ریپورتاژسایر مطالب پیشنهادی

خرید مطمئن گاوصندوق از فروشگاه سعدین

نویسندگان سایت خریدیار به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و رتبه بندی می کنند. ما فقط در صورتی که خرید محصول از طریق لینک های ما انجام شود درآمد کسب می کنیم و به هیچ وجه برای ما تفاوتی نمی کند که شما کدام محصول را خریداری می‌کنید، همچنین ما هیچ محصول رایگانی از هیچ فروشنده ای دریافت نکرده‌ایم.

از گذشته‌ تاکنون افراد برای نگهداری اسناد، پول، جواهرآلات و.. از گاوصندوق استفاده می‌کنند و طبیعتاً در طراحی و همچنین آلیاژی که در ساخت و تولید گاو صندوق به کار رفته، تا امروز تغییرات بسیاری رخ داده است.

در حال حاضر در بازار گاوصندوق اداری، هتلی و خانگی وجود دارد که کاربر می‌تواند متناسب با نیازی خود آن را در ابعاد مختلف سفارش داده و خریداری نماید.

در ادامه شما را با ساختار طراحی گاوصندوق آشنا کرده و به نکاتی اشاره خواهیم کرد که در خصوص انتخاب جای مناسب برای نصب گاوصندوق به شما کمک خواهد کرد. در انتها نیز فروشگاه گاوصندوق سعدین را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید خرید مطمئن و بی‌نظیری را تجربه کنید.

 

 فروشگاه سعدین

نحوه ساخت گاوصندوق

پیش از آن که به ساختار تولید گاوصندوق بپردازیم لازم است به این نکته اشاره کنیم که استفاده از گاوصندوق تنها برای جلوگیری از سرقت سارقان نیست و این مورد تنها یکی از دلایل استفاده از این محصول است. از دلایل دیگر استفاده از گاوصندوق می‌توان به حفظ و نگهداری مدارک، و لوازم گرانقیمت در زمان‌هایی که حریق، سیل و یا زلزله رخ می‌دهد اشاره کرد.

در تولید گاوصندوق نیز لازم است قالب این محصول از آلیاژی تهیه شود که امکان برش نداشته باشد و بتواند در برابر آتش‌سوزی مقاومت بالایی نشان دهد. بنابراین سازندگان غیرقابل نفوذترین گاوصندوق‌ها سعی می‌کنند در تهیه آلیاژ آن از فولاد، آهن و کربن استفاده نمایند، زیرا تلفیق این مواد با یکدیگر سبب می‌شود تا گاوصندوق علاوه بر مقاومت در برابر حریق و برش در برابر مواد شیمیایی و خوردگی نیز مقاومت داشته باشد.

پیشتر اشاره کردیم که بعضی از گاوصندوق‌ها به صورت ضدآب Water proof ساخته می‌شوند و در برابر آب و رطوبت مقاومت بالایی دارند. گاوصندوق‌ ضدآب از آلیاژی متفاوت تولید شده به طوری که به هیچ وجه آب وارد آن نمی‌شود. بنابراین اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که امکان سیل و رطوبت بیش از هر خطر دیگری وجود دارد به شما پیشنهاد می‌کنیم برای خرید گاوصندوق اداری و یا خانگی و .. این مورد را با کارشناسان مرکز فروش گاوصندوق در میان بگذارید و از آن‌ها بپرسید که تا چه مدت گاوصندوق می‌تواند در آب دوام بیاورد و صدمه‌ای به مدارک و اسناد داخل آن وارد نشود.

 

نکته‌ای درباره طراحی قفل گاوصندوق

از دیگر نکات مهمی که در ساخت گاوصندوق باید در نظر گرفته شود نوع قفل امنیتی است که برای آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. زیرا قفل به گونه‌ای باید طراحی شود که باز کردن آن مانند حل کردن یک معما باشد و به راحتی توسط هر فردی باز نشود. در حال حاضر گاوصندوق‌های دیجیتالی و هوشمندی در بازار وجود دارد که تنها با وارد کردن یک کد که کاربر برای آن در نظر گرفته می‌توان آن را باز کرد. این نوع گاوصندوق را بیشتر می‌توان در اتاق‌های هتل و یا خانه مورد استفاده قرار داد در حالی‌که برای خرید گاوصندوق اداری و یا بانک و فروشگاه و .. بهتر است از گاوصندوقی استفاده شود که روش باز کردن قفل آن کمی پیچیده‌تر باشد.

 

گاوصندوق اداری

همان طور که از نام گاوصندوق اداری مشخص است این محصول در ابعادی بزرگ‌تر از گاوصندوق‌های خانگی و هتلی تولید شده و برای نگهداری اسناد و مدارکی که برای ادارات و شرکت‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و یا شامل مدارکی می‌شود که مردم به آن‌ها سپرده‌اند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با توجه به اهمیت استفاده از گاوصندوق اداری لازم است این محصول از استحکام و قفل و ایمنی بالا برخوردار باشد. به دلیل آن که گاوصندوق اداری دارای ابعاد بزرگتری است لازم است پیش از آن که ساخت آن را به شرکت سازنده سفارش دهید، جای قرارگیری و نصب گاوصندوق را اندازه‌گیری کرده و به شرکت سازنده و یا فروشگاه گاوصندوق ارائه کنید.

محل مناسب برای نصب گاوصندوق اداری کجاست؟

 

گاوصندوق اداری

  • دور از ديد ديگران باشد؛ بهتر است گاوصندوق اداری و سازمانی در جایی دور از دید قرار گیرد که هر کسی حتی کارکنان اداره نیز از جای آن اطلاعی نداشته باشند و تنها افرادی که برای این سمت تعریف شده‌اند و نکات ایمنی را در نظر می‌گیرند، از جای آن مطلع باشند.
  • محل ایمنی را انتخاب کنید؛ مکانی که نصب گاوصندوق در ان انجام می شود باید از نظر درب و دیوارها ایمن باشد و امکان دسترسی سارقان به آن وجود نداشته باشد و در شرایطی قرار گیرد که امکان حریق برای آن وجود نداشته باشد.
  • گاوصندوق را استتار کنید؛ بهتر است گاوصندوق در جایی قرار گیرد که بتوان با یک کمد و یا دربی که به شکل دیوار ساخته شده است آن را استتار نمود.

فروشگاه گاوصندوق سعدین

فروشگاه گاوصندوق سعدین یکی از مراکزی است که از سال ۱۳۵۹ به صورت تخصصی در حوزه فروش گاوصندوق فعالیت دارد. اگر قصد خرید گاو صندوق اداری، خانگی و یا هتلی دارید می‌توانید با مراجعه به سایت این مجموعه به آدرس الکترونیکی www.sadinsafe.com نمونه‌های متنوع این محصول را ببینید. همچنین در خصوص سفارش و خرید گاوصندوق مورد نظر خود می‎توانید از راهنمایی تیم پشتیبانی فروشگاه گاوصندوق سعدین بهره‌مند شده و بهترین انتخاب را داشته باشید.



نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *