ریپورتاژسایر مطالب پیشنهادی

همه چیز در مورد انتخاب کفش بچگانه

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

دنیایی که بچه‌ها در آن زندگی می‌کنند سرشار از خوبی‌ها و شادی‌هاست. بچه‌ها همیشه لذت‌های شیرین و ماندگاری را رقم می‌زنند. بنابراین از همان دوران بچگی باید به سلامتی آن‌ها توجه و اهمیت نشان داد.

از موارد مهم توجه به سلامتی بچه‌ها انتخاب کفش مناسب در دوران کودکی است. در صورت انتخاب کفش بچه گانه مناسب، از رسیدن آسیب‌های جدی به پاها و ستون  فقرات جلوگیری خواهد شد. همه بچه‌ها دوست دارند بهترین‌های دوران کودکی را تجربه کنند. زیباترین پوشش به همراه بهترین کفش بچه گانه خاطرات شیرین آن‌ها را برای همیشه در ذهن‌ها باقی نگه خواهد داشت.

 

کفش بچگانه

 

با پیشرفتی که در صنایع مختلف و از جمله صنعت دوخت و تولید کفش صورت گرفته است، انواع کفش‌های مناسب برای کودکان طراحی و تولید شده است. کفش‌های مخصوص پیاده‌روی و مجلسی و همچنین انواع مختلف کفش بچه گانه با کیفیت‌های بالا هر کدام می‌تواند سلامتی کودکان را تضمین نماید.

معمولاً دوران رشد در سنین کودکی به سرعت می‌گذرد که باید دقت شود با رشد پاهای بچه‌ها، کفش مناسب پایشان تهیه و استفاده شود. تنوع مدل‌های مختلف کفش پسرانه و کفش دخترانه در بازار، راه را برای انتخاب کفش مناسب آزاد گذاشته است. فروشگاه کاراکال به‌ عنوان اولین فروشگاه آنلاین تخصصی کفش بچه گانه در ایران با ارائه مجموعه‌ای از کفش‌های مختلف، به زیبایی و سلامت فرزندان اندیشیده است.

در این مقاله سعی خواهیم نمود با معرفی این فروشگاه، روش‌های انتخاب کفش مناسب برای کودکان را شرح دهیم و در ادامه به مزایای خرید کفش از فروشگاه اینترنتی کاراکال بپردازیم.

 

راهنمای انتخاب کفش بچه گانه

پای انسان از قسمت‌های مهم اعضای بدن است که سلامتی آن در سلامتی سایر نقاط بدن مانند استخوان‌های پا، ستون فقرات و مخصوصاً قلب انسان تأثیر فراوانی دارد. به‌ همین جهت پای انسان را قلب دوم بدن نیز اسم گذاشته‌اند.

لذا برای حفظ سلامتی و برای این که کفش مناسبی برای فرزندان در سنین مختلف انتخاب و خریداری شود باید به برخی نکات اهیمت داده شود. توجه به این نکات در انتخاب کفش بچه گانه، ضمن خلق زیبایی ظاهری و شیک بودن، سلامتی آن‌ها را نیز در آینده تضمین خواهد نمود.

زیرا دوران کودکی دوران رشد و شکل‌گیری اندام‌ها است و توجه به سلامتی را از همان دوران باید در نظر گرفت. اما برای انتخاب کفش گزینه‌ها و معیارهایی وجود دارد که به صورت زیر شرح داده می‌شود.

 

اندازه کفش:

اندازه کفش باید اندازه پای کودک باشد. بهترین حالت تشخیص اندازه صحیح به این گونه است که انگشت شست پای کودک در حالت ایستاده با نوک کفش حدود ۵/۱ سانتی‌متر فاصله داشته باشد. برای اندازه‌گیری دقیق‌تر، هر دو پا در حالت ایستاده امتحان شود.

حتماً راحتی کفش از کودک سؤال شود. هیچ‌گاه نباید به امید این که کفش جا باز کند، کفش تنگی خریداری شود. نکته‌ای که اینجا برای انتخاب کفش بچه گانه وجود دارد این است که پای کودک به سرعت در حال رشد است و حدود هر ۲ تا ۴ ماه، پای کودک در حال رشد است. همچنین اندازه کفش یک شرکت با شرکت دیگری احتمال دارد که فرق داشته باشد. بنابراین لزوماً یک اندازه برای یک کفش، همیشه یکی نخواهد بود.

جنس و کیفیت کفش:

شاید قیمت ارزان یک کفشی، فدای کیفیت آن شود که این‌کار در تضاد کامل با سلامتی کودک است. راحتی و جنس تولید شده کفش و خرید کفش بچه گانه باکیفیت از برند معروف بسیار اهمیت دارد. پای کودک در داخل کفش باید از هر چهار طرف راحت باشد. البته باندازه‌ای بزرگ وگشاد نباشد که پا داخل کفش رها باشد. برای راحتی کودک، بهتر است کفش زیپ‌دار یا چسبی انتخاب شود.

ظاهر و حالت کفش:

در زمان انتخاب کفش بچه گانه، توجه به ظاهر زیبای کفش در روحیه کودک بسیار تأثیرگذار است. حتی‎‌المقدور کفش انتخابی باید باب میل خود کودک نیز باشد. فضای خالی اندکی در دور پا درون کفش وجود داشته باشد که با فشاردادن قسمت جلویی و اطراف بیرونی کفش و قرار دادن انگشت در پشت پا یا کناره‌های پای کودک می‌توان متوجه این موضوع شد.

تنوع کفش:

بهتر است کفش بچه گانه برای هدف‌های مختلف دارای تنوع باشد. کفش بازی و کفش مهمانی و … از هم تفکیک شده باشند تا کودک برابر نیاز درونی بتواند به راحتی و در شرایط مختلف از کفش استفاده کند.

 

تنوع کفش

 

مزایای انتخاب درست کفش بچه گانه

همان طوری که اشاره کردیم، پا قلب دوم انسان است و باید حساسیت مراقبت از آن بیشتر باشد. تحرکات بالایی که یک کودک دارد ایجاب می‌کند که همیشه فعال باشد. بنابراین با کفش سالم و راحت مهارت‌های حرکتی را به درستی می‌تواند انجام دهد.

رشد سالم پای کودک با انتخاب درست کفش بچه گانه، تضمین سلامت سایر اعضای بدن او را می‌تواند داشته باشد. نشاطی و انرژی که کودک از بازی می‌گیرد در رشد و بالندگی او تأثیرگذار است که اگر کفش مناسب در حین بازیگوشی نداشته باشد، کم کم نشاط خود را از دست خواهد داد.

خرید کفش بچه گانه

با توجه به بازاری که کفش دارد، تنوع زیادی از انواع کفش پسرانه و کفش دخترانه در بازار یافت می‌شود. یک انتخاب درست در خرید کفش بچه گانه نیازمند رعایت موارد بیان شده فوق می‌باشد. البته در کنار همه‌ی این‌ها، خرید از یک فروشگاه و فروشنده مطمئن هم مهم می‌باشد. زیرا قبل از خرید، استفاده از راهنمایی و مشاوره فروشنده امین و مورد اعتماد، انتخاب درستی برای خریدار بدنیال خواهد داشت.

در این راستا اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی کفش بچه گانه در ایران بنام فروشگاه کاراکال انواع مختلف کفش‌های پسرانه و دخترانه را با سلیقه‌های مختلف ارائه نموده است. سال‌ها تجربه فروش توسط کارشناسان فروش فروشگاه کاراکال باعث شده است که تمامی محصولات ارائه شده از کیفیت بالایی برخوردار بوده و اصالت کلیه محصولات را برعهده داشته باشند.

 

مدل کفش بچه گانه

 

ضمانت کیفیت و اصالت کفش‌های خریداری شده به‌همراه ضمانت قیمت مناسب آن گواه بر اثبات ادعای محصول می‌باشد. همچنین این امکان نیز فراهم شده است که در صورت عدم سازگاری کفش بچه گانه انتخاب شده با پای کودک که در سلامتی او تأثیر مستقیم دارد، محصول خریداری شده بازگشت داده شود. ایجاد پرداخت امن و مطمئن در کنار ارسال رایگان از دیگر خدمات فروشگاه کاراکال می‌باشد.

باید این نکته را نیز بیاد داشت که ساختار و استحکام استخوان کودک در سالهای اولیه نوزادی شکل می‌گیرد. بنابراین انتخاب کفش بچه گانه انعطاف‌پذیر و باکیفیت و مناسب با اندازه و حالت پای او، از به‌خطر افتادن سلامتی کودک جلوگیری خواهد کرد. انتخاب بهترین کفش‌ها از جنس چرم و حالت تنفسی بودن کفش به‌همراه پوشش ضدمیکروبی، تضمینی برای سلامت آینده نوزاد و کودک است. پس هزینه کمتر اولیه برای سلامتی، بهتر از هزینه‌های گزاف درمان خواهد بود.



نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *