لوازم پخت و پز

مقایسه ۷ مدل بهترین دستگاه کباب زن خانگی + قیمت خرید

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

غذای بسیار محبوب در بین ایرانی ها کباب کوبیده می‌باشد اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که دوست دارند در سفر یا آخر هفته‌ها کباب کوبیده درست کنند پیشنهاد ما برایتان تهیه ی کباب ساز می‌باشد چرا که با این وسیله به راحتی می‌توانید در خانه و حتی بیرون از منزل کباب کوبیده درست نمایید.

 

دستگاه کباب زن چیست و به چه صورت کار می‌کند؟

کباب زن ها معمولا ساختاری پلاستیکی یا فلزی دارند و کار کردن با آنها بسیار راحت می‌باشد به گونه ای که کافیست مایه کوبیده را در بین محفظه ای که برای کباب زن تعبیه شده قرار دهید و سپس سیخ را در محل مشخص جایگذاری کنید و نهایتا با بسته شدن درب دستگاه، مایه کوبیده که همان گوشت چرخ کرده است روی سیخ پهن می‌شود و با برداشتن درب دستگاه خواهید دید که به راحتی یک سیخ کوبیده، آماده کباب کردن روی منقل، کباب‌پز است.

 

امروزه کباب سازها در دو نوع خانگی و صنعتی در بازار وجود دارند که ما در این مقاله قصد داریم به کباب سازهای خانگی از نوع دستی بپردازیم در ادامه همراه ما باشید.

انواع دستگاه کباب زن خانگی

۱- کباب‌ زن دستی

کباب زن های دستی معمولا ساختاری پلاستیکی دارند که برای کار با آنها نیازی به برق و باتری ندارید از این رو به راحتی می‌توانید از این مدل کباب زن در بیرون از خانه و طبیعت استفاده نمایید. این نکته را بدانید که کباب‌سازهای دستی برای درست کردن کوبیده به نیروی بیشتری نیاز دارند.

مطلب پیشنهادی: بهترین منقل های کباب پایه دار در بازار

۲- کباب زن برقی

کار کردن با کباب سازهای برقی بسیار راحت‌ و آسان است و همچنین به نیروی دست کمتری نیاز دارد. برای کار کردن با این دستگاه‌ها نیاز به برق می‌باشد و در جاهایی که برق نباشد ممکن است دردسر ساز باشند از این رو ترجیحا بهتر است در مکان هایی مثل خانه، تراس یا حیاط که برق وجود دارد از این وسیله استفاده شود.

اگر قصد استفاده از باربیکیو در تراس خانه را دارید، خرید باربیکیو آپارتمانی گازی گزینه مناسبی هست، برای مشاهده چند نمونه برتر به این مطلب مراجعه کنید.

مشاهده لیست کباب زن های دیجی کالا

 

*** معرفی ۷ مدل دستگاه کباب زن خانگی پرطرفدار ***

در حال بارگذاری ویدیو ....

از محبوب‌ها

کباب زن آیدیش مدل یگانه -s19

مشخصات

  • ابعاد
    39x12x19 سانتی‌متر
  • وزن
    2500 گرم
  • جنس دسته
    فلز
  • جنس بدنه
    فلز

 

کباب زن آیدیش مدل یگانه -s19 جزء یکی از بهترین کباب سازهای دستی محسوب می‌شود. این محصول دارای ساختاری با کیفیت است که جنس بدنه و دسته ی آن از فلز می‌باشد.

اکثر خریداران این محصول را پیشنهاد کرده اند و از نظر کارایی، طراحی، ارزش خرید و کیفیت ساخت رضایت مندی کامل را داشته اند.

نقاط قوت محصول:

جنس دسته
فلز
جنس بدنه
فلز
   
از محبوب‌ها

کباب زن من و تو مدل فیروزه کد 412

مشخصات

  • ابعاد
    29x12x10 سانتی‌متر
  • وزن
    1400 گرم
  • جنس دسته
    آلومینیوم
  • جنس بدنه
    آلومینیوم

 
یکی از لذید‌ترین و خوشمزه ترین غذاهای ایرانی کباب کوبیده می‌باشد برای راحت درست کردن این غذای خوشمزه احتیاج به کباب سازهای دستی دارید یک نمونه از این کباب سازها، کباب زن من و تو مدل فیروزه کد 412 است این نوع کباب زن ساخت ایران است و طبق نظرسنجی خریداران از عملکرد متوسطی برخوردار می‌باشد، جنس دسته و بدنه ی این محصول از آلومینیوم می‌باشد.
نکته ی قابل توجه برای خرید این محصول کالای ذکر شده تنها در رنگ بندی آبی متالیک و لوگوی من و تو اصل می باشد در غیر اینصورت تقلبی بوده و در نتیجه از کیفیت قابل قبولی برخوردار نخواهد بود.
   
از محبوب‌ها

کباب زن دستی مدل BM 0065

مشخصات

  • ابعاد
    36x10x17 سانتی‌متر
  • وزن
    2200 گرم
  • جنس دسته
    فلز
  • جنس بدنه
    فلز

 

کباب زن دستی مدل BM 0065 کار شما را برای درست کردن کباب کوبیده بسیار آسان کرده است فقط کافیست سیخ کباب را در جای مخصوص بگذارید و اهرم بیرونی را بچرخانید. مواد اولیه را درون مخزنی که در بالای محصول تعبیه شده است بریزید و دسته را رو به پایین فشار دهید تا کبابی با ظاهری یکدست و سالم داشته باشید.

جنس بدنه و دسته ی این کباب ساز از فلز می‌باشد و به طور معمول یک سیخ کباب با طول 28 و عرض 3.5 سانتی‌متر برای شما آماده می‌کند.

نقاط قوت محصول:

جنس دسته
فلز
جنس بدنه
فلز

دارای روکش نچسب

 

   
از محبوب‌ها

کباب‌زن مدل TKK-007

مشخصات

  • ابعاد
    30×15.5×9 سانتی‌متر
  • وزن
    1290 گرم
  • سایر توضیحات ابعاد
    ابعاد شیار محل قرار دادن گوشت : 26×5.7×3 سانتیمتر
  • ابعاد کباب : 24 × 3.8 × 1.2 سانتیمتر

 

کباب کوبیده یک غذای ایرانی اصیل است که در داخل و خارج از کشور نیز طرفداران زیادی دارد.

گاهی ممکن است برای درست کردن این غذا برخی افراد برای سیخ زدن کباب ها دچار مشکل شوند تنها راهکار برای حل این مشکل تهیه ی وسیله ای به نام کباب زن می‌باشد.

با این وسیله کاربردی به راحتی می‌توانید کبابی یکدست آماده کنید بدین صورت که محل قرار دادن سیخ کباب بر روی دستگاه مشخص بوده و با قرار دادن سیخ و گوشت در دستگاه و کمی فشار بر روی دسته، سیخ حاوی گوشت یا همان مایه کباب را برای قرار دادن بر روی آتش آماده سازید.

کباب‌زن مدل TKK-007 محصول کشور ایران است که ساختاری آلومینیومی دارد و از کیفیت قابل قبولی نیز برخوردار می‌باشد.

   
از محبوب‌ها

کباب زن آیلا کد 100

مشخصات

  • ابعاد
    27x11x30 سانتی‌متر
  • وزن
    1400 گرم
  • جنس دسته
    آلومینیوم
  • جنس بدنه
    آلومینیوم

 

کباب ساز دستی آیلا مدل 100یکی دیگر از کباب سازهای موجود در بازار می‌باشد که بدون برق نیز کار می‌کند.

90 درصد از خریداران این محصول رضایتمندی کامل را نیز داشته اند و همچنین عملکرد این محصول را عالی عنوان کرده اند.

این مدل کباب ساز با وزن 1400 گرم همانند دیگر مدل ها ساخت ایران است و جنس دسته و بدنه ی آن از آلومینیوم می‌باشد.

 

 

 

   
از محبوب‌ها

کباب زن پردیس مدل 1

مشخصات

  • ابعاد
    38x14x5 سانتی‌متر
  • وزن
    200 گرم
  • جنس دسته
    پلیمر
  • جنس بدنه
    پلاستیک

 

دستگاه کباب زن پردیس مدل یک جزء یکی از وسایل های کاربردی محسوب می‌شود این محصول از نظر اقتصادی کاملا مقرون به صرفه می‌باشد از این رو اکثر خریداران این محصول را برای تهیه کباب کوبیده پیشنهاد کرده اند.

ساختار این کباب ساز به صورت پلاستیکی می‌باشد بنابراین حمل آن برای درست کردن کباب در طبیعت و یا هر جای دیگر بسیار آسان می‌باشد.

 

   
از محبوب‌ها

کباب زن آیلا کد KA22

مشخصات

  • ابعاد
    11*27*30 سانتی‌متر
  • وزن
    1400 گرم
  • جنس دسته
    آلومینیوم
  • جنس بدنه
    آلومینیوم

 

کباب زن آیلا کد KA22 این امکان را برایتان فراهم می‌سازد که درکمترین زمان ممکن کباب کوبیده را بصورت حرفه ای و یکدست آماده کنید.

این نوع کباب زن با توجه به عملکرد عالی که تاکنون داشته است توانسته نود درصد رضایت خریداران را جلب نماید از این رو اگر قصد خرید این وسیله را دارید ما این محصول با کیفیت را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

   

ساز و کار دستگاه کباب زن خانگی دستی  به چه صورت است؟

در حالت عادی به سیخ گرفتن کباب نیاز به مهارت بالایی دارد، در واقع شخصی که کباب را به سیخ می زند باید در انجام این کار مهارت داشته باشید تا گوشت از روی سیخ نریزد.

اما با کمک دستگاه های کباب زن خانگی دستی یا برقی کار بسیار راحت تر است، کافیست مایه گوشت و همچنین سیخ ها را در محل های مشخص شده قرار دهید تا دستگاه به صورت برقی یا با کمک نیروی دست شما، کباب را به سیخ بگیرد.

دقت داشته باشید که در این روش هم کیفیت مایه گوشت بسیار مهم است، در واقع اگر مایه گوشت شما مناسب نباشد باز هم ممکن است کباب از روی سیخ بریزد و یا حداقل طعم کباب شما آنطور که می خواستید نشود، اگرنه به سیخ گرفته شدن کباب توسط دست یا دستگاه هیچ تاثیری روی طعم آن ندارد.

مشاهده لیست کباب زن های دیجی کالا

 

جنس بدنه دستگاه های کباب زن خانگی چطور است؟

جنس کباب زن های دستی معمولا از پلاستیک است و همچنین محفظه ای که گوشت در آن قرار می گیرد هم پلاستیک است که به همین دلیل باید بعد از مصرف به خوبی تمیز شود، اما برخی مدل های خانگی که برقی هم هستند از جنس آلومینیوم یا تفلون می باشند.

 


نوشته های مشابه

‫۱۱ دیدگاه ها

  1. به نظر من واسه خانومایی که تو سیخ زدن کباب ها مشکلدارن کباب پس خیلی میتونه کمک کنه اگه جنس آلمینیومی یا تفلون بگیرید تمیز کردنش راحت تره

  2. به نظرم واسه رستوران دارها و غذاخوری ها خیلی به درد میخوره کلی تو وقتشون صرفه جویی میشه کباباشونم رو سیخ یه شکل و یه دست میشه

  3. بدی کباب زن برقی اینه که بیرون خونه و توی پیک نیک نمیشه ازشون استفاده کرد فقط مخصوص خونه و مغازه هستن

  4. بین مدل هایی که معرفی کردید من چند وقت پیش کباب زن آیدیش مدل یگانه رو گرفتم ازش هم راضیم هم جنس محکمی داره هم به راحتی تمیز میزه

  5. کباب زن دستی مدل BM 0065 odgd خیلی خوبه جنس فلزی که راحت تمیز میشه خود دستگاهم خیلی محکمه تا مدت ها می تونید ازش استفاده کنید

  6. واقعا داشتن یکی از این کباب زن ها کلی کار آدم رو راحت میکنه کافیه مواد کباب کوبیده رو بزارید روش و دیگه تموم سیخ کباب شما آمادست

  7. من از دیجیکالا کباب زن آیلا رو خریدم هم قیمتش مناسبه هم کار آدمو یه خوبی راه میندازه تمیز کردنشم راحته

  8. دستگاه های کباب زن کار سیخ زدن کباب رو خیلی راحت میکنند من خودم مدل BM 0065 رو تو خونه دارم در عرض چند دقیقه سیخ های کوبیده یک دست و یک شکل آماده کباب شدنه جنس بدنشم یه جوریه راحت تمیز میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *