کفش ورزشی

خرید ۲۵ مدل بهترین کفش طبی مردانه و زنانه [ ایرانی و خارجی ]

راهنمای خرید بهترین مارک کفش طبی مردانه و زنانه

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

وقتی صحبت از کفش طبی می‌شود، منظور کفش‌هایی هستند که نحوه طراحی و ساخت آن‌ها به گونه‌ای است که به درد یا مشکلاتی که در ناحیه انگشتان پا، زانوها و یا کمر وجود دارند کمک می‌کنند. در واقع اگر در نواحی گفته شده مشکلاتی داشته باشید، کفش‌ها طبی به گونه‌ای هستند که آسیبی به نواحی وارد نکرده و شما را در روند بهبود این نواحی یاری می‌کنند.

علت این موضوع هم ساخت متفاوت این کفش‌هاست، کفی این کفش‌ها، رویه این کفش‌ها، متریال به کار رفته در ساخت و همچنین نحوه طراحی این کفش‌ها به طور کلی از کفش‌های عادی متفاوت است و دقیقا همین موضوع موجب می‌شود که این کفش‌ها برای مفاصل و استخوان‌ها آسیبی به همراه نداشته باشند.

در ادامه به بررسی ضمن پاسخ به سوالات متفاوت در خصوص کفش طبی، چند مورد از بهترین مارک کفش طبی و همچنین چند مدل بهترین کفش طبی را به شما معرفی می‌کنیم.

 

کفش طبی برای چه افرادی مناسب است؟

کفش‌های طبی اگرچه برای افرادی که در نواحی پا یا کمر مشکلاتی دارند مناسب هستند، اما سایر افراد هم می‌توانند از این کفش‌ها هم به جهت راحتی و هم به جهت پیشگیری از مشکلات مفصلی استفاده کنن.

در واقع خیلی از خریداران کفش‌های طبی مشکلی در پا یا مفاصل ندارند و تنها به دلیل راحتی بیشتر از این کفش‌ها استفاده می‌کنند تا به این شکل هم راحت باشند و هم از مشکلات احتمالی که کفش‌های غیر استاندارد بوجود می‌آورند پیشگیری کنند.

 

آیا کفش‌های غیر طبی مضر هستند؟

واقعیت این است که خیلی از کفش‌های موجود در بازار که عمدتا از برندهای معتبری نیستند و حتی در برخی موارد از برندهای معتبر هستند، استانداردهای لازم در ساخت را ندارند و در دراز مدت موجب آسیب به پا، زانو و کمر می‌شوند.

با این حال خیلی از برندهای معتبر ایرانی و خارجی با وجود اینکه از نام طبی در کفش‌های خود استفاده نمی‌کنند اما به دلیل استفاده از کفی‌ با جنس مناسب و طراحی استاندارد به هیچ وجه برای کمر یا پا مشکلی ایجاد نمی‌کنند، به طور مثال کتانی‌های ورزشی از برندهای معتبری همچون ریباک، نایک و … کاملا استاندارد هستند، هرچند که نام طبی را با خود به همراه ندارند.

مورد دیگری که باید در نظر داشته باشید هدف از طراحی کفش است، به طور مثال وقتی یک کتانی برای پیاده روی طراحی شده است استانداردهای لازم برای پیاده روی در آن رعایت شده است و اگر برای دویدن از آن استفاده کنید ممکن است دچار مشکلاتی شوید، یا اگر یک کفش به عنوان کفش مجلسی طراحی شده است اگر به عنوان کفش روزمره مورد استفاده قرار گیرد قطعا آسیب‌هایی به همراه خواهد داشت.

 

 

بهترین کفش طبی موجود در بازار ایران کدام است؟

حالا که با کفش طبی و ویژگی‌های آن آشنا شدید باید به سوالات دیگری پاسخ دهیم، سوالاتی از قبیل بهترین کفش طبی کدام است؟ بهترین مارک کفش طبی چیست؟ بهترین تولید کنندگان کفش طبی در ایران و جهان کدامند؟ چطور کفش طبی تقلبی نخریم؟

حتما می‌دانید که خیلی از کفش‌های طبی موجود در بازار در حقیقت طبی نیستند و تنها ظاهرشان را شبیه کفش‌های طبی طراحی کرده‌اند و از نظر راحتی به هیچ وجه طبی نیستند و تنها نام طبی را با خود یدک می‌کشند.

هرچند که هیچ وقت توصیه ما این نیست که همیشه گران‌ترین ها بهترین هستند اما در مورد کفش طبی باید گفت که معمولا کفش‌های طبی ارزان اصل نیستند و تنها نام طبی روی آن گذاشته شده است و واقعیت این است که کفش‌های طبی اصل و واقعی معمولا قیمت بالاتری دارند.

از آنجایی که شما به دنبال کفش طبی تنها به دلیل راحتی هستید، هیچ توجیهی وجود ندارد که کفش طبی ارزان خریداری کنید در حالی که خودتان هم می‌دانید طبی نیستند.

برای راحتی شما در خرید و انتخاب کفش طبی ما چند برند مختلف کفش طبی را در ادامه بررسی کرده ‌ایم و همچنین ۲۵ مدل بهترین کفش طبی بازار را برای شما انتخاب کرده‌ایم، توصیه ما این است که پیش از خرید کفش طبی حتما نظرات سایر خریداران را در مورد آن بررسی کنید.

 

مطلب پیشنهادی: برای مشاهده راهنمای خرید لگ ورزشی زنانه اینجا کلیک کنید.

 

۱- کفش‌های طبی برند نیوبالانس، مناسب برای پیاده روی و دویدن طولانی کفش طبی نیوبالانس

نیوبالانس یکی از برندهای مطرح آمریکایی در تولید کفش و کتانی است که در زمینه تولید کفش و کتابی طبی تخصص ویژه‌ای دارد، کفش‌ها و کتانی‌های نیوبالانس برای افراد با  انواع بیماری‌های پا ازجمله درد پاشنه پا و ورم کف پا مناسب هستند.

کفی‌های میانی این برند معمولا لایه EVA دارد و شوک را جذب می‌کند و زیره‌های این کفش ضربه گیر دارد و با سطح زمین چسبندگی قابل قبولی دارد که همین موضوع موجب می‌شود که برای پیاده روی و یا دویدن بلند مدت مناسب باشند.

برند نیوبالانس صرفا یک تولید کننده کفش طبی نیست، نیوبالانس یک تولید کننده کتانی های ورزشی است که به دلیل توجه زیاد به راحتی و استانداردها کفش‌ها راحتی و ورزشی این برند کاملا استاندارد هستند و طبی به شما می‌روند.

تصاویر و لیست قیمت کفش های نیوبالانس

 

۲- کفش‌‌ های طبی برند هوکا، راحت و استانداردکفش طبی هوکا

برند هوکا هم مانند نیوبالانس کفش‌ها و کتانی‌های کاملا استانداردی را تولید می‌کند که در حقیقا در دسته بندی تولید کنندگان کفش های طبی و ارتوپدی قرار ندارد اما توجه زیاد به راحتی و رعایت استانداردها موجب شده که کفش‌های آن را بتوان به عنوان کفش طبی مورد استفاده قرار داد.

کفش‌های هوکا زیره‌های نسبتا عمیق، راحت و استانداردی هستند که از نظر ظاهری هم به کفش ها و کتانی های طبی شباهت دارند، زیره‌های این برند معمولا از فرمول پلی‌اورتان منحصربه‌فرد ساخته شده‌اند که شوک را جذب می‌کند و از پاها، کمر و ساق پا در زمانی که مدتی طولانی می‌ایستید محافظت به عمل می‌آورد.

تصاویر و لیست قیمت کفش های هوکا

 

۳- کفش‌ های برند اکو، راحتی در عین زیبایی و جذابیت

کفش طبی اکواکو از تولید‌کنندگان مطرح کفش‌های راحتی و روزمره است که کفش‌های بسیار زیبا، شیک و در عین حال راحتی تولید می‌کند، اکو یک برند دانمارکی است که خیلی از افرادی که راحتی را در عین زیبایی و به روز بودن می‌پسندند از این برند خرید می‌کنند، هرچند که محصولات این برند همیشه گران هستند.

هرچند که همه محصولات برند اکو کاملا استاندارد هستند و همه کفش‌ها از زیره‌ها و متریال درجه یک ساخته شده‌اند، اما در محصولات این برند برخی با نام کفش طبی وجود دارند که نسبت به سایر کفش‌ها خاصیت درمانگری بیشتری دارند.

تصاویر و لیست قیمت کفش های اکو

 

۴- کفش طبی جی اوکس، راحت و به روز

کفش طبی جی اوکسجی اوکس هم از برندهای بسیار مطرح و البته گران در زمینه تولید کفش و کتانی روزمره زنانه و مردانه است که همیشه از بهترین طراحی‌ها، بهترین رویه‌ها و بهترین زیره‌ها برای تولیداتش استفاده می‌کند و طرفداران زیادی دارد.

با این حال در تولیدات جی اوکس کفش هایی با عنوان کفش طبی وجود دارند که اگر قصد خرید کفش طبی از این برند را داشته باشید بهتر است که به سراغ کفش های طبی جی اوکس بروید.

تصاویر و لیست قیمت کفش های جی اوکس

 

۵- کفش طبی ایران طب، خوش قیمت و راحت

کفش طبی ایران طبیکی از تولید‌کنندگان ایرانی کفش های طبی برند ایران طب است که سالهاست در این زمینه فعالیت دارند، کفش‌های طبی ایران طب ضمن رعایت استانداردها از ظاهر خوبی هم برخوردار هستند تا افرادی که نیاز به کفش طبی دارند مجبور نباشند کفش‌های با ظاهر معمولی بپوشند.

تولیدات ایران طب نه از قیمت خیلی بالایی برخوردار هستند و نه مانند کفش‌های تقلبی قیمت پایین دارند، قیمت این کفش های ایران طب در زمان نوشتن این مطلب یعنی اسفند ۱۴۰۰ در رنج ۱ میلیون تومان قرار دارند که عدد قابل قبولی است.

تصاویر و لیست قیمت کفش های ایران طب

 

۶- کفش های طبی اسیکس، راحتی و جذابیت یکجا

کفش طبی اسیکساسیکس یک برند ژاپنی است که محصولاتش برای خیلی از ورزشکاران شناخته شده است، تقریبا هرکس به دنبال خرید کتانی ورزشی بوده باشد و با برندهایی مثل نایک، ریباک و آدیداس را آشنا باشد، حتما با برند اسیکس هم آشنا هست.

اسیکس هم مانند برندهای گفته شده یک تولید کننده کتانی‌های ورزشی و کفش‌های روزمره است که تولیداتش استانداردهای بالایی دارند و از کفی‌های درجه یک و چند لایه برای ساختش استفاده شده است به گونه‌ای که ضربه‌های وارد شده را به خوبی جذب می‌کند.

تصاویر و لیست قیمت کفش های اسیکس

 

یک کفش طبی چه ویژگی‌هایی دارد؟

کفش‌های طبی از جهات مختلفی با کفش‌های عادی متفاوت هستند، برخی از این تفاوت‌ها عبارت‌اند از:

ارتفاع استاندارد: کفش‌های طبی از نظر ارتفاع پاشنه کاملا استاندارد هستند، یعنی قسمت پاشنه آنها نه به طور کامل تخت است و نه شیب زیادی دارد.

در تصویر زیر مشاهده می‌کنید که ارتفاع کفش طبی مناسب است و اگر ارتفاع و شیب پاشنه زیاد باشد موجب بروز مشکلات زیادی در ناحیه انگشتان و همچنین کمر می‌شود.

خرید کفش طبی

از طرفی اگر کف کفش به طور کامل صاف باشد موجب کشش بیش از حد، التهاب یا پارگی در ناحیه مچ شود و این در کنار استفاده از زیره نامناسب می‌تواند به کمر هم آسیب‌های زیادی را وارد کند.

راهنمای خرید کفش طبی مردانه

طراحی ارگونومیک: طراحی کفش طبی به گونه‌ای است که پا به راحتی در داخل آن قرار گیرد و از قسمت‌های مختلف فشار به پا وارد نشود، دقیقا برعکس برخی از کفش‌های بازار که به خاطر ظاهر کمی متفاوت و قشنگ‌تر موجب وارد کردن فشار به پا از قسمت‌های مختلف می‌شوند.

پنجه پهن: کفش‌های طبی از ناحیه پنجه معمولا پهن تر هستند، پهن بودن قسمت پنجه‌ به انداز‌ه ای است که فشاری به پنجه‌ها وارد نشود.

پشتی مستحکم: یک کفش طبی و به طور کلی یک کفش و کتانی استاندارد از ناحیه پشت باید مستحکم باشد، در واقع قسمت پشتی کتانی نباید همانند یک تیکه پارچه نرم باشد.

راهنمای خرید بهترین مارک کفش طبی

زیره مخصوص: زیره کفش‌های طبی متفاوت از سایر کفش‌های بازار است، متریال به کار رفته در ساخت آن و همچنین نحوه ساخت آن کاملا متفاوت است.

قیمت مناسب: اگرچه قرار نیست کفش طبی همیشه ارزان‌تر باشد، اما در خیلی از موارد به دلیل تمرکز کمتر روی ظاهر کفش‌های طبی و داشتن یک ظاهر معمولی قیمت مناسب‌تری دارند، در واقع تلاش می‌کنند با یک ظاهر ساده هزینه‌ها به کار برده شده در زیره و …. را تا حدی جبران کنند تا قیمت خیلی بالا نرود و در صورت امکان پایین باشد.

 

*** لیست ۲۵ مدل بهترین کفش طبی موجود در بازار + خرید ***

 

 


از محبوب‌ها

کفش طبی زنانه دکتر ماوخ مدل 1558

  • جنس زیره: ترموپلاستیک پلی اورتان (TPU)
  • جنس: اشبالت و چرم حصیری بافت
  • نحوه بسته شدن کفش: یکسره
  • زیره انعطاف پذیر
  • دارای بالشتک هوا
  • قابلیت ارتجاعی
  • قابلیت گردش هوا
  • کاهش فشار وارده
  • مقاوم در برابر سایش


     
از محبوب‌ها

کفش طبی زنانه روشن مدل شاهین کد Z01

  • جنس: چرم طبیعی
  • کفی: طبی
  • نحوه بسته شدن کفش: یکسره
  • ویژگی‌های زیره: تخت


     
از محبوب‌ها

کفش طبی مردانه جی اوکس مدل Respina CR

  • جنس زیره: اتیلن وینیل استات (EVA)
  • جنس: چرم طبیعی
  • نحوه بسته شدن کفش: بندی


     
از محبوب‌ها

کفش طبی مردانه ایران طب مدل مارکو

  • جنس: چرم طبیعی
  • کفی: طبی
  • نحوه بسته شدن کفش: کشی


     
از محبوب‌ها

کفش طبی زنانه مدل آنیس تمام چرم کد 64

  • جنس زیره : پلی اورتان

  • کفی :قابلیت ارتجاعی، طبی، قابل تعویض

  • نحوه بسته شدن کفش :کشی

  • ویژگی‌های زیره :انعطاف پذیر، قابلیت ارتجاعی، کاهش فشار وارده، مقاوم در برابر سایش

  • کشور تولید کننده : ایران


     
از محبوب‌ها

کفش پیاده روی زنانه سالومون مدل 412717

  • جنس زیره :لاستیک

  • کفی :طبی، قابل تعویض

  • نحوه بسته شدن کفش : قفل کمربندی

  • ویژگی‌های تخصصی کفش : مقاوم در برابر سایش

  • ویژگی‌های زیره : مقاوم در برابر سایش

  • مورد استفاده : اسپرت، روزمره


     
از محبوب‌ها

کفش طبی زنانه دکتر ماوخ مدل 3456

  • جنس زیره : ترموپلاستیک پلی اورتان (TPU)

  • کفی : قابلیت ارتجاعی، بالشتک هوا، قابلیت گردش هوا، طبی، قابل تعویض

  • نحوه بسته شدن کفش : یکسره

  •  ویژگی‌های زیره : انعطاف پذیر، دارای بالشتک هوا، قابلیت ارتجاعی، قابلیت گردش هوا، مقاوم در برابر سایش


     
از محبوب‌ها

کفش طبی مردانه ایران طب مدل گریدر

  • جنس: چرم طبیعی
  • کفی: طبی
  • نحوه بسته شدن کفش: کشی
  • ویژگی‌های زیره:قابلیت ارتجاعی، کاهش فشار وارده


     
از محبوب‌ها

کفش طبی مردانه مدل تبریز کد E222

  • کفی : قابلیت ارتجاعی، طبی

  • نحوه بسته شدن کفش :کشی

  • ویژگی‌های زیره : انعطاف پذیر، قابلیت ارتجاعی، کاهش فشار وارده، مقاوم در برابر سایش


     
از محبوب‌ها

کفش طبی مردانه چرم تبریز مدل آرین رنگ مشکی

  • کفی : قابلیت گردش هوا، قابلیت ارتجاعی، طبی، قابل تعویض

  • نحوه بسته شدن کفش : یکسره

  • ویژگی‌های زیره : مقاوم در برابر سایش، آج دار، قابلیت ارتجاعی، کاهش فشار وارده

  • کشور مبدا برند : ایران

  • کشور تولید کننده :ایران


     
از محبوب‌ها

کفش طبی مردانه ایران طب مدل بوفالو کشی رنگ قهوه ای

  • کفی : طبی

  • نحوه بسته شدن کفش : کشی

  • ویژگی‌های زیره : قابلیت ارتجاعی، کاهش فشار وارده

  • کشور مبدا برند : ایران

  • کشور تولید کننده : ایران


     
از محبوب‌ها

کفش طبی زنانه ایران طب مدل شفا 2

  • کفی : طبی

  • نحوه بسته شدن کفش : کشی

  • ویژگی‌های زیره : مقاوم در برابر سایش

  • جنس رویه: چرم گاوی


     
از محبوب‌ها

کفش طبی زنانه ایران طب مدل آلما

  • کفی : طبی

  • نحوه بسته شدن کفش : کشی

  • ویژگی‌های زیره : قابلیت ارتجاعی، کاهش فشار وارده، مقاوم در برابر سایش

  •  کشور تولید کننده : ایران


     
از محبوب‌ها

کفش طبی زنانه مدل EAA05

  • کفی : طبی، قابل تعویض

  • نحوه بسته شدن کفش : یکسره

  • ویژگی‌های زیره : انعطاف پذیر، تخت، کاهش فشار وارده، مقاوم در برابر سایش


     
از محبوب‌ها

کفش طبی زنانه ایران طب مدل آنیل

  • کفی : طبی

  • نحوه بسته شدن کفش : یکسره

  •  ویژگی‌های زیره : قابلیت ارتجاعی، کاهش فشار وارده


     
از محبوب‌ها

کفش طبی زنانه مدل 99277

  • کفی : قابلیت گردش هوا، قابلیت ارتجاعی، طبی، قابل تعویض، بالشتک هوا، ساده

  • نحوه بسته شدن کفش : کشی، یکسره

  • ویژگی‌های زیره : قابلیت گردش هوا، مقاوم در برابر سایش، آج دار، قابلیت ارتجاعی، کاهش فشار وارده، تخت


     
از محبوب‌ها

کفش طبی زنانه ایران طب مدل آنیل

  • کفی: طبی

  • نحوه بسته شدن کفش : یکسره

  • ویژگی‌های زیره : قابلیت ارتجاعی، کاهش فشار وارده، مقاوم در برابر سایش

  • کشور تولید کننده : ایران


     
از محبوب‌ها

کفش طبی زنانه ایران طب مدل اکونو 3

  • کفی: طبی

  • نحوه بسته شدن کفش : کشی

  • ویژگی‌های زیره : کاهش فشار وارده


     
از محبوب‌ها

کفش طبی زنانه مدل فانتوف

  • جنس زیره : ترموپلاستیک پلی اورتان (TPU)

  • کفی : قابلیت ارتجاعی، طبی، قابل تعویض

  • نحوه بسته شدن کفش : ساده

  • ویژگی‌های زیره : قابلیت ارتجاعی، کاهش فشار وارده، مقاوم در برابر سایش


     
از محبوب‌ها

کفش مخصوص پیاده روی مردانه نیو بالانس کد MS997HM

  • کفی : طبی، قابل تعویض

  • نحوه بسته شدن کفش : بندی

  • ویژگی‌های زیره : مقاوم در برابر سایش، قابلیت ارتجاعی

  • ویژگی‌های تخصصی کفش : کاهش فشارهای وارده

  • کشور تولید کننده :ویتنام


     
از محبوب‌ها

کفش طبی مردانه ایران طب مدل پانو

  • فی : طبی

  • نحوه بسته شدن کفش : کشی

  • ویژگی‌های زیره : کاهش فشار وارده

  • کشور مبدا برند :ایران

  • کشور تولید کننده :ایران


     
از محبوب‌ها

کفش طبی مردانه مدل شمس S4 کد 01

  • کفی : طبی، قابل تعویض

  • نحوه بسته شدن کفش : بندی

  • ویژگی‌های زیره : کاهش فشار وارده، مقاوم در برابر سایش


     
از محبوب‌ها

کفش طبی مردانه ایران طب مدل فلورانس

  • کفی :طبی

  • نحوه بسته شدن کفش : بندی

  • ویژگی‌های زیره : قابلیت ارتجاعی، کاهش فشار وارده، مقاوم در برابر سایش

  • کشور تولید کننده : ایران


     
از محبوب‌ها
     
از محبوب‌ها

کفش طبی مردانه مدل چرم طبیعی رولینک

  • جنس زیره : پلی اورتان

  • کفی :طبی

  • نحوه بسته شدن کفش : ساده

  • ویژگی‌های زیره : انعطاف پذیر، قابلیت ارتجاعی، کاهش فشار وارده

  • کشور تولید کننده : ایران


     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *