ریپورتاژسایر مطالب پیشنهادی

توالت فرنگی توکار یکی از اجزای حمام و سرویس بهداشتی

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

توالت فرنگی امروزه یکی از اجزای حمام و سرویس بهداشتی هر خانه ای محسوب می شود که برای افراد مسن و یا افرادی که در اثر حادثه دچار آسیب دیدگی های شدید در ناحیه لگن و پاها هستند بسیار پر کاربرد است.

توالت فرنگی توکار نمونه جدیدی از محصولات شرکت های سازنده تجهیزات بهداشتی ساختمانی است. توالت فرنگی توکار وال هنگ با نام لاتین (wall hung) نامی است که به توالت فرنگی توکار نسبت داده می شود که به معنی دیوار آویز است و به تجهیزاتی اطلاق می شود که پایه ندارند و به دیوار نصب می شوند.

 

توالت ماکان

علل ساخت و طراحی توالت فرنگی توکار

یکی از علت های اصلی طراحی و ساخت توالت فرنگی توکار، این است که فضای کمتری را در سرویس بهداشتی اشغال می کند. برای آنکه بتوانیم از همه تجهیزات در سرویس بهداشتی فرنگی استفاده کنیم، باید در طراحی آن ها به کم بودن حجم توجه کنیم؛ مثلا می توانیم به جای استفاده از توالت فرنگی ساده با پایه های بزرگ و جاگیر، با کمک لوله کشی و فلاش تانک توکار، از وال هنگ و به جای روشویی های کابینت دار از روشویی کاسه ای استفاده کنیم تا فضا چندان اشغال نشود.
در ادامه به چند مورد دیگر از مزایای استفاده از توالت فرنگی توکار می پردازیم.

 

مزایای استفاده از توالت فرنگی توکار

 طراحی زیبا و متفاوت
امروزه علاوه بر منازل مسکونی، از توالت فرنگی توکار در اماکن اداری نیز استفاده می شود. به دلیل طراحی متنوع و محیط متفاوتی که در اثر این طراحی ساخته می شود و همچنین ترکیب جذابی که کنار هم قرار گرفتن سایر تجهیزات بهداشتی در کنار وال هنگ به وجود می آورد، پس از عرضه وال هنگ به بازار، استقبال زیادی از آن شد و مورد توجه بازاریان لوازم ساختمانی و طراحان دکور قرار گرفت.

 

مقاومت بالا
شاید در ابتدا به نظر برسد که توالت فرنگی توکار چون پایه ای ندارد، نسبت به نوع ایستاده آن مقاومت کمتری دارد و تنها به دیوار تکیه دارد؛ اما در حقیقت این تصور غلط است و به دلیل آنکه در نصب وال هنگ از کل محیط دیوار به عنوان پایه و تکیه گاه استفاده می شود، مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه دارد. ضمناً اگر توالت فرنگی توکار توسط شرکت های معتبر تولید شود، می تواند تا ۴۰۰ کیلوگرم وزن را تحمل کند.

 

صرفه جویی در مصرف آب
به علت استفاده از قطعات نو و کارآمد در تولید توالت فرنگی توکار و به کارگیری اصول بهینه سازی گردش آب و فاضلاب، در این نمونه نسبت به نمونه پایه دار صرفه جویی زیادی در مصرف آب می شود.

نظافت راحت
یکی از مشکلات بزرگ استفاده از توالت فرنگی های ایستاده، نظافت سخت آن ها است. قسمت هایی از این نمونه مثل پشت پایه¬ها، فلاش تانک و … هستند که دسترسی به آن ها دشوار است. در این نواحی، جرم ها و رسوبات انباشته خواهند شد و سبب تجمع میکروب ها می شوند؛ اما در طراحی توالت فرنگی توکار این مشکل برطرف شده است. به این صورت که در هنگام شستشوی آن ها نقاط کور و دور از دسترس وجود ندارد و به راحتی قابل شستشو هستند و می توان محیط آن را ضدعفونی و نظافت کرد.

تنظیم ارتفاع آسان
طراحی خوب وال هنگ این امکان را فراهم کرده است تا بتوانید آن را بر اساس قد خود تنظیم کنید. توالت فرنگی ¬های معمولی ارتفاع ثابتی دارند و افراد قد بلند را دچار مشکلات مفاصل و درد در ناحیه زانو می کنند.

جلوگیری از ایجاد صدای زیاد
در توالت فرنگی توکار، فلاش تانک داخل دیوار نصب می شود، به همین علت در زمان استفاده صدای بسیار کمتری نسبت به نوع روکار ایجاد خواهد کرد؛ اما فلاش تانک های معمولی، سرو صدای زیادی را خصوصاً در خانه های کوچک ایجاد می کنند که بسیار آزاردهنده است.

نصب توالت فرنگی توکار
به علت نصب متفاوت وال هنگ بهتر است از یک نصاب ماهر جهت نصب آن کمک بگیریم. در همین راستا باید توجه داشت که دیوار سرویس بهداشتی باید دارای فضای زیادی باشد تا بتوان فلاش تانک و سایر تجهیزات را کارگذاری کرد؛ بنابراین توالت فرنگی توکار برای دیوارهایی با قطر کم و نازک مناسب نیست. لوله کشی فاضلاب وال هنگ در دیوار انجام می شود و در صورت معمولی بودن لوله کشی، از طراحی دیوارهای کاذب استفاده می شود.

 

توالت ماکان

نکات خرید توالت فرنگی توکار

هنگام خرید توالت فرنگی توکار باید به ۵ مورد توجه داشت:
۱. نکته اول، چک کردن میزان توانایی سیفون است. برخی توالت ها آب را با فشار زیاد و به صورت مکشی به فاضلاب می برند و خیلی زود کاسه توالت تخلیه می شود. برخی توالت ها آب را به صورت چرخشی و آرام تر بیرون می دهند که گزینه بهتری برای توالت های خانگی است.

۲. نکته بعد، توجه به طراحی مناسب در هنگام خرید توالت فرنگی توکار است. طراحی های جمع و جور طرفداران زیادی دارند. فناوری های بدون مخزنی که اخیراً وارد بازار شده اند عملکرد توالت های فرنگی را بسیار بالا می برند و به آن ها کمک می کنند که علی رغم اینکه حجم کمتری اشغال می کنند، کارایی بیشتری داشته باشند. این گونه از توالت ها هم راحتی بیشتری را مهیا می کنند و هم از نظر بهداشتی بهتر هستند.

۳. لوکس بودن وال هنگ و امکانات بیشتر آن، مورد دیگری است که هنگام خرید باید به آن توجه کنیم. اکثر توالت فرنگی های لوکس دارای سیستم سیفون بدون صدا هستند. آن ها همچنین از یک سیستم نورپردازی ملایم، سیستم پخش صوت ملایم و سیفون اتوماتیک برخوردار هستند. فشار آب در آن ها قابل تنظیم است و همچنین سیستم باد خشک دارند.
در برخی از آن ها سیستمی جهت گرم کردن محل نشستن افراد نیز تعبیه شده است. یک مدل از این وال هنگ ها دارای سیستمی جهت صرفه جویی اتوماتیک در مصرف آب است. این سیستم در واقع مربوط به بخش سیفون است و سالانه می تواند به اندازه ۲۲۲۰۰ گالون در مصرف آب صرفه جویی کند.

۴. آخرین بخشی که موقع خرید توالت فرنگی توکار باید بررسی شود، لگن آن است. توالت هایی که کاسه آن ها گرد است نسبت به توالت هایی که کاسه آن ها بیضی شکل است جای کمتری را اشغال می کنند؛ اما کاسه های بیضی برای نشستن فضای بیشتری دارند و راحت تر هستند. همچنین توالت های بیضی کمتر کثیف می شوند و بوی بیشتری را حذف می کنند. درنتیجه توالت های با لگن بیضی شکل مناسب تر هستند.

۵. مورد بعدی، انتخاب نوع توالت فرنگی توکار (نوع چینی و نوع مدل آن) است. چینی مروارید از نمونه های بسیار خوب برای خرید این محصولات است.

 

توالت فرنگی توکار مروارید

کارخانجات و محصولات چینی بهداشتی مروارید

یکی از موارد مربوط به طراحی و ساخت سرویس بهداشتی، چینی بهداشتی به کار رفته در آن است. چینی بهداشتی مورد نظر باید زیبایی و کیفیت کافی را داشته باشد. همچنین حفظ رنگ، طرح و دوام از مهم ترین ویژگی های یک سرویس بهداشتی با طراحی خوب و مناسب است.
یکی از بهترین کارخانه های تولید چینی بهداشتی، کارخانه چینی بهداشتی مروارید است که با استفاده از دانش فنی روز، مواد اولیه مرغوب، سیستم TQM و با برخورداری از تکنولوژی روز دنیا، از بزرگ ترین تولیدکنندگان چینی بهداشتی مطرح کشور، با توانایی تولید بیش از ۱۲ هزار تن در سال است. شرکت چینی بهداشتی مروارید انواع توالت های فرنگی یک تکه، دو تکه، وال هنگ، خروجی به کف، خروجی به دیوار و … را متناسب نیاز و سلایق مختلف مشتریان تولید و عرضه می کند. این شرکت دارای خدمات پس از فروش در سراسر کشور است و برای همه محصولات یک سال ضمانت دارد.

 

توالت فرنگی توکار مروارید

توالت فرنگی توکار مروارید انواع گوناگونی دارد که هر کدام دارای ویژگی ها، شکل، رنگ، اندازه، مدل، طرز استفاده و نوع کاربری مخصوص به خود است.
انواع این مدل ها عبارت اند از مدل های کاتیا، تانیا، والنتینا، ویستا، رومینا، الگانت، دیاموند، سیلویا و سیلویا طبی و پاریس و spa. این مدل¬ ها در سه درجه قابل تولید هستند. مدل سیلویا یکی از پرفروش ترین و متنوع ترین وال هنگ های مروارید است. این مدل دارای دو سیستم شستشوی بیده دار و بدون بیده است. سیستم تخلیه آن ریزشی و دارای طراحی جذاب و ساده است. شکل ظاهری وال هنگ سیلویا گوشه دار و مستطیلی با سایز ۵۵ است. همچنین این توالت فرنگی دارای سیستم شستشوی دو زمانه و پوشش آنتی باکتریال است.

 

توالت ماکان

قیمت توالت فرنگی توکار

جهت خرید هر نوع از توالت فرنگی توکار می توانید با مراجعه به سایت مستر ماکان، هم از لیست انواع توالت ها و قیمت های آن ها مطلع شوید و هم از تخفیفات خوبی که برای هر مدل بسته به قیمت آن اختصاص داده شده است آگاه شوید. در زیر به شرح قیمت ها و تخفیفات آن ها می پردازیم:

مدل الگانت ۰۰۰/۱۳۰/۲ تومان (با ۱۵ درصد تخفیف)

مدل ویستا ۰۰۰/۲۵۰/۲ تومان (با ۲۰ درصد تخفیف)

مدل تانیا ۰۰۰/۴۳۰/۲ تومان (با ۱۰ درصد تخفیف)

مدل پاریس ۰۰۰/۵۷۰/۲ تومان (با ۱۱ درصد تخفیف)

والنتینا ۰۰۰/۵۹۰/۲ تومان (با ۱۴ درصد تخفیف)

مدل رومینا ۰۰۰/۷۰۰/۲ تومان (با ۱۶ درصد تخفیف)

مدل دیاموند ۰۰۰/۷۲۰/۲ تومان (با ۹ درصد تخفیف)

مدل پارمیدا ۰۰۰/۷۵۰/۲ تومان (با ۸ درصد تخفیف)

مدل کاتیا ۰۰۰/۸۴۰/۲ تومان (با ۸ درصد تخفیف)

مدل سیلویا طبی ۰۰۰/۲۳۰/۵ تومان (با ۵ درصد تخفیف)

 

جمع بندی

با توجه به توضیحات و موارد گفته شده، برای خرید و نصب یک توالت فرنگی توکار مناسب در منزل و یا محیط های کاری مشکلی وجود نخواهد داشت. امروزه به راحتی با مراجعه به سایت ها و فروشگاه های اینترنتی مطمئن، می توان با خیال راحت خریدی امن و آسان را تجربه کرد. سایت مستر ماکان یکی از بزرگ ترین فروشگاه های اینترنتی استان تهران و سایر استان ها در زمینه فروش توالت فرنگی، فلاش تانک توکار، روشویی و … است که با تضمین مناسب ترین قیمت و اصل بودن کالا، محصول خریداری شده را سریعاً به دست شما خواهد رساند.



نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *