مراقبت از پوست

۱۵ مدل بهترین کرم آبرسان قوی پوست، کرم آبرسان چه مارکی خوبه؟

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

برای داشتن پوستی سالم و شاداب لازم است به طور مداوم به آن رسیدگی کنید خوشبختانه امروزه با توجه به کرم های متعدد و گوناگونی که در بازار موجود هستند این امر به راحتی محقق می‌شود و هر فردی با توجه به پوست صورت و بدن خود می‌تواند یکی از این کرم ها را تهیه و از آن در ناحیه های مختلف بدن استفاده نماید.

یکی از کرم های ضروری پوست که امروزه مورد توجه عموم قرار گرفته اند و در بازار به صورت انواع مختلف موجود هستند کرم های آبرسان پوستی می‌باشند، ساختار این نوع از کرم ها از مواد مغذی تشکیل شده است که در واقع هیدراته هستند و می‌توانند به خوبی رطوبت و آب پوست را تامین نمایند. وظیفه ی اصلی که کرم های آبرسان پوستی بر عهده دارند مانع از چروکیده شدن پوست می‌شوند و از طرفی باعث جوانی و شادابی پوست می‌شوند.

اگر بخواهید نتیجه ی بهتری از کرم های آبرسان بگیرید می‌توان در کنار آنها از مرطوب کننده ها نیز استفاده نمایید در واقع این کرم ها به دلیل گیلیسیرین، اسید لاکتیک و عصاره جو که در ساختارشان وجود دارد باعث می‌شوند که جذب آب در پوست بالا رود و از طرفی نرمی و طراوت را به همراه خواهد داشت.

در این مقاله قرار است به برخی نکات مهم در مورد کرم های آبرسان پوستی و تفاوت آن با کرم های مرطوب کننده پرداخته شود در ادامه همراه ما باشید.

 

بهترین سن برای استفاده از کرم های آبرسان پوستی

 

شاید برای برخی از افراد این سوال پیش بیاید که بهترین سن برای استفاده از آبرسان های پوستی چه زمانی می‌باشد؟ براساس تحقیقاتی که صورت گرفته است بسیاری از محققان به این نتیجه رسیده اند که بالا رفتن سن نقش مهمی در چروک شدن پوست دارد و سن ۳۰ سالگی را بهترین زمان برای استفاده از کرم های آبرسان پوستی دانسته اند.

لازم به ذکر است این را بدانید که هر چقدر پوست خشک تر باشد در نتیجه چروک شدن پوست سریع تر اتفاق می‌افتد از این رو شما می‌توانید با استفاده از کرم های آبرسان پوست خود را هیدراته و مرطوب نگه دارید، که این کار مانع خشک شدن و چروکیده شدن پوست می‌شود.

 

مشاهده با کیفیت ترین کرم های آبرسان

 

بهترین زمان برای استفاده از کرم های آبرسان پوستی

 

در حال حاضر کرم های آبرسان پوستی به صورت آبرسان های شبانه و روزانه در بازار موجود هستند، از آنجایی که قدرت آبرسان های شبانه و روزانه با یکدیگر فرق دارد در نتیجه نوع مصرفشان نیز متفاوت خواهد بود بنابراین اگر شما جزء کسانی هستید که در روز به بیرون از خانه تردد دارید بهتر است از کرم آبرسان روزانه استفاده نماید زیرا این کرم ها علاوه بر خاصیت آبرسانی که دارند از آنها می‌توان به عنوان ضد آفتاب استفاده نمود.

طبق تحقیقاتی که محققان انجام داده اند به این نتیجه رسیده اند که زمانی که شما صورت خود را کاملا تمیز و با مواد شوینده پاکسازی کرده اید در این حالت پوست صورت شما توان جذب ویتامین بالایی را پیدا می‌کند بنابراین می‌توان گفت صبح ها هنگامی که از خواب بیدار می‌شوید زمان مناسبی برای استفاده از کرم آبرسان می‌باشد چرا که در این تایم و زمان پوست شما از شب تا صبح استراحت کرده و عاری از هرگونه آلودگی می‌باشد.

 

چه افرادی باید از کرم آبرسان پوست استفاده نمایند؟

 

بهتر است که همه ی افراد از این کرم ها به صورت مکرر و در طول روز استفاده نمایند. اما افرادی که دارای پوست خشک هستند باید حتما روزانه چندین بار از کرم های آبرسان پوستی استفاده کنند چرا که خشکی پوست باعث می شود پوست صورت دچار پیری، چین و چروک شود. این کرم ها قابلیت استفاده بر پوست صورت و بدن را دارند که باید برحسب نیاز و موارد استفاده یکی از انواع کرم ها را تهیه نمود.

 

تفاوت کرم های آبرسان پوستی با کرم های مرطوب کننده:

 

بسیاری از مردم بر این باور هستند که کرم های آبرسان پوستی و مرطوب کننده ها هر دو ویژگی و کارایی یکسانی دارند در صورتیکه این یک باور نادرست است، در ادامه به تفکیک ویژگی های این دو کرم می‌پردازیم تا تفاوت های این دو کرم به صورت آشکار و واضح مشخص شده باشد.

 

پرفروش ترین آبرسان ها در دیجی کالا

 

ویژگی های کرم های آبرسان پوستی:

 

*کرم های آبرسان پوستی در واقع نوعی کرم برای هیدارته شدن و تأمین آب مورد نیاز پوست بدن و صورت می باشند که با این وجود توصیه می‌کنیم حتما به صورت روزانه استفاده نمایید.

*کرم های آبرسان ساختارشان به گونه ای است که باعث می شوند پوست رطوبت را بیشتر و راحت تر از هوا جذب کند و مانع از دست رفتن رطوبت پوست می گردد.

*کرم های آبرسان برای همه نوع پوست ها و افراد لازم است، بهتر است قبل از انجام آرایش از کرم آبرسان استفاده کنید تا در طول روز پوستتان دچار خشکی نشود.

*کرم های آبرسان پوستی برای کودکان بسیار مناسب می‌باشد چرا که بچه ها بیشتر از بزرگسالان در معرض خشکی پوست قرار می‌گیرند بنابراین پیشنهاد می‌کنیم حتما برای آبرسانی و رطوبت رسانی پوست کودکتان از این آبرسان ها استفاده نمایید.

 

مطلب پیشنهادی: ۲۵ مورد بهترین سرم مو در بازار ایران

 

ویژگی های کرم های مرطوب کننده:

 

*کرم های مرطوب کننده ساختارشان به گونه ای است که حاوی روغن و چربی هستند و کارایی آنها برای درمان پوسته پوسته شدن قسمت های مختلف بدن شما همچون دور لب ها و خشکی روی صورت می باشند.

*کرم های مرطوب کننده در حقیقت وظیفه ی حفظ و ذخیره سازی رطوبت پوست را برعهده دارند ولی آبرسان های پوستی وظیفه جذب آب برای پوست را به عهده دارند.

*کرم های مرطوب کننده یک لایه ی مراقبتی را روی پوست ایجاد می نمایند و سبب می شوند تا چربی بیشتری بر روی پوست تولید شود، در واقع به نوعی تنظیم رطوبت پوست را انجام می دهند.

*کرم های مرطوب کننده بیشتر برای کسانی مناسب است که دارای پوستی خشک هستند. خاصیت این کرم ها به گونه ای است که علاوه بر مرطوب نگه داشتن پوست باعث می شوند تا پوست چربی لازم را نیز تولید نماید.

ما در این مقاله به بررسی ۱۵ نوع از پرفروش ترین و با کیفیت ترین کرم های آبرسان پوستی موجود در بازار پرداخته ایم تا شما را در خرید و انتخاب بهترین آبرسان یاری کرده باشیم.

 

روتین مناسب پوست حساس به گفته دکتر مهدیه بهرامی

در حال بارگذاری ویدیو ....
انتخاب ما

کرم آبرسان و ترمیم کننده لانکوم مدل Hydra Zen مجموعه ۳ عددی

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    پوست حساس , پوست خشک , پوست معمولی , پوست چرب , انواع پوست , پوست مختلط
  • SPF
    دارد
  • نوع محفظه نگه دارنده
    کاسه ای
  • جنس محفظه نگه دارنده
    شیشه
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

کرم آبرسان و ترمیم کننده لانکوم مدل Hydra Zen مناسب برای انواع پوست ها و حتی پوست های حساس می‌باشد که به صورت پک ۳ عددی در بازار عرضه می‌شود. این مدل کرم آبرسان با توجه به کیفیتی که دارد توانسته رضایت صددرصدی خریداران را جلب نماید.

این پک سه عددی شامل: یک کرم شب 50 میلی لیتری، یک کرم ضد استرس 50 لیتری و یک ژل کرم با حجم 15 میلی لیتری است که دارای  خاصیت ضد لک و چین و چروک هستند و از طرفی مرطوب کنندگی و آبرسانی قوی را برای پوست به ارمغان می‌آورند.

ژل کرمی که در این پکیج وجود دارد با رطوبت رسانی تا حد زیادی تیرگی و چین و چروک دور چشم را کاهش می‌دهد و به نوعی خاصیت درمانی نیز دارد.

برای استفاده از این کرم لازم است مقداری مناسب از آن را در صبح و شب بر روی پوست تمیز خود بمالید و سپس به آرامی ماساژ دهید.

از نقاط قوت این کرم به گفته خریداران می‌توان به: شاداب کردن پوست و کیفیت خوب محصول اشاره کرد.
از نقاط ضعف این محصول به گفته خریداران می‌توان به: قیمت بالای کرم اشاره کرد.

 

   

از محبوب‌ها

کرم آبرسان شب برنارد کسیر مدل Bamboo حجم ۵۰ میلی لیتر

امتیاز 4.3 را از خریداران کسب کرده است.

حجم

۵۰ میلی‌لیتر

کشور مبدا برند

فرانسه

سازگار با پوست‌های

انواع پوست


 

یکی دیگر از کرم های آبرسان که امروزه در بازار عرضه می‌شود کرم شب برنارد کسیر مدل Bamboo است. این کرم با خاصیت اثر بخشی که دارد توانسته امتیاز 4.3 از 5 را از خریداران کسب کند که امتیازی قابل قبول محسوب می‌شود.

کرم آبرسان شب برنارد کسیر مدل Bamboo با توجه به بافت سبکی که دارد مناسب برای انواع پوست ها می‌باشد. در ساختار این کرم از ترکیبات آلوورا و بامبو استفاده شده است که این ترکیب موجب رطوبت رسانی عمقی بر روی پوست می‌شود و به از بین رفتن آثار خستگی روزانه کمک شایانی می‌کند.

برای استفاده از این کرم آبرسان کافیست که: مقداری از کرم را در شب ها بر روی پوست تمیز بمالید و به صورت دورانی ماساژ داده تا به خوبی جذب پوستتان گردد.

از نقاط قوت این کرم به گفته خریداران می‌توان به: میزان دوام کرم روی پوست و آبرسانی مناسب آن اشاره کرد.
نظر منفی درج نشده است که البته به دلیل تعداد کم نظرات است و به معنی بی نقص بودن محصول نیست.

 

   
از محبوب‌ها

کرم آبرسان کلینیک مدل dramatically different حجم 125 میلی لیتر

امتیاز 4.7 را از خریداران کسب کرده است.
  • مناسب برای
    پوست خشک
  • حجم
    125 میلی لیتر
  • SPF
    ندارد
  • وزن
    250 گرم
  • نوع محفظه نگه دارنده
    پمپی
  • جنس محفظه نگه دارنده
    شیشه

 

کرم آبرسان کلینیک مدل dramatically different با حجم 125 میلی لیتر مناسب برای پوست های خشک است که توانسته امتیاز 4.7 از 5 را از خریداران کسب کند که این امتیاز نشانه ی بارز کیفیت خوب این کرم می‌باشد.

برای استفاده از این کرم حتما ابتدا پوست خود را به خوبی تمیز کنید و سپس مقدار مناسبی از این کرم را صبح و شب بر روی صورت و گردن بمالید و ماساژ دهید تا به خوبی جذب پوستتان گردد.

از نقاط قوت این محصول به گفته خریداران می‌توان به: آبرسانی عالی، داشتن کد در زیر جعبه و شیشه محصول و اصل بودن کالا اشاره کرد.
از نقاط ضعف به گفته خریداران می‌توان به: قیمت بالای آن اشاره کرد، نقطه ضعف دیگری ذکر نشده است.

 

 

   
از محبوب‌ها

کرم آبرسان شب بایولر مدل NORMALIZING حجم ۵۰ میلی لیتر

امتیاز 4 را از خریداران کسب کرده است.
  • مناسب برای
    پوست چرب , پوست مختلط
  • حجم
    50 میلی لیتر
  • وزن
    50 گرم
  • نوع محفظه نگه دارنده
    کاسه ای
  • جنس محفظه نگه دارنده
    شیشه
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

 

کرم شب آبرسان بایولر مدل NORMALIZING یکی دیگر از کرم های آبرسان و مرطوب کننده می‌باشد که سازگاربا پوست های مختلط تا چرب می باشد. این کرم با کسب امتیاز 4 از 5 توانسته رضایت خریداران را جلب نماید که امتیازی قابل قبول به حساب می‌آید.

این کرم ساختارش به گونه ای است که می‌تواند تمام نیازهای پوست چرب را پوشش دهد، بنابراین اگر جزء افرادی هستید که پوست چربی دارند ما خرید این مدل کرم را توصیه می‌کنیم چرا که این کرم به متعادل شدن چربی اضافی سطح پوست کمک شایانی می‌ کند.

از دیگر ویژگی های این کرم آبرسان می‌توان به مواردی همچون: بازسازی کننده و ترمیم کننده پوست، نرمال کننده پوست چرب و آبرسانی قوی کرم اشاره کرد.

 

   
از محبوب‌ها

کرم آبرسان آیسیس فارما مدل قوی حجم 40 میلی لیتر

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    پوست چرب , پوست مختلط
  • حجم
    40 میلی لیتر
  • SPF
    ندارد
  • وزن
    40 گرم
  • نوع محفظه نگه دارنده
    تیوپی
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیک

 

از آنجایی که رطوبت باعث جوانی و شادابی پوست می‌شود پیشنهاد ما برای تمامی افراد خصوصا 35 سال به بالا استفاده از کرم های آبرسان قوی به صورت منظم و مکرر می‌باشد، چرا که این کرم ها لطافت را برای پوست به ارمغان می‌آورند و از طرفی در بهبود چین و چروک کمک شایانی می‌کنند.

کرم آبرسان آیسیس فارما مدل قوی حجم 40 میلی لیتر با بافت بسیار سبکی که دارد مناسب پوست های مختلط، چرب و دارای آکنه می باشد. این محصول با ایجاد تعادل سازی در پوست سبب رطوبت رسانی قوی به بافت پوست می گردد.

این کرم دارای عوامل التیام بخش است که پزشکان در جهت مشکلات پوستی تحت درمان از آن استفاده می‌کنند.

برای استفاده از این کرم لازم است که ابتدا سطح پوست خود را به خوبی تمیز نمایید و سپس هر صبح و عصر مقدار مناسبی از آن را بر روی پوست صورت و گردن بمالید.

 

   
از محبوب‌ها

کرم آبرسان دکلره مدل Hydroforce حجم 50 میلی لیتر

امتیاز 4 را از خریداران کسب کرده است.
  • مناسب برای
    پوست خشک , پوست معمولی
  • حجم
    50 میلی لیتر
  • نوع محفظه نگه دارنده
    کاسه ای
  • جنس محفظه نگه دارنده
    شیشه
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • نوع ویتامین
    ویتامین E

 

کرم آبرسان دکلره مدل Hydroforce با حجم 50 میلی لیتر محصولی از کشور فرانسه است که توانسته امتیاز 4 از 5 را از خریداران کسب کند که به نوعی امتیازی قابل قبول به حساب می‌آید.

این مدل کرم با توجه به بافت سبکی که دارد برای پوست های معمولی و خشک ایده ال می‌باشد. در ساختار این مدل کرم از ویتامین E و لیپوزوم استفاده شده است که این ترکیبات باعث رطوبت رسانی به پوست می‌شوند و از خشک شدن پوست جلوگیری می‌کنند.

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که دارای پوست معمولی و خشک هستند ما این مدل کرم را برای استفاده روزانه برایتان پیشنهاد می‌کنیم.

 

   
از محبوب‌ها

کرم آبرسان بادی شاپ مدل تی تری حجم 40 میلی لیتر

امتیاز 4 را از خریداران کسب کرده است.

حجم

۴۰ میلی‌لیتر

وزن

۴۰ گرم

کشور مبدا برند

آمریکا


 

کرم آبرسان بادی شاپ مدل تی تری با حجم 40 میلی لیتر محصولی از کشور آمریکا می‌باشد که آبرسانی قوی برای پوست های چرب و جوش‌دار است، این کرم توانسته امتیاز 4 از 5 را از خریداران کسب کند، که امتیازی قابل قبول است.

کرم آبرسان بادی شاپ فاقد هر گونه مواد شیمیایی مضر است و افرادی که پوست حساسی دارند، می‌توانند بدون نگرانی از این محصول استفاده نمایند.

در ساختار این مدل کرم از مفید ترین ترکیبات گیاهی مثل عصاره ی درخت چای استفاده شده است که همین ترکیبات باعث کنترل ترشح چربی می‌شوند و از طرفی جوش و آکنه را از بین می‌برند.

این محصول با توجه به بافت سبکی که دارد به سرعت جذب پوست می‌شود و می‌تواند 24 ساعت پوست شما را مرطوب نگه دارد.

 

   
از محبوب‌ها

کرم آبرسان گارنیه مدل Bombasi حجم 50 میلی لیتر

امتیاز 3.9 را از خریداران کسب کرده است.

حجم

۵۰ میلی‌لیتر

کشور مبدا برند

فرانسه

شماره مجوز

۳۶۰۰۷۵۳۶۲۹۰۹۸۴۶۷۲


 

کرم آبرسان گارنیه مدل Bombasi با حجم 50 میلی لیتری محصولی از کشور فرانسه است که توانسته امتیاز 3.9 از 5 را از خریداران کسب کند.

این کرم مرطوب کننده و آبرسان قادر به رطوبت رسانی عمیق پوستی است و همچنین در طول روز از پوستتان در مقابل آسیب های بیرونی و اشعه ی خورشید محافظت می کند.

این محصول که تایید شده توسط متخصصان پوست است، ماندگاری 24 ساعته دارد و ساختارش به گونه ای است که برای تمامی پوست ها مناسب می‌باشد.

برای استفاده از این کرم ابتدا پوست خود را با شوینده مخصوص تمیز و خشک نمایید و سپس مقداری از کرم را روی پوست خود مالیده و به صورت دورانی ماساژ دهید تا به خوبی جذب پوستتان گردد.

از نقاط قوت این محصول به گفته خریداران می‌توان به: جذب سریع، آبرسانی عالی و کیفیت خوب آن اشاره کرد.
از نقاط ضعف این محصول به گفته خریداران می‌توان به: قیمت بالا و حجم کم آن اشاره کرد.

 

   
از محبوب‌ها

کرم آبرسان لافارر مدل Regulating حجم 75 میلی لیتر مجموعه 2 عددی

امتیاز 4.2 را از خریداران کسب کرده است.

شماره مجوز

۵۶/۲۰۱۸۰

ترکیبات

مواد مرطوب کننده

سازگار با پوست‌های

چرب

نوع محفظه

تیوپی

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو


 

برای داشتن پوستی سالم و شاداب لازم است به طور مداوم به آن رسیدگی کنید خوشبختانه امروزه با توجه به کرم های متعدد و گوناگونی که در بازار موجود هستند این امر به راحتی محقق می‌شود و هر فردی با توجه به پوست صورت و بدن خود می‌تواند کرم دلخواه را تهیه و از آن در ناحیه های مختلف بدن استفاده نماید.

کرم آبرسان لافارر مدل Regulating و حجم 75 میلی لیتر دارای مجموعه ای 2 عددی می‌باشد که سازگار با پوست های چرب است و توانسته امتیاز 4.2 از 5 را  کسب کند و رضایت 86 درصدی خریداران به دست آورد که امتیاز قابل قبولی است.

این کرم آبرسان با توجه به بافت سبکی که دارد به خوبی جذب پوست می‌شود و از ایجاد احساس سنگینی بر روی پوست جلوگیری می‌کند.

از نقاط قوت این محصول به گفته خریداران می‌توان به: جذب سریع، سبک بودن کرم و کیفیت خوب آن اشاره کرد.
نظر منفی درج نشده است و در حال حاضر خریداران رضایت کامل از محصول را داشته اند.

 

   
از محبوب‌ها

کرم آبرسان شب لورآل مدل Triple Active 24H حجم 50 میلی لیتر

امتیاز 3.4 را از خریداران کسب کرده است.
  • مناسب برای
    انواع پوست
  • حجم
    50 میلی لیتر
  • نوع محفظه نگه دارنده
    کاسه ای
  • جنس محفظه نگه دارنده
    شیشه
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • ویتامین
    دارد

 

کرم آبرسان شب لورال مدل Triple Active یک کرم فوق العاده با عملکرد سه گانه برای آبرسانی، محافظت و احیاکننده پوست می باشد.

این کرم آبرسان محصولی از کشور فرانسه است که حاوی ویتامین E می‌باشد و با تمامی پوست ها سازگار است.

در ساختار این کرم از سرامید و گلیسیرین استفاده شده است که موجب آبرسانی 24 ساعته بر روی پوستتان می‌شود و در نتیجه لطافت و نرمی را برای شما به ارمغان می آورد.

از دیگر ویژگی های این کرم می‌توان به مواردی همچون: آبرسان و روشن کننده پوست، حاوی فیلترهای محافظت در برابر پرتوی UV و غنی شده با ویتامین E اشاره نمود.

برای استفاده از این کرم کافیست: ابتدا پوست خود را با شوینده مخصوص تمیز نمایید و سپس مقداری از کرم را بر روی پوست صورت مالیده و به صورت دورانی ماساژ دهید.

از نقاط قوت کرم به گفته خریداران می‌توان به: آبرسانی عالی آن اشاره کرد.
برخی خریداران به پلمپ نبودن محصول اشاره کرده اند که توصیه می‌کنیم محصول مورد نظر خود را از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید.

 

   
از محبوب‌ها

کرم آبرسان و مرطوب کننده روز ژاک آندرل پاریس مدل DAY CREAM حجم 60 میلی لیتر

امتیاز 3.8 را از خریداران کسب کرده است.
  • مناسب برای
    پوست خشک , پوست معمولی , پوست مختلط , پوست حساس
  • حجم
    60 میلی لیتر
  • نوع محفظه نگه دارنده
    تیوپی
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیک
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • ویتامین
    دارد

 

کرم آبرسان و مرطوب کننده روز ژاک آندرل پاریس مدل DAY CREAM حجم 60 میلی لیتر محصولی از کشور فرانسه می‌باشد که توانسته امتیاز 3.8 از خریداران را کسب کند و 72 درصد از خریداران از آن رضایت داشته اند و خرید این محصول را به دیگران توصیه کرده اند.

این محصول حاوی روغن بادام و ویتامین E می‌باشد که موجب تغذیه مناسب پوست و کمک به بازسازی سلول های پوستی می‌کند و مانع از چین و چروک و پیری زود رس می‌شود.

از دیگر خواص کرم روز ژاک آندرل پاریس می‌توان به مواردی همچون: محافظ در مقابل اشعۀ UV، مرطوب کننده و آبرسان قوی، مغذی و تقویت کننده پوست اشاره کرد.

از نقاط قوت این کرم به گفته خریداران می‌توان به: کیفیت بالا و سبک بودن کرم اشاره کرد.
برخی خریداران به پلمپ نبودن محصول و نداشتن برچسب اصالت کالا اشاره کرده اند، که توصیه می‌کنیم محصول مورد نظرتان را از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید.

 

   
از محبوب‌ها

کرم آبرسان رزاکلین مدل کامپلکس حجم 100 میلی لیتر

امتیاز 4.3 را از خریداران کسب کرده است.

حجم

۱۰۰ میلی‌لیتر

وزن

۱۵۰ گرم

کشور مبدا برند

آلمان

شماره مجوز

۲۱۶۲۳۱۴۳۱۴۹۱۰۰۳۳

ترکیبات

بدون پارابن


 

کرم آبرسان رزاکلین مدل کامپلکس با حجم 100 میلی لیتر محصولی از کشور آلمان است که برای پوست های خشک بسیار مناسب می‌باشد. این کرم توانسته امتیاز 4.3 از 5 را از خریداران کسب کند که امتیاز قابل قبولی محسوب می‌شود.

این محصول حاوی کلاژن می‌باشد که نقش اساسی در استحکام پوست دارد و باعث می‌شود از پوست در برابر عوامل آسیب رسان مثل: آلودگی و اشعه ی مضر خورشید مراقبت نماید.

کرم آبرسان رزاکلین با ایجاد رطوبت رسانی عمقی بر روی پوست جنبه ی درمانی نیز دارد و برای کسانی که دچار اگزما و خشکی شدید پوستی هستند بسیار مناسب می‌باشد.

از نقاط قوت این کرم به گفته خریداران می‌توان به: آبرسانی قوی، رطوبت رسانی و جنبه درمانی کرم اشاره کرد.
نقطه ضعف مشخصی ذکر نشده است و اکثر خریداران از خرید خود راضی بوده اند.

 

   
از محبوب‌ها

کرم آبرسان و مغذی شب ژاک آندرل پاریس مدل NIGHT CREAM حجم 60 میلی لیتر

امتیاز 4 را از خریداران کسب کرده است.
  • مناسب برای
    پوست خشک , پوست معمولی , پوست مختلط , پوست حساس
  • حجم
    60 میلی لیتر
  • نوع محفظه نگه دارنده
    تیوپی
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیک
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • ویتامین
    دارد

 

کرم آبرسان و مغذی شب ژاک آندرل پاریس مدل NIGHT CREAM حجم 60 میلی لیتر مناسب برای پوست های خشک، معمولی و مختلط است که توانسته امتیاز 4 را از خریداران کسب کند.

کرم شب ژاک آندرل حاوی موم عسل و ویتامین E می‌باشد که خاصیت تجدید سلولی دارد و موجب بازسازی سلول های پوستی می‌شود.

از دیگر خواص این کرم می‌توان به مواردی مثل: مرطوب کننده و آبرسان قوی، رفع چین و چروک با وجود ویتامین E4، کنترل و درمان خشکی و کمک به بهبود اگزما اشاره نمود.

از نقاط قوت این کرم به گفته خریداران می‌توان به: کیفیت بالا و آبرسانی قوی اشاره کرد.
برخی خریداران به پلمپ نبودن محصول و نداشتن برچسب اصالت کالا اشاره کرده اند، که توصیه می‌کنیم محصول مورد نظرتان را از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید.

 

 

   
از محبوب‌ها

کرم آبرسان ژوت مدل هیدرا مکس حجم 120 میلی لیتر مجموعه 2 عددی

امتیاز 4.2 را از خریداران کسب کرده است.

حجم

۱۲۰ میلی‌لیتر

وزن

۲۴۰ گرم

کشور مبدا برند

ایران


 

کرم هیدرامکس پمپی ژوت٬ یکی از بهترین کرم مرطوب کننده و آرسان این شرکت است که به دلیل کیفیت بالا همواره مورد توجه اکثریت افراد بوده است. مرطوب کننده دست و صورت مخصوص پوست خشک هیدرا مکس ( پمپی ۱۲۰میل) ۱.مغذی ،نرم کننده و آبرسان عمیق پوستهای خشک ۲. ترمیم و بازسازی کننده پوست ۳.تسکین التهاب ، رفع خشکی و خارش ناشی از خشکی پوست ۴.دارای بافت سبک و جذب سریع،بدون جاگذاشتن چربی و براقی روی پوست ۵.فاقد پارابن(قابل استفاده برای پوستهای حساس)

راهنمای استفاده

کرم هیدرامکس ژوت را در مقابل نیاز و به دفعات روی پوست تمیز دست وصورت ماساژ دهید تا کرم جذب گردد.

خیلی خوشبو و لطیفه و نسبت به قیمت کیفیت خوبی ارائه میده

منفی ندارد

   
از محبوب‌ها

کرم آبرسان الارو مدل Youth Preserving Hydra حجم 50 میلی لیتر

امتیاز 4 را از خریداران کسب کرده است.
  • عملکرد
    ضد چروک
  • حجم
    50 میلی لیتر
  • SPF
    ندارد
  • نوع محفظه نگه دارنده
    کاسه‌ای
  • جنس محفظه نگه دارنده
    شیشه
  • ویتامینه
    خیر

 

۸۱% (۱۴۰) نفر از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند

برند فرانسوی الارو سال‌هاست که محصولات خود از جمله آرایشی و بهداشتی را در سراسر دنیا عرضه می‌کند

کرم الارو علاوه بر این‌که چروک‌های ناشی از حرکات صورت، چین و چروک و خطوط ایجاد شده‌ی سطحی بر روی پوست را کاهش می‌دهد، قادر است در استفاده‌ی طولانی مدت موارد ذکر شده را از بین ببرد

همچنین آبرسان بودن این کرم موجب درخشندگی و شفافیت پوست می‌شود. استفاده از این کرم برای اشخاص زیر 35 سال توصیه می‌شود چرا که از ایجاد چروک پیشگیری می‌کند و علائم پیری بر روی پوست را کنترل می‌کند

از دیگر خواص کرم الارو می‌توان به مرطوب کنندگی هم اشاره کرد

راهنمای استفاده

حداقل دو بار در روز ( صبح و عصر) روی پوست خشک و تمیز صورت و گردن استفاده شود. بهتر است در صورت قرار گرفتن در معرض آفتاب پس از استفاده از کرم، از کرم ضد آفتاب نیز استفاده شود.

آبرسانی خوبی داره

بشاش کردن پوست

حجم کم و گرونی

   

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *