ریپورتاژسایر مطالب پیشنهادی

ویژگی های تشک تخت باکیفیت برای کمر درد چیست؟

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

تشک طبی ، واژه‌ای آشنا برای همه کسانی است که می‌خواهند خواب خوبی داشته باشند. شما مخاطب گرامی چه شاغل باشید چه خانه‌دار، چه مرد باشید و چه زن، در طول روز مشغله بسیاری دارید. قطعا بعد از یک روز کاری پر هیاهو، به امید یک خواب راحت در طول شب، به تخت خواب می‌روید.

حالا فرض کنید اگر خواب شما کیفیت لازم را نداشته باشد چقدر انرژی در طول روز هدر می‌دهید. خُلق و خویتان به هم می‌ریزد. حوصله ندارید و حتی ممکن است در محل کار با همکاران یا رئیس خود مشاجره کنید. پس با یک خواب راحت و با کیفیت، می‌توانید تمام روز خود را بسازید و از آن لذت ببرید.

در تجربه یک خواب شیرین و لذت‌بخش، عوامل بسیاری دخیل است. از مهم‌ترین این عوامل می‌توان تشک تخت را نام برد. اهمیت تشکی که به روی آن می‌خوابید آن‌قدر زیاد است که می‌تواند کیفیت خواب شما را تحت تاثیر قرار دهد. بدن شما در طول شب به مدت چندین ساعت، با تشک تخت در تماس است. بنابراین انتخاب یک تشک مناسب با ویژگی‌های خاص، گامی مهم برای داشتن یک خواب رویایی است. در ادامه شما را برای انتخاب و خرید تشک طبی راهنمایی خواهیم کرد.

تشک خوشبان

تاثیر تشک بر خواب انسان

خواب خوب و کافی نه تنها بر روح و روان انسان اثر می‌گذارد بلکه سلامت جسم او را نیز تضمین می‌کند. اگر تاکنون دچار دردهای عضلانی، سیاتیک، کمر درد و … شده‌اید قطعا به فکر انتخاب یک تشک خوب افتاده‌اید. و اگر خوشبختانه تاکنون این مشکلات را نداشته‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم به فکر پیش‌گیری باشید. شاید اگر بشنوید درصد بالایی از مشکلات جسمی مانند دردهای عضلانی به علت استفاده از تشک نامناسب است تعجب کنید. اما این واقعیت دارد.

بهبود عملکرد سیستم عصبی، تقویت حافظه، افزایش توانایی یادگیری و حتی افزایش طول عمر از مزایای داشتن خواب مناسب است. توضیح هر کدام از موارد بالا به تنهایی یک مقاله پژوهشی است. اما واقعیت این است که چه بخواهید چه نخواهید خواب یک فرایند موثر در بهبود عملکرد جسمی و ذهنی شماست. و تشک تخت عاملی مهم بر کیفیت خواب است.

 

اثرات دیگر تشک بر کیفیت خواب و مزایای آن

تا به این‌جا فقط برخی از اثرات تشک استاندارد بر کیفیت خواب را توضیح دادیم. با توجه به مقالات پژوهشی معتبر در مجلات علمی، مزایای شگرفی هنگام داشتن یک خواب با کیفیت اثبات شده است. و اکنون ما می‌دانیم بهره‌مندی از این مزایا به انتخاب یک تشک طبی استاندارد وابسته است. این مزایا شامل موارد زیر است:

جوانی و شادابی پوست

رفع افسردگی

بهبود حافظه

رهایی از استرس و نگرانی

افزایش هوشیاری

بهبود عملکرد سیستم‌های درونی بدن

جلوگیری از بیماری‌های قلبی و عروقی

افزایش طول عمر

بهبود خلق و خو

و …

 

سایت تشک خوشبان

نحوه انتخاب یک تشک طبی

حالا که به طور دقیق و گسترده از مزایای بهره‌مندی از تشک طبی استاندارد مطلع شدید بهتر است ویژگی‌های یک تشک طبی را با هم بررسی کنیم. این‌گونه شما به راحتی می‌توانید تشک تخت مناسب را خریداری کنید.

 

ویژگی‌های یک تشک طبی استاندارد

تشک‌های‌ طبی برخلاف تشک‌های معمولی ارتفاع متنوعی دارند. میزان این ارتفاع بسیار مهم است. با توجه به اندازه تخت خود می‌توانید تشک طبی برگزینید که از سطح تخت‌ خواب بالاتر باشد.

تشک طبی از نظر نرمی و سفتی باید در وضعیت متعادل باشد. تشک با سفتی متوسط و مناسب می‌تواند بدن شما را از نظر قرارگیری ستون فقرات در وضعیت مناسب قرار دهد. این را بدانید که تشک صرفا نرم و یا سفت می‌تواند به ستون فقرات و عضلات شما آسیب برساند.

پوست شما مدت زمان زیادی با تشک در تماس است. پارچه تشک طبی باید درصد مناسبی از الیاف طبیعی داشته باشد تا از حساس شدن پوست شما جلوگیری شود. برخی از آلرژی‌ها و بیماری‌های پوستی به دلیل پارچه تشک نامرغوب ایجاد می‌شود. به علاوه پارچه تشک تخت باید از نفوذ حشرات به داخل تشک جلوگیری کند. ضد حریق و ضد آب باشد. در نهایت مانع از تجمع میکروب بر روی تشک شود.

نکته مهم دیگر در انتخاب بهترین تشک طبی مناسب، وزن شماست. هر چقدر وزن فرد بیش‌تر شود به تشک متراکم و مستحکم‌تری نیاز است. تشک‌ طبی با درصد نرمی بالاتر مناسب افراد با وزن کم است.

با توجه به سایز تخت خواب خود، عرض تشک طبی را تعیین کنید. هرگز برای تخت‌های دو نفره از تشک‌های یک نفره استفاده نکنید. برای راحتی کمر و عضلات، تشک طبی باید متناسب با سایز تخت خواب باشد.

با توجه به مواردی که گفته شد شما می‌توانید تشک طبی مناسب را انتخاب کنید. تشک های کلاس مموری خوشخواب، تشک طبیرفنری،تشک سوپر کلاس، تشک سوپر استار خوشخواب و تشک طبی پاکتی از انواع تشک‌هایی است که می‌توانید با توجه به ویژگی و کاربردهای هر کدام آن‌ها را برگزینید.

 

خرید تشک خوشبان

خرید تشک طبی

برای خرید تشک طبی به گارانتی آن توجه کنید. نوع متریال و مواد به کار رفته در تهیه تشک بسیار مهم است. برای اطمینان از کیفیت تشک طبی حتما از یک مرکز معتبر خرید کنید. محصول خریداری شده باید دارای یک شناسنامه باشد. این‌گونه موقع تحویل تشک تخت، مطمئن خواهید شد این محصول با ویژگی‌های سفارش داده شده در ابتدا، مطابقت دارد. دقت در بسته‌بندی، ارسال به موقع و توجه به نیاز مشتری برای انتخاب تشک، از ویژگی‌های مهم یک سایت فروش تشک طبی است.

اگر با همه مطالبی که مطرح شد برای خرید تشک طبی مصمم هستید ما به شما خوشخوابان را معرفی می‌کنیم. سایت خوشخوابان، فروشگاه اینترنتی شرکت خوشخواب است. تمام نکات مهمی که برای خرید تشک طبی معرفی شد در سایت خوشخوابان رعایت می‌شود. اگر به سلامتی روح و جسم خود اهمیت می‌دهید خرید تشک طبی را به تعویق نیندازید.

کسانی که به سلامتی خود اهمیت می‌دهند خرید تشک طبی را در اولویت قرار می‌دهند. ما در این مقاله شما را برای خرید تشک طبی راهنمایی می‌کنیم

منبع : سایت تشک خوشخواب



نوشته های مشابه

‫۳ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *