ریپورتاژسایر مطالب پیشنهادی

راهنمای خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

آب آشامیدنی لوله کشی شهری دارای مواد و املاح مضری است که برای سلامت بدن انسان خطرناک می باشد. این آب قبل از این که به دست ما برسد در تصفیه خانه های شهر پاکسازی می شود اما به دلیل این که تصفیه خانه های وسیع شهری توانایی تصفیه کامل آب را ندارند و استاندارد آب آشامیدنی لوله کشی مطابق با استاندارد های جهانی بهداشت NSF و گواهی بین المللی کیفیت آب آشامیدنی WaterQuality نمی باشد.

به همین علت ضرورت خرید دستگاه تصفیه آب خانگی اهمیت پیدا کرده است. دستگاه های بسیاری با برندهای معتبر و متفرقه در بازار عرضه می شوند که از سیستم های مختلف مثل اولترافیلتراسیون، اسمز معکوس، و… بهره می گیرند اما همه این دستگاه ها توانایی حذف املاح مضر آب را ندارند.

در ادامه ی این مطلب به بررسی انواع دستگاه تصفیه آب خانگی می پردازیم و بهترین مارک دستگاه تصفیه آب را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید بهترین دستگاه تصفیه آب را طبق بودجه و نیازتان خریداری نمایید. شرکت تصفیه آسا مرکز فروش بهترین دستگاه های تصفیه آب می باشد که شما می توانید به صورت اینترنتی برند های معتبر تصفیه آب را از این شرکت خریداری نمایید.

 

فروش آنلاین تصفیه آب

 

انواع آب تصفیه کن خانگی

همان طور که در قبل اشاره کردیم سیستم ها ی مختلفی برای تصفیه آب وجود دارد.در حال حاضر بهترین برند تصفیه آب، مینروا تایوانی است که از جدید ترین و موثر ترین روش تصفیه آب آشامیدنی در دنیا، یعنی سیستم اسمز معکوس Reverse Osmosis بهره می گیرد. این روش که توانایی حذف املاح مضر موجود در آب آشامیدنی تا ابعاد ۰,۰۰۰۱ میکرون را دارد تمام مواد و املاح مضر از جمله کلر، نیترات، نیتری، آلومینیوم، آرسنیک و دیگر مواد شیمیایی را حذف می کند و باعث کاهش سختی آب می شود. آب تصفیه کن مینروا در چهار مدل اصلی از ۶ مرحله ای تا ۸ مرحله ای عرضه شده است که در ادامه  به بررسی انواع مدل های آن می پردازیم.

دستگاه تصفیه آب اسمزمعکوس

بهترین و پرفروش ترین تصفیه آب مینروا، دستگاه هشت مرحله ای اکسیژن ساز اسمز معکوس مدل Minerva RO8_O2PLUS  می باشد که در فیلترهای مراحل اول تا سوم املاح درشت ، شن و ماسه و گل و لای، زنگ لوله و کلر و سایر مواد شیمیایی از آب آشامیدنی جدا می شوند.

در مرحله چهارم که مهم ترین قسمت تصفیه آب است فیلتر ممبران دستگاه تصفیه آب خانگی اسمز معکوس، مهم ترین وظیفه را بر عهده دارد. فیلتر ممبران تصفیه آب مینروا مارک فیلمتک آمریکایی ۱۳ لایه است که با دارا بودن میلیون ها منافذ ریز و غشای اسمزی، تمام املاح بسیار مضر و ریز موجود در آب لوله کشی شهری که حتی با چشم دیده نمی شوند را از آب جدا کرده و سپس به پساب فاضلاب هدایت می نماید.

پس از عبور آب از مرحله چهارم، سختی آب آشامیدنی تا زیر ۱۰۰ که طبق استاندارد جهانی بهداشت WHO برای سلامت بدن مناسب است کاهش می یابد. مهم ترین ماده مضری که توسط تصفیه آب اسمز معکوس مینروا تصفیه می گردد، نیترات موجود در آب آشامیدنی است که عوارض بسیار زیادی برای سلامتی ما دارد و  باعث کاهش اکسیژن رسانی به خون شده و در مواردی منجر به مرگ و میر می شود.

فیلتر مرحله پنجم پست کربن به بهبود طعم رنگ و بو در آب تصفیه شده می پردازد. فیلتر مینرال معدنی ساز مرحله ششم مینروا، املاح معدنی مفید مورد نیاز بدن همچون کلسیم، سدیم، بی کربنات و منیزیم را که در مراحل قبل از بین رفته اند را به آب تصفیه شده برمیگرداند.

فیلتر هفتم یونیزه قلیایی کننده دستگاه اسمز معکوس با افزایش سطح PH آب و نگهداری آن بین ۷.۵ الی ۹ آب را قلیایی کرده و خاص آنتی اکسیدانی به آن می دهد. و در آخر فیلتر مرحله هشتم اکسیژن ساز آنتی باکتریال برند مینروا، با افزایش میزان اکسیژن موجود در آب و حذف  باکتری های مضر موجود، انرژی زیادی را نیز به آب می دهد.

 

دستگاه تصفیه آب قلیایی

یکی دیگر از مدل های برند مینروا تصفیه آب خانگی هفت مرحله ای یونیزه قلیایی ساز مینروا مدل Minerva RO7_ALKALINE  می باشد که تفاوت آن با سیستم هشت مرحله ای آن فقط نداشتن فیلتر آنتی باکتریال اکسیژن ساز است و قیمت دستگاه تصفیه آب هفت مرحله ای ارزان تر نیز هست.

آب تصفیه کن خانگی یونیزه قلیایی، با افزایش سختی آب آشامیدنی از اسیدی بودن آب جلوگیری می کند و علاوه بر آن فواید زیادی را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد. زنگ لوله موجود در لوله های گالوانیزه لوله کشی آب شهری باعث می شود تا سطح قلیایی آب کاهش یابد و آن را اسیدی می کند. نوشیدن آب اسیدی منجر به مشکلات و بیماری های گوارشی بسیاری می  شود. از مهم ترین آن ریفلاکس معده یا ترشح بیش از اندازه اسید معده است.

تصفیه آب قلیایی مینروا سطح پی اچ آب آشامیدنی را بین ۷.۵ الی ۹ حفظ می کند . این آب خواص آنتی اکسیدانی زیادی دارد. با نوشیدن آب قلیایی در طول روز سطح قلیایی خون خود را افزایش داده و از بروز سرطان جلوگیری می کنید.

دستگاه تصفیه آب فرابنفش

آب آشامیدنی در شهرک ها و ویلاهای برخی مناطق به خصوص شمال کشور از چاه خانگی تامین می شود. این آب دارای آلودگی های میکروبی زیادی می باشد که برای انسان بسیار خطرناک است و منجر به بیماری های گوارشی و عفونی خواهد شد.

برای تصفیه این آب ها باید از اشعه یووی ماورا بنفش استفاده کرد.تصفیه آب لامپ یو وی دار مینروا مدل Minerva RO8_UV با دارا بودن اشعه ماورا بنفش توانایی تبدیل آب چاه شهرک ها و ویلا ها را به آب شرب دارد. اشعه ماورا بنفش در فیلتر مرحله هشتم با انگل زدایی و میکروب زدایی آب چاه، آن را کاملا پاک سازی ضد عفونی و آب را برای آشامیدن آماده می کند.

رنج قیمت دستگاه تصفیه آب

قیمت دستگاه ها ی تصفیه آب به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. برند معتبر و نوع گارانتی یکی از فاکتور های موثر در قیمت دستگاه تصفیه آب است.رنج قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی در فروشگاه اینترنتی تصفیه آسا از دو و نیم تا ۴ و نیم میلیون تومان متغییر است.

مدل های تصفیه آب خانگی تایوانی مینروا دارای قیمت بسیار مقرون به صرفه بوده و با دارا بودن خدمات پس از فروش ارزنده ارزش خریدی بسیار بالایی دارند.شما می توانید قیمت دستگاه تصفیه آب را در سایت تصفیه آسا مشاهده نمایید که علاوه بر گارانتی طلایی بدون قید و شرط قطعات دارای تضمین قیمت نیز بوده و انواع مدل های مینروا Minerva اصل تایوان در سراسر ایران با یک قیمت یکپارچه به فروش می رسند.

 

شرکت تصفیه آب خانگی تصفیه آسا

 

فروش آنلاین تصفیه آب

شرکت تصفیه آب خانگی تصفیه آسا فروش آنلاین تصفیه آب با بهترین برند های معتبر دنیا را در اختیار دارد. این شرکت در زمینه عرضه و فروش انواع بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل و فیلترهای آب تصفیه کن تجربه ی درخشانی دارد و بیش از یک دهه است که  به صورت تخصصی در این حیطه فعالیت نموده .کیفیت قطعات و فیلترهای عرضه شده توسط این مجموعه کاملا درجه یک و اورجینال می باشند.

از خدمات ارزنده شرکت تصفیه آسا می توان به نصب و ارسال رایگان، گارانتی بدون قید و شرط تمام قطعات، اطلاع رسانی زمان تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی و سرویس دوره ای دستگاه شما توسط کارشناسان مجرب فنی تصفیه آسا اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر د زمینه ی خرید و مشاوره ی رایگان می توانید به صورت ۲۴ ساعته شبانه روزی با کارشناسان تصفیه آسا شماره ۰۲۱۷۷۱۶۷۷۱۷  تماس حاصل فرمایید.



نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *