لوازم خانگی برقی

جاروبرقی‌های ایرانی در سال ۲۰۲۱

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

چه جاروبرقی بخریم؟” امروز در این مقاله قصد داریم به این سؤال پاسخ دهیم و به ۲ مدل از بهترین جاروبرقی‌های ایرانی موجود در بازار که از نظر کیفیت و قیمت واقعاً ارزش خرید دارند بپردازیم.

جاروبرقی یکی از اصلی‌ترین ابزار‌ها برای نظافت خانه بوده و هست به همین دلیل اگر قصد خرید یک جاروبرقی با کیفیت را دارید لازم است شناخت کافی از یک جاروبرقی خوب را داشته باشید.

هنگام خرید جاروبرقی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

  1. قدرت مکش
  2. میزان مصرف
  3. ظرفیت جاروبرقی
  4. خدمات پس از فروش

قدرت مکش

جاروبرقی‌ها در مدل‌های متنوعی تولید می‌شوند ولی همه آن‌ها عملکرد یکسانی دارند. موتور پر قدرت مهترین فاکتور در قدرت مکش دستگاه است.

اکثر جاروبرقی‌های ایرانی از موتور‌های تک پروانه استفاده می‌کنند و همین امر باعث می‌شود جاروبرقی‌ها مکش کافی را نداشته باشند.

میزان مصرف

زمانی که شما قصد خرید لوازم خانگی برقی دارید یکی از مهم‌ترین معیار‌ها میزان مصرف دستگاه است. ممکن است یک جاروبرقی اگر چه قدرت بالایی داشته باشد ولی میزان مصرف برق آن هم بالا باشد و همین موضوع باعث می‌شود شما از خرید جاروبرقی صرف نظر کنید.

ظرفیت جاروبرقی

بیایید در نظر بگیریم شما جارو سطلی انتخاب کرده‌اید که هم از نظر قدرت مکش و هم از نظر میزان مصرف از کیفیت بالایی برخوردار است ولی شما نیاز دارید بعد از یک بار جارو زدن مخزن جاروبرقی را خالی کنید خب این موضوع می‌تواند برای خیلی‌ها عذاب‌آور باشد. پس شما باید در نظر بگیرید که میزان استفاده شما از جاروبرقی چه میزانی است و متناسب به نیاز خودتان دستگاه مناسب را انتخاب کنید.

خدمات پس از فروش

حال که توانستیم یک جارو برقی با کیفیت عالی انتخاب کنیم باید در نظر بگیریم که اگر یک روزی جاروبرقی ما دچار مشکلی شود برند تولید‌کننده تا چه اندازه به ما کمک می‌کند، مطمئناً به دلیل وجود تحریم‌ها انتخاب یک جاروبرقی یا جاروسطلی ایرانی بهترین گزینه است.

تا اینجا توانستیم به شما بگوییم هنگام خرید جاروبرقی باید به چه نکاتی توجه کنید در ادامه قصد داریم یکی از بهترین برند‌های تولید‌کننده جاروبرقی ایرانی را به شما معرفی کنیم و ۲ مدل از جاروسطلی‌های این برند را به شما معرفی کنیم.

 

جنرال فیت

جنرال فیت

جنرال فیت یکی از تولید‌کنندگان مطرح جاروبرقی ایرانی است که توانسته است با نوآوری و خلاقیت، محصولاتی تولید کند که از دیدگاه مشتری‌ها به عنوان کالای با کیفیت شناخته شود.

چرا جاروبرقی‌های جنرال فیت؟

  1. استفاده از فناوری آلمان در تولید موتور‌ها
  2. موتور‌های دو پروانه با قدرت مکش بسیار بالا
  3. کم مصرف و پربازده بودن محصولات
  4. حجم زیاد مخزن
  5. قابلیت استفاده از هر نوع کیسه
  6. تنوع محصولات
  7. تا ۱۲ سال خدمات پس از فروش

جاروبرقی جنرال فیت مدل اسکای ۴۵۰۰

یکی از بهترین محصولات جنرال فیت جاروبرقی اسکای است، این جاروبرقی با قابلیت کنترل مکش ولومی ۶ حالته توانسته است نظر بسیاری از مشتری‌ها را به خود جلب کند.

امکانات جاروبرقی اسکای

  • تنظیم مکش متناسب با نیاز شما
  • امکان شستشوی سریع فیلتر
  • مخزن قابل رؤیت
  • لوله تلسکوپی فلزی
  • رنگ‌ ضد خش
  • سیم جمع کن نیمه اتوماتیک

همه این موارد باعت شده است جاروبرقی اسکای به یکی از بهترین جاروبرقی‌های ایرانی تبدیل شود.

جاروبرقی اسکای یکی از بهترین محصولات جنرال فیت شناخت شده است و خرید آن پیشنهاد می‌شود.

 

جنرال فیت

یکی دیگر از محصولات پر طرفدار جنرال فیت قطعاً جارو سطلی تاچ استار است.

این مطلب در خصوص خرید جاروبرقی است، اگر به دنبال خرید جاروبرقی رباتیک هستید، به مطلب بهترین جاروبرقی رباتیک در سال ۲۰۲۲ مراجعه کنید.

جاروبرقی جنرال فیت مدل تاچ استار

جاروبرقی سطلی جنرال فیت مدل Touch Star ۴۸۰۰ دارای موتور با توان ۱۳۰۰ وات است این جاروبرقی با مکش قوی و گنجایش مخزن ۱۵ لیتر دارد و مجهز به موتور دو پروانه است که باعث قدرت بالای مکش، مکش قوی در کارکرد‌های طولانی مدت، قدرت تمیز کنندگی بالاتر به دلیل عبور هوای بیشتر و عمر و دوام فوق‌العاده موتور می‌شود. جاروبرقی جنرال فیت مدل تاچ استار ۴۸۰۰ جزء جاروبرقی‌های سطلی کم جا می‌باشد. دارای فیلتر بهداشتی و لوله تلسکوپی و نوع فیلتر خروجی از جنس نمد می‌باشد که قابلیت شستشو دارد. طول سیم جاروبرقی ۶ مترکه قابلیت کابل‌گذاری تا ۱۲ متر را نیز دارد، دارای سیم جمع کن دستی ولوله دو تیکه از جنس ABS می‌باشد.

جاروبرقی تاچ استار با کنترل مکش ۶ حالته لمسی قطعاً خود را در بین بهترین جاروبرقی‌های ایرانی قرارداده است.

 

جاروبرقی جنرال فیت

جمع‌بندی نهایی

برند جنرال فیت با بهره برداری از امکاناتی مانند موتور دو پروانه، استفاده از رنگ ضدخش، استفاده از فناوری آلمان و خدمات پس از فروش عالی توانسته است محصولاتی تولید کند که به جرعت می‌توان گفت این دستگاه‌ها در دسته‌بندی بهترین جارو برقی‌های ایرانی قرار می‌گیرند و خرید این جاروبرقی‌ها قطعاً می‌تواند انتخابی درستی باشد.

 

در حال بارگذاری ویدیو ....


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *