ریپورتاژسایر مطالب پیشنهادی

راهنمای خرید همزن برقی | فروشگاه ۲۰ بخر

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

در این مقاله قصد داریم بهترین مارک همزن برقی را به شما معرفی کنیم و نکاتی که برای خرید یک همزن برقی خوب باید به آن توجه کنید را برای شما توضیح داده ایم

انواع همزن برقی

اگر به کیک درست کردن و شیرینی پزی در خانه علاقمند هستید مطمئنا داشتن یک همزن برقی در آشپزخانه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، چراکه در صورت نداشتن یک همزن برقی شما برای پختن یک کیک ساده باید سفیده های تخم مرغ را مدت زیادی هم بزدید تا کیک و یا شیرینی شما بتواند بافت مورد نظر را بگیرد اما امروزه شما با داشتن یک همزن برقی این کار را می توانید در زمانی بسیار کوتاه انجام دهید.

اما وقتی برای خرید بهترین مارک همزن برقی به بازار می روید با انبوهی از برند و مدل های مختلف روبه رو می شوید که انتخاب را برای شما مشکل می کند از همین رو ما به شما خواهیم گفت از کجا باید شروع کنید تا بر اساس نیاز و بودجه خود بتوانید بهترین مارک و مدل را انتخاب کنید.

  • انتخاب برند بر اساس بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید.
  • انتخاب نوع همزن بر اساس نیاز و فضایی که برای نگهداری آن دارید.
  • انتخاب ویژگی های مختلف و قدرت همزن بر اساس نیاز

معرفی بهترین مارک همزن برقی

همان طور که گفتیم بهترین کار قبل از خرید هر وسیله ای این است که ما بر اساس نیاز و بودجه خود برند مورد نظر خود را انتخاب کنیم، اما به یاد داشته باشید که گول برخی از برندهای متفرقه را نخورید چراکه شاید برخی از آنها ازنظر ظاهر زیبا به نظر برسد و قدرت آن بیشتر باشد، اما به یاد داشته باشید همه چیز آن چیزی نیست که در یک نگاه می بینید و این جمله که برندهای مطرح پول برند خود را می گیرند قطعا اشتباه است.

برندهای مطرح سعی می کنند برای ساخت محصولات خود از باکیفیت ترین قطعات و مواد اولیه استفاده کنند اما به دلیل تولید بسیار بالا دارای قیمت بسیار مناسبی نسبت به کیفیت و کارایی خود دارند، در مقابل اگر یک برند کوچک بخواهد همان محصول را با همان کیفیت ارائه کند قطعا قیمت آن بسیار بالاتر می رود و نمی تواند با برندهای بزرگ رقابت کند به همین دلیل آنها سعی می کنند با ظاهری زیبا، توان مصرفی غیر واقعی و ادعاهای نادرست شما را گمراه کنند.

پس در زمان خرید همزن برقی دقت کنید گول ظاهر و توان مصرفی برخی از برندهای تجاری را نخورید ما در اینجا بهترین برندهای همزن برقی را به ترتیب به شما معرفی می کنیم که بخش بزرگی از بازار دنیا را در اختیار خود دارند، برندهایی همچون کیچن اید آمریکا، گاسترو بک آلمان که جزو برندهای حرفه ای قرار می گیرند اما شاید از نظر قیمتی خیلی برای مصرف خانگی مناسب نباشند جز اینکه قیمت برای شما اهمیت نداشته باشد اگر این چنین است در انتخاب آنها شک نکنید؛

اما اگر قصد خرید یک همزن برقی باکیفیت با قیمت مناسب را برای منزل خود دارید ما به شما به ترتیب برندهایی همچون بوش، فیلیپس، کنوود، تفال و مولینکس را پیشنهاد می کنیم که بالاترین کیفیت را به نسبت قیمت خود دارا هستند، اما اگر به دنبال بهترین همزن برقی ایرانی هستید برندهایی همچون پارس خزر، میگل و تولیپس می تواند انتخابی مناسب برای شما محسوب شود.

 

بهترین مارک همزن برقی

 

انتخاب نوع همزن

بعد از انتخاب برند شما باید بر اساس نیاز و فضایی که برای نگهداری آن دارید نوع همزن برقی خود را انتخاب کنید که در کل می توانیم انواع همزن برقی را به دو دسته کلی تقسیم کنیم.

همزن برقی دستی: این دسته از همزن های برقی سالیان زیادی است که در بازار عرضه می شود، این سری از یک بدنه و پره‌های همزن تشکیل شده است، البته برخی از مدل ها دارای یک پره هستند که به آن تک موتوره گفته می شود و برخی دیگر دارای دو پره می باشند که به آنها دو موتوره گفته می شود، مزیت این سری همزن این است که فضای بسیار کمی را می گیرد و به راحتی می توان آن را درون کابینت قرار داد و دارای قیمت بسیار مناسب تری هستند، این سری از همزن برقی دستی برای افراد که استفاده حرفه ای از دستگاه ندارند بسیار مناسب است.

 

همزن برقی کاسه دار: این سری همزن برقی دارای کاسه می باشند که پره های همزن به طور اتوماتیک در آن می‌چرخد از همین رو دیگر لازم نیست شما همزن را در کاسه حرکت دهید اما برخی از مدل های همزن‌ برقی کاسه دار پیشرفته ‌تر بوده و به غیر از سری‌ همزن، کاسه آن نیز می‌ چرخد، این مزیت باعث می شود تا تمام مواد داخل کاسه به صورت یکنواخت و یک دست هم بخورد که قطعا استفاده از آن بسیار آسان تر است اما توجه داشته باشید که بسیار بزرگتر از همزن دستی است و جابه جا کردن آن کمی مشکل بوده و شما برای نگهداری آن به فضای بیشتری احتیاج خواهید داشت.

همزن حرفه ای

 

انواع همزن برقی دارای ویژگی های متنوعی می باشد که در ادامه سعی خواهیم کرد به بررسی برخی از ویژگی‌ های آن بپردازیم تا در زمان خرید بهترین مارک همزن برقی آنها را در نظر داشته باشید.

تعداد تیغه: یکی از مواردی که باید در زمان خرید بهترین مارک همزن برقی در نظر داشته باشید، جنس و تعداد تیغه‌ ها بر روی دستگاه می باشد که مهم ترین آن داشتن دو سری همزن و خمیر زن است که از سری همزن معمولا برای هم زدن مایعات مانند تخم مرغ استفاده می شود، اما از میله های خمیر زن برای مخلوط کردن خمیر مورد استفاده قرار می گیرد.

 

جنس تیغه: از آنجایی که سری های همزن به صورت مستقیم با موادغذایی برخورد می‌ کند باید کیفیت بالایی داشته باشد، در کل جنس تیغه ‌های همزن را به سه دسته می توانیم تقسیم کنیم استیل، کروم و پلاستیک که باید بگوییم تیغه‌های استیل بهترین گزینه می باشد.

 

توان مصرفی: میزان توان دستگاه با واحد وات اندازه ‌گیری می‌ شود که هرچه مدل انتخابی شما توان بالاتری داشته باشد، بهتر است اگر همزنی را تهیه می کنید که قصد استفاده از سری خمیر زن آن را دارید بهتر است مدلی بالای ۳۰۰ وات را انتخاب کنید و هر چه توان مصرفی دستگاه بیشتر باشد مطمعنا در هنگام استفاده طولانی مدت بازدهی بهتری برای شما خواهد داشت.

 

تعداد تنظیم سرعت: اگر قصد خرید بهترین مارک همزن برقی را دارید، حتما تعداد تنظیم سرعت را در نظر بگیرید، توجه کنید شما می ‌خواهید با استفاده از همزن خود موادغذایی مختلفی را باهم ترکیب کنید به همین دلیل شما به سرعت‌های متفاوتی از دستگاه نیاز دارید.

 

جنس کاسه: جنس کاسه در زمان خرید همزن برقی کاسه دار نیز از اهمیت زیادی برخوردار است که می تواند به صورت استیل و پلاستیک باشد، کاسه های پلاستیکی دوام کمتری نسبت به نمونه‌های استیل دارند و با چندبار استفاده دچار خط وخش خواهند شد به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم مدلی با کاسه استیل ضدزنگ را خریداری کنید البته اگر با بالاتر بودن قیمت آن مشکلی ندارید.

 

اگر قصد خرید همزن برقی برای منزل خود را دارید شما می توانید برای بررسی و اطلاع از قیمت انواع همزن برقی به فروشگاه اینترنتی ۲۰ بخر مراجعه نمایید توجه داشته باشید که ۲۰ بخر یک فروشگاه تخصصی در زمینه لوازم خانگی در ایران می باشد که همیشه سعی داشته تمامی محصولات خود را با گارانتی اصلی و ضمانت خرید بهترین قیمت به مشتریان خود ارائه نماید.



نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *