مختلفی دارد که به گفته نویسنده این محصول اصل می‌باشد.

شکل خاص آن که شبیه کفش پاشنه بلند است براحتی تشخیص داده میشود و مناسب خانهایی شیک پوش و جوان است ، عطر آن گرم و تلخ است برعکس اکثر عطرهای زنانه که معمولا شیرین است.

رایحه اولیه این ادکلن زنانه قهوه و بادام است که نماد هیجان و سرعت است ، پس از چند ثانیه که محصول را استفاده کردید به سرعت بوی گل شما را به یک دشت پر از گل می‌برد ، گلهای مریم و یاس همه جا پراکنده و انرژی مثبت در محیط اطراف پخش می‌کند و در پایان و پس از چند ساعت بوی دانه قهوه به مشام می‌رسد.

اولین بار در قرن بیستم این ادلکن در سال ۲۰۱۶ توسط شرکت ادکلن سازی کارولینا هررا آمریکایی ساخته شد ، شعار جالب این عطر “بد بودن خیلی خوبه”‌  از همان ابتدای تولید توجه همه را به خود جلب کرد ،  و چنان طرفدار در سراسر دنیا پیدا کرد که تبدیل به یک نماد برای زنان شاغل و دو شخصیتی شد.

قیمت این ادکلن حدود ۳،۰۰۰،۰۰۰ تا ۳،۷۰۰،۰۰۰ تومان می‌باشد ، در مقابل ادکلن اصلی گود گرل البته اگر اصل باشد و ادکلن فیک به جای آن فروخته نشود خرید ادکلن شرکتی گود گرل  که ساخت ایران نیز می‌باشد را به شما پیشنهاد میکنیم  که دارای قیمتی به مراتب کمتر می‌باشد که با ۹۰% درصد شباهت رایحه و قیمتی حدود ۵% قیمت اصل! کاملا برای خرید به صرفه است.

ادکلن ایفوریا کالوین کلین زنانه

خدمت شما ، پیشنهاد خرید یکی از محبوبترین ادکلن‌های زنانه چند سال اخیر که نماد خانمهایی با وقار و خوش رفتار است ، این عطر یکی از محبوب ترین عطرهای زنانه در سراسر دنیا و حتی ایران است به طوری که اولین پیشنهاد یک عطر فروش خوش سلیقه به شما احتمالا این عطر است.

ایفوریا زنانه عطری فوق العاده است که از میوه‌هایی مثل سیب ، ترکیبات گل لاله و چوب نوعی درخت و کهربا ساخته شده است شاید در حالتی نماد بانوان خوش گذران و اهل تفریح باشد.

برای اولین بار توسط سه عطر ساز آمریکایی در سال ۲۰۰۵ میلادی ساخته شد و در دسته عطرهای گرم و مناسب فصول سرد سال است.

مهمترین دلیل این محبوبیت ماندگاری و و ظاهر بسیار جذاب حعبه آن است و صد البته قیمت بالای محصول اصل که بازه‌ی ۳،۰۰۰،۰۰۰ تا ۴،۰۰۰،۰۰۰

دارد که در مقابل ادکلن شرکتی ایفوریا کالوین کلین قابل مقایسه نیست.

 

ادکلن زنانه لانکوم لاویه بست

اینبار شرکت سازنده فقط ادکلن تولید نمی‌کند و تولید کننده لوازم آرایشی نیز هست ، داستان از این قرار است که یک کارمند فرانسوی بنام Armand در سال ۱۹۳۵ شرکت لانکوم را پایه گذاری کرد و هدف آن تولید لوازم آرایشی با کیفیت و حرفه‌ای بود که در این کار کاملا موفق عمل کرد.

“لَ وی اِ بِل” در فرانسوی به معنی “زندگی زیباست ” و رایحه‌ای قدرتمند و تاثیر گذار دارد و در بین صدها عطر تولید شده توسط لانکوم تبدیل به یک عطر زنانه ماندگار شده است.

عطر لاویه بست La Vie Est Belle یک رایحه گل میوه در ابتدای آن ، رایحه نعنا هندی گل یاس و شکوفه پرتقال پس از گذشت چند ثانیه از استفاده و و همچنین بادام و دانه کاکائو در پایان و پس از گذشت چند ساعت به مشام می‌رسد ، این عطر شیرین و گرم است و برای همه فصول سال مناسب است.

قیمت آن حدود ۲،۸۰۰،۰۰۰ تا ۳،۳۰۰،۰۰۰ تومان است البته باز هم پیشنهاد ما بازدید و خرید ادکلن شرکتی لاویه بست بله در سایت تیکال است.

خرید ادکلن شرکتی

یکی از فاکتورهای مهم در خرید ادکلن زنانه قیمت آن است. همه شما به خوبی می‌دانید که عطرها و ادکلن‌های اصل و اورجینال با قیمت‌های بسیار بالا به فروش می‌رسند.‌ علاوه بر آن شما هیچگاه نمی‌توانید که اصل بودن آن‌ها را تشخیص دهید. اکثر عطرهایی که برندهای برتر دنیا را یدک می‌کشند از راه‌های غیرقانونی وارد کشور می‌شوند.

این عطرها به احتمال قوی عطرهای فیک و تقلبی هستند که تنها با نام عطرهای اورجینال و با قیمت‌های گزاف به فروش می‌رسند. ادکلن‌های شرکتی دقیقا نقطه مقابل این عطرها قرار دارند. هرچند ادکلن‌های شرکتی با ادکلن‌های اورجینال متفاوتند اما قیمت آن‌ها نسبت به کیفیتی که دارند، بسیار مناسب و به صرفه است.

ادکلن‌های شرکتی به هیچ وجه تقلبی نیستند بلکه آن‌ها بر اساس فرمول‌ عطرهای اورجینال و به روش کاملا قانونی با در نظر گرفتن حقوق برندهای برتر عطر و ادکلن ساخته می‌شوند. جامعه هدف این عطرها آن دسته از افرادی هستند که قصد دادن هزینه گزاف برای خرید ادکلن اصل رو ندارند.

قیمت ادکلن شرکتی

ادکلن‌های شرکتی در ایران از محبوبیت بسیاری برخوردار است. این ادکلن‌ها برندهای خاص خود را دارند و با قیمت بسیار مناسب و استثنایی به فروش می‌رسند. شما می‌توانید به جای خرید ادکلن زنانه  و پرداخت هزینه‌های زیاد برای خرید ادکلن‌های تقلبی به جای ادکلن اصل، ادکلن‌های شرکتی ایرانی را خریداری کنید که از کیفیت و تنوع بالا و البته قیمت بسیار مناسب برخوردارند‌.

رایحه ادکلن های شرکتی تا حد زیادی تقریبا ۹۰% شبیه محصولات اصل میباشد ولی قیمت این محصولات حتی نزدیک محصولات اصل هم نیست به همین دلیل کاملا مقرون به صرفا هستند و ارزش خرید بالایی دارند.



نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *