ریپورتاژسایر مطالب پیشنهادی

۶ نکته که در زمان خرید اینترنتی شیرآلات در نظر گرفته نمی شوند!

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

این روزها که بحث خرید اینترنتی شیرآلات و فروشگاه های اینترنی داغ است، آشنایی با نکات مهم در زمان خرید اینترنتی اهمیت بیشتری پیدا کرده است. خرید آنلاین شیرآلات بهداشتی با اینکه بسیار ساده، به صرفه و جذاب است اما نکات ظریفی دارد که ممکن است مورد توجه قرار نگیرد و شما را بعداً دچار دردسر کند.

در این راهنمای خرید شیرآلات فاکتورهای مهم که نشان دهنده سلامت یک فروشگاه اینترنتی شیرآلات هستندِ، اما مورد توجه بسیاری از خریداران قرار نمی گیرند، بررسی شده اند.

 

نکات مهم در زمان خرید اینترنتی شیرآلات چیست؟

همیشه در زمان خرید از فروشگاه فیزیکی شیرآلات بهداشتی اعتبار فروشگاه و فروشنده اهمیت دارد. از آنجا که حضور در فروشگاه عیاری برای سنجش فروشنده و ایجاد حس اعتماد/عدم اعتماد به شما می دهد، خرید خود را با اطمینان بیشتری انجام می دهید. اما در زمان خرید اینترنتی چه فاکتورهایی را باید بررسی کنید تا حس اعتماد در شما ایجاد شود؟

گارانتی تایید شده توسط تولید کننده شیرآلات بهداشتی

گارانتی یکی از مهمترین مواردی است که در زمان خرید شیرآلات باید یه آن توجه کنید. بهترین شیرآلات نیز ممکن است روزی دچار مشکل شوند و یک گارانتی معتبر در چنین روزی اهمیت خود را نشان می دهد. پیش از خرید اینترنتی شیرآلات حتماً مورد تایید بودن فروشگاه اینترنتی مورد نظر خود را در سایت رسمی تولیدکننده و یا طی یک تماس با واحد فروش شرکت مورد نظر خود بررسی کنید. بسیاری از تولیدکنندگان فروش محصولات برند خود را در تمام فروشگاه های آنلاین تایید نمی کنند و طی اعلامیه هایی این موضوع را به اطلاع مصرف کنندگان می رسانند. درصورتی که یک فروشگاه اینترنتی مورد تایید تولید کننده نباشد به احتمال زیاد کالاهای ارائه شده در آن فروشگاه اینترنتی مشمول گارانتی نخواهند بود.

تخفیف بالا همیشه به نفع شما نیست!

همانطور که بالاتر بررسی شد بسیاری از فروشگاه های اینترنتی شیرآلات مورد تایید تولیدکننده برندهایی که در آن ها به فروش می رسند نیست و به همین دلیل محصولات به فروش رفته در این فروشگاه های آنلاین مشمول گارانتی نیستند. برای پوشش دادن این نقطه ضعف بسیاری از این فروشگاه ها از ترفند تخفیف بالا استفاده می کنند تا خریداران را هیجان زده و به خرید سریع تر و بدون بررسی کافی ترغیب کنند. بهتر است حتما پیش از خرید، اعتبار و صحت گارانتی را با واحد فروش شرکت تولیدکننده برند چک کنید.

 

فروشگاه شیرآلات کاویان هم افزا

حمل رایگان شیرآلات

بیشتر فروشگاه های اینترنتی برای کف معینی از خرید امکان حمل رایگان را فعال می کنند. اما حمل رایگان تمام سفارش ها با هر مبلغی در زمان خرید اینترنتی یکی از گزینه هایی است که بعضی از فروشگاه های اینترنتی امکان انجام آن را دارند. این امکان در صورتی برای شما جذاب است که قصد خرید ست شیرآلات با مبلغ بالا نداشته باشید و محصول مورد نظر شما مثلا یک عدد شیر ظرفشویی باشد. در هر صورت حمل رایگان و صرفه جویی در هزینه و زمان رفت و آمد به فروشگاه های فیزیکی شیرآلات از جذابیت های خرید اینترنتی است.

امکان خرید مستقیم شیرآلات از تولیدکننده

اینترنت سهولت ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و خریداران را فراهم آورده است. بسیاری از تولیدکنندگان علاوه بر فروش از طریق نمایندگی های رسمی و سایت های فروش اینترنتی تایید شده،‌ فروشگاه اینترنتی رسمی محصولات برند خود را نیز راه اندازی کرده اند. در وب سایت های رسمی تولیدکنندگان معمولاً لیست قیمت شیرآلات بهداشتی آن برند درج شده است و شما می توانید یا خرید خود را مستقیم از تولید کننده انجام دهید و یا پیش از خرید شیرآلات به شیوه مورد نظر خود از قیمت شیرآلات اطمینان حاصل کنید. شیرآلات بهداشتی از نظر طرح، رنگ و مدل بسیار متنوع هستند و باید با در نظر گرفتن بودجه، کیفیت و سلیقه خود از میان آن ها انتخاب کنید.

دامنه قیمت شیرآلات از قیمت شیرآلات ارزان تا لوکس را شامل می شود. بیشتر افراد هنگام خرید شیرآلات بهداشتی، تنها به برند و قیمت شیرآلات توجه دارند. در حالی که مواردی مانند جنس، کیفیت و گارانتی در نظر گرفته نمی شوند. کیفیت شیرآلات لزوماً با مشاهده ظاهر و یا سبک سنگین کردن شیرآلات قابل تشخیص نیست. بر خلاف باور عمومی، شیرآلات سبک نیز ممکن است با کیفیت باشند. وزن شیرآلات نشان دهنده میزان مواد اولیه به کار رفته در تولید شیر و عامل مهمی در تعیین قیمت شیرآلات است؛ اما سنگین بودن شیرآلات نشان دهنده کیفیت بالا نیست. بلکه استاندارد بودن مواد اولیه مهمترین عامل در تعیین کیفیت شیرآلات است.

 

فروشگاه شیرآلات کاویان هم افزا

سیاست مرجوعی شیرآلات بهداشتی

امکان مرجوع کردن شیرآلات در زمان خرید اینترنتی یکی از آپشن های مهم فروشگاه های اینترنتی است. معمولاً در صورتی که محصول خریداری شده دارای گارانتی باشد و پس از دریافت متوجه اشکالی در آن شوید می توانید آن را مرجوع کنید و تولید کننده آن را تعمیر و یا تعویض می کند. اما در زمان خرید اینترنتی ممکن است محصول مورد نظر از نزدیک دیده نشود و بر اساس عکس، ویدئو و سایر اطلاعات ارائه شده در وبسایت خریداری شود. هر چقدر هم که این اطلاعات دقیق و نزدیک به واقعیت باشد ممکن است شیرآلاتی که به دست شما می رسد به سادگی به دلتان ننشیند. در این حالت  اگر امکان مرجوع کردن سفارشتان را، با اینکه ایرادی ندارد، داشته باشید می توانید خرید اینترنتی خود را با خیال راحت انجام دهید.

پاسخگویی دقیق و سریع

یکی دیگر از مواردی که توجه به آن می تواند از پیش آمدن دردسرهای بعدی جلوگیری کند کیفیت پاسخگویی فروشگاه اینترنتی مورد نظر شماست. آیا تیم پشتیبانی به سوالات شما به صورت جامع و با دقت پاسخ می دهد؟ آیا اگر سوال شما کلی نیست و به دنبال پاسخ سوالی در مورد شرایط خاص خود هستید،‌ با دلسوزی به دنبال رفع این مساله خاص است؟ در صورتی که نحوه پاسخگویی در همان ابتدای کار حس اعتماد را در شما ایجاد نکرد بهتر است به فکر خرید از یک فروشگاه اینترنتی یا فیزیکی دیگر باشید.

 

فروشگاه شیرآلات کاویان هم افزا

اولین قدم در زمان خرید بهترین شیرآلات بهداشتی چیست؟

خرید شیرآلات بهداشتی با وجود اینکه خریدی نیمه فنی است کار چندان پیچیده ای نیست. ممکن است در ابتدا از تنوع مدل و عملکرد انواع شیرآلات دچار سردرگمی شوید. اما زمانی که فرایند خرید را به چند مرحله مشخص تقسیم می کنید و فاکتور های مهم در زمان خرید را دسته بندی می کنید، این سردرگمی از میان می رود. اولین مرحله برای افرادی که در زمینه شیرآلات ساختمانی سررشته ای ندارند مطالعه یک راهنمای خرید شیرآلات بهداشتی است.

یک راهنمای خرید شیرآلات با فراهم آوردن چک لیستی از نکات مهم برای انتخاب شیرآلات استاندارد و با کیفیت، فرایند خرید را ساده می کند. علاوه بر قیمت شیرآلات، نوع آبکاری، زیبایی، دوام و جنس شیرآلات، عواملی مانند گارانتی شیرآلات و کاربرد شیرآلات مورد نظر نیز در تصمیم گیری تأثیرگذار است. همچنین توجه به امکان نصب آسان شیرآلات می تواند دردسرهای نصب را کاهش دهد.

خرید اینترنتی شیرآلات روز به روز در حال گسترش است و هر روز تعداد بیشتری فروشگاه اینترنتی شیرآلات شروع به فعالیت می کنند. خرید آنلاین مانند شمشیر دولبه است و مزایا و معایب گوناگونی دارد. با اینکه پس از مطالعه یک راهنمای خرید شیرآلات می توانید شیرآلات مناسب را انتخاب کنید و به فاصله چند کلیک خرید اینترنتی خود را انجام دهید، نکات مهمی وجود دارد که پیش از خرید باید مورد توجه و بررسی قرار گیرد. تأیید فروشگاه اینترنتی و گارانتی محصولات برند ارائه شده در آن توسط تولید کننده شیرآلات، پاسخگویی دقیق و سریع تیم پشتیبانی، امکان خرید مستقیم از تولید کننده، حمل رایگان و سیاست مرجوعی از جمله این نکات هستند. بعضی از تولیدکنندگان شیرآلات بهداشتی مانند شیرآلات کاویان هم افزا (www.kavianhamafza.com)، علاوه بر فروش از طریق نمایندگی های مجاز و بعضی وب سایت ها، امکان خرید مستقیم از فروشگاه اینترنتی رسمی خود را نیز فراهم آورده اند. پیش از اقدام به خرید به شیوه مورد نظر خود بهتر است حتماً با بررسی سایت رسمی تولیدکننده و یا تماس با واحد فروش شرکت از قیمت شیرآلات و مورد تایید بودن گارانتی محصول مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید.

 

 

 



نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *